خرید فیلتر یخچال

0

یخچال هایی که سیستم یخساز و آبسردکن دارند، مجهز به فیلتر آب هستند. فیلتر آب از رسوب املاح آب جلوگیری می کند. همچنین برخی از فیلتر های آب چند لایه هستند و می توانند باکتری ها را تا حد امکان در آب کم کنند. معمولا باید فیلتر یخچال را هر ۶ ماه یک بار یا  بعضی از فیلتر ها را می توان سالانه تعویض کرد. بحث تعویض فیلتر مرطوب به جنس آن است که در ادامه بررسی می کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

انواع فیلتر یخچال

انواع فیلتر یخچال

فیلتر های معمولی : این فیلتر آب قابلیت حذف ذرات معلق آب را دارد و در درون خود کربن فعال دارد. بیشتر یخچال ها از این نوع فیلتر برخوردارند.

فیلتر های آنتی باکتریال : این نوع از فیلتر ها بر خلاف فیلتر های معمولی ممکن است چند تایی باشند. علاوه بر کارهایی که فیلتر معمولی انجام می دهد می تواند باکتری های موجود در آب را هم از بین ببرد، بنابراین انتخاب بهتری نسبت به فیلتر آب معمولی می باشد.

علاوه بر نوع فیلتر شما باید به چند نکته ی دیگر هم توجه کنید.

  • اولین نکته ی مهم برند فیلتر یخچال است. اگر برند یخچال شما با برند فیلتر خریداری شده یکی باشد عملکرد بهتری دارد. با این حال در بازار فیلتر هایی هستند که برای چند نوع یخچال و برند مناسب می باشند. همچنین فیلتر های داخلی و خارجی هم تقریبا عمر مشابه هم دیگر دارند.
  • اندازه ی فیلتر یخچال را در هنگام خریداری توجه کنید. فیلتر هایی که طول بیشتری دارند می توانند آب را در چند مرحله تصفیه کند.
  • مواد داخلی فیلتر ها با هم متفاوت است. بنابراین سعی کنید فیلتری بخرید که از مواد مرغوب ساخته شده باشد و استاندارد های لازم برای یک فیلتر یخچال خوب را رعایت کرده باشد.
  • عدم تعویض به موقع فیلتر می تواند باعث خراب شدن دستگاه یخساز شود. با عوض نکردن به موقع فیلتر مواد فیلتر فاسد می شود؛ همچنین با رسوب املاح آب دیگر آب به راحتی از فیلتر عبور نمی کند.

مشاهده قیمت و خرید

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.