خرید استرچ و سلفون پالت بند

0

خرید استرچ و سلفون پالت بند به شما در بسته بندی بسیار کمک می کند. این که انبار یا مرکز توزیع یک شرکت باشید، بسیار مهم است که بدانید چگونه می توانید پالت ها را با نایلون استرچ بپیچید. تا خسارات حمل و نقل را کاهش داده و از محصول محافظت کنید.با این حال، قبل از اینکه ما در واقع بهترین روش ها و نکات را بیان کنیم.

یایید نگاهی دقیق به دو نوع اصلی از نایلون های کششی بیاندازیم: نایلون استرچ و نایلون شیرینگ.

خرید استرچ و سلفون پالت بند ۰۹۱۲۷۳۸۶۳۸۴

نایلون استرچ چیست و چه کاربردی دارد ؟

واژه استرچ (Stretch) به معنای کش آمدن است و بدین ترتیب نایلون استرچ نوعی نایلون است که خاصیت کشسانی و چسبندگی آن منجر به بسته بندی هر چه تمام تر و راحت تر یک یا چند محصول در کنار یکدیگر می شود.

با این نوع پلاستیک بسته بندی محصول شما از هر گونه گرد و غبار، ضربه و دیگر عوامل خارجی محفوظ  مانده، جابجایی و حمل و نقل آن نیز راحت تر صورت میگیرد.

انواع نایلون استرچ بر اساس کاربرد

به طور کلی پلاستیک های استرچ با توجه به نوع کاربردشان به دو دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از :

استرچ غذایی (pvc)

 این نوع از استرچ بعنوان روکش مواد غذایی استفاده می شود و دارای ضخامت کمتر و شفافیت بیشتری نسبت به استرچ های صنعتی است.

استرچ فیلم صنعتی

این نوع از استرچ در صنایع و کارخانه جات کاربرد دارند، و از آنجا که دارای ضخامت و مقاومت بالایی هستند برای بسته بندی نهایی محصولات یا همان پالت محصولات استفاده می شوند که علاوه بر حمل و نقل بسیار آسان، محصول را از هر گرد و غبار، ضربه و دیگر عوامل خارجی محفوظ میدارد.

انواع نایلون استرچ بر اساس تعداد لایه ها

استرچ ها از لحاظ تعداد لایه ها با دستگاه های مختلفی تولید می شوند که عبارتند از :

  • استرچ ۳ لایه
  • استرچ ۵ لایه

نایلون استرچ ۵ لایه مقاومت، استحکام و از همه مهم تر کشسانی بیشتری دارد، بطوری که هر ۱ متر تا ۷ متر و بیشتر خاصیت کشسانی داشته و همین امر باعث می شود که با متراژی کمتر محصولات بیشتری بسته بندی شوند.

ویژگی های یک نایلون استرچ با کیفیت

  • استحکام بالا، ضربه پذیری و مقاوم بودن در برابر پارگی
  • کشسانی بالا
  • حالت ناپذیری در برابر گرما و نور آفتاب

مزایای استفاده از نایلون استرچ

  • حفظ کیفیت و بهداشت محصولات
  • جلوگیری از نفوذ هر گونه گرد و غبار و آلودگی به داخل بسته بندی
  • ارزان ترین پوشش برای بسته بندی
  • سریعترین پوشش برای بسته بندی
  • یک بسته‌ بندی عالی و منحصر به فرد

تولید نایلون استرچ با ابعاد و صخامت سفارشی

استرچ بسته بندی معمولا در ابعاد و ضخامت سفارشی موردنیاز مشتری تولید می شود، با مشخصات کلی زیر:

عرض استرچ : از ۱۰ تا ۱۵۰ سانت

ضخامت استرچ : از ۱۰ الی ۳۰ میکرون

قطر بوبین ۲ کیلویی : داخلی ۰٫۵ سانت و بیرونی ۶ سانت

قطر بوبین ۵ تا ۱۰ کیلویی : داخلی ۱ سانت و بیرونی ۹ سانت

بخاطر داشته باشید که هر چقدر ضخامت استرچ بیشتر باشد، مقاومت آن بیشتر شده اما به همان میزان کشسانی آن کمتر می شود.

خط تولید ما هیچ محدودیتی در تولید نایلون استرچ با ابعاد و ضخامت سفارشی شما مشتریان محترم ندارد، و کاملا امکان تولید یک بسته بندی سفارشی و اختصاصی را دارد.

انواع دستگاه استرچ پالت

در ابتدا باید بگوییم که پالت وسیله ای است که محصولات روی آن قرار می گیرند، تا به راحتی حمل و نقل شوند و انواع آن عبارتند از :

  • پالت چوبی
  • پالت فلزی
  • پالت پلاستیکی

پالت های فلزی مقاومتی بالا اما گران هستند، نمونه های پلاستیکی قدرت و تحمل بالایی ندارند اما ارزان قیمت هستند.

و نمونه های چوبی که به عنوان بهترین نوع پالت ها شناخته شده میشوند، هم قیمت مناسبی دارند و هم مقاومت و استحکامی بالا.

برای بسته بندی نایلون استرچ از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود، که به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

دستگاه استرچ کش دستی که در واقع یک اهرم فلزی با قابلیت تغییر ابعاد است که استفاده از رول استرچ را برای بسته بندی بسیار راحت تر می کند.

دستگاه استرچ کش ماشینی که برای افزایش سرعت و کاهش هزینه های نیروی انسانی از دستگاه های استرچ کش استفاده میشود و انواع مختلفی دارد:

  1. استرچ پالت صفحه گردان که یکی از پر استفاده ترین ماشین آلات استرچ پیچ است که تا ۲ متر و برخی دستگاه ها حتی تا ۳ متر هم قابلیت استرچ پیچ کردن پالت را دارند.

در این دستگاه محصول یا همان پالت روی صفحه قرار گرفته اما استرچ ثابت در یک نقطه قرار می گیرد و تنها بالا و پایین می شود به این صورت با گردش صفحه، پالت با استرچ بسته بندی می شود.

  1. استرچ پیچ فرودگاهی که کاربرد چندانی در صنعت نداشته و بیشتر برای استرچ پیچ کردن محصولات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، مانند بسته بندی کیف و ساک های فرودگاه.
  2. استرچ پالت دروازه ای ( تونلی ) که اکثرا در صنایع بزرگ که حجم تولیدی بالایی از پالت های بزرگ با وزن بالا یا ارتفاع زیادی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در انتهای خط تولید، محصول را پس از تولید به صورت خودکار پالت پیچ میکند.

خرید نایلون استرچ

مجموعه ما تولید کننده انواع استرچ در ابعاد و ضخامت های موردنیاز مشتری، توانسته تا با عرضه محصولاتی بسیار با کیفیت با قیمتی مناسب نظر خریداران محترم را به خود جلب کند.

برای خرید محصول مورد نیاز خود، کافیست مشخصات دقیق را برای کارشناسان فروش ما از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی ارسال کنید تا پس از بررسی، هزینه تولید و زمان تحویل به شما اعلام گردد.

کاربرد نایلون استرچ برای بسته بندی پالت ها

کاربرد نایلون استرچ برای بسته بندی پالت ها

آیا باید از نایلون استرچ برای بسته بندی و ایمن سازی پالت ها استفاده کنم؟

نایلون استرچ از طریق فرآیندی به نام اکستروژن دمیده ایجاد می شود. در این فرآیند، پلاستیک ذوب شده از طریق یک شکاف خارج می شود. یک لوله دیواره نازک ایجاد می کند. سپس هوا از طریق یک سوراخ در وسط قالب وارد می شود، که لوله را شبیه به یک بالون منفجر می کند. یک حلقه هوا که در بالای لوله قرار دارد، هوای خنک را برای خنک کردن فیلم پخش می کند.

روند اکستروژن دمیده باعث می شود فیلم دمیده شده بسیار سخت تر و مقاوم تر باشد. علاوه بر این، نایلون استرچ دارای خصوصیات مکانیکی بالاتری است که امکان نگهداری بار بیشتر را فراهم می کند.

وقتی از نایلون استرچ برای بسته بندی پالت های خود استفاده می کنید، لذت خواهید برد زیرا:

  • ظرفیت، مقاومت بالاتر و ظرفیت بار بیشتری دارد
  • درجه بیشتری از محاظت را دارد، بنابراین هنگامی که نایلون کشیده می شود، باعث می شود بارها از امنیت بیشتری برخوردار شوند.
  • مقاومت بیشتر در برابر پارگی برای بسته بندی و ایمن سازی بارهای با لبه های تیزتر

در حالی که نایلون استرچ مزایای بیشتری نسبت به نایلون شیرینگ دارد، هنگامی که باز و بسته می شود، نسبتاً پر سر و صدا است و به دلیل فرآیند تبلور، وضوح کمی دارد، به این معنی که فیلم مبهم و تار به نظر می رسد. این ممکن است بهترین راه حل برای بسته بندی پالت ها با برچسب های بارکد دار نباشد، که باید اسکن شوند.

آیا برای بسته بندی و ایمن سازی پالت ها باید از نایلون شیرینگ استفاده کرد؟

نایلون شیرینگ کاملاً واضح و شفاف و مناسب برای ایمن سازی بارهای دارای برچسب یا بارکدی که باید اسکن کنید. این ویژگی ها بدین معنی است که کارگران در انبارها یا مراکز توزیع می توانند بدون تنظیم بسته بندی سریع کد اصلی را اسکن کنند.

بسته بندی با نایلون شیرینگ، بی سر و صدا باز می شود.

گرچه نایلون شیرینگ مزایای زیادی را به همراه دارد، اما قدرت نگهداری نایلون استرچ را ندارد. همچنین ممکن است مقاومت در برابر پارگی و کشش کمتری نسبت به نایلون استرچ داشته باشد.

چگونه پالت ها را با نایلون استرچ بپیچیم تا خسارات حمل و نقل کاهش یابد؟

اکنون ما به دو نوع اصلی نایلون کششی پرداخته ایم، بیایید چند روش و نکات بهتر را برای بسته بندی پالت های خود که از محصول اصلی در طول حمل و نقل و ذخیره سازی محافظت می کند،بررسی کنیم.

  • اندازه پالت مناسب را انتخاب کنید
  • قبل از بسته بندی هر پالت، ضروری است که شما یک پالت در اندازه مناسب انتخاب کنید.
  • پالت شما به اندازه کافی بزرگ است تا از آویزان شدن محموله از لبه ها جلوگیری کند
  • پالت شما به اندازه کافی قوی است که می تواند بار کامل را تحمل کند.

چیدن پالت برای حمل و نقل

هنگامی که پالت مناسب را بدست آوردید، مطمئن شوید که از بهترین روش های زیر برای چیدن آن استفاده کنید:

  • همیشه وسایل سبک تر و کوچکتر را روی وسایل سنگین تر قرار دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که کارتن های شما جدید هستند و توانایی تحمل انباشت را دارند.
  • در تمام کارتن ها از مقادیر کافی ضایعات در بین محصولات استفاده کرده و از ایجاد فاصله بین محصولات خودداری کنید.
  • برای داشتن بیشترین قدرت انباشته،جعبه ها را در ستون های شسته و رفته از گوشه ای به گوشه ای قرار دهید.
  • در صورت امکان از کاغذ آستر پالت یا ورق لغزش زیر بار استفاده کنید. این به محافظت از لایه پایین و توزیع یکنواخت وزن کمک می کند.

بار خود را با نایلون استرچ ایمن کنید

  • مرحله آخر در بسته بندی پالت ها با نایلون استرچ، استفاده از نوع مناسب نایلون کششی بر اساس ویژگی های بار خود، محصولاتی که حمل می کنید و همچنین چندین فاکتور دیگر است.
  • کشش پلاستیکی باید از پایین به بالا در اطراف پالت شما اعمال شود. همپوشانی ۵۰ درصدی یک روش عالی برای شما برای محافظت از بسته بدون ایجاد آسیب های قابل توجه است.
  • تعیین اینکه آیا برای بسته بندی پالت های خود به نایلون استرچ یا نایلون شرینک نیاز دارید، می تواند در ابتدا چالش برانگیز باشد.
  • از آنجا که ما طیف گسترده ای از انواع مختلف نایلون های کششی را ارائه می دهیم، ما نیازهای شما را گوش خواهیم داد و شما را به بهترین راه حل راهنمایی خواهیم کرد.

خرید استرچ و سلفون پالت بند ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

استرچ پالت بند چیست؟

استرچ پالت بند یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که معمولاً از پلی اتیلن کم چگالی Linear (LLDPE) ساخته می شود و به دور جعبه ها و باکس ها بسته بندی می شود. بسته بندی کششی پالت به ورق های پلاستیکی گفته می شود که برای اطمینان از ایمنی آن می تواند یک باکس را بپوشاند. از فیلم کششی معمولاً برای بسته بندی محصولات روی پالت و محکم نگه داشتن آنها روی یکدیگر و پالت استفاده می کنند.

استرچ پالت بند به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرد؟

استرچ پالت بند به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرد؟

استرچ پالت بند را برای اطمینان از ایمنی پالت های خود انجام دهید تا در هنگام حمل و نقل و ارسال بسته های پستی حرکت نکنند. استحکام این نوع پالت ها تضمین می کند که هیچ آسیبی در مسیر به وجود نمی آید. آنها جعبه ها را کنار هم نگه می دارند تا مجبور نشوید که آنها را تک به تک جابجا کنید و این باعث صرفه جویی در وقت و مکان می شود.

نه تنها برای ایمن سازی محصولات صنعتی بلکه برای محافظت از سایر موارد نیز می توان از استرچ پالت استفاده کرد. مثلاً غذا، وسایل شخصی و جعبه ها. این موارد برای استفاده شخصی. آن ها نیز به همان اندازه استفاده های صنعتی مهم هستند.

انواع استرچ پالت بند کدام است ؟

یکی از متداول ترین انواع استرچ پالت، پلی اتیلن کم چگالی خطی یا LLDPE است که با کوپلیمریزاسیون اتیلن با آلفا الفین ها تولید می شود که متداول ترین آنها بوتن، هگزن و اوکتن است. استفاده از الفین های بالاتر آلفا (هگزن یا اوکتن) باعث افزایش ویژگی های فیلم کششی می شود، خصوصاً در رابطه با افزایش طول در مقاومت در برابر آسیب و پارگی. از انواع دیگر پلی اتیلن و PVC نیز می توان استفاده کرد. بسیاری از فیلم ها در زمان مورد نیاز کشش بالایی دارند.

سلفون پالت بند چیست و چه کاربردی دارد ؟

سلفون پالت بند چیست و چه کاربردی دارد ؟

برای بسیاری از شرکت ها، حمل و نقل مطمئن و موثر محصول از کارخانه یا انبار خود به مشتری یا توزیع کننده می تواند ناامید کننده و هزینه بر باشد. بارهای پالت یکدست یا شل شده بصورت شل و انباشته می توانند تغییر پیدا کنند و از بین بروند.

محصول می تواند آسیب ببیند. باران و هوای نامناسب می تواند بسته بندی را از بین ببرد و محتوای آن را خراب کند.

اگرچه شرکتهایی که از دستگاههای کشش مدرن و فیلم کششی بسیار الاستیک و محافظ استفاده می کنند، می توانند این موارد را به حداقل برسانند و هزینه های توزیع آنها را کاهش دهند. یکسان سازی بار فشرده که با بسته بندی کششی یافت می شود، بارگیری را بهبود می بخشد، کارایی کارگر را افزایش می دهد، ایمنی محل کار را افزایش می دهد و به شما اطمینان می دهد تا محصولات با خیال راحت وارد شوند.

فیلم کششی اغلب جایگزین اشکال گران قیمت بسته بندی پالت مانند فیلم تسمه ای، موجدار یا جمع شدن گرما می شود.

یک سری کامل از تجهیزات استرچ پالت نیمه اتوماتیک و دستگاه های بسته بندی کششی کاملاً اتوماتیک، نشان خود را نشان می دهد. شرکت ها بارهای بسته بندی پالت را تحویل می گیرند و یا از روش های دیگر مهار مشابه، بی اثر استفاده می کنند، از طریق فناوری استرچ پالت، بهره وری و صرفه جویی بهبود یافته را کشف می کنند.

شرکتهایی که برای ایمن سازی بار از فولاد یا تسمه های پلی پروپیلن استفاده می کنند، بازده و صرفه جویی بهبود یافته ای نیز خواهند یافت.

خرید استرچ و سلفون پالت بند ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

قیمت استرچ پالت چقدر است ؟

برای براورد قیمت استرچ پالت بند لازم است تا ابتدا در مورد مشخصات و ویژگی های این محصول اطلاعات کافی را به دست آورید.

هر چه متراژ استرچ پالتی که تهیه می کنید بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که در قیمت استرچ پالت بند موثر است کیفیت کالای شما می باشد.

استرچ پالت چه مزایای دارد ؟

استفاده از استرچ پالت یکی از محبوب ترین روشهای بسته بندی می باشد و این نوع پالت امروزه در بازار موجود است. این نوع فیلم ها قابل انعطاف هستند که می تواند از آسیب رسیدن محصولات در فرآیند حمل و نقل به دلیل استفاده نامناسب، حرکت های ناگهانی یا عوامل محیطی جلوگیری کند. در زیر برخی از مزایای اصلی بسته بندی کششی ذکر شده است.

  • بارهای کششی از ایمنی بیشتری برخوردار هستند که خسارات حمل و نقل را به حداقل می رسانند.
  • فیلم های کششی UVI می توانند از محصولات ذخیره شده در فضای باز در برابر اشعه UV محافظت کنند.
  • فیلم های مات قوی، محتوای بار را پنهان می کنند و ار دزدی آن ها جلوگیری می شود.
  • استرچ پالت بند محصولات را از گرد و غبار، رطوبت و آلودگی دور نگه می دارد.
  • استفاده از این نوع استرچ های مقرون به صرفه است
  • فیلم بسته بندی کشی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از گزینه های دیگر مانند فیلم تسمه ای، موج دار بسیار محکم تر است.
  • تجهیزات بسته بندی کششی معمولاً هزینه کمتری از گزینه های مشابه کالیبر مانند تجهیزات بسته بندی شده دارند.
  • استرچ پالت نسبت به سایر روش های واحد سازی مانند سیستم های بسته بندی جمع کننده، انرژی کمتری را برای کار استفاده می کنند.
  • افزایش راندمان عملکرد بسته بندی
  • کنترل موجودی بهبود یافته
  • این نوع بسته بندی ها سرعت بسته بندی را افزایش می دهند.

استرچ پالت بند چه مزیت هایی دارد؟

استرچ پالت بند چه مزیت هایی دارد؟

  • همانطور که می دانید استرچ پالت بند یکی از اصلی ترین تجهیزاتی است که برای بسته بندی و پک کردن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • استرچ پالت برای هر کسب و کاری (در هر صنعتی) که می خواهد در هزینه و زمان کار بسته بندی خود صرفه جویی کند، بسیار مناسب است. فیلم استرچ یک روش ساده برای بسته بندی صحیح کالا است. بسته بندی دست زمان بیشتری می برد و می تواند باعث اتلاف فیلم شود. از طرف دیگر، یک ماشین بسته بندی استرچ می تواند در صرف زمان نیز صرفه جویی کند و باعث افزایش سود شرکت شما شود.
  • این ماشین آلات ارگونومیک به کار دستی کمتری نیاز دارند و زمان لازم برای بسته بندی بسته ها را کاهش می دهند.
  • فیلم استرچ پالت بند برای محافظت صحیح از بسته ای که به سلامت به مقصد می رسد، ضروری است. محافظت در برابر خاک، گرد و غبار و رطوبت، با استفاده از دستگاه کشش بسته بندی شما را کاملا محکم می کند. بسته بندی شما در حال انتقال به داخل انبار و شروع مراحل بسته بندی یا در مرحله نهایی حمل و نقل آن است، بسیار مهم است که بسته بندی شما کاملا محکم بسته شود و کاملاً محافظت شود.

بسته بندی فیلم استرچ پالت بند چیست؟

بسته بندی فیلم استرچ پالت بند چیست؟

می توان با دست یا از طریق دستگاه کشش انجام داد. استفاده از هر دو روش مورد قرار می گیرد. اگر یک وسیله کوچک باشد، می توان آن را به سرعت با دست بسته بندی کرد، اما برای وسایل بزرگتر، اگر به دستگاه بسته بندی استرچ پالت دسترسی دارید، توصیه می کنیم از آن استفاده کنید .

تولید فیلم استرچ چگونه انجام می شود؟

بسته بندی یکی از مطمئن‌ ترین راه ها برای افزایش ماندگاری محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره است. فیلم استرچ که فرآیند بسته بندی شفاف را با حذف تعامل با هوا انجام می دهد به کمک خیلی ها می آید. به ویژه در حفظ مواد غذایی موثر است.

از اینرو بزرگترین حامیان آن افرادی هستند که به بهداشت اهمیت می دهند. آنها امکان مصرف مواد غذایی اضافی در روزهای بعد را فراهم می آورند و همینطور می توانند به عنوان وسیله ای برای ارسال محموله و جمع آوری زباله نیز عمل کنند. آنها در استفاده برای مواد غذایی از نفوذ میکروارگانیسم های مضر موجود در هوا به غذا جلوگیری می کنند و به همین سبب نیز در آشپزخانه ها پرمصرف هستند.

همچنین از فیلم استرچ، مخصوصا در نوع ضخیم آن برای بسته بندی اقلام و کالاهای مختلف استفاده می شود که عملکردی در جهت محافظت از خط و خش، لک و کثیفی و البته نو ماندن محصولات و… دارد. بر همین اساس از آنها می توان به عنوان قهرمان بسته بندی های صنعتی یاد کرد. امروز  پالت پیچی نقش مهمی در صنعت بسته بندی دارد و این نقش چنان پر اهمیت است که حتی بدون وجود آن ممکن است یک خط تولید متوقف شود. همچنین فیلم استرچ که با نام رول استرچ هم شناخته می شود در بین مردم به سلفون بسته بندی شهرت دارد.

تولید فیلم استرچ در تمام ابعاد و ضخامت ها

مجموعه ما مفتخر است که یکی از اولین تولید کنندگان استرچ ۵ لایه با خاصیت کشسانی هر یک متر تا ۷ متر است. این خاصیت کشسانی بالا چیزی در حدود ۷۰۰ درصد می باشد که علاوه بر صرفه جویی و بهره وری در مصرف، باعث کاهش هزینه های شما می گردد. به علاوه ما در مجموعه ما هیچ محدودیت تولیدی در ابعاد و اندازه یا ضخامت برای قبول سفارش فیلم استرچ نداریم و همچنین کیفیت محصولاتمان را از جمله کیفت فیلم استرچ به لحاظ کشسانی و چسبندگی ضمانت می کنیم. وقتی از کیفیت مثلا کشسانی صحبت می شود یعنی اینکه با کشش های جزئی و ضربه های معمولی پاره نشود و بتواند از بسته بندی محافظت خوبی به عمل آورد.

استرچ رنگی بسته بندی چه کاربردی دارد ؟

یکی از مواردی که ممکن است از استرچ رنگی بسته بندی استفاده شود، مشخص نشدن محتویات داخل بسته بندی است. از اینرو شرکت هایی که به چنین فیلم های استرچ نیاز دارند، می توانند آن را در تمام رنگ بندی ها از جمله مشکی، بدون محدودیت از مجموعه ما سفارش دهند. یکی از تکنیک های ما برای فرآیند فیلم استرچ رنگی به کار برده می شود، رنگ پاشی است که با کیفیت ۱۰۰ درصد انجام می پذیرد.

نایلون استرچ چیست؟

نایلون استرچ محصولی است که از آن برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شود که بخاطر خاصیت کشسانی و قابلیت چسبندگی به یکی از بهترین ها برای بسته بندی در صنایع تولیدی بدل گشته است. امروز صنایع تولیدی برای نو نگه داشتن محصولات خود و همینطور محافظت از آنها در برابر آسیب هایی چون خط و خراش یا لک و کثیفی از نایلون استرچ استفاده می کنند. همچنین نایلون استرچ به لحاظ قیمتی نیز یکی از بهترین انواع لوازم بسته بندی محصولات محسوب می گردد و یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین موضوع است.

قیمت رول استرچ چقدر است ؟

برای استعلام دقیق قیمت رول استرچ به جهت تغییرات لحظه ای و روزانه مواد اولیه پتروشیمی، می بایست با همکاران ما در وب سایت مجموعه ما تماس حاصل فرمایید. اما با اینحال روند تعیین قیمت رول استرچ بر حسب همین مواد اولیه پتروشیمی و بر حسب کیلوگرم محاسبه می گردد. ضمن اینکه سفارشات بیشتر با تخفیف هایی همراه خواهد بود.

ابعاد رول بسته بندی استرچ چقدر است ؟

لازم است بدانید که تمام ابعاد رول بسته بندی استرچ اعم از طول، عرض، ضخامت و البته تعداد لایه های آن قابل سفارشی سازی توسط مشتری است. یعتی مشتری می تواند بر اساس نیاز و بودجه خود، در ابعاد مورد نظرش به مجموعه ما سفارش رول بسته بندی استرچ بدهد.

فیلم استرچ غذایی چیست ؟

آن دست از فیلم استرچ هایی که برای محصولات غذایی استفاده می شوند، به عنوان فیلم استرچ غذایی شناخته می شوند. آنها دارای مواد اولیه فود گرید هستند که در تماس بودن آنها با مواد غذایی به لحاظ بهداشتی مشکلی ایجاد نمی کند و کاملا بهداشتی هستند.

 اضافه کردن موارد خاص در سفارش سلفون

قابلیت های سفارشی سازی فیلم استرچ در مجموعه ما بسیار گسترده است و حتی می توانید موارد خاصی نیز در سفارش سلفون به آن اضافه کنید. این موارد خاص اعم از سفارش تولید به صورت رنگی یا مات، سفارش تولید با مقاومت بالا در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید Anti UV و همینطور سفارش تولید با قابلیت ضد الکتریسیته ساکن Anti Static که مانع جذب گرد و غبار بر روی سلفون می شود اشاره کرد.

انواع بسته بندی با استرچ

استرچ را معمولا به دو شکل دستی یا اتوماتیک پالت بندی می کنند که در نوع دستی با دخالت نیروی انسانی و در نوع اتوماتیک با ماشین آلات اتوماتیک انجام‌ می پذیرد.

از اینرو چنانچه قصد دارید بهترین تولیدات فیلم استرچ را متناسب با نیاز و بودجه خود و همینطور به صورت سفارشی سازی شده تهیه نمایید، مجموعه ما با توانمندی های بسیار بالایی که در حوزه صنعت بسته بندی دارد، این امکان را برای شما فراهم ‌نموده است.

نایلون استرچ چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

نایلون های استرچ یکی از ملزومات ضروری بسته بندی در هر خانه ای است که البته نه تنها در خانه بلکه در بسیاری از مناطق صنعتی نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع نایلون استرچ یک ماده بسته بندی شفاف است که می توان به آن پلاستیک نیز گفت. این محصول با ساختار کششی خود به راحتی می تواند محصولات بسته بندی شده را محکم نگه دارد.

آنها محصولاتی هستند که از مواد و متریال هایی چون پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شوند و به دلیل ساختار نازک و پلاستیکی خود به گرما حساس هستند و در مواجهه با گرما می توانند واکنش هایی مانند انقباض و شل شدن داشته باشند.

با اینحال نایلون استرچ از محصول در برابر بسیاری از عوامل خارجی مانند گرد و غبار، رطوبت یا خیس شدن، محافظت می کند و به همین دلیل نیز به مهمترین و ضروری ترین مواد سازمان های صنعتی بدل گشته است. همچنین حفظ کیفیت که در فرآیند تولید و پس از تولید از جایگاه بسیار مهم و حیاتی برخوردار است، بسیار مورد توجه شرکت ها بوده و برای دست یابی به این مقصود یعنی محافظت از آنها در برابر عوامل خارجی چون رطوبت و خیس شدن یا کثیفی و گرد و غبار و البته جلوگیری از هر گونه آسیب به بسته بندی از نایلون استرچ استفاده می کنند.

شرکت ما تولید کننده پلاستیک بسته بندی استرچ (سلفون) در همه ضخامت ها و ابعاد بوده و همینطور یکی از اولین تولید کنندگان استرچ ۵ لایه ای هستیم که دارای قابلیت کشسانی هر یک متر تا ۷ متر یعنی چیزی حدود ۷۰۰ درصد کشسانی را ارائه می دهد.

نایلون های استرچ را می توان از اصلی ترین پلاستیک های بسته بندی دانست که حتی بخاطر نبودشان ممکن است یک خط تولید متوقف شود. از اینرو یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین انواع پلاستیک های بسته بندی به حساب می آیند. همچنین ما در مجموعه ما علاوه بر اینکه کیفت محصولاتمان را تضمین می کنیم و به موقع نیز سفارشات را تحویل می دهیم، هیچ محدودیتی نیز در تولیدات این قبیل محصولات نداریم و سفارشات نایلون استرچ را بر اساس کیلوگرم قیمت گذاری می کنیم.

یکی از اولین ها در تولید استرچ ۵ لایه

یکی از قابلیت های خوب و مهم نایلون های استرچ، کشسانی آنهاست که لازم است همینجا بگوییم مجموعه ما یکی از اولین تولید کنندگان استرچ ۵ لایه با قابلیت کشسانی هر ۱ متر تا ۷ متر است. این حجم از کشسانی علاوه بر صرفه جویی در مصرف و بازدهی بالا، باعث کاهش هزینه های شما نیز خواهد شد.

قیمت نایلون استرچ پالت

هر چند تورم و تغییرات لحظه ای قیمت باعث می شود تا در نهایت برای استعلام قیمت با مشاوران فروش ما در تماس حاصل فرمایید، اما با اینحال سیستم قیمت گذاری ما بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی و بر حسب کیلوگرم خواهد بود. و در عین حال هر چه میزان سفارش بالا باشد از تخفیف و تعرفه قیمتی کمتری برخوردار می شود.

عوامل مهم در کیفیت استرچ پالت

اصولا اگر از حرفه ای های حوزه صنعت بسته بندی یا کسانی که با استرچ پالت برای بسته بندی سر و کار دارند بپرسید که کیفیت استرچ پالت در چه چیزهایی خلاصه می شود، قطعا دو فاکتور مهم را به عنوان دلایل کیفیت آن خواهید شنید. یکی میزان کشسانی بالاست که همانطور که گفتیم در مجموعه کشسانی هر یک متر تا ۷ متر تضمین می گردد و دوم خاصیت چسبندگی است که هر چه استرچ پالت از چسبندگی بالاتری برخوردار باشد، سهولت و راحتی بسته بندی را به همراه خواهد داشت. خوشبختانه این خاصیت نیز در تولیدات استرچ پالت مجموعه شرکت ما تضمین می گردد.

راهنمای انتخاب دستگاه بسته بندی استرچ

بطورکلی ۲ مدل دستگاه بسته بندی استرچ داریم که تحت عنوان دستگاه بسته بندی استرچ دستی و دستگاه بسته بندی استرچ اتوماتیک شناخته می شود. در نوع دستی هر چند به یک نیروی انسانی برای بسته بندی نیاز است اما هزینه های آن به نسبت مدل اتوماتیک پایین است. در نوع اتوماتیک شاهد دستگاه های متنوعی هستیم که می توان بر اساس ابعاد بسته بندی و حجم خط تولید از میان آنها انتخاب کرد.

انجام کلیه امور سفارشی سازی

ما به واسطه توانمندی های بالایی که چه به لحاظ  فنی و تجهیزاتی و چه نیروی انسانی دارد، این امکان را برای عموم مشتریان خود فراهم آورده که بتوانند هر نوع سفارشی سازی را داشته باشند. مثلا سفارش رنگی اسرچ که در اینصورت بخاطر جنس نازک استرچ، امکان چاپ بر روی آن را از دست می دهید.

راهنمای ثبت سفارش و مراحل خرید استرچ

قطعا کسانی که قصد خرید و سفارش استرچ را دارند، بر اساس نیاز خود یکسری از مسائل و موارد را در نظر گرفته اند. اما با این وجود لازم است بدانید که برای خرید و سفارش استرچ حتما می بایست به نیاز خود توجه کنید و موارد مهم اعم از ضخامت مورد نیاز از ۱۰ تا ۳۰ میکرون، عرض رول، انتخاب تعداد لایه ها از یک تا ۵ لایه، طول متراژ رول و البته حجم سفارش که هرچه بیشتر باشد سبب کاهش هزینه ها می گردد را در نظر بگیرید.

مجموعه ما مفتخر است که یکی از اولین تولید کنندگان نایلون استرچ ۵ لایه با کشسانی هر یک متر تا ۷ متر است که البته این محصول را به مانند بسیاری از محصولات تولیدی خود با امکان انجام کلیه امور سفارشی سازی به انجام‌ می رساند. همچنین توانمندی های مجموعه ما چه به لحاظ تکنولوژیکی و چه نیروی انسانی در سطحی است که به این مجموعه از کیفیت محصولات خود اطمینان بخشیده و سبب گشته تا کیفیت کلیه محصولات خود از جمله نایلون استرچ را تضمین نماید.

تولید فیلم استرچ چگونه انجام می شود؟

بسته بندی یکی از مطمئن‌ ترین راه ها برای افزایش ماندگاری محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره است. فیلم استرچ که فرآیند بسته بندی شفاف را با حذف تعامل با هوا انجام می دهد به کمک خیلی ها می آید. به ویژه در حفظ مواد غذایی موثر است.

از اینرو بزرگترین حامیان آن افرادی هستند که به بهداشت اهمیت می دهند. آنها امکان مصرف مواد غذایی اضافی در روزهای بعد را فراهم می آورند و همینطور می توانند به عنوان وسیله ای برای ارسال محموله و جمع آوری زباله نیز عمل کنند. آنها در استفاده برای مواد غذایی از نفوذ میکروارگانیسم های مضر موجود در هوا به غذا جلوگیری می کنند و به همین سبب نیز در آشپزخانه ها پرمصرف هستند.

همچنین از فیلم استرچ، مخصوصا در نوع ضخیم آن برای بسته بندی اقلام و کالاهای مختلف استفاده می شود که عملکردی در جهت محافظت از خط و خش، لک و کثیفی و البته نو ماندن محصولات و… دارد. بر همین اساس از آنها می توان به عنوان قهرمان بسته بندی های صنعتی یاد کرد. امروز  پالت پیچی نقش مهمی در صنعت بسته بندی دارد و این نقش چنان پر اهمیت است که حتی بدون وجود آن ممکن است یک خط تولید متوقف شود. همچنین فیلم استرچ که با نام رول استرچ هم شناخته می شود در بین مردم به سلفون بسته بندی شهرت دارد.

تولید فیلم استرچ در تمام ابعاد و ضخامت ها

مجموعه ما مفتخر است که یکی از اولین تولید کنندگان استرچ ۵ لایه با خاصیت کشسانی هر یک متر تا ۷ متر است. این خاصیت کشسانی بالا چیزی در حدود ۷۰۰ درصد می باشد که علاوه بر صرفه جویی و بهره وری در مصرف، باعث کاهش هزینه های شما می گردد. به علاوه ما در مجموعه ما هیچ محدودیت تولیدی در ابعاد و اندازه یا ضخامت برای قبول سفارش فیلم استرچ نداریم و همچنین کیفیت محصولاتمان را از جمله کیفت فیلم استرچ به لحاظ کشسانی و چسبندگی ضمانت می کنیم. وقتی از کیفیت مثلا کشسانی صحبت می شود یعنی اینکه با کشش های جزئی و ضربه های معمولی پاره نشود و بتواند از بسته بندی محافظت خوبی به عمل آورد.

استرچ رنگی بسته بندی چه کاربردی دارد ؟

یکی از مواردی که ممکن است از استرچ رنگی بسته بندی استفاده شود، مشخص نشدن محتویات داخل بسته بندی است. از اینرو شرکت هایی که به چنین فیلم های استرچ نیاز دارند، می توانند آن را در تمام رنگ بندی ها از جمله مشکی، بدون محدودیت از مجموعه ما سفارش دهند. یکی از تکنیک های ما برای فرآیند فیلم استرچ رنگی به کار برده می شود، رنگ پاشی است که با کیفیت ۱۰۰ درصد انجام می پذیرد.

نایلون استرچ چیست؟

نایلون استرچ محصولی است که از آن برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شود که بخاطر خاصیت کشسانی و قابلیت چسبندگی به یکی از بهترین ها برای بسته بندی در صنایع تولیدی بدل گشته است. امروز صنایع تولیدی برای نو نگه داشتن محصولات خود و همینطور محافظت از آنها در برابر آسیب هایی چون خط و خراش یا لک و کثیفی از نایلون استرچ استفاده می کنند. همچنین نایلون استرچ به لحاظ قیمتی نیز یکی از بهترین انواع لوازم بسته بندی محصولات محسوب می گردد و یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین موضوع است.

قیمت رول استرچ چقدر است ؟

برای استعلام دقیق قیمت رول استرچ به جهت تغییرات لحظه ای و روزانه مواد اولیه پتروشیمی، می بایست با همکاران ما در وب سایت مجموعه ما تماس حاصل فرمایید. اما با اینحال روند تعیین قیمت رول استرچ بر حسب همین مواد اولیه پتروشیمی و بر حسب کیلوگرم محاسبه می گردد. ضمن اینکه سفارشات بیشتر با تخفیف هایی همراه خواهد بود.

ابعاد رول بسته بندی استرچ چقدر است ؟

لازم است بدانید که تمام ابعاد رول بسته بندی استرچ اعم از طول، عرض، ضخامت و البته تعداد لایه های آن قابل سفارشی سازی توسط مشتری است. یعتی مشتری می تواند بر اساس نیاز و بودجه خود، در ابعاد مورد نظرش به مجموعه ما سفارش رول بسته بندی استرچ بدهد.

فیلم استرچ غذایی چیست ؟

آن دست از فیلم استرچ هایی که برای محصولات غذایی استفاده می شوند، به عنوان فیلم استرچ غذایی شناخته می شوند. آنها دارای مواد اولیه فود گرید هستند که در تماس بودن آنها با مواد غذایی به لحاظ بهداشتی مشکلی ایجاد نمی کند و کاملا بهداشتی هستند.

 اضافه کردن موارد خاص در سفارش سلفون

قابلیت های سفارشی سازی فیلم استرچ در مجموعه ما بسیار گسترده است و حتی می توانید موارد خاصی نیز در سفارش سلفون به آن اضافه کنید. این موارد خاص اعم از سفارش تولید به صورت رنگی یا مات، سفارش تولید با مقاومت بالا در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید Anti UV و همینطور سفارش تولید با قابلیت ضد الکتریسیته ساکن Anti Static که مانع جذب گرد و غبار بر روی سلفون می شود اشاره کرد.

انواع بسته بندی با استرچ

استرچ را معمولا به دو شکل دستی یا اتوماتیک پالت بندی می کنند که در نوع دستی با دخالت نیروی انسانی و در نوع اتوماتیک با ماشین آلات اتوماتیک انجام‌ می پذیرد.

از اینرو چنانچه قصد دارید بهترین تولیدات فیلم استرچ را متناسب با نیاز و بودجه خود و همینطور به صورت سفارشی سازی شده تهیه نمایید، مجموعه ما با توانمندی های بسیار بالایی که در حوزه صنعت بسته بندی دارد، این امکان را برای شما فراهم ‌نموده است.

نایلون استرچ چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

نایلون های استرچ یکی از ملزومات ضروری بسته بندی در هر خانه ای است که البته نه تنها در خانه بلکه در بسیاری از مناطق صنعتی نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع نایلون استرچ یک ماده بسته بندی شفاف است که می توان به آن پلاستیک نیز گفت. این محصول با ساختار کششی خود به راحتی می تواند محصولات بسته بندی شده را محکم نگه دارد.

آنها محصولاتی هستند که از مواد و متریال هایی چون پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شوند و به دلیل ساختار نازک و پلاستیکی خود به گرما حساس هستند و در مواجهه با گرما می توانند واکنش هایی مانند انقباض و شل شدن داشته باشند.

با اینحال نایلون استرچ از محصول در برابر بسیاری از عوامل خارجی مانند گرد و غبار، رطوبت یا خیس شدن، محافظت می کند و به همین دلیل نیز به مهمترین و ضروری ترین مواد سازمان های صنعتی بدل گشته است. همچنین حفظ کیفیت که در فرآیند تولید و پس از تولید از جایگاه بسیار مهم و حیاتی برخوردار است، بسیار مورد توجه شرکت ها بوده و برای دست یابی به این مقصود یعنی محافظت از آنها در برابر عوامل خارجی چون رطوبت و خیس شدن یا کثیفی و گرد و غبار و البته جلوگیری از هر گونه آسیب به بسته بندی از نایلون استرچ استفاده می کنند.

شرکت ما تولید کننده پلاستیک بسته بندی استرچ (سلفون) در همه ضخامت ها و ابعاد بوده و همینطور یکی از اولین تولید کنندگان استرچ ۵ لایه ای هستیم که دارای قابلیت کشسانی هر یک متر تا ۷ متر یعنی چیزی حدود ۷۰۰ درصد کشسانی را ارائه می دهد.

نایلون های استرچ را می توان از اصلی ترین پلاستیک های بسته بندی دانست که حتی بخاطر نبودشان ممکن است یک خط تولید متوقف شود. از اینرو یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین انواع پلاستیک های بسته بندی به حساب می آیند. همچنین ما در مجموعه ما علاوه بر اینکه کیفت محصولاتمان را تضمین می کنیم و به موقع نیز سفارشات را تحویل می دهیم، هیچ محدودیتی نیز در تولیدات این قبیل محصولات نداریم و سفارشات نایلون استرچ را بر اساس کیلوگرم قیمت گذاری می کنیم.

یکی از اولین ها در تولید استرچ ۵ لایه

یکی از قابلیت های خوب و مهم نایلون های استرچ، کشسانی آنهاست که لازم است همینجا بگوییم مجموعه ما یکی از اولین تولید کنندگان استرچ ۵ لایه با قابلیت کشسانی هر ۱ متر تا ۷ متر است. این حجم از کشسانی علاوه بر صرفه جویی در مصرف و بازدهی بالا، باعث کاهش هزینه های شما نیز خواهد شد.

قیمت نایلون استرچ پالت

هر چند تورم و تغییرات لحظه ای قیمت باعث می شود تا در نهایت برای استعلام قیمت با مشاوران فروش ما در تماس حاصل فرمایید، اما با اینحال سیستم قیمت گذاری ما بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی و بر حسب کیلوگرم خواهد بود. و در عین حال هر چه میزان سفارش بالا باشد از تخفیف و تعرفه قیمتی کمتری برخوردار می شود.

عوامل مهم در کیفیت استرچ پالت

اصولا اگر از حرفه ای های حوزه صنعت بسته بندی یا کسانی که با استرچ پالت برای بسته بندی سر و کار دارند بپرسید که کیفیت استرچ پالت در چه چیزهایی خلاصه می شود، قطعا دو فاکتور مهم را به عنوان دلایل کیفیت آن خواهید شنید. یکی میزان کشسانی بالاست که همانطور که گفتیم در مجموعه کشسانی هر یک متر تا ۷ متر تضمین می گردد و دوم خاصیت چسبندگی است که هر چه استرچ پالت از چسبندگی بالاتری برخوردار باشد، سهولت و راحتی بسته بندی را به همراه خواهد داشت. خوشبختانه این خاصیت نیز در تولیدات استرچ پالت مجموعه شرکت ما تضمین می گردد.

راهنمای انتخاب دستگاه بسته بندی استرچ

بطورکلی ۲ مدل دستگاه بسته بندی استرچ داریم که تحت عنوان دستگاه بسته بندی استرچ دستی و دستگاه بسته بندی استرچ اتوماتیک شناخته می شود. در نوع دستی هر چند به یک نیروی انسانی برای بسته بندی نیاز است اما هزینه های آن به نسبت مدل اتوماتیک پایین است. در نوع اتوماتیک شاهد دستگاه های متنوعی هستیم که می توان بر اساس ابعاد بسته بندی و حجم خط تولید از میان آنها انتخاب کرد.

انجام کلیه امور سفارشی سازی

ما به واسطه توانمندی های بالایی که چه به لحاظ  فنی و تجهیزاتی و چه نیروی انسانی دارد، این امکان را برای عموم مشتریان خود فراهم آورده که بتوانند هر نوع سفارشی سازی را داشته باشند. مثلا سفارش رنگی اسرچ که در اینصورت بخاطر جنس نازک استرچ، امکان چاپ بر روی آن را از دست می دهید.

راهنمای ثبت سفارش و مراحل خرید استرچ

قطعا کسانی که قصد خرید و سفارش استرچ را دارند، بر اساس نیاز خود یکسری از مسائل و موارد را در نظر گرفته اند. اما با این وجود لازم است بدانید که برای خرید و سفارش استرچ حتما می بایست به نیاز خود توجه کنید و موارد مهم اعم از ضخامت مورد نیاز از ۱۰ تا ۳۰ میکرون، عرض رول، انتخاب تعداد لایه ها از یک تا ۵ لایه، طول متراژ رول و البته حجم سفارش که هرچه بیشتر باشد سبب کاهش هزینه ها می گردد را در نظر بگیرید.

مجموعه ما مفتخر است که یکی از اولین تولید کنندگان نایلون استرچ ۵ لایه با کشسانی هر یک متر تا ۷ متر است که البته این محصول را به مانند بسیاری از محصولات تولیدی خود با امکان انجام کلیه امور سفارشی سازی به انجام‌ می رساند. همچنین توانمندی های مجموعه ما چه به لحاظ تکنولوژیکی و چه نیروی انسانی در سطحی است که به این مجموعه از کیفیت محصولات خود اطمینان بخشیده و سبب گشته تا کیفیت کلیه محصولات خود از جمله نایلون استرچ را تضمین نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.