بورس فروش جعبه مقوایی کجاست؟

0

بورس فروش جعبه مقوایی از این لحاظ حائز اهمیت است، که اغلب افرادی که بدنبال بسته بندی آماده، مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، کاغذ پوستی و یا لیبل دایره ای هستند، را شامل می شود. اگر کسی بدنبال بسته بندی کالای خود باشد، امکان ندارد از چاپ روبان یا خرید پوشال برای بسته بندی کالای خود صرف نظر کند.

استفاده از بگ پارچه ای نیز یکی دیگر از کاربرد های بسته بندی هایی آماده است. بدین صورت که جعبه مقوایی در کنار این ابزارها بیشترین کارایی را به همراه دارد.  در ادامه شما را با مزیت های جعبه آماده و کارایی آن بیشتر آشنا می کنیم و در ادامه شما را با چند فروشگاه که براحتی میتوانید از آنها برای خرید جعبه مقوایی خود استفاده کنید، به شما معرفی خواهیم کرد .

لیست قیمت جعبه آماده

بسته بندی هایی آماده مانند جعبه مقوایی چگونه بر برند ها تاثیر می گذارد؟

بسته بندی هایی آماده مانند جعبه مقوایی چگونه بر برند ها تاثیر می گذارد؟

برخی سالها به حدی خاص هستند که جهان را در یک جهت کاملا جدید قرار می دهند، مانند سال ۲۰۲۰ همه گیری کووید ۱۹ همه چیز را از شرایط عادی خارج کرد میلیونها نفر را به سوی فقر راند و موجب رکود جهانی اقتصاد شد.

برخلاف سایر صنایع و جهان در مقیاس بزرگتر صنعت کالاهای مصرفی بسته بندی شده (CPG) موفق به چرخشی خوب در این دوران بسیار سخت شد. این صنعت رشد مطلق بیشتری را به نسبت چهار سال قبل تجربه کرد در زمان همه گیری صنعت CPG به سرعت خود را برای تغییر شرایط بازار و تغییر در رفتار مصرف کنندگان آماده کرد.

همزمان تولیدکنندگان اولویت خود را بر کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش و بهبود خلاقیتهایشان گذاشتند به عنوان نتیجه چنین عواملی، بازار بسته بندی قراردادی، بر طبق پیش بینی ها رشد سالانه ای بین ۱۰ تا ۱۵ درصد خواهد داشت.

با توجه به این مسیر رشد تولید کنندگان همچنان به استفاده از منابع خارج از کشور در حوزه بسته بندیهای قراردادی در سالهای آینده

ادامه خواهند داد. اما این مشارکت چگونه تکامل خواهد یافت؟ در ادامه به ۶ گرایش که ارتباط تجارت CPG با بسته بندیهای قراردادی پس از همه گیری را مشخص می کند، اشاره می شود.

سفارش جعبه آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

خلاقیت

برندها باید رفتارها و نیازهای مصرف کنندگان برای کالاهای اساسی مانند غذاهای آماده خوردن و وسایل نظافتی را پشتیبانی کنند. علاوه بر این تولید کنندگان CPG برندهای کوچکتر را تملک میکنند و سرمایه گذاری مجدد برای ایجاد محصولات مطلوب و نوآورانه انجام میدهند. اکتشاف محصولات موجود فرصتی را برای باز تولید برندهای اصلی با کاربردی تر کردن خطوط فعلی تولید فراهم می کند همچنین ساخت برند مشترک با سایر محصولات شناخته شده یا شخصی سازی تجربه بسته بندی توجیه و عقلانی شدن SKUها مثال دیگری بر خلاقیتی است که در صنعت بسته بندی مورد استقبال قرار گرفت. برای کمتر کردن فشار چرخه تامین و توزیع بسیاری از CPGها به سمت تلفیق و منطق تراشی SKUها .رفتند. به طرز قابل توجهی این تغییری بزرگ در گرایشهای سالهای اخیر بود که بیشتر بر شخصی سازی و سفارشی سازی محصول تمرکز داشت.

تطبیق پذیری و سرعت

عدم ثبات و قطعیت ناشی از پاندمی کرونا، تولیدکنندگان و همکاران بسته بندی را به سطوح بی سابقه ای از سرعت و سازگاری رسانده است. از حرکت CPGها در واکنش به درخواستهای آشفته مصرف کنندگان تا شرکتهای همکار بسته بندی که بازسازی تمام عملیات خود را برای پاسخگویی به دستورالعملهای جدید آغاز کرده اند همگی بخشهای چرخه تامین باید واکنشی سریع تر از همیشه را از خود نشان میدادند

تنها تجارت هایی که توانستند به قدر کافی و به سرعت خود را تطبیق دهند در گام بعدی شوکهای به وجود آمده توسط افزایش تقاضای مصرف کنندگان را مدیریت کردند در نگاه رو به جلو، چابکی گزینه ای مهم برای موفقیت کسب و کار خواهد بود برندها باید خلاقیت به خرج دهند تا بتوانند سرسخت و پابرجا بمانند؛ این که انجام آن به شکل واگذاری یا بازسازی مجدد باشد کاملا به برند بستگی دارد. CPGها با سرعت سرسام آوری به سمت خلاقیت حرکت میکنند. این کار نیازمند مشارکتی محکم بین CPG و شرکتهای بسته بندی همکار است که از ایده های جدید در بازاریابی حمایت میکنند. دسترسی به بهترین تولیدات تیمهای هدایتگر و برنامه های ارتقای کیفی بینظیر کمک میکند تا شرکتهای بزرگ به سرعت سقوط کنند سپس یاد بگیرند با ایده های جدید دوباره به پا خیزند.

سفارش جعبه آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

تمرکز بیشتر بر پایداری

همان طور که پیش بینی میشد پایداری نقشی بی بدیل در صنعت CPG یافته است بازار جهانی بسته بندی پایدار، مطابق با پیش بینی ها تا سال ۲۰۲۷ نرخ رشد مرکب سالانه ۶ درصدی خواهند داشت و به رقمی معادل ۴۱۲.۷ میلیارد دلار خواهند رسید. پایداری را با بهینه سازی منابع و نیاز برای اجرا و بهبود استانداردهای اجتماعی و زیست محیطی در چرخه تولید و توزیع میشناسند.

تولیدکنندگان بیش از پیش به شرکتهای همکار بسته بندی برای کمک به انجام ابتکارات در زمینه پایداری نیازمندند و در بسیاری از مواقع برندها مشخصات و ویژگیهای جدیدی را درخواست میکنند که وظیفه آزمایش و تایید آنها بر عهده شرکتهای همکار بسته بندی است.

سرمایه گذاری مشترک برروی منابع بزرگ و انسانی

سرمایه گذاری مشترک برروی منابع بزرگ و انسانی

شرکتهایی که بر روی پرسنل خود سرمایه گذاری میکنند در واقع بر روی آینده سرمایه گذاری کرده اند یک شرکت خوب فقط به نگهداری استعدادها فکر نمیکند بلکه به جذب آنها نیز میاندیشد. حدود ۷۰ درصد از آمریکاییها اهمیت بیشتری به فضا و فرهنگ همکاری میدهند تا خود دستمزد و حدود نیمی از جویندگان کار میگویند که فرهنگ کاری شرکت برای آنها بسیار مهم است.

 همه گیری کووید ۱۹ زمینه ای را برای کارکنان فراهم کرده است تا بتوانند به بررسی و به دست آوردن دیدگاههای جدید در مورد مشاغل خود بپردازند. بدون سرمایه گذاری در منابع انسانی، کمبود نیروی کار از حال حاضر نیز بدتر خواهد شد. در سرمایه گذاری ،بزرگ داشتن شریکی از بخش بسته بندیهای قراردادی به CPGها این اجازه را میدهد تا کمی از بار عملیاتی بکاهند.

بسته بندهای قراردادی بخش عمده سرمایه گذاریهای بزرگ را بر روی راندمان عملیات و راهکارهای افزایش سرعت در عرضه به بازار مانند تجهیزات برای تولید بزرگتر و با حجم بیشتر و نیز فناوریهایی جدید مدیریت اطلاعات و رباتها انجام میدهند.

افزودن تامین کننده های معتبر

چرخه تامین حکم ستون فقرات جامعه مدرن را دارد و شرکتها میتوانند تجارت و کل صنایع را کاملا فلج کنند. در آینده نزدیک همکاریها شامل انعطاف پذیری و شفافیت بیشتر در بحث چرخه تامین خواهند شد کسانی که به دنبال ارایه راه کارهای خلاقانه همگام با نیاز و تغییرات صنعت باشند در آینده بیشتر مورد درخواست خواهند بود.

حرکتی بزرگ به سمت تجارت الکترونیک

 برای شرکتهای CPG توسعه تجارت الکترونیک به معنای از دست دادن صدها میلیون دلار در فرصتهای فروش از دست رفته است. در سرتاسر جهان فروش از طریق کانالهای آنلاین رشدی نمایی داشته است. با تغییر جهت به سمت اقتصاد دیجیتال، مصرف کنندگان بیشتری کالاهای خود را از خرده فروشان الکترونیکی و وب سایت خود شرکت ها خریداری میکنند. تولیدکنندگان CPG باید سرمایه گذاری بیشتری بر روی این گونه فروش و زیر ساختهای آن انجام دهند. سرمایه گذاری هایی همچون تثبیت SKU در تجارت الکترونیک، پیگیری عملکرد آنلاین و بهبود فرآیندهای جداگانه برنامه ریزی.

نگاه به آینده

راه پیش رو چندان روشن و آشکار نیست. تجارت ها باید در سیستمهایی سرمایه گذاری کنند که انعطاف پذیری و چابکی را تقویت میکنند صنایع باید خود را تغییر دهند چنانچه میخواهند بقا یابند و در دنیای نامطمئن رشد کنند. این روندها حاکی از تغییر به سمت بهینه سازی هزینه همزمان با افزایش ظرفیت تولید خواهد بود. اگر این پاندمی چیزی را به دنیا آموخته باشد آن این است که مردم و اجتماعات آنها دیگر توان مقابله با پدیده نادر اینچنینی دیگری را ندارند. درسهایی که آموخته ایم، اگرچه به ما ثبات و درک چگونگی آماده شدن برای رویدادهای غیر قابل پیش بینی دیگر را داده اند.


بورس فروش جعبه مقوایی کجاست؟{۱۰ مجموعه معتبر}


فروشگاه بسته بندی آماده بهرنگ

فروشگاه بهرنگ

چاپ و تبلیغات بهرنگ مشاور و مجری در امور طراحی و چاپ فوری با بالاترین کیفیت می باشد. چاپ و تبلیغات بهرنگ، متخصصان و کارشناسان و دانش آموختگان صنعت چاپ کشور را دور هم جمع کرده و دغدغه بهترین انتخاب را برای مشتریان به حداقل رسانده است. از جمله خدمات این گروه، خدمات چاپ کاتالوگ و چاپ کارت ویزیت و چاپ بروشور در تیراژ بالا می باشد. اینکه چرا ما اغلب در تیراژ بالا کار میکنیم، به دغدغه چاپ بهرنگ بر میگردد که میخوهد بهترین کیفیت را به مشتریان خود بدهد. ما دست به تولید ساک دستی آماده کرافت و گلاسه در تیراژ پایین زده ایم که میتواند انتخاب مشتریان را برای شروع کار کمتر کند.


فروشگاه بسته بندی آماده پانیک

فروشگاه پانیک

مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک؛ با ارائه بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در سریعترین و ارزانترین خدمات چاپ با بالاترین کیفیت در ایران. چاپ و تبلیغات پانیک یکی از با تجربه ترین مجموعه ها در کشور می باشد. ما یک شرکت طراحی چاپ و تبلیغات با خدمات با کیفیت، سریع و ارزان هستیم.

ما خدمات چاپ (چاپ دیجیتال و چاپ افست) در تعداد کم و تیراژ بالا، مانند تگ آویز، جعبه آماده، کارت ویزیت، چاپ فولدر و کاتالوگ و … را ارائه می دهیم. در زمینه خدمات بسته بندی تولید کننده ساک دستی آماده و بگ پارچه ای در تعداد کم می باشیم. از دیگر خدمات مفید و مهم مجموعه ما، چاپ روبان در متراژ کم و بالا به صورت حرفه ای و با کیفیت عالی می باشد.


فروشگاه بسته بندی آماده آلما پک

فروشگاه آلما پک

آلما پک ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به بسته بندی آماده در ایران می باشد. این مجموعه با سابقه حدود ۱۵ ساله در زمینه چاپ و بسته بندی، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. از جمله خدماتی که مجموعه آلما پک به شما ارائه می دهد می توان به چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، جعبه آماده و بگ پارچه ای و ساک دستی متقال، کاغذ پوستی و لیبل دایره ای ، فروش بند ساک دستی، فروش پاکت پنجره ای و پاکت ترحیم و … می باشد.


فروشگاه بسته بندی آماده گستران

فروشگاه گستران

مجموعه گستران متشکل از واحد طراحی، چاپ و خدمات پس از چاپ در زمینه ارائه خدمات چاپ و بسته بندی آماده به شما مشتران عزیز خدمت دهی می کند. این مجموعه خدماتی مانند چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، بگ پارچه ای، جعبه آماده، کاغذ پوستی، لیبل دایره ای، جعبه کفش، فروش پاکت پستی، جعبه و کارتن پستی و پاکت پنجره دار، پاکت لباس، هارد باکس، جعبه ترحیم را به شما مشتریان ارائه می دهد.


فروشگاه بسته بندی آماده همه رنگ

فروشگاه همه رنگ

فروشگاه اینترنتی همه رنگ ارائه دهنده محصولات و بسته بندی های آماده برای اغلب کسب و کارها خصوصا کسب و کارهای مربوط به بسته بندی لباس و پوشاک می باشد. این فروشگاه ارئه دهند انواع بسته بندی های آماده مانند: چاپ روبان، ساک دستی آماده، جعبه آماده، کاغذ پوستی، بگ پارچه ای آماده، لیبل دایره ای، بگ متقال می باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.