بهترین و پرفروش‌ترین برندهای تلویزیون در ایران سال ۹۸

0

در یک خانه وسیله های مختلفی وجود دارند که از آن ها به عنوان یک شیء سرگرم کننده استفاده می کنند. از این وسیله ها می توان به تلویزیون اشاره کرد که علاوه بر جنبه سرگرمی توانسته باعث تاثیرگذاری در دکوراسیون خانه ها نیز شود. به همین دلیل برندهای مختلفی در زمینه تولید تلویزیون در حال فعالیت می باشند که هر کدام از آن ها از محبویت ویژه ای برخوردار هستند.

اگر می خواهید برای خانه خود یک تلویزیون ویژه را خریداری کنید ولی دچار شک و تردید هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون در ایران آشنا کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

چرا نیاز به تعویض یا خرید تلویزیون جدیدی دارید ؟

خوب یا بد، اخیراً همه ما ساعت های زیادی تلویزیون تماشا کرده ایم. بسیاری از افراد به تلویزیون قدیمی خود نگاه می کنند و فکر می کنند آیا زمان ارتقا فرا رسیده است. اگر تلویزیون شما خیلی قدیمی است، پاسخ این است: کاملا.

اخیراً تعداد زیادی نوآوری و ویژگی های جدید در تلویزیون ها گنجانده شده است و این بدان معناست که شما باید قبل از خرید با برخی اصطلاحات جدید و خاص آشنا شوید. نگران نباشید، این راهنمای خرید تلویزیون همه چیز را به زبانی قابل فهم توضیح می دهد. در پایان، شما دقیقاً خواهید دانست که کدام ویژگی را جستجو کنید تا بهترین تلویزیون برای خانه خود را بدست آورید.

بهترین اندازه صفحه برای تلویزیون چقدر است ؟

خواه به دنبال یک تلویزیون گران قیمت باشید یا یک تلویزیون معمولی، بزرگترین عامل در تصمیم شما احتمالاً اندازه صفحه خواهد بود. در نظر بگیرید که به طور معمول چند نفر از اعضای خانواده شما بطور هم زمان تلویزیون تماشا می کنند و تلویزیون جدید خود را در کجا قرار می دهید. سپس بزرگترین اندازه صفحه را که به راحتی در آن فضا قرار می گیرد و با جمعیت خانه شما متناسب است، انتخاب کنید.

اندازه صفحه نیز به میزان نزدیک بودن شما به تلویزیون بستگی دارد. در واقع، اگر می توانید پیکسل های جداگانه صفحه را ببینید، خیلی نزدیک هستید. هیچ راهنمای خرید تلویزیون، هر چقدر هم که دقیق باشد، نمی تواند جایگزین تجربه و قضاوت شما شود. اگر فرصتی دارید، به یک فروشگاه بروید (و شاید خانواده خود را بیاورید) و به تلویزیون ها نگاه کنید.

اما همچنین باید در نظر بگیرید که تلویزیون در خانه شما  کجا قرار می گیرد. در حالی که توصیه های فوق برای اتاق های نشیمن و سینماهای خانگی در نظر گرفته شده است ، شما باید در نظر بگیرید که چه اندازه ای برای سایر قسمت های خانه مناسب است ، مانند اتاق خواب یا آشپزخانه ، که ممکن است تلویزیون کوچکتر برای آن ها مناسب باشد.

انواع پنل های مورد استفاده در تلویزیون ها کدام است ؟

مهمترین نکته ای که باید بدانید این است که در واقع فقط دو نوع نمایشگر تلویزیون وجود دارد: نمایشگرهای انتقالی برای نمایش تصویر به نور پس زمینه متکی هستند که این منبع نور از ماتریسی از پیکسل ها و فیلترهای رنگ عبور می کند. LCD ، LED ، QLED و Mini-LED همگی نمونه هایی از نمایشگرهای انتقالی هستند. در مقابل ، نمایشگرهای گسیل کننده دارای پیکسل هایی هستند که نور خود را تولید می کنند. در حال حاضر OLED و microLED تنها نوع نمایشگرهای گسیل کننده هستند هستند.

OLED

بزرگترین مزیت یک نمایشگر گسیل کننده، مانند OLED (دیود ساطع کننده نور آلی) ، این است که وقتی یک پیکسل هیچ نوری تولید نمی کند ، کاملاً سیاه می شود. بنابراین نه تنها نمایشگرهای OLED عمیق ترین و واقعی ترین رنگ سیاه را ارائه می دهند( مثلا هنگام تماشای صحنه های فضایی با شکوه) بلکه از هیچ گونه نشت اضافی نور نیز رنج نمی برند. نشت نور وقتی اتفاق می افتد که نور از یک منطقه روشن صفحه به ناحیه ای که قرار است تاریک یا سیاه باشد ریخته شود.

بسیاری از شرکت ها تلویزیون های OLED می فروشند اما همه آنها پنل های OLED خود را از یک شرکت خریداری می کنند: کمپانی نام آشنا LG. هر شرکتی از فناوری پردازش تصویر مخصوص به خود استفاده می کند ، بنابراین با وجود پانل های مشترک، هنوز تفاوت های قابل مشاهده ای وجود دارد.

MicroLED

microLED به عنوان نوع دیگر نمایشگر گسیل کننده ، به دو دلیل بسیار مهم سزاوار تشخیص است. اول ، از یک طراحی مدولار استفاده می کند که به شما امکان می دهد تلویزیونی با ابعاد بسیار بزرگ و با رزولوشن های بالای ۱۶ مگاپیکسل بسازید. دوم ، این درخشان ترین فناوری نمایش است که می توانید دریافت کنید. اما ما در اینجا در مورد آن چیزهای بیشتری نمی گوییم ، زیرا فقط سامسونگ و سونی آنها را می فروشند و قیمت ها از ۱۰۰۰۰۰ دلار شروع می شود.

LCD

LCD (صفحه نمایش کریستال مایع) نام ماتریس پیکسل های مورد استفاده برای ایجاد همه نمایشگرهای نوع انتقالی است. خواه تلویزیون LCD ، تلویزیون LED ، تلویزیون Mini-LED یا تلویزیون QLED باشد ، همه آنها از پنل های LCD برای ایجاد تصاویری که می بینید استفاده می کنند. تفاوت بین آنها به نوع نور پس زمینه ای که آنها استفاده می کنند برمی گردد و اینکه آیا لایه ای از نقاط کوانتومی اضافه شده است یا خیر.

تلویزیون LED

اولین تلویزیون های LCD از CCFL ها (نور فلورسنت کاتدی سرد) به عنوان نور پس زمینه استفاده می کردند ، اما با ظهور LED ها به عنوان یک گزینه مناسب ، این صنعت به LED ها تغییر یافت ، بنابراین “تلویزیون LED” متولد شد. در این مرحله ، تقریباً تمام تلویزیون های LCD تلویزیون های LED هستند. نور پس زمینه LED از CCFL کم مصرف تر است و بسته به تعداد LED منحصر به فرد ، می تواند کنترل روشنایی و کنتراست را بسیار افزایش دهد.

مینی LED

اگر LED ها یک گام بزرگتر از CCFL ها بودند ، کوچکتر شدن این LED ها (سیار کوچکتر) یک پیشرفت بزرگتر است. مینی ال ای دی ها بسیار کوچک هستند ، یک تلویزیون ۷۵ اینچی می تواند ۲۵۰۰۰ آنها را در خود جای دهد. این امر باعث می شود کنترل روشنایی و کنتراست بیش از هر زمان دیگری به آنچه پیکسل های گسیل کننده OLED انجام می دهد نزدیک شود. تاکنون فقط یک تلویزیون Mini-LED در بازار موجود است اما به زودی به تعداد آن ها افزوده خواهد شد.

تلویزیون QLED

تلویزیون QLED به هر تلویزیون LED یا Mini-LED گفته می شود که دارای یک لایه اضافی از نقاط کوانتومی باشد که درست در پشت ماتریس LCD ، اما در مقابل نور پس زمینه قرار دارد. نقاط کوانتومی ذرات نانو هستند که خاصیت غیرمعمولی دارند که در هنگام برخورد نور با آنها منتشر می شوند. وقتی آنها را به یک نمایشگر LED اضافه می کنید ، باعث افزایش روشنایی می شوند و با جبران نور آبی رنگی که اکثر LED ها ساطع می کنند ، می توانند به ایجاد رنگ های طبیعی تر کمک کنند.

هرچه نور پس زمینه بیشتر روشن شود ، اثر آن بارزتر می شود. این موضوع باعث می شود تلویزیون های QLED برای محیط هایی با نور مناسب عالی باشند. شاید آنها نتوانند کاملاً به اندازه OLED سیاه شوند ، اما با روشنایی عالی خود همه چیز را جبران می کنند.

رزولوشن صفحه نمایش تلویزیون چقدر اهمیت دارد ؟

وضوح ، تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصویر روی صفحه نمایش را توصیف می کند ، که بر اساس ردیف های افقی و ستون های عمودی معین شده است. پیکسل های بیشتر به تصویر واضح تر و جزئیات دقیق تر منجر می شوند ، بنابراین وضوح بالاتر (تقریباً همیشه) بهتر است.

سالهاست که رزولوشن  ۱۰۸۰در ۱۹۲۰ ، که Full HD نیز نامیده می شود ، استاندارد بوده و هنوز هم رایج ترین وضوح در تلویزیون های سراسر جهان است. با این حال ، تولیدکنندگان تلویزیون به سرعت در حال تغییر به سمت مجموعه های Ultra HD هستند (۴K نیز نامیده می شوند). تعداد این پیکسل ها چهار برابر صفحه های فعلی تلویزیون های Full HD است.

بزرگترین مزیت تلویزیونهای ۴K این است که اشیا کوچک روی صفحه دارای جزئیات بیشتری از جمله متن واضح تر هستند. به طور کلی، تصاویر نسبت به تلویزیونهای HD غنی تر و شبیه به زندگی به نظر می رسند ، تصویر واضح تر این مزیت را نیز دارد که به شما امکان می دهد صفحه را از فاصله کمتری راحت مشاهده کنید و باعث می شود تلویزیون های بزرگتر در یک خانه با اندازه معمولی راحت تر مشاهده شوند بدون اینکه پیکسل ها دیده شوند.

 امروز می توانید یک تلویزیون ۵۰ اینچی ۴K را با قیمت ۳۰۰ دلار یا کمتر خریداری کنید، این بدان معنی است که فقط کسانی که کمترین بودجه را دارند، نیاز به تلویزیون های با وضوح کمتر را در نظر بگیرید.

HDR چیست و چه کاربردی دارد؟

HDR ویژگی جدیدی در مجموعه های ۴K است و مخفف high dynamic range است، اشاره به توانایی آن در ارائه رنگ های بیشتر، سطح کنتراست بیشتر و روشنایی بیشتر دارد.

 HDR اساساً یک ویژگی از تلویزیون های ۴K یا Ultra HD است (برای مجموعه های  HD1080Pقابل استفاده نیست). استاندارد اصلی برای محتوای hdr ، HDR10 نام دارد که توسط UHD Alliance ، یک گروه تجارت صنعت ، تنظیم شده است. ده ها شرکت از این استاندارد پشتیبانی می کنند، بنابراین امسال “تعداد HDR10” یا “Ultra HD Premium” را در تعداد بیشتری از مجموعه ها مشاهده خواهید کرد.

Dolby Vision نسخه پرمصرف تری از HDR است که توسط افرادی که باعث تولید صدای Dolby و صدای فراگیر برای ما شده اند ، ایجاد شده و دارای مجوز هستند. از نظر تئوری، یک مجموعه Dolby Vision باید مجموعه ای دقیق تر از معیارها را برای نمایش محتوای HDR داشته باشد و به نظر می رسد آزمایش ما این را تأیید می کند.

 همچنان برخی از سردرگمی ها در مورد HDR وجود دارد. در حال حاضر هر مجموعه فعال HDR موجود در بازار با HDR10 سازگار است، اما Dolby Vision فقط در مجموعه هایی یافت می شود که هم استانداردهای فنی Dolby را داشته باشند و هم هزینه های صدور مجوز را برای این استاندارد پرداخت کنند.

با این وجود ، Dolby Vision به سرعت به استاندارد صنعت محتوای HDR تبدیل شده است و می توان آن را در مدل های برتر از اکثر مارک ها (از جمله LG ، Sony ، TCL و Vizio) یافت.

سامسونگ فرمت HDR ممتاز خود را با نام HDR10 + برای همه تلویزیون های هوشمند خود معرفی کرده است. (بله ، نامگذاری سامسونگ باعث گیج شدن همه می شود.) گرچه فرمت + HDR10 تجربه تماشای بسیار خوبی را ارائه می دهد ، اما به مراتب کمتر از Dolby Vision است و بسیاری از پخش کننده ها و محتواهای موجود از این استاندارد پششتیبانی نمی کنند. از طرفی Technicolor و IMAX نیز استانداردهای اختصاصی خود را به ترتیب به نام Technicolor Advanced HDR و IMAX Enhanced به بازار آورده اند. هنوز خیلی زود است که بدانیم آیا هر یک از این قالب های جدید تأثیر زیادی در بازار خواهد داشت یا خیر.

نرخ تازه سازی: سریعتر بهتر است

نرخ تازه سازی ، به این معناس که چند بار در ثانیه یک تصویر در صفحه تازه می شود و با هرتز نشان داده می شود. نرخ تازه سازی استاندارد ۶۰ بار در ثانیه یا ۶۰ هرتز است. با این حال ، در صحنه هایی که سوژه ها به سرعت در حال حرکت هستند ، سرعت تازه سازی ۶۰ هرتز می تواند باعث تار شدن حالت به خصوص در تلویزیون های LCD شود. بنابراین ، برای ایجاد یک تصویر جامع تر ، تولیدکنندگان نرخ تازه سازی را دو برابر کرده و به ۱۲۰ هرتز (و در بعضی موارد به ۲۴۰ هرتز) می رسانند.

گیمرها به ویژه علاقه مند به دریافت نرخ تازه سازی بالاتر هستند ، اما اگر از کنسول بازی استفاده می کنید ، ۶۰ هرتز کافی است. بیشتر کنسول های بازی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه  کار می کنند و حتی بهترین تلویزیون های بازی ۴K بهترین عملکرد را در زیر ۱۲۰ هرتز ارائه می دهند.

احتیاط: مراقب اصطلاحاتی مانند “نرخ تازه سازی م effectiveثر” باشید ، به این معنی که نرخ فریم واقعی نیمی از نرخ اعلام شده است (به عنوان مثال ، “نرخ تازه سازی موثر ۱۲۰ هرتز” در واقع یک نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز است) و به این معنی استکه کارهای دیگری با پردازش ویدئو انجام می شود، نه تازه سازی صفحه.

نرخ تازه سازی تلویزیون به تعداد فریم های جداگانه در هر ثانیه که با هرتز (هرتز) نشان داده می شوند اشاره دارد. دو روش مختلف وجود دارد كه تولیدكنندگان به نرخ تازه سازی مراجعه می كنند: بومی و موثر.

نرخ تازه سازی متغیر

ویژگی نسبتاً جدید تلویزیون ها VRR (نرخ تازه سازی متغیر) است. برای سازگاری بیشتر آنها با کنسول و بازی های مبتنی بر رایانه که در واقع میزان فریم را از یک قسمت به قسمت دیگر تغییر می دهند ، به مدل های جدیدی مانند تلویزیون های OLED 2019 و ۲۰۲۰ ال جی اضافه شده است. به طور معمول ، تلویزیون ها در یک نرخ تازه سازی (۶۰ یا ۱۲۰ هرتز) قفل می شوند ، این بدان معناست که آنها نمی توانند با تغییر در نرخ فریم مقابله کنند. نکته اصلی در اینجا این است که اگر قصد دارید از تلویزیون خود برای بازی استفاده کنید ، ایده بسیار خوبی است که مطمئن شوید از VRR پشتیبانی می کند.

HDMI و اتصالات: هرچه بیشتر کامل تر

به تعداد ورودی های HDMI توجه کنید، تولیدکنندگانی که می خواهند هزینه های خود را کاهش دهند ، ممکن است ورودی های HDMI کمتری را ارائه دهند. این درگاه ها می توانند به سرعت مورد استفاده قرار گیرند: یک دستگاه پخش ، Roku یا Chromecast و یک کنسول بازی اضافه کنید و به این ترتیب حداقل از سه پورت استفاده کرده اید.

اگر تصمیم گرفته اید که یک تلویزی.ن تهیه کنید ، مطمئن شوید که درگاه های مجموعه از HDMI 2.0 پشتیبانی می کنند تا از محتواهای Ultra HD آینده پشتیبانی کنند.  فرمت جدیدتر HDMI 2.1 در ماه های اخیر در تلویزیون ها استفاده می شود و گرچه بیشترین مزایای استاندارد جدید در ارائه محتوای ۸K دیده می شود ، هنوز موارد خوب زیادی برای مجموعه های ۴K وجود دارد. بزرگترین پیشرفت پشتیبانی از نرخ تازه سازی متغیر (VRR) است که همان نوع تطبیق نرخ فریم را در فناوری های G-Sync انویدیا و FreeSync AMD ارائه می دهد .

نسبت کنتراست: اعداد غیر قابل اعتماد

نسبت کنتراست دامنه سطح روشنایی یک صفحه نماش را نشان می دهد. نسبت های کنتراست بهتر سایه ها و رنگ های ظریف تر و در نتیجه جزئیات بهتر را نشان می دهد. با این حال ، روش اندازه گیری چنین نسبتهایی توسط تولید کنندگان بسیار متفاوت است. در واقع ، مشخصات کاملاً بی اعتبار شده است به طوری که اگر فروشنده ای از آن به عنوان نقطه فروش استفاده می کند ، باید در جای دیگری خرید کنید.

به طور کلی تلویزیون های اولد بهترین نسبت کنتراست را ارائه می دهند و به همین دلیل سایه ها و رنگ های تیره به بهترین شکل نمایش داده می شوند، در سمت مقابل پنل های lcd با تکنولوژی tft بدترین کنتراست را داشته و رنگ مشکی به صورت خاکستری نماش داده می شود.

در هنگام خرید تلویزیون حتما به نکات زیر توجه کنید

در این راهنما سعی شد تا همه پارامترهایی که در خرید تلویزیون باید به آن توجه کنید، اشاره شود، بنابراین توصیه می کنیم در هنگام خرید به تمامی آن ها توجه کرده و یا موارد زیر را به صورت کلی تر مد نظر قرار دهید.

  • تلویزیون با وضوح کمتر از ۴K خریداری نکنید.
  • می توانید از تلویزیون های ۸K صرف نظر کنید (در حال حاضر). تلویزیون های ۸K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های ۸K هنوز در دسترس نیستند.
  • دنبال نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ تازه سازی می شود ، ۶۰ هرتز خوب است اما ۱۲۰ هرتز بهتر است. نرخ تازه سازی بالاتر حرکت روان تری را برای همه چیز از فیلم ها و نمایش ها گرفته تا ورزش های زنده و بازی ها فراهم می کند.
  • به دنبال مجموعه ای سازگار با HDR باشید: این تکنولوژی رنگ واقع گرایانه تر و کنتراست بهتری را ارائه می دهد.
  • تلویزیون های OLED بسیار بهتر از اکثر دستگاه های LCD به نظر می رسند، اما تلویزیون های QLED در حال تبدیل شدن به یک رقیب مناسب برای تلویزیون های OLED هستند.
  • حداقل به دنبال چهار درگاه HDMI باشید. و اگر می توانید قالب جدیدتر HDMI 2.1 را انتخاب کنید.
  • برای خرید یک سینمای خانگی یا اسپیکرهای جداگانه بودجه در نظر بگیرید چراکه به دلیل نازک تر شدن تلویزیون های جدید، اسپیکرهای قدرتمندی ندارند.

بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون در ایران 


بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون در ایران سال 98

خرید تلویزیون ایکس ویژن

برند ایکس ویژن یکی از برندهای فعال در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی می باشد که محبوبت ترین آن ها تلویزیون می باشد. این برند ایرانی بوده و در حال حاضر توانسته به فروش بالایی در زمینه تلویزیون برسد. چرا که محصولات خود را با کیفیت بالایی روانه بازار می کند. از این رو اگر به دنبال یک جعبه جادویی هستید که بتواند برنامه ها و فیلم های مختلف را در بهترین کیفیت برای شما به نمایش بگذارد، ایکس ویژن یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که در پیش روی شما قرار گرفته شده است.

همچنین از آنجایی که محصولات این برند در داخل کشور تولید می شوند، قیمت پایین تری را به خود اختصاص داده اند. به همین دلیل اگر سرمایه چندان زیادی ندارید می توانید از این برند ایرانی بهره ببرید.

خرید تلویزیون سامسونگ

بدون شک سامسونگ در هر زمینه ای که فعالیت کند بهترین ها را با خود به همراه دارد و همیشه افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. برند سامسونگ علاوه بر فعالیت در زمینه تولید انواع گوشی های موبایل و لپ تاپ در زمینه تولید لوازم خانگی نیز موفق عمل کرده است. تلویزیون های سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و نسبت به موارد دیگر از قیمت بالاتری برخوردار هستند. سامسونگ توانسته یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون در ایران می باشد. به همین علت می توانید از این تلویزیون ها برای خانه های خود بهره مند شوید.

مشاهده قیمت و خرید

خرید تلویزیون تی سی ال

تی سی ال یکی از برندهای معروف  و البته فعال در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی می باشد که برای اولین بار توسط شرکت آمریکایی-فرانسوی تاسیس شد و بعدها توسط یک شرکت چینی خریداری شد و تا امروز به فعالیت های خود ادامه داده است. این برند انواع محصولات خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر و تلویزیون را تولید و وارد بازار جهانی می کند. یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون در ایران مربوط به تی سی ال می باشد.

خرید تلویزیون جی پلاس

برند جی پلاس یکی از برندهای ایرانی می باشد که توانسته انواع تلویزیون را با اندازه ها و قابلیت های مختلف طراحی و تولید کند. یکی از بهترین نوآوری هایی که در این تلویزیون ها وجود دارند هوشمند بودن برخی از آن ها است. این برند قیمت های متغیری را با خود به همراه دارد و از دو میلیون تا دوازده میلیون هستند. از این رو اگر به دنبال جایگزینی برای تلوزیون های سامسونگ و الجی که قیمت بالاتری دارند، هستید، جی پلاس یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

خرید تلویزیون سونی

سونی از برندهای ژاپنی می باشد که فعالیت های گسترده ای را در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی به انجام می رساند. این برند توانسته تلویزیون هایی را تولید کند که کیفیت بسیار بالایی را دارند. به همین دلیل می توانند کار شما را راه بیندازند و تصاویر و صداها را با بهترین کیفیت برای شما به اشتراک بگذارد. از این رو اگر به دنبال یک تلویزیون برند هستید می توانید از محصولات سونی بهره ببرید و لذت واقعی تماشای فیلم را تجربه کنید.

خرید تلویزیون پاناسونیک

پاناسونیک نیز از دیگر برندهای معروف در زمینه تولید انواع تلویزیون می باشد که زیر مجموعه سونی می باشد. این برند ژاپنی تلویزیون های با کیفیتی را تولید می کند که بعضی از آن ها از ویژگی هوشمند بودن برخوردارند. به همین دلیل می توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند. همچنین محصولات پاناسونیک در مقایسه با مواردی همچون سونی از قیمت پایین تری برخوردار هستند و خرید هر کدام از آن ها می توانند صرف اقتصادی را برای شما به همراه داشته باشند.

مشاهده قیمت و خرید

خرید تلویزیون هایسنس

از دیگر برندهای محبوب و معروف می توان به هایسنس اشاره کرد که انواع محصولات خانگی، موبایل، تجهیزات تهویه هوا و… را تولید و روانه بازار می کند. این برند چینی توانسته تلویزیون های باکیفیتی را تولید کند. به همین دلیل بسیاری از افراد از این محصول با این برند بهره برده اند. پس اگر می خواهید از یک تلویزیون باکیفیت قابل قبول برخوردار شوید، هایسنس گزینه بسیار مناسبی می باشد.

خرید تلویزیون شهاب

شهاب یکی از برندهای ایرانی می باشد که بیش از ۶ دهه فعالیت دارد. این برند توانسته محصولات باکیفیتی را در زمینه انواع محصولات خانگی مانند تلویزیون روانه بازار کند. به گونه ای که در حال حاضر یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون در ایران سال ۹۸ مربوط به همین است. همچنین برند شهاب توانسته فعالیت های مشترکی را با برندهای معروفی همچون سامسونگ و الجی داشته باشد. از این رو اگر به دنبال یک تلوزیون باکیفیت هستید، شهاب یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید از آن بهره ببرید.

خرید تلویزیون الجی

یکی دیگر از بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون در ایران سال ۹۸ برند الجی می باشد که ساخته شده توسط کره می باشد. این برند بهترین ها را در زمینه تلویزیون تولید می کنند و عرضه کننده نوع هوشمند آن ها می باشد. به همین علت اگر می خواهید برای خانه خود یک تلویزیون زیبا و با کیفیت بالا را خریداری کنید، الجی یکی از بهترین گزینه هایی است که در پیش روی شما قرار گرفته شده است. پس الجی می تواند در اولویت انتخاب های شما قرار بگیرد.

مشاهده قیمت و خرید

خرید تلویزیون فيليپس

یکی دیگر از بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون فیلیپس می باشد که در تمامی جهان رتبه دهم را از نظر تولید تجهیزات الکترونیکی با کیفیت به خود اختصاص داده است. همچنین این برند در ایران نیز طرفداران خاص خودش را دارد و افراد زیادی تمایل به خرید محصولاتی مانند تلویزیون های آن دارند. تلویزیون های تولیدی توانسته اند کیفیت بالایی را به خود اختصاص دهند و برای تماشای برنامه ها و همچنین زیبایی بخشی به خانه ها گزینه بسیار مناسبی هستند. این برند یک شرکت هلندی است.


نکات مهم در خرید تلویزیون

اگر می خواهید برای خانه خود یک تلویزیون مناسب خریداری کنید باید نکات مختلفی را مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال یکی از آن ها اندازه تلویزیون می باشد. اگر خانه شما چندان بزرگ نمی باشد، تلویزیون های بسیار بزرگ گزینه مناسبی نیستند؛ چرا که باعث خراب شدن دکوراسیون شما می گردند و این موضوع نیز در حالت بر عکس نیز صدق می کند.

همچنین تلویزیون ها یک سری امکانات را با خود به همراه دارند که همین موارد باعث افزایش قیمت نهایی شده اند. به عنوان مثال تلویزیون خریداری شده شما باید کیفیت بالایی از صدا و تصویر را داشته باشد و اگر مواردی مانند اتصال به اینترنت و یا سیستم عامل را نداشته باشد، مشکلی به وجود نخواهد آمد. به همین علت زمانی که می خواهید این وسیله را خریداری کنید، به این دسته از نکات توجه داشته باشید.

از آنجایی که شرایط بازار ایران ثبات خاصی را ندارد روزانه قیمت ها در حال افزایش هستند. از این رو با توجه به شرایط اقتصادی خودتان می توانید برخی از امکانات را در اولویت خرید خود قرار ندهید که همانطور که اشاره شد اتصال به اینترنت و گزینه های مشابه در بین این موارد قرار می گیرند.

مشاهده قیمت و خرید


نحوه قرار دهی تلویزیون در خانه

به غیر از بحث خرید تلویزیون موارد دیگری نیز وجود دارند که اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند که از مهم ترین آن ها می توان به نحوه قرار دهی آن در خانه اشاره کرد. اکثر تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی که تولید می شوند، یک پایه مخصوص را به خود اختصاص داده اند. به همین علت شما می توانید آن را بر روی میز تلویزیون مناسب قرار دهید. همچنین بسیاری از پایه ها از تلویزیون جدا می شوند. به همین علت می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد و یک دکوراسیون شیک را به خانه ها بخشید.

به طور کلی از هر کدام روش ها استفاده می کنید باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین دکوراسیون را برای خود ترتیب دهید. پس از توجه کردن به نکات بسیار ضروری غافل نشوید.


خرید تلویزیون

در این مقاله به بررسی بهترین و پرفروش ترین برندهای تلویزیون در ایران پرداخته شد. هر کدام از این برندها توانسته اند به محبوبیت بسیار بالایی برسند. همچنین تفاوت های بسیاری در آن ها دیده می شود که اصلی ترین آن قیمت می باشد. به عنوان مثال تلویزیون های سامسونگ و الجی به خاطر برند بودن و همچنین امکانات فوق العاده ای که دارند از قیمت بالاتری برخوردار هستند. از این رو اگر دنبال نمونه های اقتصادی تر هستید، ایکس ویژن و همچنین جی پلاس گزینه های مناسب تری می باشند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.