خرید کاغذ کادو آماده ۵۰ عددی (چاپ ۲۴ساعته)

0

خرید کاغذ کادو آماده یکی از ملزومات مهم برای بسته بندی هدیه می باشد. مهمترین ویژگی این کاغذ بسته بندی قیمت ارزان و تنوع و زیبایی آن می باشد که برای همه ی افراد قابل تهیه بوده و استفاده از آن ساده است. کاغذ کادو همچنین یک جایگزین عالی برای ساک دستی آماده برای قرار دادن هدایا می باشد. آن ها جذاب و چشم نواز هستنند و هیجان باز کردن هدیه را به خصوص زمانی که با روبان تزئین شده اند، برای افراد افزایش داده و به هدیه ارزش بیشتری می دهند. همچنین می توانید لوگو خود را بر روی آن ها چاپ کرده و از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای برند خود استفاده کنید.

سفارش کاغذ کادو آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

ابعاد کاغذ کادو آماده چیست؟

ابعاد کاغذ کادو آماده چیست؟

کاغذ کادو معمولا در ابعاد ۵۰ در ۷۰ وجود دارد که یک سایز استاندارد برای کادو کردن انواع هدایا می باشد.

جنس کاغذ کادو آماده چیست؟

کاغذ کادو ها معمولا از جنس تحریر ۸۰ گرم، گلاسه ۱۳۵ گرم و یا کرافت هستند. جنس گلاسه تقریبا روغنی و براق است و بسته بندی را لوکس می کند.

سفارش کاغذ کادو آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

حداقل تعداد سفارش کاغذ کادو چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش کاغذ کادو به صورت آماده در بسته های ۵۰ عددی می باشد. چاپ کاغذ کادو در ابعاد ۵۰ در ۷۰ در حداقل تعداد ۱۰۰۰ عدد انجام شده و در ابعاد A3 در حداقل تعداد ۲۵ عدد قابل چاپ است.

 

کاغذ کادو چیست؟

همانطور که می‌دانید کاغذ کادو یک کاغذ بسیار زیبا می‌باشد که برای کادو پیچ کردن هدیه‌ها بکار می‌رود. به طور مثال برای خرید هدیه به بازار می‌روید و بعد از خرید آن به سراغ کاغذ کادوهای زیبا می‌روید و یکی از آن‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب می‌کنید. در این مقاله قصد داریم که درباره کاغذ کادو صحبت کنیم و لازم به ذکر است که موسسه ما سالهاست که در زمینه طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف، انواع کاتالوگ، بروشور و … فعالیت می‌کند.

کادو گرفتن باعث خوشحالی افراد می‌شود و حس خیلی خوبی دارد، حال اگر این کادو را با کاغذ کادو اختصاصی زیبایی تزئین کنید خوشحالی فرد را بیشتر خواهید کرد. زیرا علاوه بر زیبایی که دارد بسیار هیجان انگیز است.

بهتر است بدانید که طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف توسط موسسه‌ها و شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند انجام می‌شود. همانطور که گفته شد کاغذ کادوها در جنس‌های مختلفی تولید شده‌اند که انتخاب جنس آن بستگی به نظر شما دارد.

اگر لوازم التحریر فروشی دارید بدون شک باید تعداد زیادی کاغذ کادو در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف داشته باشید که مشتری‌ها با توجه به نظر و سلیقه خود خرید کنند. به طور مثال کاغذ کادوهای عروسکی که مناسب کودکان است، کاغذ کادوهای گل‌دار و زیبا مناسب هر سنی می‌باشد و …

طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف

به طور کلی می‌توان گفت که کاغذ کادو در سه نوع وجود دارد

۱- کاغذ کادو فانتزی

کاغذ کادوهای فانتزی یکی از پرطرفدارترین نوع کاغذ کادوها هستند که زیبایی خاص دارد و همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. هنگام طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف، کاغذ کادوهای فانتزی را فراموش نکنید.

۲- کاغذ کادو گلاسه

این نوع کاغذ کادو از یک کاغذ بسیار مرغوب و با کیفیت تولید شده است. کاغذ کادو گلاسه از نوع ژلاتین است و دارای سطحی صیقلی و بسیار صاف است که طرفداران خاص خود را دارد.

۳-کاغذ کادو کرافت

این نوع کاغذ کادو هم طرفداران خاص خود را دارد و بسیار محکم است و مقاومت خیلی خوبی دارد. بهتر است بدانید که کاغذ کرافت طی یک فرآیند به نام کرافت ساخته می‌شود و معمولا دارای رنگ قهوه‌ای می‌باشد.

توجه داشته باشید که طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف فقط برای کادو پیچ کردن هدیه‌ها نمی‌باشد، بلکه کاربردهای بسیار زیادی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • می‌توانید برای زیبایی و تمیزی کف کشوهای خود را با کاغذ کادوهای زیبا، تزئین کنید.
  • قفسه‌هایی که در منزل دارید را می‌توانید با چسباندن کاغذ کادو زیباتر از قبل کنید.

برخی از کاغذ کادوها زیبایی حیرت انگیزی دارند که می‌توانید آن‌ها را مانند یک اثر زیبا و هنری قاب کنید و آن را بر روی دیوار اتاق نصب کنید. با انجام این کار یک دیوار هنری و زیبا خواهید داشت.

هنگام طراحی و چاپ انواع کاغذ کادو در جنس‌ها و سایزهای مختلف می‌توانید یک کاغذ کادو در سایز بزرگ انتخاب کنید و آن را به قسمتی از دیوار خود بزنید. به این صورت که یک قسمت از دیوار را از بالا تا پایین کاغذ کادو بگیرید. می‌توانید با قرار دادن یک آباژور در آن قسمت، زیبایی آن را چندین برابر کنید.

همانطور که گفته شد کاغذ کادوها کاربردهای مختلفی دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یک دکوراسیون زیبا و شیک داشته باشید.

توجه داشته باشید که کیفیت اتفاقی نیست بلکه حاصل تلاش بی وقفه‌ی یک تیم حرفه ای می‌باشد. تیم حرفه‌ای ما هم همواره در تلاش هستند که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را تولید کنند و در اختیار شما قرار دهند.

چاپ انواع کاغذ کادو

امروزه تولید و چاپ انواع کاغذ کادو نظیر گلاسه، تحریر، کرافت، پوستی و… در سایز های مختلف تولید و عرضه می شود.

تنوع در طرح، رنگ و کیفیت کاغذ کادو نیز بسیار گسترده بوده و تولیدات شرکت های مختلف همواره با یکدیگر دارای تفاوت هایی هستند.

در میان شرکت های تولید کننده، شرکت ما باکیفیت ترین و متنوع ترین انواع کاغذ کادو را تولید و عرضه می نماید.

آشنایی با انواع کاغذ کادو

بسیاری از افراد با کاغذ کادو و کاربرد آن کاملا آشنا بوده و برای موارد مختلف به خصوص بسته بندی هدیه از آن استفاده نموده اند. البته لازم به ذکر است که مدل های مختلفی از کاغذ کادو وجود دارند که از نظر کاربرد، جنس، کیفیت، طرح، رنگ و سایز با یکدیگر تفاوت دارند.

از نظر کاربرد برخی از انواع کاغذ کادو به صورت معمول و برخی از آن ها به صورت اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاغذ کادوی اختصاصی یا تبلیغاتی

کاغذ کادوی اختصاصی یا تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین انواع کاغذ کادو به شمار می آید که بسیاری از شرکت ها برای برندسازی و افزایش اعتبار خود اقدام به طراحی و چاپ آن ها می نمایند.

معمولا بر روی کاغذ کادوی اختصاصی یا تبلیغاتی لوگو و یا نام برند در جلوه های ویژه ای چاپ شده و شرکت ها می توانند از آن ها جهت بسته بندی انواع هدایای تبلیغاتی خود استفاده نمایند.

علاوه بر آن بسیاری از فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده پوشاک، محصولات تزئینی، زیورآلات و… نیز از کاغذ کادوی اختصاصی استفاده می نمایند.

انواع کاغذ کادو از نظر جنس

  • گلاسه
  • تحریر
  • کرافت
  • پوستی

کاغذ کادوی گلاسه

کاغذ کادوی گلاسه یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع کاغذ کادو به شمار می آید که دارای ویژگی های زیر است:

  • برخورداری از سطح صاف و براق
  • شفاف نشان دادن رنگ ها پس از چاپ
  • جذب کاملا یکنواخت جوهر در زمان چاپ
  • برخورداری از وزن بالا
  • و…

کاغذ کادوی تحریر

کاغذ کادوی تحریر نیز یکی از پرکاربردترین انواع کاغذ کادو به شمار می آید که دارای سطح بافت دار می باشند.

این نوع کاغذ کادو از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار بوده و همچنین از قدرت جذب جوهر بالایی نیز برخوردار است.

به دلیل بافت دار بودن این نوع کاغذ کادو و نفوذ جوهر به درون بافت های آن، همواره رنگ چاپ کاملا شفاف نبوده و کمی کدر می باشد.

کاغذ کادوی تحریر بیشتر در ابعاد ۶۰*۹۰ و۷۰*۱۰۰ چاپ شده و از نظر وزن نیز در گرماژ ۵۰، ۶۰، ۷۵، ۸۰ و… تولید می گردد.

کاغذ کادوی کرافت

از دیگر انواع کاغذ که در صنعت تولید و چاپ کاغذ کادو مورد استفاده قرار می گیرد، کاغذ کادوی کرافت می باشد.

کاغذ کادوی کرافت یکی از مقاوم ترین و بادوام ترین انواع کاغذ کادو در برابر پارگی به شمار می آید و دارای قدرت جذب بسیار بالایی نیز می باشد.

از دیگر ویژگی های این کاغذ کادو می توان به برخورداری از مقاومت مکانیکی بالا اشاره کرد و به همین دلیل نیز برای بسته بندی انواع هدایا بسیار مناسب است.

این نوع کاغذ کادو از نظر وزن در گرماژ ۴۰ گرم به بالا تولید شده و از نظر ابعاد نیز در مدل های ۷۵*۱۰۰ و ۷۰*۱۰۰ چاپ و عرضه می شوند.

کاغذ کادوی پوستی

کاغذ کادوی پوستی نیز از دیگر مدل های کاغذ کادو به شمار می آید که معمولا نازک بوده و از آن ها نیز برای بسته بندی انواع هدایا استفاده می شود.

مراکز عرضه کننده پوشاک معمولا از این نوع کاغذ کادو برای بسته بندی کردن محصولات استفاده می کنند.

این نوع کاغذ کادو بیشتر در گرماژ ۲۸ گرم تولید شده و در ابعاد ۷۰*۱۰۰ چاپ و تولید می شود.

راهنمای خرید کاغذ کادو

در امر خرید کاغذ کادو به خصوص کاغذ کادوی اختصاصی و تبلیغاتی توجه به برخی از نکات کلیدی بسیار حائز اهمیت می باشد.  از جمله مهم ترین مواردی که باید در زمان خرید و یا سفارش عمده کاغذ کادو به آن ها توجه داشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس کاغذ کادو
  • ابعاد کاغذ کادو
  • ضخامت کاغذ کادو
  • گرماژ کاغذ کادو
  • طرح و رنگ کاغذ کادو
  • روش چاپ کاغذ کادو
  • قیمت کاغذ کادو

هرکدام از موارد ذکر شده را باید در هنگام انتخاب و خرید کاغذ کادو مورد بررسی قرار داده و به آن ها توجه بسیار ویژه ای داشت.

تولید و چاپ انواع کاغذ کادو اختصاصی

تولید و چاپ اختصاصی انواع کاغذ کادو برای شرکت ها، فروشگاه ها و… توسط مجموعه ما با بهترین کیفیت و قیمت انجام می گیرد.

انتخاب طرح، ابعاد، سایز، جنس کاغذ، گرماژ و رنگ کاغذ کادو توسط شرکت ها انتخاب می شود و البته کارشناسان مجموعه ما همواره مشاوره ها و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه می نمایند.

هزینه تولید و چاپ اختصاصی کاغذ کادو تا حدود زیادی وابسته به جنس کاغذ، ابعاد، گرماژ و… است و زمانی که این موارد توسط مشتریان مشخص شود، قیمت نهایی مشخص می گردد.

البته یکی از مهم ترین فاکتور هایی که همواره در تعیین قیمت تمام شده کاغذ کادو تاثیر گذار است، حجم سفارش می باشد.

هر چقدر حجم سفارش بیشتر باشد، قیمت تمام شده محصول نیز کمتر خواهد بود.

مشتریان و خریداران هر گونه سوال و یا ابهامی در زمینه تولید و چاپ اختصاصی انواع کاغذ کادو دارند، می توانند از کارشناسان مجموعه ما جویا شوند.

خصوصیات کاغذ کادو

کاغذ کادو به طور کلی و معمول برای بسته بندی و زیباتر کردن هدیه مورد استفاده قرار میگیرد تا آن را تاثیر گذار تر نمایش دهد.  کاغذ کادو معمولا در گرماژ ۱۰۰ گرم, گلاسه یا کرافت ۷۰ گرم استفاده می شود و سایز استاندارد آن ۵۰ در ۷۰ یا ۶۰ در ۴۵ می باشد. سایز ۵۰*۷۰ سایزی است که بیشتر در بازار آماده و قابل دسترسی هستند. بهتر آن است که در طراحی شخصی از ابعاد معمول کاغذ در بازار استفاده شود.

طراحی کاغذ کادو

امروزه کاغذ کادو به یکی از اصلی ترین اجزای هدیه در مناسبت ها تبدیل شده است. طراحی کاغذ کادو شرکتی باید به نحوی باشد تا در هنگام کادو پیج کردن هدیه خللی وارد نکند. در طراحی کاغذ کادو باید این نکته را مد نظر قرار داد که کاغذ در جهت های قابل رویت است و نباید در پیچش کادو مفهوم خود را از دست دهد.

چاپ کاغذ کادو

چاپ کاغذ کادو را معمولا بر روی کاغذهای گلاسه ۹۰ گرم و تحریر ۸۰ یا ۷۰ گرم انجام می دهند, زیرا این نوع از گرماژها برای کادو پیچ کردن مناسب تر هستند. چاپ کاغذ کادو معمولا به دو شیوه یک رو و دورو انجام می گردد. بهتر است تا هنگام چاپ کاغد کادو بر روی کاغذ تحریر فقط از یک سمت آن برای چاپ استفاده شود, زیرا کاغذ تحریر دارای بافت متخلخلی است که موجب سایه انداختن در طرف دیگر کاغذ خواهد شد. اما در هنگام چاپ کاغذ کادو بر روی کاغذ گلاسه می توان از هر دو سمت کاغذ برای چاپ استفاده نمود.

در طراحی و چاپ کاغذ کادوهای دورو معمولا میزان رنگ یک سمت از طراحی را کمتر از نصف سمت دیگر قرار میدهند. این کار ضمن کمک به بالا رفتن کیفیت چاپ، به زیبایی طرح نیز می افزاید.

خرید کاغذ کادو یک رو

یکی از مهمترین وسیله هایی که شما برای کادو کردن انواع هدیه ها به آن نیاز دارید کاغذ کادو یک رو یا دو رو می باشد. برخی از کاغذ کادوهایی که دورو هستند کاربرد بیشتری دارند. چرا که شما می توانید از دو طرف آن ها برای کادو کردن هدیه های متفاوت استفاده کنید. کاغذهای بر روی گلاسه، پوستی و تحریر به عنوان مدل های متفاوت کاغذهای کادو شناخته می شوند. شما می توانید انواع کرافت در سایزها و گرماژهای مختلف را برای کادو کردن هدیه های متفاوت خریداری کنید. قبل از خرید انواع کاغذ کادو باید نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

نکاتی در مورد خرید کاغذ کادو یک رو

برخی از مهمترین نکاتی که جهت خرید کاغذ کادو یک رو، دورو، پوستی، تحریر و …. اهمیت دارد عبارت است از :

بررسی اندازه

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید کاغذ کادوی دورو، یک رو، پوستی و … مهم است اندازه آن می باشد. این مسئله که استاندارد بودن اندازه کاغذ کادو را بررسی کنید بسیار مهم است. برخی از مدل های متفاوت کاغذ کادو را با اندازه استاندارد تولید نمی کنند. به همین دلیل کاربرد زیادی از این کاغذ کادو ها دریافت نمی ‌شود. اگر شما اندازه استاندارد کاغذ کادو را خریداری کنید به راحتی می توانید با استفاده از آن هدیه های گوناگونی را کادو نمایید.

بررسی کیفیت

یکی دیگر از نکاتی که جهت خرید کاغذ کادو تحریر، بر روی گلاسه، دو رو، یک رو و …. باید به آن دقت کنیم این است که کیفیت آن را بررسی نماییم. برخی از مدل های متفاوت کاغذ کادو با بهترین متریال ها تولید می شوند. در واقع از کاغذهای با کیفیت جهت تولید این محصول استفاده می کنند. شما می توانید هدیه های بزرگ را با استفاده از این کاغذ ها بسته بندی نمایید و آسیبی به کاغذ کادو وارد نمی ‌شود. اما برخی دیگر از کاغذ کادو ها هستند که کیفیت مناسبی ندارند و سریعا پاره می شوند. به همین دلیل شما باید به خوبی کیفیت کاغذ کادو را از نظر طول عمری که دارد مورد بررسی قرار دهید. برخی از کاغذ کادو های بی کیفیت به گونه ای می باشند که چسب روی آنها قرار نمی گیرد. در واقع بعد از اینکه چسب روی آنها می زنید امکان دارد سریعا باز شود.

بررسی مدل

یکی دیگر از نکاتی که جهت خرید کاغذ کادو دو رو، پوستی، تحریر، بر روی گلاسه و … باید به آن دقت کنیم این است که مدل آنها را بررسی نماییم. مدل های متفاوتی از کاغذ کادو ها و کرافت در سایزها و گرماژهای مختلف تولید می شود. هر یک از آنها را از نظر نوع هدیه ای که می خواهید بسته بندی کنید باید بررسی نمایید. در صورتی که شما مایل هستید هدیه تان را برای کودکان بسته ‌بندی کنید باید از کاغذ کادوهایی که مخصوص کودکان هستند استفاده نمایید. برخی دیگر از کاغذ کادوها با طرح و رنگ های خاصی تولید می ‌شوند که آنها را می‌ توانید برای هدیه های گوناگون انتخاب نمایید.

قیمت کاغذ کادو یک رو

هزینه ای که نیاز است برای خرید کاغذ کادو یک رو پرداخت کنید به مدل کاغذ کادو بستگی دارد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که قیمت انواع کاغذ کادو را باید از نظر متریالی که برای تولید آن به کار گرفته شده است بررسی نمایید. برخی از مدل های کاغذ کادو که محکم هستند قیمت شان بالاتر است. کیفیت کاغذ کادو را باید بررسی کنید تا بتوانید بهترین مدل کاغذ کادو را خریداری نمایید. هزینه خرید انواع کاغذ کادو با طرح های متفاوت را در وبسایت ما  می توانید بررسی کنید. مدل های گوناگون کاغذ کادو در این وب سایت به فروش می رسد. قیمت هر یک از آنها به نوع کاغذ کادو و جنس کاغذ کادو بستگی دارد. بنابراین این موارد را باید در نظر بگیرید و سپس هزینه خرید کاغذ کادو را پرداخت کنید.

خرید اینترنتی انواع کاغذ کادو یک رو

امروزه بسیاری از افراد به صورت اینترنتی اقدام به خرید انواع کاغذ کادو یک رو، دورو، تحریر، پوستی و … می نمایند. شما می توانید مدل های گوناگون کاغذ کادو های رنگی را در وب‌ سایت ما مشاهده کنید و سپس خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید. اگر مایل هستید تعداد زیادی از کاغذ کادو ها را سفارش دهید باید با فروشندگان وب سایت مشورت کنید.

شما به صورت ۲۴ ساعته می توانید با کارشناسان فروشگاه ما تماس برقرار نمایید. آنها برای خرید عمده شما را راهنمایی می‌ کنند تا بتوانید مدل ها با اندازه های متفاوت کاغذ کادو را خریداری کنید. انواع کرافت در سایزها و گرماژهای مختلف در این وب سایت به فروش می رسند. هزینه ‌ای که برای خریداری کاغذ کادو و کرافت پرداخت می کنید مناسب و به صرفه است. در واقع اگر شما خرید کاغذ کادو را به صورت عمده ثبت نمایید هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

ارسال کاغذ کادو چگونه است؟

در تهران ارسال ها توسط پیک یا اسنپ صورت گرفته و در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رسد. ارسال به شهرستان ها نیز از طریق پست یا تیپاکس و یا باربری انجام می شود.

خرید کاغذ کادو چه کاربردی دارد ؟

خرید کاغذ کادو آماده

به منظور بسته‌بندی کردن کادو ‌ها و هدیه‌هایی که برای دیگران می‌خریم و یا برای انجام بسیاری از کار‌های هنری و ظریف دست ساز می‌توانیم از کاغذ کادوی اختصاصی با طراحی دلخواه، استفاده کنیم. کاغذ‌ های کادوی مختلفی وجود دارند که از نظر طرح و همچنین متریال سازنده‌ای که دارند با هم متفاوت هستند.

انواع کاغذ بسته بندی و کاغذ کادو کدام است ؟

کاغذ کادو یا کاغذ بسته بندی به کاغذ نازکی که به جهت بسته بندی و زیبایی هدیه و کادو استفاده می گردد، گفته می شود. کاغذ بسته بندی، دارای انواع مختلفی است که با توجه به تمامی سلیقه ها و انواع هدایا و کادوها، تولید و چاپ می گردد. کاغذ کادو و کاغذ بسته بندی، در گرماژ ۷۰ گرم کرافت و یا ۱۰۰ گرم گلاسه استفاده می شود. سایز معمول انواع کاغذ بسته بندی، ۵۰ در ۷۰ و ۶۰ در ۴۵ است، که پر مصرف ترین و پرکاربرد ترین کاغذ کادو در سایز ۵۰ در ۷۰ می باشد

  • کاغذ کادو گلاسه
  • کاغذ کادو کرافت
  • کاغذ کادو پوستی
  • کاغذ کادو فانتزی
  • کاغذ کادو نخودی

قیمت کاغذ کادو به چه صورت می باشد؟

قیمت کاغذ کادو با توجه به تعداد، جنس و نوع چاپ کاغذ کادو می باشد. جهت اطلاع از قیمت و مدل ها می توانید در واتساپ به شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ پیام دهید.

هزینه های سفارش کاغذ کادو به چه صورت می باشد؟

هزینه ها برای چاپ کاغذ کادو به صورت اختصاصی به عواملی مانند تیراژ، جنس کاغذ و نوع چاپ بستگی دارد. جهت اطلاع از هزینه دقیق مشخصات سفارش خود را در واتساپ به شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ ارسال نمایید تا قیمت دقیق برای شما ارسال گردد.

کاغذ کادو در چه طرح هایی موجود می باشد؟

کاغذ کادو در طرح های متنوعی چاپ می شود که برای مشاهده طرح های مختلف می توانید در واتساپ به شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ پیام دهید.

کاغذ کادو آماده چیست؟

کاغذ کادو آماده نوعی کاغذ طرح دار است که دارای تنوع طرح و رنگ زیبا و متنوع و جذاب است که برای کادو پیچ کردن هدایا استفاده می شود.

چرا به کاغذ کادو آماده نیاز داریم؟

زمانی که در مناسبت های مهم هدیه ای برای دوستان و عزیزان خود تهیه می کنیم، بسته بندی و کادو کردن آن کمتر از خود هدیه اهمیت ندارد. کادو کردن یک نیاز اساسی است. تمام لطف و هیجان هدیه به باز کردن آن است، زیرا پنهان ماندن هدیه تا لحظه ی آخر یک سنت قدیمی است که همیشه وجود داشته و هیجان باز کردن آن را بیشتر می کند.

کاغذ کادو آماده برای به زیبایی پیچیدن هدایا یک روش بسیار ساده است که در عین زیبایی بسیار ارزان نیز می باشد. ضمن آنکه هر فردی مس تواند به راحتی از آن استفاده کند. زیرا بسیاری از افراد امکان خرید جعبه آماده برای قرار دادن هدایای خود ندارند، بنابراین این کاغذ کادوها بسیار جایگزین مناسبی هستند.

مزایای کاغذ کادو آماده چیست؟

مزایای کاغذ کادو آماده چیست؟

  • کاغذ کادو آماده ارزان است.
  • کاغذ کادو آماده در تعداد کم قابل تهیه می باشد.
  • می توان همیشه به خرید آن ها دسترسی داشت.
  • استفاده از آن ها راحت است.
  • زیبا و شیک است و به هدیه ارزش می دهد.
  • کاغذ کادوها دارای تنوع بی شماری هستند.
  • دارای ابعاد استانداری هستند که برای انواع هدیه کاربرد دارند.
  • آن ها قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست می باشند.

خرید کدام کاغذ کادو آماده بهتر است؟

انتخاب نوع کاغذ کادو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در هنگام هدیه دادن به این فکر کنید که هدیه را به چه شخصی می خواهید، اعطا کنید. کاغد کادو های گلاسه انتخاب های شیک و لوکسی هستند که جذابیت بیشتری به بسته بندی شما می دهند و قیمت آن ها کمی بالاتر از انواع دیگر است اما در کل قیمت مناسبی دارد. کاغذ کادو های تحریر برای بسته بندی راحت تر و ساده تر هستند و دارای تنوع زیادی می باشند و یک انتخاب همیشگی و پرکاربرد می باشند. کاغذ کادوهای از جنس کرافت برای منتقل کردن حس نوستالژی انتخاب خوبی هستند. در نهایت با توجه به سلیقه ی خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا از کاغذ کادو آماده برای هدیه استفاده می کنیم؟

بعد از اینکه آن هدیه عالی را برای دوست یا یکی از اعضای خانواده خود پیدا کردید، نوبت به بسته بندی می رسد.

سنت هدیه دادن با تعطیلات مدرنی که هر ساله جشن می گیریم، شروع نشد. بسیاری از فرهنگ های باستانی تعطیلات مختلفی را جشن می گرفتند که شامل اهدای هدایا می شد. میل به پنهان کردن هویت یک هدیه تا لحظه مناسب باعث شد افراد مدت ها قبل هدایایی را بپیچند. مورخان معتقدند بسته بندی هدایا در کاغذ احتمالاً اندکی پس از اختراع کاغذ در هزاران سال پیش آغاز شده است.

با این حال، کاغذ کادو مانند آنچه امروز استفاده می کنیم، یک اختراع بسیار جدیدتر است. بیش از ۱۰۰ سال پیش، هدایا معمولاً در دستمال کاغذی ساده یا کاغذ قهوه ای سنگین پیچیده می شدند. قبل از آن اغلب از پارچه مانند دستمال استفاده می شد.

فناوری تولید انبوه کاغذهای کادو بسته بندی تزئین شده و به راحتی تاشو تا اوایل دهه ۱۹۰۰ به وجود نیامد. اولین شرکت آمریکایی بسته بندی کاغذ کادو، توسط الی هیمن و موریس سیلورمن در سال ۱۹۰۳ تاسیس شد.

در آن زمان پیچیدن هدایا مانند امروز آسان نبود. از آنجایی که نوار چسب تا سال ۱۹۳۰ اختراع نشده بود، بسته ‌بندی‌ های اولیه هدیه باید به طرز ماهرانه ‌ای بسته‌ های بسته ‌بندی شده را با نخ و موم مهر و موم محکم می‌کردند.

در طول سال ها، کاغذ بسته بندی به انواع رنگارنگی تبدیل شده است که در هر فصل تعطیلات در فروشگاه ها می بینیم. با این حال، برخی از مردم نگران تأثیر کاغذ کادو بر محیط زیست هستند.

دانشمندان تخمین می زنند که ایالات متحده به تنهایی ۵ میلیون تن زباله اضافی در طول تعطیلات تولید می کند که بیشتر آن از کاغذ بسته بندی و پاکت های خرید است. برای کاهش این ضایعات، برخی افراد با احتیاط کادوها را باز می کنند تا بتوان از کاغذ بسته بندی مجدد استفاده کرد. دیگران شروع به استفاده از کیسه های هدیه قابل استفاده مجدد به جای کاغذ بسته بندی کرده اند.

راهنمای خرید کاغذ کادو

کاغذ کادو یکی از محصولاتی است که به سبب تنوع و کاربردی که دارد، محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده است. کاغذ کادو یک ورقه نازک تهیه شده از کاغذ است که برای تزئین و کادو پیچ کردن برای هدیه دادن به کار می‌رود. در گذشته این کاغذها کاهگلی بودند، رفته رفته طرح و نقش‌های زیادی بر روی آن‌ها پیاده شد و امروزه نیز از کاغذ کادوهای سنتی و فانتزی استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با خرید کاغذ کادو و همچنین تاثیراتی که این محصول بر روی هدیه شما می‌گذارد صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع کاغذ کادو

کاغذ کادو در سه نوع عرضه می‌شود:

  • کاغذ کادو فانتزی
  • کاغذ کادو گلاسه
  • کاغذ کادو کرافت

در هنگام خرید کاغذ کادو به این موضوع دقت کنید که کاغذ کادو از نوع گلاسه و کرافت در وزن ایده‌آل ۷۰ گرم تولید می‌شود. سایز استانداردی که باید برای یک کاغذ کادو در نظر گرفته شود معمولا ۵۰×۷۰ می‌باشد. برای اینکه یک هدیه را به صورت دلخواه تزئین کنید بهتر است که با بازار بروز باشید.

هنگامی که قصد دارید کاغذ کادو را برای هدیه‌ای تهیه کنید باید به این موضوع دقت کنید که کاغذ در شکل و اندازه هدیه شما مانع و خللی ایجاد نکند. کاغذهایی که طرح‌دار هستند باید به یک شیوه درست از آن‌ها استفاده کرد.

انواع کاغذ بسته بندی و کاغذ کادو

کاغذ کادو تحریر

کاغذ های تحریر که در طول روز با آن سر و کار بسیار داریم، در سراسر دنیا به دو شکل اندود شده و اندود نشده تولید و عرضه می شود. که در ایران تنها مدل اندود نشده ی آن موجود می باشد. از کاغذ تحریر اصولا در چاپ مجله، کتاب، سررسید و انواع ست های اداری مانند کاغذ یادداشت، سربرگ، پاکت و غیره بکار گرفته می شود. در بازار کاغذ تحریر در گرماژ های مختلف موجود است ولی نوع ۷۰ و ۸۰ آن پر کاربرد تر است.

کاغذ کادو الوان یا کاغذ تحریر رنگی

همانطور که گفته شد، کاغذ های تحریر دارای گرماژهای مختلفی اند که از ۶۰ تا ۸۰ متغیر است. نوعی از کاغذ تحریر به نام کاغذ تحریر الوان وجود دارد، این نوع کاغذ تحریر، در گرماژ بالا برای تولید کاغذ کادو و کاغذ بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ کادو کاغذ کرافت

کاغذ کرافت به کاغذ هایی که دارای مقاومت بالا و تهیه شده از سولفات خمیر پالپ هستند گفته می شود، کاغذ کرافت دارای انواع مختلفی است، برای مثال کاغذ هایی که دارای پیوستگی بالا و همین طور بسیار قوی در بافت دارند و از نوع سفید کاغذ های کرافتی می باشند استفاده می شود. نوع دیگر، کاغذ های کرافتی است که سفید نشده اند و برای کاغذ بسته بندی هدیه و به عنوان کاغذ کادو و تولید ساک های کادویی مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل کاغذ اصولا قهوه ای رنگ اند. گرماژ و وزن کاغذ های کرافت نیز متنوع هستند.

کاغذ کادو گلاسه

یکی از انواع کاغذ های روکش دار ؛کاغذ گلاسه  است. کاغذ های گلاسه دارای سطحی صاف و براق اند و به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع کاغذ های گلاسه، همان کاغذ های چاپ اند که پوششان دو رو است. این نوع کاغذ دارای کیفیتی بالاست و وزن آن ها کمی سنگین است و دارای سطحی صاف اند. سطح صاف کاغذ های گلاسه، به دلیل روکش سطح کاغذ گلاسه است که موجب صافی و براقی کاغذ می شود.  همچنین میزان مقاومت را بالا می برد. چاپ انواع طرح های فانتزی بر روی این نوع کاغذ، سبب تولید کاغذ های کادو و بسته بندی فانتزی جذاب برای هدایای تبلیغاتی مختلف شده است.

تفاوت کاغذ کادو تحریر و کاغذ گلاسه چیست ؟

سطح بافت دار کاغذ های تحریر، موجب قدرت جذب بالای آن ها می باشد. به همین دلیل در چاپ های رنگی به دلیل قدرت جذبشان، رنگ ها به بافت های کاغذ نفوذ می کنند، بنابراین شفافیتشان را از دست داده و کمی کدر می شوند.

اما کاغذ های گلاسه دارای سطحی براق و صاف اند و در واقع بافت و سطح ندارند. به همین دلیل مرکب را به درون بافت خود جذب نمی کنند و در این راستا کششی ندارند. همین امر موجب می شود تا مرکب روی سطح کاغذ گلاسه باقی بماند و در زمان چاپ کیفیتی بالا و مطلوب  و شفافیت در رنگ ها حاصل شود.

کاغذ کادو چیست؟

در واقع کاغذ کادو به ورق‌های نازکی گفته می‌شود که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و از متریال‌های گوناگون تهیه شده و برای کادو کردن و هدیه دادن‌ اشیاء خاصی استفاده می‌شود. کاغذ ‌های کادو انواع مختلفی دارند که شامل مواردی همچون کاغذ کادو ‌های فانتزی، کاغذ‌ های برجسته، کاغذ‌ های دو رو و کاغذ ‌های روغنی و کاغذ گرافت می‌شوند. اینکه میزان تهیه و تولید از هر کدام از این موارد چقدر باشد بستگی به سلیقه خریداران و همچنین میزان تقاضای بازار برای هر کدام از این موارد است.

انواع کاغذ کادو از لحاظ جنس

همان طور که گفته شد انواع کاغذ کادو ‌ها را می‌توانیم از لحاظ جنسی که از آن ساخته شده‌اند تقسیم‌بندی کنیم.

کاغذ کادو عادی

اولین مورد مربوط به رایج‌ترین و متداول‌ترین کاغذ‌ های کادو می‌شود که از جنس کاغذ‌ های عادی تهیه شده‌اند. معمولاً این مدل از کاغذ‌ های کادو ما تقریباً نازک بوده و اگر در استفاده از آن‌ها احتیاط لازم را نداشته باشید احتمال پاره شدنشان بسیار زیاد است. بیشتر طرح‌هایی که برای این محصولات یعنی کاغذ کادو اختصاصی استفاده می‌شود مربوط به طرح‌های گل‌های رنگارنگ است که رنگ‌بندی‌های مختلفی نیز دارند.

کاغذ کادو فانتزی

مورد بعدی از بین انواع کاغذ کادو اختصاصی با نام کاغذ ‌های فانتزی و یا عروسکی شناخته می‌شود. کاغذ‌ های فانتزی معمولاً شامل رنگ‌های فانتزی شده و اشکال کارتونی و انیمیشن‌های معروف همچون آنا و السا، بتمن، شرک و… را دارند. این موارد بیشتر برای کادو کردن و بسته‌بندی کادو‌ های کودکان استفاده می‌شود.

کاغذ کادو روغنی

کاغذ ‌هایی که حالت روغنی دارند با نام کاغذ کادو ‌های روغنی نیز شناخته می‌شوند. این مدل از کاغذ‌ ها معمولاً کمی ضخیم‌تر از کاغذ ‌های ساده بوده و به راحتی پاره نمی‌شوند. البته در کنار این  ویژگی باید گفت که تا زدن آن‌ها نیز سخت‌تر از کاغذ کادو ‌های ساده و یا همان عادی است.

کاغذ کادو اختصاصی

آیا تا به حال چیزی با نام کاغذ کادو اختصاصی شنیده‌اید؟ این مدل از کاغذ ‌های کادو در واقع شامل یک برند خاص می‌شوند و لوگو این برند بر روی کاغذ کادو به چاپ می‌رسد که سبب می‌شود آن کاغذ به صورت اختصاصی به همان مارک مربوط شود.

کاغذ کادو گرافت

مدل بعدی از کاغذ کادو ‌ها با نام کاغذ گرافت شناخته می‌شود که این روز‌ها به مقدار بسیار زیادی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد و از آن برای بسته‌بندی کادو ‌ها، درست کردن ساک‌های هدیه و… استفاده می‌کنند. کاغذ کادو گرافت به رنگ قهوه‌ای است و می‌توان به نوعی آن را مشابه با کاغذ کاهی‌های قدیمی دانست. این مدل از کاغذ‌ های بسته‌بندی محکم‌تر از کاغذ کاهی هستند و در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. کاغذ گرافت هم نوع ساده و هم نوع طرح دار را دارد.

نوع طرح دار این کاغذ ‌ها می‌تواند طرح‌های مختلفی همچون نوشته‌های فارسی، اشعار، نوشته‌های انگلیسی، طرح روزنامه، طرح گل و یا نقاشی‌های کلاسیک و قدیمی را شامل شود.

کاغذ کادو دو رو

یکی دیگر از انواع کاغذ ‌های کادویی که می‌توانید در لوازم التحریری‌ها و یا مغازه‌های دیگر پیدا کنید، کاغذ کادو ‌های دو رو هستند. در هر دو طرف این کاغذ‌ ها طرح‌های یکسان و یا مختلفی به چاپ رسیده است که باعث می‌شود کاغذ بسته‌بندی شما بسیار جذاب‌تر نیز به نظر برسد.

کاربرد‌های کاغذ کادو چیست ؟

شاید تعجب کنید و با خودتان فکر کنید که کاغذ کادو اختصاصی مطابق با اسمی که دارند فقط می‌توانند برای کادو کردن به کار روند، اما این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و این محصولات کاربرد‌های بیشتری نیز دارند.

بسته‌بندی هدیه

اولین، مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد کاغذ کادو معمولی و یا کاغذ کادو اختصاصی مربوط به بسته‌بندی کالا‌های مختلف است که به عنوان هدیه به دیگران داده می‌شوند. روش‌های مختلفی نیز برای کادو کردن وجود دارد که با یادگیری آن‌ها می‌توانید هدایای بسیار جذاب‌تری را به دیگران بدهید.

استفاده به عنوان دیوارپوش

برخی از کاغذ‌ های کادو همچون کاغذ ‌های خیاطی که به کاغذ روغنی نیز معروف هستند را می‌توانند مچاله کرده و زمانی که چروک شدند به عنوان دیوارپوش استفاده کنید. البته دیگر کاغذ کادو‌ های نازک را نیز می‌توانید به همین روش برای پوشاندن دیوار‌های اتاق مورد استفاده قرار دهید.

استفاده به عنوان کاور

بسیاری از جعبه‌های کادویی که ساخته می‌شود با استفاده از کاغذ کادوی اختصاصی روغنی پوشانده می‌شوند و جذابیت پیدا می‌کنند، بنابراین در صورتی که کاغذ کادو اختصاصی را خریداری کنید می‌توانید به عنوان یک کار هنری و ظریف خودتان اقدام به ساخت جعبه کادویی و استفاده از کاغذ کادو به عنوان نوعی کاور برای آن کنید.

ساخت پاکت پول

پاکت‌های پولی که برای دادن پول نقد به دیگران به عنوان هدیه، دستمزد کار و… استفاده می‌کنید همگی از کاغذ‌ های کادو ساخته شده‌اند. در واقع با داشتن چسب و سایزگیری‌های درست می‌توانید پاکت‌های بسیار زیبا و شیکی را با انواع کاغذ کادو درست کنید.

جمع‌بندی

استفاده از کاغذ کادو اختصاصی ما یکی از راه‌های نشان دادن برند و هویت به دیگران و به خصوص به مشتریانی است که دائماً از این کاغذ ‌های کادو استفاده می‌کنند. معمولاً نوع کاغذ کادویی که برای کار خاصی استفاده می‌شود می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد، اما گاهی اوقات نیز جنس کاغذ و یا طرحی که بر روی آن چاپ شده است اهمیت آن چنانی ندارد.

کاغذ کادو ‌های اختصاصی ما یکی از انواع بهترین کاغذ کادو ‌ها هستند که می‌توانید به سادگی آن‌ها را در هر فروشگاه و مغازه‌ای پیدا کنید. این مدل از کاغذ ‌های بسته‌بندی طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند که برای تمام سلیقه‌ها مناسب است و مسلماً یک یا چند طرح از بین آن‌ها از نظر شما زیبا خواهد بود

چاپ کاغذ کادو چگونه است؟

چاپ کاغذ کادو چگونه است؟

خرید کاغذ کادو یکی از جذاب‌ترین کارها است، تنوعی که در این محصول وجود دارد می‌تواند شما را در یک دنیای زیبا و فانتزی غرق کند. کاغذ کادوهایی را انتخاب کنید که دوام بالایی داشته باشند. یعنی خیلی نازک و یا خیلی سفت نباشند. چاپ کاغذ کادو معمولا بر روی کاغذ کادوهایی از جنس گلاسه ۹۰ گرم با تحریر ۸۰ تا ۷۰ انجام می‌شود.

دقت کنید که این نوع گرماژ را انتخاب کنید؛ زیرا این ابعاد برای کادو کردن مناسب هستند. البته استفاده از کاغذ کادو تنها برای هدیه دادن نیست. شما می‌توانید برای زیباتر کردن دفتر و وسایل خود و حتی تزئین دیوار با طرح‌های مختلف از کاغذ کادو استفاده کنید.

شیوه چاپ کاغذ کادو

چاپ کاغذ کادو معمولا به دو شیوه دورو و یک رو انجام می‌پذیرد. کاغذهای کادوی تحریری معمولا باید به صورت یک رو چاپ شوند. زیرا این کاغذها سایه می‌اندازند و با توجه به این دورو چاپ شوند جلوه خوشایندی را برای کاغذ کادو بوجود نمی‌آورند. جنس آن کاغذ کادو متخلخل است پس در هنگام خرید کاغذ کادو به این موضوع دقت کنید.

خوبی کاغذهای کادو گلاسه این است که می‌توان آن‌ها را به صورت دورو استفاده کرد. زیرا چاپ آن‌ها به صورت دورو صورت می‌گیرد. چاپ دورو علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به کاغذ می‌دهد می‌تواند در رنگ کاغذ نیز تاثیر بگذارد. همچنین کیفیت چاپ در کاغذهای گلاسه بسیار بالاتر است و به همین دلیل بیشتر افراد امروزه از این نوع کاغذ کادو استفاده می‌کنند.

قیمت خرید کادو

خرید کاغذ کادو می‌تواند باعث ایجاد صمیمت بیشتر در بین افراد شود. در هنگام خرید این کاغذ باید جنس و نوع آن را در نظر بگیرید. قیمت آن نیز مهم است و معمولا با توجه به جنس این کاغذ، قیمت آن نیز متغیر خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.