چاپ بند مدال ورزشی در تعداد کم

0

چاپ بند مدال ورزشی از جنس لنیارد این ویژگی را دارد که چاپ باکیفیت و واضحی داشته باشد. این بندها مانند بند گردن آویز نمایشگاهی بوده که بجای کارت آویز نمایشگاهی مدال ورزشکاران را حمل می کند. این بندها می توانند در رویدادهای مختلف ورزشی و حتی هنری و غیره مانند چاپ روبان استفاده شوند و به عنوان ابزار بازاریابی قدرتمندی عمل کنند که تا سال های زیادی باقی  می مانند.  می توان لوگو و برند را روی بندها به همراه نام مسابقات چاپ کرده و یک هدایای تبلیغاتی موثر ساخت.

چاپ بند مدال ورزشی ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

حداقل تعداد سفارش بند مدال ورزشی چقدر است؟

شما می توانید حداقل تعداد ۵۰ عدد بند مدال را سفارش دهید.

جنس بند مدال ورزشی چیست؟

این بندها از جنس لنیارد می باشند که برخی به آن ها ساتن آمریکایی می گویند. آن ها کیفیت بسیار بالایی دارند و چاپ بر روی آن ها بسیار واضح است. این بندها را می توان به صورت دورو چاپ نمود.

ارسال بند مدال نمایشگاهی چگونه می باشد؟

ارسال بند مدال نمایشگاهی چگونه می باشد؟

ارسال بندها در تهران با استفاده از پیک موتوری یا اسنپ موتور و به شهرستان ها به وسیله ی تیپاکس صورت می گیرد.

چاپ بر روی بند مدال ورزشی در چه رنگ هایی صورت می گیرد؟

چاپ بند مدال ورزشی هیچ محدودیتی نداشته و در همه ی رنگ ها و در هر تمپلاتی با کیفیت بسیار بالا قابل انجام است.

بند مدال ورزشی چیست؟

بند مدال حلقه ای از پارچه است که برای انداختن دور گردن طراحی شده است. در انتهای این حلقه ی پارچه ای یک مدال به آن دوخته می شود که مدال را به صورت آویز نگه می دارد. این بند می تواند برای هدف های بازاریابی نیز استفاده شود. زیرا قابلیت چاپ دارد و می توان نام تجاری، لوگو و نام رویداد و حامیان رویداد را روی آن با هر رنگی با کیفیت بالا چاپ کرد.

چرا در مسابقات و رویدادهای ورزشی مدال اهدا می کنند؟

چرا در مسابقات و رویدادهای ورزشی مدال اهدا می کنند؟

به عنوان مدیر رویداد، رضایتی که هنگام دریافت مدال‌ها و جوایز شرکت‌کنندگان احساس می‌ کنید، الهام ‌بخش است.

مدال‌ یک دارایی ارزشمند و یادآور فیزیکی دستاورد و موفقیت ورزشکاران می باشد. یک مدال سفارشی عالی همچنین می تواند یک ابزار بازاریابی موثر باشد که به تبلیغ رویداد شما کمک می کند. در واقع، مدال های سفارشی با کیفیت بالا ممکن است یکی از به یاد ماندنی ترین و تعیین کننده ترین جنبه های رویداد شما باشد.

مدال ها به همراه بند گردن آویز تکمیل می شوند و بند مدال می تواند نتایج بازاریابی خوبی برای رویداد شما به همراه داشته باشد.

 مزایای عالی اهدای مدال های سفارشی در رویداد خود را بررسی کنید:

رویداد شما در میان رویدادهای دیگر متمایز است

مدال هایی که می دهید یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی است که در اختیار دارید. ایجاد یک جایزه زیبا و سفارشی که جذاب به نظر می رسد و شرکت کنندگان را شگفت زده می کند، به آن ها کمک می کند تا با رویداد شما ارتباط برقرار کنند و آن ها را وادار می کند که برای کسب مدال های منحصر به فرد بیشتری تلاش کنند.

تشخیص نام را افزایش می دهد

این با امتیاز شماره یک همراه است. وقتی شرکت کنندگان به موفقیت خود (و مدالی که دریافت کردند) افتخار می کنند، می خواهند آن را به رخ بکشند. بیشتر رویدادها اجتماعی هستند، و جوامعی از دوندگان، شناگران، و رزمی‌کاران (هر رویدادی که ممکن است باشد) وجود دارد و آن ها با یکدیگر صحبت می‌ کنند. هرچه مدال شما بهتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد جدید درباره رویداد شما بشنوند و بخواهند در آن شرکت کنند تا آن ها نیز بتوانند مدال را دریافت کنند.

حرفه ای بودن را اضافه می کند

لازم نیست رویداد خود را سازماندهی کنید تا به ورزشکاران خود تجربه رویداد بزرگ را بدهید. یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به این هدف از طریق مدال شماست.

چه در حال سازماندهی رویدادی باشید که هنوز در سال ‌های اولیه خود است و چه چیزی که دهه‌ هاست وجود داشته است، ارائه یک مدال سفارشی با کیفیت که منحصر به فرد و پیچیده است، حس حرفه‌ ای بودن را به شما اضافه می ‌کند که وضعیت رویداد شما را ارتقا می‌ دهد و شرکت‌کنندگان را تحت تاثیر قرار می‌ دهد.

تبدیل به یک یادگاری کلکسیونی می شود

این یکی ساده است: اگر مدال شما فریبنده است، برخی از شرکت کنندگان به دنبال آن ها خواهند بود و آن ها را مانند سکه، تمبر یا کارت جمع آوری می کنند.

قرار گرفتن در معرض دید رسانه ها و به رسمیت شناختن

در نهایت این به بازاریابی مربوط می شود، این احتمال وجود دارد که رویداد شما در اخبار محلی یا منطقه ای و در سراسر رسانه های اجتماعی پوشش داده شود. مدال ها و جوایز مطمئناً برجسته می شوند، به خصوص اگر مراسم اهدای جوایز وجود داشته باشد.

نیازی به گفتن نیست که مدال های خیره کننده مورد توجه قرار می گیرند. بازخورد مثبت در مورد جوایز شما برابر است با بازخورد مثبت در مورد رویداد شما.

چرا بند مدال ورشی محبوب است؟

چرا بند مدال ورشی محبوب است؟

بند گردنی نمایشگاهی به لطف تطبیق پذیری خود در حال افزایش محبوبیت هستند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید از بندها استفاده کنید تا زندگی خود را آسان تر کنید. از پیگیری اقلام کوچک گرفته تا کمک به شناسایی افراد. بندها همچنین برای مدال ورزشکاران نیز استفاده می شوند. آن ها را در مراسم و رویدادهای به دور گردن ورزشکاران انداخته می شوند و مقام قهرمانی آن ها را نمایش می دهند.

هدف مشترک بسیاری از مدیران رویداد افزایش ثبت نام و جذب حامیان مالی است و ارائه مدال های سفارشی یکی از موثرترین راه ها برای انجام هر دو است. این هدف با استفاده از بند مدال نیز قابل انجام است. حامیان مالی می توانند نام برند خود را بر روی این مدال چاپ کنند تا نام آن ها برای سال ها باقی بماند. هر بار که ورزشکاران و افراد دیگر این مدال ها را می بینند، می توانند نام برند آن ها را ببینند و این تبلیغ برای همیشه ماندگار می شود.

در نهایت، مزایای مدال های سفارشی به ثبت نام برای رویداد شما کمک می کند. این نه تنها به معنای درآمد بیشتر است، بلکه به معنای قرار گرفتن بیشتر در معرض برند برای حامیان مالی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.