خرید بند ساک دستی و شاپینگ بگ

0

خرید بند ساک دستی کاغذی از اولین و مهم ترین قسمت های بگ آماده کاغذی می باشد که تاثیر زیادی در زیبایی این محصول دارد. یکی دیگر از مهم ترین قسمت های ساک دستی که نقش مهم در زیبایی این محصول دارد بند می باشد. از انواع بند ساک دستی می توان به بند پیچ، بند روبانی ، بند کنفی و بند ساده اشاره کرد. با انتخاب درست رنگ، نوع، جنس بند بگ کاغذی، زیبایی بگ کاغذی را دوچندان کنید. بندهای ساک های دستی طرح های متنوعی دارد ما اینجا ۶ نوع طرح متنوع و جذاب فراهم آوردیم تا شما مشتریان محترم راحت تر انتخاب کنید.

سفارش بند ساک دستی ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

خرید بند ساک دستی؛ رعایت این نکات اغلب فراموش می شود؟ 

خرید بند ساک دستی؛ رعایت این نکات اغلب فراموش می شود؟ 

  • بند باید استحکام، دوام زیاد و قابلیت تحمل وزن کالای موردنظرتان را داشته باشد.
  • بند یا دسته نباید حالت کشسانی یا الاستیک داشته باشد.
  • به جنس و کیفیت بند توجه داشته باشید. بند یا دسته بگ، نباید نخ کش شود.
  • متریال مورداستفاده در تولید بند ساک دستی نباید موجب انداختن خط یا ردی روی انگشتان دست شود. بند بهتر است نرم و لطیف باشد.
  • بند ساک تبلیغاتی در رنگ‌های متنوع و از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. هنگام انتخاب بند علاوه بر این موارد، باید بودجه‌تان را هم در نظر بگیرید. بند یا دسته‌ای که برای پاکت کرافت انتخاب می‌کنید، باید با پاکت گلاسه متفاوت باشد. رنگ کرم همخوانی بیشتری با جنس کرافت دارد. همچنین می‌توانید رنگ دسته را با رنگ چاپ روی بگ، ست کنید. مثلاً اگر چاپ روی بگ به رنگ مشکی بود، می‌توان از رنگ مشکی در دسته استفاده کرد.
  • امکان ایجاد تنوع در بند ساک خرید زیاد است. برای پاکت‌های گلاسه معمولاً از رنگ‌های براق استفاده می‌شود. برای بگ‌های گلاسه سفید و چاپ طلاکوب، بند کرم یا طلایی هارمونی خوبی دارد و نمای شیک و فانتزی به آن می‌دهد. هیچ قانون ثابتی برای انتخاب رنگ و جنس بند ساک تبلیغاتی وجود ندارد و شخص می‌تواند بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب کند.

سفارش بند ساک دستی ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

چرا بند ساک دستی از مهم ترین بخش های ساک دستی به حساب می آید ؟

  • بند ساک دستی از مهم‌ترین اجزای یک بگ است که کمتر به آن توجه می‌شود. بهتر است بدانید که این ابزار جانبی، تأثیر زیادی در زیبایی و جذابیت شاپینگ بگ دارد که در انواع مختلفی تولید می‌شود. با توجه ‌به جنس و رنگ پاکت و همچنین بودجه‌تان بند یا دسته موردنظر خود را انتخاب کنید.
  • بعد از طرح و جنس ساک دستی، بند یا دسته آن از عوامل بسیار تأثیرگذار در نمایش زیبایی بگ است. بند پاکت دستی از رنگ و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که جذابیت و جلوه بصری زیبایی به بگ شاپ می‌دهد.
  • بند ساک دستی از لوازم جانبی شاپینگ بگ است که اهمیت و نقش آن شاید کمتر به نظر بیاید. این ابزار مهم در انواع و جنس‌های مختلف تولید می‌شود و رنگ آن هم به سلیقه مشتری انتخاب و روی شاپینگ بگ تعبیه می‌شود.
  • بندها اغلب از جنس کاغذ یا پارچه تولید می‌شوند. فارغ از جنس، در واقع بند یا دسته بگ، نخ‌هایی با ضخامت و تنوع زیاد هستند که برای استحکام بیشتر پاکت‌های دستی به کار می‌روند. وجود بند یا دسته برای ساک‌های خرید از ضروری‌ترین و مهم‌ترین بخش یک بگ است.
  • بند از اهمیت زیادی در تولید ساک دستی برخوردار است. زیرا این نوع یراق‌آلات، باید به‌گونه‌ای ساخته و در پاکت موردنظر قرار داده شود که هنگام استفاده کمترین فشار را به دست بیاورد. از سویی دیگر حمل را برای فرد راحت‌تر کند. علاوه‌برآن بند باید راحت باشد. رنگ و کیفیت بند، بگ شاپینگ را زیباتر می‌کند و بر جذابیت آن می‌افزاید.

حداقل سفارش بند ساک دستی چقدر است ؟ 

حداقل سفارش بند ساک دستی ۵۰ عدد می باشد.

چقدر زمان می برد که بند ساک دستی به دست شما برسد؟ 

چقدر زمان می برد که بند ساک دستی به دست شما برسد؟ 

حداقل زمان برای رسیدن بند ساک دستی به دست شما ۳ الی ۴ ساعت در ساعات کاری می باشد. زمان تحویل بندهای ساک دستی کاغذی با سفارش ۵۰ جفتی ۱روزه همزمان با سفارش ساک دستی است. برای مشتریان تهران ۲ساعت و برای مشتریان شهرستان ارسال سفارش همان روز از طریق تیپاکس می باشد.

مدت زمان تحویل بند روبانی با چاپ ۵ روز می باشد.

خرید بند ساک دستی در تعداد کم اغلب توسط چه کسانی سفارش داده می شود ؟ 

بند ساک دستی از مهم‌ترین اجزای یک بگ است که کمتر به آن توجه می‌شود. بهتر است بدانید که این ابزار جانبی، تأثیر زیادی در زیبایی و جذابیت شاپینگ بگ دارد که در انواع مختلفی تولید می‌شود. باتوجه‌به جنس و رنگ پاکت و همچنین بودجه‌تان بند یا دسته موردنظر خود را انتخاب کنید.

بعد از طرح و جنس ساک دستی، بند یا دسته آن از عوامل بسیار تأثیرگذار در نمایش زیبایی بگ است. بند پاکت دستی از رنگ و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود که جذابیت و جلوه بصری زیبایی به بگ شاپ می‌دهد.

بندها از مواد پلی‌پروپیلن که به‌اختصار به آن PP می‌گویند، تولید می‌شود. در دو سر بند، پولک‌های فلزی متصل است که امکان جداکردن و اتصال آن به بگ را راحت‌تر می‌کند.

بند ساک دستی از لوازم جانبی شاپینگ بگ است که اهمیت و نقش آن شاید کمتر به نظر بیاید. این ابزار مهم در انواع و جنس‌های مختلف تولید می‌شود و رنگ آن هم به سلیقه مشتری انتخاب و روی شاپینگ بگ تعبیه می‌شود.

انواع بند ساک دستی کاغذی کدام است ؟ 

خرید بند نخی ساده یا معمولی

این نوع بندها به دلیل قیمت ارزان آن بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. در رنگ‌های مختلفی تولید و به طور معمول اگر مشتری درخواست رنگ مشخصی نداشته باشد، به رنگ سفید یا مشکی روی بگ شاپینگ‌های سفارشی وی نصب می‌شوند.

خرید بند پیچی

این نمونه بندها، از ترکیب نخ و پلی‌استر تولید می‌شوند و نسبت به بند نخی ساده، ضخامت بیشتری دارند. در نتیجه استحکام و دوام آنها نیز بیشتر است.

بندهای پیچی، بعد از مدل ساده، پرمصرف‌ترین بند برای پاکت دستی هستند که به دلیل ساختار و بافت الیاف آن که به‌صورت پیچی در کنار هم قرار می‌گیرند به این نام معروف شده‌اند. الیاف نخ و پلی‌استر به‌کاررفته در آن به شکل ۳ لا و ۴ لا درهم‌تنیده یا به عبارتی به‌هم‌بافته می‌شوند. مسلمأ قیمت این نوع از بند یا دسته‌ها نسبت به نمونه ساده، گران‌تر هستند.رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی از متداول‌ترین رنگ‌هایی هستند که در ساخت بند پیچی استفاده می‌شوند.

خرید بند زنبوری

ازآنجاکه ساختار و شکل این بندها به شکل لانه زنبور تولید می‌شود به آن بند ساک دستی لانه‌زنبوری یا به‌اختصار بند زنبوری می‌گویند. این نمونه از بندها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. اغلب مصرف این نمونه بندها برای ساک دستی‌ کاغذی است.

خرید بند کتان

همان‌طور که از نام آن پیداست جنس این نوع بندها از کتان تولید می‌شوند. پهنای این مدل بندها ۲ سانتی‌متر بوده که استحکام، ضخامت و جلوه زیبایی به بگ شاپ کاغذی می‌دهند.

خرید بند روبانی

بند روبانی از جنس ریبون یا ساتن تولید می‌شوند. پهنای آنها همانند کتان به‌اندازه ۲ سانتی‌متر است اما ضخامت و استحکام کمتری دارند. ساتن براق است به همین دلیل زیبایی خاصی به بگ می‌دهد.

به دلیل قیمت بالای بند روبانی، کمتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. از طرفی نمای فانتزی و لاکچری این مدل، آن را مناسب مزون‌ها، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لوکس کرده است که اغلب مدیران این کسب‌وکارها برای ساک‌های دستی خود، این نمونه بند یا دسته را سفارش می‌دهند. امکان چاپ نام برند یا چاپ لوگو سازمانی یا چاپ روبان سازمانی یا چاپ برند روی بندهای روبانی وجود دارد.

خرید بند کنفی

بندهای کنفی از متریال و الیاف طبیعی کنف تولید می‌شوند. این الیاف خودرنگ هستند به عبارتی ساده‌تر در تولید آنها از هیچ رنگ مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی‌شود. ازاین‌رو بافت قدیمی و نوستالژیک دارند. ساختار و شکل آنها مشابه بندهای پیچی است که در واقع نخ‌های کنف به هم پیچیده شده‌اند. اغلب مورداستفاده بگ شاپ کاغذی کرافت هستند.

خرید بند کاغذی کرافت

این بندها از جنس کاغذ کرافت تولید می‌شوند. نحوه اتصال آنها به ساک دستی به‌صورت چسبی است که به بخش داخلی ساک چسبانده می‌شوند. در این مدل دسته‌ها، نیازی به پانچ و سوراخ شدن بدنه بگ نیست. بندهای کاغذی کرافت از نمونه‌های پرطرف‌دار و محبوب دسته شاپینگ بگ در بین مشتریان هستند. این مدل بندها، به رنگ‌های سفید و شکلاتی عرضه می‌شوند.

سایز بند ساک دستی چقدر است ؟ 

اغلب بندها و دسته‌های شاپینگ بگ ها در سایز و اندازه‌های ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر تولید و عرضه می‌شوند. البته می‌توان طبق نظر مشتری در اندازه‌های دلخواه وی برش داد.

ویژگی بند ساک دستی چیست ؟ 

بندها اغلب از جنس کاغذ یا پارچه تولید می‌شوند. فارغ از جنس، در واقع بند یا دسته بگ، نخ‌هایی با ضخامت و تنوع زیاد هستند که برای استحکام بیشتر پاکت‌های دستی به کار می‌روند. وجود بند یا دسته برای ساک‌های خرید از ضروری‌ترین و مهم‌ترین بخش یک بگ است.

علاوه بر افزایش استحکام، از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های بند ساک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوه بصری زیبایی دارند و به شاپینگ بگ جذابیت بیشتری می‌دهند.
  • امکان چاپ روی مدل‌های روبانی وجود دارد.
  • بندها را می‌توان در سایز و اندازه‌های دلخواه مشتری برش داد.
  • تنوع جنس و رنگ بندها زیاد است.

نکات مهم هنگام تهیه بند ساک دستی

بند از اهمیت زیادی در تولید ساک دستی برخوردار است. زیرا این نوع یراق‌آلات، باید به‌گونه‌ای ساخته و در پاکت موردنظر قرار داده شود که هنگام استفاده کمترین فشار را به دست بیاورد. از سویی دیگر حمل را برای فرد راحت‌تر کند. علاوه‌برآن بند باید راحت باشد. رنگ و کیفیت بند، بگ شاپینگ را زیباتر می‌کند و بر جذابیت آن می‌افزاید.

به نکات و موارد زیر هنگام سفارش و خرید بند یا دسته برای بگ شاپ توجه داشته باشید:

  • بند باید استحکام، دوام زیاد و قابلیت تحمل وزن کالای موردنظرتان را داشته باشد.
  • بند یا دسته نباید حالت کشسانی یا الاستیک داشته باشد.
  • به جنس و کیفیت بند توجه داشته باشید. بند یا دسته بگ، نباید نخ کش شود.
  • متریال مورداستفاده در تولید بند ساک دستی نباید موجب انداختن خط یا ردی روی انگشتان دست شود. بند بهتر است نرم و لطیف باشد.

عوامل مؤثر در انتخاب بند ساک دستی

بند ساک تبلیغاتی در رنگ‌های متنوع و از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. هنگام انتخاب بند علاوه بر این موارد، باید بودجه‌تان را هم در نظر بگیرید. بند یا دسته‌ای که برای پاکت کرافت انتخاب می‌کنید، باید با پاکت گلاسه متفاوت باشد. رنگ کرم همخوانی بیشتری با جنس کرافت دارد. همچنین می‌توانید رنگ دسته را با رنگ چاپ روی بگ، ست کنید. مثلاً اگر چاپ روی بگ به رنگ مشکی بود، می‌توان از رنگ مشکی در دسته استفاده کرد.

انتخاب بند ساک دستی

امکان ایجاد تنوع در بند ساک خرید زیاد است. برای پاکت‌های گلاسه معمولاً از رنگ‌های براق استفاده می‌شود. برای بگ‌های گلاسه سفید و چاپ طلاکوب، بند کرم یا طلایی هارمونی خوبی دارد و نمای شیک و فانتزی به آن می‌دهد. هیچ قانون ثابتی برای انتخاب رنگ و جنس بند ساک تبلیغاتی وجود ندارد و شخص می‌تواند بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب کند.

تمام مواردی که در بالا به آن اشاره شد، برای ساک دستی‌ آماده یا کاغذی مورداستفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به انواع بند یا دسته ساک دستی‌های پارچه‌ای اشاره می‌کنیم

انواع بند ساک دستی پارچه‌ای

برای پاکت‌های پارچه‌ای دو نوع بند پرسی یا موزی و بند زنبیلی یا لوپ تولید می‌شود. در مدل پرسی به‌وسیله دستگاه مخصوص پانچ، روی خود پارچه برش داده می‌شود. از این نوع دسته در برخی نمونه‌های کاغذی کرافت و گلاسه هم استفاده می‌شود.

بند زنبیلی یا لوپ که هنگام استفاده چهار انگشت در بالای بگ قرار می‌گیرد به همین دلیل به آن دسته آویزی هم می‌گویند.

سایز بند ساک دستی چند سانت است؟

به طور معمول اندازه بند شاپینگ بند بین ۲۵ تا ۳۰ سانت است اما بسته به سفارش مشتری در خرید های سفارشی می تواند متغیر باشد.

حداقل تعداد سفارش بند ساک دستی چقدر است ؟

بندهای تولیدی در مجموعه ما در بسته های ۱۰۰ عددی تولید می شود.

مقاومت بند چقدر است ؟

بستگی به نوع ساک دستی که کرافت است یا گلاسه متفاوت است و همچنین به گرماژ کرافت یا گلاسه نیز بستگی مستقیم دارد.

بند ساک دستی پارچه‌ای چگونه است ؟

برای پاکت‌های پارچه‌ای دو نوع بند پرسی یا موزی و بند زنبیلی یا لوپ تولید می‌شود. در مدل پرسی به‌وسیله دستگاه مخصوص پانچ، روی خود پارچه برش داده می‌شود. از این نوع دسته در برخی نمونه‌های کاغذی کرافت و گلاسه هم استفاده می‌شود. بند زنبیلی یا لوپ که هنگام استفاده چهار انگشت در بالای بگ قرار می‌گیرد به همین دلیل به آن دسته آویزی هم می‌گویند.

بند از چه موادی ساخته شده است ؟

مواد اولیه و پایه بندهای ساک های دستی په په می باشد در انتهای این بندها پولک فلزی وجود دارد ( در مدل بند کاغذی، انتهای آن کاغذ است ) این پولک ها کمک می کند تا شما به سادگی در جای پانچی که وجود دارد بند های خود را وصل کنید.

بندها از مواد پلی‌پروپیلن که به‌اختصار به آن PP می‌گویند، تولید می‌شود. در دو سر بند، پولک‌های فلزی متصل است که امکان جداکردن و اتصال آن به بگ را راحت‌تر می‌کند.

آیا میتوان جدا از ساک دستی بند هم سفارش داد ؟

امکان سفارش جداگانه این بند ها نیز وجود دارد و حتما نیاز نیست سفارش خرید ساک دستی بدهید.

طول بند ها چقدر است ؟

اندازه طول بندها به طور متوسط ۲۵ سانتی متر است که امکان سفارش اختصاصی برای اندازه بزرگتر نیز وجود دارد. اغلب بندها و دسته‌های شاپینگ بگ ها در سایز و اندازه‌های ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر تولید و عرضه می‌شوند. البته می‌توان طبق نظر مشتری در اندازه‌های دلخواه وی برش داد.

هزینه بند بدون ساک دستی چقدر است ؟

هزینه بند بدون ساک دستی چقدر است ؟

توجه داشته باشید که ساک های دستی آماده با بند ساده عرضه می شود و شما می توانید این بندها رو تغییر بدید و هزینه اختلاف بند ساده با بند ساک دستی انتخابی پرداخت کنید.

انواع بند ساک دست کدام است ؟

  • بند کنفی ساک دستی کاغذی

بندهای کنفی از متریال و الیاف طبیعی کنف تولید می‌شوند. این الیاف خودرنگ هستند به عبارتی ساده‌تر در تولید آنها از هیچ رنگ مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی‌شود. ازاین‌رو بافت قدیمی و نوستالژیک دارند. ساختار و شکل آنها مشابه بندهای پیچی است که در واقع نخ‌های کنف به هم پیچیده شده‌اند. اغلب مورداستفاده بگ شاپ کاغذی کرافت هستند.

  • بند ساده ساک دستی کاغذی

این نوع بندها به دلیل قیمت ارزان آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در رنگ‌های مختلفی تولید و به طور معمول اگر مشتری درخواست رنگ مشخصی نداشته باشد، به رنگ سفید یا مشکی روی بگ شاپینگ‌های سفارشی وی نصب می‌شوند.

  • بند زنبوری ساک دستی

از آنجا که ساختار و شکل این بندها به شکل لانه زنبور تولید می‌شود به آن بند ساک دستی لانه‌زنبوری یا به‌ اختصار بند زنبوری می‌گویند. این نمونه از بندها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. اغلب مصرف این نمونه بندها برای ساک دستی‌ کاغذی است.

  • بند روبان ساک دستی

بند روبان ساک دستی

بند روبانی از جنس ریبون یا ساتن تولید می‌شوند. پهنای آنها همانند کتان به‌اندازه ۲ سانتی‌متر است اما ضخامت و استحکام کمتری دارند. ساتن براق است به همین دلیل زیبایی خاصی به بگ می‌دهد.

به دلیل قیمت بالای بند روبانی، کمتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. از طرفی نمای فانتزی و لاکچری این مدل، آن را مناسب مزون‌ها، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لوکس کرده است که اغلب مدیران این کسب‌وکارها برای ساک‌های دستی خود، این نمونه بند یا دسته را سفارش می‌دهند. امکان چاپ نام برند یا لوگو سازمانی روی بندهای روبانی وجود دارد.

  • بند دسته کاغذی ساک دستی

  • بند پیچ ساک دستی

این نمونه بندها، از ترکیب نخ و پلی‌استر تولید می‌شوند و نسبت به بند نخی ساده، ضخامت بیشتری دارند. در نتیجه استحکام و دوام آنها نیز بیشتر است.

بندهای پیچی، بعد از مدل ساده، پرمصرف‌ترین بند برای پاکت دستی هستند که به دلیل ساختار و بافت الیاف آن که به‌صورت پیچی در کنار هم قرار می‌گیرند به این نام معروف شده‌اند. الیاف نخ و پلی‌استر به‌کاررفته در آن به شکل ۳ لا و ۴ لا درهم‌تنیده یا به عبارتی به‌هم‌بافته می‌شوند. مسلمأ قیمت این نوع از بند یا دسته‌ها نسبت به نمونه ساده، گران‌تر هستند. رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی از متداول‌ترین رنگ‌هایی هستند که در ساخت بند پیچی استفاده می‌شوند.

  • بند نخی ساده ساک دستی

  • بند کرافت برای ساک دستی 

این بندها از جنس کاغذ کرافت تولید می‌شوند. نحوه اتصال آنها به ساک دستی به‌صورت چسبی است که به بخش داخلی ساک چسبانده می‌شوند. در این مدل دسته‌ها، نیازی به پانچ و سوراخ شدن بدنه بگ نیست. بندهای کاغذی کرافت از نمونه‌های پرطرف‌دار و محبوب دسته شاپینگ بگ در بین مشتریان هستند. این مدل بندها، به رنگ‌های سفید و شکلاتی عرضه می‌شوند.

  • بند ساتن ساک دستی

  • بند کتان ساک دستی

همان‌طور که از نام آن پیداست جنس این نوع بندها از کتان تولید می‌شوند. پهنای این مدل بندها ۲ سانتی‌متر بوده که استحکام، ضخامت و جلوه زیبایی به بگ شاپ کاغذی می‌دهند.

  • بند ترویرا ساک دستی

خرید بند ساک دستی های کاغذی آماده چگونه است ؟

خرید بند ساک دستی های کاغذی آماده چگونه است ؟

خرید بند ساک دستی های کاغذی آماده برخلاف کیسه های پارچه ای سوزنی یا کیسه نایلونی بر اساس مدل ها و رنگ های موجود قابلیت انتخاب دارد. ما ۶ مدل بند ساک دستی برای خرید و استفاده در اختیار شما قرار می گیرید که با توجه به سلیقه و نوع فعالیت محصول خود را انتخاب کنید.

بند ساک دستی چه مزایایی دارد ؟

  • تنوع جنس جذاب
  • تنوع رنگ های زیاد
  • امکان سفارش بند در سایز دلخواه
  • امکان چاپ روی بند روبانی
  • افزایش زیبایی ساک دستی
  • استحکام بیشتر ساک دستی
  • جلوه بصری زیبایی دارند و به شاپینگ بگ جذابیت بیشتری می‌دهند.
  • امکان چاپ روی مدل‌های روبانی وجود دارد.
  • بندها را می‌توان در سایز و اندازه‌های دلخواه مشتری برش داد.
  • تنوع جنس و رنگ بندها زیاد است.

قیمت بند ساک دستی چقدر است؟

قیمت بند ساک دستی چقدر است؟

قیمت بندهای ساک دستی معمولا بر پایه ۵۰۰ جفتی محاسبه می شود اما ما به دلیل فروش ساک دستی آماده در بسته های ۵۰ جفتی نیز به فروش می رسد. مجموعه ما تنوع خوبی فراهم کرده تا شما انتخاب راحت تری داشته باشید.

رنگ بند ساک دستی کاغذی چه رنگ هایی است ؟

رنگ بند ساک دستی کاغذی بستگی به نوع جنس آن دارد به طور مثال بند روبانی حداقل ۲۰ رنگ، بند پیچ و معمولی ۱۰ رنگ دارد. اما به طور مثال بند کنفی و کاغذی فقط رنگ خود کاغذ کرافت می باشد و امکان تغییر رنگ وجود ندارد.

ارزان ترین نوع بند ساک های دستی کدام است ؟

ارزان ترین نوع بند ساک های دستی بند ساده است که حالت بند کفش دارد این نوع محصول رنگ بندی متنوعی دارد و در حالت روتین و آماده در ساک دستی آماده قرار می گیرد و همانطور که عنوان شد شما می توانید این بند را تغییر دهید و اختلاف قیمت آن را پرداخت کنید.

بند روبان ساک دستی چگونه است ؟

روبان ساک دستی یکی دیگر از محصولات پرکاربرد برای دستگیره بگ شاپ است. از روبان برای بسته بندی ساک خرید نیز استفاده می شود به شکلی که هم به عنوان بند استفاده می شود و هم اینکه در فاضی بین ۲ سوراخ بند بگ خرید فضای روبان هست که با استفاده از روبان درب ساک دستی بسته می شود. با این روش هم بگ خرید بسیار زیباتر می شود و هم اینکه محتویات داخل آن بیرون نمی ریزد.

حداقل بند روبان ساک دستی چقدر است ؟

حداقل بند روبان ساک دستی چقدر است ؟

حداقل سفارش روبان ۱۰۰ متر با چاپ می باشد. و دارای رنگ بندی متنوعی می باشد رنگ هایی شامل:

  • سفید
  • مشکی
  • آبی
  • سبز
  • فیروزه ای
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • نسکافه ای
  • طلایی
  • نقره ای
  • طوسی
  • صورتی و …

راهنمای خرید بند ساک دستی و شاپینگ بگ

وقتی صحبت از ساک دستی های کاغذی به میان می آید، مردم معمولاً ممکن است یک نمونه ساده را با هر دسته ای از ساک دستی های معمولی ناهار تصور کنند. با این حال، ساک دستی های کاغذی راه‌ های مختلفی برای سفارشی کردن آن‌ ها و منحصر به فرد کردن آن ‌ها برای برند یا کسب‌ و کار شما دارند. جدا از نوع کاغذ، سایز، چاپ، نوع بندهای ساک دستی شما نیز گزینه ای قابل تنظیم است که می توانید به سفارش خود اضافه کنید؟

شاید فکر کنید بندها قطعات بسیار کوچکی از یک ساک دستی هستند، اما تفاوت زیادی را ایجاد می کنند. مهم است که مطمئن شوید بند مناسبی را برای بگ های کسب و کار خود انتخاب کرده اید. بنابراین راهنمای نوع بند ساک دستی های کاغذی، اگر ابتدا قصد خرید فله ساک دستی کاغذی دارید، باید بدانید. ممکن است در مورد چگونگی انتخاب وسایل مناسب برای دستیابی به یک راه حل مقرون به صرفه گیج شوید. به عنوان تولید کننده پیشرو ساک دستی های کاغذی ادامه راهنما را بخوانید.

بندهای ساک دستی عبارتند از:

بندهای کاغذی پیچشی

بندهای کاغذ پیچ دار رایج ترین طراحی برای ساک دستی های کاغذی هستند و همچنین به راحتی قابل بازیافت و تجزیه زیستی هستند، زیرا از کاغذ تابیده شده به طناب ساخته شده اند. ساک دستی های کاغذی کرافت با بند کاغذی پیچ دار از هر دو بند روبانی و بندهای نخی از آنجایی که ماشینی هستند، مقرون به صرفه تر هستند، اما برای نگه داشتن وزن زیاد بدون شکستن بسیار مورد مطالعه هستند. به عنوان رنگ استاندارد در سفید یا قهوه ای موجود است، اما رنگ های دیگر برای سفارش های بزرگتر قابل تنظیم است. این بندها به اندازه پنبه یا روبان لوکس نیستند، اما جذابیت طبیعی خود را دارند.

بند کاغذی تخت

دومین نوع رایج دستگیره هایی که می توانید پیدا کنید، ساک دستی های کاغذی کرافت با بند کاغذی صاف است، این بند شبیه به بند کاغذ پیچ خورده است، زیرا آن ها همچنین از کاغذ مقرون به صرفه، ۱۰۰٪ قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر ساخته شده اند. ساک دستی های کاغذی کرافت با بندهای کاغذی تخت نیز به صورت کاملا اتوماتیک تولید می شوند، اما دارای ظرفیت وزنی زیاد بدون شکستگی هستند، بنابراین یک راه حل بسته بندی مقرون به صرفه هستند. همانند بندهای کاغذ چرخان، دو رنگ استاندارد اختیاری وجود دارد، سفید یا قهوه ای، اما رنگ دیگری برای سفارشی کردن در دسترس است.

بند برش قالب

ساک دستی کاغذی کرافت با بندهای برش خورده با لایه پلاستیکی تقویت ‌شده (محکم) یا کاغذ (بازیافت، پایدار) کمتر از بند پیچ‌ خورده و دسته صاف رایج نیستند، آن ها با بند‌ها به معنای سنتی متفاوت هستند، بلکه سوراخ ‌هایی را با دقت برش می‌ دهند. در بالای بگ که می توانید به عنوان دسته استفاده کنید. آن ها به راحتی تولید می شوند و به اندازه کافی قوی هستند که در مواد غذایی و تحویل غذا استفاده شوند، اما لطفاً توجه داشته باشید که استحکام کلی دسته به کیفیت کاغذ استفاده شده در ساک دستی ها بستگی دارد و همچنین حمل آن سخت تر است، اگر محتویات از دهانه سرریز می کند. مقدار بسته بندی دسته های برش قالب بیشتر از بند پیچ خورده و بند تخت خواهد بود، که راه حل خوبی برای کاهش هزینه حمل و نقل است.

دستگیره های لوکس نیز عبارتند از:

بند کنفی یا طناب

بند‌های طناب از پنبه ‌ای نرم و بلند ساخته شده ‌اند که به صورت یک طناب به هم پیچیده شده ‌اند که بسیار محکم و بادوام و زیست تخریب ‌پذیر است. همچنین در دست گرفتن راحت است، زیرا ضخامت آن در برابر فرو رفتن در دست افراد هنگام حمل بار سنگین به اندازه کافی است. بندهای کنفی روکش صافی دارند و بسیار بادوام هستند، رنگ آن قابل تنظیم است، آن ها هر دو سطح بالا و محکم هستند و معمولا در ساک دستی های کاغذی لوکس استفاده می شوند.

ساک دستی های کاغذی لوکس با بندهای کنفی در فروشگاه های بزرگ، بوتیک ها، فروشگاه های جواهرات و هدیه، برای بسته بندی کوپن ها و رویدادهای تبلیغاتی و کنفرانس ها محبوب هستند.

بند زنبوری

یک بند پنبه ای تخت از الیاف ۱۰۰٪ پنبه طبیعی ساخته شده است و برای ظاهری یکپارچه روی بگ دوخته می شود. در دست گرفتن راحت است و چسبندگی خوبی را فراهم می کند. نقطه ضعف این نوع دستگیره این است که چندان بادوام نیست و به راحتی پاره می شود یا از بین می رود.

بند روبانی

مزیت اصلی روبان ابریشمی این است که بسیار شیک و لوکس به نظر می رسد. می تواند بگ را بپوشاند و به آن حالتی از ظرافت بدهد. علاوه بر این، نسبتا مقرون به صرفه است، که مزیت دیگری است. با این حال، برخی از معایب نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. اول اینکه، روبان های ابریشمی می توانند ظریف و مستعد شکستن باشند. بنابراین، اگر قصد دارید از ساک دستی کاغذی خود برای کارهای سخت یا سنگین استفاده کنید، روبان ابریشم ممکن است بهترین انتخاب نباشد. علاوه بر این، از آنجایی که روبان یک ماده نازک است، ممکن است در شرایط آب و هوایی سرد بهترین گزینه نباشد، زیرا ممکن است یخ بزند و بشکند.

بند پیچ

استفاده از دستگیره های نایلونی پیچ خورده در ساک دستی های کاغذی سفارشی مزایا و معایبی دارد. برخی از مزایا عبارتند از این که آن ها بسیار محکم هستند و می توانند وزن زیادی را تحمل کنند، احتمال شکستن آن ها نسبت به سایر مدل های بند کمتر است و مقرون به صرفه هستند. برخی از معایب شامل این است که گره زدن آن ها دشوار است، ممکن است لیز باشند و به مرور زمان از بین بروند. در نهایت، این به صاحب کسب و کار فردی بستگی دارد که تصمیم بگیرد که آیا بندهای نایلونی پیچ خورده بهترین گزینه برای کسب و کار و مشتریانش است یا خیر.

بند ساده

دسته پلی پروپیلن یک گزینه عالی برای دسته های ساک دستی کاغذی سفارشی است. قوی و بادوام است و برای حمل وسایل سنگین تر عالی است. علاوه بر این، پلی پروپیلن در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است و آن را به انتخابی طولانی مدت تبدیل می کند. با این حال، پلی پروپیلن می تواند شکننده باشد، بنابراین مهم است که هنگام کار با وسایل سنگین احتیاط کنید.


بهترین فروشگاه خرید بند ساک دستی کجاست؟


خرید بند ساک دستی از پانیک

فروشگاه پانیک

مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک؛ با ارائه بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در سریعترین و ارزانترین خدمات چاپ با بالاترین کیفیت در ایران. چاپ و تبلیغات پانیک یکی از با تجربه ترین مجموعه ها در کشور می باشد. ما یک شرکت طراحی چاپ و تبلیغات با خدمات با کیفیت، سریع و ارزان هستیم.

ما خدمات چاپ (چاپ دیجیتال و چاپ افست) در تعداد کم و تیراژ بالا، مانند تگ آویز، جعبه آماده، کارت ویزیت، چاپ فولدر و کاتالوگ و … را ارائه می دهیم. در زمینه خدمات بسته بندی تولید کننده ساک دستی آماده و بگ پارچه ای در تعداد کم می باشیم. از دیگر خدمات مفید و مهم مجموعه ما، چاپ روبان در متراژ کم و بالا به صورت حرفه ای و با کیفیت عالی می باشد.


خرید بند ساک دستی از گستران

فروشگاه گستران

مجموعه گستران متشکل از واحد طراحی، چاپ و خدمات پس از چاپ در زمینه ارائه خدمات چاپ و بسته بندی آماده به شما مشتران عزیز خدمت دهی می کند. این مجموعه خدماتی مانند چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، بگ پارچه ای، جعبه آماده، کاغذ پوستی، لیبل دایره ای، جعبه کفش، فروش پاکت پستی، جعبه و کارتن پستی و پاکت پنجره دار، پاکت لباس، هارد باکس، جعبه ترحیم را به شما مشتریان ارائه می دهد.


خرید بند ساک دستی از بهرنگ

فروشگاه بهرنگ

چاپ و تبلیغات بهرنگ مشاور و مجری در امور طراحی و چاپ فوری با بالاترین کیفیت می باشد. چاپ و تبلیغات بهرنگ، متخصصان و کارشناسان و دانش آموختگان صنعت چاپ کشور را دور هم جمع کرده و دغدغه بهترین انتخاب را برای مشتریان به حداقل رسانده است. از جمله خدمات این گروه، خدمات چاپ کاتالوگ و چاپ کارت ویزیت و چاپ بروشور در تیراژ بالا می باشد. اینکه چرا ما اغلب در تیراژ بالا کار میکنیم، به دغدغه چاپ بهرنگ بر میگردد که میخوهد بهترین کیفیت را به مشتریان خود بدهد. ما دست به تولید ساک دستی آماده کرافت و گلاسه در تیراژ پایین زده ایم که میتواند انتخاب مشتریان را برای شروع کار کمتر کند.


خرید بند ساک دستی از آلما پک

فروشگاه آلما پک

آلما پک ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به بسته بندی آماده در ایران می باشد. این مجموعه با سابقه حدود ۱۵ ساله در زمینه چاپ و بسته بندی، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. از جمله خدماتی که مجموعه آلما پک به شما ارائه می دهد می توان به چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، جعبه آماده و بگ پارچه ای و ساک دستی متقال، کاغذ پوستی و لیبل دایره ای ، فروش بند ساک دستی، فروش پاکت پنجره ای و پاکت ترحیم و … می باشد.

خرید بند ساک دستی از همه رنگ

فروشگاه همه رنگ

فروشگاه اینترنتی همه رنگ ارائه دهنده محصولات و بسته بندی های آماده برای اغلب کسب و کارها خصوصا کسب و کارهای مربوط به بسته بندی لباس و پوشاک می باشد. این فروشگاه ارئه دهند انواع بسته بندی های آماده مانند: چاپ روبان، ساک دستی آماده، جعبه آماده، کاغذ پوستی، بگ پارچه ای آماده، لیبل دایره ای، بگ متقال می باشد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.