بهترین تابلو سازی ایران در سال ۱۴۰۰ کجاست ؟

21

بهترین تابلوسازی در ایران؛ مکانی است که بتواند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت عملیات تابلوسازی شما را به انجام برسانند.
اغلب تابلوسازی‌های برتر در ایران  اعتقاد دارند که بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند، ولی در نهایت قبل از هر گونه سفارش باید با بررسی کافی اقدام به سفارش و خرید و نصب تابلو کنیم.

سفارش تابلوسازی ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴

کاربرد تابلوسازی برای کسب و کارها چیست ؟

اغلب کسب و کارها برای بهتر دیده شدن در عصر تکنولوژی از هر روشی برای تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند. یکی از پرکاربرد ترین روش‌ها خصوصا در محیط های باز، در خیابان ها برای فروشگاه‌ها و مغازه و حتی در نمایشگاه‌ها برای غرفه ها، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی برای بهتر دیده شدن برند و نام آن کسب و کار می باشد.

سفارش تابلوسازی ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴

تاریخچه تابلو برجسته به چه زمانی بر میگردد؟

نشانه ‌ها و تابلو ها همیشه یک عنصر اساسی در زندگی و تجارت بوده اند. نقاشی اولین تلاش انسان برای بیان آنچه در ذهن داشت در قالب اشکال مصور و حروف به حساب می ‌آمدند.

 اولین بخش از این راه ارتباطی در دنیای باستان شکل ‌گرفته بود. در حدود هیجده هزار سال پیش ‌از میلاد و در دوران پارینه ‌سنگی انسان در تلاش بوده است نشانه‌ هایی از خود برای برقراری ارتباط ایجاد کند. در واقع علامت و نشانه توسط رومی ‌ها تشخیص داده شد و پس ‌از آن علامت ‌ها در تجارت‌ نیز مورد استفاده قرار گرفتند.

 انواع تذهیب، آهن تزیینی و کنده‌ کاری ‌ها جهت ایجاد بافت متفاوت از حروف و طراح ی‌ها در روی متریال متفاوت نظیر چوب، سنگ و فلزات اجرا می ‌شدند.

سپس به‌ تدریج اولین تابلو ها شامل حروف که بیشترین توجه را به خود جلب می ‌کردند در انگلستان، آمریکا و اروپا در بالای مسافرخانه‌ ها، هتل ‌ها و فروشگاه‌ ها نصب می ‌شد، بدین صورت تبدیل به یک روش تبلیغاتی شدند و دریافتند که با وجود این تابلو ها و معرفی خود بیشتر مورد استقبال و توجه قرار می گیرند.

تاریخچه ساخت اجزای حروف برجسته

ژرژ کلود در سال ۱۹۱۰ اولین لامپ نئونی را اختراع و به نمایش گذاشت. حدود ۲۳ سال بعد ماده آکریلیک پلکسی ‌گلاس که در ساخت انواع تابلو و بخصوص تابلو حروف برجسته کاربرد اساسی دارد توسط کمپانی رومن و هاس تولید کننده مواد شیمیایی اختراع شد. پس از آن شرکت ایونیک که یک شرکت مواد شیمیایی آلمانی و از بزرگ‌ ترین شرکت‌ های شیمیایی تخصصی در دنیا است ویژگی ‌های این محصول را ارتقا داده و آن را تبدیل به اکریلیک شفاف و مقاوم در برابر ضربه نمود.

 بدین‌گونه متریال مورد استفاده در تابلو های حروف برجسته اختراع شد و ارتقا پیدا کرد.

تاریخچه حروف برجسته چنلیوم

تابلوی چنلیوم یا حروف چنلیوم برای اولین ‌بار در سال ۱۹۷۰ معرفی شدند و در دهه هفتاد و اواخر آن با یک نور داخلی و با حالت برجسته و سه‌ بعدی با روکش پلاستیک طراحی و اجرا شدند.آن ها اولین تابلو هایی بودند که ظاهری مدرن  را برای فروشگاه‌ ها به ارمغان آوردند. البته ساخت آن ‌ها نه با تجهیزات امروزی بلکه به‌ صورت دست ‌ساز انجام می ‌شد.

نور به ‌کار رفته برای درخشندگی این حروف از نئون با ولتاژ بسیار بالا در حدود ۱۵۰۰۰ ولت کار می‌کرد.

 اکثر پنل های که در تابلو ها نیز بکار می ‌رفت از جنس چوب بود و این میزان ولتاژ و ایجاد گرمای زیاد توسط لامپ‌ های نئونی سبب آتش ‌سوزی می‌شد. لذا سعی شد که از چوب در این سازه‌ ها استفاده نشود.

 در سال ۱۹۸۰ لامپ ‌های نئونی با ویژگی‌ های نور دو برابر و مصرف برق بسیار پایین‌ تر شروع به تولید شدند. پس ‌از آن در حدود سال ۱۹۹۳ چراغ‌ های LED با خروجی نور صد در صد در حروف اختراع شد که پراکندگی نور یکنواختی ایجاد می ‌کرد. با این‌ حال هنوز مصرف انرژی بالایی داشتند.

ظهور چراغ‌ های ال ‌ای ‌دی در سال ۱۹۹۳ به‌ عنوان منبع روشنایی بالقوه برای روشنایی تابلو ها سبب شد اولین تابلوی چراغ ال ‌ای ‌دی در رنگ‌ های متنوع قرمز، آبی، سبز اختراع شود.

 بدین ‌صورت تابلو های  RGB در دسترس قرار گرفته و در سال  ۲۰۱۱ اولین ورود به حروف برجسته را پیدا کردند. در سال ۲۰۱۸ LED های تولیدی تا پنج برابر روشن تر و مصرف انرژی پایین ‌تری پیدا کردند.

در سال ۱۹۹۴ یک سازنده دستگاه ‌های سی ان سی ایده ساخت دستگاه خم کننده و شکل ‌دهنده حروف با نام accu-bend  را ارائه داد که می ‌توانستند دیوارهای جانبی حروف را خم کرده و شکل دهند.

 با پیشرفت تکنولوژی در حوزه دستگاه‌ CNC تلاش ‌ها برای دستیابی به تکنولوژی بهتر در خصوص دستگاه ‌های خم کن روز به ‌روز بیشتر شد تا به اکنون که سریع ‌ترین و کم ‌هزینه ترین حروف و لبه آلومینیوم توسط این دستگاه ها ساخته می‌ شود.

بدین‌صورت هر کدام از اجزای یک حروف برجسته سیر تکمیلی خود را طی نمودند تا امروز به تکنولوژی ساخت حروف سه ‌بعدی با بالاترین کیفیت برسیم.

روند ساخت حروف برجسته

حروف چنلیوم سازه‌ های فلزی هستند که آن ‌ها را به ‌عنوان علائم نورانی و حروف برجسته می ‌شناسیم. ساختار این حروف تشکیل ‌شده از ورق‌ های فلزی و آلومینیومی که توسط یک روتر لیزری و دستگاه‌ های CNC خم می ‌شوند تا به شکل حروف خمیده شکل ‌دهی شوند. فونت و طراحی مورد نظرمان که قصد داریم بر روی آن ‌ها ایجاد کنیم را در یک فایل طراحی به دستگاه سی ان سی می ‌دهیم تا حروف را به شکلی که می ‌خواهیم خمیده کنند.

 سپس درز حروف و لبه ‌ها یا جوش داده می‌ شود و یا پرچ می ‌شوند. پس‌از رنگ ‌آمیزی با استفاده از لامپ ‌ها و لوله ‌های گاز نئون و یا چراغ‌های ال ‌ای ‌دی نورپردازی می ‌شوند و در نهایت یک قطعه ورق پلاستیکی اکریلیک پلکسی‌گلاس و یا وینیل به ضخامت نیم سانتی‌ متر که با شکل حروف مطابقت می‌ کند و برش داده ‌شده به لبه‌ ها متصل م ی‌شود بدین ‌صورت حروف نورانی تشکیل می‌ شوند.

انواع تابلو حروف برجسته کدام است ؟

تابلو چنلیوم

اشکال مختلفی برای حروف در نظر گرفته ‌شده که نحوه پردازش مواد در آن و شکل ظاهری آن متفاوت است.

 به ‌عنوان مثال می ‌توان از لایه های ونیل ها بر روی حروف اعمال کرد که پانچ شده‌ اند و سوراخ ‌های ریز بر روی آن‌ ها ایجاد شده تا ظاهری ستاره گون در شب داشته باشند.

 انواع رنگ ‌بندی متنوع برای لبه‌ ها و پلاستیک رویین می ‌توان بکار برد که تمامی موارد بنا بر سلیقه می ‌تواند انتخاب شود.

 همچنین با پیشرفت در این زمینه عمق و ضخامت حروف کاهش چشمگیری داشته و امروزه تنها در حدود کمتر از صد میلی‌ متر نیز می ‌رسد.

نحوه نورپردازی متفاوت و استفاده از متریال متنوع به ایجاد اشکال مختلف از حروف برجسته منجر شده ‌است، درصورتی‌ که طبق مراحل ذکر شده عمل شود تابلو چنلیوم ساده خواهیم داشت. چنلیوم طلایی از ورق چنلیوم طلایی و ورق پلکسی طلایی ساخته‌ می شود. برای مشاغلی که ارتباط با درخشندگی دارند مانند جواهر و طلا فروشی ‌ها و یا مشلغلی که می‌خواهند در روز جلوه بیشتری داشته باشند می ‌توانند از این رنگ حروف استفاده کنند.

تابلو حروف برجسته پلاستیکی

برخی از حروف را می‌ توان از جنس پلاستیک وکیوم شده ساخت. حروف برجسته به گونه‌ای قالب‌گیری می ‌شوند که به ‌صورت حروف حجمی درآیند و سپس یک پوشش پلاستیکی روی آن را می ‌پوشاند. می‌ توان  این روکش را به‌ صورت رنگی نیز به کار برد. نور به ‌کار رفته در این حروف از تمامی وجه ‌های حروف ساطع شده و محدودیت حروف فلزی و چنلیوم در انتشار نور را ندارد.

حروف برجسته فلزی

 از دیگر مواد به ‌کار رفته در ساخت تابلو ها برخی فلزات شامل استیل آلومینیوم هستند که عموماً از جنس استیل استفاده می‌ کنند. این حروف فلزی به ‌صورت سه‌ بعدی طراحی شده و به دلیل این ‌که اغلب بدون نور پردازی هستند برای ایجاد جلوه بیشتر بر روی پایه‌ هایی نصب می ‌شوند که از پنل زیرین خود فاصله داشته باشند.

 این حروف مناسب فضای بیرونی نیستند چراکه در شب امکان دید کمی دارند. حالت براق آن‌ ها زمانی نمایان می ‌شود که به آن ‌ها نور بتابد. بنابراین اکثراً در داخل فروشگاه ‌ها برای نمایش برند ها و یا برخی تابلو های راهنما از این نوع استفاده می‌ شود.


انواع خدمات تابلوسازی کدام است ؟ 

  • تابلو سازی استیل
  • تابلو سازی چلنیوم
  • تابلو سازی آلومینیوم
  • تابلو سازی حروف فلزی
  • تابلوسازی حروف پلاستیک
  • تابلوسازی پلکسی گلس
  • تابلو وکیوم
  • تابلوسازی انواع حروف برجسته
  • تابلوسازی پلکسی گلس
  • تابلو وکیوم
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو کامپوزیت

تابلوسازی اغلب در چه مشاغلی کاربرد دارد ؟ 

تابلوسازی اغلب برای فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها و مغازه‌ها کاربرد دارد. از جمله مشاغلی که اغلب از تابلو برای معرفی کسب و کار خود استفاده می‌کنند میتوان به تابلوسازی برای طلافروشی، تابلوسازی برای غرفه های نمایشگاهی، تابلوسازی برای مطب و پزشکان و … اشاره کرد.


تابلو حروف برجسته چیست؟

تابلو حروف برجسته یکی از نوین ‌ترین شیوه‌ های نمایش و معرفی یک کسب‌ و کار در قالب حروف و نماد های گرافیکی است. دیگر به خاطر نمی ‌آوریم تابلو های سر در مغازه‌ ها قبل از وجود تابلو های حروف برجسته به چه شکل بوده‌اند. اما این نسل از تابلو ها مزین شده به حروف زیبا که از جلوه و درخشندگی خاصی برخوردارند حتی اگر برای لحظه ‌ای کوتاه از کنارشان گذر کرده ‌ایم به‌ خوبی در یادمان نقش بسته ‌اند.


ساختار حروف برجسته چگونه است ؟

حروف برجسته از فلزات و پلاستیک ساخته می ‌شوند. این حروف می‌توانند با نور و بدون نور باشند. قسمت اصلی یک تابلوی حروف برجسته شامل لایه رویین که نمای کار است، قسمت لبه ‌ها و پشت و زیرساز و قسمت نورپردازی آن می باشد.

 روکش ‌ها و کناره ‌های حروف از ور ق‌های آلومینیومی یا چنلیوم و پلاستیک ساخته می ‌شود. از لایه‌ های اکریلیک برای روکش لبه ها از MDF  و یا PVC زیر حروف، از ورق وینیل های رنگی و یا ساده و یا پلکسی شفاف برای پوشاندن حروف استفاده می شود.


معرفی انواع حروف برجسته که در تابلوسازی

 اگر در صدد تغییر تابلوی فروشگاه خود هستید با مطالعه این مقاله این امکان برای شما فراهم می شود تا با اطلاعات مفیدی دست به انجام این کار بزنید. دانستن تفاوت بین انواع حروف برجسته بهترین شروع برای انتخاب آن است.

حروف برجسته ‌ای که در تابلو های معرفی بالای درب مغازه ‌ها نصب می‌شود بر اساس متریالی که در آن به‌ کار رفته به چند دسته تقسیم می‌شوند. حروف برجسته در مجموعه ‌ای از رنگ ‌ها، فونت ها و اندازه‌ ها در دسترس اند. همچنین هر روز ترکیب کردن مواد در کنار یکدیگر سبب خلق نوعی جدید می‌شود. تنها کمی خلاقیت و سلیقه نیاز است تا تابلوی خاص و سفارشی را که همیشه به‌ دنبال آن بوده اید بدست آورید.

تابلو چنلیوم

محبوب ‌ترین نوع حروف برجسته تابلو چنلیوم است. چنلیوم در واقع همان فلز آلومینیوم است که در طی چند مرحله پردازش به صورتی براق و درخشنده و به نوعی آلیاژ آلومینیوم تبدیل گشته ‌است که استحکام و درخشندگی بالایی پیدا کرده است.

 این ورق‌ های چنلیوم پس ‌از این ‌که با دستگاه ‌های اتوماتیک به اشکال مختلفی از حروف تبدیل شد به صورتی قالبی درمی‌آید که محل قرارگیری چراغ‌ های اس ام دی و ال ‌ای‌ دی است و سپس لایه ‌ای از ورق اکریلیک روی این قالب را می‌پوشاند.

قسمت زیرین با استفاده از جوشکاری و یا پانچ به لبه ها متصل می‌شود و آن را تبدیل به حجمی می‌کند تا بتوان نوار های ال ‌ای‌ دی را درون آن قرار داد.

 ضخامت ورق‌ های چنلیوم متفاوت است و باید هنگام ساخت به ابعاد حروف توجه کرد. چرا که هرکدام از ضخامت مناسب یک سایز از حروف است.

 انواع تابلو چنلیوم

تابلوهای چنلیوم نیز به اشکال مختلف تولید می‌شوند که بیس همه آن ‌ها و قالب کلی و اصلی آن از چنلیوم ساخته ‌شده و تنها در ظاهر و تلفیق مواد و لایه ‌ها و نحوه نورپردازی اندکی با هم متفاوت هستند. در ادامه تعدادی از آن ‌ها را معرفی خواهیم نمود.

دلیل تنوع تابلو هایی با جنس چنلیوم قیمت مقرون به صرفه این حروف است. علاوه بر این استحکام آن به گونه ای است که در برابر رطوبت و انواع شرایط آب و هوایی مقاومت دارد و از آنجایی که بیشتر این تابلو های حروف برجسته در فضای بیرونی نصب می شوند این خاصیتی فوق العاده محسوب می شود.

چنلیوم ساده

مینیمال ترین و ساده‌ ترین نوع چنلیوم است که در طراحی آن تنها از قالب چنلیوم در حاشیه و لایه پلکسی ‌گلاس بر روی آن قرار گرفته، استفاده شده‌ است و در رنگ ‌بندی متفاوت می‌توان آن را سفارش داد.

چنلیوم RGB

RGB به ‌معنای طیف رنگی کاملی از ترکیبات سه ‌رنگ قرمز سبز و آبی است که در نورپردازی این تابلو ها میتوان به کار برد و محدودیت رنگی در این نوع از حروف برجسته وجود ندارد. این تنوع در طیف رنگی باعث می شود دستتان در انتخاب هر رنگ از میان ۱۶ میلیون رنگ دیجیتال باز باشد.

پلکسی دوبل

همانگونه که از نام آن مشخص است از دو لایه ورق پلکسی ساخته می‌شود که میتوان یکی را در قسمت لبه و زیر ساز و دیگرین لایه را برای قسمت رویین و در انواع رنگ‌ ها در کنار هم بکار برد.

حروف برجسته پانچ یا الماسی و ستاره‌ ای

همگی نام یک نوع از حروف برجسته است که سوراخ ‌های پانچ ریز با تراکم بالا بر روی قالب چنلیوم و یا بر روی ورقه پلکسی ایجاد می‌شود و نور لامپ های ال ای دی که از آن عبور می‌کند به مانند الماس ‌های ریزی است که در تابلو نصب ‌شده و درخشندگی بسیار بالایی در شب دارد.

چنلیوم لبه طلایی

لبه ‌های چنلیوم طلائی رنگ در این نوع با عرض چند میلی‌متر بر روی ورق آکریلیک کشیده ‌شده که رنگ طلایی آن درخشندگی فوق‌ العاده‌ای به کار می‌بخشد. رنگ طلایی با ترکیب با هر رنگ دیگر بسیار زیبا ظاهر می شود.

تابلو کریستالی

نوع کریستال حروف برجسته از جنس بلور های کریستال تشکیل ‌شده که به‌ صورت درخشان و شفاف در کنار یکدیگر قرار گرفته ‌اند که حالتی مانند شیشه ‌های شکسته را تداعی می‌ کند. شکست نور پس ‌از روشن ‌شدن حروف حالتی زیبا به این تابلو می ‌بخشد.

حروف برجسته فلزی

ساخت تابلو های فلزی ساخته‌ شده از فلزاتی همچون مس، برنج، آهن، استیل و آلومینیوم است. زمانی که روی سطح خودکار  استفاده می شوند به دلیل این ‌که براق هستند و جلاد داده شده‌اند حالتی زیبا دارد و البته میتوان این فلزات را با مواد و لایه‌ های دیگری همچون پلکسی‌گلاس ترکیب کرد و تابلو هایی خلاقانه طراحی کرد. این نوع از حروف برجسته در محیط ‌هایی که خود پرنور هستند مانند فضا های داخلی فروشگاه نمای بهتری دارند.

 می‌توان برای جلوه بخشیدن به این حروف در اطراف آن لامپ‌ های نواری اس ام دی کار گذاشت. برای انجام آن حروف را با فاصله ای یک سانتی متری بالاتر از پنل تابلو نصب میکنند و نور از قسمت زیرین حروف و کناره ها دیده می شود.

حروف برجسته لاس ‌وگاسی

این نوع حروف برجسته را با لامپ ‌های حبابی بزرگ ادیسونی می‌شناسیم. قالب حروف از جنس فلز است که توخالی اند و محل قرارگیری چراغ ‌ها هستند. جذابیت این مدل هنگام شب بسیار زیاد است. حالت وینتیج این حروف مناسب کافه ها و رستوران ها است. ترکیب آن با پنل های ترموود حالتی زیبا و روستیک ایجاد می کند.

تابلو لبه سوئدی

در تابلو های لبه سوئدی لایه پلکسی‌گلاس مماس بر روی قالب اصلی و از جنس آلومینیوم قرار دارد و ظاهری کادربندی تری دارند به‌ جای ورق پلکسی می‌توان از سایر مواد مثل استیل، تکه ‌های کریستال و مولتی استایل استفاده کرد.

حروف برجسته نئونی

 در این نوع داخل حروف لوله ‌های گاز نئون قرار داده می ‌شود که از خود نور ساطع می ‌کنند. این نور از داخل رویه آکریلیک حروف عبور کرده و برای رسیدن به رنگ دلخواه می‌توان از یک روکش وینیل شفاف و رنگی روی سطح اکریلیک استفاده کرد.

همانگونه که اشاره شد بر خلاف تابلو های قدیمی حروف برجسته انعطاف ‌پذیری زیادی در طراحی دارند و ظاهر متمایز و سفارشی شده ای را ارائه می‌کند که می‌توانند کسب‌ و کار شما را از سایر رقبایتان جدا کند. حروف برجسته را می‌توانید در انواع سبک ‌ها، فونت ها، اندازه و طرح ‌های رنگی و نحوه نورپردازی متناسب با کسب ‌و کار خود انتخاب کنید.


نصب و سفارش حروف برجسته چگونه صورت می گیرد؟

بدون شک برای سفارش حروف برجسته به عنوان نمادی از فعالیت خود نیاز به دریافت مشاوره ای بیشتر از مطالب گفته شده دارید.


۱۰ تابلوسازی برتر ایران در سال ۱۴۰۲

ما در این مقاله قصد داریم بهترین تابلوسازی‌های تهران در سال ۱۴۰۰را که به نظر ما و نسبت به خرید مشتریان، انتخاب شده‌اند به شما معرفی کنیم. لطفا قبل از هر گونه سفارش حتما تحقیقات لازم را به عمل آورید.


۱. چاپ و بسته بندی آپامه

چاپ و بسته بندی آپامه

مجموعه آپامه یکی از بهترین مراکز چاپ و بسته بندی در سطح کشور به شمار می رود. این مجموعه متشکل از تیم متخصص در زمینه چاپ جعبه، چاپ کارتن، کارتن سازی، بسته بندی، چاپ لیبل، تولید و چاپ هارد باکس، چاپ کاتالوگ، بند ساک دستی، چاپ ساک دستی کاغذی، تولید جعبه لاکچری، چاپ کالیته و آلبوم محصولات، چاپ هولوگرام، هدایای تبلیغاتی، چاپ لیوان کاغذی، چاپ جعبه شیرینی، چاپ جعبه فست فود، تولید و چاپ کارت ویزیت لاکچری، چاپ ست اداری، تولید و برش فوم داخل جعبه می باشد. این مجموعه دارای بخش های تخصصی در زمینه تولید و چاپ انواع اقلام چاپی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه می توانید با شماره ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴ در تماس باشید.

آدرس : میدان بهارستان . خیابان جمهوری . کوچه مراغه ای . ساختمان خلیج فارس ( لطفا قبل از مراجعه حضوری حتما هماهنگی صورت گیرد)

شماره تلفن: ۰۲۱۳۶۶۱۶۰۴۸

شماره موبایل : ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴


 

۱. تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوسازی اندیشه آفتاب

یکی از بزرگترین تولید کنندگان تابلوهای تبلیغاتی و حروف برجسته، تابلوسازی اندیشه آفتاب محسوب می‌شود. این کارخانه تابلوسازی با بیش از ۱۵ سال سابقه  آماده ارائه خدمات به کسب و کارهای مختلف می باشد.

خدمات تابلوسازی اندیشه آفتاب

  • مرکز ساخت تابلو چلنیوم
  • اندیشه آفتاب
  • تابلو سازی استند
  • حروف استیل رینگی
  • حروف استیل پانچی
  • حرف فلزی
  • حروف فلزی ترکیبی
  • حروف ترکیبی
  • تابلو استیل طلایی نور اندریک
  • حروف‌ برجسته چلنیوم
  • حروف لبه سوئدی
  • حروف چنلیوم نقره ای
  • تابلو ورودی شهر
  • حروف فلزی لاس وگاسی
  • تابلو ترموود
  • تابلوسازی پلکسی
  • تابلوسازی ال ای دی
  • تابلو سازی فلکس فیس
آدرس کارخانه : تهران -جاده ساوه- نرسیده به رباط کریم – (شهرک صنعتی سبلان) خیابان اصلی شهرک گلستان هفتم پلاک ۹
تلفن کارخانه : ۰۲۱۵۶۵۸۵۹۰۱      ۰۲۱۵۶۵۸۵۹۰۲       ۰۲۱۲۲۸۵۴۶۰۵

۲. گروه تابلوسازی رسام

گروه تابلوسازی رسام

یکی دیگر از تابلوسازی‌های برتر در ایران، تابلوسازی رسام می باشد. این تابلوسازی سابقه بیش از ۱۰ سال دارد و از متدها و روشها و پرسنل بروز برای ارائه خدمات به مشتریانش استفاده می‌کند.

محصولات تابلوسازی رسام

  • تابلو چلنیوم
  • تابلو پلکسی گلاس
  • تابلو استیل
  • تابلو کامپوزیت
  • تابلو ترموود
آدرس: گلبرگ غربی ، بعد از اتوبان امام علی پلاک ۲۹۰
آدرس کارگاه: میدان امام حسین خیابان انقلاب بعد از آتشنشانی کوچه سعیدی پلاک ۴
تلفن مشـاوره و سفارش آنلاین: ۰۹۱۲۳۱۲۸۹۵۲     |     تلگرام گروه تابلوسازی رسـام: ۰۹۳۵۵۸۹۳۶۱۶

۳. تابلوسازی آریو پاسارگاد

تابلوسازی آریو پاسارگاد

شاید تجربه در تابلوسازی، یکی از مهمترین مواردی باشد که مشتریان برای سپردن کار خود به کارفرما آن را ملاک قرار می‌دهند. شرکت تابلوسازی آریو پاسارگاد با حدود ۲۰ سال سابقه تولید تابلوهای تبلیغاتی می تواند گزینه خوبی برای سپردن کارتان به آنها باشد.

خدمات تابلو سازی آریو پاسارگاد

  • تابلو چلنیــوم
  • تابلو استیـل
  • تابلو کامپـوزیـت
  • تابلو پلکسی
  • تابلو وکیوم
  • تابلو مغازه
  • تابلو ترمووود
تهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای گلبرگ، پلاک ۲۰، درب جنب برگرلند، طبقه ۴، واحد ۶
خط ویژه : ۳۷۶ ۷۴ ۰۲۱
تلفن دفتر :۷۷ ۲۹ ۷۳ ۳۴ ۰۲۱  تلفن کارگاه : ۷۶ ۷۰ ۲۳ ۲۹ ۰۲۱ همـــراه : ۰۹۱۲ ۷۹۲ ۸۱ ۸۸

۴. تابلوسازی برند تابلو

تابلوسازی برند تابلو

از جمله خدمات تابلوسازی برند تابلو میتوان به تابلوسازی حروف برجسته اشاره کرد. سابقه کاری این گروه چیزی حدود ۲۰ سال است که این به شما در انتخاب این گروه که کارگاه و سوله آنها حدود ۳۰۰ متر مربع هست، کمک شایانی کند.

خدمات تابلوسازی برند تابلو

  • تابلو چلنیوم
  • تابلو کامپوزیت
  • تابلو ترمووود
  • تابلو لاسوگاسی
  • تابلو استیل
  • تابلو آلومینیومی
  • تابلو فلزی
  • تابلو پلاستیک
تهران، خیابان شهید بهشتی – خیابان قائم مقام فراهانی – شماره ۲۴۷ – واحد ۱
Phone: 021-86044051  |  Mobile: 09123039060   |   Fax: 02177904784

۵. تابلوسازی ایمن نورتاب

تابلوسازی ایمن نورتاب

تابلوسازی ایمن نورتاب  یکی از گروه‌هایی است که در زمینه تولید تابلوهای تبلیغاتی فعالیت خوبی داشته است. این گروه اعتقاد دارند توانسته اند هنر و تکنولوژی را با هم تلفیق کنند و بهترین تابلوها و محصولات ایمنی و چاپ را برای شما مشتریان به ارمغان بیاورند.

مزیت تابلوسازی ایمن نورتاب

  • تحویل ۴۸ ساعته از لحظه سفارش
  • ارسال به تمامی نقاط کشور
  • گارانتی یکساله همه محصولات تابلوسازی
  • ارسال طرح ۳D به کاربران بعد از نهایی شدن سفارش
  • طرح های متنوع
  • اجناس درجه ۱ – اس ام دی جم و گلکسی – پلکسی یرلانگ و چوچن تایوان – چلنیوم آلوشاین آلوراپید- ترانس گلکسی
  • اسنپ رایگان برای مشتریان جهت مشاوره حضوری
تهران اشرفی اصفهانی بلوار کمالی خیابان ولیعصر کوچه بهار سوم پلاک ۲ واحد ۵
تلفن :  ۰۹۱۲۸۵۸۷۶۹۸

۶. تابلوسازی پارسه

تابلوسازی پارسه

اغلب فروشگاه ها و مغازه ها از تابلوهای تبلیغاتی که سردر فروشگاه و مغازه خود میزنند برای بیشتر دیده شدن استفاده می‌کنند. تابلوسازی پارسه با سابقه درخشان در تولید تابلوهای تبلیغاتی توانسته مشتریان زیادی را در مدت زمان فعالیت خود به سمت خود کشانده و رضایت آنها را جلب کند .

خدمات تابلوسازی پارسه

  • حروف پلکسی گلس
  • حروف برجسته چنلیوم
  • حروف برجسته استیل
  • تابلو شرکتی
  • تابلو نقشه جهان
  • تابلو دکوراتیو
  • تابلو دوطرفه
  • تابلو راهنما طبقات
  • تابلو خاص و لاکچری
  • تابلو نئون
آدرس کارگاه : تهرانپارس خیابان جشنواره خیابان اسفندیانی پلاک ۱۰۰
آدرس شرکت: تهرانپارس فلکه اول خیابان گلبرگ نبش برگرلند پلاک ۲۰
سفارش تابلو : ۰۹۱۲۸۹۴۳۶۰۰ و ۰۹۳۳۰۸۴۲۲۰۵  |  واتس آپ و تلگرام : ۰۹۱۲۸۹۴۳۶۰۰

۷. تابلو سازی آژند

تابلو سازی آژند

تابلو سازی شرکت آژند یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده تابلوهای تبلیغاتی در ایران می باشد. این شرکت با ۱۲ سال سابقه فعالیت در تولید انواع تابلوهای چلنیوم و برجسته  فلکس و … و بیش از ۱۰۰۰ مورد پروژه تابلوسازی یکی از بهترین تابلوسازهای ایران و شاید موفق ترین انها به شمار می آید.

خدمات تابلو سازی شرکت آژند

  • تبلو چلنیوم یا تبلو چنلیوم
  • تابلو چلنیوم
  • تابلو استیل
  • تابلو پلکسی
  • تابلو لایت باکس
  • تابلو ترموود
  • تابلو کامپوزیت
  • تابلو وکیوم
  • تابلو فلکسی
تهران: بزرگراه آیت الله سعیدی بعد از بازار مبل یافت آباد خیابان پیغمبری شماره ۱۳۸ واحد ۲ آدرس کارخانه: بزرگراه آیت الله سعیدی کیلومتر ۲۴ روبروی سبز دشت گاراژ قنبری کارگاه موسوی
تلفن ۵۶۱۲۲۷۵۶

۸. تابلو سازی نوین لایت

تابلو سازی نوین لایت

قدیمی‌ترین تابلوسازی را میتوان تابلوسازی نوین لایت با ۳۰ سال سابقه فعالیت و تجربه نامید. این شرکت سازنده انواع تابلوهای چلنیوم و تابلوروان و تابلو نئون و … در ایران می باشد. یکی از مزیت های این شرکت ارائه مشاور رایگان به مخاطبان و مشتریان می باشد .

خدمات تابلوسازی نوین لایت

  • تابلوسازی حروف برجسته
  • تابلو سازی چلنیوم
  • چلنیوم لترمکس
  • تابلو استیل
  • تابلو سه بعدی وکیوم
  • تابلو نئون پلاستیک
  • تابلو چنلیوم
  • تابلو فلکسی فیس
  • تابلو لایت باکس
  • تابلو بک لایت
  • تابلو راهنمای طبقات
  • تابلو سازی کامپوزیت
  • تابلو نمای ترمووود
  • تابلو استیل رینگی
  • تابلو استیل دوغی
  • تابلو استیل نگیر
  • تابلو برجسته فلزی
  • تابلو پلکسی
  • تابلو برجسته نور اندریک
  • تابلو لاسوگاسی
  • تابلو چلنیوم نور اندریک
  • تابلو چلنیوم پانچ
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم ستاره ای
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو بیلبورد
  • تابلو استیل پانچ
  • تابلو نئون
  • تابلو ال ای دی روان
  • تلویزیون شهری
  • تابلو سازی ال ای دی
  • تابلو منو قیمت دیجیتال
دفتر: تهران خیابان سبلان شمالی پلاک ۲۰۱  |  کارگاه: تهران خیابان سبلان شمالی پلاک ۱۹۹
مشاوره ، فروش و پشتیبانی : ۵۴ ۶۹ ۴۵ ۸۸ ۰۲۱ |  مدیریت : ۴۰۰۵ ۷۲۰ ۰۹۱۲ رضا ناصری

۹. تابلوسازی موتیفا

تابلوسازی موتیفا

شرکت تابلوسازی موتیفا یکی از بروزترین تابلوسازی های ایران می باشد. این شرکت برای طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی از مهماران و گرافیست های متخصص در زمینه تولید تابلو کمک گرفته و شعی میکند بهترین و بروزترین و ارزانترین تابلو تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

خدمات تابلوسازی موتیفا

  • تابلو چلنیوم
  • تابلو مغازه
  • تابلوسازی
  • لایت باکس
  • طراحی تابلو مغازه
تهران، خیابان ستارخان، خیابان فرزین کوچه اکبریان آذر، پلاک ۱۰، طبقه ۵
۰۹۱۲۶۱۶۰۲۶۲

۱۰. تابلوسازی طاهر

تابلوسازی طاهر

تابلوسازی طاهر یکی از مجموعه‎های خوب در ایران است که میتواند براحتی سفارشات شما در هر جای ایران که باشید در کمترین زمان و با کیفیت بالا برای شما آماده کند. این شرکت ادعا دارد مدرن ترین تابلوها را برای شما تولید و نصب میکند.

خدمات تابلوسازی طاهر

  • حروف برجسته
  • تابلو چلنیوم
  • لایت باکس
  • تابلو تبلیغاتی
  • تابلو کامپوزیت
  • ترموود
  • پلکسی
  • حروف استیل
  • تابلو استیل
  • وکیوم
  • چلنیوم
  • تابلو چلنیوم
  • ترمووود
  • فلکس
  • لایت باکس
  • تلویزیون شهری
  • تابلو روان
  • تابلو ال ای دی
آدرس: تهران، اتوبان امام علی -خروجی خاوران شرقخیابان هاشم اباد پلاک۱۰۶
تلفن:۰۲۱۳۳۰۱۸۶۰۳ |  موبایل:۰۹۱۲۵۹۹۷۰۸۱

21 نظرات
  1. محمد زاده می گوید

    سلام وقت بخير بنده به عنوان يك تابلو ساز سالهاى زيادى در اين حرفه فعاليت داشتم و به نظر بنده به ترتيب ميشه كيفيت و خدمات اين مجموعه ها رو به اين شكل عنوان كرد.
    ١ انديشه آفتاب
    ٢ برند تابلو
    ٣ نوين لايت
    و …
    به شخصه از توليدات و خدمات مستقيم اين مجموعه ها بهره مند بودم و به اين موضوع آگاه هستم كه به طور مستقيم و بدون واسطه مشغول به فعاليت هستند.
    با تشكر از اطلاع رساني شما جناب فيض آبادى

    1. شهرام كاظمى می گوید

      بنده هم با اين موضوع موافق هستم
      خيلى از دوستان و همكاران هستند كه واقعا در حرفه تابلو سازى از به نام ها و حرفه اى هاى ايران هستند.

      انديشه آفتاب
      طاها
      نوين لايت
      برند تابلو

      اين دوستان از كار آفرين هاى تابلو ساز هستند كه كادر و مجموعه اى بسيار قوى دارند

  2. علی سلطانی می گوید

    اكثر اينها با پول و رانت و رشوه شدن برترين های ايران و بعضی هم نابلد و تازه كار البته هستند دو سه تايی كه واقعا راه درست و پر زحمتی رو طی كرده باشن.
    برند تابلو زير مجموعه طاها با كارهای چيپ و قديمی
    نوين لايت رانت باز شهرداری و كارهای بازاری
    پاسارگاد واسطه گر و رانت دولتی و بزن برو
    موتی فا تازه كار و در حد چاپ
    ايمن نور در سطح ابتدايی
    آژند فقط دلال
    كار بلد ها هم اسماعيلی تك و طاهر هستند

    1. سعيد می گوید

      خدايی بر چه اساسی ايمن نور و موتی فا و آژند و تابلو ساز معرفی كردين اينها خدمات كامپيوتری بزنن بهتره

    2. هادى می گوید

      تابلو تك هميشه براى تخريب رقبا از گروه هاى تلگرامى گرفته تا سايت ها فعاليت داره
      آقاى عزيز نكن اين كارهارو شما اصلا در حد اين و اندازه طاها و نوين لايت و پاسارگاد و انديشه و … نيستى
      آقا اسم اين بنده خدارو هم يك جا بيارين خيلى داره اذيت ميشه

  3. مجتبى می گوید

    تابلو ساز فقط برند تابلو و بس

  4. قاسمی می گوید

    فقط سه تا از تابلو سازی هايی كه تو ليستتون هستند رو ميشه تابلو ساز نام برد.
    كاش يه كم بيشتر تحقيق می كردين

  5. سعيد می گوید

    در جواب دوستانی كه در مورد تابلو سازی های برتر ايران نظر دادن بايد بگم كه:

    تابلو سازی نوين لايت بهترين تابلو سازی ايران
    تابلو سازی طاها بهترين تابلو سازی ايران
    تابلو سازی برند تابلو بهترين تابلو سازی ايران
    تابلو سازی پاسارگاد بهترين تابلو سازی ايران
    تابلو سازی موتيفا بهترين تابلو سازی ايران
    تابلو سازی آژند بهترين تابلو سازی ايران
    و…
    تمام تابلو سازهای نام برده شده از بهترينها هستند.
    لطفا با اين ليست منتخب مهربانتر باشيم.

  6. رسولی می گوید

    بنظر کار دقیق و منظم با طراحی خاص میخوایی کافی یه بار تابلوسازی موتیفا رو امتحان کنید

  7. احمد می گوید

    با کمال احترام باید خدمتتون عرض کنم که موتیفا تابلو سازی خیلی خیلی ضعیفیه و به نظرم نباید توی این لیست قرار بگیره

  8. مایا می گوید

    بنده به عنوان یک مشتری با وسواس زیاد میخوام این موضوع رو خدمتتون بگم.
    من وقتی میخواستم برای بیزینسم دنبال تابلوساز بگردم خیلی تحقیق کردم. اصلا قصد تخریب دوستان دیگر رو ندارم اما از نظرم تابلوسازی تابلوگستر یکی از بهترین هاست. من طی تحقیقاتم متوجه شدم این مجموعه تجربه کاری خیلی بالایی توی زمینه دارن و خیلی حرفه ای و منظم هستن.

  9. محمد می گوید

    بهترین تابلو سازی مجموعه آلن هست که ارمنی هستن و ضمانت واقعی میدن. توی ۵ سال ۲ بار زنگ زدم مجانی با ضمانتی که داده بودن اومدن درست کردن

  10. ماهان می گوید

    دوست عزیز این تابلو سازی که شما اسم بردین رو هیچ تابلو ساز دیگه ای در موردش نشنیده
    لطفا کسی رو گمراه نکنید

  11. ماهان می گوید

    عجیبه این اسم هم کسی نشنیده و ظاهرا فقط شما می شناسید

  12. پریسا می گوید

    واقعا متاسفم اسم اینارو هیچکس نشنیده ولی تابلو سازی داداشی دو همه میشناسن و شنیدن و بیش از ۵۰ سال سابقه کاردارن چرامردمو الکی گمراه میکنین

  13. محمد زعفرانچی می گوید

    به نظرم تابلو ساز خوب کسی هست که امین مردم باشه
    چون با این وضعیت معلوم نیست کیفیت هاچطوره و بهتره که تابلو ساز ها صداقت در کردار و گفتارشون باشه . من به عنوان مدیر یک مجموعه از خدمات چهارتا از تابلو ساز هایی که صفحه اول هستن تابلوسازی اندیشه آفتاب. تابلوسازی سلکو .تابلوسازی برند تابلو .تابلوسازی رسام استفاده کردم برای قیاس کیفیت کار و همکاری چند ساله واقعا خدمات خوبی انجام میدن

  14. پرنیا می گوید

    از مطلب شما بسیار لذت بردم، در تهران تابلوسازی های حرفه ای دیگر هم هست که کارشان را به نحو احسن انجام می دهند من خودم چندتا از کارهامو به این تابلوسازی سپردم از کارو نحوه برخوردشون راضیم به شما هم پیشنهاد می دهم.

  15. کامیار می گوید

    بی خودی به این ۱۰ تا تابلو ساز مطرح اسم اضافه نکنین
    حداقل این ۱۰ تا کارآفرین هستند و برندن

  16. امین می گوید

    از هرکسی میگیرین؛ به تابلو نامور سفارش ندید.
    حتی به چیزی که نوشتن هم پشت پا میزنند. اول که پروژه میخوان چاکرم مخلصم هستند بعدش دیگه واویلا…

  17. محمدی می گوید

    بنده محمدی هستم حروف ساز و با چند تا از این تابلوسازی ها کارکردم و واقعا دیدم که توکاراشون چیزی کم نمیزارن و برای پرسنلشون هم ارزش قائلن هم از نظر حقوق و هم پاداش

    آقای نیکدل که اولین تابلو سازی بودن که من افتخار همکاری باهاشون رو داشتم و زندگی تابلو سازیم رو از اونجا شروع کردم

    آقای ناصری تابلو سازی نوین لایت که خیلی چیزها تو مجموعشون یاد گرفتم و واقعا مدیونشون هستم

    آقای طاهایی تابلو سازی طاها هم که خیلی ازشون آموختم و از بزرگان هستند

    و در نهایت به لطف این عزیزان الان برای خودم یک کارگاه کوچک تاسیس کردم

  18. حبیبی می گوید

    از مطالب عالیتون کمال استفاده رو بردم اما یکسری تابلوسازها هستند که کارشون عالیه اما تو لیست شما نیستن من خودم برای سفارش تابلو مغازه ام با معرفی یکی از دوستانم به تابلوسازی نوین ساین سفارش تابلو دادم که کارشون واقعا حرف نداشت منکه خیلی راضی بودم از کیفیت و قیمت کارشون از آقای اسلامی خیلی راضیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.