خرید پک پذیرایی دفاع و ختم و عقد

0

خرید پک پذیرایی ارزان یا لاکچری دفاع و ختم و عقد و تولید یکی از محبوب ترین و ضروری ترین پکیج ها برای ارائه خدمات به مشتریان این مجالس است. پکیچ پذیرایی ختم و ترحیم برای پذیرایی از مهمان های این مراسم و پک پذیرایی لاکچری برای مهمانهای لوکس و لاکچری کاربرد دارد. اغلب پکیج های پذیرایی شامل: جعبه آماده یا پاکت آماده یا ساک دستی آماده یا پاکت زیپ کیپ پنجره ای بهمراه میوه های مختلف، استفاده از چاپ روبان یا روبان آماده بهمراه آبمیوه یا شیرینی و شکلات می باشد. قیمت پک پذیرایی نیز رابطه مستقیمی با کیفیت این اقلام دارد . حداقل سفارش پگ پذیرایی نیز اغلب از ۱۰ عدد تا ۵۰ عدد متغیر است .

پاکت ترحیم آماده

 

خرید پاکت و جعبه پذیرایی و ترحیم ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱

انواع پک پذیرایی میوه جهت مجالس و همایش کدام است؟

انواع پک پذیرایی میوه جهت مجالس و همایش کدام است؟

  • پک میوه بسته های پذیرایی و میوه مراسم، بسته های ویژه ای برای پذیرایی مراسم ختم شما عزیزان تدارک دیده است.
  • شرایط خاص مراسم ترحیم و دغدغه های آن به صاحبان مجالس فرصت کافی برای تدارک پذیرایی اعم از سفارش اقلام با کیفیت، حمل و نقل، شست شو و آماده سازی و بسته بندی و پک کردن اقلام نمی دهد.
  • با تهیه بسته های پذیرایی ترحیم با تنوع محصول فراوان و برخوردار از کیفیت بالا، شما عزیزان را از این دغدغه رهایی می بخشد.
  • شما با سفارش پک میوه ترحیم شامل تمامی اقلام پذیرایی مراسم ترحیم، براحتی می توانید پذیرایی آبرومند، درخور و ویژه ای از مهمانان خود داشته باشید.
  • این بسته های پذیرایی، از ظاهر و طراحی ویژه ای برخوردار بوده و براحتی می توانند در انواع سالن های مجلس ترحیم، مسجد و سایر اماکنی که برای مراسم ترحیم و عزا انتخاب می کنید استفاده شوند.

خرید پاکت و جعبه پذیرایی و ترحیم ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱

چرا باید از پک پذیرایی برای مجلس و مهمانی ها استفاده کرد؟

در مراسمات مختلف به خصوص در همایش ها پذیرایی نقش بسزایی دارد. زیرا افراد حاضر در همایش را بیشتر محققان و بزرگان تشکیل می دهند و پذیرایی از آنان بسیار حائز اهمیت می باشد. اما یکی از برنامه هایی که میتوان در همایش ها جهت پذیرایی انجام داد تهیه پک میوه مناسب جهت پذیرایی است. تهیه پک پذیرایی همایش مناسب را میتوان با سلایق مختلف تهیه کرد. باکس میوه همایش را در جعبه های مختلف تهیه کرد که در کارتون های چاپ شده قرارداد که بسیار شیک وشکیل میباشداما نوع دیگر آن طلق های دردار میباشد که بسیار سبک و راحت است.

مهمترین نکات کلیدی برگزاری یک همایش

تاریخ رویداد را مشخص کنید

مشخص کردن تاریخ یک رویداد مهمترین و اولین قدم برای اجرای موفقیت آمیز آن است چه این رویداد یک مراسم عروسی باشد و چه برگزاری یک کنفرانس سالانه برای هزاران نفر در سراسر جهان بدون مشخص شدن تاریخ برگزاری امکان هیچ برنامه ریزی برای رویداد وجود ندارد.

تعیین زمان از نظر دسترس بودن مهمانان و امکان شرکت آنان در رویداد شما بسیار حائز اهمیت است. برای برگزاری هر نوع مراسمی شما باید در دسترس بودن مهمانان و مناسب بودن زمان برگزاری رویداد برای آن ها را مدنظر قرار دهید. همچنین هزینه های سفر برای شرکت کنندگان و در دسترس بودن پروازها نیز روی برنامه ریزی شما برای برگزاری یک رویداد اثر گذار هستند که باید به آن ها توجه نمایید. وقتی برای افراد زیادی از شهر یا کشورهای مختلف برنامه ریزی می کنید، هرگز نمی توانید تاریخ مناسب را برای همه پیدا کنید بنابراین باید زمانی را در نظر بگیرید که برای بیشتر و نه همه افراد مناسب می باشد.

نکته مهم:

۱- صرف نظر از ماهیت رویداد، تاریخ انتخابی خود را به موقع در اختیار مهمانان قرار دهید، اگر تاریخ خود را خیلی زود در میان بگذارید مهمانان ممکن است تا زمان برگزاری رویداد آن را فراموش کنند اگر تاریخ خود را خیلی دیر اعلام کنید این خطر وجود دارد که مدعوین در دسترس نباشند. بسته به ماهیت یک رویداد زمان اطلاع رسانی رویداد از یک ماه تا ۱۲ ماه متغیر می باشد.

انتخاب محل مناسب برگزاری رویداد

مکان برگزاری رویداد شبیه کفش است چون یک سایز مناسب برای همه وجود ندارد. انتخاب یک مکان مناسب در مقایسه با زمان برگزاری رویداد در درجه دوم اهمیت قرار دارد. عواملی که برای انتخاب مکان باید در نظر داشت عبارتند از:

بودجه شما

اندازه لیست مهمانان

در درسترس بودن مکان در تاریخ انتخابی شما

هماهنگی با مدیریت محل برگزاری

اگر قصد دارید مکان خاصی را انتخاب کنید می توانید قبل از تاریخ خود در مورد درسترس بودن آن تحقیقات لازم را انجام دهید و هزینه اجاره محل را برگزاری را برای رویدادهای خارج از پیک یا خارج از فصل انتخاب کنید.

نکات مهم:

۱- حتما مشخص کنید با هزینه ای که شما پرداخت می کنید چه امکاناتی از محل برگزاری در اختیارتان قرار می گیرد به عنوان مثال ممکن است در محل سالن و بخش پذیرایی میزهای زیبا و صندلی های تیفانی قرار داده شده باشد اما پس از پرداخت هزینه متوجه شوید با توجه به بودجه شما این امکانات در اختیارتان قرار نمی گیرد.

۲- مکان ایده آل برای رویداد شما به ماهیت شرکت کنندگان و علایقشان بستگی دارد به عنوان مثال: اگر مهمانان زیادی از سایر شهرها و مسافت های دورتر داشته باشید در نظر گرفتن مکانی در نزدیکی هتل یا مراکز اقامتی حائز اهمیت می باشد. اگر مهمانان خارج از شهر شما قبل یا بعد از رویداد به فعالیت‌های توریستی می‌پردازند، انتخاب مکانی در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری قابل تأمل است.

۳- از پارکینگ کافی برای مهمانانی که با خودروی شخصی خود می‌آیند اطمینان حاصل کنید و حمل‌ونقل گروهی را به محل برگزاری و برگشت سازماندهی کنید.

تعیین هدف اصلی برگزاری رویداد

برای اینکه هدف رویداد خود را مشخص کنید، اساساً باید از خود بپرسید:

چرا من میزبان این رویداد هستم؟

این رویداد می تواند جشن گرفتن یک نقطه عطف در زندگی شخصی یا حرفه ای شما(مثل جشن فارغ التحصیلی شما، چاپ کتاب شعرتان، سالگرد ازدواج و ….) یا تعامل با مشتریان یا دیدن خانواده شما باشد.”چرا” به شما کمک می کند تا به “چگونه” مناسب برسید. دانستن اینکه امیدوارید با برگزاری رویداد به چه چیزی برسید، به شما کمک می کند نوع رویداد را مشخص و تمرکز خود را محدود کنید تا اطمینان حاصل نمایید رویداد، شما را به آنچه که قصد دستیابی به آن را دارید، می رساند.

به عنوان مثال، اگر هدف شما ارتباط با مشتریان است، می دانید که باید تمرکز خود را به یکی از انواع مختلف رویدادهای شرکتی محدود کنید یا اگر قرار است در رویداد شما فقط دوستان و خانواده شرکت کنند، می دانید که در حال برنامه ریزی یک رویداد خصوصی هستید و می توانید متناسب با آن به برنامه ریزی رویداد خود ادامه دهید.

خرید پک پذیرایی ختم

خرید پک پذیرایی ختم

مرگ عزیزان یکی از عوامل ایجاد بحران عاطفی می باشد. واکنشی که نسبت به این اتفاق نشان داده می شود سوگ نامیده می شود، براساس نظر روان شناسان، سوگ ناراحتی شدید درونی در واکنش به از دست دادن شخص یا فکر و عقیده خاصی می باشد. در مراحل اولیه فقدان، پذیرش واقعیت و پذیرفتن نبودن متوفی برای صاحب عزا  مشکل بوده و فرد را دچار بحران و سردرگمی می نماید. فقدان عزیزان یکی از عوامل افسردگی و از هم گسیختگی روانی بوده و غم و اندوه یک واکنش کاملا طبیعی به این ضایعه می باشد. زمانی که سوگواری مدت زمان زیادی طول بکشد زنگ خطری برای بروز افسردگی در فرد بوده که در چنین حالتی باید حتما به روان شناس یا روان پزشک مراجعه نمود.

خرید پاکت و جعبه پذیرایی و ترحیم ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱

مراحل سوگ از نظر روانی

مراحل سوگ از نظر روانی شامل موارد زیر می باشد که شدت و ضعف آن در افراد مختلف به طور متفاوت می باشد:

۱- انکار و ناباوری: در این مرحله فرد توانایی پذیرش واقعیت و نبودن شخص متوفی را ندارد که با جملاتی مثل ((اون نمرده، اون نمی میره، من مطمئنم که زندست، مگه میشه اون بمیره؟)) و جملاتی این چنین خود را نشان می دهد.

۲- خشم: در این مرحله فرد به تقدیر و سرنوشت شکایت می کند که چرا این مصیبت برای او اتفاق افتاده و از بین میلیون ها انسان عزیز او از دست رفته که با جملاتی مثل: ((خدایا چرا من؟ این چه سرنوشتیه؟)) و تلاش برای پیدا کردن مقصرِ مرگ متوفی خود را نشان می دهد.

۳- معامله: در این حالت فرد حاضر است هرچه که دارد بدهد تا عزیز از دست رفته او دوباره برگردد در این مرحله شخص برای بازگرداندن فرد از دست رفته حاضر است هرکاری انجام دهد.

۴- احساس گناه: در این مرحله فرد احساس می کند در زمان هایی رفتار خوبی با فرد از دست رفته نداشته، یا کار خاصی را برای اون انجام نداده که  این مرحله موجب احساس عذاب وجدان بسیار شدید در فرد می گردد.

۵- افسردگی: در این مرحله فرد به سمت غمگین شدن و گوشه گیری می رود.

۶- تنهایی و ترس: در این مرحله فرد از نبود شخص از دست رفته به شدت دچار احساس تنهایی می کند و  عدم حضور شخص متوفی به شدت فرد را دچار اضطراب می کند.

۷- پذیرش: در این مرحله فرد با واقعیت کنار آمده و به زندگی بدون حضور فرد از دست رفته ادامه می دهد اما این مسئله به معنی شاداب و با نشاط بودن فرد نیست.

۸- پایان اندوه: این مرحله بستگی به ارتباط فرد با شخص متوفی دارد هرچه ارتباط نزدیک تر باشد بهبود طولانی تر می گردد.

۱۰- امید و بازگشت به زندگی: در این مرحله فرد از نبودن شخص متوفی و یادآوری خاطرات وی کمتر ناراحت شده و به جامعه و زندگی عادی خود بازمی گردد.

برای اینکه فرد بتواند مراحل سوگ را به صورت طبیعی طی نموده و سوگواری از حالت طبیعی خود خارج نشود رعایت نکات زیر ضروری می باشد:

۱- اجازه به فرد برای دیدن جنازه شخص متوفی

۲- فراهم کردن شرایط سوگواری و گریه کردن از طریق برگزاری مراسم، در درسترس قرار دادن وسایل مربوط به متوفی مثل لباس، عکس و …

۳- عدم اجبار شخص به صحبت کردن

۵- کمک به تخلیه هیجانی بازماندگان از طریق گوش دادن به صحبت آن ها در خصوص چگونگی اتفاق، از طریق گوش دادن، توجه کردن، نگاه کردن و تکرار جملات آن ها

۶- پذیرش همه واکنش ها و احساست غیرعادی داغدیدگان و نشان ندان عکس العمل نامناسب نسبت به آن ها

۷- شرکت در مراسم های مذهبی، دعا کردن می تواند تا حد زیادی آشفتگی داغدیدگان را بکاهد.

۸- در کنار هم ماندن افراد داغدیده

بنابر آنچه که گفته شد برگزار کردن مراسم های ترحیم مرسوم با فراهم کردن زمینه عزاداری برای صاحبان عزا نقش موثری در جلوگیری از طولانی و پیچیده تر شدن مراحل سوگواری و طی شدن این مراحل به صورت طبیعی دارند. در این زمان اطرافیان و نزدیکان شخص متوفی با برگزاری مراسم های مختلف یاد او را گرامی داشته، با سوگواری کردن ناراحتی خود را از این اتفاق ابراز کرده و بدین وسیله با اشخاص نزدیک به فرد متوفی اظهار همدردی می نمایند. در فرهنگ ما هرچه باشکوه تر و منظم تر برگزار کردن مراسم نشانه احترام به شخص متوفی تلقی می شود و حساسیت های بسیار زیادی در این خصوص وجود دارد.

وقتی که عزیزی از دست می رود غم ناشی از فقدان او به قدری سنگین است که صاحبین عزا روحیة لازم را برای برپایی مراسم آبرومند را ندارند. فشار روحی و روانی ناشی از دست دادن عزیز قدرت برنامه ریزی کردن را از صاحب عزا سلب می کند. در این زمان، حضور دیگران با پذیرفتن مسئولیت برگزاری مراسم و  فراهم کردن امکانات پذیرایی یاری دهنده می باشد.

مراحل برگزاری مراسم ترحیم

مراحل برگزاری مراسم ترحیم به دسته تقسیم می شود:

۱- قبل از مراسم تشییع

۲- تشییع و خاکسپاری

۳- مراسم یاد بود

قبل از مراسم تشییع

در این مرحله صاحبین عزا در بُهت از دست رفتن عزیز خود قرار داشته و فاقد تمرکز لازم می باشند. هماهنگی امور مختلف برای برگزاری یک مراسم آبرومند نیازمند توانایی برنامه ریزی، تصمیم گیری و در نظر گرفتن همه جزئیات می باشد که صاحب عزا با توجه به حالات روحی خود فاقد توانایی لازم در این خصوص می باشد. ضمناً اگر صاحب عزا درگیر امور مربوط به برگزاری مراسم ترحیم باشد فرصت لام برای سوگواری و عزا کردن را نداشته که این امر به لحاظ روانی دارای تبعات می باشد.

امور قبل از تشییع و خاکسپاری

۱- اخذ گواهی فوت

۲- انتقال جسد به سردخانه

۳- خرید قبر

۴- چاپ اعلامیه و هرگونه ابزار اطلاع رسانی جهت اطلاع رسانی زمان مراسم تشییع

۵-  هماهنگی وسایل ایاب و ذهاب مهمانان

۶- هماهنگی آمبولانس جهت انتقال جسد به بهشت زهرا

۷-  هماهنگی و رزرو مسجد

۸- هماهنگی تالار پذیرایی

امور مربوط به تشییع و خاکسپاری:

۱- دریافت فیش غسالخانه

۲- هماهنگی مداح

۳- خرید وسایل مربوط به مراسم تشییع مثل ترمه و پلاک و …

۴- برگزاری نماز میت

۵- هماهنگی آمبولانس جهت اعزام به محل دفن متوفی

امور مربوط به بعد از تشییع و خاکسپاری:

۱- شام غریبان

۲- سوم

۳- هفتم

۴- چهلم

۵- سالگرد

۶- مراسم یادبود در اولین عید بعد از فوت یا نوعید

۷- ختم انعام

همان طور که گفته شد از دست رفتن عزیزان اتفاقی بسیار سخت و دردناک بوده که در چنین شرایطی فرد داغدیده به شدت دارای شرایط روانی خاصی می باشد از طرف دیگر فراهم اوردن امکانات لازم  برای برگزاری مراسم ترحیم از جمله پذیرایی از مهمان ها ضروری می باشد. در هیمن راستا و به منظور تسهیل فرایندپذیرایی در مراسم های ترحیم شرکت طرفه اقدام به طراحی پک های پذیرایی مخصوص این مراسم نموده است. پک های مذکور در بسته بندی های متناسب با مراسم های یادبود ارائه شده  و دغدغه شما عزیزان را در این خصوص رفع می نماید.

برگزاری مراسم با استفاده از پکج پذیرایی ترحیم 

یکی از ارکان مهم مجالس ختم بحث پذیرایی از مهمانهایی است که به مجلس می آیند معمولا در این پک از چند نوع میوه استفاده میشود

پک میوه مراسم ختم را میتوان با میوه های متفاوت مثل موز ،سیب ، خیار ونارنگی استفاده نمود و همچنین کنارش میتوان از آبمیوه و کیک و شیرینی استفاده می شود.

میوه مجالس پذیرایی حتما باید بصورت روزانه از میادین و بازار روز تهیه گرد تا از نظر شکل و تمیزی و ظاهر آنها بسیار شکیل باشد.

اما در مورد پک پذیرایی مجلس ترحیم باید گفت که مراسم ترحیم بدلیل اینکه شاید کثرت جمعیت زیاد باشد به همین خاطر معمولا بسته پذیرایی را کمی سبک تر تهیه می کنند که از نظر قیمت پک میوه دیگر ارزانتر می باشد و تزیین پک میوه زیاد ضرورتی به نظر نمیاید

در پک میوه ترحیم معمولا حلوا و خرما گذاشته نمیشود اما در مواقعی بصورت جداگانه در ظروفی کوچک تر قرار داده میشود

درپک پذیرایی مراسم ختم معمولا پذیرایی در آخر مجلس مقابل درب خروجی انجام میگیرد که بسته بندی میوه برای مراسم در ظروف طلقی سبک انجام میگردد.

بسته های پذیرایی ختم پیشنهادی ما کاملا از نظر اقتصادی طراحی شده اند در صورتی که شما تمایل دارید پک ختم مورد علاقه خودتان را ایجاد نمائید می توانید از طریق صفحه پک پذیرایی ختم خود را سفارش دهید یا اینکه با همکاران واحد فروش ما تماس بگیرید تا در تهیه پک مراسم ترحیم شما را یاری نمایند.

هدف ما برگزاری آبرومندانه مراسم ترحیم شماست و امیدواریم با ارائه بهترین پک پذیرایی ختم و پک پذیرایی مراسم ترحیم خیال شما را از بخش پذیرایی مراسم آسوده بنمائیم.

خرید پک پذیرایی صبحانه

در بعضی از مهمانیها و همایشها که در صبح برگزار میگردد معمولا مدعوین نیاز به صبحانه دارند که این فرایند مستلزم یه فرآیند مخصوص خود را دارد در این نوع پک حتما باید از اقلام مصرفی جهت صبحانه استفاده نمود.

اقلامی که میتوان در پک صبحانه استفاده نمود شامل:

نان ،پنیر،کره،مربا، عسل ،چای ، نسکافه و نسکافه میباشد که میتوان نوع اقلام را با سلیقه خود انتخاب کرد و داخل پک قرار داد و از مدعوین پذیرایی کرد.

نکته ای که در این پک پذیرایی اهمیت دارد قیمت پک پذیرایی صبحانه است که بستگی به تعداد و کیفیت استفاده شده در پک میباشد.

کلیه اقلام و میوه ها با کیفیت مناسب و درجه یک و به تاریخ روز تهیه میگردد. و در بهترین مکان و بصورت کاملا بهداشتی شسته شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

خوردن صبحانه گرسنگی را در طول روز بهتر کنترل کرده و موجب افزایش تمرکز و بهبود خلق و خوی افراد می گردد.

 مزیت های خوردن صبحانه عبارتند از:

۱- افزایش سوخت و ساز بدن

۲- افزایش جذب ویتامین ها و مواد معدنی

۳- کاهش احساس گرسنگی

۴- افزایش تمرکز و قدرت حافظه

۵- افزایش تناسب و تعادل وزن

۶- باقی ماندن قند خون در حد طبیعی به مدت ۱۰ ساعت

صرف صبحانه در مراسم ها و رویدادها چه اهمیتی دارد؟

پذیرایی از مهمانان یک مراسم و رویداد همیشه یکی از دغدغه های برگزار کنندگان بوده و موجب تحمیل استرس بسیار زیادی به آنان می گردد. حال فرقی نمی کند که این مراسم یک جشن تولد سادة خانوادگی باشد یا یک رویداد سازمانی. پذیرایی را می توان ویترین یک مراسم در نظر گرفت به طوری که حتی اگر سایر جنبه های یک سمینار خوب و بی نقص برگزار شود اما پذیرایی از کیفیت مناسب برخوردار نباشد موجب نارضایتی شرکت کنندگان می گردد. حتی بسیاری از آنان عدم کیفیت پذیرایی را نشان دهنده بی احترامی نسبت به خود می دانند. عواملی مانند: ماهیت رویداد، زمان رویداد، ویژگی های شرکت کنندگان، امکانات محل برگزاری ، بودجه میزبان و …. در نحوه پذیرایی از مهمانان یک دخالت دارند. یک برگزارکنندة هوشمند باید تلاش کند تا با برنامه ریزی مناسب و کمترین هزینه، بهترین پذیرایی را از مهمانان خود انجام دهد.

در صورتی یک همایش یا سمینار صبح اول وقت برگزار شود برای اینکه مهمانان سرحال و با انرژی باشند باید به فکر صبحانة آنان بود. در واقع این کار نشان دهندة این است که راحتی و آسایش آنان برای شما در اولویت بوده و همین امر موجب ایجاد یک ذهنیّت مثبت در مهمانان می گردد.

اهمیت صرف صبحانه برای دانش آموزان چقدر است؟

نخوردن صبحانه می تواند اثر منفی روی عملکرد دانش آموزان داشته باشد. مصرف نکردن صبحانه  به دلیل پایین آمدن سطح گلوکز خون باعث ایجاد اخلال در عملکرد طبیعی مغز و ایجاد اشکال در یادگیری و تمرکز حواس می شود. دانش آموزان با خوردن صبحانه توانایی بیشتر برای یادگیری و فهم مطالب پیدا کرده و این امر موجب تمرکز آنان بر یادگیری و افزایش سطح کارایی آنان خصوصاً در درس ریاضی شود. مصرف صبحانه باعث افزایش سطح انرژی و شادابی دانش آموزان شده که در نهایت موجب می گردد نقش فعال تری در میان گروه همسالان  و شرکت در فعالیت های مدرسه داشته باشند.

اهمیت صبحانه شرکتی و سازمانی چقدر است؟

برای اینکه یک سازمان در طول روز دارای بهره وری بالایی باشد نیازمند انجام کارها به صورت دقیق و برنامه ریزی شده است که این امر مستلزم تمرکز بالای کارکنان سازمان می باشد. مهمترین عامل در ارتقای سطح تمرکز کارکنان بالا بودن سطح انرژی آنان بوده که این امر منوط به داشتن تعذیة مناسب در طول روز کاری خصوصاً صرف صبحانه می باشد. مدیران سازمان ها و شرکت ها نیز به قدری غرق در مسائل مختلف کاری می باشند که فرصتی برای فکر کردن به تهیه صبحانة سازمانی ندارند. از طرفی تهیة  صبحانه نیازمند صرف زمان زیاد و طولانی بوده که بخشی از نیروی انسانی سازمان را درگیر می می کند، از طرف دیگر حجم کارها به قدری زیاد می باشد که فرصتی برای صرف صبحانه باقی نمی ماند و کارکنان مجبورند کل روز را با خستگی و پایین ترین حد تمرکز ممکن فعالیت های خود را انجام دهند که این مسئله به طور قطع بر راندمان کاری سازمان خصوصاً برخورد با ارباب رجوع  اثر گذار می باشد. حتی مصرف صبحانه دریک جلسة کاری نیز می تواند یک راه موثر در ایجاد یک جو صمیمی و همدلانه در میان کارکنان یک سازمان باشد.  بنابراین تهیه صبحانة با کیفیت و متنوع به طوری که مصرف آن وقت گیر و زمان بر نباشد ضروری به نظر می رسد که بهترین راه برون سپاری تهیة صبحانة سازمانی می باشد.

خرید پک پذیرایی دفاع پایان نامه

تحویل دادن پایان نامه یک موفقیت بزرگ محسوب می شود اما برای دانشجویان مقطع ارشد و دکتری این تازه آغاز ماجراست چرا که باید خودشان را برای جلسه دفاع پایان نامه آماده کنند. این جلسه با حضور استاد داور، استاد راهنما، استاد مشاور و سایر دانشجویان تشکیل می شود. در جلسه دفاع، دانشجو باید درباره پایان نامه خود صحبت کرده و با پاسخگویی به سوالات داوران و اساتید از پایان نامه خود دفاع نماید.

هدف از تشکیل جلسه دفاع این است که داوران به این اطمینان برسند پایان نامه حاصل زحمات و تحقیقات خود دانشجو بوده و از منبع دیگری کپی برداری نشده است. این جلسه استرس های بسیار زیادی را با خود به همراه دارد که خیلی هم بیجا نیست. سوالات پیپچیده، عمیق و متعددی توسط داوران پرسیده می شود که باید به تک تک آن سوالات پاسخ داده شود. قوانین هر دانشگاه نیز برای برگزاری جلسه دفاع فرق می کند مثلا در بعضی از دانشگاه ها از اساتید مدعو  خارجی جهت داوری پایان نامه استفاده می کنند و در بعضی دیگر از دانشگاه ها از اساتید داخلی جهت داوری استفاده می شود. جلسات دفاع همیشه با پذیرایی از مدعوین همراه است که مسئولیت تهیه پذیرایی نیز بر عهده شخص دانشجو می باشد و این پذیرایی معمولا ابتدای جلسه دفاع ارائه می شود.

 اشراف به مطالب پایان نامه را جدی بگیرید

 اولین نکته ای که باید برگزاری یک جلسه دفاع خوب مدنظر داشته باشید این است که پایان نامه خود را بارها مطالعه کرده و از آخرین تحقیقاتی که در خوزه موضوع شما انجام می شود کاملا آگاهی داشته باشید. به دلیل اینکه قبل از جلسه دفاع شما باید نمونه رساله خود را در اختیار داوران قرار دهید و داوران با ریزبینی کامل رساله شما را مطالعه می کنند، بنابراین بسیار مهم است که شما به موضوع و متن پایان نامه خود اشراف کامل داشته باشید.

این نکته را برای خود مشخص کنید که در روز دفاع از چه قسمت هایی از پایان نامه باید محکم دفاع کنید و چه نکاتی خیلی قابل اهمیت نیستند و این امر منوط به این است که شما نسبت به کل فرایند پایان نامه اشراف کامل داشته باشید در واقع نوع پاسخ شما به سوالات در جلسه دفاع پایان نامه بسیار مهم است، شما باید در این جلسه دانش خود نسبت به موضوع را کاملا نشان دهید و به سوالات داوران به طور واضح و جامع پاسخ دهید، پاسخگویی کوتاه و مبهم به سوالات موجب ایجاد تردید در داوران، بیان سوالات متعدد، پیچیده تر و در نهایت به زیر سوال بردن پایان نامه شما می گردد.

چگونه استرس جلسه دفاع را کاهش دهیم؟

 نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید نحوه کنترل استرس در جلسه دفاع است. البته باید گفت حد مشخصی از استرس در جلسه دفاع کاملا نرمال و منظقی به نظر می رسد. در واقع استرس همیشه بد نیست چون باعث بهبود سطح عملکرد ما می شود اما باید مراقب بود باعث کاهش و تضعیف علکرد ما نشود.

۱- اشراف داشتن بر مطالب پایان نامه: یکی از عوامل بسیار اثرگذار بر کاهش استرس داشتن اطلاعات و اشراف بر موضوعات است. وقتی که شما برموضوع پژوهشی خود اشراف کامل داشته باشید اصلا تفاوتی ندارد داوران چه سوالاتی از شما می پرسند و با چه سطحی. اشراف بر پایان نامه موجب می گردد شما برای هر سوالی و با هر سطح از پیچیدگی آمادگی لازم را داشته باشید

۲- شرکت کردن در جلسات دفاع:  یکی از عوامل ایجاد استرس روبرو شدن با شرایط و موقعیت های ناآشنا و پیش بینی ناپذیر بودن آن است. شرکت کردن در جلسه دفاع سایر دانشجویان نقش موثری در کاهش استرس شما دارد. در واقع این کار شما را با فضای جلسه دفاع پایان نامه و روند آن آشنا کرده و موجب پیش بینی نمودن سوالاتی می گردد که ممکن است از طرف اساتید مطرح شود که در نهایت می تواند نقش موثری در ایجاد آمادگی ذهنی شما برای برگزاری جلسه دفاع ایفا می نماید.

۳- تمرین کردن مطالب: مطالب پاورپوینت خود را تمرین کنید، لباس هایی را که قرار است در جلسه دفاع استفاده کنید بپوشید، صندلی را متناسب با وضعیت دفاع بچینید و از دوستان و اعضای خانواده خود بخواهید که به صحبت های شما گوش دهند و برای آنها مطالب خود را بیان کنید.

۴- دقیقه نودی نباشید: اگر قرار است که پذیرایی برای جلسه خود آماده کنید، یا پاورپوینت درست کنید، یا نکاتی خاصی را یادداشتی کنید به چند دقیقه قبل از دفاع موکول نکنید. شرایط قبل از دفاع به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست بنابراین هیچ کاری برای روز دفاع باقی نگذارید.

۵- تهیه لیست: یک لیست از وسایل و امکاناتی که در جلسه دفاع پایان نامه باید همراه خود داشته باشید آماده کنید و این کار را چند روز قبل از دفاع انجام بدهید. از اطلاعات ضروری حتما یک بکاپ بگیرید تا در صورت ایجاد اخلال در سیستم و تنظیم نبودن آن با سیستم دانشگاه بتوانید از آن اطلاعات استفاده کنید.

۶- حتما چند روز قبل یک بازدید از محل برگزاری جلسه دفاع و امکانات آن داشته باشید.

۷- درگیر نشدن در حواشی پذیرایی مراسم: یکی از عواملی که موجب استرس بیش از حد دانشجویان می شود درگیر شدن در پذیرایی از جلسه دفاع است. جلسه دفاع شامل کارهای بسیار زیادی می شود: مثل تایپ پایان نامه، پرینت، پایان نامه را در اختیار داوران قرار دادن، تهیه پاورپوینت، تمرین کردن مطالب، مراجعات مکرر به دانشگاه جهت هماهنگی جلسه دفاع و … تهیه پذیرایی نیز بخشی از این فرایند است. در واقع دانشجویان قصد دارند یک پذیرایی مناسب و شکیل در جلسه دفاع پایان نامه خود ارائه دهند و سطح کیفی جلسه را ارتقا ببخشند بنابراین ممکن است بیش از حد خود را درگیر آماده کردن پذیرایی نمایند که این امر فکر و تمرکز دانشجو را بهم می ریزد. در صورتی که در روزهای قبل از دفاع شما فقط باید تمرکز خود را بر آماده کردن مطالب، نحوه ارائه مطالب، تهیه پاورپوینت قرار داده و به هیچ عنوان درگیر مسائل حاشیه ای مانند پذیرایی نشوید.

خرید پک پذیرایی لاکچری

چرا باید پکیج پذیرایی لاکچری برای رویدادتان فراهم کنید

اگر از هر برنامه ریز رویداد بپرسید بازخوردی که شما همیشه از شرکت کنندگان دریافت می کنید مربوط به پذیرایی است در واقع یک از مهم ترین زمینه هایی که هیچ وقت نباید از آن صرفنظر کرد یا نسبت به آن بی تفاوت بود پذیرایی رویداد است. اطمینان حاصل کنید افرادی که در زمینه ارائه خدمات پذیرایی با آن ها همکاری می کنید قادر به پاسخگویی به نیاز همه سلیقه ها بوده و از نیازهای غذایی مهمان ها آگاه هستند، اطلاعات مهمانان خود را در اختیار آن ها قرار دهید تا از همه پذیرایی شود. برنامه روزانه خود را با تیم پذیرایی در میان بگذارید و به آن پایبند باشید یعنی از تغییر دادن مداوم خودداری کنید.

برای پذیرایی از مهمانان یک رویداد گزینه های زیادی پیش روی برگزارکنندگان است اما آنچه که مهم است تهیه پذیرایی با کم ترین زحمت و قیمت برای مهمانان می باشد از همه مهمتر مسئله بهداشت پذیرایی می باشد. بنابراین استفاده موادغذایی مثل فینگرفود ها، ساندویچ های سرد و سایر غذاهایی که سرو آن ها راحت می باشد به عنوان غذای اصلی و استفاده از میان وعده هایی مثل مغزها، نوشیدنی ها و … گزینه مناسبی است. این دسته از مواد غذایی به دلیل اینکه قابلیت پک شدن را داشته و می توانند در بسته بندی های مخصوص و به شکل پک پذیرایی در رویدادهای مختلف ارائه شوند از نظر بهداشتی نیز مناسب می باشند.

خرید پک پذیرایی عصرانه

عصرانه در واقع میان وعده بین ناهار و شام است معمولا در پک های عصرانه از میان وعده های سبک استفاده میشود تا از افت قند خون و بروز حس گرسنگی جلوگیری کند.

میان وعده درواقع به ذائقه افراد بستگی دارد و آنچه فرد هوس می کند، می خورد. ممکن است میان وعده بستنی، نان و پنیر یا بیسکویت و چای باشد. که البته بهترین عصرانه میوه ها هستند، البته به شرطی که به اندازه مصرف شوند.

پک عصرانه بهتر است که از میوه هایی استفاده شود که قند کمتری دارند مانند آلبالو، گیلاس و سیب. (طالبی ، خربزه و هندوانه خرد شده در بسته های پذیرایی مخصوص)

پکیج پذیرایی میان وعده

شاید بسیاری از افراد تصور کنندگرسنگی باعث کاهش وزن و تناسب اندام آنان می گردد در صورتی که این یک تصور کاملاً غلط است. گرسنه ماندن با عوارضی مانند: افت قندخون، اختلال خلق و خو و برهم خوردن شدید تمرکز همراه می باشد. بدن برای تأمین انرژی روزانة خود به غذا نیاز دارد، بعد از مصرف غذا بدن ما غذا را هضم و تبدیل به گلیکوژن می کند،گلیکوژن در نهایت تبدیل به گلوکز که منبع اصلی تأمین انرژی بدن است شده و سوختن گلوکز نیروی مغز را تأمین می کند. در واقع مغز برای تأمین انرژی خود از ذخیره های گلوکز در بدن استفاده می کند.  زمانی که گرسنگی ۲ الی ۳ روز طول بکشد بدن دریافت انرژی خود از گلوکز را کاهش داده و پروتئین دریافت می کند، در ادامه سوخت و ساز بدن کند تر و در نهایت بدن سست و بی رمق شده و ماهچه ها نیز تحلیل می روند. با کاهش میزان مواد مغذی ناشی از گرسنگی عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز کاهش پیدا می کند.

گرسنگی و وزن در خرید پکیج پذیرایی میان وعده چه نقشی دارند؟

گرسنگی موجب کاهش قندخون و افزایش وَلَع فرد برای خوردن، پرخوری و درنهایت افزایش وزن می گردد.  خالی بودن معده باعث ترشح هورمونی به نام گِرِلین یا هورمون گرسنگی در بدن می گردد.  عملکرد اصلی هورمون گرلین افزایش اشتهاست، بدین صورت که از دیواره معده ترشح و وارد جریان خون شده و از طریق خون به مغز می رسد در نتیجه موجب تحریک احساس گرسنگی، افزایش اشتها، پرخوری و ذخیره کالری و چربی بیشتر می گردد.

 پس از مصرف موادغذایی سطح هورمون گرلین پایین آمده و هورمون لِپتین یا هورمون سیری ترشح می شود، لپتین از سلول های چربی ترشح و وارد جریان خون شده، از طریق خون به مغز رسیده و باعث کاهش اشتها می شود که موجب تحریک احساس سیری در فرد می گردد. به بیان دیگر افزایش سطح هورمون گرلین باعث احساس گرسنگی و افزایش سطح هورمون لپتین باعت ایجاد احساس سیری می گردد.  بنابراین خوردن وعده های غذایی اصلی و میان وعده ها در فواصل زمانی مشخص برای جلوگیری از ترشح هورمون گرلین مهم بوده و نقش میان وعده ها در کاهش ترشح این هورمون حائز اهمیت است.

میان وعده ها چه چیزهایی هستند؟

میان وعده ها، وعده های غذایی هستند که در بین وعده های اصلی مصرف شده و بسته به شرایط، نوع آن ها متفاوت می باشد. در واقع خاصیت میان وعده ها این است که علاوه بر رفع گرسنگی مواد مغذی بدن را تأمین و انرژی مورد نیاز بدن را در طول روز فراهم کنند. تنقلات سالم مثل بادام زمینی، بادام هندی و گردو، دارای چربی های سالمی هستند که برای مصرف به عنوان میان وعده می توانند پیشنهاد خوبی باشند، اما نباید در مصرف آن ها زیاده روی کرد.

مصرف میوه ها و سبزیجات علاوه بر اینکه موجب احساس سیری در افراد می شود در رساندن ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر به بدن نقش موثری داشته و از طریق افزایش سطح قند خون باعث ارتقای سطح تمرکز و هشیاری افراد می گردند. باید توجه داشت که زمان مصرف میان وعده با زمان غذای اصلی ۲ الی ۳ ساعت فاصله داشته باشد. مصرف میان وعده  بین ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح و بین ۴ تا ۶ بعداظهر زمان مناسبی است.

فواید مصرف میان وعده چیست؟

  • فواید مصرف میان وعده عبارتند از: به طور خلاصه
  • جذب مواد مغذی
  • کنترل اشتها
  • افزایش سطح انرژی

استفاده از میان وعده در همایش و سمینارها چه مزایایی دارند؟

باتوحه به اینکه در برگزاری رویدادهای مختلف(همایش، سمینار، جلسه های کاری و …)زمان مشخصی برای استراحت و پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته می شود برگزار کنندگان باید به فکر پذیرایی میان وعده مهمانان نیز باشند. بسیاری از مهمانان زمان لازم برای تهیة خوراکی نداشته و توجه به این مسئله یکی از ضروریات برگزاری یک  همایش، سمینار و یا هر نوع گردهمایی می باشد. در چنین مراسم هایی زمان استراحت به اندازه ای نیست که بتوان وقت زیادی را برای صرف میان وعده در نظر گرفت بنابراین باید پذیرایی میان وعده در عین مقوی بودن و ایجاد احساس سیری و تامین انرژی کافی برای مهمانان به راحتی قابل سرو شدن باشد به طوری که بتوان آن را در یک زمان محدود مصرف کرد. یک میان وعده سبک همراه با میوه می تواند در جلوگیری از احساس ضعف و گرسنگی مهمانان شما موثر می باشد. استفاده از مغزها، کیک ها و شیرینی های خانگی و صنعتی،  فینگرفودها، بیسکوییت، آبمیوه، میوه های فصل، چای، نسکافه گزینه مناسبی برای پذیرایی از مهمانان به عنوان میان وعده می باشند که می توان آن ها را به بصورت یک پک و در بسته بندی مناسب ارائه نمود.

خرید پک پذیرایی همایش

معمولا در سمینار و همایش افراد رده بالای مدیریتی حضور دارند که باید پک پذیرایی بصورت خاص انجام گیرد

معمولا پک پذیرایی همایش در کارتن های شیک و شکیل و با نظمی خاص چیده میشود که در شان برنامه همایش یا سمینار باشد.

خرید پک پذیرایی عقد و نامزدی

خرید پک پذیرایی تولد

پک پذیرایی تک نفره

خرید پک پذیرایی مناسبت های خاص

خرید پک پذیرایی کودک 

 

قیمت پک پذیرایی به چه صورت است ؟

قیمت پک پذیرایی به چه صورت است ؟

قیمت پک پذیرایی بستگی به کیفیت میوه و اقلام استفاده شده در پک پذیرایی دارد. که هرچه تعداد میوه جات و شیرینی و اقلام داخل پک بیشتر باشد به طبع قیمت هم بیشتر میشود.

قیمت پک پذیرایی متفاوت می باشد زیرا در هر بسته پذیرایی میتوان موارد دلخواه را استفاده نمود در بسته بندی میوه برای مراسم میتوان از تزیین پک میوه استفاده نمودکه در قیمت پک  موثر است.

حداقل سفارش پک پذیرایی چقدر است ؟

حداقل سفارش پک پذیرایی نیز اغلب از ۱۰ عدد تا ۵۰ عدد متغیر است . اغلب نسبت به شلوغی کار ما و نیز بسته بندی های آماده ای که موجود داریم میتوانیم از پکیج های پذیرایی با تعداد کم هم استقبال کنیم. البته اغلب مشتریان پک های ترحیم و پذیرایی را در تعداد ۲۰۰ عدد به بالا به ما سفارش می دهند.

پکیج پذیرایی خود را چگونه متمایز کنید؟

از خود بپرسید که چه چیزی قرار است رویداد شما را متمایز کند؟ ما در عصر اینستاگرام و پینترست زندگی می کنیم برای رقابت با رویدادهای طراحی و ارائه شده، باید خارج از چارچوب، فکر و خود را متمایز کنید. این امر به ویژه برای رویدادهای شرکتی و یا رویدادهایی که برای مقاصد بازاریابی برگزار می شوند (به عنوان مثال راه اندازی محصول/برند، رویدادهای شبکه و غیره) مهم خواهد بود.

استفاده از ارائه دهندگان خدمات قابل اعتماد

اطمینان حاصل کنید که به شبکه ای از ارائه دهندگان خدمات قابل اعتماد دسترسی دارید این مهمترین کلید برای برگزاری یک رویداد موفق است. چه این امر به معنای استخدام یک هماهنگ کننده رویداد باشد که دارای تیم کاری خود بوده یا استفاده از نهادهایی که شخصاً برای شما شناخته شده است، استفاده از ارائه دهندگان خدمات قابل اعتماد یک مزیت یا عامل شکست هر رویدادی است.

نکات مهم:

اگر قرار است برای اولین بار از یک ارائه دهنده خدمات استفاده کنید، دقت لازم را انجام دهید و مدتی را صرف تحقیق در مورد شرکت کنید. بررسی ها را بخوانید، نمونه کارها را بخواهید و جویا شوید که آیا آنها گواهینامه یا مرجع مشتری دارند یا خیر. هرچه تحقیقات بیشتری انجام دهید، خطر کمتری برای استخدام تیم نامناسب خواهید داشت.

اگر با یک ارائه دهنده خدمات بالقوه کنار نمی آیید، آنها را استخدام نکنید. اگر شما و ارائه دهندگان خدمات از روز اول باهم هماهنگ باشید، به احتمال زیاد از تجربه رویداد خود لذت خواهید برد و نتیجه مثبتی خواهید داشت.  اما این بدان معنا نیست که شما نیاز به پرداخت قیمت های عجیب و غریب برای خدمات ممتاز دارید. از اطراف بپرسید و دریابید که آیا قیمتی که دریافت کرده اید مربوط به بازار است یا خیر. یک ارائه‌دهنده خدمات قابل اعتماد همیشه با شما شفاف است و آشکارا با شما ارتباط برقرار می‌کند. حرفه ای های واقعی هیچگاه از درخواست شفافیت شما آزرده نخواهند شد.

تزیین پک پذیرایی به چه شکلی است؟

در تزیین پک پذیرایی نوع ظرف انتخاب شده برای بسته بندی بسیار با اهمیت است در بیشتر موارد از ظروف طلقی (لانچ باکس) استفاده می گردد که بسیار ارزان و باصرفه می باشد این نوع بسته بندی بصورت شفاف است که محتویات پک کاملا به وضوح دیده می شود و میتوان برروی آن از روبان مشکی جهت تزیین پک میوه استفاده کرد که جلوه خاصی به بسته بندی می بخشد و ارزان قیمت هم می باشد.

در پک پذیرایی معمولا از چه میوه هایی استفاده می شود؟

در انتخاب نوع میوه دقت کنید زیرا باید طوری باشد که براحتی برای مهمانان قابل دسترس باشد بعنوان مثال داخل پک پذیرایی میوه نمیتوان از میوه انار استفاده کرد چراکه استفاده از آن برای مدعوین سخت است اگر هم قصد استفاده از انار را در پک دارید باید بصورت دون شده در ظرف مخصوص ریخته و همراه با پاشیدن کمی نمک مورد استفاده قرارداد. در تمامی فصول از میوه های موز و سیب میتوان به عنوان بخش اصلی پک میوه استفاده کرد چون از این میوه ها به خوبی استقبال می شود اما در کنار این دو میوه استفاده از میوه فصل که دارای تنوع خاص است بستگی به سلایق مختلف دارد.

بودجه برای خرید پکیج پذیرایی چقدر اهمیت دارد؟ 

از برگزاری رویداد رایگان و پذیرایی رایگان خودداری کنید. برگزاری یک رویداد دارای هزینه های خاص خود می باشد و صرف هزینه برای یک رویداد دارای ارتباط مستقیم با رضایت شرکت کنندگان می باشد. بودجه شما به طور اجتناب ناپذیری سبک و اندازه رویداد شما را تعیین می کند، حتما مواردی که باید برای آن ها هزینه کنید را روی یک صفحه کاغذ یا داخل یک صفحه کامپیوتر ثبت کنید تا بعداً از هرگونه سردرگمی یا هزینه بیش از حد جلوگیری شود.

نکات مهم:

۱- در بودجه خود جایی برای هزینه های پیش بینی نشده باقی بگذارید. به عنوان مثال، برای هزینه‌های احتمالی شکستگی یا سایر هزینه های پیش بینی نشده.

۲- هنگام تنظیم بودجه رویداد خود، به خاطر داشته باشید که برخی از هزینه ها متغیر هستند و به سایرین بستگی دارند. به عنوان مثال، هزینه عکاس شما ممکن است بر اساس مسافت طی شده برای رسیدن به محل انتخابی شما متفاوت باشد. به طور مشابه، در صورتی که بخواهید از ارائه دهندگان خدمات خارجی استفاده کنید و تمایلی به استفاده از تیم خدمات محل برگزاری رویداد نداشته باشید هزینه اجاره محل ممکن است افزایش یابد.

میوه های فصلی کدامند ؟

برای تهیه محتویات پک میتوان راه های زیادی پیش بینی کرد یکی از چیزهایی که در پک میوه همایش میتوان قرارداد میوه مجالس پذیرایی میباشد که به نوع فصل میتواند تغییر کند.

میوه های موجود در تمامی فصل سال : موز و خیار و سیب میباشد

میوه های موجود در فصل بهار و تابستان : گیلاس و زرد آلو و حتی هلو و شلیل

میوه های موجود در فصل پاییز و زمستان : نارنگی و پرتغال

آب میوه های استفاده شد در پک میوه خنک است ؟

تمامی نوشیدنی ها رانی و آب معدنی سرو شده خنک بوده و تا قبل از رسیدن به دست شما جهت پذیرایی از میهمانانتان ، در یخچال مجموعه نگهداری می شود.

نحوه آماده کردن پک میوه به چه صورت است ؟

نیرو های خدماتی کلیه اقلام و میوه ها را با کیفیت مناسب و درجه یک و به تاریخ روز تهیه می کنند. و در بهترین مکان و بصورت کاملا بهداشتی شسته می شود. داخل پک ها قرار می گیرد و بسته بندی میشود .

سوالات مرسومی که اغلب مشتریان پک پذیرایی از ما می پرسند کدام است ؟ 

از جمله مواردی که اغلب مشتریان پک پذیرایی از ما سوال می کنند موارد زیر است :

  • بهترین تولید کننده پاکت میوه ختم کیست؟ 

  • از کجا پاکت دسته دار میوه ختم بخریم؟ 

  • قیمت پاکت میوه ختم چقدر است؟ 

  • بسته پذیرایی مسجد چند است؟ 

  • پاکت جدید مراسم ختم چگونه است؟ 

  • پک میوه مراسم ختم چند است؟ 

  • پاکت چاپی ترحیم از کجا بگیریم؟

  • پک چاپی ختم از کجا بخریم؟ 

  • پاکت چاپی و میوه مراسم ختم از کجا بخریم؟ 

  • پک پذیرایی در مسجد را از کجا تهیه کنیم؟ 

  • پک پذیرایی تکنفره از کجا بخریم؟ 

  • پک میوه ارزان از کجا بخریم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.