خرید جعبه چوبی پذیرایی تبلیغاتی

0

جعبه پذیرایی تبلیغاتی نوعی جعبه خاص است که برخی شرکت ها برای معرفی برند و شرکت و یا محصول خود و بعنوان هدایای تبلیغاتی، آن را به صورت خاصی طراحی و ارائه میکنند. این طراحی به گونه ای است که بر روی جعبه پذیرایی، متن و لوگو شرکت بر روی این جعبه حک میشود و به عنوان تبلیغات برای شرکت یا برند مورد نظر به مشتریان و یا همکاران هدیه داده میشود.

جعبه های پذیرایی تبلیغاتی می توانند برای خوراکی های مختلفی طراحی شوند. برای مثال نگهداری انواع کیسه های نوشیدنی یا به اصطلاح لیپتون ها و یا انواع شکلات ها، قهوه و یا هر نوع خوراکی دیگری باشد باشد. جعبه های پذیرایی تبلیغاتی میتوانند در بسیاری از مکان ها استفاده شوند به خصوص در شرکت ها بر روی میز دفتر رییس یا مدیر عامل شرکت جلوه ی بسیار زیبایی دارند. طراحی جعبه های پذیرایی تبلیغاتی به گونه ای است که چشم هر بیننده‌ ای را به خود جلب می نماید و به عنوان وسیله ای دکوری شیک مورد توجه قرار میگیرد.

سفارش جعبه چوبی پذیرایی ۰۹۹۲۸۸۱۰۳۲۶

فایده تدارک دیدن جعبه پذیرایی تبلیغاتی چیست؟

فایده تدارک دیدن جعبه پذیرایی تبلیغاتی چیست؟

جعبه پذیرایی تبلیغاتی دارای کاربردهای بسیار زیادی می‌باشد و میتواند باعث شود که برند یا نام شرکت شما بسیار معروف شود و در معرض دید قرار بگیرد. به این صورت که اگر یک جعبه شکیل و زیبا را به صورت هدایای تبلیغاتی جهت معرفی برند خود تدارک ببینید و آن را در دسترس مخاطبان خود قرار دهید بسیاری از مخاطبان مایل به استفاده از آن ها در بسیاری از مهمانی ها و مراسم های مختلف خود جهت پذیرایی هستند و به این صورت مهمانان بیشتری نام برند شما را میبینند و مورد توجه بسیاری از آن ها قرار میگیرد و به این صورت نقش بسیار مهمی در فروش و معرفی برند شما دارد، زیرا مهمانان نام شرکت شما را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

از دیگر کاربرد های آن این است که با چاپ لوگوی شرکت خود بر روی جعبه پذیرایی تبلیغاتی کلاس کاری شما در مقابل مهمانان ویژه بسیار بالا میرود.

حکاکی با کیفیت بالا میتواند شامل نصب پلاک پر زرق و برق بر روی بسته بندی با مدل خاص و رنگ آمیزی چشمگیر باشد که باعث جذب مشتریان به محصول شرکت شما خواهد شد و میتواند باعث شود که نام برند شما در ذهن آن ها ماندگار شود که این خود میتواند پیشرفت بزرگی برای شما رقم بزند.

سفارش جعبه چوبی پذیرایی ۰۹۹۲۸۸۱۰۳۲۶

انواع جعبه پذیرایی تبلیغاتی

جعبه های پذیرایی میتوانند انواع مختلفی داشته باشند و از لحاظ اندازه و شکل ظاهری و جنس با یکدیگر متفاوت هستند.

از انواع آن ها میتوان جعبه های پذیرایی مقوایی لوکس، جعبه های پذیرایی چرمی، جعبه های پذیرایی تبلیغاتی مخملی،جعبه های پذیرایی تبلیغاتی شیشه ای که بسیار شیک است نام برد. اما پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع آن، جعبه های چوبی هستند. زیرا ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارند. جنس و نوع و اندازه جعبه پذیرایی تبلیغاتی بسته به نوع خوراکی مورد نظر و هزینه ی در نظر گرفته شده انتخاب می‌شود.

ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی برای کسب و کار شما چیست؟

یکی از مهم ترین سوالات برای کسانی که به تازگی می خواهند اقدام به تبلیغات کنند، ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی می باشد. این روزها با روش های مختلفی از تبلیغات روبرو هستیم که انتخاب یکی از آن ها از میان انبوه روش های مختلف خود دردسری بزرگ است. اما ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی برای هر کسب و کاری شاید هنوز بر افراد پوشیده باشد. محصولات تبلیغاتی به صورت باور نکردنی سودمند می باشند و طبق تحقیقات ۸۵ درصد افرادی که از شما هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند، در یک مقطع زمانی مجددا باعث تبلیغ محصول شما می شوند. این نشان می دهد که شما تبلیغات ادامه دار خواهید داشت و بدین ترتیب می توانید به یک استراتژی بسیار موثری دست پیدا کنید.

همه چیز درباره جعبه پذیرایی تبلیغاتی

شاید شما هم جعبه هایی که حاوی بسته ها یا کیسه های دمنوش و نسکافه و چای کیسه ای است و بر روی میز پذیرایی شرکت یا منزل قرار دارد دیده باشید. این جعبه را جعبه پذیرایی تبلیغاتی می‌نامند که یکی از وسایل پذیرایی زیبا و شیک برای پذیرایی از مهمانان است. جعبه های پذیرایی علاوه بر کاربردی که دارند که به مهمان اجازه می‌دهد نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب کند جنبه تزئینی نیز دارند و به جلوه خاصی به میز پذیرایی می‌بخشند. این جعبه ها همچنین طراحی خاص و متنوعی دارند که نظر هر بیننده را به خود جلب می‌کند.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی چیست؟

جعبه پذیرایی تبلیغاتی جعبه ای از جنس چوب، مقوا یا پلاستیک است که برای نگهداری مواد خاصی مثل انواع چای کیسه ای و نسکافه و قهوه و غیره طراحی شده است و ظاهری بسیار مقبول و شیک دارد. امکان استفاده از این جعبه های زیبا در بسیاری از فضاها و مکان های مختلف وجود دارد. این جعبه ها را با نام های دیگری مثل جعبه مخصوص دمنوش، جعبه مخصوص چای کیسه ای و جعبه مخصوص نسکافه نیز می‌شناسند. برای محیط کار هم این جعبه ها گزینه بسیار مناسبی است و تقریبا در دفتر کار هر رئیس یا مدیر عامل شرکت یک جعبه پذیرایی تبلیغاتی بر روی میز آن‌ها خواهید دید.

انواع و کاربردهای مختلف جعبه پذیرایی تبلیغاتی

همانطور که گفتیم جعبه پذیرایی تبلیغاتی انواع و طراحی های متنوعی دارد که هر کدام از این جعبه ها به منظور خاص و برای یک هدف خاص طراحی شده است. محتویات این جعبه های در کنار طراحی زیبا و منحصر به فرد آن‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انواع مختلف جعبه های پذیرایی اینگونه دسته بندی می‌شوند:

جعبه پذیرایی چوبی

این نوع جعبه همانطور که از اسم آن پیداست از جنس چوب ساخته شده است. این جعبه ها معمولا با دست گاه سی ان سی برش داده می‌شوند و طراحی نسبتا متفاوتی دارند. قسمت روی این جعبه ها معمولا طوری برش داده می‌شود که بتوان محتوایت درون آن را دید.

جعبه پذیرایی دمنوش

این جعبه ها معمولا طراحی مشابهی سایر انواع جعبه های پذیرایی دارد و درب تمام این جعبه ها از بالا باز می‌شود. کاربران می‌توانند انواع جعبه پذیرایی تبلیغاتی از هر نوع را به سلیقه خود سفارش دهند.

جعبه پذیرایی چای یا تی بگ

این جعبه ها برای نگهداری انواع چای کیسه ای یا همان تی بگ به کار برده می‌شوند. معمولا پرطرفدارترین انواع جعبه های تی بگ جعبه های چوبی با رنگ های تیره مثل قهوه ای هستند.

جعبه پذیرایی نسکافه

جعبه های نسکافه هم از جنس چوب و هم از جنس مقوا ساخته می‌شود و برای قرار دادن انواع نسکافه و پذیرایی از مهمانان با آن استفاده می‌شود. طول و عرض و اندازه جعبه های نسکافه با توجه به نوع آن‌ها ممکن است متغیر باشد.

فروش جعبه پذیرایی تبلیغاتی

شاید فروش جعبه پذیرایی تبلیغاتی با عنوان های مختلفی انجام شود و یا شرکت هایی که کار فروش این جعبه ها را انجام می‌دهند شرکت های شناخته شده یا ناشناخته ای باشند. این جعبه های پذیرایی معمولا توسط شرکت هایی که در حوزه چوب فعالیت می‌کنند ساخته می‌شود و شرکت های نسبتا کوچکی هستند و برای استفاده به شرکت های بزرگتری که تولید نسکافه و دمنوش و چای کیسه ای و غیره را انجام می‌دهند فرستاده می‌شوند تا محصولات خود را در آن قرار دهند. نکته ای که در مورد فروش جعبه پذیرایی تبلیغاتی وجود دارد این است که انتخاب و سفارش این جعبه های پذیرایی با توجه به هدف اصلی شرکتی که این محصولات را خریداری می‌کند صورت می‌گیرد و این جعبه ها بیشتر به صورت سفارشی و برای شرکت خاصی که آن را سفارش می‌دهند طراحی می‌شود.

قیمت جعبه پذیرایی تبلیغاتی

موردی که ممکن است بیشتر از همه برای شرکت های سفارش دهنده جعبه پذیرایی تبلیغاتی اهمیت داشته باد و توجه کاربران این جعبه ها را به خود جلب کند موضوع قیمت این جعبه ها است. این قیمت ها تحت تاثیر عوامل مختلف می‌تواند متغیر باشد. با یک سرچ و جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید جعبه های پذیرایی مختلف با قیمت های مختلف پیدا کنید که برخی از این قیمت ها واقعا بالاتر از حد نرمال و حد تصور است و بالعکس برخی قیمت ها نیز بسیار پایین هستند.

قیمت جعبه پذیرایی معمولا به عواملی مثل مواد و ساختار این جعبه ها بستگی دارد. برای مثال موادی که در ساخت این جعبه ها به کار رفته است، رنگ بندی آن‌ها، نوع برشی که داده می‌شود و درنهایت چاپ تبلیغات یا طرح و لوگویی که بر روی آن چاپ یا حک می‌شود همگی می‌توانند بر قیمت یک جعبه پذیرایی تاثیرگذار باشند. جنس چوبی که این جعبه ها از آن ساخته می‌شوند نیز یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت این جعبه هاست. مثلا جعبه ای که از چوب گردو یا چوب آگرا ساخته می‌شود قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع جعبه پذیرایی دارد. جعبه های پذیرایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شوند معمولا هم از نظر جنس و هم از نظر زیبایی ظاهری برای سفارش دهنده بسیار اهمیت دارند.

خرید جعبه پذیرایی تبلیغاتی

خرید جعبه پذیرایی نیز یکی از مواردی است که ممکن است ذهن کاربران را درگیر کنند. خرید این جعبه ها می‌تواند به دو صورت اینترنتی و خرید از فروشگاه صورت گیرد. طبیعتا خرید اینترنتی این محصول و هر محصول دیگری وقت و هزینه کمتری برای کاربر در پی خواهد داشت چرا که معمولا فروشگاه ها به دلیل داشتن هزینه های اضافی مثل کرایه مغازه و آب و برق محصولات خود را به نسبت گران تر از فروشگاه های اینترنتی که هیچ کدام از این موارد را ندارند عرضه می‌کنند. فروشگاه های اینترنتی علاوه بر قیمت سادگی و سهولت خرید را نیز برای کاربر به همراه دارد که وقت کمتری از او می‌گیرد. اما به این نکته باید در خرید جعبه پذیرایی تبلیغاتی به صورت اینترنتی دقت داشته باشید که از فروشگاه های اینترنتی معتبر با نمونه کارهای واقعی خرید خود را انجام دهید.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی چگونه بر مشتریان شما تاثیر می گذارد؟

همواره محصولاتی را انتخاب کنید که نقش کاتالیزور را برای شما داشته باشند و مشتریان را به سمت شما سوق دهند. کالاهایی که حداقل دو ماه مشتری از آن استفاده کند و برای وی مفید باشد. مثلا جعبه پذیرایی تبلیغاتی، می توانند ماه ها مشتریان شما را درگیر کنند و مشتری از آن ها استفاده کند. زمانی که فردی از جعبه پذیرایی تبلیغاتی شما استفاده می کند با برند شما درگیر می شود و مدت ها طول می کشد تا نام برند شما از ذهن وی خارج شود. این مورد یکی از مهم ترین ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی می باشد.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی چگونه مشتریان شما را درگیر خود می کند ؟

تحقیقات نشان می دهد افرادی که از یک برند خاص جعبه پذیرایی تبلیغاتی دریافت کرده اند مشتریان وفادارتری خواهند بود چرا که ارتباط مثبتی را با برند شما برقرار کرده اند و جلوه ای ماندگار ایجاد شده است. هنگامی که گیرندگان، جعبه پذیرایی تبلیغاتی شما را باز می کنند، استفاده می‌کنند یا به نمایش می‌گذارند، آن‌ها نقش تأثیرگذاری در بازاریابی شما دارند. درواقع، آن فرد یک سفیر برای نام تجاری شما می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا در نزد مشتری‌های بالقوه‌، اعتباری ایجاد کنید که ممکن است برخی از آن‌ها قبلاً هرگز درباره شما نشنیده باشند.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی چرا یک هدیه تبلیغاتی ارزان به شمار نمی آید؟

بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند یک هدیه بسیار ارزان قیمت پیدا کنند و آن را به مشتریان خود ارائه کنند چرا که تصور می کنند تبلیغات نمی تواند بر کسب و کار آن ها تاثیر ۱۰۰ درصدی داشته باشد؛ بنابراین بهتر است کمترین هزینه را داشته باشند. اما مشکل این است که در اغلب مواقع هدیه ارزان قیمت مستقیم به سطل آشغال هدایت می شود و مشتری حتی نام برند شما را هم نگاه نمی کند. ارائه یک خودکار تبلیغاتی بی کیفیت که تنها یک یا دوبار از آن استفاده شود باعث تبلیغات منفی خواهد شد.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی نماینده برند و به خصوص کیفیت شما می باشد و باید بتوان با استفاده از آن کیفیت محصولات تبلیغاتی را نیز نشان داد. از طرفی این جعبه پذیرایی تبلیغاتی می بایست متناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان باشد. پس در ابتدا فکر کنید که مشتریان شما از چه محصولی بیشترین استفاده را دارند و سپس اقدام به سفارش جعبه پذیرایی تبلیغاتی کنید. جعبه پذیرایی تبلیغاتی شما چه سودمندی برای مشتری خواهد داشت؟ اگر یک جعبه پذیرایی تبلیغاتی موثر استفاده کنید، کمتر هدیه شما نادیده گرفته می شود و این هدایا به یاد ماندنی خواهد بود و احتمالا اثری ماندگار را نیز خواهد داشت.

قیمت جعبه پذیرایی تبلیغاتی چقدر است ؟

 بسیاری از صاحبین مشاغل پیش از این که به ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی فکر کنند، برایشان مهم است که این هدایا چقدر هزینه بردار است؟ به هنگام انتخاب جعبه پذیرایی تبلیغاتی در ابتدا بودجه خود را تعیین کنید تا با خیال راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید. بنابراین می بایست فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای تنوع محصول باشد. برای اینکار بهترین انتخاب مجموعه ما می باشد که دارای انواع مختلفی از جعبه پذیرایی تبلیغاتی است که هریک نیز دارای مدل های مختلفی هستند. بسیاری از جعبه پذیرایی تبلیغاتی به دلیل اینکه به صورت عمده خریداری می شوند به طور قابل توجهی کاهش قیمت خواهند داشت.

۷ ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی برای کسب و کار شما کدام است ؟

  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی چیزی فراتر از قرار دادن نام تجاری شما بر روی آن ها می باشد و در واقع پلی برای تقویت رابطه شما با مشتری می باشد که می توان با استفاده از آن با مشتری رابطه دوستانه تری برقرار کرد.
  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی را انتخاب کنید که مشتریان واقعا از آن استفاده کنند. به عبارتی اگر محصول تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار نگیرد تنها هزینه های اضافی برای شما ایجاد می شود و شما در حال ایجاد ارتباط غیر مستقیم با مشتری نیستید.
  • از ضرورت جعبه پذیرایی تبلیغاتی این است که جعبه پذیرایی تبلیغاتی را انتخاب کنید که عمر طولانی داشته باشد. مثلا استفاده از جعبه پذیرایی تبلیغاتی ماه ها طول می کشد و یا جعبه پذیرایی تبلیغاتی می تواند سال ها در دست مشتری باشد. هرچه عمر تبلیغاتی شما طولانی تر باشد در ایجاد آگاهی از برند شما کمک می کند.
  • آرم خود را روی همه‌چیز نگذارید. هیچ‌کس نمی خواهد بیلبورد شما باشد؛ بنابراین، سعی کنید از قرار دادن شرکت خود در مرکز توجه خودداری کنید؛ مگر اینکه یک مسیر بزرگ برای ادامه کار داشته باشید. اگر گیرندگان شما از جعبه پذیرایی تبلیغاتی شما قدردانی کنند، خودشان به دیگران می‌گویند که این محصول را چگونه به دست آورده‌اند.
  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی را انتخاب کنید که به برند شما مربوط باشد. مثلا در صورتی که یک شرکت ساختمانی از یک اسباب بازی برای تبلیغات خود استفاده کنید، تنها مشتریان خود را گیح خواهید کرد و یک گمراهی اولیه ایجاد می شود.
  • توجه کنید که در کجا تبلیغ خود را انجام می‌دهید. زمانی که محیط را در نظر می‌گیرید، می‌توانید مخاطبان ایده‌آل خود و نیز ایجاد ارتباط با جایی که محصول یا سرویس شما استفاده خواهد کرد را هدف قرار دهید.

چگونه می توان با استفاده از جعبه پذیرایی تبلیغاتی بازاریابی کرد؟

راه‌های مختلفی برای اجرای این رسانه (جعبه پذیرایی تبلیغاتی) وجود دارد. در زیر، چند ایده متفاوت وجود دارد که ممکن است در سطح محلی از آن استفاده کنید:

  • ابتدا مشتری/ مشتریان خود را پیدا کنید. سپس، در رویدادهای محلی خود که مربوط به نمایشگاه مرتبط با تجارت شماست؛ نظیر نمایشگاه بهداشت، نمایشگاه مواد غذایی، کنفرانس تجاری و غیره، شرکت کنید.
  • هنگام مراجعه مشتریان بالقوه، با یک جعبه پذیرایی تبلیغاتی آن‌ها را بدرقه کنید. این یک حرکت ساده است؛ اما مشتری از شما به‌خاطر تلاش اضافی قدردانی می‌کند.
  • به اتاق بازرگانی محلی ملحق شوید و به‌عنوان سفیر محصول خود در آن شرکت کنید. بیشتر اتاق‌های بازرگانی به سفرا اجازه می‌دهند که هر ماه با اعضای جدید صحبت کنند. جعبه پذیرایی تبلیغاتی خود را بین اعضای جدید پخش کنید.
  • بعد از جلسه یا مشاوره، از جعبه پذیرایی تبلیغاتی به عنوان هدیه تشکر استفاده کنید. کلیه مشتریان، قدیمی و جدید، از جعبه پذیرایی تبلیغاتی رایگان استقبال می‌کنند.
  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی مختص تولد یا هدایای مختص مناسبت‌های مختلف را برای کلیه مشتریان VIP خود ارسال کنید.
  • محصولی را پیدا کنید که متناسب با تجارت شما باشد. خرید یک چیز گران‌قیمت به معنای این نیست که شما نتایج خوبی به دست آورید؛ و برعکس نیز صادق است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که جعبه پذیرایی تبلیغاتی شما نیازها و علاقه مشتری شما را منعکس می‌کنند.
  • یافتن محصول مناسب برای مشتری شما، کلید اصلی برای داشتن یک استراتژی تبلیغاتی موفق محصول است. اگر استراتژی محصول تبلیغاتی به‌درستی اجرا شود، می‌تواند برای هر کسب و کاری بسیار سودآور باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.