خرید ساک دستی آماده کاغذی از کجا!؟

2

ساک دستی آماده اغلب بصورت پاکت آماده کرافت، ساک دستی آماده گلاسه و ساک دستی آماده پارچه ای و طرح دار تولید می‌شود. پاکت کرافت اغلب برای افرادی کاربرد دارند که میخواهند از ساک کرافت یا کاهی برای حمل کالاهای تا ۱ کیلوگرم استفاده کنند. اغلب پاکت کرافت را به عنوان پاکت لباس جستجو می کنند. از پاکت کاغذی گلاسه هم برای حمل کالاهای تا ۲ الی ۳ کیلوگرم استفاده می شود. قیمت ساک دستی آماده هم به جنس، گراماژ، تعداد سفارش و نوع چاپ و بند آن بستگی زیادی دارد.

قیمت ساک دستی آماده

دانلود لیست قیمت ساک آماده

سوال های متداول قبل از خرید ساک دستی آماده 

ارزانترین ساک دستی آماده بازار کدام است؟

اغلب مشتریان از پاکت آماده کرافت برای حمل لباس و دیگر وسایل خود استفاده میکنند. این پاکت نسبت به ساک دستی آماده گلاسه ارزانتر است.

مشاهده نمونه کار، قیمت و سفارش ساک دستی  آماده چگونه است؟

شما میتوانید در واتس اپ به شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ پیغام داده و نمونه کار و سایز ها و قیمت ها را مشاهده کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت ساک دستی آماده چقدر است؟

ساک دستی آماده نسبت به سایزی که دارد قیمت گذاری میشود. کوچکترین و ارزانترین ساک دستی، پاکت آماده کرافت در سایز ۱۱.۵ در ۱۴.۵ است.

بسته های ساک دستی کرافت آماده چند تایی است؟

پاکت کرافت آماده اغلب در بسته های ۵۰ عدد به فروش می رسد.

آیا امکان فرستادن نمونه ساک دستی آماده وجود دارد؟

ساک دستی آماده در بسته های ۵۰ عدد بسته بندی شده است. امکان ارسال نمونه وجود ندارد و برای نمونه حداقل باید ۱ بسته ۵۰ عدد سفارش بدهید.

شماره سفارش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹


ساک دستی آماده چیست؟

ساک دستی آماده چیست؟

اغلب مشتریان با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و متعاقبا بالا رفتن قیمت اجناس، اغلب مشتریان رغبت بیشتری پیدا کردند، که اقلام چاپی را در تعداد کم سفارش دهند. یکی از این اقلام که مشتریان علاقمند شدن که در تعداد کم سفارش دهند، ساک دستی کاغذی گلاسه و کرافت بود.
یکی دیگر از دلایلی که باعث رونق بازار ساک دستی آماده شد، نیاز مردم به سفارش ساک دستی در تعداد کم بود. اغلب کسب و کارها اوایل شروع کسب و کارشان بود و دوست داشتند تست بزنند و ببینند آیا ساک دستی کاغذی می تواند بازدهی فروششان را بیشتر کند و مشتریان را راغب به خرید از آنها.

کم کم مشتریان بیشتر به سمت ساک دستی آماده آمدند و چاپ را هم در تعداد کم تست کردند. کم کم عادتشان شد که ساک دستی در تعداد کم سفارش دهند. این بود که الان اغلب بجای سفارش ساک دستی در تعداد ۱۰۰۰ عدد و بالاتر ، ساک دستی در تعداد ۵۰ عدد سفارش می دهند.

کاربرد ساک دستی آماده چیست؟

ساک دستی آماده برای کسب و کارهایی که ابتدای شروع فعالیتشان است، یک موهبت به حساب می آید. آنها میتوانند در کمترین زمان و با کمترین قیمت ساک دستی آماده را خرید کنند و با آن از مزیت داشتن بسته بندی شیک برای محصولات و کالاهای خود بهره ببرند. شما میتوانید در کمترین زمان و در تعداد کم ساک دستی آماده کاغذی را سفارش داده، در عرض چند ساعت در تهران و چند روز به شهرستان برای شما ارسال خواهیم کرد.

شماره سفارش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹


مزایای ساک دستی آماده چیست؟

مزایای ساک دستی آماده چیست؟

ساک دستی آماده کاغذی در اواسط قرن هجدهم به وجود آمدند. با این وجود، طی سال ها، ساک دستی کاغذی دستخوش تغییرات زیادی شده اند. آنچه که به عنوان یک وسیله بسته بندی ساده و بی ادعا کارش را شروع کرد، اکنون به یک جعبه شیک، مرسوم و مد روز تبدیل شده است که امروزه توسط طراح های مد بسیار استفاده می شود.
با اینکه که مزیت اصلی استفاده از کیسه های کاغذی، حفظ محیط زیست و سازگاری این کیسه ها با محیط زیست است، مزایایی که به سازمان ها و مشاغل می بخشد نیز قابل انکار نیست. از جمله مزایای ساک دستی آماده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

به برند شما یک تصویر زیبا می بخشد

بسته بندی با کیسه های کاغذی به عنوان یک روش با کلاس شناخته می شود و در بازارهای سطح بالا به کار می رود. همین تغییر ساده کیسه های بسته بندی از کیسه های سنتی پلی اتیلن به کیسه های کاغذی جذاب، به محصول شما یک جذابیت و برتری سریع می بخشد. اگر دقت کنید، می بینید که بیشتر برندهای مشهور از کیسه های کاغذی سازگار با محیط زیست برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. بنابراین، استفاده از این کیسه ها به طور خودکار یک تصویر جذاب به برند شما می بخشد و ارزش برند شما را در نظر مصرف کنندگان بالا می برد.

سبک برند خودتون رو به تایید بقیه برسونید

تولید کنندگان کیسه های کاغذی، طرح ها و الگوهای منحصر به فردی برای کیسه های کاغذی ارائه می دهند که نه تنها از نظر بصری برای چشم جذاب هستند، بلکه یک حس به روز بودن به فردی که از آنها استفاده می کند هم می بخشند. به طور طبیعی، مردم دوست دارند این کیف ها را همراه خود داشته باشند، تا از این طریق آگاهی را گسترش دهند و برند و محصولات شما را در هرمکانی نشان بدهند و شما را مشهور کنند.

با تغییرات سازگار شوید

تولیدکنندگان کیسه های کاغذی عقیده دارند که در مقایسه با روش های سنتی بسته بندی، سبک ها، الگوها، طرح ها، شکل و اندازه کیسه های کاغذی را می توان در کوتاه‌ترین زمان به راحتی تغییر داد. به این ترتیب، شما همیشه می توانید از سبک ها جلوتر باشید و بسته بندی خود را نوآورانه نگه دارید. این امر همچنین باعث جلب مشتری و ایجاد آگاهی از برندها می شود.

از لحاظ اجتماعی مسئولیت پذیر باشید

درحال حاضر شرکت ها تا حد معینی از مشاغل کاملا سود محور به کسب و کارهایی که از لحاظ اجتماعی مسئولیت پذیر هستند، تغییر کرده اند. این تغییر باعث شده که این مشاغل، خرید کیسه های کاغذی سازگار با محیط زیست و جذاب را برای بسته بندی انتخاب کنند. شرکت هایی که از لحاظ اجتماعی مسئولیت پذیر هستند، مورد اعتماد مشتریان قرار میگیرند. به این ترتیب، یک تغییر ساده در بسته بندی و استفاده از کیسه های کاغذی به جای پلاستیکی می تواند کمک زیادی به جلب اعتماد و اطمینان مشتری کند.

حفظ محیط زیست

بی شک ما با استفاده بیش از حد از پلاستیک به مادر طبیعت صدمه زده ایم و محیط را مسموم کرده ایم. حال، اگر می خواهیم محیط سالمی را برای نسل های آینده به جا بگذاریم، باید اکنون اقدام کنیم و به طور فعال استفاده از پلاستیک را کاهش دهیم. کیسه های کاغذی یک جایگزین سالم و ایمن برای کیسه های پلاستیکی خطرناک هستند.

رای جهانی به نفع کیسه های کاغذی

نهادهای نظارتی در سراسر جهان به گزینه های سازگار با محیط زیست مانند کیسه های کاغذی رأی داده اند زیرا این مواد قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. بسیاری از کشورها مالیات های سنگینی را برای جلوگیری از استفاده از کیسه های پلاستیکی وضع کرده اند. بنابراین، اگر قصد دارید محصولات خود را صادر کنید، به هیچ وجه برای بسته بندی آنها از کیسه های پلاستیکی استفاده نکنید

کیسه های کاغذی مورد علاقه مصرف کنندگان، دولت و حتی دوستداران محیط زیست قرار گرفته اند. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که به سراغ کیسه های کاغذی دوستدار محیط زیست برویم و مشتریان زیادی جلب کنیم

شماره سفارش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

چگونه از خرید ساک دستی آماده نهایت بهره را ببرید ؟!

چگونه از خرید ساک دستی آماده نهایت بهره را ببرید ؟!

فروش  با ساک دستی آماده و جعبه آماده در بسیاری از صنایع مهم است اما اینجا ما کاملاً به آن اعتقاد داریم و مزایایی را که برای مشتریان ما به همراه داشته است دیده ایم.

ساک دستی کاغذی در اشکال مختلف وجود دارد ، از طریق خرید از فروشگاه های زنجیره های و یا کسب  و کا رهایی که در اینستاگرام و شبکه اجتمای فعالیت  میکنند و در تلاش هستند که آسب به محیط زیست را در توان خود کاهش دهند و با کمترین هزینه برندسازی نیز انجام دهند.

استفاده از ساک دستی آماده گلاسه و ساک دستی کرافت آماده نهایت جذابیت را برای محصولات شما به همراه دارد. با استفاده از این ساک دستی ها می بینید که جذابیت بازار شما در میان مشتریانی که به طور فزاینده ای فروشگاه های شما را برای خرید انتخاب می کنند، گسترش می یابد.

در ادامه ، ما نگاهی می اندازیم تا ببینیم چگونه می توانید ساک دستی آماده را، برای برند کردن و مطرح کردن کار خود استفاده کنید.

به مشتریان خود گزینه های بسته بندی قابل بازیافت را بدهید

به مشتریان خود گزینه های بسته بندی قابل بازیافت را بدهید

وقتی نوبت به بسته بندی می رسد کیسه های کاغذی گزینه بسیار خوبی هستند زیرا می توان آنها را به راحتی بازیافت کرد. این بدان معنی است که شما به مشتریان خود محصولی می دهید که آنها بدون داشتن گناه استفاده از یک محصول یکبار مصرف، می توانند از آن لذت ببرند.

از کیسه های کاغذی می توان بارها قبل از اینکه بازیافت شود ، استفاده کرد. کیسه های کاغذی ما همچنین دارای مشخصات مختلفی هستند به این معنی که می توانند در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

با خرید ساک دستی آماده برای محصولات خود مشوق استفاده از آنها باشید

با خرید ساک دستی آماده برای محصولات خود مشوق استفاده از آنها باشید

انجام مشاغل خانگی در سال ۲۰۲۰ بسیار عادی بوده است و ممکن است تا سال ۲۰۲۱ ادامه یابد. این موضوع یک روش عالی برای توسعه بیشتر شرکت شما از منظر استفاده از محصولات پایدار مانند ساک دستی کاغذی است.

دریافت نور طبیعی فراوان نه تنها به نفع صورتحساب انرژی کارگران شما خواهد بود بلکه به سلامت روانی آنها نیز کمک خواهد کرد. سعی کنید آنها را تشویق کنید که نکات مربوط به زندگی سبز را دنبال کنند و کمی نور خورشید دریافت کنند زیرا این امر به سالم ماندن آنها نیز کمک می کند!

تشویق به استفاده از ابزارهای بهره وری آنلاین ، اعتماد آنها به راه حل های مبتنی بر کاغذ را نیز کاهش می دهد.

کیسه های کاغذی قابل تجزیه را وارد ماجرا کنید

کیسه های کاغذی قابل تجزیه را وارد ماجرا کنید

کیسه های کاغذی زیست تخریب پذیر بسیار عالی هستند ، زیرا نه تنها از مقاومت کافی برای حمل بارهای سنگین به طور مکرر برخوردار هستند ، بلکه ۱۰۰٪ قابل تجزیه زیست و قابل کمپوست هستند. این امر آنها را به یک محصول پایدار تبدیل می کند که می توانید مشتریان خود را با آن تأمین کنید.

کیسه های کاغذی قابل کمپوست یک غذای اصلی آشپزخانه هستند زیرا بعد از اتمام کار می توان آنها را برای جمع آوری زباله های قابل کمپوست به صورت مرتب استفاده کرد. بعد از پر شدن می توان آنها را به راحتی روی کمپوست انداخت و اجازه داد کارهایشان را انجام دهند!

انواع ساک دستی آماده کدام است ؟

مزایای ساک دستی آماده چیست؟

ساک دستی آماده کرافت خام که کاغذ آن از نوع کاغذ کرافت ۱۲۷ گرم بوده و فاقد پوشش می باشد ، این مدل ساک دستی آماده مقاومت نگهداری تا دو کیلو جنس را دارا می باشد. در ساک دستی کاغذی کرافت آماده از کاغذ کرافت قهوه ای رنگ استفاده می‌شود. کاغذی بودن این نوع از ساک دستی نباید شما را به اشتباه بیاندازد و تصور کنید مقاومت آنها پایین است. این پاکت‌های کاغذی از ۸۰ تا ۳۰۰ گرم قابل انتخاب هستند که هرچه گرماژ آن بالاتر باشد از استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود. یک ساک دستی کاغذی خوب قادر است پیام برند شما را به بهترین نحو به مشتری انتقال دهد. استفاده از چاپ چندرنگ بر روی کاغذ این نوع از بسته‌بندی، آن را جذاب‌تر می‌کند.

رنگ کاغذ کرافت به طور طبیعی قهوه ای است اما امکان تبدیل رنگ آن به سفید هم وجود دارد. کاغذ کرافت دارای مقاومت خوبی است و در تهیه بسته بندی کاربرد گسترده ای دارد.
ساک دستی کاغذی جنس کرافت به رنگ نخودی یا خاکی است که این رنگ زمینه باعث ایجاد حس نوستالژی و قدمت می‌شود. این نوع ساک دستی از کاغذ بازیافتی ساخته شده و جزو ارزان‌ترین نوع ساک دستی است. اما این ارزان بودن به معنی بی‌دوام بودن یا کم بودن مقاومت آن نیست بلکه بافت خاص این کاغذ در عین مقاومت، بسیار سبک است.

ساک دستی آماده گلاسه ، این نوع از ساک دستی کاغذی ها از نوع کاغذ گلاسه می باشد و همچنین از روکش سلفون برخوردار است که این ساک دستی کاغذی ها را تبدیل به یک جنس بسیار شیک و لاکچری کرده است. در این نوع از کاغذ گلاسه استفاده می‌شود.
دارای گرماژ بالاتر از نوع کرافت است. استفاده از سلفون مات یا براق بر روی این نوع کاغذ، علاوه بر افزایش زیبایی و درخشندگی، موجب بالاتر رفتن استحکام و مقاومت آن می‌شود.

کاغذ گلاسه کاغذی است که روی آن پوششی شفاف کشیده شده است. این نوع کاغذ در ۲ نوع مات و براق بوده و چاپی که روی آن انجام می‌شود. از مزایای ساک دستی آماده تهیه شده از کاغذ گلاسه می‌توان به قابلیت تک یا دو رنگ روی آن و ایجاد طرح‌های متنوع و جذاب اشاره کرد.

ساک دستی آماده کرافت طرح دار ، که این نوع از پاکت آماده در واقع کاغذ کرافت ۲۰۰ گرم می باشد که بسیار مقاوم بوده و تحمل وزن تا ۵ کیلو را دارا می باشد.

ساک دستی های کاغذی از کاغذ های ایرانی به رنگ شیری و نخودی رنگ تولید می شود زمینه روشن از مزایایی آن می باشد ، مقاومت آن همانند کاغذ کرافت می باشد و قابلیت چاپ در چند رنگ روی آن از مزایایی آن و می باشد .

شماره سفارش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹


قیمت ساک دستی آماده چند است؟

قیمت ساک دستی آماده چند است؟

ساک دستی آماده گلاسه یکی از پر مصرفترین کالاهای تبلیغاتی به شمار می آید. قیمت ساک دستی آماده نسبت به نوع ساک دستی که از انواع آن می توان به ساک دستی آماده کرافت و ساک دستی کاغذی گلاسه آماده اشاره کرد، تعیین می شود.

آنچه تعیین‌کننده قیمت نهایی یک ساک کاغذی است، علاوه بر جنس، گرماژ، ابعاد، رنگ چاپی، روکش، نوع بند و استفاده از خدمات اضافه مانند طلاکوب، یووی، برجسته، امباس، تیراژ است که هرچه تیراژ سفارش بیشتر باشد، قیمت یک واحد ساک دستی به شدت کاهش خواهد یافت.

 چاپ روی ساک دستی آماده اغلب بوسیله چاپ طلاکوب روی ساک دستی آماده و چاپ سیلک روی ساک دستی آماده تقسیم می شود. تولید و ساک دستی کاغذی کرافت و گلاسه در تعداد کم و در سریعترین زمان بوسیله دستگاه ساخت ساک دستی امکان پذیر است. ساک دستی کاغذی آماده ارزان می تواند وسیله برای تبلیغات با کمترین هزینه ممکن باشد.

شماره سفارش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹


بهترین مکان برای خرید ساک دستی آماده کجاست ؟

اغلب فروشگاه های زیادی ساک دستی آماده را به فروش می رسانند. ولی اگر شما بتوانید فروشگاه‌هایی مثل ما که خود تولید کننده و فروشنده اصلی هستند، را پیدا کنید، میتوانید به قیمت کمتری خرید ساک دستی آماده را انجام دهید.

چاپ روی ساک دستی آماده چگونه انجام می شود؟

چاپ روی ساک دستی آماده به به دو صورت میتواند انجام شود.

به وسیله دستگاه چاپ طلاکوب

به اصطلاح به این دستگاه طلاکوب گفته می شود ، توسط کلیشه و گرما نوار نازکی روی کار چسبیده می شود ، نوار رنگ های متفاوتی دارد ( طلایی ، نقره ای، مشکی )

 به وسیله چاپ سیک اسکرین

در این مدل یک رنگ را میتوان روی ساک دستی چاپ کرد ، رنگ مورد نظره مانعی ندارد متواند هر رنگی باشد .

حداقل سفارش ساک دستی آماده چقدر است؟

اصولا چون ساک دستی های آماده در تیراژهای بالا تولید می شود، برای فروش در تیراژ  کم بصرفه تر است. اگر شما تیراژ بالای ۵۰۰ عدد داشته باشید، تولید ساک دستی اختصاصی به شما پیشنهاد می شود نه خرید ساک دستی آماده. البته باید زمان تولید که حدود ۷ روز کاری هست رو هم در نظر بگیرید. اگر زمان ندارید خرید ساک دستی آماده به شما توصیه می شود.

ساک دستی آماده گلاسه چیست و چه کاربردی دارد ؟

ساک دستی گلاسه از نوع ساک دستی های کاغذی و مقوایی است، که برای تولید آنها از کاغذ گلاسه استفاده می شود. این نوع ساک ها به دلیل خدمات و طراحی های متفاوتی که می توان روی آنها انجام داد می توان گفت جذاب ترین و لاکچری ترین نوع ساک دستی می باشد.

در تولید ساک دستی گلاسه ابتدا طرح مورد نظر را آماده کرده، سپس روی کاغذ یا مقوای گلاسه مورد نظر چاپ می شود. سپس خدمات بعد از چاپ مورد نظر بر روی آنها انجام شده و ساک ها جهت ساخت دستی یا ماشینی آماده می شوند.

در انتخاب جنس ساک دستی می بایست حتما هدف خود را از تولید ساک دستی مدنظر قرار دهید. همچنین باید جنس ساک دستی را با توجه به محصولی که می خواهد در آن قرار بگیرد انتخاب نمایید. ساک دستی های کاغذی و ساک دستی گلاسه بیشتر به منظور تبلیغات و برای حمل محصولات سبک مورد انتخاب قرار می گیرند. این نوع ساک ها حس بهتری را در مخاطب ایجاد کرده و در ذهن کاربر ماندگارتر خواهد بود.

البته در تولید ساک دستی گلاسه، طراحی نکته ای بسیار حائز اهمیت است، اما در حال حاضر از طرف مدیران مورد توجه قرار نمی گیرد و از نظر ما می تواند به هزینه تبلیغاتی پرداخت شده آسیب برساند و بهره لازم را نداشته باشد.

اغلب در چه مواردی باید از ساک دستی آماده استفاده کرد؟

اولین مورد مصرف ساک دستی آماده، موقعی است که شما زمانی برای سفارش یک محصول یا ساک دستی به صورت اختصاصی و سفارشی را ندارید

 مورد مصرف دیگر ساک دستی آماده در زمانی است که شما یک همایش دارید و با تعداد کمی میهمان روبرو هستید، شاید فقط ۱۰۰ نفر و هیچ شرکتی قبول نمیکند که برای شما ساک دستی تولید کند، در این مواقع چاره کار شما ساک دستی آماده می باشد . گاهی اوقات، برای مناسبتی خاص مانند برگزاری سمینار، همایش، گردهمایی و جلسات مدیران و یا شرکت در نمایشگاه‌ها در دقیقه ۹۰ تصمیم‌گیری می‌شود و ممکن است فرصت کافی برای تهیه ساک دستی اختصاصی با ابعاد و طرح دلخواه خود را نداشته باشید.

 یا ممکن است به تعداد محدود و کمتری نیاز داشته باشید، در این مواقع می‌توانید از ساک دستی آماده با ابعاد استاندارد استفاده نمایید. خبر خوب این است که در این مواقع در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید برند دلخواه خود را بر روی این ساک‌های آماده، چاپ شده تحویل بگیرید. بنابراین باید بدانید حداقل تیراژ برای  سفارش ساک دستی اختصاصی ۱۰۰۰ عدد است. اما امکان سفارش ساک دستی آماده با حداقل تیراژ ۵۰ عدد هم برای شما وجود دارد.

شماره سفارش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹


مهمترین مزایای ساک دستی آماده چیست ؟

مهمترین مزایای ساک دستی آماده چیست ؟

  • برای استفاده در مزون‌های کیف و کفش
  • برای سفارش ساک دستی و برندسازی برای فروشگاه و کسب و کارهای مختلف .
  • برای حمل کالاهای فروخته شده و نمایش برند تجاری.
  • برای شروع تبلیغات با هزینه کم در سریعترین زمان.
  • حمل هدایایی که شرکت ارائه می‌کند مانند سررسید، کتاب، هدایایی تبلیغاتی و … .
  • برای استفاده در مراسم ختم و اهدای جوایز .
  • حمل کاتالوگ‌ها و بروشورهایی که هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها به افراد بازدید کننده ارائه می‌شود.

شماره سفارش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹


چرا ساک دستی کاغذی آماده یک تبلیغ مفید و موثر است؟

در بازار تبلیغاتی کسب و کار امروز، اگر صاحب تبلیغاتی باشید که علاوه بر آگاه سازی مردم از کسب و کارتان، کارایی مفید و موثری برای مخاطب هایتان داشته باشد، در تبلیغ تجارت خود کاملا موفق عمل کرده اید.

ساک دستی کاغذی تبلیغ و ابزاری بسیار کاربردی و موثر برای تبلیغ کسب و کار شماست که علاوه بر نقش تبلیغاتی برای شما نقش ابزاری برای مشتری یا مخاطب شما ایفا میکند، به همین دلیل ساک دستی شما مدت زمان بیشتری در دست مخاطبتان باقی میماند و در نتیجه افراد بیشتری از فعالیت های شما آگاه میشوند.

شما با ارائه ساک دستی به مخاطب خود به او احترام گذاشته و نشان میدهید که به خرید او اهیت میدهید. ارائه محصول شما درون ساک دستی اختصاصی شما نشان دهنده ی احترام شما به مشتری، محصول و تجارت شماست.

شماره سفارش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹


بند ساک دستی آماده دارای چه ویژگی ‌هایی است ؟

بند ساک دستی آماده دارای چه ویژگی ‌هایی است ؟

چیزی که در ساک دستی آماده بعد از طرح و جنس کاغذ مهم می باشد، بند ساک دستی آماده است. بند ساک دستی بخش مهمی از آن به شمار می‌رود. انتخاب بند مناسب برای اطمینان از استحکام ساک دستی به هنگام حمل و نقل بسیار مهم است. علاوه بر‌آن طرح‌ و رنگ‌های متنوعی که در تولید این بندها به کار می‌رود، کامل‌کننده زیبایی ساک دستی خواهد بود. طول بندهای آماده معمولا ۳۰ سانتیمتر است که بنا بر نظر مشتری قابلیت تغییر و تولید در اندازه دلخواه را دارد.

انواع بند ساک دستی کاغذی

  • بند ساده
  • بند پیچ
  • بند زنبوری
  • بند کنفی
  • بند دسته کاغذی
  • بند ترویرا
  • بند روبان

در اینجا به صورت مختصر اشاره ای به آن می کنیم . بند های ساک دستی آماده اصولا به صورت های ساده، زنبوری، پیچ دار، روبان مانند و … می باشند. که بسته به نوع استفاده از ساک دستی آماده میتوان بند را تغییر داد، مثال وقتی کار برای کادو دادن باشد از روبان ، یا کار فانتزی باشد از زنبوری یا پیچ دار، در کارهای معمولی و روتین از بند ساک دستی آماده ساده استفاده می شود. جنس بندهای ساک دستی کاغذی عموما از مواد په‌په (PP) است و در انتهای آنها پولک فلزی وجود دارد که امکان وصل کردن، قفل شدن و جداکردن بند از ساک دستی را به راحتی فراهم می‌کنند.

شماره سفارش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹


چرا باید از ساک دستی کرافت آماده برای ارائه محصولات خود بهره ببرید ؟

از تاریخچه تولید کاغذ کرافت مدت زیادی میگذرد یعنی کاغذ کرافت از اولین کاغذ های صنعت کاغذسازی به حساب می آید. از کاغذ کرافت استفاده زیادی در صنعت چاپ و بسته بندی شده است و به علت تنوع در بافت و ضخامت این نوع کاغذ از محبوبیت زیادی برخوردار است. از آنجا که بافت کاغذ کرافت محکم و سفت می باشد این کاغذ در صنعت کارتن سازی و ورق سازی به وفور استفاده می شود.

با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و همچنین صنعت چاپ و کاغذ سازی در دنیا و با آمدن دستگاه های پیشرفته و مدرن چاپ و با وجود کاغذ ها و مقوا های زیبا و شیک امروزی نه تنها کاغذ کرافت به فراموشی سپرده نشده بلکه در امور تبلیغاتی نظیر ساک دستی ها، چاپ تراکت، منو رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد و مشتریان خاص خود را دارد.


چرا اغلب فروشگاه‌ها و مزون‌ها به سراغ ساک دستی آماده کرافت رفته اند ؟

این روزها فروشگاه ها به دلیل اینکه پلاستیک برای محیط زیست دردسر ساز شده است به دنبال جایگزین برای پلاستیک، نایلون و امثال این دسته شده اند. که پیشنهاد ما ساک دستی آماده از جنس کرافت می باشد. زیرا هم با محیط زیست سازگارتر بوده، در قیمت بهتر بوده ، از این رو مجموعه ما رو به تولید ساک دستی آماده آورده است. که هم از زمان تحویل ساک دستی کاسته شود و هم در قیمت بصرفه تر باشد و همچنین ساک دستی آماده در تعداد های کم قابل تحویل باشند ، و هم می توانیم لوگوی شرکت را به صورت طلاکوب روی ساک دستی چاپ کنیم.

 استفاده این ساک دستی آماده عموما برای فروشگاه ها بعنوان  هدایای تبلیغاتی، شرکت، مزون ها و … می باشند. ساک دستی آماده را می توان روشی برای تبلیغ هم نام گزاری کرد که در ادامه توضیحات لازم در مورد چگونه تبلیغ کردن با ساک دستی آماده را بیان می کنیم. شما می توانید در صورت نیاز به تعداد بالا به صورت کاملا اختصاصی سفارش بدهید که حداقل تیراژ در اختصاصی ۱۰۰۰ عدد می باشد.


آیا ساک دستی گلاسه آماده دوام و قابلیت خوبی در مقابل ضربه و پارگی را دارد؟

آیا ساک دستی گلاسه آماده دوام و قابلیت خوبی در مقابل ضربه و پارگی را دارد؟

دلیل انتخاب گلاسه  برای ساک دستی آماده گلاسه، ضخامت بالای آن است قابلیت پذیرش سلفون (مات ، براق) روی کار گلاسه موجب شده که استفاده این نوع جنس بیشتر شود. به دلیل اینکه از مواد اصلی برای ساخت گلاسه استفاده می شود ( مواد اولیه دست اول) همین امر سبب شده که فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی، دارو خانه ها ، مواد غذایی و … به این جنس از ساک دستی روی بیاورند. دلیل دیگر عمر این نوع ساک دستی می باشد یعنی مشتری مدت طولانی از آن می تواند استفاده کند که خودت جز تبلیغات فروشگاه و … محسوب می شود.

چرا با استفاده از ساک دستی آماده کرافت، دوستدار محیط زیست می شویم؟

کاغذ کرافت به خاطر ویژگی ها و زیبایی های منحصر به فردی  که دارد همیشه از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است، اما ساختار این کاغذ یکی از دلایل بسیار بزرگی است که باعث محبوبیت جهانی آن شده و آن هم بازیافتی بودنش است. کاغذ کرافت از مواد بازیافتی سایر کاغذ ها بدست می آید و بشدت دوست دار محیط زیست می باشد و این کاغذ همیشه مورد توجه دوست داران محیط زیست بوده و هست.

چرا باید از ساک دستی آماده گلاسه برای تبلیغات فروشگاه و مزون خود استفاده کنید ؟

در ادامه میخوایم جنس دیگر ساک دستی را معرفی کنیم، ساک دستی گلاسه می باشد. تفاوت های با ساک دستی از جنس کرافت دارد، که مورد بررسی قرار میدهم. اما معایب و مزایا خاص خود را دارا میباشد که به آنها نیز می پردازیم.

این نوع کاغذ جنسی بهتر از کاغذ های تحریر معمولی دارند، در این نوع کاغذ هر دو سمت کاغذ دارای روکش می باشد که باعث شفافیت آن می شود،( گونه ای دیگر از گلاسه دارای روکش و مات هستند ) از نظر چاپ پذیری این کاغذ به مراتب از تحریر بهتر بوده و طرح به طور شفاف نشان می دهد، در گرماژ های مختلف در بازار موجود است که ما از ۲۵۰ گرم با روکش سلفون برای تولید ساک دستی های آماده خودمان استفاده میکنیم.

 از کاغذ گلاسه علاوه بر تولید ساک دستی در تبلیغات، در مواردی چون، چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور، چاپ دیجیتال ، استفاده می شود. هرچه گرماژ جنس گلاسه بیشتر باشد به اصطلاح استخونی می شود ولی باید به این نکته توجه کرد که گرماژ بالا بعضاً شما را به دردسر نیاندازد، وقتی گرماژ از ۲۵۰ گرم به بالا میرود، نوع ماشین چاپ متفاوت می شود،‌ احتمال ترکیدگی در قسمت های لبه کار بالا می رود و … که ما با توجه به تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید ساک دستی به این نتیجه رسیدیم که گلاسه ۲۵۰ گرم همراه با روکش سلفون بهترین حالت ساک دستی تبلیغاتی را برای مشتری فراهم می آورد.


ساک دستی آماده در چند مدل قابل تولید و ارائه است؟

ساک دستی آماده در چند مدل قابل تولید و ارائه است؟

جنس اول ، جنس گلاسه می باشد ، این جنس مقاومت بیشتری، نسبت به جنس کرافت دارد، البته ساک دستی آماده کرافت هم نسبت به ساک دستی گلاسه مزیتش قیمت مناسبتر می باشد، البته ساک دستی آماده گلاسه از لحاظ مقاومت نیز از کرافت بالاتر بوده و همچنین زیبایی بیشتری دارد.

جنس دوم کرافت می باشد. نازک تر است. ارزانتر است و کاررد و فروش بیشتری دارد .


چرا ساک دستی کاغذی آماده یک بسته‌بندی بسیار مفید و متمایز به شمار می آید؟

بسته‌بندی (Packaging) یکی از ارکان مهم محصول (Product) در آمیخته بازاریابی (The 7P Marketing Mix) است. نوع بسته‌بندی در ایجاد حس لذت از خرید بسیار اثرگذار است. مشتری با دریافت خرید خود در یک ساک دستی منقش به نام برند، احساس ارزشمندی می‌کند و قدر و منزلت آن برند در نظرش چند برابر می‌شود. دیگر زیاد و کم بودن مبلغی که پرداخت کرده است در خاطرش نمی‌ماند، آنچه می‌ماند حس تصاحب یک جنس خوب از یک برند خوب است که وی را به مشتری وفاداری تبدیل می‌کند. زیرا با هر بار استفاده از آن ساک دستی در خریدهای روزمره در سوپرمارکت، نانوایی یا بردن ظرف غذای خود به محل کار، با دیدن نقش و نگار و رنگ آن، محبوبیت و خاص بودن آن برند خاص در نظرش بیشتر و بیشتر می‌شود و در نوبت بعدی خرید، هیچ تردیدی در انتخاب به خود نخواهد داد.


مهمترین مزیت خرید ساک دستی آماده کرافت چیست ؟

حال میخواهیم باهم دیگر ویژگی های ساک دستی آماده کرافت را بررسی کنیم :

  • کرافت بر خلاف کاغذ گلاسه و دیگر کاغذ ها دارای طیف رنگی از کرمی روشن تا قهوه ای می باشد و همین امر باعث زیبایی ساک دستی آماده و دیگر محصولات چاپی می شود. کرافت علاوه رنگ چاپ شده روی خود رنگ زمینه ای دارد یعنی مانند گلاسه سفید نیست، طیف رنگی از قهوه ای کم رنگ تا پررنگ را دارا میباشد.
  • جابجایی و انتقال محصول توسط مشتری آسان‌تر می‌شود.
  • سبک بودن کاغذ کرافت دلیل دیگر این محصول می باشد، علاوه بر مقاومت بالا برای نگه داری کالا وزن پایین تری دارند.
  • قابلیت استفاده مجدد داشته و به دفعات توسط مشتری به کار خواهد رفت.
  • کاغذ کرافت به دلیل بافت کهنه و کلاسیکی که دارد حس خوب و نوستالژی به مخاطب میدهد و همچنین باعث جذب او می شود.
  • حس لوکس بودن و ارزشمندتر بودن کالای خریداری شده را به همراه خواهد داشت.
  • تنوع رنگ در چاپ ساک دستی و زیبایی بصری و خاص آن
  • امکان تولید ساک دستی کاغذی در ابعاد و اشکال مختلف
  • متخصصان بازاریابی معتقدند ایجاد وفاداری در مشتری به راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است اما در نهایت هدف اصلی تمام روش‌های تبلیغاتی، تکرار آوازه برند در ذهن مخاطب است تا در هنگام خرید، آنچه در ذهن ناخودآگاه وی حک شده است موجب تصمیم‌گیری برای خرید آن برند خاص شود. تبلیغات سنگین و گران‌قیمت تلویزیونی، بیلبوردهای کنار بزرگراه‌ها و … همگی به نقطه‌ای ختم می‌شوند که یک ساک دستی تبلیغاتی هم با قیمتی بسیار پایین‌تر، به همان نقطه خواهد رسید.
  • مقاومت بالا و امکان استفاده مکرر توسط مشتری
  • امکان بازیافت و بازگشت به چرخه طبیعت با کمترین آلایندگی
  • یک ساک دستی شیک و خوش‌طرح برای کالای درون خود ایجاد ارزش افزوده خواهد کرد و مشتری با رضایت بیشتری بهای کالا را حتی اگر جزو محصولات گران‌قیمت باشد خواهد پرداخت.
  • مشخص نبودن وسایل داخل آن که باعث راحتی حمل هر نوع کالایی می‌شود.
  • برای تبلیغات مناسب به دلیل اینکه قیمت تمام شده ساک دستی با جنس کرافت پایینتر از گلاسه می باشد.
  • تبدیل به بخشی از نام و نشان تجاری کسب و کار در ذهن مشتری می‌شود.
  • نام برند تا مدت‌ها پیش چشم مشتری خواهد بود و در ذهن وی حک خواهد شد.
  • تولید و مصرف پلاستیک مخرب را کاهش می‌دهد.
  • قابل استفاده برای کالاهای کوچک همچون ساعت، موبایل و زیورآلات ، و موراد چاپی مانند کاتالوگ، سررسید و هدایای تبلیغاتی دیگر
  • تولیدکننده با یک بار هزینه، گویی ده‌ها بار برند خود را تبلیغ می‌کند.
  • به دلیل بافت زیبای و قدیمی خود حس خوب و نوستالژی به مشتری می دهد.
  • شاید تصور کنید مقاومت ساک دستی برای حمل محصول شما پایین است، اما باید بدانید انواع مختلفی از ساک دستی وجود دارد که در ابعاد، اشکال و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند تا طیف وسیعی از کالاهای مصرفی را بتوانند پوشش دهند. بسته به نوع کسب و کار شما می‌توان از ساک دستی کاغذی یا ساک دستی پارچه ای استفاده نمود.
  • استفاده از کرافت در محصولات تبلیغاتی نه تنها برند را خاص میکند بلکه باعث کاهش هزینه های آن برند نیز می شود.

کاغذ کرافت در ساک دستی آماده چیست؟

کرافت در زبان آلمانی به معنای نیرو و قدرت میباشد. رنگ کاغذ کرافت معمولا قهوه ای میباشد اما در قسمت رنگبری در کارخانه آنرا به سفید هم میتوانند تغییر دهند.


ساک دستی آماده اغلب در چه رنگ‌هایی تولید می شود؟

ساک دستی آماده اغلب در چه رنگ‌هایی تولید می شود؟

ساک دستی آماده کرافت و گلاسه در رنگ های مشکی، قرمز ، زرد و سفید موجود می باشد. توجه داشته باشید رنگ های موجود هر سایز را قبل از سفارش پیگیری بفرمایید.


تفاوت کاغذ کرافت با کاغذ های دیگر در تولید ساک دستی آماده چیست؟

 

بعد از بدست آوردن خمیر چوب که از درخت های جنگلی (پهن برگان و سوزنی برگان) و فیبر های سلولوزی درست شده، ابتدا با ماده کیلور سیاه، یا سفید ترکیب میشود، سپس این ماده در فشار زیر اتمسفر پخته میشود و در آخر در مرحله شست و شو ماده کیلور از فیبر های سلولوزی جدا شده و در مراحل خاصی این ماده به شکل کاغذ به بازار عرضه میشود. این نوع کاغذ نیز به مانند سایر اجناس موجود در بازار در سایز ها و گرم های مختلف به بازار عرضه میشود. کاغذ کرافت به صورت رول و به صورت شیتهایی با عرض های مختلف و گرماژ  ۳۷ تا ۲۵۰ گرم موجود است.


بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت در ساک دستی های آماده کدام هستند ؟

بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت در ساک دستی های آماده کدام هستند ؟

ارزان ترین ساک دستی آماده، کرافت ۱۳۰ گرم خام می‌باشد که بستگی به سایز از ۲۰۰۰ تومان شروع می شود، اما وقتی صحبت از کیفیت می شود صد در صد کیفیت ساک دستی آماده گلاسه با روکش سلفون مات قابل مقایسه با دیگر جنس ها نیست و دوام و مقاومت خیلی بیشتری نسبت به دیگر جنس های ساک دستی آماده دارد.


چرا داشتن ساک دستی آماده برای هر کسب و کاری ضروری به حساب می آید؟

با ارائه‌ی ساک دستی آماده کاغذی به افراد، می‌توانید برای خود مشتریان جدید خلق کنید. هنگامی که افراد ساک دستی آماده ای را که لوگوی شرکت شما، شعار تبلیغاتی شما، نام محصولات شما و … را در دست می‌گیرند، توجه دیگران به آن جلب می‌شود. ساک دستی آماده گلاسه ، کرافت یکی از انواع تبلیغات و بازاریابی برای معرفی شرکت‌ها به شمار می‌آید. بنابراین هر چه ساک دستی شرکت شما حرفه‌ای‌تر، اصولی‌تر و زیباتر باشد، تبلیغ بهتری را برای شرکت و محصولاتتان خواهید داشت.


پاکت کرافت چه کاربردهایی دارد ؟

از کاربری کاغذ و پاکت کرافت میتوان به همین ساک های خرید آماده، پاکت و بسته بندی مواد سنگین وزن که به بسته بندی قوی تری نسبت به کاغذ معمولی نیاز دارند اشاره کرد . کرافت های درجه پایین تر هم در بازار موجود هستند که از آنها در ورق سازی و کارتن سازی استفاده میکنند که گرماژ این کرافت ها بعلت کاربری آنها در این زمینه بیشتر و ضخیم تر است. به این دسته کاغذ کرافت لاینر میگویند.


تنوع در تولید ساک دستی آماده در کدام فروشگاه اغلب یافت می شود؟

ساک دستی آماده به دلیل اینکه هزینه ی گزافی دارد تولید آن نمیتوان به صورت بسیار زیاد انجام شود، ولی ساک دستی آماده ای که ارائه می شود به دلیل فروش بالای این چاپخانه مقرون به صرفه می باشد، همچنین مفتخریم که برای همه ی بودجه ها ساک دستی آماده موجود داریم ، به فرض برای کسی که هزینه کمتری برای این کار در نظر گرفته میتوانیم ساک دستی آماده کرافت را پیشنهاد کنیم و برای کسی که هزینه بیشتری را برای این کار می پردازد ساک دستی آماده گلاسه انتخاب بهتری است.


ساک دستی آماده را به چه صورت و در چه تیراژی می توانید تهیه کنید ؟

ساک دستی آماده از لحاظ قیمت خیلی به صرفه نیست ولی وقتی شما زمان کمی دارید و یا تعداد کمی ساک دستی نیاز دارید راهی جز انتخاب سایزهای ساک دستی آماده ندارید ، یکی از متنوع ترین مجموعه های ساک دستی موجود در اینترنت مجموعه ما می باشد. ضمنا امکان ارسال ساک دستی آماده در سایزهای مختلف به شهرستان نیز وجود دارد ، هم چنین شما می توانید چنانچه قیمت ساک دستی آماده گلاسه برایتان گران بود از مجموعه ساک دستی آماده کرافت برای خود یک محصول انتخاب نمایید، زیرا قیمت ساک دستی آماده کرافت به مراتب پایین تر از ساک دستی آماده گلاسه می باشد.


آیا محصول شما به ساک دستی آماده نیاز دارد؟

آیا محصول شما به ساک دستی آماده نیاز دارد؟

فرقی نمی‌کند کسب و کار شما چه اندازه و در چه زمینه‌ای باشد. مدیرعامل یک کارخانه بزرگ تولید پوشاک باشید، یا یک فروشنده اینترنتی زیورآلات. صاحب یک کتاب‌فروشی کوچک باشید یا رئیس یک شرکت واردات-صادرات. محصول شما اگر قرار است به دست مشتری نهایی برسد، به ساک دستی نیاز خواهید داشت. حتی اگر تولیدکننده عمده یک کالا هستید که در کارتن‌ها یا کیسه‌های بزرگ برای مشتریانتان ارسال می‌شود، باز مشتریان و نمایندگان فروش شما برای توزیع کالا بین مصرف‌کنندگان نهایی به ساک دستی که بعضی از افراد به آن ساک خرید، پاکت تبلیغاتی و یا شاپینگ بگ (Shopping Bag) می‌گویند نیاز خواهند داشت.


کرافت لاینر چه کاربردی در صنعت ساک دستی کرافت دارد؟

کاغذی که برای ورق سازی و کارتن سازی و… مورد استفاده قرار میگیرد . گرم های موجوداین نوع در بازار ۱۱۵، ۱۲۰، ۱۲۵ و ۱۲۷ میباشد. این کاغذ عمدتا به صورت رول با سایز های ۱۰۰ تا ۲۵۰ سانت وارد میگردد. کرافتی که ۱۰۰ درصد از ضایعات درست شده باشد را تست لاینر میگویند.با کم و زیاد شدن مقدار پالپ(خمیرکاغذ)، عیار کاغذ مشخص میشود که متاسفانه عمده کاغذ موجود بازار از جنس تست لاینر میباشد.


ساک دستی آماده چگونه تولید می شود؟

اگر بخواهیم مراحل کار ساک دستی را به ترتیب بگوییم. طراحی ساک دستی کاغذی به سلیقه مشتری است ( در حالتی که اختصاصی سفارش بدهید)، بعد از تایید نهایی طراحی و ساخت ماکت طرح برای لیتوگرافی و گرفتن زینک ارسال میگردد.

سپس با ماشین های چاپ افست که بستگی به سایز ساک دستی کاغذی دارد ماشین مناسب انتخاب میگردد. بعد از چاپ به مرحله سلفون کشی میرسیم(سلفون لایه ی نازکی از پلاستیک است) سلفون کشی در دو حالت مات و براق صورت می گردد. که این نیز باز به سلیقه مشتری و هم فکری و پیشنهاد همکاران ما انجام میگردد. سپس به مرحله تیغ زنی میرسیم. ( دایکات ، لترپرس ) در این مرحله ساک دستی دور بری می شود توسط قالب که در دستگاه لترپرس بسته می شود. در انتها یه صورت پاکت تحویل مشتری میگردد.


چگونه ساک دستی آماده تبلیغاتی میتواند در تبلیغات یک مجموعه تاثیر موثری بگذارد..!؟

امروزه فروشگاه ها به دنبال راهکار تبلیغاتی متفاوت هستند. و در بسته بندی محصول و یا گونه ای دیگر که مجموعه ما ساک دستی تبلیغاتی را پیشنهاد می کند. با یک مثال ساده می توان اهمیت ساک دستی کاغذی ، یا ساک دستی تبلیغاتی رو متوجه شد ، فرض کنید شما به عنوان خریدار وارد بازار می شوید و از فروشگاه ها شروع به خرید می کنید ابتدا مشکلی پیش روی شما نمی باشد تا اینکه خرید های شما افزایش پیدا میکند و نمی شود با دو دست حمل کرد.

حال نیاز به ساک دستی کاغذی دارید، که همه خرید ها را داخل آن بگذارید ، دیگر مهم نیست چه جنسی یا چه مارکی خرید کرده اید. همه آنها داخل ساک دستی تبلیغاتی با یک برند و یک تبلیغ می رود. حال در ادامه می توان به این موضوع هم اشاره کرد که ساک دستی در دست مشتری می باشد. و شروع به جابجایی در سطح شهر برای رسیدن به محل مورد نظر خود می کند. که ساک دستی شما همانند بیلبورد تبلیغاتی در دست مشتری به گونه پنهان در حال تبلیغ شماست. امروزه به ساک دستی تبلیغاتی بیلبورد متحرک در سطح شهر نیز گفته می شود.


ساک دستی آماده طرح امباس چی هست؟

به طرح دار کردن بافت صفحه کاغذ یا مقوا توسط سیلندر، کلیشه و یا هر جسم دیگر در چاپ را امباس کردن (embossing) میگویند. با استفاده از خدمات امباس میتوان بافت های متنوعی روی کاغذ یا مقوا حک کرد که از جمله بافت های محبوب و عرف صنعت چاپ میتوان به بافت طرح چرم یا کتان اشاره نمود. امباس در چاپ به منظور بهبود عملکرد محصول، دادن شخصیت به محصول وبهبود بازار فروش محصول استفاده میشود.


چرا اغلب کسب و کارها امروز با ساک دستی آماده خود را نسبت به رقبای خود متمایز می کنند؟

در این نقطه از تاریخ تمدن که هیاهو و تنوع برندها بیداد می‌کند؛ به نظر شما چه چیزی جز یک بسته‌بندی جذاب و چشمگیر می‌تواند یک کالا را از دیگر رقبا متمایز کند تا از بین صد‌ها و شاید هزاران برند، انتخاب نهایی مخاطب باشد؟ رقابت بر سر کیفیت و قیمت از قرن‌ها پیش همواره وجود داشته، ولی در سال‌های اخیر این بسته‌بندی و نحوه تحویل کالا به مشتری است که برندها را متمایز می‌کند.

 اینکه در ایستگاه آخر مشتری با دریافت کالایی که خریداری نموده است چقدر احساس تشخص و احترام کند، کاملا به آن پاکت یا کیسه‌ای که کالا را در آن دریافت کرده است بستگی دارد. آخرین باری که فروشنده‌ای خرید شما را در یک ساک دستی زیبا و خوش‌رنگ به دستتان داد به خاطر دارید؟ حتما شما هم چندتایی از این ساک دستی تبلیغاتی ‌ها را در منزل خود نگه داشته‌اید و بارها و بارها از آنها استفاده کرده‌اید.


ساک دستی آماده طرح دار و بدون طرح چیست و چه زمانی کاربرد دارد ؟

ساک دستی آماده به صورت ساده و بدون چاپ در رنگ های متنوع و هم چنین ساک دستی آماده به صورت چاپ و طرح دار موجود می باشد، این تنوع مجموعه ما را به کامل ترین مجموعه تولید ساک دستی آماده تبدیل کرده است.


تنوع ساک دستی ‎های آماده طرح دار چگونه است ؟

ساک دستی ها در کشورهای مختلف از تنوع بالایی برخوردار می باشند، بسته به سلایق، علایق و سنت های کشورهای مختلف انواع و خلاقیت در ساک دستی ها متفاوت می باشد، در کشور ما ساک دستی آماده بیشتر در قالب سنتی فروش دارد با توجه به سنت ها و آداب و رسوم کشور، ساک دستی آماده در مدل های ساک دستی اداری، ساک دستی سنتی، ساک دستی قلبی (valentine) ، ساک دستی رسمی ، ساک دستی ساده و مدل متنوع ساک دستی آماده پارچه ای می باشد .


چرا باید بجای استفاده از نایلون تبلیغاتی از ساک دستی آماده استفاده کنید ؟

اگر تاکنون از نایلون‌های پلاستیکی برای این منظور استفاده می‌کردید، کمی تأمل کنید و به تفاوت‌های این دو نوع بسته‌بندی توجه کنید. ما معتقدیم استفاده از ساک دستی تبلیغاتی در مقایسه با نایلون‌های پلاستیکی یک انتخاب هوشمندانه برد- برد است، زیرا هم موجب افزایش رضایتمندی مشتری و ماندگاری نام و آوازه برند شما می‌شود و هم ادای دین به نسل آینده با جلوگیری از دفن شدن محیط زیست در زیر انبوه زباله‌های تجزیه‌ناپذیر می‌شود. مگر رضایت مشتریان و وفاداری آنها در کنار سعادت و سلامت فرزندان‌تان مهم‌ترین هدف و اصل اعتقادی شما نیست؟


انواع ساک دستی آماده کدام است ؟

ساک دستی گلاسه و کرافت آماده برای استفاده‌های مختلف برای تولیدکنندگان و فروشندگان، کاربرد دارد. ما انواع شاپینگ بگ، ساک دستی آماده را در ابعاد و طرح‌های گوناگون و مناسب با سلیقه شما، طراحی و چاپ می‌کنیم.

شما به راحتی می‌توانید شعار تبلیغاتی دلخواهتان، یا اطلاعیه‌های تخفیف و فروش ویژه و محصولات جدید خود را بر روی ساک دستی یا پاکت آماده چاپ کنید و از این طریق توجه مشتریان را جلب کرده و این کار به نوعی تبلیغ به شمار می‌آید. ساک دستی های آماده کاغذی اصولا به دو صورت ساک دستی  آماده گلاسه و ساک دستی پاکت کرافت آماده بدون چاپ آماده هستند، اگر بدون چاپ ساک دستی ها رو سفارش دهید نهایتا تا چند ساعت ارسال میگردد

اگر چاپ دار باشد باید ۷ روز زمان برای چاپ در نظر بگیرد، ( منظور از چاپ دار کردن، چاپ لوگوی اختصاصی شرکت یا مجموعه مشتری روی ساک دستی آماده می باشد. ساک دستی های طرح دار آماده زمانی برای چاپ نمی خواهند). پیشنهاد مجموعه برای چاپ روی ساک دستی آماده ، طلاکوب و یا چاپ سیلک تک رنگ می باشد.که زمان تحویل را کاهش دهد و کار سریعتر به دست مشتری برسد.


حداقل تعداد سفارش برای ساک دستی های آماده چه تعدادی است ؟

حداقل تعداد برای ساک دستی های آماده ۵۰ عدد است. که در جنس های کرافت و گلاسه در رنگ های متفاوت قابل عرضه می باشند.


زمان تحویل ساک دستی آماده چگونه محاسبه می شود ؟

زمان تحویل از بعد از واریز شدن مبلغ توسط مشتری شروع می شود ، اگر ساک دستی را بدون چاپ لگو سفارش دهید نهایتا تا ۳ ساعت بعد به دست شما میرسد ( تهران ساکن باشید ) و اگر با لوگو خودتون بخوایید ۳ الی ۵ روز زمان برای چاپ گرفته میشود. ( دلیل اصلی شلوغ بودن چاپ مجموعه است)


بهترین فروشگاه خرید ساک دستی آماده کجاست ؟


خرید ساک دستی آماده از گستران

فروشگاه گستران

مجموعه گستران متشکل از واحد طراحی، چاپ و خدمات پس از چاپ در زمینه ارائه خدمات چاپ و بسته بندی آماده به شما مشتران عزیز خدمت دهی می کند. این مجموعه خدماتی مانند چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، بگ پارچه ای، جعبه آماده، کاغذ پوستی، لیبل دایره ای، جعبه کفش، فروش پاکت پستی، جعبه و کارتن پستی و پاکت پنجره دار، پاکت لباس، هارد باکس، جعبه ترحیم را به شما مشتریان ارائه می دهد.


خرید ساک دستی آماده از بهرنگ

فروشگاه بهرنگ

چاپ و تبلیغات بهرنگ مشاور و مجری در امور طراحی و چاپ فوری با بالاترین کیفیت می باشد. چاپ و تبلیغات بهرنگ، متخصصان و کارشناسان و دانش آموختگان صنعت چاپ کشور را دور هم جمع کرده و دغدغه بهترین انتخاب را برای مشتریان به حداقل رسانده است. از جمله خدمات این گروه، خدمات چاپ کاتالوگ و چاپ کارت ویزیت و چاپ بروشور در تیراژ بالا می باشد. اینکه چرا ما اغلب در تیراژ بالا کار میکنیم، به دغدغه چاپ بهرنگ بر میگردد که میخوهد بهترین کیفیت را به مشتریان خود بدهد. ما دست به تولید ساک دستی آماده کرافت و گلاسه در تیراژ پایین زده ایم که میتواند انتخاب مشتریان را برای شروع کار کمتر کند.


خرید ساک دستی آماده از آلما پک

فروشگاه آلما پک

آلما پک ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به بسته بندی آماده در ایران می باشد. این مجموعه با سابقه حدود ۱۵ ساله در زمینه چاپ و بسته بندی، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. از جمله خدماتی که مجموعه آلما پک به شما ارائه می دهد می توان به چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، جعبه آماده و بگ پارچه ای و ساک دستی متقال، کاغذ پوستی و لیبل دایره ای ، فروش بند ساک دستی، فروش پاکت پنجره ای و پاکت ترحیم و … می باشد.


خرید ساک دستی آماده از پانیک

فروشگاه پانیک

مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک؛ با ارائه بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در سریعترین و ارزانترین خدمات چاپ با بالاترین کیفیت در ایران. چاپ و تبلیغات پانیک یکی از با تجربه ترین مجموعه ها در کشور می باشد. ما یک شرکت طراحی چاپ و تبلیغات با خدمات با کیفیت، سریع و ارزان هستیم.

ما خدمات چاپ (چاپ دیجیتال و چاپ افست) در تعداد کم و تیراژ بالا، مانند تگ آویز، جعبه آماده، کارت ویزیت، چاپ فولدر و کاتالوگ و … را ارائه می دهیم. در زمینه خدمات بسته بندی تولید کننده ساک دستی آماده و بگ پارچه ای در تعداد کم می باشیم. از دیگر خدمات مفید و مهم مجموعه ما، چاپ روبان در متراژ کم و بالا به صورت حرفه ای و با کیفیت عالی می باشد.


خرید ساک دستی آماده از همه رنگ

 

فروشگاه همه رنگ

فروشگاه اینترنتی همه رنگ ارائه دهنده محصولات و بسته بندی های آماده برای اغلب کسب و کارها خصوصا کسب و کارهای مربوط به بسته بندی لباس و پوشاک می باشد. این فروشگاه ارئه دهند انواع بسته بندی های آماده مانند: چاپ روبان، ساک دستی آماده، جعبه آماده، کاغذ پوستی، بگ پارچه ای آماده، لیبل دایره ای، بگ متقال می باشد.

2 نظرات
  1. لوازم تحریر ایرانی می گوید

    مطلب جالبی بود

  2. لوازم تحریر می گوید

    ساک دستی های خوبی دارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.