خرید کارتن پستی در ایران

0

خرید کارتن پستی برای اغلب افرادی که برای یکبار هم که شده، کارشان با پست بوده است، دغدغه وصف نشدنی است. خرید کارتن پستی به دلیلی اینکه کلی از زمان و هزینه ما را درگیر خود میکند، میتواند به یکی از مسائل جدی تلف شدن وقتمان به حساب بیاید.

خرید کارتن پستی میتواند به شما در پست کالا مورد نظرتان نسبت به قوانین شرکت پست ایران، کمک شایانی کند. این کارتن ها باید شکل و ساختار خاصی داشته باشند، تا تاییده های لازم را بگیرند. در ادامه قصد داریم شما را با ۱۰ فروشنده معتبر برای خرید کارتن پستی در ایران آشنا کنیم تا مسئله خرید این کالا برای شما براحتی قابل انجام شود. لازم به ذکر است قبل از هرگونه خرید، حتما تحقیقات لازم را از این شرکت های معرفی شده انجام دهید، چون وبسایت چاپخونه هیچ مسئولیتی و سود مالی از معرفی این شرکت ها ندارد.

 

10 فروشنده معتبر برای خرید کارتن پستی در ایران

کارتن پستی امروزه فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و به عنوان یکی از شاخه های جعبه های کارتنی در صنعت بسته بندی میباشد. با ایجاد کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های آنلاین استقبال بسیاری از این نوع کارتنها شده است .

کارتن پستی چیست؟

کارتن پستی در واقع به کارتنهای آماده مصرف میگویند که برای حمل و نقل محصولات و کالاهای سفارش داده شده در اداره پست استفاده می گردد. این کارتنها معمولا دارای سایزهای متنوع و یکسانی هستند که اکثرا در همه کارتن سازی ها تلاش بر این است که اندازه های یکسانی ارائه شود.

چاپ کارتن پستی

معمولا چاپ خاصی بر روی کارتن های پستی درج نمیگردد زیرا هدف اصلی این نوع کارتنها برای رساندن سالم محصولات به دست مشتری میباشد و پس از مصرف سریعا دور انداخته میشود. اگرچه برخی تولید کنندگان هستند که متقاضی چاپ تک رنگ و یا چهار رنگ بر روی کارتن پستی میباشند. کارتن پستی ها تقریبا در رنگ های سفید و قهوه ای یافت میشوند و سپس درج چاپ بر روی آنها انجام می پذیرید.

در قسمت بالا گفته شده که معمولا برای کارتنهای پستی چاپی در نظر گرفته نمیشود و تقریبا با چاپ فلکسویی طراحی میشوند در چاپ فلکسو امکان ساده ترین چاپ مهیا شده است که تنها برند (نام تجاری) و یا آدرس گیرنده و فرستنده بر روی آن درج گردیده است اما برای تولید کنندگان جعبه های لمینتی نیز امکان چاپ افست وجود دارد.

کارتنهای پستی بدون چاپ نیز هستند که حتی حداقل تربن موارد هم در آنها به چاپ نمیرسد، این نوع کارتنها از قیمت پایین تری برخوردارند اما به این نکته نوجه کنید که با رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی و زیاد شدن فروشگاه های آنلاین، بسته بندی های محصولات آنلاین خود به نوعی تبلیغ محسوب میشوند و اگر مشتری با جعبه ای رو به رو شود که از نوع لمینتی باشد مسلما تاثیر بسزایی در ذهن او گذاشته و برای سفارش دوباره اقدام کرده و به دیگران نیز پیشنهاد میکند.

ابعاد کارتن پستی

کارتن های پستی از سایز ۱ تا ۹ تولید میشوند که هر یک ابعاد استانداردی داشته و برای مصارف گوناگون استفاده میشوند.

پستی سایز ۱      ۱۰*۱۰*۱۵

پستی سایز ۲      ۱۰*۱۵*۲۰

پستی سایز ۳      ۱۵*۲۰*۲۰

پستی سایز ۴      ۲۰*۲۰*۳۰

پستی سایز ۵      ۲۰*۲۵*۳۵

پستی سایز ۶      ۲۰*۲۵*۴۵

پستی سایز ۷      ۲۵*۳۰*۴۰

پستی سایز ۸      ۳۰*۴۰*۴۵

پستی سایز ۹      ۳۵*۴۵*۵۵

قیمت کارتنهای پستی

نحوه محاسبه قیمت کارتن پستی به عواملی همچون: تعداد تیراژ، نوع ورق مصرفی، لایه های کارتن ۳ لایه و ۵ لایه، نوع چاپ درخواستی و غیره بستگی دارد. در بعضی موارد دیده شده است که از ضایعات کارتنهای پستی برای تولید کارتن های جدید استفاده می گردد. درست است که این فرآیند موجب کمتر شدن هزینه ها میشود اما این نوع کارتنها قابلیت اولیه را ندارند و در اثر بر روی هم چیده شدن کارتنها در انبارهای اداره پست دچار له شدگی و آسیب به محصول درونی میشوند، بنابراین کیفیت متریال در تولید کارتنها پستی بسیار حائز اهمیت میباشد.

کارتن ارزان یا کارتن آماده اکثرا به کارتنهایی گفته میشود که در سایزهای متداول و با یک چاپ معمولی در بازار دیده میشود. این نوع کارتنها برای مصارفی استفاده میشوند که یک هدف را دنبال میکنند و این آن است که تنها کالا را سالم به دست مصرف کننده برسانند.

این نوع کارتنها از قیمت تمام شده کمتری برخوردارند، برای کسانی که دارای یک کسب و کار اینترنتی میباشند و میخواهند محصولاتشان را در قالب یک بسته بندی به فروش برسد، کارتن ارزان و یا کارتن آماده از بهترین گزینه ها به حساب می آیند زیرا برای تولید چنین کارتنهایی دیگر نیازی به هزینه قالب و کلیشه نمیباشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.