بهترین و پرفروش‌ترین برندهای فلش مموری در ایران کدام است ؟

0

خرید فلش مموری یکی از  اقدامات اولیه برای خرید تجهیزات دیجیتالی محسوب می‌شود. اینکه شما با خود فلش مموری به همراه داشته باشید و از آن برای انتقال اطلاعات خود یا دیگران از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر یا از موبایلی به موبایل دیگر استفاده کنید، یکی از ضروری ترین اقدامات در زندگی روزمره امروز محسوب می شود.

مشاهده قیمت و خرید

حافظه فلش مموری چیست ؟

حافظه فلش مموری چیست ؟

حافظه غیر فرار و ذخیره ساز رایانه‌ای است .که می‌توان آن را به صورت الکتریکی پاک و دوباره برنامه‌ریزی کرد، این فناوری عمدتاً در کارت های حافظه و usb استفاده می‌شود و برای ذخیره سازی عمومی و انتقال داده ها بین رایانه ها و دیگر محصولات دیجیتال به کار می‌رود .

مشاهده قیمت و خرید

انواع حافظه فلش مموری کدام است ؟

انواع حافظه فلش مموری :

  • حافظه فلش مموری nor
  • حافظه فلش مموری nand
  • حافظه فلش مموری vertical nand

مشاهده قیمت و خرید

عملکرد حافظه فلش مموری چگونه است ؟

عملکرد حافظه فلش مموری چگونه است ؟

از سال ۲۰۱۳ عملیات نوشتن و خواندن توسط حافظه nand عمودی با سرعتی معادل دو برابر سرعت حافظه nand معمولی اتفاق می‌افتد از طرفی حافظ نند عمودی با مصرفی تنها ۵۰ درصد انرژی مصرفی حافظ نند معمولی تا ۱۰ برابر آن عمر می کند. ظرفیت فلش مموری:

در حال حاضر فلش مموری از ۴ گیگا بایت تا ۲ ترابایت موجود است .ظرفیت فلش ها به این ساختار می باشد. ۴ گیگ، ۸ گیگ، ۱۶ گیگ، تا ۲۰۴۸ ، که همان ۲ ترابایت می باشد. در واقع این اعداد همان اعداد دو به توان های مختلف است .

مشاهده قیمت و خرید

بهترین و پرفروش ترین برند های فلش مموری در ایران کدام است ؟ 

حافظه فلش مموری سن دیسک

یک شرکت آمریکایی است. که در بخش سخت افزار کامپیوتر و به خصوص حافظه ها فعالیت می‌کند. این شرکت در دره سیلیکون قرار دارد و در سال ۱۹۹۸ میلادی به وجود آمده است، صنعت آن در ذخیره سازی داده رایانه و حافظه رایانه می باشد که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا می باشد ،محصولات این شرکت شامل درایور جامد گونه، کارت حافظه usb، فلش درایو دستگاه دیجیتال، است. این تولیدکننده کارت‌های حافظه تا سال ۲۰۱۵ میلادی که ده سال موفق به فروش بیش از ۲ میلیارد کارت حافظه میکرو اس دی شده است.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری سیلیکون پاور

این شرکت یک شرکت تایوانی است که در سال ۲۰۰۳ میلادی به همت گروهی از متخصصان علاقه مند به حوزه تجارت بین الملل بازاریابی جهانی و مهندسان صنعت ذخیره‌سازی شده داده تاسیس شد و بعد از گذشت ۱۵ سال از تاسیس در حال حاضر محصولات سیلیکون پاور شامل کارت حافظه، فلش مموری، کارت ریدر، ماژول، درایور سالید استیت و هارد اکسترنال است. که در بیش از ۶۰ کشور دنیا به مشتریان و کاربران عرضه می‌شود. مقر اصلی  این شرکت در تایوان قرار دارد و دارای شعبه هایی در  کشورهای، هلند، روسیه و امریکا می باشد.

  • این شرکت به خاطر در دستاوردهای متعدد  در بازارهای داخلی و خارجی بارها مورد تقدیر و تمجید قرار گرفته است.
  • در سال ۲۰۱۰ سیلیکون پاور از لحاظ سرعت رشد آن را در رتبه یازدهم تولیدکننده در تایوان را به خود اختصاص داد.
  • در صنعت نیمه رسانه های این کشور نیز در رده نخست قرار گرفته است.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری سونی

کمپانی سونی یک شرکت ژاپنی می باشد که پیشتاز در ساخت دیسک های بلو-ری در عین حال دستگاه های پخش ضبط و کپی بلو-ری فعال است. این شرکت در سال ۲۰۰۱ با شرکت سوئدی اریکسون برای تولید گوشی‌های تلفن همراه تحت نام سونی اریکسون قرارداد  نوشت.

شرکت سونی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون‌های آخرین سیستم در جهان میباشد. سونی همچنین در سال ۲۰۱۵ بهترین گوشی هوشمند جهان را معرفی نمود که بسیار زبانزد گردید در شانزدهم آوریل بدون مراسم خاصی پرچمدار جدید خود را در چین رونمایی کرد .که برای اولین بار در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده شده است شرکت سونی یکی از موفق ترین محصولات خود در زمینه موبایل کامپیوتر و تجهیزات همراه را به نام خود کرده است از محصولات این شرکت می توان به لوازم الکترونیکی نیمه رسانه ها، رسانه‌های گروهی، سرگرمی های الکترونیکی ،سخت افزار کامپیوتر و کنسول بازی های ویدیویی اشاره نمود.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری کداک

 یک شرکت انگلیسی چند ملیتی است، سازنده تجهیزات مواد خام و خدمات عکاسی است، که دفتر مرکزی آن در شهر روچستر در ایالت نیویورک ایالات متحده واقع شده در سال ۱۸۹۲ تاسیس شد. محدوده فعالیت شرکت جهانی میباشد، محصولات این شرکت شامل دوربین دیجیتال ،دوربین فیلمبرداری، سنسور ،چاپگر، فیلم عکاسی، کاغذ عکاسی، می باشد.

این شرکت مخترع اولین دوربینهای عکاسی دستی بود که موجب عمومیت یافتن هنر عکاسی شد و از قدیمیترین و معروفترین تولید کنندگان تجهیزات و مواد عکاسی در جهان به شمار می رفت.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری ترنسند

شرکت ترنسند یک شرکت تایوانی می باشد. که در سال ۱۹۸۸ میلادی تاسیس شد .عمده محصولات آن روی فلش مموری میباشد ،دفتر مرکزی آن در شهر تایپه قرار دارد ،که در سال ۱۹۸۸ اولین محصول با برند خود را ا برند ترنسند یک درایور مخصوص چاپگر نوری و یک نرم افزار محافظت از سیستم کامپیوتری بود به بازار عرضه کرد.

اما این روزها این شرکت به یک برند بزرگ تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات تبدیل شده که در ۱۴ نقطه دنیا نمایندگی فروش دارد. از جمله کشورهایی مانند آمریکا، آلمان ،هلند ،ژاپن و کره دفتر نمایندگی های مستقر دارد، از جمله محصولات این برند  می توان به مموری کارت، فلش مموری، هارد اکسترنال، کارت خوان و محصولات مرتبط با ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد.

شرکت ترنسند قابلیت های مخصوصی دارد از جمله سرعت بالا برای ارسال و دریافت فایل در اختیار کاربر قرار می دهد، طراحی خاص و فضای ذخیره سازی بیشتر از جمله ویژگی های این سری از فلش مموری های ترنسند به شمار می‌آید.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری ایکس. انرژی

شرکت ایکس انرژی  یک شرکت چینی میباشد که در شنزن قراردارد.در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است عمده محصولات این شرکت فلش مموری ،پاور بانک، کابل، اسپیکر، کارت حافظه، این کمپانی در سالهای ابتدایی فقط در زمینه تولید باتری فعال بود. ولی به مرور به تولید سایر تجهیزات دیجیتال هم ادامه داد.

این شرکت چینی به صورت رسمی در سال ۲۰۱۳ میلادی اقدام به تولید پاوربانک کرد، شارژرهای همراه طراحی منحصر به فردی دارند و این موضوع را با مشاهده یکی از این محصولات متوجه خواهید شد .استفاده از باتری های مخصوص و با کیفیت در پاوربانک های ایکس انرژی این برند را به یکی از محبوب ترین ها در کشور چین تبدیل کرد.

با تولید فلش مموری راه خود را در عرصه تجهیزات جانبی دیجیتال ادامه داد و این بار به حوزه ذخیره سازی اطلاعات روی آورد فلش مموری های انرژی به جهت ظرفیت بالا و کیفیت خاصی که دارند در میان کاربران ایرانی به خوبی شناخته شده می باشند علاوه بر این مموری کارت ،اسپیکر و کابل جزء محصولات دیگر این شرکت به حساب می آید.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری اچ پی

 کمپانی هیولت پاکارد یا به اختصار hp شرکت آمریکایی در زمینه فناوری اطلاعات ساختمان مرکزی این شرکت در کالیفرنیای آمریکا واقع شده است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای فناوری اطلاعات است، و تقریباً در تمامی کشورها فعالیت می‌کند این شرکت عنوان بزرگترین تولید کننده چاپگر و لپ‌تاپ در دنیا شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۵ به دو بخش اچ پی  و هیولت پاکارد تبدیل شد .

محصولات این شرکت شامل رایانه شخصی، چاپگر،  چاپ دیجیتال، چاپگر سه بعدی، اسکنر، دستگاه فتوکپی و مانیتور می باشد. شرکت اچ پی به عنوان یکی از پیشرو های ساخت و تولید چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید بین کاربران دنیا دیجیتال شناخته شده است. تاریخ پر فراز و نشیب این شرکت برای مصرف کنندگان محصولات نشان دهنده نقش موثر دو نفر از موفقترین مدیران در قرن گذشته است از مهمترین عملکرد های این شرکت رویکرد به مدیریت با هدف می باشد.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری ای دیتا

 شرکت ای دیتا یکی دیگر از شرکت های خارجی در بازار ایران می باشد، همانطور که از نام این شرکت پیداست محصولات این شرکت توسط بازرگانان وارد ایران می‌شود.

این شرکت یک شرکت انگلیسی می باشد که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و کار خود را بر اساس راه حل های برتر حافظه تا زندگی مشتریان از لحاظ دیجیتالی توانا کند. این شرکت با دو شعار حرفه‌ای بودن و کمال گرا بودن، محصولاتشان را به برجسته ترین محصولات در زمینه طراحی کارت های حافظه تبدیل کرده است.

این شرکت با متوسل شدن به پشتیبانی و امکانات فنی و همچنین به وسیله امکانات پیشرفته تولیدی خدمات مشتری مداری توانسته به یکی از بهترین تولید کنندگان حافظه ماژول های Dram،  فلش usb، کارتهای حافظه ،درایو های ssd، و هارد اکسترنال، تبدیل شده.

همچنین حرفه ای بودن و نوآوری و همچنین کیفیت محصولات و خدمات آن باعث شده است که بتواند این شرکت در بازار رقابتی امروز، بازار را به دست گرفته و جایی برای سخن گفتن داشته باشد.

همچنین می‌توان به استانداردهای محصولات این شرکت  و همچنین می‌توان به نوآوری و توسعه مداوم محصولات تولید شده بر اساس انتظار مشتری و دریافت جوایز بین‌المللی شناخته شده اشاره کرد .

از جمله جایزه های دریافت شده: جایزه ملی نقره ای در تایوان و جایزه طراحی خوب ژاپن و جایزه طراحی قرمز در آلمان اشاره نمود.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری وریتی

شرکتی نوظهور در بازار آی تی ایران، شرکتی با نام وریتی، این شرکت نوظهور با توجه به اینکه چندین سال است شروع به کار کرده و عمده محصولات و تمرکز فروش خود را بر کشورهای آسیای مرکزی قرار داده است .

ابتدا با تولید فلش مموری و کارت حافظه با تنوع بالا و طراحی زیبا و همچنین قیمت مناسب و اقتصادی به یکی از برندهای پرفروش در زمینه حافظه در ایران تبدیل شد این شرکت یک شرکت انگلیسی است که در لندن در سال ۲۰۰۵ تولید شد. بعد از تثبیت حضور خود با قیمت های مقرون به صرفه در بازار حافظه وارد حوزه پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر نیز شد.

هم اکنون محصولات شامل پاوربانک ،کابل و کارت حافظه با برند وریتی در بازار وارد می‌کند و پیشرفت رو به رشدی را دارد. از جمله محصولات دیگر مربوط به کامپیوتر که توسط این کمپانی تولید می گردد ،می توان موس، کیبورد، هدست، هدفون و دانگل های وایرلس اشاره نمود.

پاوربانک، هندزفری، کابل های تبدیل و فلش مموری، از دیگر محصولات این کمپانی به شمار می‌رود البته اگر تنوع بیشتری می خواهید، حتماً فلش مموری های خود را به شما نشان می دهد فلشهای که با طرح های عروسکی، فانتزی، مدرن و کلاسیک و حتی کارتونی از جذاب ترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری اپیسر

 این شرکت یک شرکت تایوانی میباشد، که در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس گردیده. عمده محصولات این شرکت فلش مموری و هارد اکسترنال می باشد.

شعار این کمپانی دسترسی به بهتر این است .

که بر اساس آن محصولات باکیفیتی را ارزیابی کرده و ادعا داشته که ذخیره سازی نوین دیجیتال و محصولات محیطی را برای استفاده روزمره در ضبط و ذخیره سازی و به اشتراک گذاری اطلاعات دیجیتال طراحی می کند. این برند در کشورهای اروپایی آمریکا ،چین، ژاپن و هند، نمایندگی و دفتر های زیادی دارد تا محصولات خود را راحت تر به تمام نقاط دنیا صادر کند.

این شرکت در سال ۲۰۰۶ اولین هارد خود را معرفی نمود که  قابلیت اطمینان و امنیت اطلاعات را افزایش می داد. در سال ۲۰۰۸ اولین هارد اس اس دی جهان با قابلیت بهینه کردن ذخیره سازی اطلاعات را عرضه نمود و همچنین اولین حافظه اس اس دی که از چهار اسلات رم دوگانه بهره می برد را  معرفی کرد.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری کینگ استار

کمپانی در سال ۲۰۰۵ در کشور تایوان در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتری،دیجیتال و ماژول های حافظه فعالیت خود را آغاز کرد .تین برند برای کیفیت عالی در محصولات تولیدی توجه ویژه ای  میکند و این یکی از نقاط مثبت این کمپانی.است که توانسته در این بازار پر رقابت وارد شود تا یک جایگاه مناسب را بدست بیاورد . در بخش ماژول های حافظه این کمپانی توانسته قدرتمندترین ظاهر شود.و محصولات متنوع و با کارایی عالی را تولید نماید.هدف کارشناسان کینگ استار این است که خالق قابلیتهای جدید و خاص در محصولاتشان باشند با برند خود را در سراسر بازارهای جهانی معروف نمایند.

خرید فلش مموری

حافظه فلش مموری توشیبا

 در سال ۱۸۷۵ نخستین کارخانجات تولید تجهیزات و دستگاه‌های تلگراف در ژاپن با نام محلی تاناکا سیزو و به معنی کارخانه مهندسی تاناکا‌ها به کار افتاد .به خاطر اختراعاتش که شامل عروسک های مکانیکی و یک ساعت که به وسیله تشدید عمل میکرد بسیار معروف بود.

تحت عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات و دستگاه های سنگین الکتریکی آغاز به کار کرد در سال ۱۸۹۰ نخستین کمپانی بزرگ ژاپن در زمینه زمینه تولید لامپهای برقی تاسیس گردید. گام بعدی در راه توسعه این شرکت و تنوع محصولات اضافه شدن کالاهای مصرفی به محصولات آموزشی  از جمله فعالیت‌های این شرکت بود.

محصولات این شرکت: محصولات دیجیتالی ،شبکه‌های دیجیتالی برای آنها ،تجهیزات ارتباطات و تلفن همراه آنها ،لپ تاپ ها و کارت های آی اس و ورودی حافظه های جانبی ،کارت های حافظه ،نمایشگر ال سی دی میباشد.

خرید فلش مموری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.