بهترین و پرفروش‌ترین برندهای عطر و ادکلن در ایران کدام است ؟

0

خرید عطر و ادکلن به زمان های قدیم برمیگردد.  زمانی که استفاده از اشانتیون ها یا عطرهای بیک چند میلی گرمی جزئی از کارمان بود. کم کم بزرگتر شدیم و پولمان را جمع کردیم که ادکلن های گران قیمت بخریم. بعد در خیابن فردوسی دست فروشی را دیدیم که ادکلن های با برندهای مطرح را چندین برابر زیر قیمت به ما می‌انداختند. ادکلن هایی که بوی آنها حتی ۱ ساعت هم بر روی لباس هایمان نمی‌ماند.

شاید خرید ادکلن شما را به یاد افرادی که پشت ماشینشان ادکلن‌ها فیک را به ما میفروختند، بیندازد. ما از این دست خرید ها کم نداشتیم. افرادی که خرید لوازم آرایشی و بهداشتی جزئی از خریدهای هفتگی آنها به حساب می‌آید، استفاده از ادکلن و عطر خاص هم میتواند خریدی ضروری برای آنها به حساب آید.

مشاهده انواع عطر و ادکلن


خرید آنلاین عطر و ادکلن چگونه است ؟

خرید یک رایحه بصورت آنلاین خوب است وقتی بدانید دقیقاً چه چیزی را می خواهید. اما برای یافتن این عطر و بوی اصلی، شما باید شخصاً خرید کنید. و یک فروشگاه بزرگ قرار نیست فقط به آنچه شما می گویید می خواهید گوش دهد. “او همچنین می خواهد ببیند شما چه می پوشید “

خرید از دیجی کالا


عطر و ادکلن را باید چگونه تست کرد ؟

از آنجا، همه چیز  باید در ابتدا تست شود، شما میتوانید از یک دستمال برای تست عطر و ادکلن خود استفاده کنید. سپس میتوانید عطر و ادکلن مورد نظر را روی بازوهایتان اسپری کنید، به این علت که این ناحیه از بدن تمیز است و عضله های بیشتری برای بوییدن دارد.


بهترین مکان برای اسپری کردن عطر و ادکلن کجاست ؟

بهترین جا برای اسپری کردن عطر و ادکلن موهای شما هستند به دلیل وجود چربی در پوست سر رایحه را به مدت زیادی نگه می دارد و می تواند میزان عطر بیشتری را از شما به جا بگذارد


چرا عطر و ادکلن جذابترین هدیه به حساب می آید؟ 

خرید عطر و  ادکلن یکی از جذاب ترین هدیه هایی است که هر فردی می تواند از آن ها بهره ببرند. استشمام رایحه خوش یکی از بهرتین حس هایی است که تجربه کردن آن بسیار منحصر به فرد می باشد. به همین دلیل افراد کلکسیونی که از عطرهای ماندگار را دارند که هر کدام از آن ها برندهای مختلفی را به خود اختصاص داده اند. به همین دلیل به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است قصد داریم تا در ادامه شما را با بهترین و پرفروش ترین برندهای عطر و ادکلن در ایران سال ۹۸ آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

خرید از دیجی استایل


چرا مردان نیاز به عطر یا ادکلن دارند ؟ 

چرا مردان نیاز به عطر یا ادکلن دارند ؟ 

در سفر اخیرم آخرین نفری بودم که سوار هواپیما شدم.

از مهماندار پرسیدم که آیا می توانم کیفم را چک کنم و هنگامی که او دست به چمدان من زد، فوراً سرش را بلند کرد و گفت: “شما بوی فوق العاده ای دارید!”

اکنون من یک مرد متاهل هستم، اما باید اعتراف کنم که این تعارف از یک زن زیبا باعث شد که در تمام طول پرواز احساس خوبی داشته باشم.

و به همین دلیل این مهم است، آقایان.

عطر بخشی نامرئی از سبک شخصی ما است و تأثیر بسزایی در نحوه مشاهده و یادآوری افراد دارد.

یک ادکلن خوب فواید بی شماری دارد؛ از جذابیت بیشتر شما گرفته تا احساس استرس و اعتماد به نفس کمتری را به شما می دهد.

و هنوز ۸۰٪ مردان به طور منظم عطر نمی زنند!

چرا؟

احساس می کنم دلیل اصلی آن کمبود اطلاعات و آموزش اساسی است. بیشتر مردانی که از ادکلن و عطر استفاده می کنند این کار را انجام می دهند زیرا پدر یا الگویی داشتند که آنها را به این عمل ترغیب می کرده است. در ایالات متحده، این صنعت تحت سلطه زنان است و بیشتر مردان از اصطلاحات آن بی اطلاع هستند.

علاوه بر این، ترس شدیدی از استفاده بیش از حد از عطر و عواقبی که می تواند بر شهرت ما داشته باشد، وجود دارد. چون می‌ترسند عطر یا ادکلن آنها مورد رضایت خیلی ها نباشد.

خوشبختانه ، دانش عملی در مورد چگونگی درک عطر و به خوبی استفاده از آن به راحتی در دسترس است و ما امروز آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد!


فرق عطر و ادکلن چیست ؟

ادکلن چیست؟

ادکلن مخلوطی از روغنهای معطر ضروری در الکل و آب است. اگرچه وقتی در مورد ادکلن صحبت می کنیم ، از نظر فنی در مورد عطر مردانه صحبت می کنیم. انواع مختلفی از عطرهای مردانه وجود دارد که هر کدام بر اساس قدرت دسته بندی می شوند.

ادکلن اصطلاحی است برای قدرت خاص رایحه ، اما با گذشت زمان به یکی از اصطلاحات رایحه عطرهای مردانه تبدیل شده است.

عطر چیست؟

در باور عمومی عطر به معنی اسانس هایی است که نمونه اش را در کنار خیابان دیده ایم و ادکلن رایحه‌هایی که شرکت ها می‌سازند می‌گویند.

اما در واقع عطرها عصاره گیاهان و میوه هایی است که طی تغییراتی به ماده ای خوشبو تبدیل میشوند و ادکلن نوعی از عطر محسوب می شود.

در حقیقت به هر چیزی که معطر باشد و اصلاحا بو بدهد عطر می گویند.

اما در نظر داشته باشید که شرکت ها هم عطر تولید می‌کنند و این عقیده که عطر به مایع معطری میگویند که دست ساز است و به آن مايع معطری که شرکت ها میسازند ادکلن میگویند از پایه اشتباه هست.

عطرها نسبت به غلظت ماده معطر آنها نام های مختلفی میگیرند و ادکلن هم یکی از انواع عطر هست که درصد ماده معطر آن کم است و بیشتری آن از الكل های سازگار با پوست تهیه شده.

عطر ها به دسته بندی های مختلف تقسیم می‌شوند. این دسته بندی‌ها به علت مقدار درصد ماده معطر استفاده شده است. خالص ترین نوع عطر به ترتیب پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت، ادکلن و اسپری (ادوفرش) هستند

بر روی برخی عطر ها دیده میشودکه نوع عطر را اکستریت دپرفوم نامیده‌اند،این نوع هم همان درصد برفیوم را دارا است اما برخی از شرکت ها ترجیح میدهند از این کلمه به معنی عطر خالص استفاده کنند. باید اضافه کنیم که به غلط این تصور به وجود آمد که هر چه مقدار اسانس عطر بیشتر باشد، بهتر است، اما اینگونه نیست و اگر اسانس بیش از حد باشد ممکن است عطر راغليظ کند و بوی ناخوشایند تولید کند.

هرچه درصد اسانس عطر بیشتر باشد، ماندگاری عطر هم بیشتر می‌شود اما هر چه درصد اسانس کمتر باشد، این عطر پخش بوی بهتری دارد. انتخاب بین نوع عطر سلیقه هست و بستگی به نوع کاربرد شما دارد.

مشاهده انواع عطر و ادکلن


بهترین عطر زنانه کدام است ؟

از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه می توان به کوکو مادمازل و چنل چنس اشاره کرد.

مشاهده انواع عطر و ادکلن


بهترین عطر مردانه کدام است ؟

بعضی از خاطرات و تجربه هایی که ذهن را گاهی ناخواسته درگیر و پرت می کند و حال و هوای لحظه ها و روزهای را یادآور می شود شاید میتوان گفت حس بویایی اند…….

خاطرات یک رایحه ی خاص از عطرهای خاص که ما را یاد فرد یا مکان یا گذشته می اندازد و ما ناخودآگاه ، مدت زمانی غرق گذشته با خاطرات بجای مانده در ذهن می شویم…..

پس همیشه با داشتن عطر خوب و خاص در ذهن ها ماندگار و خاطره انگیز باشید …

جذاب باشید

خوشبو و خوش عطر ..

عطر وی ای پی بلک میتواند رضایت آقایان شیک پوش و مدرن را که خاص پسند و به روز هستند را جلب کند

عطری مردانه و جذاب با طبعی گرم و شیرین با رایحه ای آروماتیک _فوژه که توسط دو عطر ساز به نام های کارلوس بینیم و آنه فیلیپو خلق شد.

عطری است با رایحه خاص و باور نکردنی اغوا کننده و غیر قابل پیش بینی.

مشاهده انواع عطر و ادکلن


بهترین عطر سرد کدام است ؟

مشاهده انواع عطر و ادکلن


بهترین عطر گرم کدام است ؟

مشاهده انواع عطر و ادکلن


چگونه از عطر و ادکلن بعنوان بهترین هدیه استفاده کنیم ؟

  • هدیه دادن ماهیتا حس شادی و نشاط را در شما برانگیخته میکند ؛ به خصوص که آن هدیه عطر باشد . در این حالت علاوه بر حس خوب ، میتوانید تاثیر بسیار زیادی روی عزیزانی که به آنها هدیه دادید هم بگذارید.
  • در حین انتخاب و خرید خوشبوترین و بهترین عطر مردانه و زنانه برای هدیه دادن، باید اصول و قوانین مشخصی داشته باشیم .
  • قانون اول : ارتباط شما با فرد گیرنده مهم است .اگر او را به خوبی میشناسید، مطابق سلیقه ی او خرید کنید ، اما و اگر میخواهید برای یک فرد دورتر خرید کنید ، بهتر است عطرهایی با رایحه ی ملایم و عامه پسندتر بخرید .
  • قانون دوم : به شخصیت فرد دریافت کننده ی هدیه توجه کنید؛ اگر فرد مورد نظر شما اجتماعی و برونگرا است، به سراغ خرید یک عطر تند تر بروید، اما اگر فرد موردنظرتان خجالتی و درونگراست، بهتر است عطر ملایم تر را انتخاب نمایید .
  • قانون سوم: به زمان هدیه دادن توجه کنید؛ قبل از اینکه برای هدیه به یک شخص، عطری بخرید، فصل هديه دادن و زمان مورد نظر او برای استفاده را در نظر بگیرید. عطرهای ملایم تر برای روز و عطر های تند تر برای مهمانی های شبانه مناسب تر است. عطرهای گرم برای زمستان و پاییز و عطرهای سرد برای بهار و تابستان مناسب تر هست.
  • قانون چهارم : علاقه ی شخص مورد نظر را به خوراکی ها در نظر بگیرید؛ اگر شخصی به غذاهای تند علاقه مند است، احتمالا عاشق یک عطرتند و تیزتری با رایحه چوب یا گل رز باشد. اگر او همیشه به شیرینی یا شکلات علاقه نشان میدهد ، بدون شک از عطر های وانیلی خوشش خواهد آمد .
  • قانون پنجم: به ظاهر روزانه ی فرد دریافت کننده‌ی هدیه فکر کنید؛ هر چه بیشتر درباره ی ظاهر فرد مورد نظر بدانید ، شانس خطای شما برای انتخاب و خرید هدیه‌ی عطری کمتر خواهد بود .
  • قانون ششم : به حساسیت های فرد مورد نظر خود دقت کنید؛ ممکن است شخص دریافت کننده ی هدیه به برخی از رایحه ها حساسیت داشته باشد و با استشمام آنها دچار سردرد، عطسه، سرفه یا ناراحتی های پوستی شود . پیش از خرید برای افراد حساس تر، حتما از آلرژی های او نسبت به رایحه های مختلف آگاه شوید .

بهترین عطر و ادکلن برای مهمانی کدام است ؟

ادکلن کلینیک هپی مردانه، با ترکیبی استثنایی و منحصر به فرد از گل ها و گیاهان معطر و دلپذیر برای مصرف در طور روز و یا میهمانی های خودمانی پیشنهاد می شود.

 در تمام مدت استفاده از این عطر بوی اقیانوس، چوب و مرکبات را استشمام خواهید کرد. به‌محض اولین اسپری از کلینیک Happy روی پوست و محل نبضتان بوی لیموترش، نت‌های سبز، پرتقال ماندارین، لیمو و نت‌های دریایی را استشمام خواهید کرد.

این ترکیب مرکباتی و دریایی طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. این نت‌ها از گل یاسمین، فریزیا، زنبق دره و رز تشکیل شده‌اند. بوی شیرین این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی شاهد جابجایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. نت‌های پایانی از چوب سدر، چوب سرو، مشک و چوب گایاک تشکیل می‌شوند. این ترکیب چوبی و کلاسیک تمرکز و تعادل روحی بیشتری را در شما ایجاد می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید


انواع عطر کدام است؟

از برند های مطرح دنیا در زمینه عطر و ادکلن مردانه و زنانه میتوان به شنل، جیونچی، گوچی، دیو، کرید ( مخصوص کسانی که دنبال کیفیت بالا هستند)، ولوکس پارفومز، بولگاری، دیزل، باربری کالوین کلون ( سی کی وان برای زنان و مردانه و یوفوریا برای زنان مناسب است) ، لولچه گابانا که اول برای زنانه و بعد برای مردان شروع به تولید عطر کرد و لایت بلو یکی از مشهورترین عطر های زنانه و مردانه این برند است و… میتوان اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید

خرید از دیجی استایل

مشاهده انواع عطر و ادکلن


قیمت ادکلن زنانه چقدر است ؟

مشاهده انواع عطر و ادکلن


قیمت ادکلن مردانه چقدر است ؟

مشاهده انواع عطر و ادکلن


چگونه ماندگاری عطر را زیاد کنیم ؟

  • قبل از عطر زدن، حمام کنید. پوست اگر مرطوب باشد عطر بیشتری جذب می کند. پس اگر شب حمام می کنید بدانید که اگر عطر بزنید به اندازه صبح ماندگاری نخواهد داشت. چون صبح، پوست تان خشک می شود.
  • هنگام امتحان کردن عطر برای خرید، آن را روی پوست دست یا لباس خود زده و ۱۰ دقیقه صبر کنید، سپس آن را استشمام کنید تا بوی واقعی و رایحه اصلی عطر را حس کنید.
  • شیشه عطر را در محل گرم و همچنین زیر نور آفتاب قرار ندهید. چون تابش آفتاب و گرم شدن باعث تغییر رایحه می شود. بهتر است آن را در جعبه و در محلی خنک و تاریک نگهداری کنید
  • بهترین عطر هم تمام روز را دوام نمی آورند و باید هر سه تا چهار ساعت یکبار تجدید شوند
  • بهتر است عطری که در روز استفاده می کنید با عطری که در شب استفاده می کنید متفاوت باشد.
  • پوست چرب مدت بیشتری عطر را نگه می دارد، قبل از اسپری کردن عطر روی قسمت های نبض دارتان وازلین بمالید.
  • اگر می خواهید ماندگاری عطرتان بیشتر شود. آنها را در حمام یا دستشویی یا جای گرم نگهداری نکنید. گرما، رطوبت و نور موجب شکسته شدن مولکول های عطر و کم شدن کیفیت و ماندگاری آن می شود. در عوض آنها را در جای خنک و خشک مثل میز آرایش خود نگهداری کنید.
  • بعد از اسپری کردن عشر روی مچتان آن را تر نکنید. اگر مچ‌ها را بهم بمالید موجب از بین رفتن سریع تر عطر و تبخیر آن می شود.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان در ایران کجاست ؟

مشاهده انواع عطر و ادکلن


اسم عطر مشهور بازیگران معروف چیست؟

اسم عطر مشهور بازیگران معروف چیست؟

حتماً برای شما هم این سوال پیش آمده است که ستاره های محبوب هالیوودی از چه برند عطرهای استفاده می کنند. بسیاری از این ستارگان خط تولید عطر خود را دارند. اما آیا واقعا خودشان هم از همان عطرها استفاده می کنند. محبوب ترین عطر بین این ستارگان متعلق به چه برندی است؟

جورج کلونی برای خیلی از افراد نماد جذابیت مردانه و وقار به حساب می‌آید و عطری که انتخاب جرج کلونی باشد و از جذابیت او ن عطر را صد چندان می کند.  اون خیلی وقته از عطر Creed Green Irish tweed استفاده میکنه.

عطر Thierry muglerangel مورد علاقه یکی از سیاستمداران آمریکایی به نام هیلاری کلینتون است، که مجله فوربس هیلاری کلینتون رو به عنوان یکی از بانفوذترین افراد در سیاست در صد سال گذشته انتخاب کرد.

جاستین بیبر از افرادی بود که به خاطر سبک زندگی خاص و هنجارشکن خودش خیلی سریع تونست بین جوانان محبوبیت بسیار زیادی به دست بیاره و خودش رو به عنوان یک الگو قرار بده عطر مورد علاقه جاستین  Carolina Herrera for Menاست.

سیلوستر استالونه که تو ایران بیشتر به اسم راکی میشناسیمش از عطر Arman Code for Men  استفاده می‌کند. تقریباً تمام ما این شخصیت را با شکست ناپذیری و سرسختی میشناسیمش.

مشاهده انواع عطر و ادکلن


بهترین و پرفروش‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در ایران کدام است ؟


خرید عطر و ادکلن امپر

امپر یکی از بهترین برندهایی است که در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن در حال فعالیت می باشد. این برند اصلیتی اماراتی دارد ولی شعبه فعالیت های آن فرانسه می باشد.

ماندگاری این عطرها و ادکلن ها بسیار بالا می باشند و رایحه بسیار ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. همچنین طراحی بسته بندی این عطرها نیز بسیار جذاب و خلاقانه می باشد و در حال حاظر امپر بیش از ۴۰ عطر را به نام خود به ثبت رسانده اند. رایحه شرقی و رایحه غربی از جمله مواردی هستند که امپر در عطرهای خود از آن ها بهره می برد.

  • آمپر از پرفروش ترین بند های عطر و ادکلن در ایران می باشد زیرا قیمت ان مقرون به صرفه می باشد.

مشاهده انواع عطر و ادکلن


خرید عطر و ادکلن فراگرنس ورد

یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای عطر و ادکلن در ایران سال ۹۸ مربوط به فراگرنس ورد می باشد که اصلیت آن به امارات بر می گردد ولی فعالیت های آن در کشورهایی همچون هند و اندونزی نیز انجام می شود. این برند توانسته عطرها و ادکلن های معروفی را برای هر دو جنس خانم و آقا تولید کند و به ثبت برساند و هم اکنون جزو محبوب ترین ها به حساب می آید. بیش از ۱۵۰ نفر در این مرکز در حال فعالیت می باشند و عطرهای بسیار خوشبویی را به دست تولید عمده می رسانند.

  • این برند نیز به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب یکی از بهترین برند ها می باشد کیفیت آن را نمیتوان با برند های درجه یک مقایسه کرد البته این تفاوت بین برند های متوسط و عالی امری عادی است.

مشاهده انواع عطر و ادکلن


خرید عطر و ادکلن ۲۱۲

عطر ۲۱۲ مختص مردان به روز و جوانی است که خواهان انرژی زیادی برای زندگی کردن در یک شهر بزرگ هستند . این رایحه در دسته ی گروه بویایی رایحه های جنگلی و چوبی معطر طبقه بندی میگردد.  ۲۱۲ وی چوب، استرس و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش و تعادل روحی را جایگزین آن می‌کند.

 از رایحه ی خنک و تلخ این محصول جهت مصارف روزانه و برای فصول گرم سال میتوانید لذت ببرید .

 این عطر پس از خشک شدن بروی پوست رایحه ای فوق العاده و بویی طبیعی از خود ساطع مینماید .

ادو تویلت کارولینا هررا مدل ۲۱۲ من یکی از بهترین عطرهای مردانه‌ای است که تابه‌حال ساخته‌شده. عطری کاملا کلاسیک از کشور اسپانیا میباشد . رایحه ای که از آن میتوانید کنار ساحل دریا و یا سالن های ورزشی هم استفاده نمائید.

کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک عطری است که با رایحه خاص و باورنکردنی خود، چشم ها را به این مرد خیره می گرداند و تمامی توجهات را در ضیافت ها به او معطوف می کند، عطری اغواکننده و دوست داشتنی که این مرد را در هاله ای از رایحه معطر خود قرار می دهد و به او جذابیتی می بخشد تا بتواند قلبِ ضیافت ها را به تسخیر خود در آورد، عطری که غیر قابل پیش بینی بودن آن، این مرد را مرموز و جذاب تر از همیشه می گرداند.

اسپری این عطر باشکوه، نخست روایح معطر نت بالایی آن را آشکار می سازد، روایحی مرکب از عطر دانه بادیان رومی، رازیانه و ابسنث، روایحی که با گذشت زمانی اندک، جای خود را به عطر آروماتیک اسطوخودوس می دهد که در نت میانی این عطر جای گرفته است. در نهایت نیز روایح این عطر در نت پایه، به عطر مشک سیاه و وانیل ختم می شود، روایحی گرم و شیرین که از این عطر بر جای می ماند.

مشاهده قیمت و خرید


عطر ادکلن دیور پیور پویزن  Dior Pure Poison

عطر ادکلن دیور پیور پویزن  Dior Pure Poison

کریستین دیور موسس برند معروف دیور معتقد است!

“عطر شما بیشتر از دست خط شما درباره شخصیتتان توضیح می دهد”

عطر زنانه پیورپویزن با قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوب و با طراحی زیبا و لوکس گزینه جذابی برای خانوم های شیک پوش و جذاب امروزی است….

حس آرامش خاصی در رایحه های عطر پیورپویزن پنهان شده است ،که ترکیب پیچیده ای از عشق یک بانوی جذاب را به نمایش می گذارد.

مشاهده قیمت و خرید


عطر ادکلن شنل چنس – چنل چنس Chanel Chance

عطر ادکلن شنل چنس - چنل چنس Chanel Chance

رایحه ی این محصول بسیار ملایم و شیرین و همانند حریر نرم می باشد. این محصول را در دسته آروماتیک های گل های معطر و میوه ها قرار داده اند.

در نت اولیه این محصول رایحه ای از میوه های مرکباتی مانند گریپ فروت، بهار نارنج و بدنبال آن در نت میانی سنبل و یاس و در پایان عنبر و سدر و مشک و زنبق ، اجزاء تشکیل دهنده ی این رایحه میباشند .

 چهره ی تبلیغاتی این محصول زیگفرید آگرن و با عکسی از ژان پل گودن از سوی کمپین تبلیغاتی این برند برای معرفی این عطر ارhئه شد که پیام آن سفر در زمان با این صورتی عاشق بود.

 این عطر در عین دوست داشتنی بودن ، شخصیتی خجالتی را با خود داراست. بر روی الیاف تا چند روز دوام خود را حفظ می کند و با استنشاق عمیق رایحه ی آن، رایحه ای آرام و دل انگیز از گلبرگ گل ها به مشامتان خواهد رسید .

عطر و بویی مناسب برای سپری کردن ایام و با توجه به تم ملایم و شیرینش، انتخابی به جا برای کل سال می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

 

خرید عطر و ادکلن اسکلاره

یکی از بهترین برندهای ایرانی که در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن در حال فعالیت می باشد، اسکلاره است. تمامی این محصولات رایحه بسیار ویژه ای را دارند و برای هر سلیقه ای عطر خاص خودش را دارد. همچنین به غیر از عطر و ادکلم محصولات آرایشی نیز تولید و به فروش می رسد. همچنین اگر به دنبال عطری هستید که علاوه بر ماندگای بالا و رایحه ویژه قیمت مناسبی را نیز داشته باشند، محصولات اسکلاه بهترین گزینه به شمار می روند که با توجه به نیاز مخاطبان تولید می شوند.


خرید عطر و ادکلن لالیک

لالیک یکی از برندهای معروف فرانسوی می باشد که توانسته در سال ها فعالیت های خود افراد زیادی را به سمت خود جذب کند؛ به گونه ای که تبدیل به یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای عطر و ادکلن ایران در سال ۹۸ شده است. البته در ابتدا زمینه فعالیت های این برند تولید بلور و شیشه بود ولی به مرور زمان حوزه کاری خود را  گسترش داد. به گونه ای که امروزه یکی از معروف ترین ها در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه است. اگر به دنبال بوی خوش هستید، محصولات لالیک به شما پیشنهاد می شود.

  •  این برند قیمت بالاتر نسبت به برند های خارجی بالادارد و ماندگاری ان نیز بالاست.
  • این یکی از بهترین برند ها می باشد که قطعا اسمش به گوشتون خورده و عطر های خوبی در سابقه خود دارد.
  • از عطر های آن میتوان به لالیک نویر، لالیک لامور، ساتین و وایت اشاره کرد و برای زنان و مردان مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید


خرید عطر و ادکلن ژک ساف

اگر به دنبال دلرباترین رایحه ها هستید، ژک ساف همانی است که می تواند شما را به این رویا برساند. این برند یک شرکت ایرانی بوده که زیر مجموعه های مختلف و البته بسیار معروفی را به خود اختصاص داده است. همچنین در زمینه تولید انواع عطر نیروهای فرانسوی نیز با آن ها در همکاری هستند. تاسیس این برند نیز به سال ۲۰۰۱ می باشد و بیش از یک دهه فعالیت را با خود به همراه دارد. از این رو اگر به دنبال این هستید تا با بوی عطر و یا ادکلنتان نظر دیگران را به سمت خود جذب کنید، ژک ساف یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید عطر و ادکلن لانكوم

افرادی که به دنبال لاکچری ترین محصولات هستند، می توانند از برند لانکوم بهره ببرند. این برند توانسته عطر و ادکلن هایی را با برندهای بسیار ویژه تولید کند و به عرضه برساند. به همین دلیل شما می توانید خرید این برند را در اولویت قرار دهید. البته به غیر از عطر این برند در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی نیز فعالیت دارد که تمامی آن ها ساخته شده از مواد طبیعی گیاهی می باشند. به همین دلیل هیچ گونه حساسیتی را در آن ها مشاهده نخواهید کرد. از این رو می توانید از محصولات لانکوم به عنوان زیبایی و جذابیت بخشی به خودتان استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید

خرید از دیجی استایل

 

عطر و ادکلن ادو پرفیوم زنانه مون گرلن Mon Guerlain

عطر و ادکلن ادو پرفیوم زنانه مون گرلن Mon Guerlain

در ماه مارس سال ۲۰۱۷، یکی از بهترین عطرها، گرلن معرفی شد. این ادو پرفیوم زنانه با نام «مون گرلن» (Mon Guerlain) شناخته می‌شود.

عطر موردبحث بوی شرقی، چوبی و گرمی دارد.

استفاده از این عطر در روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود.

ژاک گرلن درباره‌ی این عطر می‌گوید: این عطر را برای زنانی که تحسینشان می‌کنیم، طراحی کرده‌ایم. چهره‌ی اصلی کمپین تبلیغاتی این عطر «آنجلینا جولی» (Angelina Jolie) انتخاب شده و تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و محبوبیت آن داشته است.

طراحی و فرمولاسیون مون گرلن را دو عطرساز مشهور و کاربلد یعنی «تیه‌ری واسر» (Thierry Wasser) و «دلفاین ژلک» (Delphine Jelk) انجام داده‌اند.

این عطر حجمی ۱۰۰میلی‌لیتری دارد و تا مدت زیادی عطر شماره یک شما خواهد بود.

بطری عطر کاملا شیک و امروزی طراحی شده است و به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود.

در پایین شیشه، نشان تجاری گرلن را مشاهده می‌کنید.

مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود.

دور گردن بطری یک طوقه‌ی طلایی‌رنگ فلزی کار شده و جذابیت عطر را بیشتر کرده است.

پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی اسطوخودوس و نارنج را استشمام خواهید کرد.

این نت‌های تند و کمی شیرین شادی و انرژی را به شما هدیه می‌کنند. پس از مدتی این ‌نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین و سوسن ساخته شده‌اند. بوی این نت‌های گلی انرژی مثبت را به شما منتقل می‌کند. در ادامه نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از علف وتیور هائیتی، چوب صندل استرالیایی و دانه‌ی تونکا ساخته شده‌اند. پس از استشمام این رایحه‌ی چوبی، تمرکز بیشتری خواهید داشت

 

خرید عطر و ادکلن اسمارت کالکشن

اسمارت کالکشن را می توان یکی از خوشنام ترین برندها در زمینه تولید انواع عطرها و ادکلن ها به حساب آورد که توانسته بهترین و پرفروش ترین برندهای عطر در ایران سال ۹۸ شود. از  ویژگی بسیار مثبتی که در این عطرها می توانید پیدا کنید این است که با توجه به مبلغی که پرداخت می کنید بیش از ۳ تا ۱۰ ساعت ماندگاری را از خود به نمایش می گذارد. همچنین بیش از ۵۰۰ رایحه متفاوت توسط برند اسمارت کالکشن به ثبت رسیده است که در نوع خود یک رکورد بزرگ به حساب می آید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید عطر و ادکلن ریوکالکشن

ریوکالکشن نیز از دیگر عطرهای پر فروش در ایران می باشد که اصلیت آن ایرانی-اماراتی می باشد و با همکاری یک دیگر بیش از ۱۰۰ رایحه را به ثبت رسانده اند. اولین عطری که توسط این برند وارد بازار شود تنها مخصوص مردان بود ولی با توجه به محبوبیت و استقبال افراد از آن نوع زنانه آن نیز روانه بازار شد؛ به گونه ای که امروزه یکی از پرفروش ترین برندها در ایران می باشد و به محبوبیت بسیاری را به خود جذب کرده است.

مشاهده قیمت و خرید

مشاهده انواع عطر و ادکلن


خرید عطر و ادکلن اجمل

دوباره امارات توانسته در زمینه انواع عطرها و ادکلن ها موفق عمل کند. اجمل یکی از این برندها می باشد که توانسته با بیش از ۶۰ سابقه بهترین ادکلن و عطرها را تولید کند. رایحه این عطرها آنقدر منحصر به فرد است که در حال حاضر اجمل نیاز ۲۶ کشور در دنیا را برآورده می کند و توانسته بیش از ۹۰ رایحه مختلف را در عطرها و ادکلن های خود به کار ببرد. از این رو اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند دیگران را به سمت شما بکشاند، می توانید از محصولات این برند اماراتی بهره ببرید.

مشاهده قیمت و خرید

خرید از دیجی استایل


خرید عطر و ادکلن ديور

دیور یکی از برندهای فرانسوی می باشد که انواع کالاهای لوکس را تولید می کند و قدمتی طولانی را به خود اختصاص داده است. همچنین این برند در زمینه پوشاک نیز در حال فعالیت می باشد و می توان گفت حوزه کاری گسترده ای را دارد که تقریبا در تمامی آن ها توانسته اند به موفقیت بالایی برسند. یکی از این زمینه ها عطر و ادکلن می باشد که از رایحه بسیار ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل اگر می خواهید یک محصول ویژه را خریداری کنید می توانید از دیور بهره ببرید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید عطر و ادکلن تام فورد

این برند نیز از سال ۲۰۰۶ شروع به تولید عطر و ادکلن کرد و عطر های معروفی در این زمینه دارد.

مشاهده قیمت و خرید



بهترین برندهای عطر ایرانی کدام است ؟

انتخاب یک عطر مناسب با برند او رابطه مستقیم دارد. توجه داشته باشید که انتخاب یک عطر مناسب از یک برند عالی میتواند روی خوشبو شدن شما موثر باشد. در ادامه به معرفی برندهای عطر میپردازیم.
سعی کنید اولویت خود را برند ایرانی قرار دهید زیرا با توجه به شرایط آب و هوایی و شرایط ما می سازند پس مناسب تر هستند.

خرید عطر مردانه ژک ساف پلادیاتور

  • این عطر رایحه شیرین و خنک دارد و برای فصل تابستان و روزهای بهاری مناسب است.
  • این نوع برند عطر های دیگری نیز دارد.

خرید عطر مردانه دلوکس گابی

  •  این یکی از بهترین برند های ادکلن برای مراسم های رسمی هست.

خرید عطر  و ادکلن مردانه لیلا حاتمی کیا

  • عطر و ادکلن مردانه لیلا حاتمی کیا که آقایان تولید میکنند از بهترین برند های ایرانی است. نتهای اولیه این ادکلن شامل: برگاموت ، هل ، فلفل سیاه و نت میانی شامل رایحه انگور سیاه ، نعنای هندی و سیب سبز و در آخر خزه ، وتیو و عنبر به مشام ما میرسد.

خرید عطر  و ادکلن مردانه jacsaf DA VINCI

  • این نیز یکی از برند های ادکلن ایرانی است که به تازگی سرو صدا کرد و برای آقایان مناسب است.

خرید عطر  و ادکلن مردانه آنیل رولوشن

  •  این نیز یک ادکلن مشترک زنانه و مردانه دارد.

 خرید عطر و ادکلن مردانه آنیل  BEBE  

مشاهده انواع عطر و ادکلن


مهمترین نکاتی که باید در خرید عطر و ادکلن به آن توجه ویژه ای کنید، کدام است؟

  • سعی کنید با توجه به سلیقه خود عطر و ادکلن خود را تهیه کنید.
  • به ۳ نت های هر عطر دقت کنید زیرا هرعطر ۳ نت دارد (نت بالایی که ۱۵ دیقه اول به مشام میرسد ، نت میانی که بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه بعد به مشام میرسد و نت پایه که بعد از ۱ ساعت به بعد میتوانیم حس کنیم). دقت کنید.
  • در آخر توجه داشته باشید که یکی از نکات مهم در خرید عطر و ادکلن مردانه برند آن است و با انتخاب یک برند مناسب شما میتوانید همیشه خوشبو باشید!!

خرید از دیجی کالا


عطر و ادکلن از کجا بخریم ؟ 

در این مقاله به بررسی بهترین و پرفروش ترین برندهای عطر و ادکلن در ایران سال ۹۸ پرداخته شد. هر کدام از این برندها توانسته اند در زمینه های دیگر نیز در حال فعالیت باشند که در هر کدام به موفقیت بالایی رسیده اند. عطر و ادکلن هایی که توسط ده برند معرفی شده تولید می شوند رایحه بسیار ویژه ای را دارند و نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز به شهرت رسیده اند و افراد زیادی استفاده کننده آن هستند.

هر کدام از این برندها عطر و ادکلن هایی تولید می کنند که ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص داده اند و حتی افراد سخت پسند نیز می توانند یکی از آن ها را برای خود انتخاب کند. پس اگر به دنبال عطر با رایحه های ناب و دلربا هستید، یکی از ده برند معرفی شده را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاهده انواع عطر و ادکلن

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.