بهترین و پرفروش‌ترین برندهای ساعت هوشمند در ایران

0

ساعت هوشمند یکی از پرکاربردترین کالاهای دیجیتال است. خرید ساعت هوشمند نتنها امروز براحتی جایگزین خرید گوشی شده است، بلکه توانسته درصد دزدی گوشی و راحتی کاربران را چند برابر کند. با خرید ساعت هوشمند که دارای سیم کارت نیز هست، شما امکان مکالمه، چک کردن پیام ها و شبکه اجتماعی را براحتی خواهید داشت. در ادامه شما را با بهترین و پرفروش ترین برندهای مچ بند ساعت هوشمند در ایران آشنا خواهیم کرد.

کدام ساعت هوشمند را بخرید؟

 این راهنمای خرید ساعت هوشمند می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. این راهنمای خرید ساعت هوشمند تمام فاکتورهای مختلفی را که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه می توانید بهترین خرید را با نیازهای خود داشته باشید به شما ارائه می دهد.

اگرچه ویژگی ها و طرح ها متفاوت است، ساعت های هوشمند می توانند در وقت شما صرفه جویی کرده و حتی با قابلیت هایی که دارند به شما در تناسب اندام و سلامتی کمک کنند.

 بیشتر آنها دارای معیارهای تناسب اندام داخلی مانند سنسور ضربان قلب و GPS هستند.

برخی می توانند به عنوان مکمل تلفن شما عمل کنند، در حالی که برخی به عنوان دستگاه های سلامت محور به بازار عرضه می شوند ، مانند Fitbit Versa 2 و Samsung Galaxy Watch Active 2.

برخی از ساعت های هوشمند مانند Apple Watch Series 3 و Apple Watch Series 5 حتی مستقل از تلفن کار می کنند.

در این مطلب با بررسی فاکتورهای مهم در خرید ساعت های هوشمند و دستبند های هوشمند، به شما کمک می کنیم تا بهترین خرید با توجه به بودجه و نیازتان را داشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید


راهنمای خرید ساعت هوشمند

سازگاری سیستم عامل و تلفن

از آنجا که بیشتر ساعت های هوشمند به عنوان مکمل تلفن های هوشمند شما طراحی شده اند، سازگاری دستگاه بسیار مهم است. به عنوان مثال ، Galaxy Watch و Galaxy Watch Active 2 مجهز به Tizen با چندین گوشی اندرویدی و همچنین آیفون کار می کنند. اگرچه باید توجه داشته باشید که استفاده از آن ساعت ها با دستگاه Android و به طور خاص سامسونگ آسان تر است و حتی ممکن است قابلیت های بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

Fibit Versa 2 به همان اندازه که در گوشی های اندروید خوب کار می کند ، در تلفن های آیفون نیز بسیار خوب انجام وظیفه می کند.

دارندگان تلفن Android از یک ویژگی اضافی بهره مند هستند: پاسخ سریع به پیام های متنی ورودی.

Google’s Wear OS با ساعتهای هوشمند Fossil ، LG ، Huawei و دیگران کار می کند. این سیستم عامل دارای بیشترین سازگار با گوشی های هوشمند اندرویدی است، اگرچه برخی از آنها با ویژگی های محدود با iPhone هم کار می کنند.

Google بررسی سازگاری تلفن هوشمند شما را آسان می کند: فقط از مرورگر تلفن هوشمند خود به آدرس g.co/WearCheck بروید.

جای تعجب نیست که اپل واچ فقط با آیفون کار می کند. برنامه نصب شده Apple Watch برای iPhone جایی است که فروشگاه App watchOS را پیدا خواهید کرد. در آنجا می توانید نسخه های مختلف برنامه های iOS مورد علاقه خود را نصب کنید یا نسخه های جدیدی پیدا کنید: این فروشگاه از بازی ها گرفته تا برنامه های ردیابی تناسب اندام را در خود دارد، بنابراین می توانید اعلان های Slack را دریافت کنید یا کارت های Trello را ببینید.

در آخر ، یک ساعت هوشمند خریداری نکنید ، مگر اینکه بدانید که با تلفن هوشمند شما کار خواهد کرد.

OLED در مقابل نمایشگر LCD

اکثر ساعت های هوشمند از یک صفحه نمایش LCD یا AMOLED رنگارنگ استفاده می کنند که به شما امکان می دهد عکس ها، برنامه ها و سایر مطالب را با رنگ غنی تری مشاهده کنید و دارای نور بیشتری هستند. این موضوع سبب می شود تا عمر باتری خیلی چشمگیر نباشد، اگرچه سازندگان ساعت های هوشمند کارایی دستگاه ها را بهبود می بخشند. بعضی از آنها ممکن است چند هفته طول بکشد تا باتریشان خالی شود، اما اگر طولانی ترین عمر باتری را می خواهید یک صفحه نمایش سیاه و سفید را انتخاب کنید.

ساعت های هوشمند گران قیمت به جای نمایشگرهای LCD ، نمایشگرهای واضح OLED را ارائه می دهند تا امکان طراحی های باریک تری را فراهم کنند. اپل اولین نمایشگر OLED خود را توسعه داد تا نسل اول اپل واچ را تا حد ممکن نازک کند. اما لازم به ذکر است که سامسونگ اولین ساعت هوشمند OLED ، Galaxy Gear را در سال ۲۰۱۳ ایجاد کرده است.

صفحه لمسی در مقابل بدون لمس

به نظر می رسد انتخاب یک صفحه نمایش لمسی در ساعت هوشمند شما بدون هیچ شکی راحت ترین کار باشد. اما انتخاب موارد در نمایشگر لمسی کوچکتر ممکن است دشوار باشد و برخی از رابط های مبتنی بر حرکت بصری نیستند.

Wear OS وظیفه خوبی در ارائه اعلان های مبتنی بر کارت است که شما می توانید با کشیدن انگشت آن را به راحتی رد کنید، اما برای رفتن به سایر برنامه ها و گزینه های درون برنامه ها مشکلات زیادی وجود دارد. با این وجود می توانید با یک حرکت مچ دست خود بین صفحات جابجا شوید.

اپل با ارائه صفحه نمایش لمسی و هر دو تاج دیجیتال و دکمه کناری در سمت راست، رویکرد ترکیبی را برای ساعت اپل انتخاب کرد. برای بزرگنمایی سریع محتوا یا پیمایش می توانید از تاج استفاده کنید و صفحه از Force Touch استفاده می کند که تفاوت بین ضربه زدن و فشار طولانی را می داند. با فشار دادن دکمه کناری، شما را به سمت برنامه های متداول مورد استفاده تان برده می شوید.

 Samsung Galaxy Watch و Samsung Gear 3 دارای مکانیزمی در کنار حاشیه ها هستنئ که برای پیمایش در منوها می چرخانید و در ترکیب با لمس استفاده می شوند.

طراحی و شخصی سازی

امروزه بیشتر ساعت های هوشمند گزینه های شخصی سازی زیادی را قبل از خرید ارائه می دهند. به عنوان مثال ، شما می توانید رنگ بند و مواد ، و همچنین رنگ ساعت ، اندازه را برای ساعت هایی مانند Moto 360 و Apple Watch انتخاب کنید.

بخاطر داشته باشید که راحتی برای شما بسیار مهم است ، همچنین سهولت اتصال ساعت به مچ دست شما نیز مهم است.

قطعاً از هرگونه ساعت هوشمند با بستهای دست و پا گیر که برای باز و بسته شدن به نیروی زیادی نیاز دارند ، خودداری خواهیم کرد.

خوشبختانه در اکثر ساعت های جدید از سگک های استاندارد استفاده می شود. اکنون تعداد بیشتری از ساعت های هوشمند چهره گرد ورزشی دارند که باعث می شود بیشتر شبیه ساعت های سنتی شوند.

ساعت سازان سنتی نیز در حال پیوستن به دستگاه های Android Wear هستند که سبک ساعت آنالوگ را با هوشمندی سیستم عامل ساعت گوگل ترکیب می کند. Movado ، Tag Heuer ، Emporio Armani و حتی Louis Vuitton در حال پیوستن به بازار ساعت های هوشمند هستند.

گزینه های برنامه

دسته ساعت های هوشمند در حال بلوغ است و برخی از مدل ها اکنون صدها یا حتی هزاران برنامه دارند. اپل واچ با بیش از ۲۰،۰۰۰ مورد یکی از کامل ترین مجموع های نرم افزار را دارد که به وسیله آن ها تقریبا میتوانید همه کار انجام دهید، از سفارش غذا گرفته تا کنترل چراغ های هوشمند خانه.

Wear OS گوگل همچنین هزاران برنامه بهینه شده برای سیستم عامل خود دارد. شما برنامه ها را مستقیماً روی خود ساعت نصب می کنید، بدون اینکه نیاز باشد تا از تلفن هوشمندتان برای نصب برنامه ها استفاده کنید.

Wear OS بسیاری از برنامه های مشابه WatchOS را دارد. سایر سیستم های اختصاصی ، به ویژه سیستم عامل Tizen سامسونگ ، در بخش برنامه ها کمبود دارند، اما تایزن در حال رشد است.

ویژگی های تناسب اندام ، ضربان قلب و GPS

ردیاب های تناسب اندام همچنان توجه را به خود جلب می کنند، سازندگان ساعت های هوشمند با یکپارچه سازی عملکردهای نظارت بر فعالیت ،سبب می شوند تا همه چیز راحت تر شود. برخی از ساعت های هوشمند برای ردیابی فعالیت به گوشی هوشمند شما بستگی دارند ، اما حداقل برای گام های ردیابی دارای گام شمار داخلی هستند.

اگر قصد دارید از ساعت هوشمند در درجه اول برای تمرین استفاده کنید، ممکن است بخواهید ردیاب های تناسب اندام را با ویژگی هایی مانند ساعت هوشمند مانند Fitbit Versa یا Garmin Vivoactive در نظر بگیرید که هر دو به شما امکان می دهد صفحه ساعت را تغییر داده و اعلان ها را بخوانید. Versa با ارائه ویژگی های بهداشتی زنان، مانند توانایی ثبت عادت ماهیانه و ثبت علائم، و همچنین مقایسه چرخه خود با آمار سلامتی مانند خواب و فعالیت، حتی پا را فراتر می گذارد.

اکثر دستگاه های Wear OS یک مانیتور ضربان قلب داخلی دارند، اما ما نتوانسته اند به اندازه ردیاب های اختصاصی تناسب اندام مانند Fitbit Charge 4 قابل اعتماد باشند.  علاوه بر مانیتورهای ضربان قلب ، مدل های خاصی دارای GPS هستند که باعث جذابیت بیشتر آنها برای افرادی که می خواهند در فضای باز بدوند یا دوچرخه سواری کنند و می خواهند مسافت و سرعت خود را بررسی نمایند. با این حال ، به یاد داشته باشید که استفاده از GPS تأثیر قابل توجهی در دوام باتری خواهد داشت.

پاسخگویی به تماس ها

ساعت های مختلف به روش های مختلف به تماس ها پاسخ می دهند. ساعت هوشمند سونی ۳ به کاربر اجازه می دهد تماس های ساعت را بپذیرد و رد کند، اما بلندگو و میکروفون یا هدفون تلفن را برای مکالمه فعال می کند. برخی دیگر، از جمله ساعت اپل ، به کاربران اجازه می دهند تا مستقیماً از ساعت پاسخ دهند و مکالمه را انجام دهند بدون اینکه نیاز باشد تا تلفن را از جیب خود خراج نمایید.

دوام و شارژ باتری

بیشتر ساعتهای هوشمند دارای صفحه نمایش رنگی، بین یک تا دو روز دوام می آورند (و گاهی اوقات کمتر از یک روز است)، بنابراین ممکن است چند بار در روز آن ها را شارژ کنید، البته این موضوع زمانی اتفاق می افتد که از تمامی قابلیت های ساعت مثل جی پی اس و قابلیت های پایش سلامت به صورت مکرر استفاده نمایید. اکثر ساعت های هوشمند ، از جمله Apple Watch و Samsung Gear Sport، از شارژ بی سیم استفاده می کنند که راحت است و لازم نیست دستگاه خود را مستقیماً به شارژر متصل کنید. در عوض، آن را صاف روی شارژ قرار می دهید.

نکات مهم در خرید ساعت هوشمند

در این محتوا سعی شد همه اطلاعاتی که برای یک خرید مطمعن نیاز دارید به ساده ترین زبان در اختیارتان گذاشته شود، اما اگر هنوز هم سردرگم هستید شاید نکات زیر بتواند انتخاب ساده تری را برای شما رقم بزند:

  • ساعت هوشمند را بدون تأیید اینکه با تلفن هوشمند شما کار می کند خریداری نکنید. به عنوان مثال، اپل واچ فقط با گوشی های آیفون کار می کند. پلتفرم Wear OS گوگل و ساعتهای Tizen سامسونگ با هر دو گوشی اندرویدی و آیفون کار خواهند کرد اما ویژگی های کمتری نسبت به استفاده از آنها در دستگاه های اندرویدی دارند.
  • اگر علاقه مند به تناسب اندام هستید ، ساعتی با سنسور ضربان قلب و GPS (برای ردیابی دویدن خود) انتخاب کنید.
  • هنگام خرید به ماندگاری باتری توجه کنید. ساعت های هوشمند ترکیبی که بیشتر شبیه ساعت های آنالوگ هستند بیشترین عمر باتری را دارند اما صفحه نمایش لمسی ندارند.
  • بررسی کنید که بند یا سگک بند ساعت عملکرد راحتی داشته و قابل تعویض باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که یافتن بندهای جایگزین برای شما آسان است.
  • انتخاب برنامه ها یک پارامتر برای انتخاب است است ، اما به اندازه سازگاری ، طراحی و سایر ویژگی ها مهم نیست.
  • بسیاری از ساعت های هوشمند در مقابل نفوذ آب مقاوم هستند اما میزان مقاومت بسیار متفاوت خواهد بود پس به این موضوع دقت کافی داشته باشید و فقط “عبارت مقوم در برابر نفوذ آب” را معیار قرار ندهید.

مهمترین ویژگی های ساعت و یا مچ بند هوشمند

نکات مهم هنگام خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند

  • سازگاری با تلفن همراه
  • نوتیفیکیشن و هشدار های ساعت هوشمند
  • صفحه نمایش
  • تم و تصویر پس زمینه در واچ هوشمند
  • برنامه ها و امکانات
  • طول عمر و شارژ باتری
  • قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند چیست و چه کاربردی دارد ؟

ساعت هوشمند، یکی از اصلی ترین ابزارهای فوق پیشرفته هوشمند می باشد. این ساعت‌های هوشمند اغلب برای راحتی مکالمه و ایجاد و برقراری ارتباط بین افراد به کار می روند. که در حال حاضر ۵ کمپانی بزرگ دنیا بر روی آن تمرکز کرده‌اند شرکت‌های اپل، ال جی، سامسونگ، شیائومی و سونی، که اتفاقاً نخستین غول صنعتی می‌باشند. این شرکت های بزرگ دست به تولید ساعت‌های هوشمند و طراحی هر چه به روزتر این قبیل گجت های پرتابل گذاشته‌اند.

مشاهده قیمت و خرید


بهترین و پرفروش ترین برندهای مچ بند ساعت هوشمند در ایران

در ادامه به بررسی شرکت‌های پیش رو در زمینه ساعت هوشمند و بررسی آنها می پردازیم:

خرید ساعت هوشمند شیائومی

برند شیائومی در تولید گوشی‌های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال‌های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند از محصولات موفق این شرکت می توان به رید می اس تو که در می سال ۲۰۱۸ معرفی شد، که از آن به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۸ یاد می‌شود.

امسال نیز ما معرفی اولین گوشی که صفحه نمایش آن تا پشت گوشی ادامه دارد قرار است سهم بزرگی از بازارهای بزرگ دنیا را به خود جذب کند و امروز جزو بهترین گوشی های جهان به شمار می آید. شیائومی توانسته بهترین گوشی‌های هوشمند را از نظر طراحی اندروید و دوربین بسازد ..

که کاربران زیادی را به خود جذب می کند. شرکت شیائومی متعلق به بخش خصوصی است که در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیک در زمینه طراحی توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند برنامه های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است.

مشاهده قیمت و خرید


 خرید ساعت هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ، شرکت بازرگانی سامسونگ حجم کاری خود را در صادرات محصولات الکترونیکی قرار داده است. شرکت سامسونگ الکترونیک به عنوان یک شرکت تابع در گروه سامسونگ متولد شد این شرکت در دهه ۱۹۷۰ با سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین و مدیریت از مرحله ساخت مواد اولیه و نهایی شدن هدف کار خود را ادامه داد.

شرکت سامسونگ شعار اول خود را ،شعار اول کیفیت انتخاب و تبلیغ قرار داده است.

محصولات مختلفی نظیر نمایشگرهای رایانه و غیره در وزارت جهانی تولید کرده است در برخی از آنها محصولاتی نظیر نمایشگرهای ال سی دی به مقام اول جهانی دست یافته.

همزمان علاوه بر جهت‌گیری به سمت بکارگیری شش سیگما و تولید محصولات کیفی، کیفیت کارکنان نیز مورد توجه قرار گرفته است .

واژه سامسونگ در زبان کره ای به معنی سه ستاره است منظور از عدد ۳ در این نام توان و بزرگی و منظور از ستاره جاودانگی می باشد.

سامسونگ الکترونیک بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات جهان و بزرگترین تولید کننده موبایل، کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتری و وسایل جانبی آن می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


 خرید ساعت هوشمند اپل

یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است، که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی نرم افزار کامپیوتر و ارائه دهنده خدمات آنلاین فعالیت می‌کند .

این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر در ایالت کالیفرنیا شروع به کار کرد، این شرکت در دهه ۷۰ میلادی با معرفی ریز رایانه‌های اپل و پس از آن مکینتاش به بازار آمد.

آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود ،معمولاً به تولید سخت‌افزار های نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد مدیریت اجرایی این شرکت بر عهده استیو جابز بوده است این شرکت برای دهمین سال متوالی به عنوان شرکت فناوری اطلاعات برترین و با کیفیت ترین نام  به خود اختصاص داده است و به عنوان باارزش ترین برند جهان انتخاب شده است.

مشاهده قیمت و خرید


خرید ساعت هوشمند هواوی

شرکت صنایع فناوری هواوی یا به اصطلاح آن هوآوی یکی از با ارزش ترین و بزرگترین شرکت های جهان به شمار می آید .این شرکت یک شرکت چینی که در زمینه شبکه های کامپیوتری و ارتباطات است دفتر اصلی این شرکت در شهر شنزن چین قرار دارد ،حاوی بزرگترین شرکت ارائه کننده سرویس های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است این شرکت بیش از ۱۸۰ هزار کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود ۴۶ درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کند .

این شرکت حدود ۲۰ موسسه تحقیق و توسعه در کشور چین ایالات متحده آلمان ،هند، روسیه و ترکیه دارد. در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳.۷۴ میلیارد دلار در تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری کرد صنعت این شرکت بر اساس تجهیزات ارتباطات راه دور و تجهیزات شبکه بنا شده است محصولات این شرکت شامل انواع مختلف مودم، usb ،مودم بی سیم، ماژول‌ها ،ترمینال های بی سیم گوشی های تلفن همراه و محصولات ویدیویی می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید ساعت هوشمند بی اس ان ال

یکی از برندهایی که با نگاه اول یک گجت  اولیه را می بینیم که  هیچ چیز برای ارائه ندارد و این ساعت در زمان خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است این ساعت خود قادر به ذخیره ۲۴ رقم اطلاعات است. پس از مدتی کمی از حضورش مدل های جدید جای آن را گرفتند.

اولین ساعت های هوشمند می‌توانند از ساعت های دیجیتالی که در دوران کودکی به دور دست خود می بستیم. دانش این ساعت های دیجیتالی و اینکه روی آن آنها ماشین حساب وجود داشت ساعت های دیجیتالی که می توانستیم با آنها بازی کنیم اما شاید بتوانیم اولین ساعت هوشمند به معنای واقعی را یک ساعت هوشمند بی اس ان ال نامگذاری کرد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید ساعت هوشمند امیزفیت

اگر از علاقه مندان به محصولات ساعت و دستبند هوشمند شیائومی هستید .حتما نام آمازفیت را شنیده اید برنده امازفیت یکی از زیر برند های برند اصلی شیائومی می باشد ،که به تولید ساعت و دستبند هوشمند می پردازد محصولات این برند کیفیت خارق العاده و قیمت بسیار مناسبی در رقابت با برندهای دیگر دارد معروف ترین ساعت هوشمند اماز فیت در ایران ساعت هوشمند بیپ می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید ساعت هوشمند وی سریز

وی سریز یک برند چینی است که تولید و طراحی  ساعت هوشمند به صرفه ساده و درعین حال کیفیت  داشتن می‌پردازد. از مزایای این ساعت هوشمند می‌توان سازگاری با گوشی های اندروید و آیفون مجهز به اسپیکر میکروفون داخلی و قابلیت تماس قابلیت ،نصب سیم کارت و کارت حافظه و نمایش مسافت  طی شده را نام برد،از معایب محصول این شرکت قابل استفاده نبودن در حال شنا شارژی متوسط سرعت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید ساعت هوشمند میدسان

ساعت مچی هوشمند در حال حاضر در کل دنیا از گجت های بسیار پرطرفدار در می آید .البته با قیمت های بالایی نیز وارد بازار شدند اما بعد از مدتی مدل‌های مختلفی از آن هم با قیمت ارزان وارد بازار شد ساعت مچی هوشمند ملی سمت یکی از مدل های موجود در بازار است که امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد این ساعت مچی هوشمند هم به اندروید با امکانات بیشتر و هم به اپل وصل میشود اتصال به تلفن هوشمند از طریق بلوتوث بوده و تمام تماس ها سین میشود مناسب برای استفاده تمام افراد میباشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید ساعت هوشمند انر

آنر با نام تجاری Honor سبک شده و به بازار عرضه شده است یک نام تجاری هوشمند متعلق به شرکت هواوی تکنولوژی است به عنوان بخشی از استراتژی ۲ مارک تجاری گروه تجاری مصرف کننده هواوی آنر گوشی‌های هوشمندی را برای هدف قرار دادن

صنعت این شرکت بر اساس لوازم الکترونیکی مصرفی اینترنت موبایل قرار داده شده است، فعالیت این شرکت در سرتاسر جهان می باشد محصولات تولیدی توسط این کمپانی تلفن های هوشمند تبلت و لوازم جانبی می باشد از سال ۲۰۱۶ به عنوان رئیس برند در اروپا خدمت می کند و به وی آی پی جهانی تبدیل شده است

مشاهده قیمت و خرید


خرید ساعت هوشمند جی تب

 در حالی که بیشتر سازندگان گجت در شرق آسیا مستقر هستند دفتر این شرکت در خاورمیانه قرار دارد و صداقت برای پیشرفت شعار این کمپانی است تا از بازار پرهیاهوی کالای دیجیتال  سهم قابل توجه از آن خود کند مدیران کمپانی همواره سعی دارند تا با ارائه بالاترین کیفیت خدمت رسانی صادقانه و خلاقیت بی حد و مرز محصولاتی تولید کنند که نیاز به کاربران مختلف پاسخ داده است.

شرکت جی تب  سالانه ۳۰۰ هزار دلار برای توسعه برنامه‌های خود هزینه می‌کند که در کنار تیم قدرتمند کنترل کیفیت و خدمات پس از فروش  یک برند موفق شده است.  این سازنده با ایجاد تعادل بین قابلیت‌های پایان یکی از مهمترین محصولات جی تب، تبلت مخصوص کودکان و بزرگسالان و ساعت هوشمند نیز محصول  قابل توجهی از از محصولات کمپانی به خود اختصاص داده است در کنار هدست بی سیم و هندزفری بلوتوث منوی تولیدات این سازنده را کامل تر می کند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.