جعبه بند دار آماده تعداد کم ۵۰ عددی از کجا بخریم ؟

0

خرید جعبه بند دار اغلب برای فروشگاه ها و کسب و کارهای کوچک لباس و پوشاک و … بسیار مناسب است. برای مزون ها اغلب از ساک دستی آماده یا جعبه آماده یا ساک دستی پارچه ای برای ارسال بسته های خود استفاده می کنند، ولی داشتن جعبه بند دار نیز کیفیت ارسال محصولات را بالاتر می برد. حسن جعبه های بنددار این است که حمل راحتی را برای مشتریان فراهم می کنند و کسب و کارها دیگر نیاز به خرید ساک دستی در کنار جعبه ها نیستند. این جعبه ها را می توانید در تعداد کم سفارش داده و لوگو خود را بر روی آن ها چاپ بزنید. جعبه های بنددار کیفیت بسیار خوبی دارند و در دو نوع ایفلوت ساده و ابفلوت با روکش لمینت می باشند. این جعبه ها اغلب به صورت آماده موجود بوده و در کمترین زمان به دست مشتریان می رسند.

سفارش جعبه بند دار ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

جعبه بنددار چیست؟

جعبه بنددار چیست؟

جعبه های بنددار به صورت آماده تولید می شوند و دارای دسته های بندی برای حمل راحت تر محصولات می باشند که کسب و کارها را از خرید ساک دستی بی نیاز می کنند.

سفارش جعبه بند دار ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

مزایای جعبه بنددار چیست؟

مزایای جعبه بنددار چیست؟

صنعت بسته بندی در چند سال اخیر روند صعودی داشته است و به این زودی هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد. پیشرفت ‌های زیادی در صنعت بسته بندی وجود دارد که بر این روند تأثیر می‌گذارد، چه فناوری ‌های جدید در تولید، چه در چاپ یا نحوه ساخت و پر کردن بسته ‌ها. یکی از نوآوری ها در زمینه بسته بندی استفاده از جعبه های بنددار می باشد. در ادامه مزایای جعبه های بنددار را بررسی می کنیم:

  • این جعبه ها برای محیط زیست بهتر است. جعبه های بنددار قابل بازیافت هستند. بنابراین بسته ها در درازمدت ردپای کربن کمتری بر جای می گذارند.
  • جعبه بنددار نسبت به کیسه های سنتی سبک تر و دارای حمل و نقل آسان تر است. آن ها نه تنها سبک تر هستند، بلکه بسیار مقاوم نیز می باشند.
  • بسته بندی با جعبه های بنددار از بسیاری جهات کیفیت محصول را بهتر از یک بگ حفظ می کند. این جعبه ها محصول را به خوبی محافظت می کنند. آن ها دارای کیفیت بسیار خوب و بسیار مستحکم هستند که به راحتی خراب نمی شوند و حتی در اثر قرار گرفتن جسم سنگین تغییر شکل نمی دهند.
  • با خرید این جعبه ها دیگر نیاز به خرید ساک دستی ندارید و به تنهایی می توانند مانند بگ استفاده شوند.
  • این جعبه ها استحکام بالایی دارند و در هنگام ارسال برای آنلاین شاپ ها در اثر ضربه و یا تکان شدید از محصول به خوبی حفاظت کرده و آسیب نمی بینند.
  • جعبه های بنددار ظاهر بسیار شیکی دارند و بسته بندی شما را لوکس می کنند.

جعبه بنددار خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ 

جعبه بنددار خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ 

از منظر بسته بندی، راحتی بسته بندی، موضوع سبک زندگی، ارزش ها و عادات است. بسته ‌بندی کاربردی و سفارشی ‌شده نقش بزرگ ‌تری از همیشه بازی می‌ کند.

همه از بسته ‌بندی محصول کاغذی که حمل، نگه‌ داشتن، باز کردن، ریختن، قفسه ‌بندی آن آسان است و محتویات داخل آن را ایمن و تازه نگه می ‌دارد، قدردانی می ‌کنند. اما این همان جایی است که شباهت ها به پایان می رسد. وقتی صحبت از راحتی به میان می آید، چیزهای مختلف برای افراد مختلف اهمیت دارد.

تعریف راحتی بسته بندی محصول

یکی نشانه های راحتی خوب برای مصرف ‌کنندگان در سراسر جهان حمل راحت بسته بندی می باشد. بسته بندی باید به سادگی باز و بسته شود. بسته بندی های قابل استفاده مجدد اغلب نزد مشتریان محبوب تر می باشند.

در بسته بندی مواد غذایی نگهداری محصولات، استفاده آسان و تازه ماندن طولانی تری مهم است.

در بخش صنعتی، راحتی ممکن است به معنای استحکام، وزن سبک و بسته بندی ضد آب باشد که می تواند در برابر حمل و نقل خشن و آب و هوای شدید مقاومت کند.

بسته بندی پایدار باشد

مصرف ‌کنندگان بسته بندی مبتنی بر پایداری را می ‌خواهند. این مصرف کنندگان که سبک زندگی سلامت و پایداری را دوست دارند. برای انرژی های تجدیدپذیر و تحرک الکترونیکی ارزش قائل هستند. مطالعات تخمین می‌زنند که این گروه در بسیاری از کشورها بخش قابل توجه و رو به رشدی از بازار است که از ۱۲% در ژاپن تا ۲۰% یا بیشتر در ایالات متحده و اروپا متغیر است.

پایداری در کل به اندازه سهولت بازیافت مهم است. این مشتریان ممکن است به دنبال کاغذهای اداری بازیافت شده یا بدون کلر و بسته بندی کاغذی ساخته شده از مواد معتبر و پایدار باشند. به همین ترتیب، تلاش یک برند برای بازیافت، استفاده مسئولانه از آب و کاهش ضایعات و CO2 اهمیت زیادی دارد. آن ‌ها همچنین از شستشوی سبز بسیار آگاه هستند، یعنی شرکت ‌هایی که خود را آگاه به محیط‌ زیست نشان می‌ دهند، در حالی که این‌ طور نیستند.

اگرچه پایداری ممکن است لزوماً به معنای بازیافت بسته بندی نباشد. همچنین می‌تواند به معنای استفاده مجدد از آن به روش ‌های خلاقانه باشد که به آن زندگی دوم می ‌دهد. یک نمونه راه حل بسته بندی استفاده از جعبه آماده و ساک دستی آماده می باشد. بسته بندی نوآورانه و قابل استفاده مجدد به برندها کمک می کند تا مورد توجه مشتریان قرار بگیرند.

  1. افزایش در خانوارهای یک نفره و بسته بندی یکبار مصرف

همچنین مصرف کنندگانی وجود دارند که راحتی را به عنوان بسته بندی یکبار مصرف تعریف می کنند، توانایی استفاده از محتویات یکباره، و سپس بازیافت بسته بندی.

بسته بندی انعطاف پذیر به نفع برندهاست

طبق مطالعه انجمن بسته بندی انعطاف پذیر آمریکا، بیش از ۷۰ درصد از آمریکایی ها بسته بندی های انعطاف پذیر را به بسته بندی سفت ترجیح می دهند و تقریبا نیمی از آن ها برای دریافت محصول مورد نظر خود در بسته بندی انعطاف پذیر هزینه اضافی می پردازند. سه مزیت اصلی ذکر شده توسط مصرف کنندگان عبارتند از: قابلیت آب بندی مجدد، ذخیره سازی آسان و باز شدن آسان، عواملی که باز هم به راحتی اشاره می کنند.

در پنج سال اول پس از تغییر به محصول بسته بندی انعطاف پذیر:

۵۷ درصد از صاحبان برند به هزینه تولید کمتر اشاره کردند.

۳۷ درصد بهبود موقعیت رقابتی خود را به دلیل جذابیت بیشتر مصرف کننده گزارش کردند.

۳۹ درصد شاهد افزایش فروش بودند.

طبق این مطالعه، ۱۶ درصد توانستند محصول خود را با قیمت بالاتری تعیین کنند.

بسته بندی باید ارتباط برقرار کند

گرافیک با کیفیت بالا و لیبل های واضح و خوانا برای اهداف بازاریابی مفید هستند، اما همچنین می توانند راحتی را برای کاربر نهایی ایجاد کنند. امروزه برندها در سرتاسر جهان به طور فزاینده ای از گرافیک و آرم استفاده می کنند به گونه ای که به مصرف کنندگان کمک می کند تا به سرعت محصول مناسب را در قفسه شناسایی کنند.

دستورالعمل‌ های بصری که برای هر کسی به راحتی قابل درک است، ممکن است به مصرف‌ کنندگان کمک کند تا در انتخاب محصولی که با آن آشنایی ندارند، احساس راحتی بیشتری کنند. چاپ بزرگ و واضح به ویژه برای سالمندان ۶۵ ساله و بالاتر مهم است.

چاپ دیجیتال و ترکیبی کاربردی از کاغذهای درجه بالا و فیلم های قابل بازیافت که بسته بندی را قادر می سازد تا به صورت بصری با مصرف کنندگان در مورد آنچه در داخل بسته است، ارتباط برقرار کند.

ایجاد اشتراک و سفارشی سازی در طراحی بسته بندی کلیدی است

ایجاد اشتراک و سفارشی سازی در طراحی بسته بندی کلیدی است

از آنجایی که راحتی بسیار فردی است، امروزه شرکت های بسته بندی با برندهایی همکاری می کنند تا نیازهای بسیار خاص مصرف کنندگان را برآورده کنند و برندها را متمایز کنند.

فراتر از هر گروه جمعیتی، مصرف کنندگان، انسان هایی با سبک زندگی و ارزش های متنوع هستند. رفتارهایی که در مورد جریان سازان امروزی اعمال می شود، دیر یا زود فراگیر می شوند. هزاره ها در حال حاضر بر گروه های دیگر تأثیر می گذارند و شهروندان مسن به طور فزاینده ای به فناوری هوشمند می شوند.

برندهایی که در گفتگوی مداوم با مشتریان خود هستند، می دانند که بسته بندی باید در چندین سطح به طور همزمان ارائه شود: راحتی و عملکرد و همچنین سازگاری با محیط زیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.