خرید ماشین لباسشویی

0

ماشین لباسشویی و خشک کن از جمله وسایل اصلی و مهم هر خانوار است. آنها به راحت تر شدن زندگی شما بسیار کمک میکنند. ماشین های لباسشویی دو نوع دوقلو و اتوماتیک دارند. دستگاه های دوقلو هم بسیار مشهور هستند.

مشاهده قیمت و خرید

با اینکه این مدل لباسشویی ظرفیت بسیار زیادی دارد اما مصرف آب آنها بسیار زیاد است. دستگاه های اتوماتیک از لحاظ آب کمتری مصرف میکند و البته برای خشک کردن لباس نیز، نسبت به لباسشویی های دوقلو، عملکرد بهتری دارد.

مواد شوینده ای که در ماشین های اتوماتیک به کار می رود، با مواد شوینده ی مورد استفاده در ماشین های دوقلو بسیار متفاوت می باشند.

خشک کن ها می توانند گازی یا برقی باشند. البته معمولا استفاده از خشک کن های برقی اتوماتیک توصیه می شود. با استفاده از یک خشک کن با چرخه ی خنک می توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید.

تمیز کردن لباس ها یکی از کارهای لازم و ضروری می باشد که انسان از گذشته تا کنون این کار را انجام میدهد. در گذشته با دست برای شستن لباس ها استفاده میکردند ولی امروزه با پیشرفته تکنولوژی و فناوری دستگاهی به نام ماشین لباس شویی این کار را انجام میدهد.

انواع ماشین لباس شویی

انواع ماشین لباس شویی

  • ماشین لباسشویی سطلی که فقط دارای یک مخزن برای شستشوی لباس ها است.
  • ماشین لباسشویی دو قلو که دارای یک مخزن مخصوص شستشو و مخزن دیگر برای آب گیری و خشک کردن است.
  • ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک که دارای یک مخزن در جلو یا بالای دستگاه می باشد که همه ی کار از جمله آبگیری، شستشو، خشک کردن و آبکشی را بصورت خودکار انجام میدهد.

مشاهده قیمت و خرید

برای خرید یک ماشین لباسشویی مناسب به چه چیزهایی باید توجه کرد؟

قابلیت داشتن تنظیم و برنامه دادن به دستگاه

در بعضی از ماشین لباسشویی ها این ویژگی وجود دارد که میتوانید برنامه ای طراحی و از پیش تعیین شده به او بدهید تا مطابق با برنامه های شما اجرا کند. همچنین برخی از دستگاه ها خود نیز برنامه های از پیش تعیین شده دارند.

اندازه مخزن

با توجه به اینکه تعداد خانواده ها و کاربری متفاوت است دقت به اندازه مخزن نیز یکی از ملزومات است. توجه داشته باشید اگر میخواهید با ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس ها و وسایلی با حجم بزرگ از جمله پتو و ملحفه و… استفاده کنید به این نکته توجه داشته باشید.

منطق فازی

با این ویژگی ماشین لباسشویی بصورت خودکار شستشو را با توجه به کثیفی و مقدار لباس های انتخاب میکند و مقدار آب و مواد شوینده را نیز محاسبه میکند.
کنترل های هوشمند، صفحه نمایش ال سی دی، شستشوی سریع ، جنس بدنه ، قیمت، نوع چرخش، مصرف برق، سیستم خشک کن، سنسور لرزش و… از دیگر ویژگی های یک ماشین لباسشویی است.
در کل خرید یک ماشین لباسشویی برای هر خانه لازم است و با توجه به ویژگی ها و نیازتان میتوانید ماشین لباس شویی مناسب را در قیمت های حدودا ۱ میلیون تا حدودا ۳۰ میلیون خریداری کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.