بهترین دستگاه پیکسل زن ۲۰۲۰ کدام است ؟

0

دستگاه پیکسل زن یکی از وسیله های کاربردی در صنعت چاپ و صحافی و میتوان گفت از جمله دستگاه‌های کاربردی برای چاپ دیجیتال به حساب می آید که برای ساخت و تولید پیکسل از آن بهره گرفته می شود. عموما این دستگاه به دو صورت دستی و اتوماتیک تولید می‌شوند که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خودشان را پیدا کرده اند. از آنجایی که استفاده از این دستگاه طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است، هر ساله مدل های جدیدی از آن توسط کشورهای مختلف ساخته می شوند. از این رو قصد داریم تا در این مقاله شما را با بهترین دستگاه پیکسل زن ۲۰۲۰ آشنا کنیم. از این رو تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه پیکسل زن 2020

بهترین دستگاه پیکسل زن ۲۰۲۰

بهترین دستگاه پیکسل زن ۲۰۲۰ را می توان به مدل F23 نسبت داد که مشخصات مختلفی را به خود اختصاص داده است. این دستگاه را می توان از لحاظ موارد مختلفی مورد بررسی قرار داد که ابعاد، وزن، قسمت های تشکیل دهنده و همچنین قالب مورد بررسی قرار داد که در ادامه به آن ها پرداخته خواهد شد.

برای مشاهده قیمت دستگاه پیکسل زن F23 و دیگر دستگاه‌های هم‌رده آن و همچنین بررسی بهترین دستگاه پیکسل زن ۲۰۲۰ میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

مشاهده قیمت و خرید

ابعاد و وزن دستگاه پیکسل زن مدل F23

این دستگاه در ابعاد ۹۰×۳۴۰×۳۱۰ میلی متر طراحی شده است. این بدان معناست که برای جای دهی آن نیازی به فضای زیادی نیست و به راحتی می توانید آن را بر روی یک میز کار جای دهید. این دستگاه پیکسل زن وزن ۳۱۵۰ گرم را به خود اختصاص داده است. از این رو در بین دستگاه های سبک جای گرفته است. همچنین می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید و در هر جای دلخواهی که می خواهید آن را جا به حا کنید.

با مشخصات کلی این دستگاه پیکسل زن آشنا شوید

از دیگر مشخصاتی که در این دستگاه باعث شده اند تا بهترین نمونه سال ۲۰۲۰ باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه به صورت بج دایره طراحی شده است که تشکیل شده از چهار قسمت مختلف می باشد:
  1. رویه طلقی
  2. کاغذ فتوگلاسه
  3. زیره فلزی
  4. بیس

رویه طلقی به صورت کاملا شفاف طراحی شده است که وظیفه آن محافظت از قسمت دوم دستگاه می باشد.

کاغذ فتوگلاسه که تحت عنوان گلاسه نیز شناخته شده است، نوعی ابزار برش به حساب می آید که به صورت دایره می باشد که در قطر ۵۰ میلی متر است. همچنین طرحی که برای آن در نظر گرفته شده است به صورت دایره می باشد.

زیره فلزی به کار گرفته شده در دستگاه پیکسل زن F23 از جنس آلومینیوم می باشد که به شکل بشقاب است.

بیس از دیگر قطعات بج دایره می باشد که با نام پایه سنجاقی نیز شناخته شده است و می توان آن را در دو جنس فلزی و پلاستیکی تهیه کرد.

  • پایه هایی که در بهترین دستگاه پیکسل زن ۲۰۲۰ به کار گرفته می شوند می توانند به صورت سنجاقی، مگنتی و جاسوئیچی باشند.
  • در این دستگاه یک اهرم به کار گرفته شده است که از آن برای وارد کردن فشار بر روی قالب ها استفاده می شود.

خرید دستگاه پیکسل زن 2020

خرید دستگاه پیکسل زن ۲۰۲۰

در این مقاله به بررسی بهترین دستگاه پیکسل زن ۲۰۲۰ یعنی مدل F23 پرداخته شد که با بهره مندی از ویژگی های مختف توانسته در بسیاری از مشاغل جای خود را تثبیت کند. از این رو اگر شما نیز قصد خرید یک دستگاه را دارید، F23 جزو بهترین گزینه هایی بوده که در اختیار شما قرار گرفته شده است.

برای مشاهده قیمت دستگاه پیکسل زن F23 و دیگر دستگاه‌های هم‌رده آن و همچنین بررسی بهترین دستگاه پیکسل زن ۲۰۲۰ میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.