خرید جعبه لباس و پوشاک آماده در تعداد کم

0

خرید جعبه لباس و پوشاک آماده در تعداد کم اغلب برای مزون ها و فروشگاه ها لباس که بدنبال بسته بندی در تعداد کم مانند ساک دستی آماده یا جعبه آماده هستند، یک ضرورت به حساب می آید. قیمت خرید جعبه آماده لباس و پوشاک به تعداد خریداری شده و کیفیت و سایز جعبه بر می گردد. در کنار جعبه آماده برای پوشاک می توان از روبان آماده یا چاپ روبان به همراه کاغذ پوستی و کاغذ کرافت استفاده کرد.

سفارش جعبه لباس آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

خرید جعبه لباس و پوشاک آماده در تعداد کم را چرا باید انجام دهیم ؟

خرید جعبه لباس و پوشاک آماده

صنعت مد و پوشاک از جمله صنایعی محسوب می‌شود که همواره مورد توجه همگان بوده و بر اساس فرهنگ و تکنولوژی‌های موجود در هر کشور، دائما در حال تغییر و تحول است. مشتریان این صنعت محدود به قشر خاصی از افراد جامعه نمی‌شود و تمام افراد یک جامعه از زن تا مرد در هر ردۀ سنی را در برمی‌گیرد. اهمیت صنایع پوشاک و لباس بر کسی پوشیده نیست. و بازار خرید و فروش آن، هیچ وقت تمام شدنی نیست.

 به عنوان یک اصل مهم و اساسی در بازاریابی، تصویر اولیه‌ای که در هنگام خرید از محصول در ذهن مشتری نقش می‌بندد، تأثیر بسیار زیادی در فرآیند فروش دارد. کیفیت ارتباط بصری مشتری با محصولات پوشاک و لباس که یکی از عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید به شمار می‌رود، طراحی و چاپ جعبه و بسته بندی مانتو پوشاک و لباس وابسته است.

سفارش جعبه لباس آماده ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

مزایای خرید جعبه لباس و پوشاک آماده در تعداد چیست ؟

مزایای خرید جعبه لباس و پوشاک آماده در تعداد چیست ؟

هنگامی که افراد از فروشگاهی خرید‌ می‌کنند، چیدمان لباس، جنس ، کیفیت ، قیمت و عواملی از این دست بر خرید آنها موثر هستند. جعبه و بسته بندی لباس، شال و روسری، مانتو که دارای طراحی زیبا و مناسب باشد، انتخاب مناسبی است. انواع جعبه و بسته بندی در ابعاد، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و متناسب با اجناس مختلف مد و لباس، شال و روسری ، مانتو و کفش را با بهترین کیفیت تولید‌ می‌کند. استفاده از جعبه و بسته بندی حرفه‌ای در مد و لباس، فروشگاه‌ها و مغازه‌های شال و روسری، مزون مانتو و کفش و لباس کاربرد فراوانی داشته. و برای ‌‌بسته‌بندی مناسب اجناس از انواع مختلف پاکت و جعبه و بسته بندی استفاده‌ می‌شود.

انواع ‌‌بسته‌بندی مد و پوشاک، لباس و شال و روسری، مانتو و کیف و کفش به صورت مقوایی و کاغذی با استفاده از انواع متریال که شامل کاغذ کرافت، گلاسه، پشت طوسی، ایندربرد و … صورت‌ می‌گیرد.

خرید جعبه لباس و پوشاک آماده

شما‌ می‌توانید برای هماهنگی برند خود با بسته‌بندی محصولات، از رنگ‌های مختلف و دلخواه برای چاپ لوگو و جعبه و بسته بندی استفاده کنید. تولید و چاپ و بسته بندی محصولات پوشاک و لباس بهتر است. مناسب با رنگ‌های سازمانی و برند باشد. تا یادآور هویت برند محصولات شما برای مشتریان باشد. همچنین برای زیباتر شدن و خاص شدن پاکت، جعبه و جعبه و بسته بندی امکان استفاده از چاپ طلاکوب، برجسته، یووی و … برای چاپ لوگو و برند شما وجود دارد. همچنین شما‌ می‌توانید از انواع چاپ به رنگ دلخواه خود برای تولید جعبه و بسته بندی بهره ببرید.

مزیت خرید جعبه لباس و پوشاک آماده چیست؟

مزیت خرید جعبه لباس و پوشاک آماده چیست؟

صنعت مد و پوشاک شامل: لباس، مانتو و کفش بر مبنای زیبایی، جلب توجه و شیک و خاص بودن بنا شده است. بنابراین لازم است که ‌‌بسته‌بندی محصولات نیز از جذابیت کافی برخوردار باشد. طبیعی است که استفاده از انواع جعبه و پاکت آماده که متناسب با نوع کالا طراحی شده است. برای افراد جذابیت بصری داشته و اعتماد آنان را به فروشگاه شما جلب‌ می‌کند.

این روزها رقابت در صنعت مد و لباس به شدت بالا رفته. و فعالان در این حوزه تمام تلاش خود را برای جذب مشتریان بیشتر متمرکز کرده‌اند. قرار دادن کالا در پاکت یا جعبه و بسته بندی زیبا و شیک بر ذهنیت افراد از جنس و کالای عرضه شده، بسیار موثر است. به همین دلیل امروزه فروشگاه‌های لباس، سعی‌ می‌کنند. از پاکت و جعبه و بسته بندی اختصصاصی خود، با طراحی‌های خاص استفاده کرده. و از آن به عنوان ابزاری برای جلب رضایت مشتریان و همچنین بازاریابی بهره ببرند. علاوه بر مزایای ذکر شده، ‌‌بسته‌بندی با کیفیت و جعبه، بسته بندی مقاوم، حمل کالا را آسان تر کرده. و از کالایی که درون آن قرار گرفته بهتر محافظت‌ می‌کند.

لباس چه نیازی به بسته بندی دارد؟

بیشتر لباس ها مانند پیراهن و تیشرت روی رگال فروشگاه ها آویزان می شوند و اصلا نیازی به بسته بندی ندارند. با این حال برخی از لباس ها مخصوصاً لباس های مردانه با بسته بندی های پلاستیکی یا در جعبه های کاغذی به بازار عرضه می شوند. هنگام طراحی بسته بندی لباس باید برخی ملاحظات مورد توجه قرار گیرد.

جعبه بسته بندی مناسب برای انواع لباس‌ کدام است؟

امروزه کسب ‌و کار های بسیاری در زمینه فروش لباس ‌ها فعالیت می‌ کنند. این کسب ‌و کارها از فروش جوراب تا محصولات زمستانی، تنوع بالایی در ابعاد، اندازه و جنس محصولاتشان دارند. برای بسته‌ بندی کردن هر کدام از این محصولات گزینه‌ های متنوع زیادی وجود دارد. در این مقاله انواع بسته بندی و همچنین بسته ‌بندی انواع لباس ‌ها را بررسی خواهیم کرد.

انواع جعبه های بسته بندی البسه

تعدادی از انواع جعبه های بسته بندی البسه به شرح زیر می باشد:

جعبه کیبوردی لباس

اگر با جعبه‌ های کیبوردی آشنایی ندارید، به فروشگاه ما سر بزنید و انواع ابعاد این محصول را به دقت مشاهده کنید. جعبه کیبوردی از انواع سایز های مختلف تشکیل می ‌شود. به دلیل تنوع بالای ابعاد این محصول، می ‌توانید از این جعبه بسته بندی برای لباس ‌های متنوعی استفاده کنید. استحکام و نوع بسته‌ بندی با جعبه کیبوردی، این امتیاز را به شما خواهد داد که نیازی به خرید جعبه پستی نداشته باشید. از جوراب و لباس زیر تا مانتو و پیراهن مردانه را می ‌توانید در این نوع جعبه آماده بسته‌ بندی نمایید. برای تمیزتر شدن کار پیشنهاد می شود از یک کاغذ پوستی یا کرافت در داخل جعبه استفاده نمایید. می ‌توانید داخل جعبه را با چند شاخه گل خشک و یا یک نوشته محبت ‌آمیز چشم‌ نوازتر از قبل کنید.

تعدادی از انواع جعبه های بسته بندی البسه به شرح زیر می باشد

جعبه بالشتی برای لباس‌ های کوچک‌ تر

جعبه‌های بالشتی یکی از متفاوت‌ ترین انواع محصولات به شمار می ‌روند. این جعبه ‌ها در سایز های متنوع عرضه می ‌شوند. کوچک‌ ترین جعبه بالشتی با ابعاد ۸.۵ در ۶ در۳.۵ سانتی ‌متر و بزر‌گ‌ ترین جعبه بسته بندی بالشتی با ابعاد ۲۵ در ۲۵ در ۱۰ سانتی ‌متر قابل سفارش است. این جعبه‌ ها را می ‌توانید برای لباس‌ های با حجم کمتر مانند جوراب، لباس زیر، تیشرت و یا شال و روسری استفاده کنید.

پاکت کرافت ساده و یا زیپ ‌دار، دو انتخاب کاملا متفاوت

پاکت‌ های کرافت ساده در واقع همان پاکت ‌های نوستالژیکی هستند که از گذشته به خاطر داریم. همان پاکت‌ هایی که پدرهایمان زمان برگشتن از سرکار، درحالی که پر از میوه بودند، در دست داشتند. این پاکت ‌ها به صورت کیلویی به فروش می رسند و یک انتخاب اقتصادی هستند. اگر می ‌خواهید فقط یک محافظ برای کثیف نشدن لباس انتخاب کنید و هزینه‌ زیادی را متحمل نشوید، می ‌توانید از این گزینه استفاده کنید. پاکت‌ های کرافت زیپ ‌دار هم در انواع متفاوتی موجود هستند. پاکت‌ های جلو شفاف، پاکت‌ های پنجره ‌دار و ساده را می ‌توانید به صورت تک یا عمده سفارش دهید. این پاکت‌ ها بسته‌ بندی متفاوت ‌تری دارند و می ‌توانید برای لباس‌ های با سایز کوچک ‌تر از آن‌ ها استفاده نمایید.

ساک دستی یک انتخاب همیشگی برای لباس ‌ها

به جز موارد گفته شده و انواع جعبه بسته بندی پیواژ، ساک ‌های دستی هم محبوبیت زیادی در بین کسب ‌و کار های فروش لباس دارند. این ساک‌ های دستی را می ‌توانید با رنگ ‌های متنوعی سفارش دهید. نکته ی مهم، نیاز به جعبه پستی برای ارسال این ساک‌ های دستی است. این ساک ‌ها را، مانند جعبه بالشتی و پاکت‌ های کرافت، نمی ‌توانید به تنهایی به پست تحویل بدهید و برای ارسال آن ‌ها حتما باید کارتن پستی تهیه نمایید.

معمولا این جعبه ها را در بسیاری از فروشگاه های اجناس لوکس و محصولات الکترونیکی رده بالا مشاهده می کنید. این جعبه ها به منظور ارائه بهتر با  ماندگاری بالا برای محصولات خاصی استفاده می شوند. به جعبه بسته بندی Iphone   فکر کنید، که یک جعبه سفت است. این جعبه سفت و سخت از مقوا با چگالی چهار برابر ضخیم تر از مقوا استاندارد ساخته می شود. اگر محصولی و لباسی که ارائه می کنید بسیار خاص و جنبه لاکچری دارد، استفاده از این نوع بسته بندی بسیار مناسب است.

جعبه بسته بندی لباس برای آقایان

بیشتر لباس مربوط به آقایان در بسته بندی قرار می گیرد تا لباس بانوان . کاملا واضح است، آقایان به عنوان یک قاعده بسیار کلیشه ای، ترجیح می دهند خیلی سریع آنچه که نیاز دارند را مانند پیراهن، لباس زیر و یا حتی کت و شلوار را تهیه کنند تا اینکه تمام یک بعد از ظهر را در بازار به دنبال دیدن تمام گزینه های موجود صرف کنند.

در فروشگاه های پوشاک مردانه شما همه نوع دستکش، لباس زیر، کروات، پیراهن و جوراب را در بسته بندی پیدا خواهید کرد. آقایان حتی بدون باز کردن بعضی از بسته بندی ها آن را می خرند و این موضوع بسیار جالب توجه است، به طوری که باز نکردن بسته بندی پیراهن ها در این فروشگاه ها به صورت یک روتین در آمده است و یک اصل پذیرفته شده است.

نکته ای که در طراحی بسته بندی لباس باید در نظر داشته باشید این است که بسته بندی باید از مقاومت کافی برخوردار باشد تا مشتریان کنجکاو نتوانند به راحتی بسته ها را باز کنند و تمام چیدمان و زحمت تولید کنندگان را هدر دهند. اما این نکته را باید در نظر داشته باشید، مواردی که زمینه انتخاب مشتری را فراهم می کند نباید از نظر او دور بماند. ترکیبی از کارتن و یک پنجره پلاستیکی شفاف بهترین راه است تا از باز شدن جعبه جلوگیری کند و هم نیاز مشتری را برآورده سازد.

جعبه بسته بندی لباس زنانه

در مورد لباس زنانه ، طراحی بسته بندی پوشاک معمولاً به لباس های زیر، لوازم جانبی و دستکش محدود می شود. بقیه لباس ها به صورت مرتب بر روی قفسه برای بازرسی یا امتحان کردن نمایش داده می شوند. هنگام بسته بندی این وسایل، مهم است که جعبه ها به خوبی ساخته شوند. رنگ بسته بندی در اینجا بسیار حائز اهمیت است. رنگ سیاه باعث می شود هر شکاف و خدشه ای به بسته بندی، خود را به وضوح نمایش دهد و این در دید مصرف کننده خانم بسیار نا زیباست.

از دیدگاه یک فروشنده یک جعبه می تواند بهترین حالت ممکن باشد، چرا که برای حمل و نقل و مخصوصا فروش های آنلاین که نیاز به طی مسافت زیادی دارد و بدین منظور  بسیار کار او را راحت تر می کند. چون از صدمه دیدن محصول جلوگیری می نماید و از دیدگاه مصرف کنندگان یک بگ خرید حالتی بسیار شکیل و زیباتری دارد.

جعبه بسته بندی لباس نوزاد

لباس های نوزادان نیز از آن دسته پوشاکی هستند که به صورت بسته بندی ارائه می شوند، از آنجایی که نوزادان حق انتخابی در زمان تهیه این لباس ها ندارند. پس چه بهتر که امکان خرید سریع آن ها فراهم شود. مهم ترین نکته در مورد طراحی بسته بندی لباس نوزاد استفاده از متریال های ارگانیک است.

اکثر لباس کودکان از پنبه طبیعی تهیه می شوند تا کمترین میزان حساسیت را به همراه داشته باشد، لباس های کودکان معمولا به صورت الیاف نرم و لطیف بافته می شود. متریال بسته بندی این محصولات نیز باید همین خاصیت را داشته باشند، بر خلاف برخی از محصولات نباید از مقوای بازیافت شده یا مواد نامرغوب در زمان چاپ استفاده نمود.

کاربرد خرید جعبه لباس و پوشاک آماده چیست ؟

با توجه به اینکه بسته بندی مورد نظر در چه صنفی می‌خواهد استفاده شود، طراحی آن نیز متفاوت است. طراحی بسته بندی لباس آقایان، بانوان و کودکان همگی با هم تفاوت دارند. از این رو با توجه به نیازها و شرایط روان شناختی هر کدام طراحی متفاوتی را میتوان خلق کرد. از آن جایی که آقایان ترجیح می‌دهند بدون اتلاف وقت و با کمترین زمان ممکن بهترین انتخاب را داشته باشند. جعبه‌هایی که روی انها طلقی شفاف کار شده باشد. و امکان دیده شدن محصول را بدهد، می‌تواند به انتخاب سریع‌تر و بهتر آنها کمک کند.

خرید جعبه لباس و پوشاک آماده یا ساک دستی آماده؟

خرید جعبه لباس و پوشاک آماده یا ساک دستی آماده؟

به جز موارد گفته شده و انواع جعبه بسته بندی، ساک‌های دستی هم محبوبیت زیادی در بین کسب‌وکارهای فروش لباس دارند. این ساک‌های دستی را می‌توانید در با رنگ‌های متنوعی سفارش بدهید. نکته‌ی مهم، نیاز به جعبه پستی برای ارسال این ساک‌های دستی است. این ساک‌ها را، مثل جعبه بالشتی و پاکت‌ کرافت، نمی‌توانید به تنهایی به پست تحویل بدهید. و برای ارسال آن‌ها حتما باید کارتن پستی تهیه کنید.

از کجا باید جعبه لباس و پوشاک آماده بخرید؟

با در نظر گرفتن الیاف لباس‌ها و هم چنین حساسیت‌هایی که در تنوع جنس آنها به چشم می‌خورد. بسته بندی‌های مقوایی و کارتنی که باعث هیچ گونه حساسیت نمی‌شوند. بهترین گزینه برای انتخاب هستند. اگر تولید کننده‌ای در عرصه لباس و پوشاک هستید. با در نظر گرفتن نیازهای مصرف کنندگان می‌توانید در زمینه جعبه به عنوان یک بسته بندی خوب لباس اقدام به سفارش نمایید که واحد چاپ و تبلیغات در بخش فروش به شما کمک خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.