خرید یخچال فریزر

0

خرید یخچال و فریزر در ایتدای شروع یک زندگی جز لوازم خانگی ضروری و لوازم آشپزخانه به حساب می آید. داشتن یک یخچال فریزر در خانه لازم است و به هیچ وجه نمی شود آن را از دکوراسیون خانه حذف کرد. حتی کسانی که در مناطق سردسیر زندگی میکنن به یخچال نیاز دارن!

مشاهده انواع یخچال و فریزر

خرید یخچال چگونه باید انجام شود ؟

  • بهترین راهنمایی برای انتخاب یخچال این است که شما باید یخچالی انتخاب کنید که با فضای در دسترس شما در آشپزخانه همخوانی داشته باشد و البته فضای مورد نظر شما برای ذخیره سازی را هم فراهم کند.
  • خیلی به سراغ یخچال و فریزر های زیبا و یا لوازم جانبی غیرضروری نروید.
  • سعی کنید به کاربرد، کیفیت ذخیره سازی و ظرفیت آن توجه کنید.
  •  اگر زیاد آشپزی می کنید، مسلما فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی خود احتیاج دارید.
  •  از طرف دیگر اگر که بیشتر غذاهای فریزر شده و یخ زده استفاده می کنید، پس باید فریزر بزرگ تری داشته باشید.
  •  یخچال فریزرها، رنگ ها و طرح های مختلفی دارند، بنابراین شما می توانید متناسب با فضای داخلی منزلتان، یخچالتان را انتخاب کنید.

یخچال فریزر چرا از ابزارهای ضروری زندگی به حساب می آید؟

یخچال فریزر چرا از ابزارهای ضروری زندگی به حساب می آید؟

قبل از اینکه شروع به خرید لوازم جدید آشپزخانه کنید، اطمینان حاصل فرمایید که برای تعمیر و نوسازی آشپزخانه ­تان، یک برنامه ­ی دقیق طراحی کرده ­اید. شما باید با کمک پرسشنامه ­ی روزانه ­ی آشپزخانه ­تان که تکمیل شده، و همچنین کاربرگ اهداف آشپزخانه، اهداف و اولویت­ های خود را بشناسید. بعلاوه لازم است بعد از بررسی طرح ­های مختلف آشپزخانه و چیدمان­ ها و برنامه ­ریزی برای فضا و ذخیره ­سازی، یک تصور از شکل و شمایلی که می­خواهید آشپزخانه تان در آینده به آن تبدیل شود داشته باشید. درنهایت، لازم است بودجه­ ی مناسبی برای استفاده از چنین طرحی در اختیار داشته باشید.

مشاهده قیمت یخچال

خرید یخچال فریزر چه موقعی باید انجام شود و مشتریان چه سوال هایی در موقع خرید باید بپرسند؟ 

یکی از مدیران فروش لوازم خانگی می­گوید: «اولین سؤالی که ما معمولاً از یک خریدار می­پرسیم این است»: آنها در آشپرخانه ­شان چقدر فضا برای یخچال دارند» یخچال­ ها بسته به سبک، برند و مدلی که دارند می­توانند ابعاد بسیار متنوعی داشته باشند.

خریداران باید محدوده ­ی هزینه خود برای خرید یخچال فریزر را مشخص کنند

خریداران می­توانند انتظار داشته باشند برای یک دستگاه فریزر نقلی سفید عادی حدود ۱۰ میلیون هزینه کنند و برای یک فریزر جادار با درهای فرانسوی، آب سردکن و بدنه­ ی ضدزنگ برق، ۷۰ میلیون بپردازند.

مشاهده قیمت فریزر

خریداران باید انواع یخچال فریزر را در موقع خرید بشناسند

فریزرها سه نوع تنظیمات بدنه دارند:

  • ساید بای ساید
  • فریزی نصب شده در بالا
  • فریزر نصب شده در پایین

سبک درب فرانسوی محبوب، یک زیرمجموعه­ ی جدیدتر از فریزرهای نصب شده در پایین است.

به­ طور کلی، فریزرها به همراه راحتی و سبک و استایلی که دارند، به لحاظ ظرفیت و قیمت بالاتر هستند.

فریزر نصب شده در بالا: این یخچال­ ها به دلیل تنظیمات و پیکربندی فریزر بالای یخچال، یخچال­ های مقرون به صرفه هستند و برای خریدارانی که محدودیت فضا و بودجه دارند مناسب می باشد. قیمت­ها عمدتاً در بازه­ ی ۱۱ تا ۱۶ میلیون قرار می­ گیرد. اما از آنجایی که این مدل­ها معمولاً حداقل ظرفیت داخلی را دارند (۱۶ تا ۲۲ فوت مکعب)، برای خانواده­ های بزرگی که اغلب در حال پذیرایی هستند، کمتر ایده آل است. همچنین، از آنجایی که قسمتی از یخچال که بیشتر بازدید می­شود در زیر محفظه­ ی فریزر قرار دارد، مصرف کنندگان مجبور هستند هر زمان که چیزی لازم دارند خم شوند.

ساید بای ساید: از آنجایی که این مدل­ ها دسترسی راحتی به فریزر و یخچال دارند و بیشتر از فضای داخلی کافی را در اختیار دارند (۲۲ تا ۲۶ فوت مکعب)، محبوب­ترین دسته در بازار به حساب می­ آیند. علاوه بر این، طیف وسیعی در قیمت­ ها وجود دارد که از حدود ۲۰ میلیون شروع می­شود تا ۶۰ میلیون..

انواع ساید بای ساید

 از آنجایی که ساید بای سایدها یک جفت درب باریک و بلند دارند، این دستگاه­ها برای آشپزخانه­ هایی که فاصله­ ی کمی در میان لوازم و زمین وجود دارد، عالی هستند. در ازای روزنه­ ی بیشتر و بهتر، خریداران قفسه ­ی افقی را اغلب در سمت فریزر از دست می ­دهند.

محفظه ­ی فریزر باریک­تر باعث می­شود ذخیره وسایل عریض مانند جعبه ­های پیتزای یخ زده و بشقاب­های مهمانی دشوار شود.

فریزر نصب شده در پایین: هرچند این مدل به طور کلی، همان فضایی که فریزرهای نصب شده در بالا ارائه می­دهند را دارند (۱۶ تا ۲۳ فوت مکعب)، فریزرهای نصب پایین، راحت­تر هستند، زیرا محفظه ­ی اصلی در سطح چشم واقع شده است. حتی به لطف کشویی که می­توان از هر دو سمت به آن دسترسی پیدا کرد ورود به محفظه­ ی فریزر پایین راحتتر است (برخلاف درب). این راحتی با یک قیمت همراه است، زیرا اکثر فریزرهایی که نصب پایین هستند، در بازه­ی ۲۲ تا ۳۵ میلیون قرار می­گیرند.

محبوبیت این سبک در واقع در ۵ سال اخیر افزایش یافته است. یک زیرمجموعه از دسته ­ی فریزر نصب پایین، مدل­ های درب فرانسوی هستند که به جای یک درب یخچال بزرگ دو در مخالف دارند که هنگام باز بودن به برداشتن مانع کمتر نیاز دارند.

ویژگی ­ها: مانند اکثر لوازم خانگی، قابلیت انعطاف و استایل منجر به بهبود یک برچسب با قیمت بالاتر می ­شود. «تعداد زیادی از ویژگی ­ها به سبک زندگی وابسته هستند». خریداران باید تصمیم بگیرند که چه ویژگی­ هایی برای آنها مهم است و علت این اهمیت چیست. به عنوان مثال، مدل های براق از جنس استیل ضدزنگ برق با قیمتی معادل صد دلار نسبت به مدل های سفید یکسان، به فروش می­رسند.

آب و یخ فیلتر شده از طریق درب ن­تنها راحت است، بلکه در واقع با حذف نیاز به باز کردن درهای این وسیله، انرژی را ذخیره و در مصرف آن صرفه­ جویی می­ کند. فقط اطمینان حاصل کنید که یک خط آب نزدیک برای نصب وجود داشته باشد.

مشاهده قیمت یخچال

تقریباً تمام یخچا ل­ها دارای چندین قفسه ­ی قابل تنظیم هستند، اما مدل­های بالاتر از تنظیمات و پیکربندی ­های بهتر، انعطاف بیشتر و قفسه­های ضد ریش با لبه ­های برجسته برخوردار هستند.

مدل­ های سطح بالا ممکن است شامل جعبه­ های میوه و سبزی باشد که با دقت کنترل می ­شود از لغزنده ­های رطوبت زیاد – کم ساده تا شرایط قابل تنظیم.

یک تغییر محبوب: کشویی است که بتوان برای دما و رطوبتی که بین محفظه­ی اصلی یخچال و کشوی فریزر قرار دارد سفارشی کرد. با اسامی مانند “FlexZone” یا “Glide-N-Serve,” این کشوها را می توان برای یخ زدایی گوشت ها سردتر و برای نوشیدنی ها یا غذاهای مهمانی سردتر تنظیم کرد.

زمانی­که بحث کنترل دما پیش می­آید، یخچال های ارزان قیمت دارای شماره گیری قدیمی و با شماره های قدیمی هستند و در قیمت های بالاتر نیز کنترل دیجیتالی وجود دارد که می توانید دمای واقعی را در آن تنظیم کنید.

مدل­های قیمتی ۶۰ میلیونی، از ویژگی سیستم­ های خنک کننده ­ی جداگانه برای یخچال و فریزر برخوردار هستند «بنابراین بستنی وانیلی شما طعم ماهی قزل آلای دودی نخواهد داد».

خرید یخچال فریزر

مصرفی انرژی در این نوع یخچال های چگونه است ؟ 

مصرفی انرژی در این نوع یخچال های چگونه است ؟ 

یخچال­ های مسکونی تقریباً یک ششم مصرف برق یک خانه را مصرف می­کنند. خبر خوب این است که لوازم خانگی امروزه نسبت به مدل­های قبلی، بهره ­وری انرژی بسیار بیشتری دارند. صرفاً با جایگزینی یخچال ۱۰ ساله با یک مدل جدید انرژی استار، خریداران در هزینه­ های سالانه­ ی آب و برق خود تقریباً ۳۰ درصد صرفه جویی خواهند کرد.

مشاهده کم مصرفترین یخچال

طریقه اندازه گیری یخچال چگونه است؟ 

طریقه اندازه گیری یخچال چگونه است؟ 

واحد اندازی گیری یخچال فوت می باشد هر فوت مکعب ۲۸.۳۱۶۸ لیتر است. و هر لیتر به اندازه یک مکعب ۱۰ در ۱۰ در ۱۰ می باشد.
یک فوت مکعب حدودا با ۲۸ مکعب ۱۰ در ۱۰ در ۱۰ برابر است.

یخچال فریزر بهتر است چه اندازی ای باشد؟

در حالت کلی اندازه یخچال به دو چیز وابسته است : اندازه آشپزخانه و نیاز و تعداد خانوار. برای خانواده های ۱ یا ۲ نفره یخچال ۷ الی ۱۲ فوت ، خانواده ۳ یا ۴ نفر یخچال ۱۲ تا ۱۸ فوت و برای خانواده های ۵ یا بیشتر دو قول یا ساید بای ساید مناسب است.

قیمت یخچال و فریزر

انواع یخچال فریزر کدام است ؟ 

انواع یخچال فریزر کدام است ؟ 

یخچال فریزر (فریزر بالا)

در این یخچال ها فریزر در قسمت بالایی یخچال قرار دارد  و معمولا یخچال از فریزر بزرگ تر است.

یخچال فریزر (فریزر پایین)

در این یخچال ها فریزر در قسمت پایینی قرار دارد و یخچال بزرگ تر از فریزر است ولی در بعضی مدل ها فریزر اندازه یخچال است.

یخچال فریزر دو قلو

این مدل با ساید بای ساید تفاوت زیادی ندارند ولی اندازه یخچال دو قلو بزرگ تره و این یخچال به درد آشپز خانه های کوچک نمیخورد و مخصوص خانواده های بزرگ است. در این نوع یخچال ها یخچال هم اندازه فریزر است.

یخچال ساید بای ساید

بخواهیم خلاصه بگوییم یخچال ساید بای ساید یک یخچال دو قلو پیشرفته است و از نظر قیمت بیشتر از یخچال دو قلو است. معمولا در این نوع یخچال ، یخچال از فریزر بزرگ تره.

مشاهده یخچال ساید بای ساید

یخچال های فریزر در فرانسوی یا فرنچ دور

این یخچال از دو در در بالا و یک درب کشویی در پایین تشکیل شده و اندازه و قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارد و برای خانواده های بزرگ مناسب است.

خرید یخچال چگونه انجام می شود؟ 

در کل خرید یک یخچال برای هر خانه ای لازم است. برای یخچال ها معمولا از ۲ کمپرسور خطی و کمپرسور پیستونی استفاده میشود که کمپرسر خطی مصرف برق کمتر و صدای کمی داند و در یخچال های گران بکار میرود ولی کمپررسور پیستونی سر و صدا و مصرف برق زیادتری دارند و در یخچال های ارزان قیمت بکار میروند.

خرید انواع یخچال و فریزر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.