بگ پارچه ای آماده از کجا بخرید ؟

0

بگ پارچه ای از جمله وسایلی است که برای حمل راحت تر وسایل سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. بگ پارچه ای آماده از مهمترین بخش های ساک دستی آماده به حساب می آید. ساگ سوزنی آماده و ساک دستی پارچه ای نیز از بخش های مهم بگ پارچه ای به حساب می آیند. قیمت بگ پارچه ای اغلب با متغیرهای زیادی همراه است که اغلب شامل چاپ بگ پارچه ای و بگ پارچه ای خام می باشد. شاید بتوان بگ پارچه ای را نیز از زیر مجموعه های مهم هدایای تبلیغاتی نیز بر شمرد.

لیست قیمت ساک پارچه ای

دانلود لیست قیمت با کیفیت بالا

خرید ساک پارچه ای ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

حداقل سفارش بگ پارچه ای آماده چقدر است ؟

حداقل سفارش بگ پارچه ای آماده ۱۰۰ عدد است. برای مشاهده انواع و قیمت بگ پارچه ای آماده و سفارش آن میتوانید در واتس اپ به شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ پیغام داده و سفارش خود را ثبت بفرمایید. سفارش

طریقه ثبت سفارش و دیدن نمونه کار و قیمت بگ پارچه ای آماده چگونه است ؟

برای مشاهده انواع و قیمت بگ پارچه ای آماده و سفارش آن میتوانید در واتس اپ به شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ پیغام داده و سفارش خود را ثبت بفرمایید. سفارش

ارسال بگ پارچه ای آماده چقدر زمان می برد؟

قبل از سفارش ابتدا از موجودی آن بگ دستی آگاهی پیدا کنید ( برای مشاهده انواع و قیمت بگ پارچه ای آماده و سفارش آن میتوانید در واتس اپ به شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ پیغام داده و سفارش خود را ثبت بفرمایید). در صورت موجود بودن کار در تهران ۲ ساعته بعد از واریز برای شما بسته بندی و ارسال خواهد شد. سفارش 

ارسال به تهران بگ پارچه ای آماده چقدر زمان می برد ؟

در صورت موجود بودن کار در تهران ۲ ساعته بعد از واریز برای شما بسته بندی و ارسال خواهد شد.

ارسال به شهرستان بگ پارچه ای آماده چقدر زمان می برد و به چه صورت ارسال می شود؟

اغلب بعد از سفارش بگ پارچه ای، همان روز با تیپاکس بسته شما برای شما ارسال می شود. اگر تیپاکس همان وز ارسال به شهر شما داشته اشد، همان روز یا نهایت فردا آن روز کار به دست شما می رسد.

ضرورت استفاده از بگ پارچه ای و خرید آن چیست؟

شما برای ارائه جنس و کالای خود به مشتریانتان قطعا نیاز به یک ساک خرید و شاپینگ بگ دارید. حال اگر این ساک دستی دارای طرح اختصاصی برند شما باشد مشتری شما به طور ناخودآگاه تبدیل به عنصری برای تبلیغ برند شما می شود. و هم اینکه ساک دستی شما برند شما را تا مدتی در نا خودآگاه مخاطبتان نگاه می دارد.

 در این بین طراحی خاص و مدرن ساک دستی می تواند این ویژگی را تقویت کند و حتی یک بگ پارچه ای با طرحی ایده آل می تواند برند شما را تا سالیان سال در ذهن مخاطبتان و سایرین حفظ کند. پس می توان نتیججه گرفت که یک بگ پارچه ای مناسب نه تنها مشتریانتان را برای شما حفظ میکند بلکه مشتریان تازه ای را به سمت شما روانه خواهد کرد.

بگ پارچه ای دوختی چه مزایایی دارد؟

اصولا بگ پارچه ای دوختی از پارچه اسپان باند ۹۰ گرم تهیه می گردد و با توجه به ساک پارچه های بغل کاست دار که با پارچه ۶۰ گرم تولید می شوند و کیفیت مناسبی هم دارند و هزینه کمتری نسبت به بگ سوزنی دوختی دارند و در زمان کمتری به مشتری تحویل می شوند (به اصطلاح بازار خود را بدست آورده اند) ساک دستی های ۶۰ گرم دوختی به ندرت تولید می گردند. در بگ های پارچه ای دوختی به جای استفاده از دوخت التراسونیک پس از برش پارچه توسط خیاط دوخته می شود(دوخت سنتی)

از مزایای بگ های تبلیغاتی دوختی این هست که استحکام و دوام بیشتری نسبت به ساک های پرسی دارند و تحمل وزن بیشتری داشته و برای مشترینی که محصولات سنگین تری دارند مناسب بوده و پیشنهاد می شود. از مزایای دیگر ساک های پارچه ای دوختی تنوع رنگی در بدنه بگ و عطف و دسته و نواردوزی ها هست که با توجه به برند مشتریان در چند رنگ امکان تولید هست. همچنین محدودیتی در اندازه عطف و دسته لوپ برای این نوع بگ ها وجود ندارد.

بگ پارچه ای متالایز و لمینت چیست ؟

بگ پاچه ای متالایز نوعی از ساک دستی سوزنی هست که یک لایه نازک از جنس آلومینیوم در رنگهای طلایی و نقره ای و سرخابی و آبی که ظاهر براق و جذابی دارد بر روی پارچه بی بافت قرار می گیرد و باعث جذابیت و درخشندگی بگ تبلیغاتی می گردد.در ضمن متالایز بگ ها به خاطر عملیات جرقه گیری که در فرایند تولید بر روی آنها انجام می گیرد قابلیت چاپ دارند و چاپ بر روی آنها ماندگار می ماند. ساک های متالایز هم به صورت فلت بگ و هم به صورت باکس بگ تولید می گردند.

در ساک خرید لمینتی یک لایه پلاستیکی با گرماژ متفاوت بر روی پارچه اسپان باند قرار می گیرد و همچون ساک های متالایز قابلیت چاپ دارد. از مزایای شاپینگ بگ لمینت شده قابلیت چاپ تا هشت رنگ هست که بر روی فیلم opp قرار می گیرد و لایه پلاستیکی (لمینت) بر روی آن از چاپ محافظت می کند و ماندگاری زیادی دارد.البته از معایب این نوع پاکت های پارچه ای تیراژ زیاد برای چاپ اختصاصی و زمانبر بودن روند تولید و هزینه بالای ساخت کلیشه و تولید و از همه مهمتر به علت لایه لمینتی به کار رفته در آنها از لحاظ سازگاری با محیط زیست در درجه پایین تری قرار دارند.

چاپ روی بگ پارچه ای آماده چگونه است ؟

چاپ روی ساک پارچه ای آماده اغلب بصورت چاپ مشکی ، طلایی و نقره ای انجام می شود.

خرید بگ پارچه ای مربعی آماده چگونه است؟ 

اگر شما هم بدنبال خرید بگ پارچه ای مربعی هستید میتوانید براحتی با مشاورین ما تماس حاصل کرده و لیست قیمت بگ پارچه ای مربعی را از آنها بگیرید.
کیفیت بگ پارچه ای مربعی بسیار بالا می باشد و شما براحتی میتوانید بر رو آن چاپ انجام دهید.

چاپ روی بگ پارچه ای آماده چقدر زمان می برد؟

اغلب چاپ روی بگ پارچه ای آماده ۷ روز کاری زمان می برد .

خرید ساک پارچه ای ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

۵ نوع بگ پارچه ای پرطرفدار کدام است ؟

همه بگ پارچه ای از یک جنس نیستند. بااینکه هر بگ پارچه ای از کیسه نایلونی بهتر است و به کم شدن میزان آلودگی کمک می‌کند اما هر نوع پارچه ای که در بگ تبلیغاتی استفاده می‌شود فواید و معایب خودش را دارد به همین دلیل انواع بگ پارچه ای را بررسی می‌کنیم تا بفهمید کدام برای شما بهتر است.

بگ پارچه ای بدون بافت

پارچه بدون بافت به صورت ماشینی و تحت پروسه های شیمیایی و گرمایی و بدون دوخته شدن یا بافته شدن تولید می‌شود به همین علت قیمت پارچه بدون بافت ارزان تر است. پارچه اسپان باند نوعی پارچه بدون بافت است. مهمترین نکته مثبت استفاده از بگ اسپان باند یا دیگر پارچه های بدون بافت قیمت مقرون به صرفه آن ها است. با توجه به قیمت مناسب آن ها شما می‌توانید با هر خرید مشتری و در تعداد بالاتری به آن ها بگ تبلیغاتی هدیه بدهید. این پارچه ها استحکام بالایی دارند، ضد آب و سبک هستند و به همین دلیل بسیاری از مردم از آن ها به عنوان ساک خرید و حمل لوازم استفاده می‌کنند که همین به افزایش آگاهی برند کمک می‌کند.

بگ پارچه ای کرباس

بگ کرباس که از پارچه هایی مثل کنف یا کتان ساخته می‌شود یکی بهترین انتخاب ها برای چاپ لوگو است. ساک دستی کرباس توانایی حمل وزن زیادی را دارد و بسیار زیبا و پر طرفدار است. چاپ بگ کرباس می‌تواند برای انواع بیزینس ها کاربردی باشد و تنها باید طرح مناسب را انتخاب کرد.

بگ پارچه ای نخ پنبه

نخ پنبه یکی از محبوب ترین پارچه هایی است که در بگ به کار می‌رود زیرا بسیار نرم و بادوام است. بگ نخ پنبه یکی از محدود ساک هایی است که قابلیت شست و شو دارد و همین نکته بسیار مثبت باعث استفاده بیشتر از بگ می‌شود. بسیاری از شرکت ها از ساک دستی نخ پنبه برای برندینگ استفاده می‌کنند زیرا نه تنها جلوه بسیاری دارند بلکه برای مدت زیادی دوام دارند و کاربردی هستند.

بگ پارچه ای کنفی

بگ کنفی یا بگ نخ جوت جلوه طبیعی تری دارد. مواد سازنده این بگ کاملاً طبیعی هستند و از گیاه کنف گرفته می‌شوند. جلوه طبیعی بگ کنفی آن ها را تبدیل به یک انتخاب عالی تبلیغاتی برای کسب و کارهایی که با سلامتی، طبیعت، محصولات ارگانیک و خانگی سر و کار دارند کرده است. همچنین بسته بندی های کنفی و کیسه های کنفی درحال کسب محبوبیت بیشتری هستند و استفاده از آن ها می‌تواند برند شما را امروزی و مدرن نشان دهد.

بگ پارچه ای پلی استر

مهمترین قابلیت بگ پلی استر کابردی بودن است. پلی استر کاملاً ضد آب است و در روز های بارانی از لوازم شما محافظت می‌کند. چاپ روی بگ پلی استر بسیار راحت است و تقریباً تمام چاپخانه ها دستگاه چاپ مورد نیاز برای این کار را دارند.

شما می‌توانید بگ تبلیغاتی را در خیابان به مردم بدهید، همراه با هر خرید برای مشتری یک ساک دستی ارسال کنید، بگ را همراه با هدایای تبلیغاتی در خیریه ها و همایش های شهر پخش کنید و بسیاری از موارد دیگر که بر اساس نوع کسب و کار شما می‌توانند مناسب باشند.

خرید ساک پارچه ای ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

چرا از بگ پارچه ای بعنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی یاد می شود؟

بگ پارچه ای یک کالای کاربردی تبلیغاتی محسوب می شود. که با نام های مختلفی شناخته می شود. مانند بگ پارچه ای ساک دستی نانون و سوزنی. همانطور که که از اسم بگ پارچه ای مشخص است این نوع ساک دستی تبلیغاتی از جنس موادی مانند پارچه که البته از پلاستیک است و به اصطلاح بافتینه ساخته می شود . که معمولا در دو گرم ۶۰ و ۹۰ گرمی موجود است. و بسته به عطف و نوع دسته آن مورد تغییر است. که در دو نوع بگ پارچه ای دوختی و بگ پارچه ای پرسی می باشد.

بگ پارچه ای دوختی به وسیله دوخته شدن پارچه ساخته می شود و بگ پارچه ای پرسی بوسیله پرس پارچه که توسط دستگاه تمام اتوماتیک انجام می شود ساخته می شود.

بگ پارچه ای دارای دو نوع دسته می باشد. که در نوع دسته موزی آن پارچه برش می خورد و یک فضا به عنوان دسته در داخل بگ پارچه ای ایجاد می شود. در نوع بگ پارچه ای دسته بندی یک بند به بگ پارچه ای به صورت پرس و یا دوخت اضافه می شود. در بگ پارچه ای دوختی از نوع دسته بندی برای ساک دستی استفاده می شود.

نکته ای که خیلی در مورد بگ پارچه ای ( ساک دستی نانون ) حائز اهمیت می باشد کیفیت ساک دستی می باشد که به عناصری مختلفی بستگی دارد. اولین نکته در مورد کیفیت بگ پارچه ای جنس بافتینه مصرفی ساک دستی می باشد که پارچه ساک دستی باید از نوع مرغوب و درجه یک باشد که گروه نگارینه به دلیل حجم بالای اقلام تولیدی خود از بهترین کیفیت مواد اولیه استفاده می کند. نکته دیگر در کیفیت بگ پارچه ای تولید آن است و به اصطلاح مقوام بودن دوخت و پرس بگ پارچه ای تا بتواند اجناس با اوزان سنگین را نیز به راحتی حمل کند.

نکته دیگر در کیفیت بگ پارچه ای شما نوع چاپ برند شما بر روی ساک دستی است که اغلب به صورت چاپ سیلک انجام میشود که باید از مرکب مرغوب و بهترین نوع چاپ باشد تا به مرور زمان طرح شما از بین نرود.

بگ پارچه ای کتان چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

بگ پارچه ای کتان برای چاپ لوگوی شما فوق العاده است. از پارچه هایی با ضخامت های مختلف، بنا بر نیاز شما قابل تولید است. امکان چاپ در دو سمت این ساک دستی بصورت رنگی وجود داشته و به علت بافت پارچه چاپ نیز همراه با پارچه در بگ پارچه ای کتان از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است.

بگ پارچه ای کتان نسبت به دیگر ساک دستی های پارچه ای از کیفیت بالاتری برخوردار است و ما در این مجموعه بگ پارچه ای متقال با کیفیت بالا برای شما تولید می کنیم. بگ پارچه ای کتان قابلیت شستشو بدون از دست رفتن کیفیت را داشته و همین نکته آن را برای مصارف طولانی مدت به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل کرده است.

بگ پارچه ای کتان عموما از یک رنگ پارچه به رنگ استخوانی تولید میشود تا قابلیت چاپ انواع رنگ روی آن محیا باشد.

مزایای بگ پارچه ای کتان چیست ؟

  • بگ پارچه ای کتان بسیار مقاوم بوده و در عین حال از ظرافت و زیبایی نیز برخوردار است.
  • چاپ روی بگ پارچه ای کتان به دو صورت چاپ سیلک و چاپ دیجیتال(سابلیمیشن) انجام می شود.
  • بگ پارچه ای کتان بدون شک در میان دیگر انواع این دسته سرآمد است.
  • بگ پارچه ای کتان با پارچه کتان تهیه شده ار پنبه تولید می شود که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.
  • بگ پارچه ای کتان محدودیت در ابعاد نداشته و می توانید در هر سایزی سفارش دهید.
  • چاپ روی بگ پارچه ای کتان به دو روش سیلک و دیجیتال انجام می شود که هر کدام خصوصیات و قیمتی متفاوت دارند.
  • بگ پارچه ای کتان می تواند ساده یا با بدنه،با زیپ یا بدون زیپ و با انواع دسته های رایج تولید شود.
  • هر بگ پارچه ای کتان تبلیغی چشم گیر و کارآمد است تا آنجا که شما در هر نمایشگاه
  • به دلیل استقبالی که از بگ پارچه ای کتان می شود چندین بار نیاز به سفارش مجدد خواهید داشت!
  • بگ پارچه ای فقط یک ساک خرید نیست، ساک خرید برای شما که برند خود را روی آن حک می کنید
  • تبلیغی متحرک است که برای شما تبلیغاتی کم هزینه و به صرفه تر از تبلیغات تلویزیونی حساب می شود.

جنس بگ پارچه ای کتان از چیست ؟

کتان پارچه ای است که از الیاف گیاه کتان Linum usitatissimum ساخته شده است. الیاف کتان بسیار با دوام هستند، پارچه بدون این که خشن و زبر باشد دوام و استحکام بالایی دارد. الیاف پارچه با گذشت زمان کش نمی‌‎یابند. مزایای استفاده از ساک دستی پارچه ای کتان حمل راحت کالای خریداری شده برای مشتری، ماندگاری و دوام بیشتر نسبت به نایلون های تبلیغاتی، حمل کالای سنگین تر نسبت به نایلون های تبلیغاتی و همین طور چاپ لوگو روی ساک دستی پارچه ای کتان از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

ساک دستی کتان سر جمه شو بغچه ای  با دوخت نخ و مقاومت بالا تهیه شده از الیاف گیاهی و طیبیعی دوست دار محیط زیست می باشد. این محصول در سایز ها و مدله های مختلف تولید میشود و علاوه بر آن چاپ روی آن با کیفیت قابل توجهی انجام می شود. دوام بالای این محصول و همچنین طبیعی بودن الیاف آن باعث شده نظر بسیاری از مشتریان به این محصول جلب شود

جنس بگ پارچه ای از چیست؟

جنس ساک دستی های پارچه ای از نوع کتان- متقال- برزنت و منسوجات بی بافت (نانوون) هستند که پر کاربردترین انها بگ پارچه ای اسپان باند از زیر مجموعه های منسوجات بی بافت هست. منسوجات بی بافت نوعی از پارچه هستند که همانطور که از نامش پیداست بدون بافت بوده و از الیاف جدا از هم بوجود می آیند و تار و پودی ندارند. منسوجات بی بافت انواع مختلفی دارند که در صنایع گوناگون به کار می رود که بگ های پارچه ای سوزنی از نوع پارچه بی بافت پلی پروپیلن هستند.

بگ پارچه ای چگونه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است ؟

بگ پارچه ای خرید (شاپینگ بگ) که توسط مشتریان برای حمل اجناس خریداری شده استفاده می‌شود اغلب از جنس پلاستیک و یکبار مصرف می‌باشند. ازآنجایی‌که هرساله آسیب‌های زیست‌محیطی مثل تولید بی‌رویه زباله توسط انسان موجب گرم‌شدن کره زمین و ازبین‌رفتن منابع طبیعی می‌شود اکثر تولید کنندگان سعی دارند تا با تولیدات و محصولاتی که قابلیت بازیافت داشته باشند از پیشرفت این نوع آسیب‌ها جلوگیری کنند. یکی از این محصولات موثر ساک دستی پارچه ای است که چندین بار قابل مصرف است و تجدیدپذیر نیز می‌باشد.

استفاده از این بگ پارچه ای در ابتدا کار ساده‌ای نبود و صاحبان کسب و کار به‌سختی آن را می‌پذیرفتند چون تصور آنها این بود که استفاده از ساک خرید پارچه ای در برابر نایلون، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست در حالی که برخلاف تفکر آنها ارائه بگ پارچه ای به دلیل اینکه چندین بار قابل استفاده است، بسیار ماندگار و مقرون به صرفه تر از  نایلون می‌باشد. علاوه بر آن قابلیت چاپ پذیری پارچه های اسپان باند که برای دوخت ساک خرید پارچه ای استفاده می شود راهی جدید برای تبلیغات به وجود آورده است.

خرید ساک متقال تبلیغاتی

در برخی کشورها برای اینکه صاحبان کسب و کار و در پی آن مردم عادی مجاب به استفاده از ساک خرید پارچه ای شوند، برای استفاده از نایلون مبلغی مالیات در نظر گرفتند. با این کار قطعا فروشنده ترجیح می‌داد به جای استفاده از نایلون از بگ پارچه ای تبلیغاتی استفاده کند که هم از طریق مشتریان خود برند خود را تبلیغ کند و هم مالیات اضافه پرداخت نکند.

کاهش استفاده از نایلون یکبار مصرف آنقدر در روند حفظ محیط زیست تاثیرگذار است که در برخی از شهرها قانونی وضع شده که به ازای استفاده از مصرف یک عدد نایلون یکبار مصرف مبلغی به عنوان جریمه پرداخت شود. برای ترویج استفاده از بگ پارچه ای از آن به نام “کیسه هایی برای زندگی” یا “کیسه های سبز” یاد می‌کنند و در برخی از فروشگاه ها این ساک خرید ها را جهت حمل کالا در قسمتی از فروشگاه ها قرار می دهند و برای مشتریانی که از آن استفاده کنند تخفیف قائل می‌شوند.

بگ پارچه ای چه مزایایی برای محیط زیست دارد ؟

ساک دستی پارچه ای یک وسیله بسیار پراهمیت برای تبلیغات محصول و برند است که سازگار با محیط‌زیست و چند بار مصرف است و فروشگاه‌ های بی‌شماری وجود دارند که با چاپ و طراحی ساک دستی پارچه ای به‌صورت سفارشی و منحصر به‌ فرد، برند خود را از سایر رقبا متمایز می‌کنند. معمولا جنس ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی و فروشگاهی از اسپان باند یا سوزنی است.

معمولا در مناسبت‌های مختلف و در نمایشگاه ها و سمینارها برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی از بگ پارچه ای استفاده می‌شود ولی اگر هدایایی هستند که وزن زیادی دارند بهتر است تا از ساک دستی متقال استفاده شود زیرا ساک دستی اسپان تحمل وزن بالا را ندارد ساک دستی متقال قابل شستشو و بسیار کاربردی‌تر است و عمر بیشتری نسبت به ساک دستی اسپان دارد.

چرا باید از بگ پارچه ای استفاده کنیم ؟

بگ پارچه ای اسپان باند امروزه در حال رونق بسیار می باشد تا جایی که پیش بینی شده ارزش سهام اسپان باند در سال ۲۰۲۱ به بالاترین ارزش خود در جهان می رسد. با توجه به این مورد می توانیم در یابیم که یکی از روش های سرمایه گذاری در این سال ها سرمایه گذاری بر روی اسپان باند و صنایع وابسته و زیر دسته های آن می باشد .

اما چرا اسپان باند در حال گسترش است؟

امروزه با توجه به روند رو به نابودی محیط زیست گروه ها و کمپین های زیادی جهت اصلاح رفتار بشر در حفظ محیط زیست احیا شده اند.یکی از عوامل مهم و جدی که به نابودی محیط زیست منجرب می شود استفاده از نایلون می باشد .نایلون ها بیش از حد در زندگی انسان رواج پیدا کرده اند و همانطور که میدانید صد ها سال زمان برای تجزیه نایلون در طبیعت زمان لازم است .

دانشمندان در تلاشند که باکتری هایی برای تجزیه پلاستیک به وجود بیاورند تا این معضل را برطرف کنند. اما یکی از روش های مبارزه با نایلون و کاهش مصرف آن استفاده از جایگزین برای نایلون ها می باشد. بگ پارچه ای یکی از بهترین جایگزین های نایلون در فروشگاه ها می باشد. بهترین مزیت این بگ ها تجزیه پذیری می باشد برای همین به آن ها بگ پارچه ای دوستدار محیط زیست می گویند .

چرا ما باید از بگ پارچه ای استفاده کنیم ؟؟

همانطور که در بالا ذکر شده بهترین خصوصیات بگ پارچه ای دوستداری با محیط زیست است اما آیا این تنها دلیل استفاده از این کیسه هاست؟

پاسخ خیر است ما دلایل دیگری برای استفاده از این کیسه ها داریم .

شما بعد از خرید از فروشنده وقتی به خانه برگشتید با نایلونی که فروشنده به شما داده چه کار می کنید ؟؟

اکثر شما این نایلون را دور انداخته و در سطل زباله می اندازید و در واقع به طبیعت می اندازید و مشکلی برای طبیعت هم ایجاد می کنید. اما اگر فروشنده کالای شما را در بگ پارچه ای گذاشت پس از رسیدن به خانه با آن چه می کنید ؟؟

طبیعتا حیف است که این کیسه را دور بیندازید و از آن مجددا استفاده می کنید. شما این بگ پارچه ای را برای خرید در فروشگاه های دیگر با خود می برید یا گاهی مواقع وسیله ای داخل آن می گذارید و جابجا می کنید اما سوال اینجاست روی این بگ پارچه ای چه چیزی نوشته شده ؟؟

معلوم است نام فروشگاهی که از آن خرید کرده اید. در واقع تبلیغ این فروشگاه با این بگ ها در سطح شهر چرخانده می شود و مردم با نگاه لحظه ای به آن اثراتی در ناخود آگاه ذهنشان ایجاد شده که میتواند برای فروشگاه جذب مشتری کند در واقع این بگ ها یکی از روش های موثر تبلیغاتی می باشد و روند رو به رشد آن بازار مناسبی برای این فعالیت ایجاد می کند و به حفظ محیط زیستمان کمک می کند .

هزینه بگ پارچه ای آماده به چه صورت است ؟

هزینه بگ پارچه ای آماده به چه صورت است ؟

بگ پارچه ای آماده از آنجایی که در بسته های ۱۰۰ عددی عرضه می شود، قیمت بالاتری نسبت به سفارش تیراژ ۱۰۰۰ عددی و بالاتر دارد. برای مشاهده انواع و قیمت بگ پارچه ای آماده و سفارش آن میتوانید در واتس اپ به شماره ۰۹۱۹۴۱۱۶۹۷۱ پیغام داده و سفارش خود را ثبت بفرمایید

بگ پارچه ای آماده تحمل چقدر وزن را داراست ؟

اغلب ساک دستی های پارچه ای نسبت به گراماژ خود(۶۰ گرم و ۹۰ گرم) میتوانند وزنی حداقل ۳ کیلو را تحمل کنند .

انواع دسته در بگ پارچه ای کدام است ؟

بگ پارچه ای تولیدی از منسوجات بی بافت دارای دو نوع دسته پانچ (موزی) و دسته لوپ (دسته زنبیلی) هستند. دسته پانچ طی فرایند تولید نانوون بگ توسط دستگاه پانچ پارچه در قسمت بالایی کیسه پارچه ای (لبه دوبل شده) ایجاد می گردد. دسته پانچ در انواع بگ پارچه ای از فلت بگ گرفته تا بغل کاست امکان تولید و تعبیه دارد و در تمامی اندازه های ساک سوزنی امکان ایجاد دسته پانچ وجود دارد

دسته لوپ که دسته بندی یا زنبیلی نیز نامیده می شود از جنس خود پارچه بی بافت تولیدی برای بگ پارچه ای هست و در فرایند تولید بگ در آخرین مراحل توسط دستگاه اتوماتیک با دوخت التراسونیک با کیفیت به قسمت دوبل شده پارچه در بالای ساک دستی وصل می شود. رنگ دسته لوپ می تواند متمایز از خود بگ باشد و جلوه زیبایی را به ساک خرید می دهد (نمونه: ساک دستی زرد با دسته لوپ مشکی و بالعکس)

دسته لوپ نسبت به دسته پانچ در ساک دستی سوزنی با اندازه های بزرگتر کارایی بهتری داشته و تحمل وزن بیشتری را دارد و شکیل تر هستند

سایز بگ آماده پارچه ای اغلب چه سایزهایی است ؟

از مرسوم ترین سایزهای بگ پارچه ای آماده میتوان به سایزهای ۳۰×۴۰ و ۲۰ ×۳۰ و ۴۰×۵۰ و ۳۵×۴۵ اشاره کرد.

بگ پارچه ای آماده در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

بگ پارچه ای اغلب در رنگ های اصلی تولید و به بازار عرضه می شود. ما هم  اغلب سایزهای اصلی را  در رنگ های مشکی و سفید موجود داریم .

بگ پارچه ای آماده در چه گراماژی تولید می شود؟

بگ پارچه ای آماده در چه گراماژی تولید می شود؟

اغلب بگ پارچه ای آماده در گراماژ ۶۰ گرم و ۹۰ گرم تولید می شود.

هزینه چاپ روی بگ پارچه ای آماده چقدر است ؟

هزینه چاپ روی بگ متغیر است. هزینه چاپ مشکی از هزینه چاپ نقره ای و طلایی کمتر است.

منظور از بگ پارچه ای فلت و کاست دار چیست؟

فلت بگ ها زیر مجموعه ای از بگ های سوزنی هستند که هیچ گونه عطفی (کاست) ندارند و دو طرفه پارچه توسط دوخت التراسونیک (فرا صوت) به یکدیگر دوخته می شوند.بدون اغراق می توان فلت بگ ها جز پر فروش ترین بگ های تبلیغاتی هستند. فلت بگ ها جایگزین بسیار مناسبی برای ساک های نایلونی و کیسه های نایلکس هستند و کیفیت و دوام بیشتری دارند و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه ترند.ضمن اینکه بگ های سوزنی دوستدار محیط زیست و آنتی باکتریال نیز هستند

بگ پارچه ای کاست دار نیز دسته دیگری از بگ های تبلیغاتی هستند که یا در کف پاکت  یا از سه طرف دارای کاست می باشند بگ پارچه ای که در پایین بگ حداقل ۱۰ سانت عطف دارد را بگ پارچه ای ته گاست یا ته پاکت می نامند

بگ پارچه ای سه طرف گاست را بگ پارچه ای بغل کاست یا سه طرف عطف دار می نامند. نسل جدید این نوع ساک پارچه ای ها را که در گرماژ ۹۰ تولید می شوند و دوخت دستگاهی از بیرون انجام می شود و به صورت کاملا اتوماتیک تولید می گردند باکس بگ می گویند

جنس ساک پارچه ای آماده از چیست ؟

جنس بگ پارچه ای آماده اغلب از پارچه اسپان باند است .

بگ پارچه ای به چه صورت چاپ می شود ؟

بگ پارچه ای به انواع مختلف چاپ می شود که میتوان به موراد زیر اشاره کرد :

چاپ سیلک اسکرین بگ پارچه ای

چاپ سیلک اسکرین بر روی بگ پارچه ای به صورت دستی و دستگاهی انجام می گیرد که بعد از گرفتن خروجی طرح و عکاسی و ساخت کلیشه به صورت تک رنگ یا چند رنگ به صورت تفکیکی چاپ بر روی بگ پارچه ای از قبل تولید شده و آماده انجام می گیرد. چاپ سیلک دستی هنوز پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین نوع چاپ بر روی بگ های پارچه هست. رنگ مورد استفاده برای چاپ سیلک بگ پارچه ای رنگ پی وی سی هست و هزینه چاپ با توجه به رنگ چاپ (معمولی و نقره ای و طلایی و فلوردار) و برند رنگ متفاوت هست.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی چاپ سیلک مرکب رول به رول نیز به بازار عرضه شده که نحوه چاپ قبل از تولید ساک سوزنی و بر روی پارچه انجام می گیرد و قابلیت چاپ با کیفیت و در هر رنگی به درخواست مشتری را بر روی هر رنگ پارچه دارد. سرعت و دقت بالاتر و کیفیت بهتر و ضایعات کمتر از مزایای این روش هست البته حداقل تیراژ و هزینه این نوع چاپ نیز متفاوت هست و برای ساک دستی با تیراژ زیاد پیشنهاد می گردد.

چاپ فلکسو بگ پارچه ای

چاپ فلکسو چه به صورت رول به رول و چه بعد از تولید بگ پارچه ای نیز صورت می گیرد و برای طرح دار کردن پارچه ساک دستی چه به صورت عمومی و چه اختصاصی و نیز چاپ لوگو و برند مشتریان بر روی پارچه خام انجام می گیرد. چاپ فلکسو نمونه ای از چاپ هست که با بهره گیری از کلیشه ژلاتینی عمل چاپ را بر روی پارچه یا ساک دستی انجام می دهد و قابلیت چاپ چند رنگ با کیفیت مطلوب برای سفارش های با تیراژ بالا به صورت اختصاصی را دارد. در این نوع چاپ با توجه به اندازه کلیشه ژلاتینی و فرم عمومی و اختصاصی و تعداد و میزان رنگ کاربردی هزینه متفاوت خواهد بود.

چاپ اورینت بگ پارچه ای

یکی دیگر از انواع چاپ ساک پارچه ای،چاپ اورینت هست که یک نوع از چاپ های معمول روی تی شرت محسوب می شود و بر روی بگ پارچه ای هم امکان پذیر هست. رنگ چاپ اورینت و توری مورد استفاده و نحوه چاپ اورینت با چاپ سیلک متفاوت هست و کیفیت بهتری نسبت به رنگ پی وی سی چاپ سیلک ساک دستی دارد و امکان چاپ رنگ های روشن بر روی ساک دستی های با رنگ تیره را دارد، البته ناگفته نماند هزینه چاپ اورینت نسبت به چاپ سیلک بسیار بیشتر هست.

قیمت بگ پارچه ای به چه صورت تعیین می شود؟

ساک دستی های پارچه ای به صورت عمومی و اختصاصی تولید می شوند. در فرم های عمومی بگ پارچه ای ابعاد و همچنین گرماژ آن از قبل تعیین شده و قابل تغییر نیست. در ساک دستی های پارچه ای اختصاصی همه موارد بنا به درخواست مشتری قابل تغییر است. پس چنانچه بگ پارچه ای مورد نیاز شما در موارد عمومی وجود نداشت برای اطلاع از قیمت ساک دستی با ما تماس حاصل کنید و مشخصات ساک دستی مورد نظر خود را از لحاظ سایز ساک دستی و همچنین گرماژ آن اعلام بفرمایید تا قیمت محاسبه گردد. ما قادر به تولید و چاپ  هر نوع ساک دستی کاغذی در سایز مختلف میباشیم.

انواع ساک پارچه ای آماده کدام است ؟

از انواع بگ آماده پارچه ای می توان به ساک دستی پارچه ای و سوزنی و متقال و برزنتی اشاره کرد.

مزایای استفاده از بگ پارچه ای چیست ؟

بگ پارچه ای کیسه‌های تهیه‌شده از پارچه هستند و به کیسه‌های پلاستیکی که قابل‌استفاده مجدد و قابل بازیافت هستند، ترجیح داده می‌شوند. آن‌ها دوست‌دار محیط‌زیست هستند و باعث تهدید محیط‌زیست نمی‌شوند. از آن‌ها برای حمل مواد غذایی، خرید و غیره استفاده می‌شود. با افزایش استفاده از بگ پارچه ای بجای کیسه‌های پلاستیکی، باید محیط زیست خود را حفظ کرد. اجازه دهید به برخی از مزایا و معایب استفاده از بگ پارچه ای نگاه کنیم.

بگ پارچه ای دوست‌دار محیط‌زیست است

بگ پارچه ای برخلاف کیسه‌های پلاستیکی که باعث تاثیرات شدید زیادی بر محیط‌زیست می‌شوند، آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد می‌کند.

بگ پارچه ای براحتی قابل بازیافت است

بازیافت کیسه‌های پلاستیکی بسیار دشوار است. بازیافت کیسه‌های پلاستیکی کاری زمانبر است. از طرف دیگر، بگ پارچه ای را می‌توان به راحتی بازیافت کرد. کاغذ زباله نیز زیست تخریب پذیر است و می‌تواند به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد. این ویژگی فاسد کننده نبودن پارچه، زباله را کاهش می‌دهد.

بگ پارچه ای براحتی قابل حمل است

آسان کردن یکی از مزایای حمل یک بگ پارچه ای است که حمل آن‌ها بسیار آسان‌تر است. آن‌ها در مقایسه با کیسه‌های پلاستیکی مقاوم تربه نظر می‌رسند در نتیجه مصرف کنندگان آن‌ها را ترجیح می‌دهند.

بگ پارچه ای برای برندسازی یک ابزار عالی به حساب می آیند

امروزه بسیاری از برندها زمان و پول را صرف ایجاد طرح‌های جذاب می‌کنند تا بر روی بگ پارچه ای به چاپ برسند که به ترویج موثر برند آن‌ها کمک می‌کند. ساخت این نوع از بگ های پارچه ای منحصر به فرد و جذاب، به ایجاد هویت برند در میان مصرف کنندگان کمک کند.

بگ پارچه ای از ساک دستی کاغذی مقاوم تر است

اگر شما نیز از ساک دستی کاغذی آماده ( ساک دستی آماده کرافت، ساک دستی آماده گلاسه) استفاده کرده باشید، یکی از معایب این ساک دستی ها تحمل وزن کم در آنها است. بگ پارچه ای براحتی میتواند وزن های زیاد را هم تحمل کند.

برای تولید بگ پارچه ای در مقایسه با ساک دستی کاغذی نیاز به قطع درختان نیست

در تولید بگ پارچه ای در مقایسه با بگ کاغذی نیاز به قطع درختان نیست. شما می توانید با انتخاب بگ پارچه ای بجای ساک دستی کاغذی به حفظ درختان کمک شایان توجهی کنید.

پارچه اسپان باند چیست ؟

اسپان باند نوعی از منسوجات بی بافت هست که از فیلامنتهای ممتد که طی فرایند اکستروژن و کشش و باندینگ تولید شده اند تشکیل شده است. پارچه اسپان باند را پارچه بی بافت یا پارچه سوزنی نیز می نامند. پارچه اسپان باند خلاف تصور عموم جامعه که فکر می کنند نوع جدیدی از منسوجات هست از دهه ۴۰ قرن بیستم به صورت مدرن و تجاری به بازار عرضه شده است و سهم گسترده ای از منسوجات را به خود اختصاص داده است. البته جوامع امروزه به علت همه گیری کرونا(کویید-۱۹) بیشتر با اینگونه پارچه به علت مصارف پزشکی و بهداشتی آن آشنا شده اند.اسپان باند به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد کاربرد گسترده در صنایع مختلف دارد از تولید چای کیسه ای گرفته تا صنایع راه سازی و نظامی و …

کاربرد پارچه اسپان باند چیست ؟

پارچه اسپان باند با توجه به مصارف مختلف و کاربرد در صنایع گوناگون علاوه بر تمایز در رنگ و گرماژ و عرض ویژگی هایی نظیر آب دوست یا آب گریز بودن و آنتی باکتریال و نرمی و لطافت را نیز دارد. پارچه اسپان باند در صنایع پزشکی و بهداشتی و کشاورزی و صنایع اتومبیل سازی و فیلترسازی و بسته بندی مواد غذایی و انواع کاور و غیره کاربرد دارد. پارچه اسپان باند برای تولید پوشک و ماسک و گان بیمارستانی و ملحفه بیمارستانی و لفاف میوه و کیسه مخصوص تولید بذر و پوشش برای جلوگیری از رشد علف هرز و فیلتر آب و فیلتر هوا در صنایع مختلف و تولید پاکت پارچه ای و کیسه سوزنی و کاور کت و شلوار و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای بگ پارچه ای چیست ؟

  • بادوام و باکیفیت
  • آنتی باکتریال
  • سازگار با محیط زیست (eco friendly)
  • شکیل و زیبا
  • دارای تنوع رنگی و گرماژ مختلف برای مصارف گوناگون
  • قابلیت انواع چاپ بر روی آنها
  • بیلبورد تبلیغاتی متحرک
  • قیمت مناسب
  • برند سازی و احترام به مشتریان
  • سبک و در عین حال مستحکم

مزایای بگ پارچه ای نسبت به دیگر ساک دستی ها چیست ؟

  • ساک پارچه ای نسبت به کیسه های پلاستیکی و کاغذی بادوام ترو مستحکم تر بوده و ماندگاری بیشتری دارد و حمل کالای خریداری شده توسط مشتری با آنها راحت تر هست وبه صورت یک بسته بندی شیک و زیبا در ذهن مشتریان شما ایجاد ارزش می کند. قابلیت استفاده چندین باره داشته و به صورت یک بیلبورد تبلیغاتی موثر در دست افراد به برندسازی و معرفی فروشگاه و محصولات و… می پردازد.
  • جنس پارچه ساک دستی های بی بافت(nonwoven bag) آنتی باکتریال هست و با توجه به تماس انواع ساک دستی با مواد مختلف و همچنین قرارگیری آنها بر روی زمین وتماس دست آلوده، امکان جذب آلودگی ها و باکتری ها در سطح آنها وجود دارد. از این رو با توجه به خاصیت آنتی باکتریالی بگ پارچه ای نسبت به سایر بگ ها، استفاده از ساک پارچه ای به داشتن جامعه سالم ترنیز کمک می کند.
  • بگ پارچه ای دوستدار محیط زیست هستند و نسبت به کیسه های پلاستیکی که سالیان طولانی در محیط زیست باقی می مانند و به آن آسیب می زنند به آسانی قابل بازیافت هستند. استفاده از ساک دستی آماده یا جعبه آماده نیز به مصرف بیشتر کاغذ و قطع درختان منجر می شود از این رو استفاده از بگ پارچه ای به داشتن محیط زیستی پاک تر نیز کمک می کند. همچنین استفاده چندباره از بگ پارچه ای نسبت به سایر کیسه های نایلونی و کاغذی به دلیل عمر مفیدشان و کیفیت و زیبایی آنها و همچنین قابلیت شستشویی که دارند منجر به دیرتر بازیافت شدن آنها و داشتن محیط زیستی سالم تر کمک می کند
  • بگ پارچه ای با توجه به کیفیت و ماندگاری که دارند قیمت مقرون به صرفه ای نیز چه نسبت به کیسه ای نایلونی و ساک های کاغذی چه نسبت به سایر بگ پارچه ای از جنس متقال و کتان و برزنت دارند و با توجه به سرعت بالای تولید در زمان کوتاه تری هم آماده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند
  • ساک سوزنی تبلیغاتی قابلیت انواع چاپ لوگو و برند مشتریان را به صورت انواع چاپ سیلک،چاپ اورینت،چاپ فلکسو و چاپ مرکب در تیراژ مختلف و قیمت مناسب و کیفیت عالی به درخواست مشتریان در راستای تبلیغ و معرفی برند و فروشگاه و محصولاتشان را دارد.

مراحل تولید و چاپ بگ پارچه ای چیست؟

در ساک دستی های پارچه ای پرسی کلیه مراحل کار توسط دستگاه تمام اتوماتیک انجام می شود ولی در نوع ساک دستی های پارچه ای دوختی مراحل تولید توسط نیروی انسانی و با چرخ خیاطی های صنعتی انجام می شود. پس از تولید ساک دستی ، ساک دستی های پارچه ای به قسمت چاپ سیلک مجموعه ارجاع داده میشود و پس از ساخت شابلون طرح مورد نظر شما برند شما بر روی ساک دستی منتقل می شود.

معایب بگ پارچه ای چیست ؟

  • بگ پارچه ای ضد آب نیست
  • بگ پارچه ای براحتی قابل چاپ چهاررنگ نیست
  • چاپ سفید بر روی بگ پارچه ای هزینه زیادی دارد
  • تنوع رنگی بگ پارچه ای از ساک دستی کاغذی کمتر است
  • تولید بگ پارچه ای نیست به ساک دستی کاغذی زمان بیشتری می برد
  • تنوع جنس و وزن بگ پارچه ای نسبت به ساک دستی کاغذی کمتر است

بگ پارچه ای چگونه تولید می شود؟

طاقه پارچه اسپان باند پس از قرار گرفتن در دستگاه تولید پاکت پارچه ای طی فرایندی باز می شود و توسط دستگاههای اولتراسونیک دوخت در قسمت های مختلف ایجاد می گردد. با توجه به سایز پاکت پارچه ای و گرماژ حرارت دستگاه تنظیم می گردد. پس از دوخت التراسونیک در قسمت بالایی پاکت سوزنی (محل قرار گیری دسته) طی فرایندی پارچه تا می شود و حالا زمان تعبیه دسته بر روی ساک دستی هست پس از تنظیم شدن دستگاه و قرار گرفتن دسته بر روی کیسه سوزنی نوبت عملیات دوخت و تنظیم محل دوخت به صورت صحیح می رسد.

پس از تمامی مراحل و تنظیم سرعت دستگاه ساک دستی برش می خورد و آماده می گردد. در پایان اپراتور کیفیت ساک پارچه ای خروجی را چک می کند و محل قرار گرفتن دسته و کیفیت دوخت و سایر مسایل مورد بررسی قرار می گیرد و پاکت ها پس از جمع آوری آماده بسته بندی و تحویل می شوند.

گاهی پارچه قبل از تولید باید برش یا چاپ گردد که یک توسط دستگاه برش رول به رول به طور دقیق آماده می شود. بسته به نوع چاپ پارچه به صورت فلکسو رول به رول یا چاپ سیلک (مرکب) رول به رول قبل از تولید چاپ می شود و سپس آماده تولید می گردد و به صورت بگ پارچه ای در می آید.این نوع چاپ ها برای تیراژ بالا مناسب و مقرون به صرفه هستند.

سرعت تولید و کیفیت دوخت در دستگاههای مختلف بستگی به کیفیت دستگاههای التراسونیک و هورنها و قطعات و مهارت و تجربه اپراتور و سرویس دوره ای دستگاه و شرکت سازنده و پشتیبانی آنها دارد.

قیمت بگ پارچه ای چقدر است ؟

با توجه به بازار موجود و هزینه های بالا تمام سعی این مجموعه تولید و چاپ ساک دستی با قیمت ارزان می باشد. که با توجه به اینکه ساک دستی های تولید شده در کارخانه مجموعه بدون هیچ واسطه ای تولید می شود قیمت تمام شده ساک دستی ها نسبت به سایر رقبا ارزان تر است. لازم به ذکر است که ما هیچوقت کیفیت را فدای قیمت نخواهیم کرد و ارزان بودن قیمت بگ پارچه ای تولید شده در این مجموعه دلیل بر کم بودن کیفیت آن نمی باشد و ساک دستی های تبلیغاتی در بالاترین سطح کیفی تولید می شوند.


بهترین فروشگاه فروش بگ پارچه ای کجاست ؟ 


خرید بگ پارچه ای از بهرنگ

فروشگاه بهرنگ

چاپ و تبلیغات بهرنگ مشاور و مجری در امور طراحی و چاپ فوری با بالاترین کیفیت می باشد. چاپ و تبلیغات بهرنگ، متخصصان و کارشناسان و دانش آموختگان صنعت چاپ کشور را دور هم جمع کرده و دغدغه بهترین انتخاب را برای مشتریان به حداقل رسانده است. از جمله خدمات این گروه، خدمات چاپ کاتالوگ و چاپ کارت ویزیت و چاپ بروشور در تیراژ بالا می باشد. اینکه چرا ما اغلب در تیراژ بالا کار میکنیم، به دغدغه چاپ بهرنگ بر میگردد که میخوهد بهترین کیفیت را به مشتریان خود بدهد. ما دست به تولید ساک دستی آماده کرافت و گلاسه در تیراژ پایین زده ایم که میتواند انتخاب مشتریان را برای شروع کار کمتر کند.


خرید بگ پارچه ای از گستران

فروشگاه گستران

مجموعه گستران متشکل از واحد طراحی، چاپ و خدمات پس از چاپ در زمینه ارائه خدمات چاپ و بسته بندی آماده به شما مشتران عزیز خدمت دهی می کند. این مجموعه خدماتی مانند چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، بگ پارچه ای، جعبه آماده، کاغذ پوستی، لیبل دایره ای، جعبه کفش، فروش پاکت پستی، جعبه و کارتن پستی و پاکت پنجره دار، پاکت لباس، هارد باکس، جعبه ترحیم را به شما مشتریان ارائه می دهد.


خرید بگ پارچه ای از آلما پک

فروشگاه آلما پک

آلما پک ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به بسته بندی آماده در ایران می باشد. این مجموعه با سابقه حدود ۱۵ ساله در زمینه چاپ و بسته بندی، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. از جمله خدماتی که مجموعه آلما پک به شما ارائه می دهد می توان به چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، جعبه آماده و بگ پارچه ای و ساک دستی متقال، کاغذ پوستی و لیبل دایره ای ، فروش بند ساک دستی، فروش پاکت پنجره ای و پاکت ترحیم و … می باشد.


خرید بگ پارچه ای از پانیک

فروشگاه پانیک

مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک؛ با ارائه بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در سریعترین و ارزانترین خدمات چاپ با بالاترین کیفیت در ایران. چاپ و تبلیغات پانیک یکی از با تجربه ترین مجموعه ها در کشور می باشد. ما یک شرکت طراحی چاپ و تبلیغات با خدمات با کیفیت، سریع و ارزان هستیم.

ما خدمات چاپ (چاپ دیجیتال و چاپ افست) در تعداد کم و تیراژ بالا، مانند تگ آویز، جعبه آماده، کارت ویزیت، چاپ فولدر و کاتالوگ و … را ارائه می دهیم. در زمینه خدمات بسته بندی تولید کننده ساک دستی آماده و بگ پارچه ای در تعداد کم می باشیم. از دیگر خدمات مفید و مهم مجموعه ما، چاپ روبان در متراژ کم و بالا به صورت حرفه ای و با کیفیت عالی می باشد.


خرید بگ پارچه ای از همه رنگ

فروشگاه همه رنگ

فروشگاه اینترنتی همه رنگ ارائه دهنده محصولات و بسته بندی های آماده برای اغلب کسب و کارها خصوصا کسب و کارهای مربوط به بسته بندی لباس و پوشاک می باشد. این فروشگاه ارئه دهند انواع بسته بندی های آماده مانند: چاپ روبان، ساک دستی آماده، جعبه آماده، کاغذ پوستی، بگ پارچه ای آماده، لیبل دایره ای، بگ متقال می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.