بهترین و پرفروش‌ترین برندهای کیبورد در ایران

0

کیبورد یک دستگاه ورودی است که به کاربر اجازه تایپ می‌دهد، این دستگاه شبیه به ماشین تحریر است که با استفاده از یک آرایش از دکمه ها به حالت اهرم مکانیکی یا سوئیچ الکترونیکی عمل می‌کنند، پس از انقراض کارت پانچ و نوار کاغذی کار با صفحه کلید شبیه تله تایپ تبدیل به ورودی اصلی برای تعامل با رایانه شد.

مشاهده قیمت و خرید


مهمترین ویژگی خرید کیبورد چیست؟ 

داشتن دکمه هایی است که روی آن پوسته صفحه کلید باشد بدین ترتیب وبسه  ها حکاکی یا چاپ شده اند و هر کدام از این دکمه ها مربوط به یک نماد نوشتاری است.

مشاهده قیمت و خرید


انواع کیبورد کدام است؟ 

انواع کیبورد کدام است؟ 

  • صفحه کلید استاندارد
  • صفحه کلید در اندازه لپ تاپ
  • صفحه کلید تاشدنی درستی

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد تسکو

تسکو یک برند کاملاً ایرانی می باشد. کاربران ایرانی  این برند را با هندزفری هدفون و اسپیکر های این شرکت می شناسند .اما برای خیلی از افراد و کاربران سوال پیش می‌آید که آیا این شرکت یک وارد  کننده چینی میباشد یا یک تولید کننده ایرانی؟

بهتر است اشاره کنیم به شرکت توسن سیستم شرق که با نام تجاری تسکو در بازار فعالیت می‌کنند در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد این شرکت ایرانی ابتدا در زمینه واردات تجهیزات فناوری فعال بود اما به مرور و با استقبال کاربران اقدام به افتتاح خط تولید محصولات خود را نمود امروزه بسیاری از محصولات برند تسکو در داخل کشور ساخته می شوند و گارانتی اختصاصی تسمو را یدک می‌کشند.

در ابتدا تجهیزات کامپیوتری تولید می کرد اما با گسترش اهداف خود به بخش لوازم جانبی موبایل و دیگر دستگاه‌های دیجیتال ورود کرد محصولات این شرکت به لحاظ ماهیت خود در قیاس با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر موبایل و دیجیتال جایگاه ویژه خود را دارند طراحی زیبا قیمت مناسب و کیفیت بالا شعار  موسسان شرکت تسکو برای محصولات خود در نظر گرفتن قیمت هدست بلوتوث های تسکو نسبت به رقبای خارجی ارزان‌تر است این در حالی است که کیفیت این هسته ها بسیار بالا است و می‌تواند با نمونه‌های خارجی رقابت کند عمده محصولات اسپیکر و هندزفری می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد گرین

برند با کیفیت ایرانی افتخار ایرانی، نشان تجاری گرین توسط شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در سال ۱۳۷۵ برای تولید و عرضه قطعات و تجهیزات الکترونیکی کامپیوتر و زیست محیطی در ایران به ثبت رسید .

هدف اولیه نشان های تجاری گرین تمرکز بر روی تجهیزات زیست‌محیطی بود و به تدریج بنابر کاستی‌های بازار سخت افزار و با حفظ هدف اولیه خود از سال ۱۳۷۷ اقدام به تولید و عرضه کیس و پاور کامپیوتری مطابق با بالاترین سطح استانداردهای روز جهانی و سازگار با الزامات زیست محیطی و بهره‌وری انرژی نمود.

با ادامه این روند به تدریج گروه تجهیزات جانبی کیبورد، موس، اسپیکر و همراه انواع خنک کننده آبی بادی پردازنده و کامپیوتری نیمه آماده تحت عنوان پی آی او نیز به سبد محصولات این شرکت اضافه شد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد ای فور تک

برند ای فورتک یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید تجهیزات کامپیوتری، این برند تایوانی در حال حاضر با پیشرفت هایی که در زمینه تولید محصولات داشته توانسته یک تولید کننده جهانی برتر تبدیل شود.

به طوری که تاکنون در عرصه تولید و توزیع لوازم جانبی کامپیوتر توانسته است موفقیت بزرگ به دست آورد و دارای گواهینامه افتخارات بسیاری نیز می باشد، خوب است بدانیم که این برند مفتخر است که می تواند هم اکنون در ماه ۲ میلیون قطعه روانه بازار کند انواع موسها می باشد .

محصولات این شرکت شامل :موس گیمینگ، موس بی سیم، موس با سیم ،است که تنوع بسیار بالایی در بین محصولات این شرکت در این زمینه دیده می‌شود همچنین تولید کیبورد و کیبورد های گیمینگ هم قسمتی از تولیدات این برند معروف میباشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد لاجیتک

خرید کیبورد لاجیتک

شرکت لاجیتک یک شرکت سوئیسی سازنده ابزارهای جانبی رایانه صفحه کلید و موشواره، وب کم و دسته بازی است. همچنین این شرکت بلندگو ها و ابزار های صوتی وایرلس و هدفون نیز برای تلفن همراه و رایانه، ام پی تری پلیر و دستگاه های پخش خانگی می سازد.

شرکت لاجیتک در سال ۲۰۰۸ با خرید کمپانی آمریکایی آلتیمیت ایرز دریچه جدید از اسپیکر های بلوتوث و هدفون حرفه ای را برای بازار خود گشود.

محصولات شرکت شامل صفحه‌کلید ،گوشواره، دسته بازی مخصوص رایانه شخصی، اسپیکر، اسپیکر بلوتوث، ابزارهایی مثل دسته اهرمک فرمان برای کنسول های بازی می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد ایکس پی پروداکت

کمپانی ایکس پی پروداکت، اگر بخواهیم آن را درست‌تر بخوانیم باید بگوییم ایکس پی-پروداکت یکی از شرکت‌های ایرانی است که محصولاتی در زمینه تجهیزات کامپیوتری و موبایل و لوازم دیجیتال تولید می کند .

این برند ایرانی بر کیفیت عالی در محصولات تولیدیش ، توجه ویژه می‌کند و این یکی از نقاط مثبت این کمپانی است، که توانسته در ایران بازار پر رقابت، یک جایگاه مناسب را به دست بیاورد محصولات این کمپانی شامل اسپیکر ،مونوپاد میکروفون، گیم پد،  شارژرها ،کامپیوتر ،کیبورد، کابل ،کاور و غیره می باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد ریزر

این شرکت یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه کم اعتبار قابل توجه میان کاربران دارد این شرکت بعد از تاسیس رسمی خود در ابتدا مراکز مدیریتی در سنگاپور و سن دیه گو و پس از مدتی نیز بستری در سانفرانسیسکو ایجاد نمود .

یکی از برندهای لوکس و با کیفیت تجهیزات گیمینگ که به عنوان پیشگام مسابقات بازی های ویدیویی و یکی از برندهای آن نیز شناخته می‌شود .یکی از  برندگان جوایز گیمینگ بوده این شرکت با عرضه محصولات با کیفیت با طراحی ویژه هر سال توانسته جایزه های متعددی را از آن خود کند.

اولین محصولی که پس از بازسازی گروه ریزه ساخته شد دیاموند بود این محصول که بازطراحی موس‌گیمینگ قبلی بود با همکاری مین و تعدادی از بهترین مهندسان و طراحان صنعتی جهان تولید شد که به سرعت به یکی از پرفروش ترین تجهیزات گیمینگ جهان تبدیل شد .

که به عنوان اولین موس گیمینگ با دقت ۲۰۰۰ دی پی به بازار عرضه شد همچنین این شرکت با شرکت مایکروسافت به عنوان یکی از شرکت های همیشگی  دست در دست ، هم به گسترش فعالیت خود در بازار مشغول شده است.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد وریتی

شرکتی نوظهور در بازار آی تی ایران ،شرکتی با نام وریتی، این شرکت نوظهور با توجه به اینکه چندین سال است شروع به کار کرده و عمده محصولات و تمرکز فروش خود را بر کشورهای آسیای مرکزی قرار داده است .

ابتدا با تولید فلش مموری و کارت حافظه با تنوع بالا و طراحی زیبا و همچنین قیمت مناسب و اقتصادی به یکی از برندهای پرفروش در زمینه حافظه در ایران تبدیل شد این شرکت یک شرکت انگلیسی است که در لندن در سال ۲۰۰۵ تولید شد. بعد از تثبیت حضور خود با قیمت های مقرون به صرفه در بازار حافظه وارد حوزه پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر نیز شد.

هم اکنون محصولات شامل پاوربانک ،کابل و کارت حافظه با برند وریتی در بازار وارد می‌کند و پیشرفت رو به رشدی را دارد. از جمله محصولات دیگر مربوط به کامپیوتر که توسط این کمپانی تولید می گردد ،می توان موس، کیبورد، هدست، هدفون و دانگل های وایرلس اشاره نمود.

پاوربانک ،هندزفری، کابل های  تبدیل و فلش مموری،  ازدیگر محصولات این کمپانی به شمار می‌رود البته اگر تنوع بیشتری می خواهید، حتماً فلش مموری های خود را به شما نشان می دهد فلشهای که با طرح های عروسکی ،فانتزی ،مدرن و کلاسیک و حتی کارتونی از جذاب ترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد مایکروسافت

یک ابر شرکت چند ملیتی واقع در ایالات متحده آمریکاست که دفتر مرکزی آن در شهر ردموند واشنگتن قرار دارد. شرکت فناوری که در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست در فهرست بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری بود و انتشار کتاب تولید محصولات چندرسانه‌ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی نیز می‌پردازد. این شرکت در صنعت نرم افزار، سخت افزار رایانه، لوازم برقی خدمات شبکه های اجتماعی ،رایانش ابری، صنعت بازی های ویدیویی و اینترنتی فعالیت دارد .

بنیانگذاران شرکت بیل‌گیتس ،پل آلن  بوده است، محدوده فعالیت این شرکت به صورت جهانی می‌باشد. از محصولات دیگر این شرکت می توان به برنامه ها و نرم افزارهای مایکروسافت ویندوز ،مایکروسافت آفیس، برنامه اسکایپ  مایکروسافت ویژوال استودیو مایکروسافت، مایکروسافت موبایل ،نرم افزارهای مایکروسافت، پرداخت .

از دیگر خدمات این شرکت می شود می‌توان افیس ۳۶۵، وان درایو و فروشگاه مایکروسافت دیجیتال و به روز رسانی ویندوز ایکس باکس لایو را نام برد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد فراسو

شرکت فراسو، شرکت خصوصی ایرانی است که در زمینه طراحی ساخت تولید و بازاریابی تجهیزات رایانه‌ای و الکترونیکی و فعالیت می‌کند. نوع سهامی خاص ،دفتر مرکزی ایران تهران، محصولات ،صفحه کلید ،موس، اسپیکر، دسته بازی رایانه‌ای گیرنده دیجیتال، تبلت ،پاور بانک، دسته بازی کنسول و فرمان بازی می باشد.

این شرکت در سال ۱۳۶۸ به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم جانبی رایانه آغاز کرده است. شرکت فراسو به تولید قطعات سخت افزار رایانه، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و تبلت در ایران می پردازد ،در حقیقت فراسو جز اولین شرکت‌هایی است که این تجهیزات را در ایران دارا است و تنها شرکتی است ، که توانسته خط تولید تبلت و لوازم جانبی کامپیوتر را با این دستگاه راه اندازی نماید از مزایای فناوری این شرکت می توان کیفیت بالا حجم پایین قطعات ،فرایند کم هزینه ،استفاده فناوری روز را نام برد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید کیبورد جینیوس

جنیوس یک برند سابقه دار میباشد در سال ۱۹۸۵ میلادی اولین محصول خود را تولید و روانه بازار کرد. این شرکت یک شرکت تایوانی میباشد، اولین محصول یک موس با سیم بود که  آن زمان خصوصیات ویژه نداشت، اما با مرور زمان این حوزه فعالیت خود را گسترش داده در زمینه تولید سایر لوازم دیجیتال وارد عرصه شد.

این کمپانی امروزه محصولاتی نظیر کیبورد و اسپیکر تجهیزات گیمینگ و لوازم جانبی مخصوص گوشی‌های هوشمند تولید می کند .بیش از سی سال تجربه در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتال دارد.

جنیوس برای ساخت محصولات خود به پارامترهای مختلفی نظیر علاقه مندی کاربران و قیمت مناسب و متناسب با موقعیت جغرافیایی توجه بیشتری داشته است.

از جدیدترین محصولات این کمپانی می توان به قلم های نوری اشاره کرد ،به جز این محصول می‌توان به کیبورد هوشمند جنیوس و پیشرفته این برند هم اشاره کرد ،که قیمت ارزان کیفیت بالا از جمله دلایلی است که جنیوس را در میدان رقابت با رقبای اروپایی و چین پیش انداخته است.

مشاهده قیمت و خرید


بهترین برند کیبورد کدام است ؟ 

عزیزانی که مطالب بالا را مورد مطالعه قرار دادند کات ذکر شده در مطالب فوق مربوط به تمامی کیبوردهای میباشد  ، که هم قابلیت نوشته داری دارند و هم قابلیت بازی کردن برای بررسی و تصمیم‌گیری در رابطه با خرید،در نظر گرفتن  کیفیت هر کدام توجه به تعداد کلیدها و داشتن حروف فارسی و همچنین داشتن موس و کلیدهای کنترلی بسیار حائز اهمیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.