خرید کارت عروسی؛ معرفی ۱۰ فروشگاه + ۱۰۰ عکس جذاب کارت

1

همه عروس و داماد ها هرچه به تاریخ عروسی نزدیک تر می شوند، استرسی شیرین را تجربه می کنند. قطعا همه دوست دارند که بهترین مراسم عروسی را برگزار کنند و برای خودشان و مهمانان یک شب به یاد ماندنی بسازند. برای داشتن مراسمی شیک لازم است که همه چی دقیق و منظم باشد. برای مثال چیدمان میز و صندلی ها، شام و پذیرای از مهمانها…و موارد دیگر.

کارت دعوت عروسی از مواردی است که همه عروس و دامادها برای انتخاب آن وسواس به خرج می دهند که چگونه بهترین کارت عروسی را داشته باشیم؟ متن جذاب از کجا پیداکنیم؟ چه رنگهای باید در کارت عروسی استفاده شود؟ کارت دعوت هرچه زیباتر باشد علاوه بر اینکه خودتان آن را دوست دارید برای مهمانانی که قرار است توسط این کارت ها دعوت شوند نیز جذاب و به یادماندنی خواهد بود. با ما همراه باشید تا نکته های که در داشتن کارت عروسی شیک به شما کمک می کند را بازگو کنیم.

نکات مهم در داشتن کارت دعوت زیبا

نکات مهم در داشتن کارت دعوت زیبا

قطعا سلیقه همه عروس و داماد ها مشابه نیست و هرکدام به یک سبک شعر، رنگ و طرح خاصی علاقه دارند. پس اول علایق خود را بسنجید و سپس برای کارت عروسی اقدام کنید.

مدل کارت عروسی

مدلی که برای کارت عروسی انتخاب می کنید مهم است.شاید باخودتان بگویید که در کل چند مدل کارت عروسی داریم؟ ببینید شما با توجه به جشن خود می توانید مدل کارت را نیز انتخاب کنید. یعنی افراد با توجه به کارت شما می توانند تشخیص دهند که به چه جشن عروسی دعوت شده اند. که آیا لباسی ساده بپوشند و یا لباس های شلوغ تر، برای مثال اگر جشنی دوستانه دارید و ساده برگزار می شود می توانید به جای استفاده از کارت دعوت های پرزرق وبرق از کارت های ساده و دوستانه مناسب جشنتان استفاده کنید. و یا اگر جشنی مجلل و لوکس در نظر دارید کارت های با طراحی خاص و نسبتا شلوغ استفاه کنید.

عکس روی کارت

شما می توانید از عکس های دونفره خود برای چاپ روی کارت دعوت استفاده کنید، حتی این عکس میتواند به صورت فانتزی و یا جذاب روی کارت شما قرار بگیرد که در اخر کارت شما بسیار جذاب و منحصر به فرد خواهد بود.

نوشته های ثبت شده در کارت

بیشتر کارت ها یک متن شعر دارد به علاوه اسم عروس و داماد شما می توانید برای داشتن کارتی جذاب تر با توجه به نوع جشنتان یک متن انتخاب کنید مثلا اگر دوستانه است می توانید یک متن شوخ طبعانه بنویسید و یا اگر مجلل است می توانید دو بیت شعر زیبا انتخاب کنید. حتی می توانید متن شعر را خودتان با همسرتان بنویسید و حتما شعر نباشد می توانید در یک جمله کوتاه حس خودتان را بیان کنید که بسیار خاص و زیبا می شود.

رنگ کارت دعوت

رنگ کارت عروسی بسیار مهم است اگر مدلی که انتخاب کرده اید هرچقدر زیبا باشد ولی در ترکیب رنگ دقت نکرده باشید تمام ظرافت مدل کارت را از بین خواهد برد. امروزه کارت های سفید طلایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید استفاده کنید اما برای اینکه کارتی متفاوت داشته باشید می توانید ترکیب رنگ کارت دعوت را با تم عروسی ست کنید. یعنی در فضای جشن از چه رنگ های برای بادکنک ها، گل ها، میز و صندلی ها، استفاده شده شماهم می توانید در رنگ کارت دعوت از آن استفاده کنید.

فونت متن کارت دعوت

برای متن و شعری که انتخاب کرده اید می توانید یک فونت زیبا انتخاب کنید که البته برای همه خوانا باشدو به راحتی متوجه نوشته ها بشوند. می توانید اسم و خودتان را به جای اینکه عادی بنویسید با یک فونت جذاب اسم ها را ترکیب کنید مانند یک لوگو روی کارت دعوت چاپ کنید. که ایده ای بسیار جذاب خواهد بود.

تعداد بیشتری سفارش دهید

معمولا همه افراد به تعداد مهمان های خود سفارش کارت عروسی می دهند. و اما یک حرکت هوشمندانه این است که از تعداد مهمانها بیشتر کارت سفارش دهید چراکه ممکن است برای تعدادی کارت ها مشکلی پیش بیاید، یا اسم مهمانان را به اشتباه وارد کنید… و دلایلی دیگر.

استفاده از کارت های مختلف

قطعا همه ما دوستان صمیمی داریم که منتظر عروسی دوستشان هستند، یک ایده جالب که می توانید به کار ببرید این است که برای دوستان صمیمی تان می توانید کارت مجزا با طراحی متفاوت سفارش دهید. می توانید از جملات بامزه و یا عکس خودتان با دوستانتان را روی کارت چاپ کنید. و برای مهمانان دیگر نیز می توانید کارت های رسمی ارسال کنید.

کارت عروسی را پست کنیم یا دستی ببریم؟

کارت عروسی را پست کنیم یا دستی ببریم؟

هنگام نزدیک شدن به تاریخ عروسی همه به نحوی مشغول کاری هستند و سرشان شلوغ است، اما اگر بتوانید برای بزرگترهای فامیل و یا دوستان صمیی به صورت دستی کارت را ببرید خیلی بهتر است تا اینکه پیک آنها را ببرد، اما همانطور که قبلا گفتیم ممکن است وقت این کار را نداشته باشید و مهمانها درک می کنند که ممکن است خودتان نتوانید کارت را به دست آنها برسانید.

کارت دعوت عروسی

دعوت نامه را می توانید مطابق با شخصیت خودتان انتخاب کنید. آیا شما یک فرد قانونمند هستید یا یک شخص رمانتیک؟ گرایشتان آگاهانه است یا سنتی؟ آیا کارت دعوت عروسی گلدار و آراسته را ترجیح می دهید یا ساده؟ هر ترجیحی که داشته باشید، بدون نگرانی علایق خود را به مجموعه ما بسپارید.

انتخاب کارت دعوت عروسی

اگر دقت کرده باشید بیشترین رنگی که در کارت عروسی ها استفاده می شود سفید است، برای داشتن کارت دعوت عروسی متفاوت مجموعه ما به شما کمک می کند، برای مثال اگر در مراسم عروسی خود از تم خاصی استفاده می کنید می توانید از تم در طراحی کارت دعوت ها هم استفاده کرد در هنگام سفارش کارت های خود می توانید ابعاد، جنس، ترکیب رنگ ها…حتی می توانید کارت دعوت نمونه رو برامون ارسال کنید. و کارت دعوت مخصوص خودتون رو در خاص ترین شکل ممکن دریافت کنید.

۱. پایداری

پایداری یک روند اصلی در طول برنامه ریزی های عروسی در سال ۲۰۲۰ است، و این قطعاً به کارت عروسی نیز وارد می شود. برخی عروس ها برای عروسی پایدار خود از دعوت نامه کاغذ دانه بازیافتی و قابل کاشت استفاده می کنند.

۲. کارت های عروسی اکریلیک

اکریلیک که در کارت عروسی ها استفاده می شود یک ماده شفاف است که دارای بافت سختی است و برای چشم شفاف است. از اکریلیک برای جزئیاتی مانند دعوت نامه ها، تابلوها و موارد دیگر استفاده می کنند. کارت دعوت عروسی اکریلیک ممکن است تنها گزینه شیک و مینیمالیستی باشد که به دنبال آن هستید.

چگونه بهترین طرح اکریلیک انتخاب کنیم؟

ابتدایی ترین کار، دعوت نامه اکریلیک یک قطعه اکریلیک سفت و برش خورده با چاپ نوشته های دلخواه روی آن است. اما از آنجایی که دعوت نامه های اکریلیک واقعاً می توانند به اشکال مختلف طراحی شوند، پس می توانید از بهترین طرح آن استفاده کنید.

برای عروسی‌ها، اکریلیک معمولاً به رنگ شفاف یا یک ترکیب رنگهای سفارشی است. و در حالی که رنگ ساده انتخاب محبوب تری برای عروسی است، اکریلیک را می توان تقریباً در هر رنگی طراحی کرد، ضخامت ⅛ اینچ برای کارت دعوت نامه های اکریلیک مناسب است. با این حال، ضخامت مواد نیز بسته به سلیقه عروس و داماد می تواند متفاوت باشد.

۳. کارتهای دعوت و پاکت کاغذ Vellum

Vellum حال و هوای مدرن اما نرم به مجموعه دعوتنامه های عروسی به ارمغان می آورد، و اگر با انواع تزئینات از جوهر فلزی گرفته تا مهر و موم های ظریف و گل های سنتی همراه باشد شیک به نظر می رسد.

۴. چاپ طلاکوب

اگر فلزی وجود داشته باشد که برای مناسبت های خاص بهتر از هر فلز دیگری عمل کند، آن فلز طلا می باشد. طلا از گذشته به عنوان یک فلز کلاسیک استفاده می شد و مخصوصا در گروه های عروسی. می توان از آن به عنوان یک شئ خیره کننده در کارت دعوت های عروسی استفاده کنیم. طلایی باعث می شود دعوت نامه خیلی خاص تر به نظر برسد. مطمئناً وقتی مهمانان آن را از پاکت بیرون می‌کشند، توجه شان را جلب می‌کند. از دعوت نامه های عروسی با فویل طلا استفاده کنید و با عروسی ماندگار داشته باشید.

۵. مونوگرام

مونوگرام یک روش عالی برای اضافه کردن یک احساس شخصی است. در حالی که کارت های دعوت شما ساده و با کلاس است. مونوگرام را می توان به روش های مختلفی ایجاد کرد. برخی از زوجین برای عروسی های مدرن خود مونوگراف حروف ساده انتخاب می کنند.

۶. استفاده از فلزات و براق کننده ها

قسمتهایی جزیی از فلزات در حال بازگشت به ترند عروسی هستند. رنگ رزگلد در حال حاضر رواج دارد، بنابراین ممکن است بخواهید آن را در کارت خود بگنجانید. پاکت های برش لیزری کلاسیک با زرق و برق بسیار زیبا به نظر می رسد.

۷. مینیمالیسم الهام گرفته شده است.

کارهای هنری کمتر، فضای سفید بیشتر! ما از دیدن اینکه زوجین برای عروسی های سال ۲۰۲۱ طرح های مینیمالیستی و مدرن تری انتخاب می کنند هیجان زده هستیم. درخواست ها برای دعوت های “ساده‌تر” در حال افزایش است.

به پالت های رنگی ملایم، حروف ساده و جزئیات بدون سر و صدا فکر کنید. غالباً انتخاب فقط یک جزئیات برجسته مانند چاپ ورق طلا برای زنده شدن کارت عروسی شما کافی است!

۸. تزیین مهر و موم

مهر و موم جدیدترین ترند داغ در سال ۲۰۱۹ بود و تا سال ۲۰۲۰ ادامه داشت. شما ممکن است آنها را از چندین روش در مجموعه کارت دعوت خود بگنجانید، به عنوان مثال روی پاکت نامه بیرونی یا روی خود کارت دعوت قرار دهید. گزینه ها بی پایان هستند!

۹. کارتهای دعوت به شکلهای منحصر به فرد و خاص

تفکر خارج از اشکال سنتی دعوت نامه های عروسی ترند بزرگی برای سال ۲۰۲۱ خواهد بود. از دایره ای گرفته تا مثلثی و هندسی، فقط با درج در شکل های مختلف لذت ببرید.

۱۰. پاکت های خاص و فوقالعاده

در سال ۲۰۲۱، ما نه تنها پاکت طرح دار و خط دار خواهیم داشت بلکه پاکت هایی در مواد مختلف مانند کاغذ روغنی مرسوم و کاغذ بوم گردی داریم. علاوه بر این بعضی از زن و شوهرها دوست دارند که برای نشان دادن شخصیت خود، ظرافت هایی مانند روبان و مهر و موم اضافه کنند.

۱۵ ایده برتر کارت دعوت الکترونیکی که برای عروسی صمیمی شما مناسب هستند

15 ایده برتر کارت دعوت الکترونیکی که برای عروسی صمیمی شما مناسب هستند

عروسهای عزیز، وقت آن است که با این واقعیت کنار بیایید کنید که به این زودی ها نمی توانید یک جشن عروسی بزرگ برگزار کنید. مهم نیست که چه مکانی و چه ساعتی از روز باشد، این یک عروسی صمیمی است. از آنجا که تنها نزدیک ترین و عزیزترین افراد در عروسی شما دعوت هستند، ما پیشنهاد میکنیم از کارت دعوت های الکترونیکی استفاده کنید. کارت های دعوت الکترونیکی برای عروسی به دلایل مختلفی از جمله کاهش هزینه ها، راحتی شما بسیار مناسب است و شما می توانید با الگوها بازی کنید. همچنین، این واقعیت را فراموش نکنیم که دعوت های الکترونیکی در حال حاضر رواج دارد. بنابراین، به همین دلیل ما ایده های دعوت الکترونیکی شگفت انگیزی را برای شما انتخاب کرده ایم تا از آن ها الهام بگیرید. از طرح های کاریکاتور گرفته تا طرح های جذاب، گزینه های زیادی را برای شما آماده کرده ایم!
بهترین ایده های دعوت الکترونیکی برای عروسی صمیمی شما

۱. دعوت نامه های الکترونیکی کاریکاتور

این یک روش شیرین برای دعوت از میهمانان خود با ارسال کارت دعوت با تصویر چهره شما و همسر شما است. که می تواند مهمانان شما را در کل فضای عروسی مجذوب خود کند. به کارت دعوت های الکترونیکی کاریکاتور که برای شما پیدا کردیم نگاه کنید و الهام بگیرید!

۲. دعوت های الکترونیکی عاشقانه

یک داستان عاشقانه رویایی مانند بالیوود دارید؟ چرا کمی از آن رابا مهمانان خود شریک نمی شوید؟ دعوت نامه های الکترونیکی با داستان عاشقانه در حال ترند شدن هستند و عروس های آینده به دنبال طراحان دعوت عروسی که می توانند داستان های خود را به بهترین وجه در دعوت نامه ها تعریف کنند. این دعوت ها به مهمانان شما کمک می کند جزئیات کوچک اما مهم رابطه شما با همسر آینده خود را انتخاب کنند.

۳. ما این کارت دعوت های الکترونیکی Doodle را تأیید می کنیم

اگر کارت کاریکاتوری انتخاب شما نبوده، گزینه دیگر شما می تواند دعوت نامه های الکترونیکی doodle باشد. دعوت نامه های الکترونیکی دودل کلاسیک و ساده است و می تواند در چندین موضوع طراحی شود.

۴. کارت دعوت های الکترونیکی تم دار بمب هستند!

و سرانجام، ما این دعوت نامه های الکترونیکی تم دار شگفت انگیز را پیدا کرده ایم که اگر شما و همسرتان در یک از دو ایالت مختلف هستید و می خواهید در دعوت نامه عروسی شما باشد، یک گزینه عالی است. این نوع دعوت الکترونیکی نه تنها به برجستگی کارت شما کمک می کند بلکه زوج های دیگر زندگی شما نیز ترغیب می کند که چیزی مشابه را انتخاب کنند!

راهنمای انتخاب کارت عروسی

راهنمای انتخاب کارت عروسی

همانطور که می دانید جشن عروسی همیشه با مقدماتی همراه بوده است که همه چند ماه زودتر به تدارک آن می پرداخته اند. سفارش کارت عروسی و همچنین انتخاب آن یکی از این اموری است که بایستی حتما برای آن وقت کافی گذاشت. انتخاب کارت عروسی زیبا و جذاب نمایانگر سلیقه عروس و داماد می باشد. در این صورت بایستی توجه داشته باشید که مناسب ترین و زیباترین کارت را برای دعوت نزدیکان، دوستان و … در جشن خود انتخاب نمایید.

انتخاب کارت معمولا یک چالش مهمی به حساب می آید چرا که طراحی و شیوه دیزاین آن نشانگر سلیقه و مدل مراسم عروسی شما می باشد. بهتر است کارتی را تعیین کنید که با تم عروسی شما همخوانی داشته باشد. جهت تعیین کارت بایستی به علایق خود توجه نمایید و مدلی را انتخاب نمایید که بعد از سال ها باز هم از انتخاب خود پشیمان نشوید.

استفاده از کارت های عروسی لایه باز نیز ایده خوبی است و ویرایش کردن آن نیز آسان است شما می توانید که فایل را در فتوشاپ باز کنید سپس مشخصاتی مانند اسم، تاریخ و مکان عروسی را به تاریخ و مکان خود تغییر دهید و آن را به چاپ برسانید. افرادی که به تاریخ عروسی خود نزدیک می شوند و هنوز تصمیمی برای کارت خود نگرفته اند می توانند که یک نمونه از کارت مورد نظر را برای مجموعه ما ارسال کرده و یا ثبت سفارش دلخواه انجام دهند تا کارت مورد نظر را در سریعترین زمان و با کیفیتی مناسب دریافت کنند.

راهنمای انتخاب کارت عروسی

 

در زمان انتخاب کارت عروسی بایستی به نکات مهمی توجه نمایید که در این مبحث به آنها خواهیم پرداخت:

چه نوع کارت دعوتی را انتخاب کنیم؟

انتخاب کارت عروسی، طرح و مدل آن معمولا به حال و هوای مراسم و تم آن بستگی دارد. مراسم عروسی در محیطی باز برگزار می شود یا سالن؟ عروسی به صورت سنتی یا مدرن بر پا می شود؟ هر چه مدل و طرح کارت به مراسم عروسی شما نزدیک تر باشد نتیجه آن خوشایند تر خواهد بود.

انتخاب متن کارت عروسی

یکی از نکات مهم در خصوص انتخاب کارت عروسی که باید به آن حتما توجه شود متن نوشته شده بر روی آن است. پیش از آنکه کارت ها را سفارش دهید بهتر است به متنی که قرار است روی کارت دعوت درج شود. همچنین به نوع فونت، سایز و طرح آن نیز دقت کنید. چنانچه از دوره نوجوانی مطلب یا شعر مناسبی را برای این روز در نظر گرفته اید یا اگر شما فرد صاحب ذوقی هستید و خودتان می توانید این متن را بنویسید دیگر مشکلی ندارید. وگرنه با یک سرچ در اینترنت می توانید متن مورد نظر خود را پیدا کنید. حتی می توانید از کارت های عروسی اطرافیان خود ایده بگیرید. لازم به ذکر است که متن روی کارت دقیق همانند طرح انتخاب کارت عروسی، یک مسئله کاملا شخصی و سلیقه ای می باشد ولی چنانچه با مراسم هماهنگ نباشد توی ذوق می زند.

فونت مناسب جهت نوشتن متن

فونت متن روی کارت عروسی بایستی در وهله اول خوانا باشد. متن بعضی از کارت ها با فونت های ناخوانا و عجیب نوشته می شوند و خواندن آن برای مهمانان سخت و آنها را دستخوش دردسر می کند. از فونت هایی مانند لوتوس و نازنین در نوشتن متن کارت عروسی استفاده نکنید. در ورد می توانید انواع فونت را امتحان کنید و هر کدام که به نظر شما جالب و خوانا است را انتخاب کنید.

اطلاعات مهمانان مراسم عروسی

یکی دیگر از نکات مهم در خصوص انتخاب کارت عروسی که باید به آن توجه شود اطلاعات مهمانان می باشد. اطلاعات مهمانان بدین علت حائز اهمیت است که به صورت دقیقی نشان دهد چند نفر از افراد خانواده به جشن عروسی دعوت شده اند در این صورت پخش کارت ها را راحت تر می کند. اکثرا در پشت کارت ها محلی جهت نوشتن اسم مهمانان تعبیه شده و پیشنهاد می شود با خطی خوب نام را روی آن درج کنید.

حضوری تحویل دهیم یا پست کنیم؟

چنانچه فرصت دارید بهتر است کارت دعوت بزرگان فامیل را خود به دستشان برسانید بدین صورت احترام آنها را نیز به جا آورده اید و دیگر جای هیچ گله ای باقی نخواهد ماند. کارت دعوت دیگران را می توانید از طریق پست به دست آنها برسانید.

هزینه کارت دعوت عروسی

هزینه کارت دعوت عروسی یکی از فاکتور های مهم در انتخاب کارت عروسی است. هزینه این کارت معمولا به جنس، مدل و نوع کاغذ می تواند کاملا متغیر باشد.

زمان انتخاب کارت عروسی

پس از انجام مراسمات و نظارت به همه مسائل عمده جشن عروسی، زمان انتخاب کارت عروسی است. کارت عروسی همانطور که می دانید یک دعوت نامه جهت دعوت دوستان، خانواده و نزدیکان می باشد. ولی با توجه به سلیقه ای که شما در انتخاب کارت عروسی در نظر گرفته اید می تواند نمایانگر سلیقه شما باشد.

برخی از عروس و داماد ها بر این باور هستند که کارت عروسی تنها جهت دعوت اطرافیان و اطلاع رسانی تاریخ و ساعت عروسی می باشد و نبایستی زمان و هزینه زیادی را جهت این کار صرف کرد چرا که پس از جشن این کارت دور انداخته می شود؛ اما برخی دیگر از عروس و داماد ها به کارت خود اهمیت ویژه ای می دهند. در مجموع کارت عروسی نمایانگر سلیقه عروس و داماد می باشد و چنانچه شخصی از مهمانان تمایل به آرشیو کردن کارت عروسی داشته باشد مطلوب است کارتی جذاب، زیبا و به یاد ماندنی از عروسی شما داشته باشد.

متن کوتاه پشت کارت عروسی

یکی از روش ها و نوشته های که از قبل برای پشت نویسی کارت عروسی استفاده می کردند به این صورت بود که: آقای عباسی به همراه خانواده محترم، این متن در صورتی بود که میخاستیم از یک نفر به همراه خانوادش دعوت کنیم. و اما برای دعوت یک زوج می توانید بنویسید: آقای…به همراه بانو، و برای دعوت یک آقا و یا خانم مجرد برای اینکه تنها نباشد می توانید بنویسید: آقا/خانم…به همراه مهمان محترم.

متن کوتاه پشت کارت عروسی دوستانه

مواد بالا برای افراد فامیل و کسانی که آشنا هستند می باشد، اما برای دوستان صمیمی و مشترکتون می تونید از متن های متفاوت استفاده کنید، این متن میتونه با توجه به خلاقیت خودتون و اسم دوستاتون باشه، مثلا ترکیبی از اسم دوست و یه متن بامزه میتونه خیلی جذاب باشه.

کارت عروسی قابل ویرایش

منظور از کارت عروسی قابل ویرایش کارت های psd هستند که می توانید با یک سرچ عنوان مدل های آن را در اینترنت ببینید. کارت عروسی استفاده از کارت عروسی های قابل ویرایش بسیار جالب نیست چونکه حتما قبل از شما چندین زوج از آن استفاده کرده اند، پس بهتر است که شما برای داشتن کارت عروسی بسیار جذاب و تک از پنل مجموعه ما ثبت سفارش انجام دهید و حتی می توانید چند مورد برای نمونه ارسال کنید به علاوه مواردی که خودتون مد نظرتون هست.

سفارش کارت عروسی

کارت عروسی برای خانمهای با سلیقه بسیار مهم است، کیفیت و طرح کارت عروسی از اصلی ترین مواردی است که باید به آن دقت کنید. سعی کنید در مورد مجموعه ای که برای همکاری انتخاب می کنید حتما تحقیق کنید تا بهترین کارت عروسی را داشته باشید. مجموعه ما سالهاست در زمینه چاپ جزو بهترین ها می باشد.

کارت عروسی خالی

بعضی ها علاقه دارند که کارت عروسی را بدون متن نوشته و خالی سفارش دهند، برای مثال کاربرد این کارت های خالی این است که شما می توانید برای دوستان صمیمی تان متنی متفاوت جدا از بقیه مهمانهای دیگر بنویسید. این ایده بسیار جالب و محبوب است که می توانید با ان دوستانتان را سورپرایز کنید.

کارت عروسی دیجیتال

در زمانی که کرونا اوج گرفته بود و نمیشد که دورهم جمع شد و مراسم برگزار کرد بیشتر افراد از کارت های عروسی دیجیتال استفاده می کردند. کارت های دیجیتال را نیز می توانید با سلیقه خود سفارش دهید و آن را برای دوستانتان در فضای وب ارسال کنید.

 

 

۱۰ فروشگاه برتر کارت عروسی در ایران

لازم به ذکر است مجله چاپخونه هیچگونه مسئولیتی نسبت به خرید شما از مجموعه های زیر ندارد. لطفا قبل از خرید از مجموعه های معرفی اعتماد لازم را نسبت به خرید خود انجام دهید .

کارت جوانه

کارت عروسی طومار

فروشگاه آنلاین کارت عروسی الماس

کارت هما 

دیجی پستال 

کارت نیک

کارت عروسی ستایش

تهران کارت

کارت الماس 

 

۱۰۰ ایده جذاب کارت عروسی در سال ۱۴۰۲

 

100 ایده جذاب کارت عروسی در سال 1402

100 ایده جذاب کارت عروسی در سال 1402

100 ایده جذاب کارت عروسی در سال 1402

100 ایده جذاب کارت عروسی در سال 1402ر

100 ایده جذاب کارت عروسی در سال 1402

100 ایده جذاب کارت عروسی در سال 1402

100 ایده جذاب کارت عروسی در سال 1402

100 ایده جذاب کارت عروسی در سال 1402

1 نظر
  1. محسن کشفی می گوید

    سلام این فروشندگان که معرفی فرمودین اکثر واسطه هستن لطفا تولید کنندگان اصلی که به اینها محصولات میدن معرفی فرمایید مثل کارت صبا کارت عروسی همرنگ کارت عروسی ایلیا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.