بهترین و پرفروش‌ترین برندهای پاور بانک در ایران

0

خرید پاور بانک، پاور بانک از دو کلمه انگلیسی پاور و بانک گرفته شده است ،پاور به معنی قدرت و انرژی، بانک به معنای منبع، یعنی؛ منبع قدرت و انرژی ،طراحی ساخت پاوربانک به این صورت است که در یک مدار خاص  با  شارژ الکتریکی مشخص فشرده  شده و اجازه میدهند، انرژی الکتریکی را ذخیره نموده و در مواقع ضروری برای شارژ موبایل ،تبلت، دستگاههای دارای پورت  usb مثل ،اسپیکرها،پرتابل ، سیستم های gps و پلیرهای ام پی تری از آن استفاده نمود.

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک شیائومی

خرید پاوربانک شیائومی

برند شیائومی در تولید گوشی‌های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال‌های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند از محصولات موفق این شرکت می توان به رید می اس تو که در می سال ۲۰۱۸ معرفی شد، که از آن به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۸ یاد می‌شود.

امسال نیز ما معرفی اولین گوشی که صفحه نمایش آن تا پشت گوشی ادامه دارد قرار است سهم بزرگی از بازارهای بزرگ دنیا را به خود جذب کند و امروز جزو بهترین گوشی های جهان به شمار می آید. شیائومی توانسته بهترین گوشی‌های هوشمند را از نظر طراحی اندروید و دوربین بسازد ..

که کاربران زیادی را به خود جذب می کند . شرکت شیائومی متعلق به بخش خصوصی است که در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند برنامه های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است.

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک انرجایزر

شرکت انرجایزر یکی از شرکت های بسیار قدیمی و نام آشنا در ایران می باشد. این شرکت ، یک شرکت آمریکایی می باشد، که ابتدا کار خود را با باتری های قلمی و باتری های نیم قلم به صورت برند به بازار ایران شناساند، و هم اکنون  بیش از دو دهه است که در ایران ا نام این برند آشنا هستیم.

این کمپانی یک برند آمریکایی می باشد که به صورت تخصصی در زمینه تجهیزات ذخیره سازی انرژی مثل باتری فعالیت می‌کند .

نام این شرکت از مترادف اولین نوآوری در جهان و فناوری در حال ظهور برگرفته شده است. این کمپانی کار خود را در ابتدا با تولید انواع شارژر و باتری های قدرتمند به بازار معرفی کرد و از آنجایی که بسیار استاندارد بالا و کیفیت خوبی را در محصولات خود داشت، توانست جایگاه بسیار خوبی را برای خود در بازار رقابتی به دست آورد. این شرکت در سال ۱۹۸۰ تاسیس شد هم اکنون محصولات این شرکت در بیش از ۱۶۰ کشور جهان به چشم میخورد.

محصولات شارژی و باتری این شرکت به قدری قوی است که شما در هر زمان و هر مکانی با سریعترین سرعت می توانید دستگاه خود را شارژ کنید و دیگر نگران تمام شدن آن نباشید. امروزه این کمپانی خط تولید خود را در بخش های دیگری از تجهیزات و وسایل جانبی موبایل راه اندازی نموده است.

مثل: پاور بانک ها ،هارد های اکسترنال، حافظه های جانبی، فلش مموری و محصولات متنوع و باکیفیتی دیگر، که انها  را روانه بازار کرده است و می توان به جرات گفت یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حال حاضر میباشد .پاور بانک های این کمپانی از پرفروش ترین محصولات این برند در دنیا به حساب می‌آید .زیرا این پاور بانک ها مجهز به شارژ سریع میباشد ،بسیار پر قدرت و پرفروش می‌باشد جالب است بدانید بیشتر پاوربانک های این کمپانی قابلیت شارژ همزمان دو تا سه دستگاه را دارند و به راحتی پشتیبانی می کند یعنی شما در آن واحد می توانید گوشی تبلت و دوربین عکاسی خود را شارژ نمایید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک انکر

یک شرکت فناوری چینی از که  دفاتری در سیاتل واشنگتن ،  دارد و به طراحی توسعه و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی مشغول است.استیون یانگ  این شرکت را پس از ترک پست  خود در گوگل در سال ۲۰۱۱ تاسیس کر.

د این شرکت در درجه  اول برای شارژر  همراه و کابلهای شارژ شناخته می‌شود .

در بازار کشورهای غربی به طور مستقیم از طریق وب سایت های منطقه‌ای و سایت آمازون برای فروش محصولات خود در دسترس است .

محصولات : شارژر همراه ،کابل شارژر usb ،اسپیکر بلوتوث،

ویژگی های پاور بانک: بسیار قدرتمند و کابل های با کیفیت،سرعت بالا در شارژ کردن و ظرفیت فوق العاده بالا، طراحی جذاب و ظریف، تعداد زیادی از ویژگی‌های ایمن سازی دستگاه در این پاور بانک است .

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک سامسونگ

خرید پاوربانک سامسونگ

شرکت سامسونگ، شرکت بازرگانی سامسونگ حجم کاری خود را در صادرات محصولات الکترونیکی قرار داده است. شرکت سامسونگ الکترونیک به عنوان یک شرکت تابع در گروه سامسونگ متولد شد این شرکت در دهه ۱۹۷۰ با سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین و مدیریت از مرحله ساخت مواد اولیه و نهایی شدن هدف کار خود را ادامه داد.

شرکت سامسونگ شعار اول خود را ،شعار اول کیفیت انتخاب و تبلیغ قرار داده است.

محصولات مختلفی نظیر نمایشگرهای رایانه و غیره در وزارت جهانی تولید کرده است در برخی از آنها محصولاتی نظیر نمایشگرهای ال سی دی به مقام اول جهانی دست یافته.

همزمان علاوه بر جهت‌گیری به سمت بکارگیری شش سیگما و تولید محصولات کیفی، کیفیت کارکنان نیز مورد توجه قرار گرفته است .

واژه سامسونگ در زبان کره ای به معنی سه ستاره است منظور از عدد ۳ در این نام توان و بزرگی و منظور از ستاره جاودانگی می باشد.

سامسونگ الکترونیک بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات جهان و بزرگترین تولید کننده موبایل کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتری و وسایل جانبی آن.

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک ریمکس

کمپانی ریمیکس، یک شرکت بزرگ چینی می باشد که با کیفیت خوب و طرح های مد روز در سال ۲۰۱۰ میلادی در شهر شنزن چین آغاز به کار کرد. به دلیل ارائه ایده های نو و خلاقانه و مبتنی بر روز جایگاه خوبی را در بازار کسب کرد.

عمده محصولات: هدست، هدفون و هندزفری کابل، پاور بانک ، شارژر فندکی.

مزایا :یکی از فاکتورهای مهم و تعیین کننده در خرید یک پاور بانک ابعاد و و وزن آن است ریمیکس توانسته است، با داشتن ابعاد کوچک و قابل حمل در جیب یکی از ویژگی‌های بزرگ را به خود اختصاص دهد .

همچنین طراحی و رنگ بندی زیبایی که این پاوربانک کوچک در خود دارد یکی دیگر از ویژگی‌های آن است .

مهمترین ویژگی این پاوربانک دارای دو خروجی می باشد و می تواند به طور همزمان گوشی و تبلت را شارژ کند.

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک ای دیتا

کمپانی ای دیتا یک کمپانی تایوانی است، که در زمینه ساخت و تولید حافظه های، ذخیره سازی داده رایانه فعالیت دارد در حال حاضر محصولات اصلی خط های تولیدی این کمپانی شامل کارت های حافظه ،انواع فلش مموری ،کارت ریدر، ماژول های درام و هارد های اکسترنال می باشد .

این کمپانی توانسته کسب و کار خود را به اروپا و قاره آمریکا گسترش دهد و در آسیا رقابت شدید با سامسونگ دارد.

شرکت ای دیتا یکی دیگر از شرکت های خارجی در بازار ایران می باشد، همانطور که از نام این شرکت پیداست محصولات این شرکت توسط بازرگانان وارد ایران می‌شود.

این شرکت یک شرکت انگلیسی می باشد که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و کار خود را بر اساس راه حل های برتر حافظه تا زندگی مشتریان از لحاظ دیجیتالی توانا کند. این شرکت با دو شعار حرفه‌ای بودن و کمال گرا بودن، محصولاتشان را به برجسته ترین محصولات در زمینه طراحی کارت های حافظه تبدیل کرده است.

این شرکت با متوسل شدن به پشتیبانی و امکانات فنی و همچنین به وسیله امکانات پیشرفته تولیدی خدمات مشتری مداری توانسته به یکی از بهترین تولید کنندگان حافظه ماژول های Dram,  فلش usb کارتهای حافظه ،درایو های ssd، و هارد اکسترنال، تبدیل شده.

همچنین حرفه ای بودن و نوآوری و همچنین کیفیت محصولات و خدمات آن باعث شده است که بتواند این شرکت در بازار رقابتی امروز، بازار را به دست گرفته و جایی برای سخن گفتن داشته باشد.

همچنین می‌توان به استانداردهای محصولات این شرکت  و همچنین می‌توان به نوآوری و توسعه مداوم محصولات تولید شده بر اساس انتظار مشتری و دریافت جوایز بین‌المللی شناخته شده اشاره کرد .

از جمله جایزه های دریافت شده: جایزه ملی نقره ای در تایوان و جایزه طراحی خوب ژاپن و جایزه طراحی قرمز در آلمان اشاره نمود

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک روموس

شرکت روموس کمپانی چینی میباشد. عمده محصولات پاور بانک می باشد، کمپانی راموس سال‌هاست که در زمینه تولید محصولات تکنولوژی با دیدگاه پیشرفت به سوی آینده و بهبود و سهولت استفاده از محصولات برای کاربران در این زمینه فعالیت دارد.

مزایای پاور بانک روموس: از نظر شکل ظاهری بدنه پاوربانک سطح مات دارد ،لکه چربی و اثر انگشت تا حدودی روی آن باقی نمی ماند این موضوع باعث حفظ ظاهر و زیبایی شارژ شده

است .

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک راوپاور

شرکت رال پاور یکی از تولیدکنندگان شارژر همراه است که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و رفته رفته جای خود را در میان شرکت‌های مطرح این حوزه باز کرد امروزه یکی از تولیدکنندگان انواع متفاوت شارژر همراه برای میلیون ها کاربر در سراسر جهان از تولیدات این شرکت از تکنولوژی های به روز بی مانند شارژر سریع بهره می گیرند این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد خدمات گسترده و سراسری خود را در زمینه تولید انواع محصولات آی تی و وسایل همراه موبایل آغاز نموده است

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک وگر

برند وگر سال ۲۰۱۳ در زمینه طراحی و تولید و تامین پاور بانک در چین فعالیت خود را آغاز زمان از اهداف شرکت و ارائه محصولات با کیفیت و منحصر به فرد در بازارهای جهانی است از جمله محصولات تولیدی این برند می توان به انواع کابل، پاور بانک در ظرفیت های مختلف اشاره نمود.

مشاهده قیمت و خرید


خرید پاوربانک سیلیکون پاور

این شرکت یک شرکت تایوانی است که در سال ۲۰۰۳ میلادی به همت گروهی از متخصصان علاقه مند به حوزه تجارت بین الملل بازاریابی جهانی و مهندسان صنعت ذخیره‌سازی شده داده تاسیس شد و بعد از گذشت ۱۵ سال از تاسیس  در حال حاضر محصولات سیلیکون پاور شامل کارت حافظه، فلش مموری، کارت ریدر، ماژول، درایور سالید استیت و هارد اکسترنال است. که در بیش از ۶۰ کشور دنیا به مشتریان و کاربران عرضه می‌شود .مقر اصلی  این شرکت در تایوان قرار دارد و دارای شعبه هایی در  کشورهای، هلند، روسیه و امریکا می باشد.

این شرکت به خاطر در دستاوردهای متعدد  در بازارهای داخلی و خارجی بارها مورد تقدیر و تمجید قرار گرفته است.

در سال ۲۰۱۰ سیلیکون پاور از لحاظ سرعت رشد آن را در رتبه یازدهم تولیدکننده در تایوان را به خود اختصاص داد.

در صنعت نیمه رسانه های این کشور نیز در رده نخست قرار گرفته است.

مشاهده قیمت و خرید


بهترین برند پاوربانک برای خرید کدام است ؟ 

مهم ترین نتیجه ای که می توان از بررسی این پاور بانک ها گرفت این است که اول از همه برای کاربران اندازه و وزن و سایز یک پاوربانک مورد اهمیت است. دوم تعداد درگاه های ورودی و میزان ولتاژ و شارژی که یک پاور بانک انجام می‌دهد و قابلیت‌های وصل شدن به دستگاه های متفاوت از مهمترین ویژگی های یک پاور بانک خوب و استاندارد می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.