بهترین و پرفروش‌ترین برندهای کنسول و لوازم جانبی بازی در ایران

0

بهترین و پرفروش ترین برندهای کنسول و لوازم جانبی در ایران سال ۹۸ گسترده ای از موارد را بر عهده بگیرند. چرا که امروزه بازی های کامپیوتری و هر نوع بازی ای محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورده اند و می توانند باعث سرگرمی افراد بسیار زیادی شوند. به همین دلیل برای اینکه بتوانید انتخاب بسیار خوبی را داشته باشید و از بازی کردن لذت زیادی را ببرید، باید بررسی های لازم را در رابطه با برندها انجام دهید تا بتوانید به موفقیت بالایی در این باره برسید. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با ده برند معروف و محبوب آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا بتوانید معنای واقعی بازی های کنسولی و کامپیوتری را بدانید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول سونی

خرید کنسول سونی

سونی در لیست برندهای کنسول و لوازم جانبی توانسته رتبه اول را به خود اختصاص دهد. سونی یک برند ژاپنی می باشد که سالیانه کنسول های بازی و لوازم جانبی متعددی را تولید می کند و به دست کاربران می رساند. این محصولات کیفیت بالایی را به دست آورده اند و از این جهت می توانند ویژگی های متعددی را برای گیمر به اشتراک بگذارد. از این رو اگر به دنبال این دسته از محصولات هستید، به شما پیشنهاد می شود تا سونی را در اولویت انتخاب هایتان قرار دهید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول مایکروسافت

خرید کنسول مایکروسافت

مایکروسافت یکی از برندهای آمریکایی فعال در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی، کنسول بازی و لوازم جانبی می باشد که افراد بسیاری را به سمت خود کشانده است. این برند توانسته محبوبیت بالایی را به دست بیاورید و به طور کلی محصولات باکیفیتی را دارد و در این لیست رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. به همین علت در خرید لوازم جانبی و کنسول می توانید میاکروسافت را نیز در اولویت قرار دهید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول تسکو

تسکو نیز یکی دیگر از بهترین و پرفروش ترین برندهای کنسول و لوازم جانبی در ایران سال ۹۸ می باشد. این برند قدمتی طولانی را دارد و اصالتا برای بریتانیا است. تسکو محصولات باکیفیتی را تولید می کند و به علت گستردگی آن ها شرکت های دیگری را نیز در کشورهای دیگر دارد. مالزی و تایلند نمونه از این موارد به حساب می آیند. درآمد این برند سالیانه بسیار زیاد می باشد و دلیل آن کیفیت بالای محصولات آن است. از این رو اگر به فکر خرید یک کنسول بازی هستید، می توانید از تسکو بهره ببرید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول دابی

دابی یکی از شرکت های چینی می باشد که تمامی کارکنان آن دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی می باشند. محصولاتی که توسط این برند به دست تولید می رسند طراحی های بسیار یونیک و ویژه ای دارند. به همین علت امروزه جزو رقیبان اصلی مایکروسافت و سونی به حساب می آید. دابی توانسته کنسول های بازی اورجینالی را تولید کند و از این نظر کیفیت بسیار ویژه ای را دارند. به گونه ای که امروزه یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای کنسول و لوازم جانبی در ایران سال ۹۸ همین شرکت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول نینتندو

برند نینتندو یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهایی می باشد که اصلیتی ژاپنی دارد. در حال حاضر این شرکت بهترین بازی های ویدیویی را تولید می کند و در زمینه تولید انواع کنسول های بازی نیز بسیار فعال می باشد. به همین علت اگر می خواهید یک کنسول فوق العاده را برای بازی های ویدیویی خود انتخاب کنید، می توانید از نینتندو بهره کافی را ببرید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول هوری

ژاپن یکی از کشورهایی می باشد که شرکت های مختلفی را در زمینه تولید انواع بازی های ویدیویی، کنسول بازی، پلی استیشن و لوازم جانبی به خود اختصاص داده است. از این برندها می توان به هوری اشاره کرد که محصولات باکیفیتی را طراحی و تولید می کند. به همین علت امروزه توانسته یکی از پرفروش ترین ها در جهان باشد. از این رو اگر می خواهید اوقات فراغت خودتان را با یک کنسول بازی پر کنید، می توانید از محصولات برند هوری بهره ببرید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول ایکس پی – پروداکت

شاید باور کردن این موضوع سخت باشد ولی در بین لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای کنسول و لوازم جانبی در ایران سال ۹۸ نام برند ایکس پی – پروداکت نیز به چشم می خورد که یک برند ایرانی است. از لوازم جانبی که این برند تولید می کند می توان به گزینه هایی همچون اسپیکر، مونوپاد، گیم پد، هدست، میکروفون، کابل، شارژر، هاب کامپیوتر، کیبورد، کاور و… اشاره کرد. کیفیت بالایی را می توانید در این محصولات مشاهده کنید. همچنین از آنجایی که این محصولات در داخل ایران تولید می شوند، قیمت مناسب تری را نیز با خود به همراه دارند. پس این برند نیز گزینه مناسبی به حساب می آید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول نیکون

نیکون از برندهای معروفی می باشد که ما آن را به خاطر دوربین های باکیفیتی که تولید می کند، شناخته ایم. ولی در واقع توانسته در زمینه های دیگری نیز فعالیت های موفقی را از خود به اشتراک بگذارد که از آن ها می توان به تولید و طراحی انواع کنسول بازی و لوازم جانبی اشاره کرد. این شرکت محصولات با کیفیتی را تولید می کند. به همین دلیل اگر می خواهید یک کنسول را برای اتاق خودتان خریداری کنید، نیکون نیز گزینه مناسبی به حساب می آید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول ایکس باکس

ایکس باکس یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای کنسول و لوازم جانبی در ایران سال ۹۸ می باشد که کاملا شناخته شده می باشد و جزو بهترین شرکت ها در سرتاسر جهان به حساب می آید. به همین علت اگر به دنبال یک کنسول فوق العاده هستید که بتوانید بهترین بهره ها را از آن داشته باشید، می توانید بر روی محصولات ایکس باکس فکر کنید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کنسول ریزر

شرکت ریزر هر چند از سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است ولی توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. این برند ویژه تولید کننده انواع محصولات رایانه های و کامپیوتری می باشد که برای آمریکا می باشد. همچنین دفترهای مرکزی دیگری از این برند در کشورهای دیگر موجود هستند که سنگاپور نمونه ای از آن ها به حساب می آید. شرکت ریزر توانسته در زمینه تولید انواع کنسول بازی و لوازم جانبی مربوط به آن موفق عمل کند.

مشاهده قیمت و خرید


بهترین برند کنسول برای خرید کدام است ؟

در این مقاله به بررسی بهترین و پرفروش ترین برندهای کنسول و لوازم جانبی در ایران سال ۹۸ پرداخته شد. در این لیست نام ۱۰ مورد از بهترین شرکت هایی که در زمینه تولید انواع کنسول های بازی فعال هستند، آورده شدند. اگر می خواهید یک خرید موفق را برای خودتان رغم بزنید می توانید از این لیست استفاده کنید و با بررسی های لازم یکی از آن ها را برای سرگرمی خودتان انتخاب نمایید.

مشاهده قیمت و خرید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.