بهترین خریدار ضایعات چاپ و کاغذ و بسته بندی ایران کیست ؟

3

خرید ضایعات چاپ، کاغذ، پلاستیک و ضایعات بسته بندی، از جمله مشاغلی است که در صنعت چاپ فعالیت می‌کنند. این افراد با چاپخونه‌های مختلف تماس میگیرند و از انها میخوان که اگر ضایعات چاپی دارند، در ازای دریافت مبلغی آنها را بهشون بفروشند.

انواع ضایعات چاپی

ضایعات چاپ و بسته بندی اغلب شامل چه مواردی می‌شوند؟

ضایعات چاپ و بسته بندی اغلب شامل چه مواردی می‌شوند؟

اغلب در چاپخونه ها وقتی کار چاپ می‌شود، پس از اتمام چاپ آن زینک دیگر قابل استفاده نیست، به همین دلیل آن را به عنوان ضایعات به افرادی که ضایعات زینک میخرند، میفروشند.

از دیگر ضایعات میتوان به ضایعات کاغذ اشاره کرد. این ضایعات هم به این صورت است که وقتی کتابی یا کاتالوگ یا هر گونه اقلام چاپی به صورت اشتباه چاپ میشوند یا در موقع چاپ باطله میشوند، به مرور زمان زیاد شده و افرادی خواستار خرید آنها میشوند.

از دیگر ضایعات میتوان به ضایعات کارتن ها اشاره کرد. مثلا شما پس از بسته بندی بصورت کارتن دیگر آن کارتن یا بسته بندی قابل استفاده نیست( پاره شده یا تحمل وزن آن بسته را ندارد)؛ پس از زیاد شدن آنها را به افرادی که بدنبال ضایعات کارتن هستند، میفروشیم.

بهترین خریدار ضایعات چاپ و کاغذ و بسته بندی ایران کیست؟

شاید همیشه فکر کنید که چقدر خوب است که ما در منازل سطل بازیافت داریم و ضایعات قابل بازیافت خود را در آن جمع‌آوری می‌کنیم؛ همچنین هر هفته عده‌ای اقدام به جمع‌آوری آن‌ها می‌کنند.
در نگاه اول خیلی زیباست که برای مثال شهرداری یا هر ارگانی برای مردم شهر و کشورش این کار را می‌کند؛ اما در واقع این افراد تمام ضایعات بازیافتی‌های ما را که شامل کاغذ و کارتن و پلاستیک و … هستند، به صورت رایگان از ما می‌گیرند و با جمع‌آوری حجم بالایی از آن‌ها اقدام به فروش این بازیافتی‌ها می‌کنند.

 تازگی‌ها آن‌قدر این کار رواج پیدا کرده‌است که حتی افرادی در سایت‌های خرید و فروش لوازم دست دوم آگهی خرید ضایعات کاغذ و جعبه و کارتن و پلاستیک و… ثبت می‌کنند و وقتی شما تماس می‌گیرید اگر حجم مورد نظر را داشته باشید، به شما قیمتی ارایه می‌دهند و حتی خودشان به درب منزل شما مراجعه می‌کنند و تمام ضایعات ذکر شده را پس از وزن کردن به صورت نقدی از شما خریداری می‌کنند!!

خرید ضایعات چاپ، کاغذ، پلاستیک و بسته بندی به چه صورت انجام می‌شود؟

خرید ضایعات چاپ، کاغذ، پلاستیک و بسته بندی، از جمله مشاغلی است که در صنعت چاپ فعالیت می‌کنند. این افراد با چاپ‌خانه‌های مختلف تماس میگیرند و از آنها میخوان که اگر ضایعات چاپی دارند، در ازای دریافت مبلغی آنها را به این افراد بفروشند. این کار بیشترین سود را برای این افراد دارد؛ چرا که یا خود این افراد توانایی بازیافت کردن این ضایعات را دارند و یا این که ضایعات را به کارخانجات بازیافتی با قیمتی بسیار بالاتر از قیمتی که از شما خریداری کرده‌اند، می‌فروشند. برای این کار به سرمایه اولیه زیادی هم نیاز نیست، برای همین خیلی از افراد به سراغ این شغل می‌روند.

حال که مقداری با ضایعات و بازیافتی‌های کاغذ (چاپ) و پلاستیک و… آشنا شده‌اید؛ در بخش بعدی انواع ضایعات چاپ و بسته‌بندی را معرفی خواهیم کرد و سپس موارد ضایعات چاپ و بسته‌بندی را بررسی خواهیم کرد و برای آن‌ها تعدادی مثال ذکر می‌کنیم. در انتهای کار نیز ده شرکت را که مربوط به موضوع بحث ما هستند به طور کامل بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه شوید.


۱۰ خریدار برتر ضایعات چاپ، کاغذ و بسته بندی در ایران سال ۹۹

با یک سرچ ساده در گوگل یا اپلیکیشن‌های خرید و فروش لوازم دست دوم، تا دلتان بخواهد خریدار ضایعات چاپی وجود دارد؛ اما پیدا کردن شرکت‌ها و کارخانجات معتبری که در این حیطه کار کنند، اصلا کار آسانی نیست و ما تمام تلاشمان این است که در راه‌های سخت و دشوار کنار شما باشیم و شما را راهنمایی کنیم. تعدادی از شرکت‌های معتبر و معروف در خصوص خرید ضایعات چاپ و بسته‌بندی عبارتند از:


۱) اطلس کاغذ

اطلس کاغذ

اطلس کاغذ از جمله خریداران بزرگ کاغذ محسوب می‌شود. در تهران و در جاده خاوران واقع شده‌است. از جمله مزایای اطلس کاغذ می‌توان به این اشاره کرد که قیمت خرید تمام محصولات را در سایت خودشان ثبت کرده‌اند و همچنین شما می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید تا شما را کاملا راهنمایی کنند.

ایران تهران جاده خاوران روبروی عباس علاقمند شهرک صنعتی خاوران انتهای صداقت سمت راست درب سوم
۹۵۱۱۱۸۱۵ (۰۲۱)

۲) کاغذ باطله موسوی

کاغذ باطله موسوی

کاغذ باطله موسوی، خریدار بعدی تمامی کاغذ باطله‌ها و اکثر ضایعات چاپی است. به گفته خودشان، ضایعات بالای یک تن را به قیمت بسیار بالاتری از شما خریداری خواهند کرد. از جمله مزایای کاغذ باطله موسوی، پشتیبانی سایت قوی آن‌ها است.

 شما می‌توانید در سایت هر سوالی که دارید بپرسید و در مواردی که حجم بالایی برای فروش داشته باشید، با نوشتن شماره تماس خود، آن‌ها با شما تماس خواهند گرفت. انبار کاغذ باطله موسوی در خیابان فدائیان اسلام واقع شده‌است. همچنین شما برای دانستن قیمت روز انواع ضایعات چاپی و کاغذ، باید با آن‌ها تماس بگیرید.

خیابان فداییان اسلام زیرپل بعث انبار کاغذ موسوی
۰۹۱۲۱۷۸۰۶۶۹

۳) کاغذ باطله معصومی (کارخانه جهان مقوای شرق)

کاغذ باطله معصومی (کارخانه جهان مقوای شرق)

 از جمله کارخانجاتی است که ضایعات چاپی  کاغذ را از شما خریداری می‌کند و از طریق بازیافت کردن آن‌ها مقوا و یا کارتن تولید می‌کند. کارگاه کاغذ باطله معصومی در حوالی ورامین تهران قرار دارد. همچنین با مراجعه به سایت آن‌ها می‌توانید حداقل و حداکثر قیمت خرید ضایعات چاپی را ببینید. لازم به ذکر است که حداقل خرید کاغذ باطله معصومی دویست کیلوگرم می‌باشد و اگر مقدار ضایعات شما کمتر از دویست کیلوگرم است به سراغ این کارخانه برای فروش نروید. همچنین نام اصلی کارخانه تولید مقوا و کارتن آن‌ها، جهان مقوای شرق می‌باشد.

نشانی انبار: نرسیده به قیام دشت ، روبروی پمپ بنزین صحرا ، ورودی چهل قز، که ۲۰ متری اول ، جنب طوفان فلز
نشانی کارگاه : بعد از قرچک ، خیرآباد ورامین ، جاده خورین
تلفن تماس :      ۰۹۱۲-۶۴۷-۳۶۳۳   |    ۰۹۳۶-۲۱۱-۲۳۶۴    |    ۰۹۱۲-۲۱۱-۲۳۶۴

۴) خرید و فروش انواع ضایعات سلفون چاپی و ساده و نایلون آقای هاشمی

از آن جایی که در اینترنت شرکت و کارخانجات زیادی در مورد خرید ضایعات چاپی وجود ندارد؛ در نتیجه به سراغ معرفی تعدادی از افراد رفتیم. آقای هاشمی سایت ندارد. در محدوده باقرشهر قرار دارد و برای استعلام قیمت و یا هر سوالی می‌توانید با ایشان تماس بگیرید. شماره تماس آقای هاشمی: ۰۹۱۹۱۱۴۳۵۵۸ و ۰۹۱۲۶۸۶۷۹۳۳

۵) خریدار انواع کاغذ و کتاب آقای دولتخانی

آقای دولتخانی خریدار هرگونه کاغذ و کتاب و مجله و … است. شما باید ضایعات خود را درب انبار به ایشان در محدوده حصارک استان البرز تحویل دهید. قیمت خرید تناژ بالا، کیلویی ۳۵۰۰ تومان است. بعد از وزن کردن روی ترازو، همان جا نقدا تمام مبلغ را به شما پرداخت خواهند کرد. پیک تحویل از درب منزل شما نیز وجود دارد که احتمالا هزینه پیک را شما باید بپردازید. شماره تماس آقای دولتخانی:۰۹۱۹۶۴۴۹۰۰۷   آدرس انبار آقای دولتخانی: حصارک بعداز سه راه پستخانه نبش کوچه ۹۵ گاراژ دولتخانی

۶) خرید زینک چاپی پوشال کلیشه سرب آقای علی احمدیان

آقای علی احمدیان ضایعات چاپی زینک ، کلیشه، سرب، فیلم لیتوگرافی و پوشال کتاب و روزنامه را به بالاترین قیمت درب منزل شما، از شما خریداری می‌کند. محل کار ایشان استان تهران است. شماره تماس آقای احمدیان: ۰۹۱۲۴۹۲۱۹۰۹

۷) خریدار ضایعات چاپ و لیتوگرافی آقای صالح ذاکری

آقای صالح ذاکری  با بیش از بیست سال سابقه خریدار انواع  کناره و باطله کاغذ مقوا، رول و سررول، زینک و انواع فلزات،  فیلم لیتوگرافی بیمارستانی، سی دی و باتری ساعت را خریداری می‌کند. شماره تماس آقای صالح ذاکری: ۰۹۱۲۶۹۱۰۶۲۶

۸) خريدار زينك و فيلم باطله كتاب باطله و كاغذ باطله

این فرد خریدارزینک باطله، فیلم باطله، پوشال چاپخانه و صحافی،  کاغذ و کتاب باطله، اسناد و مدارک و اوراق باطله است. سابقه کار زیادی دارد. آماده عقد قرارداد با چاپخانه‌ها و صحافی‌ها است. در ضمن تمامی ضایعات شما با باسکول دیجیتال در حضور شما وزن خواهد شد. شماره تماس: ۰۹۱۲۱۰۱۰۴۵۶ و ۰۲۱۳۳۳۵۴۴۰۱

۹) خریدار انواع کتاب باطله کاغذ باطله و اسناد امحایی سید مهدی موسوی

اقای سید مهدی موسوی خریدار انواع کتاب باطله، کاغذ باطله، اسناد امحایی است. خرید به صورت عمده و نقدی است. لازم به ذکر است که امکان تخمیر و خرد کردن اسناد در حضور نماینده شما در هر مقدار تناز در گروه تولیدی و انبارهای برنا (موسوی) نیز وجود دارد. شماره تماس آقای موسوی: ۰۹۱۲۴۰۳۹۷۱۱ و ۰۹۹۱۷۱۵۸۳۳۱

۱۰) خریدار ضایعات کاغذی عزیز محمودی

آقای عزیز محمودی خریدار انواع کاغذ باطله، کتاب،دفتر، جزوات، مجله، روزنامه و گلاسه از شرکت ها و ادارات و نهاد ها و ارگان‌ها است. امکان خرید درب محل نیز وجود دارد. شماره تماس آقای محمودی:

 

 

 

قطعا کارخانجات و شرکت‌های بزرگ‌تر و معتبر‌تری نیز در این حیطه وجود دارند که به علت عدم داشتن سایت خوب در اینترنت و همچنین دلایل دیگر ما قادر به شناسایی آن‌ها نبوده‌ایم.

3 نظرات
  1. خرید کاغذ باطله می گوید

    ما از سایت صنعت کاغذ چندین بار خدمات تهیه کردیم و خیلی کارشون درست و با کیفیت بود.
    حدودا ۶ بار کاغذ باطله بهشون فروختیم.

  2. شاهمرادی می گوید

    بالاترین خریدار نقدی انواع کاغذ و کارتن و ضایعات صنایع چاپ و بسته بندی و پت و پلاستیک در هر شرایطی
    در همه شهر های ایران

    فله و پرس

  3. هدایتی می گوید

    سلام لطفا شماره تماس هم بگذارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.