‎خرید ریموت کنترل دوربین

0

ریموت کنترل دوربین به شما کمک می کند چه در حال عکاسی از خود در استودیو و چه در منظره در شب و عکاسی نجومی، بهترین عکس ها را بگیرید. یک دیافراگم خوب برای همه انواع کارها مفید است، به ویژه در هنگام عکاسی با نوردهی طولانی. آن ها به گرفتن عکس های دسته جمعی، عکاسی بدون هندرفری و گرفتن عکس با سرعت بالا و بدون لمس دوربین و لرزش کمک می کنند. ریموت کنترل دوربین ارزان، سبک وزن هستند و می توانند در کیف دوربین شما جا شوند. ریموت کنترل دوربین در انواع بی سیم و با سیم وجود دارد.

ریموت کنترل دوربین چیست؟

ریموت کنترل دوربین چیست؟

ریموت کنترل دوربین دستگاهی است که معمولاً برای جلوگیری از لرزش دوربین در طول نوردهی طولانی از آن استفاده می کنید. ریموت کنترل دوربین چند نام مختلف دارد. آن ها معمولاً تریگرهای بی سیم یا تریگرهای از راه دور نامیده می شوند. همچنین آن ها را انتشار شاتر بی سیم می نامند. با استفاده از ریموت کنترل دوربین دوربین خود را از راه دور کنترل کنید.

یک ریموت کنترل دوربین بی سیم دارای واحدهای فرستنده و گیرنده جداگانه خواهد بود. گیرنده از طریق کابل به دوربین شما متصل می شود، در حالی که فرستنده معمولاً به اندازه یک جا کلیدی است که آن را در دست می گیرید. هنگامی که آماده عکس گرفتن هستید، به سادگی یک دکمه روی فرستنده را فشار دهید و سیگنالی به گیرنده ارسال می شود که به نوبه خود شاتر دوربین را روشن می کند.

کاربرد ریموت کنترل دوربین چیست؟

ریموت دوربین به شما امکان می‌دهد بدون هندزفری عکاسی کنید، که می‌ تواند بسیار مهم باشد، زیرا حتی کوچک ‌ترین حرکات دوربین می ‌تواند هنگام عکاسی با نوردهی طولانی ‌تر، به‌ ویژه در دوربین ‌هایی که تصاویر با وضوح بالا ثبت می ‌کنند، تاری ایجاد کند.

البته یک ریموت کنترل دوربین بی سیم برای گرفتن عکس های گروهی و سایر تصاویر در جایی که می خواهید در کادر قرار بگیرید، نیز مفید است.

برد ریموت های کنترل دوربین بی‌ سیم می ‌تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی، آن ها همیشه برد عملکردی بزرگ ‌تری نسبت به ریموت های کنترل دوربین سیمی ارزان ‌تر، در اختیار شما قرار می‌ دهند.

کدام نوع از ریموت های کنترل دوربین بهتر است؟

کدام نوع از ریموت های کنترل دوربین بهتر است؟

دو نوع فناوری وجود دارد که در ریموت کنترل دوربین های بی سیم استفاده می شود. برخی از پرتوهای مادون قرمز برای برقراری ارتباط بین فرستنده و گیرنده استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از پیوند فرکانس رادیویی استفاده می کنند.

به طور کلی، برتری یک ریموت کنترل رادیویی به این دلیل است که در مادون قرمز اگر چیزی مسیر شما را به سمت دوربین مسدود کند، ماشه کار نخواهد کرد.

از سوی دیگر، اگر یک عکاس حرفه ای هستید، نه همه موقعیت ها و نه برخی از کشورها، به شما اجازه استفاده از واحد RF را نمی دهند.

چرا به ریموت کنترل دوربین نیاز دارید؟

اگر با سرعت شاتر بلند عکس می گیرید، به یک ریموت شاتر یا ریموت کنترل برای دوربین خود نیاز خواهید داشت. این به این دلیل است که لمس دوربین شما، حتی برای یک لحظه، می تواند لرزش های کوچکی ایجاد کند که باعث تار شدن تصاویر شما می شود.

همچنین می‌خواهید هنگام عکاسی ماکرو یا سوژه‌ هایی با بزرگنمایی بالا از شاتر از راه دور استفاده کنید. مجدداً، لرزش دوربین ناشی از لمس دکمه شاتر دوربین در هنگام مشاهده سوژه ها از نمای نزدیک، بیشتر مشخص می شود.

و در آخر، ممکن است هنگام قرار دادن خود در یک تصویر، یک کنترل از راه دور دوربین برای شما مفید باشد. برای مثال، اگر می‌ خواهید خود را در پیش ‌زمینه تصویری از آسمان شب قاب کنید، یک شاتر از راه دور به شما این امکان را می‌دهد که شاتر را در حالت Bulb تا زمانی که لازم است از هر جایی که ایستاده‌اید، باز نگه دارید.

به عنوان یک عکاس، می خواهید دوربین خود را از راه دور کنترل کنید. برای مثال، اگر در حال عکاسی از مناظر در کنار دریا هستید و نمی‌خواهید پاهای خود را خیس کنید، یک پرتره گروهی بگیرید، با پرتره ‌های شخصی خود بازی می‌کنید، یا یک تایم لپس می‌سازید، ریموت کنترل دوربین ضروری است.

انواع ریموت کنترل دوربین چیست؟

ریموت ساده ترین راه برای کنترل دوربین از راه دور است و می توانید هر دو مدل سیمی و بی سیم را پیدا کنید. شاتر از راه دور از زمان اختراع دوربین وجود داشته است، بنابراین بسیار بالغ هستند.

ساده ‌ترین شاتر از راه دور فقط دکمه ‌ای است که فشار می‌ دهید و دوربین شما بدون لمس آن عکس می‌گیرد (برای عکاسی با نوردهی طولانی یا منظره بسیار مفید است) اما اکثریت قریب به اتفاق شامل ویژگی ‌هایی مانند تایم ‌لپس، تاخیر و تایمر نوردهی است.

ریموت های دوربین را می توان به طور کلی به دو دسته تقسیم کرد: سیمی و بی سیم. در هر دوی این ها می توانید گزینه های مختلفی پیدا کنید. آن ‌ها از مدل‌ های ساده ‌تر که فقط راه‌اندازی شاتر را فراهم می‌کنند تا مدل ‌های پیچیده ‌تر را شامل می‌شوند. عملکردهایی مانند انتخاب حالت رانندگی، تایمرها، شمارنده‌ها و قابلیت‌های فاصله‌ سنج برای عکس ‌برداری تایم لپس، همگی در ریل‌ های شاتر از راه دور یافت می‌شوند.

ریموت‌ های بی ‌سیم پیچیده‌ تر، گران ‌تر و کمتر قابل اعتماد هستند، اما آزادی و انعطاف ‌پذیری بسیار بیشتری را ارائه می‌کنند. آن ها بهترین راه حل هستند اگر می خواهید بدون نگرانی در مورد سیم های مزاحم که در آن قرار دارند، خود را در تصویر قرار دهید. علاوه بر این، تقریباً تمام سیستم ‌های ریموت بی‌سیم را می‌توان طوری تنظیم کرد که چندین دوربین را به طور همزمان فعال کنند.

مزیت ریموت کنترل دوربین چیست؟

مزیت ریموت کنترل دوربین چیست؟

هر عکاسی به راهی نیاز دارد تا دوربین خود را از راه دور فعال کند. در برخی مواقع، حداقل مجبور می شوید عکس های خانوادگی را در جایی که باید در آن ها باشید، بگیرید. همچنین اگر به گرفتن مناظر، نوردهی طولانی یا تایم لپس علاقه دارید، بسیار مهم است.

بهترین چیز در مورد این گزینه رایگان بودن آن است. اگر دوربین شما Wi-Fi دارد و گوشی هوشمند دارید، خوب هستید.

مزیت مهم دیگر این است که شما یک نمای زنده از تلفن خود دریافت می کنید. اگر واقعا نمی توانید نزدیک دوربین خود باشید، حداقل می توانید پیش نمایش عکس خود را مشاهده کنید. همچنین راحت است که بتوانید عکس ها را به سرعت به تلفن خود منتقل کنید تا بتوانید آنها را ویرایش و به اشتراک بگذارید، بدون نیاز به رایانه.

در حالی که کنترل از راه دور دوربین از طریق تلفن در اصل ایده بسیار خوبی است و برنامه‌ها به نوعی کار می‌کنند، در بیشتر مواقع وقتی می‌خواهید عکس بگیرید، نمی‌خواهید با گوشی هوشمند خود دست و پنجه نرم کنید. برنامه ها همچنین فاقد برخی ویژگی های بسیار مهم هستند. هیچ حالت تایم لپس یا کنترل ویدیویی قدرتمندی در هیچ کدام وجود ندارد. صادقانه بگویم، هر دو کمی نیمه کاره هستند.

اگر دوربین شما بی سیم است، با کنترل آن از گوشی هوشمند خود بازی کنید. اگر برای نیازهای شما کار می کند، به دنبال آن بروید.

ریموت کنترل دوربین چگونه کار می کند؟

فناوری پشت ریل شاتر از راه دور بسیار ساده است. سوئیچ روی شاتر مدار را می بندد و به دوربین سیگنالی می دهد که شاتر را روشن کند. این اجازه می دهد تا شاترهای سیمی ساده بدون باتری کار کنند. شایان ذکر است که در حالی که تقریباً همه دوربین ها با مکانیزم یکسان راه اندازی می شوند، تقریباً هر سازنده دوربین از اتصال دهنده های اختصاصی استفاده می کند. به همین دلیل، برخی از تولیدکنندگان لوازم جانبی کابل ‌های ریموت خود را جدا می‌کنند و گزینه ‌های مختلفی را برای قرار دادن دوربین ‌های مختلف ارائه می‌دهند. انتخاب چنین مدلی به این معنی است که می ‌توانید همان کنترل از راه دور را نگه دارید، حتی اگر برند دوربین را تغییر دهید، دوربینی را قرض بگیرید یا به بدنه دیگری ارتقا دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.