بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸

1

این روزها در سراسر دنیا استفاده از دوربین های مداربسته بسیار رایج می باشد چرا که این دوربین ها به عنوان لوازم خانگی و یا کالای دیجیتال شناخته شده و نقش اول را در تامین امنیت شرکت ها، اداره ها، فروشگاه ها، منازل و… و همچنین وسیله ای کاربردی برای ثبت مدارک در سراسر جهان می باشد.

مشاهده انواع دوربین مدار بسته

خیلی از ما وقتی که از خانه یا محل کارمان دزدی می‌شود؛ تازه به فکر استفاده از دوربین مداربسته می‌افتیم؛ اما بهتر است که قبل از این که این اتفاق رخ دهد، هم برای بیرون منزل و هم برای محل کار خود دوربین مداربسته نصب کنیم زیرا این یک امر بسیار ضروری است.

 دوربین‌های مداربسته تنوع بسیار بسیار بالایی دارند و در نتیجه برای خرید آن قطعا اگر اطلاعات کافی نداشته باشید، گیج خواهید شد. پس ما تصمیم گرفتیم در مجله چاپخونه یک راهنمای خرید برای دوربین مداربسته برای شما قرار دهیم تا شما بتوانید به راحتی اقدام به خرید یک دوربین مداربسته خوب با قیمتی مناسب نمایید. در بخش بعد تعدادی از نکات بسیار مهم برای خرید دوربین مداربسته را با هم بررسی خواهیم کرد و پس از آن در بخش بعدی به سراغ قیمت‌ها می‌رویم و آن‌ها را برای شما بررسی می‌کنیم. پس با ما همراه شوید.


نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته

 همان‌طور که در بخش قبل نیز گفتیم، برای خرید یک دوربین مداربسته مناسب نکاتی هست که حتما باید رعایت کنید. این نکات عبارنتد از:

هدف شما از خرید دوربین مداربسته چیست ؟

در وهله اول باید هدف خود را از خرید دوربین مداربسته تعیین کنید که برای مثال دوربین را برای یک بانک خریداری می‌کنید یا برای پارکینگ یک منزل.

میزان بودجه شما برای خرید دوربین مداربسته چقدر است ؟

میزان بودجه خود را برای این کار تعیین کنید. پیشنهاد مجله چاپخونه به شما این است که اگر بودجه شما پایین است، به سراغ دوربین مداربسته آنالوگ بروید. اگر از لحاظ بودجه مشکلی ندارید، به سراغ دوربین‌های مداربسته تحت شبکه بروید.

باسیم یا بی‌سیم بودن دوربین مداربسته

باسیم یا بی‌سیم بودن دوربین مداربسته مسئله مهم بعدی است. خب قطعا برای شکیل‌تر بودن کار و نبود سیم‌کشی‌های زیاد بهتر است که به سراغ دوربین‌های مداربسته بی‌سیم بروید. اما اگر بودجه شما زیاد نیست، می‌توانید از دوربین‌های مداربسته باسیم نیز استفاده کنید.

کیفیت تصویر دوربین مدار بسته

کیفیت تصویر دوربین نیز بسیار مهم هست. درست است که همیشه خرید یک دوربین با قیمت بالا، ضامن کیفیت آن نیست! اما بعضی از دوربین‌های ارزان قیمت در بازار که از برندهای متفرقه نیز هستند واقعا از کیفیت پایینی برخوردار هستند و پیشنهاد من به شما این است که اصلا و به هیچ وجه به سراغ چنین دوربین‌هایی نروید و پول خود را دور نریزید.


خرید دوربین مدار بسته

خرید دوربین مدار بسته

تهیه ی این وسیله کاربردی به اندازه ای مهم می باشد که اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید قادر نیستید تا انتخاب صحیحی کرده و در آخر نیز خرید درستی را انجام نمی دهید.


ویژگی دوربین مداربسته با کیفیت

قابلیت دید عالی در شب و تاریکی

 یکی از مهمترین ویژگی ها برای هر دوربینی، دید در شب می باشد. توانایی دوربین ها در این موارد باعث می شود تا در تاریکی شب دوربین ها تصاویر مناسبی را تا شعاع مشخصی ثبت و ضبط نمایند.

کیفیت تصاویر ضبط شده

اصولا دوربین های موجود در این زمینه دارای رزولیشن های ۱ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل، ۳ مگاپیکسل، تعداد کمی ۴ مگاپیکسل، ۵ مگاپکسل و ۸ مگاپیکسل می باشند.

مقاومت بالا در برابر گرد و غبار و همچنین بارندگی

مشاهده قیمت و خرید دوربین مدار بسته


مزایای خرید دوربین مدار بسته

مزایای خرید دوربین مدار بسته

شما می توانید با خرید دوربین مدار بسته و نصب این دوربین در محل مورد نظر خود، به راحتی وقتی در مسافرت و دور از خانه و محل کار خود می باشید از ورود سارقین به خانه و محل کار خود در امان باشید و به راحتی آن محل را کنترل کنید. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ آشنا کنیم. چرا که امروزه برندهای معروفی از این وسیله در ایران موجود بوده و این موضوع انتخاب را سخت می کند.


قیمت انواع دوربین مداربسته در بازار

خب نوبتی هم که باشه، نوبت به بررسی قیمت‌ها رسیده است. حالا که در بخش قبل با نکات مهم در خرید دوربین مداربسته آشنا شده‌اید ، وقت آن رسیده است که قیمت‌های این کالا را برای شما زیر ذره‌بین قرار دهیم.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند!

ارزان‌ترین دوربین مداربسته بازار کدام است ؟

ارزان‌ترین دوربین مداربسته بازار یک دوربین مداربسته آنالوگ از برندی متفرقه است که ۳۰۰ گرم وزن دارد و نوع اتصال آن باسیم است. همچنین رزولوشن صفحه آن دو مگاپیکسل است. قیمت این کالا یکصد و سی و نه هزار تومان است.

دوربین مداربسته ارزان بعدی باز هم از یک برند متفرقه و ناشناخته است. نوع اتصال آن باسیم است و همچنین ۳۰۰ گرم وزن دارد. قیمت این دوربین یکصد و هشتاد و نه هزار تومان است.

پرفروش‌ترین دوربین مدار بسته بازار کدام است ؟

پرفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته بازار از برند شیائومی هستند که مورد اول ۲۳۹ گرم وزن داردو نوع اتصال آن بی‌سیم است و تا ۵۴ گیگابایت کارت حافظه را پشتیبانی می‌کند. قیمت این کالا یک میلیون و پنجاه هزار تومان است.

مورد دوم دقیقا همانند مورد اول است و در موارد تخصصی‌تر تفاوت دارند و قیمت این کالا ۱۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از مورد اول است، یعنی قیمت آن نهصد و پنجاه هزار تومان است.

گران‌ترین دوربین مدار بسته بازار کدام است ؟

گران‌ترین دوربین مدار بسته بازار، سیستم امنیتی یو ان وی است که دارای ۸ دوربین است. نوع اتصال آن‌ها باسیم است. قابلیت استفاده از کارت حافظه را نیز ندارند. قیمت این سیستم سی میلیون تومان است!

دوربین گران بعدی، دوربین تحت شبکه ترندنت است. دو کیلوگرم وزن دارد و و نوع اتصال آن باسیم است. رزولوشن تصویر بسیار بالایی دارد. زاویه دید ۳۶۰ درجه دارد و قیمت این دوربین بیست و پنج میلیون و پانصد هزار تومان است.


بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸

انتخاب برند مناسب، واقعا مهم است. بهتر است که اصلا به سراغ برندهای متفرقه نروید و سعی کنید از برند‌های معروف دوربین مداربسته خود را خریداری نمایید.

برندهای معروف در حوزه دوربین مداربسته شامل:


خرید دوربین مدار بسته داهوا

خرید دوربین مدار بسته داهوا

اولین برند دوربین مداربسته ای که می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم، برند داهوا می باشد. برند داهوا یکی از قدیمی ترین عرضه کننده‌های این دوربین و همچنین ارائه دهنده راه حل هایی در صنعت مراقبت از ویدئو می باشد. به طور کلی محصولات برند داهوا به صورت گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها، عوارضی ها (کنترل ترافیک) و… مورد استفاده قرار می گیرد. این برند که جزء بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ بشمار می رود، می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن

خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن

برند هایک ویژن، برندی چینی می باشد که در زمینه طراحی و تولید محصولات و تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی در تمام دنیا به حساب می آید. در واقع تخصص اصلی شرکت هایک ویژن طراحی و تولید انواع تجهیزات مربوط به نظارت های تصویری یعنی انواع دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته به آن است. به طور کلی این شرکت معروف موفق شده است تا قسمت بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی تمام دنیا را به نام خود ثبت کند. اگر شما تصمیم به تهیه و نصب دوربین مداربسته ای با کیفیت و طول عمر بسیار بالا دارید، برنک هایک ویژن که جزء بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ می باشد، می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد، انتخابی که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید دوربین مدار بسته هگزا

خرید دوربین مدار بسته هگزا

برند دیگری که تصمیم به معرفی و نقد آن داریم، برند هگزا می باشد. این برند در زمینه ی تولید و طراحی تجهیزات حفاظتی و حفاظت های تصویری بسیار موفق و معروف بوده و از بهترین های این زمینه می باشد. از این رو در صورتی که تصمیم به تهیه ی دوربین مدار بسته برای محل کار و یا منزل خود دارید، برند هگزا می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد که باید حتما در لیست انتخاب های خود آن را قرار دهید. همچنین لازم به ذکر است که برند هگزا جزء بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ می باشد، از این رو می توانید با خیال راحت به تهیه ی آن بپردازید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید دوربین مدار بسته شیائومی

خرید دوربین مدار بسته شیائومی

شیائومی برندی چینی می باشد که احتمالا شما این برند را با دیگر لوازم الکترونیکی آن از جمله تلویزیون، گوشی موبایل و… می شناسید. اما باید این را بدانید که این برند معروف در زمینه ی طراحی و تولید دوربین های مداربسته نیز بسیار موفق می باشد. به طور کلی یک بخش اصلی از تولیدات صوتی و تصویری برند شیائومی شامل انواع دوربین‌ ها می شود که می توان این دوربین‌های شرکت شیائومی را به بخش های دوربین‌های خودرو، دوربین‌های نظارتی، دوربین ورزشی دسته بندی کرد که دوربین های نظارتی آن جزء بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ به حساب می آید از این رو ما تهیه ی این دوربین نظارتی را به شما پیشنهاد می دهیم.

مشاهده قیمت و خرید


خرید دوربین مدار بسته دی لینک

خرید دوربین مدار بسته دی لینک

از دیگر برند های موفق در زمینه ی دوربین های نظارتی و مداربسته، برند دی لینک می باشد. این شرکت تایوانی با استفاده از کارخانه های متعددی در اکثر نقاط جهان و همچنین بهره گیری از آخرین و به روزترین استانداردهای جهانی، موفق شده است تا محصولاتی با کیفیت بالا، اعتبار و همچنین کارایی مناسب را همراه با نصبی آسان عرضه ی بازار جهانی کند. شرکت دی‌ لینک نسل جدیدی از دوربین‌های شبکه خانگی خود را در طی دو سال گذشته وارد بازار جهانی کرده است.

به طور کلی دوربین های نظارتی این برند دارای قابلیت ها و امکانات جالبی همانند اتصال به واسطه ی شبکه های اینترنت و یا بی سیم و همچنین ضبط صدا را دارا می باشند و از این رو قادر هستند تا نقش چشمانی تیزبین به جای شما را در خانه و یا محل کار شما ایفا کنند. همچنین لازم به ذکر می باشد که این برند جزء بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ به حساب می آید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید دوربین مدار بسته زاندریا

خرید دوربین مدار بسته زاندریا

برند زاندریا که برندی موفق در این زمینه می باشد، در واقع برند دوم شرکت زنون می باشد. این شرکت تولید کننده تجهیزات نظارتی با بالاترین کیفیت می باشد و کار خود را با طراحی و تولید محصولات مدار بسته و دستگاه های ضبط تصاویر آغاز کرد و اکنون نیز بهترین های این محصول را وارد بازار جهانی می کند. در نتیجه اگر تصمیم به تهیه ی چنین محصولی دارید، برند زاندریای شرکت زنون را از یاد نبرید. این برند از بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ بوده و محصولاتی با طول عمر بالایی را عرضه ی بازار می کند.

مشاهده قیمت و خرید


خرید دوربین مدار بسته هایلوک

خرید دوربین مدار بسته هایلوک

این برند که از قوی ترین و جدید ترین برند های تولید محصولات نظارت امنیتی می باشد، متعلق به شرکت معروف و موفق چینی هایک ویژن است که در سال ۲۰۱۸ از آن رونمایی شدده است. این برند با وجود قدمت کوتاه آن، برندی بسیار موفق و معروف در این زمینه می باشد. به طور کلی دوربین های مدار بسته ی برند هایلوک از دیگر برند معروف این شرکت یعنی هایک ویژن، چیزی کم ندارد و هر دو دارای بهترین طراحی و ساخت در این زمینه و همچنین جزء بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ هستند. و اگر تصمیم به تهیه ی دوربین مداربسته داشته باشید هر دوی این دوربین ها پیشنهاد می شوند.

مشاهده قیمت و خرید


خرید دوربین مدار بسته پاناسونیک

خرید دوربین مدار بسته پاناسونیک

برند پاناسونیک نیز از دیگر برند های قوی در این زمینه می باشد که متعلق به شرکتی ژاپنی و چند ملیتی می باشد. این شرکت تولید کننده محصولات مختلف الکترونیکی بوده و همچنین به عنوان چهارمین تولید کننده تلویزیون در جهان شناخته می شود. از دیگر محصولات با کیفیت این برند معروف می توان به دوربین های مداربسته اشاره نمود. در واقع پاناسونیک سکیوریتی یکی از زیر مجموعه های شرکت پاناسونیک می باشد که در زمینه ی تولید محصولات و تجهیزات امنیتی و دوربین های مداربسته فعالیت می کند. به طور معمول محصولات این برند در کشور ما بسیار محبوب بوده و از بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ نیز به حساب می آید. تهیه ی دوربین های این برند با خیال آسوده همراه می باشد و به هیچ عنوان پشیمانی ای در پی نخواهد داشت.

مشاهده قیمت و خرید


خرید دوربین مدار بسته تکنوتل

خرید دوربین مدار بسته تکنوتل

برند تکنوتل، برندی ایرانی و قدیمی می باشد که محصولاتی از جمله تلفن های رومیزی، تلفن بیسیم، گیرنده دیجیتال، دوربین مداربسته، دی وی آر، لامپ، باتری و درب بازکن تصویری را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب طراحی و تولید می کند. دوربین های مداربسته ی این برند ایرانی موفق شده تا خود را در بین بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ قرار دهد و از این رو شما می توانید با خاطری آسوده آن را تهیه و نصب کنید. همچنین شما با تهیه ی این محصول ایرانی شما از محصولات داخلی حمایت کرده و به کسب و کار کشورمان رونق می بخشید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید دوربین مدار بسته پروماکس

خرید دوربین مدار بسته پروماکس

آخرین برندی که تصمیم به نقد و بررسی ان در زمینه ی دوربین های مداربسته داریم، برند پروماکس می باشد. شاید شما این برند را با محصولاتی همچون سشوار، اتوی مو و… به خاطر بیاورید اما لازم به ذکر می باشد که این برند تایوان- کره ای یکی از برترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی به حساب می آید و محصولات آن به سراسر جهان از جمله ایران عرضه شده و در بین بهترین و پر فروش‌ ترین دوربین مداربسته در ایران سال ۹۸ قرار دارد.

مشاهده قیمت و خرید

1 نظر
  1. محمد می گوید

    سلام و خسته نباشید .خدمتتون عرض منم برام یه دوربیین مدار بسته گردون ۳۶۰ درجه اوردم که نمیدونم مارکش چیه و قیمتش چقدره میخوام بدونم چقدر بهشون پول بدم که نه اونها ضرر کنن نه من میتونین راهنماییم کنین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.