جعبه کفش آماده خام از کجا بخرم؟

0

جعبه کفش آماده برای اغلب فروشگاه های مجازی فروش، که اغلب به بسته بندی در تعداد کم برای کفش و کتانی خود نیاز دارند، یک ضرورت به حساب می آید. ساک دستی آماده و جعبه آماده برای فروش محصولات در تعداد کم به کار می روند و استفاده از آن می تواند برای کسب و کارهایی که در شروع کار خود هستند بسیار پر اهمیت می باشد.

خرید و سفارش جعبه کفش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

اغلب چه کسب و کارهایی به جعبه کفش آماده نیاز دارند؟

اغلب چه کسب و کارهایی به جعبه کفش آماده نیاز دارند؟

جعبه کفش یکی دیگر از انواع جعبه هایی می باشد که مخصوص تولید های کفش می باشد امروزه انواع مختلفی از این نوع از جعبه ها در بازار موجود می باشد که هر شرکتی بسته به نیاز و بودجه ای که دارد اقدام به خرید این نوع از جعبه ها برای محصولات خود می کند .

ما نیز به عنوان یکی از دفاتر بسته بندی اقدام به تولید و فروش این نوع از جعبه ها نموده ایم و در صورتی که نیاز به این نوع از خدمات داشته باشد ما آماده ایم به صورت عمده و جزئی این جعبه ها را برای شما ارائه دهیم .

خرید و سفارش جعبه کفش ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

لیست قیمت جعبه کفش

حداقل سفارش جعبه کفش زنانه و مردانه چقدر است و چگونه باید آن را سفارش داد ؟

حداقل سفارش جعبه کفش آماده ۵۰ عدد است. برای سفارش می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید یا در واتس اپ پیغام دهید. لیست قیمت 

آیا امکان چاپ روی جعبه کفش زنانه و مردانه آماده وجود دارد ؟

چاپ روی جعبه آماده کفش وجود دارد. شما می توانید بر روی درب جعبه کفش آماده چاپ تک رنگ مشکی بزنید. لیست قیمت 

چاپ روی جعبه کفش زنانه و مردانه آماده چقدر زمان می برد ؟

چاپ روی جعبه کفش آماده ۷ روز کاری زمان می برد . لیست قیمت 

جعبه کفش ارزان و آماده چگونه فروش شما را چند برابر می کند؟

جعبه کفش ارزان و آماده میتواند یکی از به صرفه ترین انواع بسته بندی برای کفش به شمار رود. امروزه تولید کنندگان بسیاری در صنعت کفش فعالیت دارند که قطعا به جعبه هایی برای بسته بندی احتیاج است. جعبه های کفش را میتوان بدون هیچ طرح و رنگ و چاپی تولید کرد اما همه ی شما میدانید که عامل زیبایی در جلب نظر مشتری بر روی بسته بندی به چه میزان موثر است.

خرید جعبه کفش ارزان با کیفیت یکی از ویژگی هایی است که هر تولیدکننده کفش به دنبال آن میباشد. داشتن یک بسته بندی مناسب که در کنار کیفیت و شکل ظاهری جذاب صرفه اقتصادی داشته باشد میتواند هر تولید کننده ای را برای سفارش در تیراژ بالا به صورت عمده وسوسه کند.

راهکارهایی برای خرید جعبه کفش ارزان!

خرید جعبه کفش ارزان با کیفیت می تواند تعداد سفارشات این محصول را چند برابر کند که این هم سود خوبی برای سفارش دهنده دارد و هم باعث می شود تولید کننده کفش محصولات خود را با یک بسته بندی مناسب وارد بازار کند.

اول از همه باید درباره اهمیت کارتن و جعبه کفش بدانید. جعبه های کفش در مدل های کیبوردی، تلسکوپی و در مواردی کشویی یا چهار درب تولید میشوند که با توجه به جنسیت به سه دسته زنانه، مردانه و بچگانه تقسیم بندی شده اند.

توجه داشته باشید زمانی که این سه دسته وجود دارد یعنی مهم است که کفشی که تولید میکنند جز کدام یک بوده تا برای آن بسته بندی مناسب تهیه شود.

جعبه بسته بندی کفش

جعبه کفش زنانه در طراحی و مدل قطعا با نوع مردانه آن متفات است. استفاده از رنگ های روشن با طراح های گرافیکی جذاب و پر زرق و برق میتواند برای کفش های بانوان مناسب باشد.

اما گروه کفش های مردانه معمولا از جعبه هایی با طرح های ساده و رنگ های تیره تر استفاده میکنند.

جعبه کفش های لوکس شامل کارتن های لمینتی می شوند که تولید با چاپ افست میباشند. در این نوع چاپ به دلیل نداشتن محدودیت در رنگ و طرح میتوان جذابیت دوچندانی را برای کارتن کفش به ارمغان آورد.

چرا داشتن یک بسته بندی مناسب برای کفش از اهمیت برخوردار است؟

هر چه قدر برای پاهایتان ارزش قائل هستید، کفشی که برایشان انتخاب میکنید نیز اهمیت دارد. انتخاب یک کفش مناسب در زندگی هر انسانی نقش بسزایی دارد زیرا یک کفش میتواند آسیبات جبران ناپذیری را به بدن شما وارد کند. بنابراین، زمانی که به فکر خرید جعبه کفش مناسب هستید، بدانید که برندهای مناسب و معتبر، محصولاتشان را بدون پک عرضه نمیکنند.

تولیدکنندگان و دوزندگان کفش های چرم اکثر از جعبه و بسته بندی های لوکس و لاکچری برای کفش هایی که تولید کرده اند، استفاده میکنند. جعبه کفش های مقوایی یا کارتنی میتوانند گزینه های خوبی برای انتخاب محسوب میشوند.

یک بسته بندی مناسب باید بتواند از محصول در برابر آسیبات خارجی محافظت کند. در خصوص کفش نیز این موضوع صدق میکند زیرا کفش بدون بسته بندی یا داخل یک کارتن بی کیفیت چیده شده بر روی هم، محصول درونی دفورمه را میکند. پس بهتر است متناسب با ابعاد و مدل کفشی که قرار است به بازار عرضه کنید، جعبه های خود را سفارش دهید.

خرید جعبه و کارتن کفش ارزان

حال باز میگردیم به عنوان اصلی که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم. خرید جعبه کفش ارزان با توجه به رعایت کردن یکسری از المان ها امکان پذیر است که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

همانطور که گفته شد جعبه و کارتن کفش بیشتر در نوع کیبوردی و تلسکوپی تولید میشوند. نوع کیبوردی نسبت به مدل تلسکوپی یا همان زیره رویه، ورق کمتری مصرف میکند.

کارتن های تلسکوپی به دلیل آن که زیره و رویه جداگانه ای دارند، استفاده ورقشان نیز بیشتر است. به همین دلیل خیلی صرفه اقتصادی نداشته، در صورتی که میتوان جعبه های کیبوردی را با بهترین کیفیت ورق و زیباترین طراحی ها تولید کرد. بنابراین، مدل جعبه میتواند در قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار باشد

نکته بعدی که میتوان به آن اشاره کرد تیراژ سفارش است. در صنعت کارتن سازی اصطلاحی به اسم دور چاپ وجود دارد. مثلا زمانی که ۳۰۰۰ عدد جعبه کفش سفارش می دهید از طرف کارتن سازی موردنظر به شما پیشنهاد داده میشود دور چاپ را کامل کنید تا جعبه و کارتن های ارزان تری داشته باشید.

پیشنهاد بعدی که از طرف کارتن سازی داده میشود تهیه رول به جای شیت است. رول کارتن در ۲ حالت تهیه میشود: ۱. تیراژ بالا باشد ۲. ابعاد درخواستی در شیت کارتن نگنجد.

در این دو صورت بهترین راه حل، خرید رول کارتن است. البته اکثر کارتن های کفش ابعاد استانداردی در دسته های مردانه، زنانه و بچگانه دارند. پس میتوان شیت هم خریداری کرد. حالا زمانی که تیراژ سفارشتان زیادتر باشد به صرفه ترین راه، خرید رول است.

نکته آخر، نداشتن طرح یا چاپ سفارشی بر روی بسته بندی میباشد. البته تولید کنندگانی که برند و نام تجاری برایشان اهمیت داشته باشد حتما از جعبه های کفش لمینتی با چاپ اختصاصی و سفارشی استفاده میکنند.

این نوع بسته بندی ها به جعبه کفش آماده یا کارتن کفش بدون چاپ نیز معروف اند.

مواردی که به آن اشاره کردیم، بهترین ترفندهای خرید عمده جعبه بسته بندی کفش محسوب میشوند. پس زمانی که می خواهید قیمت جعبه های کفش به صرفه و ارزان تر شود، راهکارهای گفته شده را اجرا کنید.

 انواع جعبه و کارتن آماده کفش کدام است ؟

امروزه کارتن کفش در بازار به صورت های مختلفی موجود می باشد شما می توانید در صورتی که نیاز به تعداد محدودی از این جعبه ها دارید از جعبه آماده کفش که در بازار موجود می باشد استفاده نمایید. طبیعتا این نوع از جعبه ها به دلیل اینکه برای تعداد محدود مورد استفاده قرار می گیرند هیچ نوع چاپی روی آنها هک نشده است و بسیار نیز ساده می باشد.

برای بسته بندی کفش باید انواع کارتن کفش را بررسی کرده و از این میان بهترین کارتن را انتخاب نمایید. چرا که با این کار به جعبه های کفش ارزش تجاری خاصی می بخشید. به عنوان مثال شما می توانید برای کفش های بچگانه از کارتن های خاص آن هم با رنگ بندی منحصر به فرد استفاده کرد.

کارتن های کفش را می توان بر اساس طراحی آنها یا موادی که در ساختن جعبه ها استفاده می شود دسته بندی کرد. انواع کارتن کفش شامل موارد زیر است:

بسته بندی کارتن کفش مقوایی

متداول ترین نوع جعبه کفش برای بسته بندی، کارتن مقوایی است. مقوایی که در این نوع کارتن استفاده می شود دارای درجات مختلفی از کیفیت و ضخامت است. جعبه کفش اسپورت از این نوع کارتن است و بسیار ضخیم است و از کیفیت مناسبی برای پوشش کفش برخوردار است. انواع جعبه های مقوایی را می توان به صورت دو تکه، کشویی، کتابی و غیره معرفی کرد.

بسته بندی کارتن کفش کشویی

این نوع کارتن که از انواع جعبه کارتن مقوایی است، بسیار شیک و مدرن است و می تواند همه کفش را بپوشاند و از کفش محافظت کند. از این نوع کارتن برای انواع کفشها استفاده می شود اما کارتنهایی که بسیار ضخیم و با کیفیت هستند فقط برای کفش های مجلسی و رسمی استفاده می شود.

جعبه های لوکس کفش

بسته بندی محصول نشانگر ارزش کمی و کیفی محصول است. از این رو تعداد کمی از کفش ها از جعبه لوکس برای بسته بندی آن ها استفاده می شود چرا که این کفش ها از قیمت بالایی برخوردار هستند و در نتیجه قیمت کارتن بسته بندی کفش آنها هم بسیار بالاتر است زیرا از موادی باکیفیت و قیمت بالا تولید شده اند.

اندازه جعبه کفش چقدر است ؟

اندازه جعبه کفش چقدر است ؟

 اندازه جعبه کفش در این نوع از جعبه ها محدود به چند سایز می باشد اما شما در صورتی که یک تولیدی کفش می باشد و می خواهید یک جعبه حرفه ای ایجاد نمایید لازم است با یک شرکت سازنده جعبه و کارتن در تماس باشید و با ارائه طرح دلخواه خود، از شرکت بخواهید تا برای شما جعبه مناسب با نیاز شما را طراحی و تولید نماید.

همیشه مسئله اندازه در جعبه ها یکی از مسئله های مهم می باشد اگز شما همانگونه که گفته شده نیاز به تعداد محدودی از این جعبه ها داشته باشید می توانید از جعبه آماده که به صورت کاملا ساده نیز می باشد استفاده نمایید. طبیعتا این جعبه ها دارای هیچ بخش برای بازاریابی و معرفی کالا ندارد و عمدتا نیز از جعبه کرافت می باشند.

اگر شما بخواهید به صورت اختصاصی برای محصولات خود جعبه بسازید می توانید در سایز های مختلفی بسته به نیاز خود آنها را طراحی و مورد استفاده قرار دهید، ما به عنوان یکی از گروه های فعال در این زمینه می توانیم ساخت این جعبه ها را برای شما در سایز های مختلفی با جنس های متفاوتی ایجاد نماییم.

اما اگر شما می خواهید سایز دیگری سفارش دهید ما می توانیم برای شما این جعبه ها را در سایز ها مورد نیاز شما طراحی و تولید نماییم.

کارتنهای تولید شده اندازه های مختلفی دارند که شما می توانید برای خرید کارتن بسته بندی کفش به ما مراجعه کنید و کارتنهایی با اندازه های مختلف خریداری کنید. قیمت جعبه کفش در شرکت ما بسیار مناسب است و شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و همچنین می توانید از ما استعلام قیمت کارتن بگیرید. اندازه هایی که به طور معمول استفاده می شوند بدین گونه است که عمق باید برابر یا کمتر از عرض باشد.

بد نیست حالا که انواع جعبه برای کفشها آشنا شدیم و اندازه های آن را فهمیدیم مطالبی را در رابطه با تاریخچه جعبه کفش هم بدانیم.

تاریخچه جعبه کفش به کجا بر می گردد؟

تاریخچه جعبه کفش به کجا بر می گردد؟

تا قرن نوزدهم، کفش ها به طور کلی با کار دستی در کارگاه های کوچک ساخته می شدند. از آنجایی که این کفشها به سفارش خاص مشتریها در مقادیر کم ساخته می شدند، دیگر نیازی به کفش فروشی برای ایجاد فضای ذخیره سازی و همچنین نیاز به خرید کارتن کفش جهت محافظت از کفش وجود نداشت. با این حال، توسعه سریع فرایند های تولید نوآورانه در صنعت کفش به زودی نیاز به ذخیره سازی خوب برای محصولاتی که به صورت انبوه تولید می شد داشت.

برخی منابع ادعا می کنند که نخستین کاغذ ضخیم و بادوام که می توان آن را “مقوا” نامید، در قرن ۱۵ در چین کارتنهایی از این ماده اختراع شد که در سال ۱۸۱۷ در انگلستان هم تولید شد.

اولین بسته بندی های مقوایی کفش تجاری ساخته شده از یک لایه واحد مقوای قهوه ای تشکیل شده اند که احتمالا در کاغذ سفید پوشیده شده است. اینها برای ذخیره سازی محصولات در مراکز خورده فروشی بسیار مفید بودند اما به اندازه کافی قوی نبودند که در مقابل کار مداوم مقاومت کنند. مانند بسیاری از داستان ها در مورد ایده های هوشمندانه، مرحله بعدی تکامل بسته بندی کارتن شامل قرار دادن یک محصول موجود برای استفاده جایگزین است.

در سال ۱۸۵۶ دو مخترع انگلیسی دستگاهی با کاغذ های چسباننده را به نام خود ثبت کردند. این دستگاه با استفاده از یک دستگیره ساده ساخته شده بود که کاغذ بین یک غلتک شفاف و یک صفحه پایه مشابه شکل می گرفت. این ماده ” راه راه” برای خط بلند کلاه های مردانه استفاده می شد. در سال ۱۸۷۱، آلبرت جونز از شهر نیویورک طرح خود را برای تخته های راه راه با یک صورت کاغذی مجزا ثبت کرد که برای بسته بندی بطری های شیشه ای استفاده می شد. حدود چهار سال بعد، ماشینی برای تولید مقادیر زیادی تخته موجدار تک صورت طراحی و ساخته شد.

همچنین در سال ۱۸۷۵، الیور لانگ بسته بندی کفش راه راه را با کاغذ در هر دو طرف فلش تولید کرد. قدرت بدست آمده به زودی باعث شد کارتن های تقویت شده از مواد ثبت شده ساخته شود. با این حال، از آنجا که این روش هنوز هم یک روش ارزان قیمت بسته بندی کفش بود ترجیح داده می شد.

در قرن بیستم، کفش به جای اینکه یک ضرورت عملی باشد، به عنوان یک موضوع مد برای جمعیت عمومی بدل شد. به تدریج، کفش نقش اساسی را در جهت فروش جعبه بسته بندی کفشها ایفا کرد و تصویر هایی از کفش و آرم های شرکت را به نمایش گذاشت. در ابتدا، تولید کنندگان کفش از رنگ کلی کاغذ پوششی به عنوان هویت شرکتی خود استفاده می کردند.

تولید کنندگان کفش نیاز داشتند تا محصولات خود را به قفسه های خرده فروشان برسانند، بنابراین تقاضا برای سازندگان کارتن بسته بندی کفش افزایش یافت و در نتیجه آن قیمت جعبه کفش هم افزایش یافت.

طراحی جعبه کفش چگونه است ؟

 معمولا در طراحی جعبه کفش می توانید از جعبه کرافت یا جعبه با روکش لمینت استفاده نمایید البته اگر شما می خواهید به صورت حرفه  ای تر جعبه کفش را طراحی کنید و برای بسته بندی کفش های تولید خود استفاده نمایید.

می توانید از جعبه هارد باکس نیز استفاده نمایید این جعبه دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد اما نسب به سایر انواع حعبه ها گرانتر می باشد و می تواند یک گزینه مناسب برای کفش های لوکس باشد

قیمت جعبه کفش آماده چقدر است ؟

قیمت جعبه کفش آماده چقدر است ؟

یکی از مسئله های مهم در مورد بسته بندی کفش نوع جعبه های مورد استفاده می باشد بی شک هر چه جعبه مورد استفاده زیباتر و جذاب تر باشد می تواند روی کاربر بیشتر تاثیر گذار باشد و به بازاریابی محصول نیز کمک کند امروزه انواع مختلفی از مقوا برای ساخت جعبه های کفش در بازار به کار گرفته می شود.

 طبیعتا هر کدام از آنها بسته به تکنولوژی که در ساخت آن به کار رفته و همچنین موادی که برای ساخت آن استفاده می شود قیمت متفاوتی دارد در نتیجه اگر می خواهید قیمت جعبه کفش را بدست بیاورید لازم است با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل در مورد این محصولات را در کنار لیست قیمت این جعبه ها را در اختیار شما قرار دهند.

حداقل سفارش جعبه کفش آماده چقدر است ؟

تولید جعبه کفش با رنگ های مختلف در تهران انجام می شود. جعبه های کفش در ابعاد مختلف سفارشی مشتری تولید میشود. چاپ رنگی برند شما روی جعبه کفش های زنانه و مردانه با کیفیت بالا صورت میگیرد.

بسته بندی اختصاصی پوشاک و طراحی جعبه های کفش همیشه برای خریدارن آن مهم بود است و جز تاثیر زیادی روی تصمیم خرید دارد. طراحی و ساخت جعبه کفش حرفه ای و مدرن در گروه ما انجام می شود.

سفارش خرید انواع جعبه کفش های بزرگ و کوچک در تهران و شهرستان های دیگر در گروه جعبه سازی ما. ما با داشتن چاپخانه مجهز،  چاپ جعبه تیراژ پایین و کم و در تیراژ بالا توانستیم جعبه کفش ارزان قیمت به بازار ارئه دهیم. برای خرید جعبه کفش ارزان میتوانید با ما تماس بگیرید. حداقل سفارش جعبه کفش ۵۰ عدد می باشد. جعبه های تولید شد با جنس های مقوایی و فلوت با کیفت بالا چاپ میشود که در جذب و فروش محصول نقش بسیار زیادی دارد.

خرید جعبه کفش آماده چگونه است؟

اگر نیازمند جعبه کفش می باشید می توانید از دو روش اقدام به خرید این نوع از جعبه ها کنید در روش اول شما می توانید با مراجعه به مغازه ها و همچنین شرکت های فعال در زمینه ساخت جعبه و کفش اقدام به سفارش جعبه کفش کنید اما در روش دوم که خرید اینترنتی جعبه کفش می باشید شما می توانید با جستجو در محیط اینترنت لیستی از شرکت ها که در این زمینه در حال فعالیت می باشند را پیدا نمایید و سپس اقدام به ثبت درخواست خود نمایید اگر شما قصد سفارش این نوع از جعبه ها را به صورت خرید اینترنتی جعبه کفش دارید می توانید از مانیز کمک بگیرد.

این سوالی هست که خیلی از تولید کنندگان کفش میپرسن. برای خرید جعبه کفش شما میتونید به چاپخانه مجهز به تولید جعبه سر بزنید و سفارش خودتون بدید به همین راحتی ولی پیشنهاد میکنم اول با ما تماس بگیرید و لیست قیمت های ما را دریافت کنید تا بتوانید قیمت های جعبه کفش های تولید شده رو با همکاران دیگه مقایسه کنید. گروه جعبه سازی ما با حدود ۱۰ سال تجربه در تولید انواع جعبه کفش زنانه، مردانه و بچه گانه و فعالیت در سراسر کشور همیشه خند رو بر روی لب تولید کنند گان و فروشندگان این صنعت اورده است. برای دریافت مشاوره رابگان با ما تماس بگیرید.

بسته بندی جعبه کفش آماده خود را از کجا بخرم؟

بسته بندی جعبه کفش آماده خود را از کجا بخرم؟

همه تولید کنندگان کفش از خود می پرسند که بسته بندی کفش خود را از کجا بخرم؟ تا برای بسته بندی کفش هایم بتوانم جعبه کفش جذابی داشته باشم. کارتنهایی که از کفشها در برابر ضربه در هنگام حمل و نقل  و انبار کردن آنها محافظت کنند و همچنین از قیمت مناسبی هم برخوردار باشند. به طور گسترده کفش ها به عنوان کفش های ورزشی و کفش های رسمی طبقه بندی می شوند که با انواع کارتن کفشی که در بازار وجود دارد هر کدام از این کفش ها دارای جعبه مخصوص به خود است.

تغییر جهانی در پویایی بازار، تولید کنندگان و طراحان بسته بندی را وادار کرده است تا روی بخش های بسته بندی مصرف کننده مانند بسته بندی کفش تمرکز کنند. تولید کنندگان بسته بندی کفش، به منظور بهبود اثر بخشی و جذابیت محصولات، نیاز مصرف کننده را در نظر می گیرند.

شما می توانید از جعبه هایی که ما تولید می کنیم خریداری کنید و دیگر نگران این موضوع که جعبه کفش خود را از کجا بخرم؟ نباشید. ما به شما اطمینان می دهیم که با این خرید محصولات خود را صحیح و سالم به دست مشتریانتان برسانید.

مزایای خرید جعبه خام کفش آماده چیست ؟

با خرید بسته بندی کفش، از کفش در برابر رطوبت، گرد و غبار، آسیب و غیره محافظت می شود. قابلیت چاپ بر روی این کارتن ارتباط مؤثر بین مصرف کننده و برند را برقرار می کند تا به ارزش کلی مشتری افزوده شود. کارتن های راه راه به طور سنتی به عنوان شکل اصلی بسته بندی کفش استفاده می شوند.

از دیرباز تا کنون نیاز مبرم کفش در میان ملت ها بوده است که در زمان های قدیم از گیوه به عنوان کفش استفاده میکردند. کفش به عنوان یک پوشش برای پا استفاده میشود و از پا در برابر آسیب های خارجی موجود محافظت میکند. اینکه “میگویند پا قلب دوم انسان است” جمله ی درستی میباشد، زیرا پا تمام مدت در کفش بوده و تحمل تمام وزن بدن را بر عهده دارد، بنابراین اگر کفش مناسبی را برای کارهای روزانه خود انتخاب نکنید بدون شک در روند زندگی خود دچار مشکل خواهید شد چرا که اگر برای پاهایتان مشکلی ایجاد شود و به آن اهمیت داده نشود در دراز مدت به ستون فقرات آسیب های جدی تری وارد شده و شما را در ادامه زندگیتان با چالش های دردناکی مواجه میکند.

با این وجود تأمین کنندگان کفش برای بهبود بخشیدن به ویژگی های مقاومتی بسته بندی کفش از لایه های مختلفی از بسته بندی های اولیه مانند پوشش های پلاستیکی، بسته های محافظ نازک، بسته های حباب و غیره استفاده می کنند.

چگونه جعبه ‌های کفش می‌توانند برندها را به جلو ببرند؟

اگرچه جعبه کفش در همه جا وجود دارد، اما عملکرد و طراحی آن ها در صنعت و فراتر از آن متفاوت است. امروزه نه تنها کفش ها یک بوم بیان هستند، بلکه جعبه کفش‌ های آن ها نیز همینطور است. بسته ‌بندی کاغذی در قلب و زیره جعبه‌ های کفش قرار دارد که نه تنها به ‌عنوان یک دارایی تحویل بادوام، هوشمند و محافظ، بلکه به‌عنوان وسیله ای برای داستان‌ گویی برای برندها، اشکال هنری و حتی اقلام کلکسیونر تکامل یافته‌اند.

تاثیر جعبه‌های کفش را می‌توان به روش‌های مختلفی مشاهده کرد. جعبه‌های کفش، فراتر از ایمنی و امنیتی که ارائه می‌کنند، به برندها کمک می‌کنند تا از طریق هنر گرافیکی، بافت‌های جالب و ساخت ‌و ساز خلاقانه، لحن محصول را در داخل خود تنظیم کنند. برای خریداران آنلاین، اولین تعامل فیزیکی آن ها با یک برند کفش ممکن است زمانی باشد که یک جعبه کفش را باز می کنند و کفش های کتانی داخل آن را امتحان می کنند. به همین دلیل است که تجربه جعبه گشایی بسیار مهم است.

چگونه طراحی جعبه کفش می تواند تفاوت ایجاد کند؟

چگونه طراحی جعبه کفش می تواند تفاوت ایجاد کند؟

با رشد صنعت کفش کتانی و بسته ‌بندی ‌های کاغذی طراحان می‌توانند همچنان به نشان دادن خود ادامه دهند و مهم‌تر از آن، تفاوت ایجاد کنند. پیش ‌بینی می‌ شود که ارزش صنعت کفش ‌های کتانی تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۱۹۶ میلیارد دلار برسد، عبور ایمن و تجربه مصرف ‌کننده برای تقریباً همه این کالاها با بسته ‌بندی کاغذی تامین می‌شود.

امروزه بسته بندی ها در حال تجدید نظر در بسته بندی سنتی با راه حل های خلاقانه هستند تا زندگی روزمره ما را بهتر کنند. تاثیر جعبه کفش را نباید نادیده گرفت.

وقتی از محصولات کاغذی استفاده می کنید، سهم خود را برای کمک به سیاره انجام می دهید. زیرا کاغذ، بسته بندی و جعبه هایی که هر روز به آن ها تکیه می کنید طوری طراحی شده اند که به راحتی قابل بازیافت هستند. در واقع، کاغذ بازیافت‌ ترین ماده است و از یک منبع طبیعی و تجدیدپذیر یعنی درختان می‌آید. انتخاب محصولات کاغذی، صاحبان جنگل‌ها را تشویق می‌کند تا جنگل‌ های سالم را رشد دهند و حفظ کنند، تقریباً دو برابر مقداری که برای تولید محصولات مورد نیاز ما استفاده می‌شود.

طراحی بسته بندی جدید با جعبه کفش آماده را با توجه به تقاضای بازار بررسی کنید

اهمیت بسته بندی را نمی توان نادیده گرفت. این برخی از مهمترین جنبه هایی است که می تواند مفهوم ارزش بازار را برای هر شرکتی متحول کند. در حالی که این مورد را در نظر می گیریم، همچنین ممکن است مشخص شود که مشتری یا مخاطب هدف به دنبال نوآوری و چیزهای متفاوت نیز هستند.

همه ما می دانیم که جعبه های کفش به اندازه خود کفش در تجارت کفش اهمیت دارند. مردم از هر چیزی که جدید و منحصر به فرد باشد، استقبال می کنند. حفظ منحصر به فرد بودن می تواند ارزش بازار بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد. این ایده منحصر به فرد بودن در مورد بسته بندی در تجارت کفش نیز صادق است. نوآوری که منجر به ایده آل سازی می شود امروزه در استراتژی بازاریابی هدف است.

تقاضای بازار برای بسته بندی با جعبه کفش چگونه است؟

بسته بندی یکی از آن موادی است که در بازاریابی باعث افزایش ارزش محصول می شود. جعبه ‌های کفش موضوعی هستند که مورد بررسی قرار می‌گیرند، زیرا بازار دریافته است که کلید نهایی موفقیت آن ها هستند. این جعبه ها را می توان با توجه به نیاز برند در اشکال و اندازه های مختلف شخصی سازی کرد. در حالی که می توان از تکنیک های چاپ و تکمیل نیز استفاده کرد تا جذاب تر و قابل ارائه تر به نظر برسند. می توان از تزئینات طلایی و نقره ای استفاده کرد تا ظاهری مجلل به آن ها ببخشد.

این جعبه ها با مقوا یا کاغذ کرافت تولید می شوند. هر دوی این کاغذها به دلیل سازگاری با محیط زیست و همچنین مقرون به صرفه بودن به خوبی شناخته شده اند. من یه چیز متفاوت میخواهم! امروزه از فردی به جامعه، از برندی به بازار دیگر و از محصولی به خدمت دیگر این رویکرد به یک رویکرد رایج تبدیل شده است. برندهایی که قبلاً برای محصولات همه کاره تلاش می کردند، اکنون به دنبال همان مفهوم در بسته بندی هستند. تجارت کفش یکی از بخش های پر رونق است و جعبه های کفش به اندازه خود کفش دغدغه آن ها بوده است.

از آن زمان تاکنون بسته ‌بندی کفش‌ ها را به شکل جعبه‌ای مستطیلی کاملاً توخالی از داخل دیده‌ایم که فضایی را به کفش ‌ها برای قرار دادن می‌دهد. اگر آن ها به طور انتقادی تجزیه و تحلیل شوند، مشاهده می شود که این یک قرار دادن محکم به محصول نمی دهد، به این معنا که آن ها به طور تصادفی در جعبه ها قرار می گیرند و آزادانه حرکت می کنند.

در مورد کفش های فانتزی، مهره ها، الماس یا چیزهای دیگر ممکن است آسیب ببینند یا هر چیزی می تواند به کفش آسیب برساند. امروزه در جعبه ‌های کفش جای می‌گیریم که در آن جعبه کاملاً خالی نیست، اما جای کفش‌ ها با استراحتی که با مقداری مواد پر شده است، خالی مانده است. این باعث می شود که کفش محکم و ثابت شود.

چرا استفاده از جعبه کفش آماده رایج شده است؟

چرا استفاده از جعبه کفش آماده رایج شده است؟

اگرچه وقتی در مورد بسته بندی کفش صحبت می کنیم، این یک روند رایج بازار نیست، اما آن ها یکی از جعبه های کفش لوکس هستند. منحصر به فرد بودن این جعبه ها در این است که بسیار ساده اما شیک هستند. این به مشتریان امکان می دهد محصولات را در بسته بندی مطمئن دریافت کنند. این جعبه های کفش نه تنها مناسب و ساده هستند، بلکه بادوام نیز هستند و در برابر بسیاری از عوامل از جمله عوامل محیطی محافظت می شوند. این جعبه های کفش هر جا که استفاده شوند مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرند.

هدف اصلی از نگهداری جعبه های کفش، اطمینان از ایمنی محصول و در کنار هم، افزایش دوام آن و سهولت در جابجایی آن است. امروزه، روند رایجی که در بسته بندی کفش مشاهده شده است، افزودن دسته به جعبه است. این مورد نه تنها کار با آن را آسان می کند، بلکه استفاده از کیسه خرید را نیز حذف می کند و ظاهری شیک و درجه یک را به شکل نهایی بسته بندی می بخشد. اینها چند ایده جدید است که در بازار بسته بندی کفش پذیرفته شده است، اما آن ها تنها نیستند. درهای نوآوری و منحصر به فرد بودن همیشه باز و پذیرا هستند.

جعبه های کفش آماده سازگار با محیط زیست هستند

ایده های مختلف بسته بندی کفش برای جذب مشتری و اطمینان از خدمات مراقبت از مشتری استفاده می شود. در همین مثال، بسیاری از شرکت‌ ها به دنبال ایده‌ هایی هستند که جامعه نیز از آن ‌ها مناسب باشد. استفاده از مواد تجزیه ناپذیر در بسته بندی در یک لحظه ممکن است بسته بندی قوی و بادوام به همراه داشته باشد، اما به محیط زیست ما آسیب می رساند.

اکنون مشاهده می شود که شرکت ها تلاش می کنند تا مطمئن شوند موادی که استفاده می کنند تأثیر بدی بر طبیعت و محیط زیست نخواهد داشت. جعبه کفش آماده زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست تقریباً در تمام زمینه های تجارت کفش در بازار ترجیح داده می شود و ارزش آن را دارند.

چرا جعبه آماده کفش ترجیح داده می شود؟

چیزی که به دلیل طرح رنگی یا طراحی آن خوب به نظر می رسد یا برای چشمان ما جذاب است، اما اگر بادوام نباشد و نتواند فشار را تحمل کند یا مدت زیادی دوام نیاورد، ممکن است مشتری آنقدر راضی نباشد که جعبه کفش ساده اما بادوام ممکن است، آن ها جذب و راضی کند. در حال حاضر، دلیل اینکه جعبه های کفش آماده استفاده می شوند و معمولا مورد توافق بازار هستند، این است که آن ها قدرت و پایداری برای ایستادن در برابر پارامترهای مختلف را دارند. حداکثر محافظت را دارند، زیرا از بسته بندی مقوایی قوی تر هستند. آن ها همچنین قابل تنظیم و مقرون به صرفه دارند. مهمتر از همه، آن ها زیست تخریب پذیر هستند و می توان آن ها را دوباره استفاده کرد و بازیافت کرد.

چرا جعبه آماده کفش از جعبه های هارد باکس بهتر است؟

تغییر یا ایده اخیر بسته بندی نوآورانه انتخاب شده است. مانند سایر شرکت ها، بازار کفش نیز این روند بسته بندی با جعبه آماده برای کفش را انتخاب کرده است. مزیت اصلی بسته بندی با هارد باکس این است که هم از نظر ظاهر و هم در جنس آن دوام می آورد. این ساده اما مناسب است و برای بهبود آن نیازی به گرافیک خارق‌العاده یا پیچیده ندارد. در ساده ترین شکلش شایان ستایش و جذاب است. می تواند فشار را حفظ کند و در برابر فشار و عوامل دیگر جوی یا غیرقابل اجتناب بایستد.

ظاهر باکیفیت را اغلب می‌توان با چاپ سایه‌ دار، حروف برجسته یا حک شده و با یک لوگو به ‌طور مؤثرتری به‌دست آورد. این حس سلطنتی به محصول می دهد و رویکرد ساده اما در عین حال جذاب بوده و مشتری را تشویق به خرید می کند. اماد مشکل اصلی آن ها این است که بر خلاف جعبه کفش آماده، هزینه تمام شده آن ها بالاتر بوده و برای بسیاری از فروشندگان مناسب نمی باشد. همچنین این جعبه ها از نظر زیست محیطی قابلیت بازیافت کمتری دارند.

آیا جعبه های کفش قابل بازیافت هستند؟

آیا جعبه های کفش قابل بازیافت هستند؟

در زمانی که اهمیت ایجاد آینده ای پایدار به سرعت در حال افزایش است، ما اکنون از جعبه کفشی استفاده می کنیم که از ۱۰۰٪ مواد بازیافتی ساخته شده است و آن ها ۱۰۰٪ قابل بازیافت هستند. علاوه بر این، در جعبه ‌های کفش ما، ردپای کربن مرتبط با جعبه ‌های کفش را به میزان قابل ‌توجهی کاهش یافته است.

ما تنها در این یک قدم دنیا را تغییر نخواهیم داد، اما این یک تغییر مثبت است و ما مشتاقانه منتظریم تا در ماه ‌ها و سال ‌های آینده به ‌روزرسانی‌ های بیشتری را در حالی که تلاش می ‌کنیم محصولات و تجارت خود را پایدارتر کنیم.

در حالی که ممکن است از نظر عده ای جعبه ها از نظر رنگ کاملاً جذاب به نظر نرسند، امیدواریم داستان و هدف پشت به روز رسانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد. این جعبه ها ظاهر ساده و شیکی داشته و استحکام بالایی را دارا می باشند. جعبه های کفش از مواد بازیافتی تولید شده و صد در صد قابل بازیافت هستند. استفاده از این جعبه ها به حفظ محیط زیست کمک می کند.

چگونه از جعبه کفش آماده برای کمک به سازماندهی کفش ها در خانه استفاده کنیم؟

نگهداری کفش ‌ها می‌ تواند غم ‌انگیز باشد، اما راه‌ حل‌ های مناسب برای نگهداری کمد به شما کمک می ‌کند کفش ‌های خود را مرتب نگه دارید و به شما امکان می ‌دهد از فضای ذخیره‌ سازی کمد خود نهایت استفاده را ببرید. بنابراین، نگهداری جعبه کفش وسیله ای است که امروزه نسبت به قفسه های قدیمی کمد بسیار محبوب شده است. مزایای بسیاری از جعبه های کفش آماده وجود دارد. آن ها علاوه بر نگهداری کفش ها، تقریباً در هر شکل استفاده و قرار دادن بدون محدودیت انعطاف پذیری را نیز فراهم می کنند. برای کسانی که کفش ‌های زیادی دارند یا می‌ خواهند کفش ‌های زیبای خود را به شکلی مرتب نشان دهند، عالی است. می‌ توانید انواع مختلفی از راه ‌حل‌ های ذخیره ‌سازی جعبه کفش را پیدا کنید که در خانه‌ تان کارساز هستند.

در ادامه هر آنچه که باید در مورد نگهداری جعبه کفش بدانید را خواهید خواند و همچنین مزایای استفاده از جعبه کفش که عبارتند از:

داشتن چند جفت کفش یا داشتن یک جفت کفش مورد علاقه که می خواهید برای مدت طولانی از آن نگهداری کنید، برای دوستداران کفش مهم است. و برای جلوگیری از آسیب دیدن کفش های خود توسط عوامل خطر مختلف، آنها را در جعبه کفشی که مخصوص مراقبت از کفش طراحی شده است، نگهداری کنید. علاوه بر این، برای نگهداری آنها در شرایط خوب، مزایای زیادی نیز وجود دارد.

۱. از کفش ها در برابر رطوبت و کپک محافظت می کند

زیرا طراحی جعبه کفش بر روی تهویه و رطوبت تمرکز دارد. جعبه‌ های کفش معمولی به گونه ‌ای طراحی شده‌ اند که دارای سوراخ‌ های تهویه باشند تا از مشکلات قالب‌گیری که به راحتی در اثر تعریق ایجاد می ‌شود و بو را کاهش می‌ دهد، جلوگیری می ‌کند. علاوه بر این، می توانید پدهای ضد قارچ را نیز به جعبه کفش اضافه کنید.

۲. از کفش ها در برابر رطوبت، گرد و غبار، حشرات و حیوانات محافظت می کند

جعبه کفش علاوه بر جلوگیری از رطوبت و کپک زدن، می تواند به محافظت از کفش ها در برابر خیس شدن و گرد و غبار که می تواند باعث تجمع کثیفی شود نیز کمک کند. یا حتی حشرات و حیواناتی که ممکن است داخل کفش لانه کنند و باعث آسیب شوند یا به جفت کفش گران قیمت مورد علاقه ما آسیب برسانند.

۳. شکل قالب کفش خود را حفظ کنید

یکی دیگر از مزایای نگهداری کفش در جعبه این است که به حفظ شکل کفش کمک می کند، بدون تغییر شکل، زیرا آن ها با جفت کفش های دیگر مانند نگهداری حجم زیادی از کفش ها در کنار هم در یک کابینت کفش منفرد نیستند. بنابراین کفش ها همیشه تمیز و نو هستند.

۴. باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی می شود و می توان آن را به دلخواه ذخیره کرد

از آنجا که جعبه های کفش کوچک، سبک وزن هستند، مانند استفاده از کابینت کفش حجیم نیستند. این امر جابجایی آن را آسان می کند و با توجه به اندازه فضای موجود می توان آن را در قالب های مختلف ذخیره کرد. بیشتر جعبه‌ های کفش طوری طراحی شده‌ اند که اجازه می‌ دهد جعبه ‌های کفش به اندازه ‌ای که لازم است بدون لیز خوردن آسان روی هم چیده شوند و در نتیجه فضای ذخیره‌ سازی زیادی ذخیره می ‌شود.

۵. قابلیت جمع شدن در هنگام عدم استفاده، کاهش فضای ذخیره سازی

برخی از جعبه ‌های کفش آماده به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که در صورت عدم استفاده، تاشو باشند. بنابراین، زمانی که نمی خواهید از آن استفاده کنید، می توان آن را در یک ورق پلاستیکی کوچک تا کرد تا فضای ذخیره سازی ذخیره شود. به هم ریخته نیست و به راحتی به مکان های دیگر منتقل می شود.

۶. جعبه ها را به راحتی قابل باز شدن و برداشتن آسان می کند

جعبه ‌های کفش عموماً به گونه‌ ای طراحی می ‌شوند که درب آن ها به راحتی باز شوند تا بتوانید فوراً محل قرارگیری کفش‌ ها را ببینید. بنابراین، می توان آن را بلافاصله خارج کرد و بدون نیاز به از بین بردن دردسر استفاده کرد. به کاهش زمان یافتن آن ها در ساعات شلوغی بسیار کمک می کند.

۷. به خانه خود کمک کنید مرتب و زیبا به نظر برسد

جدا از مزایای منظم و مرتب نگه داشتن کفش، یک جعبه کفش با طراحی زیبا نیز می تواند به شیک جلوه دادن خانه شما کمک کند. این مانند یک مبلمان یا دکوراسیون منزل دیگر است که می تواند طرح و رنگ بندی را متناسب با سبک دکوراسیون منزل انتخاب کند

انواع جعبه کفش کدامند؟

انواع جعبه کفش کدامند؟

کفش، پوشاکی است که علاوه بر استفاده، بخشی است که به وضوح نشان دهنده سبک یا سلیقه صاحب کفش است. بنابراین، جای تعجب نیست که مدل های زیادی از کفش ها برای رفع نیازهای لباس هر فرد طراحی شده اند. و همچنین جعبه های کفشی که در انواع مختلف برای رفع نیازهای کاربر ساخته شده اند.

۱. جعبه کفش آماده کیبوردی

جعبه ‌های کفش آماده پرکاربردترین جعبه‌ های کفش محسوب می ‌شوند، زیرا مقوا ماده‌ ای بادوام است که به راحتی شکل می ‌گیرد. می توان آن را در قالب های مختلف تاشو و غیر تاشو با درب بالایی یا درب جلوی جعبه طراحی کرد. همچنین وزن سبکی دارد و جابجایی آن را آسان می کند. برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی کفش، می توان آن ها را مونتاژ یا روی هم قرار داد. همچنین ساخت یک جعبه با درب شفاف که به وضوح به دیده شدن داخل کفش کمک می کند، بسیار محبوب است، بنابراین برای نگهداری کفش ها برای نمایش و استفاده راحت است.

۲. جعبه کفش کشویی

این یکی دیگر از جعبه های کفش محبوب است که به صورت کشویی ساخته شده است که اجازه می دهد داخل کفش به وضوح قابل مشاهده باشد. همچنین با باز و بسته کردن کشو می توان به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد و به سرعت از آن استفاده کرد. بنابراین، برای انتخاب جعبه ای که می خواهید استفاده کنید، وقت تلف نمی شود. علاوه بر استفاده از انعطاف پذیری بالا، شکل ظاهری جعبه با انباشته شدن کشوها این جعبه کفش را نسبت به سایر جعبه ها مستحکم تر می کند.

۳. جعبه کفش برای ماشین

برای جعبه ‌های کفش در اتومبیل‌ ها، بیشتر آن ها جعبه ‌های کفش پلاستیکی هستند، زیرا می‌ خواهند برای حمل آسان سبک وزن باشند. بسیاری از افراد تمایل دارند برای جلوگیری از جریان یافتن کشوها مطابق با نیروی ترمز خودرو، جعبه ای را انتخاب کنند که درب آن باز و بسته شود تا جعبه کشو. نکته کلیدی این است که جعبه ای با سوراخ هایی برای حذف رطوبت و کپک باشد، از جمله جلوگیری از گرد و غبار مختلف و کمک به جلوگیری از از دست دادن شکل کفش ها در طول سفر.

تکنیک های انتخاب جعبه کفش مناسب کدامند؟

جعبه کفش یک وسیله ذخیره سازی برای مرتب نگه داشتن کفش های شما است. کفش های خود را تمیز نگه دارید و به ماندگاری کفش های خود تا حد امکان کمک کنید. جعبه ‌های کفش فعلی برای انتخاب از بین کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. اگرچه، در نگاه اول، هر جعبه کفش یکسان است، در واقع، قبل از خرید نیز باید به جزئیات جزئی توجه کرد.

۱. اندازه کفش خود را در نظر بگیرید

به طور معمول، یک انبار استاندارد جعبه کفش می تواند تقریباً همه اندازه های کفش را در خود جای دهد. اما برای هرکسی که کفش‌ های بزرگ یا کفشی با طرح خاص می ‌پوشد، باید سایز جعبه کفش را بررسی کند تا مطمئن شود که می‌ توان آن را بدون اینکه کفش را داخل آن فرو کرد تا شکل خود را از دست بدهد، در جعبه نگهداری کرد.

۲. عملکرد جعبه کفش

همانطور که قبلاً گفتم، هر جعبه کفش متفاوت طراحی شده است. برخی جعبه های کشو، برخی جعبه هایی با درب بالایی هستند، برخی دارای درب در جلوی جعبه هستند. از جمله قفل هر جعبه که ممکن است متفاوت باشد، مانند قفل های مغناطیسی یا قفل های پلاستیکی کشویی به سمت بالا به پایین و غیره. زمانی که تفاوت در اندازه وجود دارد، باید عملکردی را انتخاب کنید تا نیازهای خود را تا حد امکان برآورده کنید.

۳. مواد جعبه کفش

جعبه های نگهداری کفش باید محکم باشد. آن ها به راحتی نمی شکنند، به خصوص اگر می خواهید از آن ها در خارج از خانه خود برای قرار گرفتن در معرض آفتاب، باران و باد استفاده کنید. یا اگر حیوانات خانگی در خانه خود دارید که می توانند به داخل جعبه کفش بپرند، باید استحکام مواد را در نظر بگیرید. اگر جعبه کفش به اندازه کافی محکم یا سفت نباشد، این شانس را دارد که به راحتی بشکند.

۴. جعبه کفش با سوراخ های تهویه

یکی از ویژگی های اساسی که یک جعبه کفش باید داشته باشد، تنفس خوب است. بنابراین، جعبه کفشی بخرید که دارای سوراخ هایی برای تهویه باشد تا از بوی بد کفش یا رطوبت و مشکلات قالب جلوگیری کند.

۵. رنگ و مدلی را که دوست دارید انتخاب کنید

هر مدل جعبه نگهداری کفش طراحی متفاوتی دارد. با توجه به نیازها و سلیقه های مختلف نیز طراحی شده است. انتخاب طرح رنگی که با برند شما مطابقت داشته باشد به طوری که جعبه کفش خیلی چشمگیر به نظر برسد، یکی دیگر از ایده های جذاب برای تبلیغ برند و جذب مشتریان است.

۶. قیمت جعبه کفش را در نظر بگیرید

اگرچه جعبه کفش یک وسیله ذخیره سازی کوچک است که در مقایسه با خرید انواع دیگر بسته بندی، قیمت چندانی ندارد. اما با توجه به محدودیت ذخیره سازی که تنها می تواند یک جفت در هر جعبه را ذخیره کند، لازم است ابتدا تعداد جعبه های کفشی که به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند در نظر گرفته شود. زیرا هر چه تعداد کفش های شما بیشتر باشد، به جعبه های کفش بیشتری نیاز دارید و بودجه بیشتری برای خرید آن ها خواهید داشت.


بهترین فروشگاه خرید جعبه کفش کجاست؟


خرید جعبه کفش از پانیک

فروشگاه پانیک

مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک؛ با ارائه بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در سریعترین و ارزانترین خدمات چاپ با بالاترین کیفیت در ایران. چاپ و تبلیغات پانیک یکی از با تجربه ترین مجموعه ها در کشور می باشد. ما یک شرکت طراحی چاپ و تبلیغات با خدمات با کیفیت، سریع و ارزان هستیم.

ما خدمات چاپ (چاپ دیجیتال و چاپ افست) در تعداد کم و تیراژ بالا، مانند تگ آویز، جعبه آماده، کارت ویزیت، چاپ فولدر و کاتالوگ و … را ارائه می دهیم. در زمینه خدمات بسته بندی تولید کننده ساک دستی آماده و بگ پارچه ای در تعداد کم می باشیم. از دیگر خدمات مفید و مهم مجموعه ما، چاپ روبان در متراژ کم و بالا به صورت حرفه ای و با کیفیت عالی می باشد.


خرید جعبه کفش از گستران

فروشگاه گستران

مجموعه گستران متشکل از واحد طراحی، چاپ و خدمات پس از چاپ در زمینه ارائه خدمات چاپ و بسته بندی آماده به شما مشتران عزیز خدمت دهی می کند. این مجموعه خدماتی مانند چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، بگ پارچه ای، جعبه آماده، کاغذ پوستی، لیبل دایره ای، جعبه کفش، فروش پاکت پستی، جعبه و کارتن پستی و پاکت پنجره دار، پاکت لباس، هارد باکس، جعبه ترحیم را به شما مشتریان ارائه می دهد.


خرید جعبه کفش از بهرنگ

فروشگاه بهرنگ

چاپ و تبلیغات بهرنگ مشاور و مجری در امور طراحی و چاپ فوری با بالاترین کیفیت می باشد. چاپ و تبلیغات بهرنگ، متخصصان و کارشناسان و دانش آموختگان صنعت چاپ کشور را دور هم جمع کرده و دغدغه بهترین انتخاب را برای مشتریان به حداقل رسانده است. از جمله خدمات این گروه، خدمات چاپ کاتالوگ و چاپ کارت ویزیت و چاپ بروشور در تیراژ بالا می باشد. اینکه چرا ما اغلب در تیراژ بالا کار میکنیم، به دغدغه چاپ بهرنگ بر میگردد که میخوهد بهترین کیفیت را به مشتریان خود بدهد. ما دست به تولید ساک دستی آماده کرافت و گلاسه در تیراژ پایین زده ایم که میتواند انتخاب مشتریان را برای شروع کار کمتر کند.


خرید جعبه کفش از آلما پک

فروشگاه آلما پک

آلما پک ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به بسته بندی آماده در ایران می باشد. این مجموعه با سابقه حدود ۱۵ ساله در زمینه چاپ و بسته بندی، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. از جمله خدماتی که مجموعه آلما پک به شما ارائه می دهد می توان به چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، جعبه آماده و بگ پارچه ای و ساک دستی متقال، کاغذ پوستی و لیبل دایره ای ، فروش بند ساک دستی، فروش پاکت پنجره ای و پاکت ترحیم و … می باشد.


خرید جعبه کفش از همه رنگ

خرید جعبه کفش یکی از محصولات پرفروش در سایت همه رنگ می باشد. شما میتوانید برای خرید جعبه کفش مردانه و جعبه کفش زنانه به سایت همه رنگ مراجعه کرده و از تنوع و قیمت این محصولات با خبر شوید .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.