نمایشگاه چاپ دیجیتال؛ شرکت نکنید چیزی را از دست نداده‌اید!؟

0

اغلب هر سال در اواخر خرداد ماه نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه چاپ دیجیتال برگزار می‌شود. این نمایشگاه را نمایشگاهی کوچک و نقلی می‌توان نامید. اغلب در این نمایشگاه یکسری شرکت در کنار هم به معرفی دستگاه‌های چاپ می‌پردازند. البته باید گفت که این نمایشگاه یک موقع‌هایی برگزار می‌شود یک موقع‌هایی برگزار نمی‌شود. برنامه خاصی ندارد. یکبار قرار است در شهر آفتاب برگزار شود، یکبار می‌گویند در همان جایی که سال‌های قبل برگزار می‌شده برگزار می‌شود.

نمایشگاه چاپ دیجیتال هر سال اغلب اگر اتفاقی باعث کنسل شدنش نشود، در بوستان گفتگو برگزار می‌شود. یکسری شرکت‌ها که اغلب فناوری جدیدی هم برای عرضه ندارند در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و دورهمی با هم برگزار می‌کنند. بازدیدکننده‌ها هم می‌آیند یه دوری می‌زنند و میروند.

من چند سالی شرکت کردم سال‌های اول برگزاری خوب بود ولی کم‌کم هر سال شبیه سال قبل بود، کم کم شرکت‌ها کمتر و کمتر شدند یا جایشان را به کوچک‌ترها دادند و یکسری شرکت باقی موندن که همیشه هستن.

این نمایشگاه به نظر من برگزار نشود اتفاق خاصی نمیفتد.

من امسال (سال ۱۴۰۲) سعی کردم وقت خودم را تلف نکنم و به این نمایشگاه نروم. به نظرم نمایشگاه دچار یک سکون شده است که دلیل ادامه دادن ان را من نمی‌دانم.

بنظر من اگر از چاپخانه‌های بزرگی که در زمینه چاپ دیجیتال فعالیت می‌کنند دعوت شود تا به این نمایشگاه بیایند شاید بتواند کمک زیادی به رونق این نمایشگاه کند. شاید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.