بهترین جت پرینترهای دستی ۲۰۲۰ کدام است ؟

1

جت پرینتر که به اصطلاح به چاپگر صنعتی، چاپگر غیر تماسی، تاریخ زن، کد زن و بارکد زن نیز معروف است، جز ماشین‌های چاپ دیجیتال است که کاربرد اصلی آن در خطوط کارخانه‌های تولیدی مثل صنایع آشامیدنی، غذایی، آرایشی، بهداشتی، دارویی، ساختمانی و غیره است. جت پرینتر‌ها معمولا در انتهای خط‌های تولید و پس از اتمام فرآیند‌های تولید نصب می‌شوند وظیفه این دستگاه آن است که اطلاعات متغیر بر روی محصول تولیدی مثل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، بارکد و دیگر موارد را ثبت کرده و اطلاعات مذکور را بر روی هر محصول چاپ کند. جت پرینتر‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از انواع آن جت پرینتر دستی می‌‌باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین جت پرینترهای دستی ۲۰۲۰ آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید بهترین جت پرینترهای دستی ۲۰۲۰  میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید :

مشاهده قیمت و خرید

 

جت پرینتر دستی‌ای بی اس مدل ۲۵۰

جت پرینتر دستی‌ای بی اس مدل ۲۵۰

این جت پرینتر که با برترین تکنولوژی‌ کشور آلمان تولید شده است، با وزن سبک خود که کمتر از یک کیلوگرم است، به شما این امکان را می‌دهد تا بر روی انواع سطوح پلاستیکی، فلزی، چوبی، سنگی، شیشه‌ای و غیره بتوانید اطلاعاتی مثل متن، لوگو، تاریخ، شماره، سریال و دیگر موارد را چاپ کنید.

ابعاد این جت پرینتر دستی ۷۳ * ۲۲۲ * ۲۲۵ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۰.۷ کیلوگرم است.

تکنولوژی چاپ در این محصول از نوع چاپ جوهر افشان بوده و اندازه چاپ آن A4 می‌‌باشد. نوع چاپ این پرینتر دستی تک رنگ است و سرعت چاپ آن بستگی به سرعت دست اپراتور را دارد. رزولوشن چاپ در این محصول ۱۶ dpi بوده و می‌توانید از آن برای چاپ بر روی انواع سطوح استفاده کنید.

نوع پورت ارتباط جت پرینتر دستی ای بی اس مدل ۲۵۰ از نوع پورت اترنال است و شما می‌توانید با اتصال این پورت، دستگاه جت پرینتر را به کامپیوتر خود متصل کنید. علاوه بر این شما می‌توانید از بلوتوث برای ارتباط با کامپیوتر در فاصله ۱۰۰ متری از دستگاه استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های این جت پرینتر دستی می‌توان به چاپ مستقیم PictBridge اشاره کرد.

این محصول قابلیت چاپ متن فارسی را داشته و از کلیه فونت‌ها و زبان‌های سازگار با ویندوز نیز پشتیبانی می‌کند. دستگاه جت پرینتر دستی ای بی اس مدل ۲۵۰ قابل حمل بوده و در هنگام چاپ نیازی به اتصال به کامپیوتر ندارد.

عمر مفید این محصول که یکی از بهترین جت پرینترهای دستی است در حدود ۱۰۰۰۰۰ کاراکتر می‌باشد و باتری مخصوص آن قابلیت شارژ کامل در ۲ ساعت را داشته و پس از اتمام فرآیند شارژ می‌توانید از آن به مدت ۵۰ ساعت استفاده کنید.

مشاهده قیمت محصول

 

جت پرینتر دستی کد ۹۷۰

جت پرینتر دستی کد ۹۷۰

یکی دیگر از بهترین جت پرینترهای دستی موجود در بازار، پرینتر دستی چهار خط مدل ۹۷۰ است.

این جت پرینتر دستی، قابلیت چاپ به زبان فارسی و لاتین را داشته و شما می‌توانید با استفاده از آن آرم، لوگو، بارکد و دیگر موارد را بر روی محصولات خود چاپ کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در هنگام استفاده از این پرینتر شما می‌توانید پیغام به طول ۶۵ میلی‌متر و ارتفاع ۱۲.۷ میلی‌متر را بر روی سطح خود چاپ کنید و کیفیت چاپ این محصول ۳۰۰ dpi می‌باشد.

وزن این جت پرینتر دستی نیم کیلو است و این محصول ساخت کشور آلمان بوده و با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های موجود ساخته شده است.

نکته حائز اهمیت آن است که شما می‌توانید این پرینتر دستی را بر روی یک محیط ثابت نگه داشته و کاری کنید تا دستگاه به صورت اتوماتیک بر روی سطح مورد نظرتان در یک ثانیه فرآیند چاپ را انجام دهد.

یکی از مهم‌ترین مزایای جت پرینتر دستی ۴ خط مدل ۹۷۰ قابلیت استفاده از آن بر روی سطوح بسیار کوچک مثل درب بطری نوشابه، آب معدنی و غیره است.

این محصول همین طور به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بر روی سطوح منحنی شکل نیز فرایند چاپ را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

تکنولوژی چاپ موجود در این جت پرینتر دستی از نوع چاپ جوهر افشان بوده و کاربری آن تک کاره می‌باشد.

نوع چاپ در این محصول تک رنگ می‌باشد و سرعت چاپ نیز ۶۰ چاپ در دقیقه ثبت شده است.

این پرینتر درجه یک به شما این امکان را می‌‌دهد تا بر روی حافظه ۴ گیگابایتی آن اطلاعات مورد نظر خود را ذخیره کرده تا دستگاه بتواند بدون نیاز به کامپیوتر اقدام به چاپ پیام‌های مورد نظرتان بر روی محصولات کند.

شما می‌توانید این محصول را به کامپیوتر خود متصل کنید. برای این اتصال می‌‌توانید از کابل usb استفاده کرده و اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر را بر روی این جت پرینتر دستی اعمال کنید.

یکی از قابلیت‌‌های این محصول امکان پیغام نویسی از طریق بلوتوث می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون نیاز به اتصال فیزیکی پیام‌های مورد نظر خود را به دستگاه ارسال کنید.

مشاهده قیمت محصول

جت پرینتر دستی مدل m7

جت پرینتر دستی مدل m7

یکی دیگر از جت پرینترهای دستی بسیار محبوب در بین انواع آن، مدل m7 می‌باشد که نیازی به تسمه نقاله نداشته و اپراتور می‌تواند به راحتی از آن برای چاپ پیغام بر روی محصولات استفاده کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این جت پرینتر دستی وجود صفحه نمایشگر بر روی آن است که به اپراتور این امکان را می‌دهد تا بتواند پیغام مورد نظر خود را بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر تغییر دهد.

این جت پرینتر دستی ۲۰۰ * ۱۷۸ * ۱۳۰ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱.۲ کیلوگرم است. برخلاف دو محصول قبلی در این جت پرینتر دستی شاهد استفاده از تکنولوژی چاپ حرارتی می‌باشیم.

برای آنکه بتوانید این جت پرینتر را به کامپیوتر خود متصل کنید می‌توانید از پورت usb استفاده کنید.

جت پرینتر مدل m7 دارای حافظه نیز است و به اپراتور این امکان را می‌دهد تا بتواند ۱۰۰۰ پیام را بر روی حافظه داخلی آن ذخیره کند و در هر زمان از این پیام‌ها استفاده کنند. نکته حائز اهمیت این است که شما می‌توانید به راحتی پیام‌های خود را بر روی همین دستگاه تغییر بدهید.

برای اینکه بتوانید چاپ را به بهترین شکل ممکن انجام دهید پیشنهاد می‌شود تا فاصله پرینتر دستی تا محصول را بین ۲ تا ۵ میلی‌متر تعیین کنید.

برای افرادی که به دنبال یک جت پرینتر حرارتی باکیفیت هستند تا بتواند بدون نیاز به کامپیوتر از آن استفاده کنند، جت پرینتر مدل m7 یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است.

مشاهده قیمت محصول

 

برای مشاهده قیمت و خرید بهترین جت پرینترهای دستی ۲۰۲۰  میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید :

مشاهده قیمت و خرید

1 نظر
  1. ALI می گوید

    شماره یا آدرس کار ها ی در خانه رو بفرستید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.