خرید کاغذ پوستی در تعداد کم

0

کاغذ پوستی از تبلیغات بسیار شیک و مناسب برای بسته بندی محصولات و سفارشات مشتریان می باشد که اغلب در کنار ساک دستی آماده یا پاکت آماده یا جعبه آماده و همراه با لیبل آماده و چاپ روبان عرضه می شود. با کادو پیچ کردن محصولات جلوه بسیار زیبایی به آن ببخشید. جنس کاغذ پوستی کادویی میتواند از کاغذ مومی، کاغذ پوستی، کاغذ کرافت، کاغذ تحریر با گرماژ پایین و کاغذ گلاسه باشد.

سفارش کاغذ پوستی ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

کاغذ کادو پوستی چیست ؟

کاغذ کادو پوستی درواقع همان کاغذ بسیار نازک صیقلی و نرم است که برای بسته بندی استفاده می شود. عموما ضخامت کمی دارد مثلا ۳۰ گرم و برای بسته بندی و محصولات استفاده می شود. از این محصول برای کارهای کادویی نیز استفاده می شود.

چاپ کاغذ کادو پوستی به چه شکل انجام می شود؟

چاپ کاغذ کادو پوستی به چه شکل انجام می شود؟

چاپ کاغذ کادو به روش های متنوعی بنا به درخواست مخاطب انجام می شود. برخی از مهم ترین مشخصات برای چاپ کاغذ پوستی اختصاصی به شرح زیر است:

  • قابلیت استفاده از کاغذ های رنگارنگ و متنوع
  • چاپ تمام رنگی ۲ رنگ و ۱ رنگ
  • قابلیت چاپ اختصاصی نقره ای و طلایی یا رنگهای پنتون
  • طراحی و چاپ اختصاصی لووی شما روی کاغذ
  • چاپ در ۲ سایز ۵۰×۷۰ / ۳۵×۵۰ / ۱۰۰×۷۰
  • کاغذ های مورد استفاده و پیشنهادی برای چاپ کاغذ پوستی
  • کاغذ تحریر ۸۰ و ۷۰ گرم
  • کاغذ مومی یا پوستی ۴۰ گرم
  • کاغذ کرافت ۴۰ یا ۸۰ گرم
  • کاغذ گلاسه ۴۰ یا ۹۰ گرم
  • کاغذ فانتزی ۸۰ گرم
  • کاغذ کادو تحریر ۸۰ و ۷۰ گرم

همه ما تقریبا با این نوع کاغذ تحریر به خوبی آشنایی داریم. بله همان کاغذ سفید ساده که برای پرینتر از آن استفاده می کنیم. کاغذ تحریر به دلیل بافت یکدست سفید می توان به راحتی هر طرحی را اجرا کرد بنابراین بسیار مناسب برای چاپ ۴ رنگ می باشد. چاپ کاغذ تحریر ایرانی که به تازگی وارد بازار شده با نمونه خارجی این محصول در رنگ سفیدی آن است. رنگ کاغذ تحریر ایرانی کمی مایل به زردی می باشد.

سفارش کاغذ پوستی ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

خرید کاغذ کادو مومی

کاغذ کادو مومی یا همان کاغذ پوستی ۴۰ گرم که از محبوب ترین و پرکاربرد ترین نوع کاغذ پوستی می باشد یک سمت آن چاپ می شود و سمت دیگر آن روغنی است. گرماژ این کاغذ ۴۰ است و کاغذ بسیار نازک و زیبایی است. از کاغذ مومی برای بسته بندی ساندویچ در فست فودی ها و زیر جعبه پیتزا آماده همچنین در رستوران ها و قنادی ها برای قرار دادن در زیر جعبه شیرینی بسیار استفاده می شود.

از مهم ترین ويژگی این کاغذ این است که باعث می شود چربی و روغن و شیرینی به جعبه نفوذ نمی کند. معمولا از چاپ تکرنگ برای این نوع کاغذ استفاده می شود نوع کاغذ بهداشتی و مناسب برای بسته بندی غذا و خوراکی ها است.

کاغذ کادو پوستی کرافت

کاغذ پوستی کرافت ۸۰ و ۴۰ گرم نیز برای بسته بندی محصولات بسیار استفاده می شود. کاغذ کرافت معمولا بازیافتی است بنابراین چندان مناسب بسته بندی محصولات غذایی نیست اما این به این معنی نیست که کاغذ کرافت کاغذ محبوبی نیست برعکس به دلیل بافت زیبا و سنتی و رنگ کرم قهوه ای آن که بیشتر شبیه به رنگ کارتن آماده است بسیار مورد توجه قرار گرفته.

این کاغذ بخاطر بافت زیبا و رنگ خاص آن از کاغذ های فانتزی به شمار می رود. کاغذ کرافت کاربردهای بسیار زیادی دارد که اینجا به عنوان کاغذی پوستی و معمولا در گرماژ ۴۰ و ۸۰ گرم مورد استفاده قرار می گیرد. برای چاپ کاغذ کرافت به دلیل پیش زمینه کرمی آن معمولا از ۱ یا ۲ رنگ استفاده می شود و چاپ ۴ رنگ چندان مناسب این کاغذ نیست.

کاغذ کرافت نوعی کاغذ بازیافتی می باشد که به رنگ قهوه ای مانند رنگ کارتن و مات می باشد. این کاغذ به خاطر رنگی که دارد بسیار فانتزی است. اصولا بیشتر از گرماژ ۸۰ برای کادو و بسته بندی استفاده میشود زیرا نرم تر بوده و راحت کادو می شود. اصولا از چاپ تکرنگ و ۲ رنگ بر روی این کاغذ استفاده میشود.

چاپ کاغذ کادویی گلاسه

چاپ کاغذ کادویی گلاسه

چاپ کاغذ کادویی گلاسه ۴۰ و ۸۰ گرم نیز بسیار برای بسته بندی محصول استفاده می شود. بافت این کاغذ معروف معمولا برای و طرف دیگر مات است. کاغذ گلاسه مناسب ترین کاغذ برای چاپ در جهان به شمار می رود که مناسب چاپ ۴ رنگ است. این نوع کاغذ گلاسه بهترین جنس برای چاپ اختصاصی است. زیرا ضخامت و جنس مناسبی برای بسته بندی محصولات است. و اگر طرح شما بسیار شلوغ پر و تمپلات است این کاغذ مناسب ترین انتخاب برای چاپ می باشد.

بسته بندی محصولات و قرار دادن داخل ساک دستی بوسیله کاغذ پوستی چگونه انجام می شود؟

بعد از بسته بندی محصولات و پیچیدن آن داخل کاغذ کادویی مناسب ترین انتخاب بعد از آن قرار دادن این محصول داخل ساک دستی کاغذی یا بگ پارچه ای است.

کاربرد کاغذ پوستی چیست؟

شاید مهم ترین نوع استفاده از چاپ روی کاغذ پوستی جهت بسته بندی انواع کیف، کفش، انواع پوشاک و لباس می باشد.

  • جهت بسته بندی گل و گیاه و بسته بندی گلدان.
  • بسته بندی در لایه های میانی لوازم کننده چینی جهت جلو گیری از سرخوردن.
  • جهت پرکردن و نمایش شکل بهتر در جعبه ها و ساک خرید.
  • بسته بندی در صنایع غذایی مانند شیرینی، خشکبار، آجیل و غیره…
  • جهت بسته بندی هدایای لوکس مانند، عطر و ادکلن، زیورآلات، ساعت و …
  • جهت بسته بندی لوازم بهداشتی و آرایشی بسیار مناسب است.
  • جهت بسته بندی لوازم تزئینی و کادوئی نیز چاپ روی کاغذ پوستی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کشیدن الگوی خیاطی با اسفاده از کاغذ های پوستی.

قیمت کاغذ پوستی چقدر است ؟

قیمت کاغذ پوستی چقدر است ؟

قیمت کاغذ پوستی بسته به نوع سفارش و تعداد و سایز این محصول دارد حداقل سفارش اختصاصی کاغذ کادو ۳۰۰ عدد برای سفارش و چاپ لوگو خودتون رو این محصول هست. همچنین می توانید جهت استعلام قیمت به روز کاغذ های پوستی با مشاوره رایگان ما در ارتباط باشید.

همچنین برای تعیین قیمت کاغذهای پوستی ابعاد و نوع جنس موثر هست که البته به طور معمول از کاغذ سولفات با توجه به قیمت مناسب و استحکام خوب نسبت به گرماژ که ۳۰ گرمی هست استفاده می شود.

طبیعی است که پس از بسته بندی هر محصولی نیاز است که ان را داخل جعبه یا ساک دستی قرار دهیم و به مشتریان ارائه کنیم.

کاغذ پوستی را از کجا بخریم؟

این روزها بسته بندی هرچه شیک تر و بهتر محصولات یک ضرورت است. بسته بندی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل فروش است. ظاهر مناسب بسته بندی اولین برداشت مشتری است که به محصول شما خواهد داشت. فروش کاغذ کادو پوستی در فروشگاه و چاپخونه معتبر یک امر مهم است. بسته بندی لوکس و شیک توجه مشتری را جلب می کند و ارزش محصول شما را دوچندان می کند و این حس را در خریدار ایجاد می کند که محصولی با کیفیت خریداری کرده است.

این طبیعی است که هرمحصول با کیفیت و زیبایی بسته بندی شکیل خواهد داشت. با این کار متمایز از رقیبان خود دیده می شوید و کیفیت کالای خود را به نمایش می گذارید.

ارائه یک بسته بندی زیا و لوکس باعث می شود مشتری حس بهتری به خرید خود داشته باشد در نظر او ارزش کالا بالا می رود و هزینه لازم برای خرید را راحت تر پرداخت خواهد کرد. فروش کاغذ های کادویی پوستی از گذشته مرسوم بوده است و یکی از گزینه های مهم در بسته بندی زیبا به شمار می رود. با این روش وقتی مشتریان کالای خود را درون کاغذ پوستی مشاهده کنند حس خرید لوکس به آنها دست می دهد و تجربه زیبایی در هنگام باز کردن محصول خود خواهند داشت. علاوه بر این ترغیب می شود با برند چاپ شده روی بسته بندی پوستی آشنا شوند و به آشنایان خود معرفی کنند.

خرید کاغذ پوستی برای بسته بندی

کاغذ پوستی برای بسته بندی بسیار موثر است به شکلی که این روزها وقتی خریداران محصول خود را درون بسته بندی پوستی می بینند آن را در شبکه اجتماعی به نمایش می گذارند و این یک تبلیغ رایگان و موثر برای شما است که بسیار ارزشمند است. بنابراین استفاده از کاغذ پوستی برای بسته بندی که رنگبندی بسیار جذاب دارند بین مردم بسیار محبوب شده است یک راه ساده و جذاب برای فروش بیشتر شما است.

این روزها که با افزایش استفاده از فضای مجازی و کسب و کارهای خانگی رقبای بیشتری پیدا کرده اید با سفارش کاغذ پوستی برای بیسته بندی خود را از رقبا متمایز کنید.

بازار کاغذ پوستی تا سال ۲۰۳۱ شاهد رشد سالم خواهد بود

استفاده از کاغذ روغنی باعث کاهش قابل توجه فروش جعبه های تاشو از طریق صنایع غذایی شده است. برای کاهش ردپای کربن جهانی و تأثیر آن، بازیگران کلیدی شروع به اتخاذ راه‌ های سبزتر برای کار در راستای رعایت محیط زیست کرده ‌اند.

پیش ‌بینی می شود که این روند برای رشد بازار کاغذ پوستی بسیار مهم است. طبق تجزیه و تحلیل آن، انتظار می ‌رود فروش بین سال ‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۳۱ به ۵.۸ درصد افزایش یابد.

مصرف کاغذ پوستی در دهه گذشته از طریق افزایش کاربرد در نانوایی ها، رستوران ها، غذای بسته بندی شده، تحویل غذا و تحویل غذا افزایش یافته است. علاوه بر این، قوانین زیست محیطی سختگیرانه ای در بسیاری از کشورها برای کاهش وابستگی به مواد غیرقابل تجزیه زیستی اعمال می شود، با ترکیب همه اینها، پیش بینی می شود که فروش کاغذ پوستی در طول دوره پیش بینی شاهد افزایش قابل توجهی باشد.

پیش بینی ها حاکی از آن است که تقاضا و فروش آتی کاغذ پوستی قطعی خواهد بود و همچنان رو به افزایش خواهد بود. عواملی مانند افزایش درآمد خانواده طبقه متوسط، مقررات زیست محیطی، فاکتور راحتی، همراه با پیشرفت در فرآیندهای بازیافت، فروش کاغذ پوستی را در سطح جهان به طور تصاعدی افزایش می دهد.

خوراکی های کلیدی: بر اساس نوع محصول، بخش کاغذ سفید نشده پیشتاز است و در بازار پیشرو است. با ماهیت پایداری و بازیافتی آن، پیش ‌بینی می ‌شود که این بخش بیش از ۵۵ درصد از سهم بازار را در طول دوره پیش ‌بینی در اختیار داشته باشد.

بر اساس وزن پایه، GSM 40-60 به دلیل دوام، ایمنی و ویژگی های بهداشتی، در بازار ترجیح داده می شود. پیش ‌بینی می‌ شود این بخش طی ۱۰ سال آینده ۱.۹۷ برابر شود.

در میان کاربران نهایی، بخش غذای آماده به دلیل افزایش درآمد قابل تصرف خانواده های طبقه متوسط ​​در اقتصادهای نوظهور، شاهد افزایش ۲۹۳ میلیون دلاری آمریکا خواهد بود.

انتظار می رود فروش در ایالات متحده با نرخ ثابتی افزایش یابد و بیش از ۷۵٪ از بازار آمریکای شمالی را در سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص دهد، در حالی که انتظار می رود چین به لطف گسترش بخش خدمات غذایی و رشد در جنوب، بازار پیشرو در شرق آسیا باقی بماند. کره با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

مصرف محصولات آماده و فست فودها در سطح جهان در حال افزایش است. کاربرد روزافزون در خدمات غذایی فرصت هایی را برای تولیدکنندگان کاغذ پوستی و روغنی ایجاد کرده است تا فروش خود را به حداکثر برسانند. یک تحلیلگر FMI گفت: تاکید روزافزون بر کاغذ ایمن و قابل بازیافت برای بازتعریف رشد بازار کاغذ پوستی پیش بینی می شود.

 تمرکز بر راه حل های بسته بندی پایدار که فروش کاغذ پوستی را افزایش می دهد

کاغذهای پوستی عمدتاً برای بسته بندی محصولات غذایی بدون مختل کردن کیفیت محصول استفاده می شود. کاغذ پوستی به عنوان یک محلول بسته بندی، کارآمدترین روش بسته بندی محصولات غذایی است که بدون ایجاد اختلال در ماندگاری محصول، در مدت زمان مشخصی تحویل یا نگهداری می شود.

در دهه اخیر، محبوبیت کاغذ پوستی به اوج جدیدی رسیده است. این یک گزینه مناسب برای خانواده های کارگر برای ذخیره مواد غذایی است. پیشرفت تکنولوژی مرتبط با کاغذ پوستی یکی از عوامل کلیدی است که کاغذ پوستی میله ای را به عنوان یک راه حل بسته بندی مطرح کرده است.

مزایایی مانند تنوع در اندازه برای برآوردن نیازهای خاص مشتری و مزایای دیگر به بازار کمک می کند تا شتاب بیشتری بگیرد. تولیدکنندگان در بخش های نانوایی و قنادی و غذاهای آماده شروع به ارائه محصولات متنوعی کرده اند که سبک زندگی شلوغ و پرمشغله هزاره ها را به خود جلب می کند. کاغذ پوستی به عنوان یک راه حل انعطاف پذیر، پایدار و راحت برای بسته بندی انواع مواد غذایی پدیدار شده است.

صنعت بسته بندی در حال حاضر بر کاهش استفاده از تاشو به عنوان منبع اولیه بسته بندی برای کاهش هزینه های لجستیکی تمرکز دارد. این پذیرش رو به رشد کاغذ پوستی بر روی پوسته های تاشو احتمالاً رشد بازار را در آینده قابل پیش بینی تقویت می کند.

تاثیر کووید-۱۹ بر بازار کاغذ پوستی

بحران جهانی همه‌ گیری کووید-۱۹ تأثیر منفی بر فروش کاغذ پوستی گذاشت. عدم دسترسی به خمیر خام و مواد کاغذی در کارخانه های کاغذسازی، فرآیند تولید کاغذ روغنی را متوقف کرده است. قرنطینه در مناطقی مانند اقیانوسیه، اروپا، آسیای جنوبی و شرقی و آمریکای شمالی تأثیر قابل توجهی بر تولید کاغذ پوستی گذاشته است.

همچنین زنجیره تامین مختل شد و دستورالعمل های سختگیرانه منجر به تعطیلی کامل کارخانه های تولیدی برای ماه ها شد. به طور کلی، فروش کاغذ پوستی در طول قرنطینه تقریباً متوقف شد. اما در چند ماه آخر سال ۲۰۲۰، زنجیره‌های تامین بازسازی شدند و مسیرهای تجاری بازگشایی شدند که به دلیل آن بازار هدف شروع به جذب کرد.

تاریخچه کاغذ پوستی

در طول تاریخ بشر مدرن، بشر تلاش کرده است تا راه ‌هایی برای ثبت اطلاعات مکتوب بر روی مواد با کاربرد آسان بیابد که می‌ توانند برای مدت طولانی زنده بمانند. کنده کاری کلمات در سنگ، چوب یا سفال کارآمد نبود و به منابع زیادی نیاز داشت، بنابراین باید ابزارهای ذخیره سازی دیگری پیدا کرد. تاریخچه کاغذ و مواد کاغذ مانند بیش از ۴۰۰۰ سال پیش در زادگاه تمدن مدرن مصر، سودان و بین النهرین باستان آغاز شد. کاغذ مانند پاپیروس مادی که از گیاه Cyperus Papyrus استخراج می ‌شود، زندگی خود را به عنوان یکی از معروف ‌ترین رسانه‌ های ذخیره ‌سازی کلمات نوشتاری آغاز کرد.

با این حال، این ماده کاغذی تأثیرگذار چندین نقص جدی داشت که مانع از استفاده آن در خارج از مکان‌ های بسیار خشک می‌ شد. پاپیروس به رطوبت واکنش بدی نشان می‌ داد و باعث می‌ شد که ساختار کاغذ نسبتاً سریع از هم بپاشد. علاوه بر آن، پاپیروس گیاهی را تنها در نواحی رود نیل و برخی رودخانه ‌های سودان می ‌توان کشت، به همین دلیل سایر سرزمین‌ ها مجبور به واردات پاپیروس از آنجا شدند و بهره ‌برداری مداوم از این گیاه منجر به کمبود شدید پاپیروس در سال ‌های اخیر شد.

راه حل برخی از مشکلاتی که پاپیروس در پوسته پوستی پیدا شده است، مواد نازکی که از پوست حیوانات (پوست گوساله، پوست گوسفند یا بز) ایجاد شده است. مورخان شواهدی پیدا کرده اند که کاغذ پوست حتی در هزاره های سوم قبل از میلاد مورد استفاده بوده است (نمونه های مصری از چرم تهیه شده برای نوشتن به ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد)، اما تولید سازمان یافته و محبوبیت پوست در قرن ۳ قبل از میلاد با بهره برداری از سازندگان یونانی در پرگامون به دست آمد.

تحت رهبری، تکنیک های پردازش برای ایجاد پوست به طور قابل توجهی تکامل یافت و به کشورهای مدیترانه این امکان را داد که دیگر به پاپیروسی که از اسکندریه وارد می شد، اعتماد نکنند. کتابخانه بزرگ در پرگامون از گسترش استفاده از کاغذ پوست بسیار سود برد و توانست با کتابخانه بزرگ اسکندریه که به خاطر تعداد باورنکردنی طومارهای پاپیروس مشهور بود، رقابت کند. با افزایش قیمت مواد پاپیروس و انقراض نزدیک گیاه پاپیروس در دلتای دو نوم نیل، کاغذ پوست در سراسر یونان، روم، خاورمیانه و حتی مصر رایج شد.

از آنجایی که اروپا به کاغذهای مبتنی بر چوب واقعی که ما امروزه از آن استفاده می کنیم، بدون دسترسی باقی ماند، اکثر نوشته های ثبت شده از دوران جدید بر روی کاغذهای پوستی نگهداری می شد (گاهی اوقات به آن ورقه می گویند که از پوست گوساله ساخته می شد). حتی پس از اینکه کاغذ چینی از طریق بازرگانان عرب وارد اروپا شد، مشکلات در ساخت آن منجر به سنت استفاده از ماشین ‌های تایپ حتی روی کاغذ پوستی شد. این کار به این دلیل انجام شد که مردم نمی‌ دانستند کاغذ مبتنی بر سلولز چقدر بادوام است، و به درستی می ‌دانستند که در صورت رعایت شرایط نگهداری، ضبط ‌های روی کاغذ پوستی می‌ توانند هزاران سال دوام بیاورند.

با قرن بیستم، تولید و استفاده سازمان یافته از پوست به پایان رسید. امروزه بیشتر توسط هنرمندانی استفاده می شود که می خواهند سبک ها و سنت های قرون وسطایی را بازسازی کنند.


بهترین فروشگاه خرید کاغذ پوستی کجاست؟


خرید کاغذ پوستی از پانیک

فروشگاه پانیک

مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک؛ با ارائه بهترین خدمات چاپ و تبلیغات در سریعترین و ارزانترین خدمات چاپ با بالاترین کیفیت در ایران. چاپ و تبلیغات پانیک یکی از با تجربه ترین مجموعه ها در کشور می باشد. ما یک شرکت طراحی چاپ و تبلیغات با خدمات با کیفیت، سریع و ارزان هستیم.

ما خدمات چاپ (چاپ دیجیتال و چاپ افست) در تعداد کم و تیراژ بالا، مانند تگ آویز، جعبه آماده، کارت ویزیت، چاپ فولدر و کاتالوگ و … را ارائه می دهیم. در زمینه خدمات بسته بندی تولید کننده ساک دستی آماده و بگ پارچه ای در تعداد کم می باشیم. از دیگر خدمات مفید و مهم مجموعه ما، چاپ روبان در متراژ کم و بالا به صورت حرفه ای و با کیفیت عالی می باشد.


خرید کاغذ پوستی از گستران

فروشگاه گستران

مجموعه گستران متشکل از واحد طراحی، چاپ و خدمات پس از چاپ در زمینه ارائه خدمات چاپ و بسته بندی آماده به شما مشتران عزیز خدمت دهی می کند. این مجموعه خدماتی مانند چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، بگ پارچه ای، جعبه آماده، کاغذ پوستی، لیبل دایره ای، جعبه کفش، فروش پاکت پستی، جعبه و کارتن پستی و پاکت پنجره دار، پاکت لباس، هارد باکس، جعبه ترحیم را به شما مشتریان ارائه می دهد.


خرید کاغذ پوستی از بهرنگ

فروشگاه بهرنگ

چاپ و تبلیغات بهرنگ مشاور و مجری در امور طراحی و چاپ فوری با بالاترین کیفیت می باشد. چاپ و تبلیغات بهرنگ، متخصصان و کارشناسان و دانش آموختگان صنعت چاپ کشور را دور هم جمع کرده و دغدغه بهترین انتخاب را برای مشتریان به حداقل رسانده است. از جمله خدمات این گروه، خدمات چاپ کاتالوگ و چاپ کارت ویزیت و چاپ بروشور در تیراژ بالا می باشد. اینکه چرا ما اغلب در تیراژ بالا کار میکنیم، به دغدغه چاپ بهرنگ بر میگردد که میخوهد بهترین کیفیت را به مشتریان خود بدهد. ما دست به تولید ساک دستی آماده کرافت و گلاسه در تیراژ پایین زده ایم که میتواند انتخاب مشتریان را برای شروع کار کمتر کند.


خرید کاغذ پوستی از آلما پک

فروشگاه آلما پک

آلما پک ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به بسته بندی آماده در ایران می باشد. این مجموعه با سابقه حدود ۱۵ ساله در زمینه چاپ و بسته بندی، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. از جمله خدماتی که مجموعه آلما پک به شما ارائه می دهد می توان به چاپ روبان، فروش ساک دستی آماده، جعبه آماده و بگ پارچه ای و ساک دستی متقال، کاغذ پوستی و لیبل دایره ای ، فروش بند ساک دستی، فروش پاکت پنجره ای و پاکت ترحیم و … می باشد.


خرید کاغذ پوستی از همه رنگ

فروشگاه همه رنگ

فروشگاه اینترنتی همه رنگ ارائه دهنده محصولات و بسته بندی های آماده برای اغلب کسب و کارها خصوصا کسب و کارهای مربوط به بسته بندی لباس و پوشاک می باشد. این فروشگاه ارئه دهند انواع بسته بندی های آماده مانند: چاپ روبان، ساک دستی آماده، جعبه آماده، کاغذ پوستی، بگ پارچه ای آماده، لیبل دایره ای، بگ متقال می باشد.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.