بهترین و پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل در ایران

1

معرفی بهترین و پرفروش ترین برندهای گوشی موبایل در ایران شامل گستره ای از موارد می شود. تکنولوژی برای خرید لوازم دیجیتال یکی از مواردی است که اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. نمونه بارزی از تکنولوژی اسمارت فون ها می باشد که دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که آن را نداشته باشد. به همین علت اگر قصد دارید گوشی خودتان را تعویض کنید و یا برای اولین بار می خواهید خرید موبایل انجام دهید باید دقت زیادی را داشته باشید. چرا که شما باید مبلغ نسبتا بالایی را پرداخت کنید.

مشاهده قیمت و خرید

همانطور که همه ما می دانیم ، تلفن های هوشمند چنان در زندگی ما تأثیر گذاشته اند که به بخشی اساسی از زندگی ما تبدیل شده اند. تلفن های هوشمند اکنون به اندازه رایانه های شخصی و لپ تاپ های بزرگ توانایی دارند. تلفن های هوشمند حتی می توانند عکس ها و فیلم های خوبی بگیرند و به همین دلیل انتخاب یک تلفن هوشمند خوب ضروری است، که می تواند کارها را سریع و روان انجام دهد، و حتی گاه به گاه عکس بگیرد و فیلم برداری کند و بدون هیچگونه گرفتگی سوییچ ضبط کند.

اما تعداد زیادی تلفن هوشمند برای انتخاب وجود دارد که اگر به دنبال یک تلفن هوشمند هستید می تواند به راحتی گیج کننده باشد. بنابراین ، ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در مورد موارد ضروری که باید جستجو کنید تا بهترین و پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل در ایران را بشناسید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید


مهم ترین فاکتورها برای خرید گوشی چیستند؟

مهم ترین فاکتورها برای خرید گوشی چیستند؟

در خرید یک گوشی هوشمند باید به فاکتورهای اصلی از جمله طراحی، صفحه نمایش، قدرت سخت افزاری توجه نمایید چرا که این پارامترها تعیین کننده قابلیت‌های تلفن هوشمند شما خواهند بود. در ادامه به مهم‌ترین فاکتورهایی که باید در خرید بهترین گوشی هوشمند، به آن توجه کنید اشاره شده است.

طراحی گوشی

هر سال که صحبت از اندازه یک تلفن هوشمند می شود ، تلفن های بزرگ بزرگتر و بزرگتر می شوند. با این حال، بزرگتر همیشه بهتر نیست. کار با تلفن های هوشمند بزرگ کاملاً ناخوشایند و آزار دهنده است. کار با یک دست با دستگاه های بزرگتر از ۶ اینچ غیرممکن است. به نظر من، اندازه ایده آل گوشی های هوشمند باید حدود ۵.۴ اینچ باشد. در قدم بعدی بررسی کنید که موقعیت سنسور اثر انگشت برای شما مناسب باشد – در بسیاری از تلفن ها ، سنسور در پشت قرار دارد تا در جلو. طراحی مناسب برای شما باید زیبا و کاربردی باشد. پرچمداران برتر امروزه دارای درجه بندی IP67 یا IP68 هستند ، به این معنی که می توانند بدون آسیب دیدن در آب غوطه ور شوند. بسیاری از تلفن های ارزان قیمت دارای برخی از مقاومت در برابر آب نیز هستند.

صفحه نمایش گوشی

شما ساعت های زیادی را به تماشای صفحه نمایش خواهید گذرانید ، بنابراین مطمئن شوید که اندازه آن مناسب شماست و از وضوح بالایی برخوردار است. ما حداقل رزولوشن فول اچ دی را توصیه می کنیم که ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است یا اگر تلفن نسبت نسبت ۱۸: ۹ مدرن داشته باشد شاید ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشد. هر چیزی که ۱۰۸۰p یا بالاتر باشد به اندازه کافی واضح است. از نظر فناوری های استفاده شده در صفحه نمایش‌ها، صفحه های OLED کنتراست بهتری دارند و دارای رنگ مشکی عمیق تری نسبت به صفحه های LCD هستند و ما در کل آنها را ترجیح می دهیم. برخی از محدوده های گلکسی سامسونگ و آیفون های اپل دارای صفحه نمایش های AMOLED هستند ، اما می توانند گران قیمت باشند.

پردازنده گوشی

پردازنده تلفن هوشمند شما، همچنین به عنوان چیپست یا SoC شناخته می شود که همه آنچه را که در تلفن هوشمند شما اتفاق می افتد کنترل می کند و عملکرد درست آن را تضمین می کند. به عنوان مغز گوشی های هوشمند فکر کنید.

پردازنده ها همه کارهایی را که در گوشی های هوشمند انجام می دهیم با سرعتی مشابه چشم برهم زدن پردازش می کنند. این قسمت تک تک وظایف را خیلی سریع و کارآمد انجام می دهد. بنابراین ، انتخاب یک پردازنده خوب مهم است. برخی از مارک های محبوب پردازنده Qualcomm Snapdragon ، Apple Bionic ، MediaTek Helio و Samsung Exynos هستند.

اگر از تلفن خود فقط برای تماس ، پیام کوتاه ، رسانه های اجتماعی یا تماشای فیلم استفاده می کنید ، پردازنده خیلی موضوع مهمی نخواهد بود. اما ، اگر یک کاربر حرفه ای هستید (یا حتی اگر دوست دارید زیاد به بازی بپردازید) ، پس باید یک تلفن هوشمند با پردازنده های میان رده یا رده بالا از کوالکام (در مورد اندروید) خریداری کنید.

 پردازنده های میان رده شامل سری Snapdragon 700 و پردازنده های سطح بالا شامل سری ۸۰۰ Snapdragon هستند. پردازنده های Snapdragon در مورد تلفن های هوشمند اندرویدی بهترین عملکرد را دارند. برندهایی نظیر هواوی و سامسونگ از پردازنده‌های اختصاصی خود استفاده می‌کنند که از نظر قدرت پردازشی بسیار قدرتمند هستند.اما ، اگر می خواهید آیفون بخرید و مصرف کننده برق هستید ، باید به دنبال پردازنده A12 Bionic یا بالاتر باشید.

سیستم عامل گوشی

 اگر آیفون جدیدی بخرید ، آخرین نسخه iOS را دریافت خواهید کرد ، اما این همیشه در تلفن های Android صدق نمی کند. از آنجا که سازندگان اغلب رابط های کاربری خود را در بالای Android اعمال می کنند ، دریافت آخرین به روزرسانی ها ممکن است مدتی طول بکشد. ممکن است نسخه های بعدی Android را هنگام انتشار آن دریافت نکنید ، یا حتی اگر سازنده تصمیم به به روزرسانی نداشته باشد ، اصلاً نسخه های آن را دریافت نکنید. فقط تلفن های اندرویدی موجود در Google مانند Pixel 5 را تضمین می کنند که به روزرسانی های فوری و سازگار Android دریافت می کنند. نسخه فعلی مورد جستجو Android 11 است. همیشه سعی کنید آخرین نسخه ممکن را دریافت کنید.

دوربین گوشی

 دوربین های گوشی های هوشمند طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت کرده اند. این انتخاب می تواند گیج کننده باشد ، اما توجه داشته باشید که عملکرد خوب دوربین چیزی بیش از تعداد مگاپیکسل زیاد است. اگر می توانید تلفن را برای خود تست کنید ، مطمئناً باید این کار را انجام دهید ، اما در بررسی ها نیز اطلاعات مفیدی خواهید یافت.

ظرفیت باتری گوشی

 این روزها باتری های قابل جابجایی نادر هستند و نمی توانید باتر دستگاه را به راحتی خارج و جایگزین نمایید، بنابراین شما می خواهید تلفنی داشته باشید که بتواند همراه شما باشد. رتبه بندی mAh به شما نشانه می دهد ، اما طول عمر باتری نیز توسط اندازه صفحه نمایش ، رزولوشن و سیستم عامل و میزان مصرف سخت افزار تحت تاثیر است ، بنابراین شما تنها به اعداد نوشته شده در مشخصات اکتفا نکنید و تست‌های باتری تلفن مورد نظر خود را در اینترنت ببینید.

فضای ذخیره سازی گوشی

 جدیدترین تلفن های هوشمند به طور کلی دارای فضای ذخیره سازی داخلی کافی هستند. وقتی تلفن های ۱۶ گیگابایتی رایج بودند ، که نصف این میزان توسط سیستم عامل اشغال شده بود، می توانستید به سرعت نگران کننده فضای خود را تمام کنید. حداقل ۳۲ گیگابایت خوب است اما ۶۴ گیگابایت بهتر است. بستگی به نحوه استفاده از تلفن شما دارد. اگر دوست دارید موسیقی یا مجموعه عکس خود را بارگیری کنید ، به فضای بیشتری احتیاج خواهید داشت. داشتن اسلات کارت MicroSD به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی خود را نسبتاً ارزان گسترش دهید. با این حال ، اپل هرگز اسلات کارت MicroSD را در بر نمی گیرد ، بنابراین این چیزی است که فقط در برخی از دستگاه های Android پیدا خواهید کرد.

در خرید موبایل باید به چه نکاتی توجه کنید ؟ 

 محصولی که انتخاب می کنید باید بتواند کارهای شما را به خوبی راه بیندازد. از این رو همانطور که در ابتدا اشاره شد در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین برندهایی که در ایران به فروش بالایی رسیده اند، آشنا کنیم تا بتوانید تصمیم درست تری را بگیرید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


خرید گوشی موبایل سامسونگ

خرید گوشی موبایل سامسونگ

سامسونگ از جمله برندهایی می باشد که حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است و نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

سامسونگ از جمله برندهای کره ای می باشد که در طی سال ها فعالیت خود توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و انواع مختلفی از گوشی ها را روانه بازار جهانی کند. به همین دلیل به ندرت پیش می آید تا شاهد وجود نقص از آن ها باشیم. به همین علت اگر به دنبال گوشی ای هستید که خیالتان از بابت هر چیزی راحت باشد، سامسونگ بهترین گزینه ای می باشد که در پیش روی شما قرار گرفته شده است. همچنین این برند در سال ۹۸ توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

مشاهده قیمت و خرید

چرا باید گوشی موبایل سامسونگ را انتخاب کرد ؟ 

ده ها تولید کننده برجسته تلفن هوشمند اندرویدی در سراسر جهان وجود دارد ، اما در بیشتر مناطق، سامسونگ برترین انتخاب است. تلفن های سامسونگ محبوب ترین گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید در بسیاری از بازارها از جمله در ایالات متحده هستند. سامسونگ تا حد زیادی پیشرو در صنعت گوشی های هوشمند محسوب می شود ، به طور کلی یکی از بهترین تلفن های اندرویدی را ارائه می دهد. در ادامه چند تا از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی های موبایل در ایران از این برند را به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی سامسونگ galaxy a12

Galaxy A12 به لطف استفاده از MediaTek Helios MT6765 SoC ، چیزی متفاوت از گوشی های قبلی سامسونگ استT در گذشته ، گوشی های این شرکت ، از گران ترین تا ارزان ترین ، یا از پردازنده Qualcomm Snapdragon یا یکی از تراشه های Exynos خود سامسونگ استفاده کرده اند.

هنوز هم روی کاغذ به اندازه کافی مناسب و معقول به نظر می رسد. این یک چیپست هشت هسته ای است که دارای چهار هسته با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز است. این گوشی با ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود ، اگرچه انواع بین المللی با ۳ یا ۶ گیگابایت RAM و ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. اگرچه ما معمولاً استدلال می کنیم که شما در سال ۲۰۲۱ حداقل ۴ گیگابایت حافظه رم می خواهید ، فضای ذخیره سازی در این گوشی به راحتی قابل افزایش است ، زیرا Galaxy A12 از کارت های microSD تا اندازه ۱ ترابایت پشتیبانی می کند.

گوشی سامسونگ galaxy a51

گلکسی a51 یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌ های موبایل در ایران است. این گوشی دارای یک طراحی زیبا و شیک، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و تکنولوژی امولد است. پنل استفاده شده در این کگوشی کنتراست بالایی داشته و رنگ ها را بسیار غنی و شاد نشان می دهد.

دوربین اصلی گوشی شامل چهار دوربین است که دارای رزولوشن های ۴۸، ۱۲ و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی بوده و امکاناتی نظیر حال شب، زاویه گسترده و تصویربرداری از فاصله نزدیک را در اختیار شما قرار می‌دهند. سخت افزار گلکسی a51 نیز به راحتی از عهده تمامی کارهای روزمره و حتی اجرای بازی‌های سنگین هم بر خواهد آمد.

گوشی سامسونگ galaxy note 20

گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ تمام ابزارهای گلکسی نوت ۲۰ اولترا را بدون برخی از قابلیت های نچندان ضروری و با قیمت قابل قبول تری ارائه می دهد و این گزینه ای عملی تر برای خریدارانی که به دنبال  بهره وری و قیمت مناسب تر هستند خواهد بود.

بهترین نکته در مورد گلکسی نوت ۲۰ این است که تقریبا همه کارها را به خوبی انجام می دهد. این بسیار قدرتمند است ، از نظر بهره وری و یادداشت برداری بسیار عالی است و از یک نمایشگر و طراحی زیبا (اگر نه کاملاً پیشرفته) برخوردار باشد. این بسته کامل است.

گوشی سامسونگ galaxy s21 ultra

با کمال تعجب ، Galaxy S21 Ultra یک ماه زودتر از آنچه پیش بینی شده بود در بازار است و اگر شما مشتاق هستید بهترین چیزهایی را که سامسونگ می تواند در یک گوشی هوشمند قرار دهد ، خبر خوبی برای شما داریم. محصول جدید سامسونگ ما را با یک صفحه نمایش بزرگ ، پنج دوربین و بهترین بزرگنمایی در هر گوشی اندرویدی که به راحتی در دسترس است ، ما را مجاب می کند تا این گوشی را در لیست خرید خود بگنجانیم.


خرید گوشی موبایل هوآوی

هوآوی یک برند چینی می باشد که چند وقتی است توانسته گوشی هایی با کیفیت و امکانات بالا را تولید کند. به گونه ای که بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این برند بهره ببرند. گوشی های هوآوی نیز در مقایسه با برندی مانند سامسونگ از قیمت پایین تری برخوردار هستند، در حالی که شاید در بسیاری از ویژگی ها و امکانات با یک دیگر برابر باشند.

همچنین طراحی های جالبی که این برند در طی این مدت از خود به اشتراک گذاشته نیز دلیلی بر همین محبوبیت است. یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای گوشی موبایل در ایران سال ۹۹، هوآوی بوده است و این نشان دهنده رضایت مردم از آن می باشد. از این رو اگر شما نیز قصد خرید یک گوشی جدید را دارید می توانید بر روی محصولات این برند نیز فکر کنید.

مشاهده قیمت و خرید

چرا باید گوشی موبایل هواوی را انتخاب کرد ؟ 

تلفن های هواوی به قدری محبوب هستند که در زمانی کوتاه این شرکت توانست به دومین برند پرفروش دنیا در سال‌های اخیر مبدل شود، با این وجود تحریم ها آمریکا سبب شده تا این گوشی از سرویس های گوکل محروم شده و به همین دلیل میزان فروش در سراسر دنیا به صورت فاحشی کم شده است. اما هواوی برای تمامی سرویس های گوگل جایگزین مناسبی فراهم نموده و به همین دلیل با خیال راحت می توانید از گوشی های هواوی استفاده کنید.

هواوی هم اکنون طیف متنوعی از گوشی های هوشمند را تولید می کند تا بتواند سهم مناسبی از بازار موبایل کسب نماید، فرقی نمی کند به دنبال یک گوشی اقتصادی هستید یا یک پرچم دار تمام عیار، هواوی حتما گزینه ای وسوسه انگیز برای شما خواهد داشت. در ادامه می توانید چند گوشی پرفروش هواوی در بازار ایران را مشاهده نمایید.

گوشی هواوی y7p

Huawei Y7p رسماً در فوریه سال ۲۰۲۰ معرفd شد و ابعاد آن ۱۵۹.۸ ۷۶ ۷۶.۱ ۸. ۸.۱ میلی متر است در حالی که وزن آن ۱۷۶ گرم است. این تلفن هوشمند از صفحه نمایش IPS LCD با صفحه لمسی خازنی برخوردار است. اندازه صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچ و رزولوشن ۷۲۰ ۱۵ ۱۵۶۰ پیکسل است.این تلفن هوشمند دارای یک دوربین سه گانه در قسمت عقب است که از سنسور عمق ۴۸ مگاپیکسل (عریض) + ۸ مگاپیکسل (اولترا واید) + ۲ مگاپیکسل تشکیل شده است.

در قسمت جلویی ، یک عدد دوربین ۸ مگاپیکسلی (واید) وجود دارد که HDR را ارائه می دهد. این سنسورها شامل اثر انگشت (نصب شده در عقب) ، شتاب سنج ، مجاورت و قطب نما هستند. تلفن هوشمند همراه با ۴ گیگابایت RAM برای کارکرد روان دستگاه و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. Huawei Y7p در رنگ های مختلف مانند آبی شفق قطبی و سیاه نیمه شب ارائه می شود. از ویژگی های آن میکرو USB 2.0 ، رادیو ، GPS و بلوتوث است.

گوشی هواوی p30 lite

P30 Lite مقرون به صرفه ترین از بین سه تلفن هوشمند سری P30 است که جذابیت خاصی برای یک محصول میانرده و ارزان قیمت دارد. هوآوی به جای کاهش قیمت در سطح هدف، فن آوری صفحه نمایش ips و ظرفیت باتری ، یک طراحی جذاب صنعتی و یک سیستم دوربین بالاتر از حد متوسط را ارائه داده است. از نکات مثبت این گوشی می‌توان به طراحی بسیار زیبا، دوربین سه گانه با عملکردی خیلی خوب، سخت افزار مناسب و عمر باتری راضی کننده اشاره کرد. از طرفی این گوشی قبل از تحریم های ایالات متحده عرضه شده است، بنابراین از تمامی سرویس های گوگل بهره مند است.

گوشی هواوی mate 30 pro

اگر تلفن های هواوی به یک چیز معروف شده باشند ، آن دوربین ها هستند. هواوی با دوربینهای دو لنز (P9) ، حالت شب اختصاصی (P20 Pro) و بزرگنمایی نوری ۵ برابر (P30 Pro) رقبای خود را در این قسمت شکست داد. بدون شک عکاسی بزرگترین نقطه قوت Mate 30 Pro است.

این گوشی از یک دوربین چهارگانه خارق العاده بهره می برد. لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسل دارد. سپس یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که دارای بزرگنمایی نوری ۳ برابر و بزرگنمایی دیجیتال ۳۰ برابر است. یک لنز با زاویه فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی ؛ و یک سنسور سه بعدی “زمان پرواز” وجود دارد که به درک عمق کمک می کند.

Mate 30 Pro نسبت به پرچمدار کنونی هواوی یعنی P30 Pro  که دارای ۵ برابر نوری و ۵۰ برابر دیجیتال است ، قابلیت زوم کمتری دارد. اما این یک سنسور بزرگتر و بهتر با زاویه عریض تر نسبت به P30 Pro دارد. این یک تغییر ارزشمند است ، زیرا به نظر من قابلیت اولتراواید مفیدتر از قابلیت بزرگنمایی بهتر است.


خرید گوشی موبایل نوكيا

نوکیا از دیگر برندهای معروف می باشد که علاوه بر تولید گوشی های هوشمند، گوشی های ساده و دکمه دار را نیز طراحی و روانه بازار می کند. گوشی های ساده در ایران و در سال ۹۹ به فروش بالایی دست پیدا کرده بود.
چرا که از افراد از آن به عنوان راه ارتباط کاری بهره می برند و دوام بسیار بالایی را دارند. البته گوشی های هوشمند نوکیا نیز گزینه مناسبی برای خرید می باشد ولی نمی تواند مانند سامسونگ از خود برتری به نمایش بگذارد. ولی به طور کلی می توان از آن نیز به عنوان یکی از برترین برندهای فعال در حوزه تولید اسمارت فون یاد کرد.

مشاهده قیمت و خرید

چرا باید گوشی موبایل نوکیا را انتخاب کرد ؟ 

شاید هیچ نامی به اندازه نوکیا در بین برندهای تلفن همراه،  قدمت و در عین حال محبوبیت نداشته باشد. این برند از سال های دور به عنوان یکی از برترین برندهای تلفن همراه شناخته میشده است و این موضوع به دلیل کیفیت بالای محصولات ساخته شده توسط این برند است. پس از افول نوکیا در سال های گذشته، HMD این برند را احیا کرد و در حال حاضر این برند محصولات متنوع و عمدتا اختصادی را تولید می کند. در ادامه می توانید بهترین و پرفروش‌ترین گوشی های موبایل  نوکیا در ایران را ببینید.

نوکیا ۳.۲

نوکیا ۳.۲ مانند یک گوشی هوشمند سطح پایین کاملاً شایسته احساس می شود – مشخصات و دوربین آن به راحتی در بین میانه رده ها هستند و صفحه نمایش و عمر باتری آن با توجه به قیمت نسبتاً پایین چشمگیر به نظر می رسد.

نوکیا ۷.۲

نوکیا ۷.۲ عملکرد مطلوب، کیفیت ساخت خوب و نوید بروزرسانی به موقع نرم افزار را ارائه می دهد. این گوشی از ۷.۱ بهتر است. طراحی دستگاه جدید و به روز یوده و دوربین اصلی به بهترین شکل انجام وظیفه می کند. سخت افزار هم به اندازه کافی قدرتمند هست تا بتواند برنامه های روز را بدون تاخیر اجرا کند.


خرید گوشی موبایل شیائومی

خرید گوشی موبایل شیائومی

شیائومی از بهترین برندهای ژاپنی می باشد که در زمینه تولید انواع گوشی های هوشمند و همچنین ساعت های مچی هوشمند در حال فعالیت است. در طی سال های اخیر این برند توانسته به محبوبیت بالایی در ایران برسد. همچنین بهترین ویژگی که می توانید در این تلفن های همراه مشاهده کنید کیفیت بالای دوربین های آن ها است.
به همین علت اگر می خواهید تجربه های ماندگاری از گرفت عکس داشته باشید، شیائومی یکی از بهترین گزینه هایی به شمار می رود که در پیش روی شما قرار گرفته شده است. یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای گوشی موبایل در ایران سال ۹۹ شیائومی بوده است.

مشاهده قیمت و خرید

چرا باید گوشی موبایل شیائومی را انتخاب کرد ؟ 

در بسیاری از کشورها، شیائومی محبوب ترین مارک تلفن های هوشمند از نظر حجم فروش است. دستگاه های شیائومی شهرت زیادی در ارائه یک امحصول عالی برای شما دارند که دارای مشخصات چشمگیر با قیمت کمتری نسبت به بسیاری از بازیکنان اصلی در عرصه تلفن های همراه است. در سالهای اخیر ، این شرکت فراتر از کشور اصلی خود در چین گسترش یافت ، و در هند سر و صدای زیادی ایجاد کرد و سهم بازار خود را در اروپا به طور مداوم افزایش داد، به طوری که شیائومی هم اکنون به عنوان اپل چینی شناخته می شود.

اگر شما هم به دنبال یک تلفن همراه عالی با قیمت مناسب هستید، حتما گوشی های این برند را در لیست خرید خود جای دهید. در ادامه مختصرا چند گوشی همراه پرفروش شیائومی در ایران را معرفی خواهیم کرد.

گوشی Xiaomi Mi 10T

سری Xiaomi Mi 10T در اواخر سال ۲۰۲۰ به سری تلفن های Mi 10 اضافه شد و Mi 10T Pro در راس آن دسته جدید قرار دارد که بالاتر از Mi 10 اما زیر Mi 10T Pro قرار دارد. شیائومی Mi 10T Pro به عنوان یک پرچمدار ارزان قیمت عالی است، چرا که از همان دوربین اصلی ، نرم افزار و قدرت پردازش برخوردار است اما از طراحی و نمایشگر با کیفیت پایین تری برخوردار است تا مشخصات و قیمت را متعادل کند و هزینه را پایین نگه دارد.

گوشی شیائومی poco x3

Xiaomi Poco X3 NFC یک تلفن شگفت آور است که دارای مشخصات بسیار چشمگیری برای یک گوشی با قیمت آن است.این دستگاه دارای توان پردازشی زیادی است ، یک باتری با دوام بسیار طولانی و یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز همگی با قیمت بسیار پایین ارائه می شود. اگر این دستگاه را بردارید مطمئناً بیشتر از مبلغی که پرداخت کرده اید به بهترین روش ممکن دریافت می کنید.

مطمئناً برخی از تغییراتی که همه دوست نخواهند داشت وجود دارد، تلفن واقعاً بزرگ است و دوربین ها با رقبای هم قیمت مطابقت ندارند. اما این هنوز یک خرید مناسب بوده و می توان گفت بهترین تلفن ارزان قیمت در حال حاضر بازار است.

ابر شرکت چینی اما محبوب شیائومی امروزه به عنوان یکی از شناخته ‌شده‌ترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیک در چین و دیگر نقاط دنیا مطرح شده است. در سال ۲۰۱۷ شیائومی توانسته است در عرصه‌ی طراحی، ساخت و فروش گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های موبایل، لپ‌تاپ و دیگر تجهیزات الکترونیک رتبه پنجم در جهان را به خود اختصاص دهد. اکثر گوشی‌های هوشمد شیائومی بازخوردهای مثبتی را از خریداران دریافت کرده است. شیائومی کیفیت و قیمت منصفانه را سر لوحه سیاست گذاری کلان خود قرار داده است.

شیائومی (Xiaomi) برندی نوظهور در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی است، این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و با تولید محصولات باکیفیت و متنوع، به سرعت سهمی از بازار را از آن خود کرد. از جمله محصولات متنوع شیائومی میتوان به گوشیهای موبایل و لوازم جانبی اشاره کردکیفیت و قیمت رقابتی این محصولات در حدی بوده که شیائومی در سال ۲۰۱۶ بعد از اپل و سامسونگ موفق به کسب مقام سوم در تولید و فروش گوشی های هوشمند در سطح جهان شد.

شرکت شیائومی را می توان از پیشگامان صنعت تلفن هوشمند دانست. برندی که در سال های گذشته برندهای جدیدی تاسیس کرده که هر یک با هدفی تاسیس شدند. ازجمله آنها باید به ردمی، بلک شارک، پوکوفون و چندی دیگر اشاره کرد. در مارس سال ۲۰۱۹ این شرکت چینی فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی توربو شارژ را معرفی می کند. فناوری که یک گوشی هوشمند با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی در طی ۱۷ دقیقه به شارژ کامل خواهد رسید.

به تازگی یکی از منابع نزدیک شیائومی فاش کرده که این شرکت در آینده نزدیک اولین تلفن هوشمند با فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی خود را معرفی می کند. متاسفانه این منبع مشخص نکرده کدام گوشی است که چنین ویژگی دارد. برخی پیش بینی می کنند آن مدل Mi Mix 4 پرچمدار بوده که برنامه ریزی شده در اواخر سال ۲۰۲۰ راهی بازار شود. البته باز هم پیدا نیست کدام مدل چنین ویژگی دارد.

طبق اطلاعات قبلی منتشر شده ، شارژ فوق العاده ۱۰۰ واتی تنها ۱۷ دقیقه طول می کشد تا یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به طور کامل شارژ کند. اگر این فناوری در تلفن های تجاری قابل استفاده باشد ، می توان مدت زمان انتظار ما برای شارژ گوشی هوشمند را به شدت کم کند.

یک آشکارساز مشهور چینی که با نام مستعار Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo فعالیت می کند، ، جزئیات جدیدی مربوط به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ کوالکام فاش کرده است. گفته شده گوشی هایی که دارای این چیپ هستند از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی می توانند پشتیبانی کنند. همچنین افزوده شده که از سال ۲۰۲۱، گوشی های هوشمند گیمینگ با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۷۵ از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و پیش بینی می شود شیائومی اولین شرکتی باشد که از این فناوری سریع شارژ بهره خواهد گرفت. شایان ذکر است که می میکس ۴ شیائومی پرچمداری بوده که از سخت افزاری بسیار قدرتمند بهره می برد. گوشی که دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بوده و با حافظه رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد.

باتری آن احتمالا ۵۰۰۰ میلی آمپریست و اطلاعات دقیق و کافی از این مدل شیائومی در دست نیست تا به آن پرداخت. به هر حال باید منتظر ماند در آینده نزدیک شیائومی و دیگر رقبا این فناوری نسل جدید شارژ را به کار گرفته و شایعات را به فراموشی بسپرند.

با اینکه شیائومی در سال های اولیه با موبایل و تلویزیون خود در سطح جهانی بسیار خوشنام شد ولی در سال های اخیر به دلیل خلاقیت های بسیار خوب برای تولید محصولات گجتی و هوشمند کاربردی الکترونیکی و همچنین رویکرد وسایل هوشمند در سبک زندگی خانگی طیف گسترده تری از مردم را جذب خود کرده است . اگر شما با خرید و استفاده از یک گوشی هوشمند شیائومی طرفدار این برند محبوب شده اید حالا با تنوعی از محصولات کاربردی آن روبرو هستید و در هر زمینه ای برای شما کالای مناسب و خلاقانه دارد .

جدیدترین محصولات شرکت شیائومی چیست ؟ 

شرکت شیائومی که در سال ۲۰۱۰ به عنوان استارتاپ کوچکی با هدف طراحی و تولید گوشی های بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت شروع کرد، اکنون یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در دنیا به شمار می آید. قیمت پایین و کیفیت بالا باعث شد که گوشی های شیائومی، فروش بسیار خوبی را تجربه کنند. بعد از این که شیائومی موفقیت بسیار بزرگی را در زمینه گوشی کسب کرد، فعالیت خود را در زمینه های دیگری چون لوازم جانبی، ساعت هوشمند، اسپیکر، هدفون، لپ تاپ و … شروع کرد. در حال حاضر تعداد و تنوع گوشی های شیائومی بسیار زیاد می باشد که ممکن است انتخاب و خرید را برای کاربران، دشوار سازد. از این رو سایمان دیجیتال سعی نموده است با گردآوری نقد و بررسی گوشی ها و ارائه پایین ترین قیمت، روند خرید گوشی های Xiaomi را برای کاربران آسان تر نماید.

از جدیدترین گوشی های پرچمدار شیائومی می توان به می ۱۰، می ۱۰ پرو و Mi Mix Alpha می باشد که طراحی عجیب و منحصربه فردی را به همراه دارد. از گوشی های میانرده شیائومی می توان به ردمی نوت ۹ پرو اشاره کرد که با مشخصاتی مانند دوربین چهار گانه، باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی، تراشه قدرتمند و … از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد.

شرکت شیائومی در آوریل ۲۰۱۰ تأسیس شد و در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۱۸ به بورس اوراق بهادار هنگ کنگ پیوست. شیائومی یک شرکت اینترنتی است که مردم دنیا این غول تکنولوژی را با گوشی موبایل شیائومی میشناسند.به عنوان مثال در سال ۲۰۱۹ شیائومی با گوشی Redmi Note 8 در بازار های جهانی غوغا کرد و فروش بسیار خوبی داشت. گرچه فعالیت های گسترده این کمپانی در تولید و عرضه لوازم دیجیتیال هوشمند حد و مرزی ندارد و تا ساخت لوازمی چون خودکار هوشمند،البسه هوشمند، دوربین های نظارتی هوشمند و انواع لوازم جانبی دیجیتال، پیش رفته است اما نقطه قوت برند MI گوشی موبایل است. حتما با خود میگویید چرا MI ؟ لوگو یا همان آرم شرکت بزرگ شیائومی که پشت تمام محصولات این کمپانی با ظرافت خاصی نقش بسته است مخفف دو کلمه Mobile و Internet است.

به گفته وب سایت رسمی شیائومی : “MI” در لوگوی ما مخفف کلمات موبایل و اینترنت است. این لوگو همچنین معانی دیگری دارد، از جمله “ماموریت غیر ممکن” یا Mission Impossible زیرا شیائومی با چالش های بسیاری روبرو بود. همان طور که قطعا میدانید ماموریت غیر ممکن نام یک مجموعه فیلم هالیوودی جذاب است که در هر قسمت نقش اول فیلم با چالش های بسیاری رو برو میشود که حل کردن آنها به نظر غیر ممکن میرسد.
شیائومی با چشم اندازی که هدف آن نفوذ در قلب کاربران است متعهد به نوآوری مداوم و تمرکز بی رویه بر کیفیت و کارآیی است.این شرکت محصولات شگفت انگیز و با قیمت های صادقانه می سازد تا همه مردم دنیا از طریق فناوری نوآورانه بتوانند از زندگی بهتری برخوردار شوند. مصداق بارز این ادعا عرضه گوشی شیائومی با امکانات عالی، کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب در مقابل رقباست.
شیائومی در حال حاضر چهارمین برند بزرگ جهان در زمینه تولید گوشی موبایل است و بزرگترین پلت فرم IoT مصرف کننده جهان را داراست.این شرکت بیش از ۲۱۳.۲ میلیون دستگاه هوشمند دارد (به استثنای تلفن های هوشمند و لپ تاپ) که همگی به یک سیستم عامل متصل شده است.
شیائومی در عرصه فروش گوشی به تازگی رقیب قدرتمند خود یعنی هواوی را نیز پشت سر گذاشته و رکورد فروش را جا به جا کرده است.در حال حاضر، محصولات شیائومی در بیش از ۹۰ کشور و منطقه از جمله ایران حضور داشته و در بسیاری از بازارها جایگاه پیشرو دارند.شیائومی به دلیل تحریم ها در ایران نمی تواند استور رسمی داخل کشور داشته باشد

پیشرفت شیائومی در عرصه تکنولوژی چگونه بوده است ؟ 

برند شیائومی در تولید گوشی های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. از محصولات موفق این شرکت می توان به redmi note 7 که در ژانویه سال ۲۰۱۹ معرفی شدکه ازآن به عنوان پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۱۹ یاد می شود که امسال نیز با معرفی اولین گوشی(mi mix alpha) که صفحه نمایش آن تا پشت گوشی ادامه دارد قرار است سهم بزرگی از بازار های بزرگ دنیا به خود کسب کند و امروزه خانوادهٔ(redmi note 9) و(mi note10)جزو بهترین گوشی های این شرکت هستند.شیائومی توانسته بهترین گوشی های هوشمند را از نظر طراحی،اندروید،دوربین بسازد که کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند.

شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورد و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد.

قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند.

این کالاها محصول شرکتی است که در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت بود وارد بازار شده‌اند و با اینکه بسیار دیر وارد بازار شد ولی در عمل نشان داد در چرخه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نخستین گوشی شیائومی تقریباً هم‌زمان با آیفون ۴s وارد بازار شد و به طرز عجیبی فروش موفقی داشت و نشان داد همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست و برای موفق شدن دلایل دیگری لازم است. شیائومی دلیل موفقیت بزرگ شیائومی را در استراتژی هوشمندانه آن می‌توان دید، شیائومی فقط و فقط به اینترنت تکیه کرد و برای تبلیغات و برندسازی خود از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد، مورد بعد پشتیبانی قوی و سریع شیائومی بود که با برنامه‌ریزی و پلن تجاری به روز سبب شد شیائومی بسیار سریع و دقیق در میان قشر جوان کشور چین پذیرفته شود و خریداری گردد.

کیفیت محصولات شیائومی نیز به قدری بالا است که آن را اپل چین یا اپل ۲ می‌شناسند. استراتژی بلند مدت شیائومی باعث شد در طی چند سال شیائومی در میان شرکت‌های برتر جهان دیده شود و طی آماری سهم شیائومی از بازار گوشی‌های هوشمند جهان در حدود ۵٫۸ درصد است و این عدد نشان دهنده این است که شیائومی در رتبه ۵ جهان قرار دارد، رتبه پنجم برای شرکتی که در طی پنج سال به آن رسیده‌است بسیار شگفت‌انگیز و جالب است. در حال حاضر شیائومی حرف اول را در بازار گوشی‌های هوشمند چین می‌زند و خود را از برندهای با سابقه و سرسختی مثل هواوی و لنوو بالاتر کشیده‌است. شیائومی همچنان در تلاش خواهد بود چرا کی در پی کمال است …

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن همراه در جهان تبدیل شود. شیائومی (زبان چینی: 小米 科技 و انگلیسی: Xiaomi) یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است. بهترین پک ها و رام های این گوشی ها را چین و هند دارا هستند.

۱۰ تا از ارزانترین و پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال ۲۰۲۰ کدام است ؟ 

شاید بتوان بازار گوشی های موبایل را یکی از داغ ترین و پر رقابت ترین بازار های فعال در جهان قلمداد کرد.

این بازار پویا و فعال که روزانه خبر ها و حاشیه های زیادی را با خود به دنبال دارد، این روز ها به یک میدان جنگ بدل شده که برند های مختلف را به شدت به چالش می کشد.

در این میان برند هایی نیز هستند که در طی سالیان این چالش ها را تاب نیاورده اند و از رقابت خارج شده اند.

یکی از کمپانی های نسبتاً نوظهور فعال در این بازار برند شیائومی است که کار خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده و از آن زمان تا به حال روند رو به رشد خود را متوقف نکرده. حوزه فعالیت این برند در دنیای گوشی های هوشمند، گستره ای از گوشی های مقرون به صرفه و گوشی های پرچمدار حرفه ای را در بر می گیرد.

کمپانی چینی شیائومی از سال ۲۰۱۰ تا به الان موفق شده تا به خوبی خود را در لیست برترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند جهان قرار دهد و شهرت و محبوبیت خود را فراتر از کشور و قاره خود ارتقاء دهد.

این کمپانی که حالا تولیدات شرکت های قدرتمند فعال در این حوزه را به چالش کشیده، هر ساله نامش را در لیست برترین گوشی های سال قرار می دهد.

۱. Poco X2

کمپانی شیائومی بعد از دو سال، نسخه دوم از سری گوشی های Poco را وارد بازار کرد. نسخه اول Pocophone همچنان یکی از تولیدات درخشان شیائومی به حساب می آید. گوشی Poco X2 تغییرات اساسی از نظر ظاهری و فنی داشته است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

این گوشی تمام شیشه ای دارای فرمی از جنس آلومینیوم می باشد که علاوه بر زیباسازی گوشی، موجب افزایش آنتن دهی آن هم شده است. Poco X2 دارای نمایشگر ال سی دی ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۴۰۰ می باشد و قادر است تا ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند؛ بنابراین استفاده از گوشی در زیر نور شدید خورشید مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

پردازنده مرکزی این گوشی ساخته شرکت کوالکام و از نوع اسنپدراگون ۷۳۰G می باشد که در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ از عهده پخش بازی های سنگین هم بر می آید.

دوربین این گوشی از نوع چهارگانه می باشد که در حلقه ای درخشان در قاب پشتی به چشم می خورد. این دوربین شامل یک سنسور اصلی و واید ۶۴ مگاپیکسلی است که در کنار سنسور های ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته.

سنسور چهارم این دوربین هم ۲ مگاپیکسلی است و در تشخیص عمق میدان تصاویر کاربرد دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز که از نوع دو گانه می باشد، دارای دو لنز ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی است.

در نهایت باید اشاره کرد که حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه کناری آن تعبیه شده و کمپانی شیائومی آن را به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز نموده.

۲. Mi 10

یکی از بزرگترین مزیت های این گوشی پرچمدار نسبت به سایر گوشی های هم رده اش، صفحه نمایش AMOLED 6.67 اینچی آن است که به دلیل نحوه قرارگیری دوربین سلفی، حدود ۹۰ درصد از قاب جلویی، تماماً به نمایشگر اختصاص یافته! این نمایشگر از نوع ۹۰ هرتزی است و به همین دلیل قادر است تا تصاویر پر فریمی مثل فیلم و بازی را بسیار روان و بدون پرش تصویر پخش نماید.

از طرف دیگر شیائومی Mi 10 را به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون سری ۸۶۵ مجهز نموده و پردازنده گرافیکی آن را هم آدرنو ۶۵۰ تعیین کرده.

Mi 10 همانند سایر گوشی های تولید شده توسط شیائومی از وجود رابط کاربری ویژه همین کمپانی، یعنی MIUI بهره می برد که این گوشی هم به نسخه یازدهم از این رابط کاربری مجهز شده است.

دوربین چهارگانه Mi 10 دارای ۴ لنز متفاوت می باشد که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی است! گوشی Mi Note 10 برای اولین بار در جهان، دوربینی با یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی را ارائه داد و بعد از آن شیائومی در گوشی Mi 10 هم از این لنز استفاده کرد.

لنز دوم این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و لنز سوم و چهارم هر دو ۲ مگاپیکسلی می باشند. دوربین سلفی این گوشی که ۲۰ مگاپیکسلی است از فرمت HDR نیز پشتیبانی می کند.

حسگر اثر انگشت MI 10 در زیر صفحه نمایش تعبیه شده و کمپانی شیائومی میزان ظرفیت باتری این گوشی را ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعت گزارش نموده.

 

۳. Black Shark 3

سری گوشی های بلک شارک شیائومی، به عنوان گوشی های ویژه گیمینگ یا بازی کردن معروف هستند و تمرکز قابلیت های آن ها در هر سه ورژن عرضه شده از آن، بر روی سخت افزار و سرعت پخش فایل های چند رسانه ای است.

این گوشی ها همواره ظاهری متفاوت داشته اند و بلک شارک ۳ هم از این قاعده مستثنی نیست. بدنه پشتی این گوشی تماماً از جنس آلومینیوم می باشد و به همین دلیل هم وزن این گوشی ۲۲۲ گرم گزارش شده.

نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی این گوشی از نوع AMOLED بوده و ۱۲۰ هرتزی می باشد و به همین دلیل نیز سرعت پخش فریم های یک بازی در این گوشی دو برابر یک نمایشگر معمولی ۶۰ هرتزی است! تراکم پیکسلی این نمایشگر ۳۹۵ پیکسل بر اینچ گزارش شده و میزان روشنایی آن نیز ۵۰۰ نیت می باشد.

شیائومی برای این سری از گوشی های بلک شارک خود تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ را در نظر گرفته.

از آنجایی که این گوشی در حافظه های ۱۲۸/۸، ۱۲۸/۱۲ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایت عرضه شده، کمپانی جایگاهی برای کارت حافظه خارجی تعبیه نکرده.

دوربین این گوشی دارای سه سنسور می باشد که سنسور اول ۶۴ مگاپیکسلی بوده و سنسور دوم و سوم به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی می باشند.

دوربین سلفی هم ۲۰ مگاپیکسلی بوده و دارای عدد دیافراگمی برابر f/2.2 می باشد.

باتری این گوشی که دارای ظرفیت ۴۷۲۰ میلی آمپر ساعتی است از قابلیت شارژ سریع ۶۵ و ۳۰ واتی و شارژ مگنتی یا مغناطیسی نیز پشتیبانی می کند.

 

۴. Black Shark 3 Pro

مدتی پس از ارائه گوشی بلک شارک ۳، کمپانی شیائومی بلک شارک ۳ Pro را نیز روانه بازار کرد که در چند ویژگی مهم با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

از جمله این تفاوت ها می توان به نمایشگر بزرگتر مدل Pro اشاره کرد.

صفحه نمایش این گوشی از نوع AMOLED 7.1 اینچی است که رزولوشن بالاتری نسبت به مدل قبلی خود دارد (۱۴۴۰*۳۱۲۰).

این نمایشگر بزرگتر که از فرمت HDR10+ کاملاً پشتیبانی می کند، دارای عدد تراکم پیکسلی بالاتری نیز می باشد و ۴۸۴ پیکسل در هر اینچ خود دارد.

نمایشگر این گوشی از نوع ۲۷۰ هرتزی است و به نظر می رسد سنگین ترین بازی ها نیز بر روی این گوشی با بالاترین سرعت و کیفیت قابل پخش هستند!

مشخصات سخت افزاری در این نسخه از گوشی بلک شارک ۳ دچار تغییر نشده و تراشه و پردازنده گرافیکی آن همچنان به ترتیب اسنپدراگون ۸۶۵ و آدرنو ۶۵۰ می باشد. این گوشی در دو حافظه ۲۵۶/۸ و ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی عرضه شده است.

دوربین پشتی و دوربین سلفی این گوشی نیز همانند گوشی بلک شارک ۳ بوده و هیچ تغییری به خود ندیده.

اما در طرف دیگر شیائومی ظرفیت باتری این گوشی را بالاتر برده و به ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت رسانده که اقدامی کاملاً هوشمندانه و ضروری به نظر می رسید.

۵. Redmi Note 9 Pro Max

سری گوشی های ردمی شیائومی از دسته گوشی های مقرون به صرفه این کمپانی هستند.

گوشی ردمی نوت ۹ پرو که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد ظاهر متفاوت تری نسبت به سایر گوشی های شیائومی دارد.

بدنه این گوشی نسبت به قطرات آب و باران مقاوم می باشد و بنابراین نگرانی در خصوص قطعات داخلی بی مورد خواهد بود.

از آن جایی که قاب این گوشی کاملاً از جنس شیشه طراحی شده، شیائومی آن را به گوریلا گلس ۵ مجهز نمونده تا در برابر ضربات احتمالی مقاومت داشته باشد.

نمایشگر ال سی دی این گوشی ۶٫۶۷ اینچی بوده و تراکم پیکسلی آن هم ۳۹۵ می باشد.

شیائومی برای این گوشی میان رده تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G را در نظر گرفته که نسبت به اسنپدراگون ۷۳۰G عملکرد بهتری را از خود نشان می دهد.

این تراشه با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ هماهنگ شده است.

دوربین این گوشی که در وسط قاب پشتی قرار گرفته، شامل یک لنز اصلی و واید ۴۸ مگاپیکسلی است که در کنار سه لنز ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی دیگر قرار گرفته.

دوربین سلفی این گوشی نیز دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی می باشد.

یکی از بزرگترین نقاط قوت این گوشی ظرفیت بالای این گوشی است (۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت) که به راحتی نیاز روزانه یک فرد پر مصرف را پوشش می دهد.

۶. Mi Note 10

گوشی Mi Note 10 با سر و صدا های زیادی وارد بازار شد؛ چرا که می نوت ۱۰ اولین گوشی هوشمند جهان با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است و این در حالی است که دوربین این گوشی از نوع ۵ گانه می باشد! در کنار این لنز، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو قرار گرفته که تا دو برابر قابلیت زوم دارد.

لنز سوم هم از نوع تله فوتو و ۵ مگاپیکسلی می باشد که تا ۵ برابر بزرگنمایی می کند. لنز چهارم اولترا واید و ۲۰ مگاپیکسلی است و در نهایت لنز پنجم از نوع ماکرو و ۲ مگاپیکسلی می باشد.

دوربین سلفی این گوشی که در یک بریدگی قطره مانند قرار گرفته نیز ۳۲ مگاپیکسلی می باشد و بنابراین به نظر می رسد تمرکز کمپانی در ساخت این گوشی بر روی دوربین های آن بوده است.

نمایشگر این گوشی از نوع AMOLED 6.47 اینچی است و تراکم پیکسلی آن هم ۳۹۸ در هر اینچ گزارش شده.

این نمایشگر که از فرمت HDR10 نیز پشتیبانی می کند دارای میزان روشنایی ۶۰۰ نیت می باشد که عددی بسیار قابل توجه است.

می نوت ۱۰ به تراشه اسنپدراگون ۷۳۰G مجهز شده که با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ همگام گشته.

این گوشی با وجود آن که از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند اما در حافظه ۱۲۸/۶ گیگابایتی عرضه شده است.

نه تنها لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی، بلکه باتری ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز یکی از بزرگترین نقاط قوت می نوت ۱۰ به حساب می آید.

 

۷. Redmi K30 Pro

گوشی ردمی K30 Pro از جمله متفاوت ترین گوشی های مقرون به صرفه سال ۲۰۲۰ می باشد و این تفاوت به راحتی و حتی از نظر مشخصات ظاهری نیز قابل رویت است.

این گوشی دو سیم کارته دارای نمایشگری از نوع Super AMOLED است که ۶٫۶۷ اینچ بوده و دارای رزولوشن ۱۰۸۰*۲۴۰۰ می باشد.

این صفحه نمایش که از فرمت HDR10+ پشتیبانی می کند دارای میزان روشنایی ۵۰۰ نیت و تراکم پیکسل ۳۹۵ نیز هست.

از جهت نرم افزاری، این گوشی به اندروید ۱۰ و نسخه یازدهم از رابط کاربری ویژه شیائومی یعنی MIUI مجهز شده. از طرف دیگر کمپانی شیائومی تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ را برای گوشی ردمی K30 Pro به کار گرفته.

یکی از تفاوت های بزرگ این گوشی با نسخه قبلی خود یعنی Redmi K30 نحوه قرار گیری دوربین سلفی آن است.

دوربین سلفی این گوشی که ۲۰ مگاپیکسلی است به صورت پاپ-آپ طراحی شده و بنابراین شاهد هدر رفت فضا در قاب جلویی نیستیم.

دوربین اصلی این گوشی از نوع چهارگانه بوده و در یک فضای دایره ای شکل و به صورت متقارن قرار گرفته و متفاوت تر از مدل ردمی K30 طراحی شده.

این دوربین شامل: لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز های کمکی ۵، ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است.

باتری این گوشی دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که این مورد هم از جمله تفاوت های این گوشی با مدل ردمی K30 می باشد.

به طور کلی این گوشی نسبت به ردمی K30، پیشرفت های زیادی در حوزه قدرت سخت افزاری، طراحی ظاهری، ظرفیت باتری و کیفیت تصویر داشته است.

۸. Mi CC9 Pro

گوشی Mi CC 9 Pro از جمله نسخه های جدید گوشی پرچمدار Mi 9 بوده که البته پیشرفت های بسیاری در مشخصات فنی اش دیده می شود.

یکی از بزرگترین جذابیت های این گوشی لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است که در کنار چهار لنز ۱۲، ۵، ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی دیگر تشکیل یک دوربین پنجگانه قدرتمند را داده.

دوربین سلفی این گوشی نیز که در یک بریدگی قطره مانند قرار گرفته از یک تک لنز ۳۲ مگاپیکسلی تشکیل شده.

نمایشگر AMOLED و ۶٫۴۷ اینچی این گوشی که حدود ۸۸ درصد از قاب جلویی را به خود اختصاص داده دارای کیفیت تصویر مناسبی بوده و دارای میزان روشنایی بالایی می باشد (۶۰۰ نیت).

از طرف دیگر تراشه رایج این روز های دنیای گوشی های هوشمند، یعنی اسنپدراگون ۷۳۰G به خوبی از پس پخش انواع بازی های مختلف در این گوشی بر می آید.

این گوشی که هر دو قاب جلویی و پشتی آن با گوریلا گلس ۵ محافظت می شود، دارای یک باتری با ظرفیت ۵۲۷۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی کرده و در طی یک ساعت کاملاً شارژ می شود.

این گوشی فاقد یک درگاه مجزا برای کارت حافظه جانبی می باشد و به همین دلیل هم در حافظه های بالایی همچون ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ به بازار عرضه شده که به خوبی پاسخگوی نیاز های کاربر خواهد بود.

۹. Redmi Note 8 Pro

در سالهای اخیر کمپانی شیائومی پرچم داران موفقی را روانه بازار کرده؛ اما در کنار آن ها از تولید گوشی های مقرون به صرفه و میان رده خودش هم قافل نشده.

یکی از بهترین گوشی های میان رده این کمپانی ردمی نوت ۸ پرو می باشد که دو سیم کارته بوده و بدنه ای درخشان و زیبا دارد.

این گوشی دارای نمایشگری از نوع ال سی دی می باشد که از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می کند و توسط گوریلا گلس ۵ هم محافظت می شود.

این نمایشگر از فرمت HDR پشتیبانی می کند و میزان نور تولیدی آن نیز از سوی کمپانی تولید کنند، ۵۰۰ نیت گزارش شده.

این گوشی از جمله معدود محصولات شیائومی است که به چیپست مدیاتک مدل Helio G90T مجهز شده.

تراشه ای که با پردازنده گرافیکی Mali-G76 هماهنگ گشته و عملکرد بسیار قابل قبولی را از خود نشان می دهد.

این گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند و علاوه بر آن از تنوع خوبی در حافظه داخلی نیز برخوردار است.

دوربین این گوشی میان رده از چهار لنز تشکیل شده که شامل یک لنز ۶۴ و ۸ و دو لنز ۲ مگاپیکسلی می باشد.

دوربین سلفی نیز که از کیفیت اچ دی ار پشتیبانی می کند، ۲۰ مگاپیکسلی می باشد.

در بین گوشی های میان رده یکی از مهمترین فاکتور های قابل بررسی، میزان ظرفیت باتری آن هاست که در خصوص این گوشی شیائومی ظرفیتی معادل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته که عددی کاملاً مناسب و معقول به نظر می رسد.

 

۱۰. Redmi 8

گوشی ردمی ۸ نمونه کامل یک گوشی اقتصادی و کاربردی است که در جمع بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار موبایل قرار گرفته.

این گوشی که طراحی بسیار ساده و مینیمالی برای آن در نظر گرفته شده دارای یک نمایشگر از نوع ال سی دی است که ۶٫۲۲ اینچی بوده و رزولوشنی برابر ۱۵۲۰*۷۲۰ دارد.

شیائومی برای این سری از گوشی های ردمی خود تراشه اسنپدراگون ۴۳۹ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵ را به خدمت گرفته.

دوربین این گوشی از نوع ساده بوده و ۱۲ مگاپیکسلی است که در کنار یک سنسور ۲ مگاپیکسلی جهت تشخیص بهتر عمق میدان قرار گرفته و دوربین سلفی ردمی ۸ نیز ۲۰ مگاپیکسلی می باشد.

این گوشی برای افرادی که بیشتر وقت خود را دور از خانه می گذرانند و دسترسی همیشگی به پاوربانک یا شارژ ندارند بسیار مناسب می باشد؛ چرا که ظرفیت باتری ردمی ۸، ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و به راحتی پاسخگو نیاز های روزانه کاربر می باشد.

چهار گوشی هوشمند شیائومی مجهز به تکنولوژی ۵G برای تمام مشتریان

این روزها تعداد گوشی‌های هوشمند ۵G افزایش یافته و این تکنولوژی روزبه‌روز در حال گسترش است. در حال حاضر علاوه بر اینکه شاهد این فناوری در گوشی‌های پرچمدار هستیم، در بسیاری از گوشی‌های ارزان‌ قیمت نیز این تکنولوژی ارائه شده تا نیاز کاربران به اینترنت برطرف شود. اما ارائه فناوری ۵G در محصولات شیائومی با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد و محصولات بیشتری از سوی شیائومی با قابلیت ۵G ارائه شده‌اند. در ادامه به معرفی چهار گوشی هوشمند شیائومی که مجهز به تکنولوژی ۵G بوده و برای تمام گرو‌ه‌های مشتریان طراحی شده‌اند، خواهیم پرداخت.

گوشی هوشمند ردمی ۹ (Redmi 9)

Redmi 9 یک گوشی با قیمت ۱۴۱ دلار است و در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار دارد. شاید ارائه قابلیت ۵G در این گوشی عجیب باشد اما باید اشاره کنیم که این فناوری در ردمی ۹ وجود دارد. ردمی ۹ با چنین قیمتی بهترین عملکرد را در اختیار کاربران قرار داده و یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی است. این گوشی هوشمند همچنین از حسگر اثر انگشت نیز بهره برده و در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده بهترین کارایی را دارد. Redmi 9 همچنین به باتری بزرگ ۵۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۸ وات مجهز شده است.

گوشی هوشمند ردمی کی ۳۰ (Redmi K30)

Redmi K30 اولین گوشی ۵G با قیمت ۱۹۹۹ یوان (۲۸۳ دلار) بود که اکنون قیمت آن به حدود ۱۵۰۰ یوان (۲۱۲ دلار) کاهش یافته است. در واقع این گوشی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایی است که که با فناوری ۵G در اختیار کاربران قرار گرفته است. این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 765G بوده و نمایشگر آن ۱۲۰ هرتزی است. از سوی دیگر ظرفیت باتری Redmi K30 نیز تا ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند ردمی K30 پرو (Redmi K30 Pro)

برای کاربرانی که به دنبال یک محصول پرچمدار اما مقرون‌به‌صرفه هستند، قطعاً Redmi K30 Pro یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این گوشی مجهز به پردازنده پرچمدار Snapdragon 865 است. از سوی دیگر قدرت داخلی، بدنه و ظاهر Redmi K30 Pro نیز قابل توجه بوده و از طراحی بسیار زیبای بهره برده است. Redmi K30 Pro همچنین از دوربینی پیشرفته در سطح پرچمدار برخوردار بوده است. در نهایت باید اشاره کنیم که این محصول با قابلیت ۵G به عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

گوشی هوشمند شیائومی می ۱۰ پرو (Xiaomi Mi 10 Pro)

با سری Mi 10، شیائومی تصمیم گرفت تا رسماً وارد بازار پرچمداران سطح بالا شود. گوشی‌ هوشمند Mi 10 Pro اولین گزینه‌ای است که توسط این شرکت ارائه شده است. قیمت اولیه این گوشی هوشمند نزدیک به ۵۰۰۰ یوان (۷۰۷ دلار) بوده که برای شیائومی بی‌سابقه است. خوشبختانه، پیکربندی این گوشی جدید شیائومی کاملاً شایسته این قیمت است و از طراحی استاندارد و زیبایی برخوردار است. صفحه نمایش این گوشی بی‌نظیر بوده و نرخ نوسازی نمایشگر ۹۰ هرتز است. Xiaomi Mi 10 Pro به پردازنده Snapdragon 865 مجهز شده و همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری دارد که از شارژ سریع ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند مجهز به فناوری ۵G است و بهترین عملکرد را در این زمینه در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

نسخه ۶۴ گیگابایت شیائومی ردمی ۸A Dual راهی بازار شد

شیائومی به عنوان محبوب‌ترین برند در صنعت گوشی‌های هوشمند شناخته شده و همواره به دلیل استراتژی مقرون‌به‌صرفه بودن محصولات خود، بسیار مشهور بوده است. در میان چهار تلفن هوشمند شیائومی، سه مدل از محصولات Redmi قرار دارند که بسیار مقرون به صرفه هستند. در نهایت اگرچه شیائومی می ۱۰ پرو کمی گران‌قیمت است اما ارزش خرید بالایی دارد و دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

معرفی ۵ گوشی پرفروش شیائومی ۲۰۲۰ 

۱. معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro m1906g7G دو سیم‌ کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت

نقد و بررسی اجمالی

Xiaomi Redmi Note 8 Pro m1906g7G Dual SIM 64GB Mobile Phone
گوشی مدل «Redmi Note 8 Pro» از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با ۴ دوربین در پشت گوشی و پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶.۵۳ اینچی‌اش، حدود ۳۹۵ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت ۸ پرو شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت ۸ پرو بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8 Pro مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. اما این پایان کار نیست؛ ۴ دوربین که در آن‌ها سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۵.۰، نسخه­‌ی ۹.۰ از اندروید و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی Helio G90T مدیاتک بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Redmi Note 8 Pro محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد.

ردمی نوت ۸ پرو؛ برای داشتن گوشی خوب زیاد هزینه نکنید

شیائومی همیشه گوشی‌‌هایی راهی بازار می‌کند که نسبت به پولی که برای آن می‌پردازید، ویژگی‌های بسیار جذابی را پیش روی شما قرار می‌دهند. یکی دیگر از گوشی‌‌های خوش ساخت این شرکت «ردمی نوت ۸ پرو» است. این تلفن همراه هوشمند از بدنه‌ای شیشه‌ای بهره می‌برد و رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آن هم نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند. مخصوصا رنگ سبز آن که واقعا فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

صفحه نمایش و طراحی ردمی نوت ۸ پرو

شیائومی برای گوشی ردمی نوت ۸ از یک صفحه نمایش IPS استفاده کرده است. دوست داشتیم که صفحه نمایش OLED برای این گوشی استفاده می‌شد که چنین چیزی رخ نداده است. در حالی که صفحه نمایش کیفیت شگفت‌انگیزی ندارد، همه چیز را خوب نشان می‌دهد. صفحه نمایشی که به اندازه کافی روشن و درخشان است و می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها را به نمایش دراورد. این صحفه نمایش کنتراست مناسبی هم دارد. به هر حال اگر به دنبال صفحه نمایشی هستید که رنگ‌ها را به شدت قوی نشان دهد، نباید به سمت این محصول بیایید. کیفیت صفحه نمایش زمانی مشخص می‌شود که شما این گوشی را در حالت «تاریک» قرار می‌دهید. میزان کنتراست آنقدر بالا است که صفحه نمایش رنگ مشکی را به خوبی نشان می‌دهد و دیگر رنگ سیاه به صورت خاکستری تیره نشان داده نمی‌شود. البته شیائومی این امکان را در اختیار کاربران قرار داده که بتوانند قدرت نمایش رنگ‌ها در این گوشی را تغییر دهند. می‌توانید رنگ‌ها را سردتر یا گرم‌تر کنید. گزینه‌های مختلفی هم برای تنظیم کنتراست در اختیار خواهید داشت.

باتری ردمی نوت ۸ پرو

گوشی ردمی نوت ۸ پرو در قسمت باتری عملکرد خوب و قابل قبولی دارد. اگر میزان روشنایی صفحه نمایش را روی حداکثر قرار ندهید، باتری در طول روز می‌تواند گوشی را روشن نگه‌دارد. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. همین موضوع باعث شده که بتوانید باتری گوشی را خیلی سریع شارژ‌کنید. شیائومی ادعا کرده که باتری این گوشی را می‌توان در مدت دو ساعت کامل شارژ کرد. البته که زمان چندان کمی هم به حساب نمی‌آید. با این حال می‌توانید با نیم‌ ساعت شارژ ۳۵ درصد ظرفیت باتری را شارژ کنید. در مدت زمان یک ساعت هم ۶۵ درصد ظرفیت باتری شارژ می‌شود.

نوع استفاده‌ای که از گوشی می‌کنید روی طول عمر باتری هم تاثیر می‌گذارد. اگر میزان نور صفحه نمایش را زیاد کنید و از اینترنت موبایل استفاده کنید و به عکاسی هم مشغول شوید، باتری عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهد و نیاز دارید که آن را سریع شارژ‌ کنید.

پشتیبانی از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا ردمی نوت ۸ پرو

در حالی که جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا از روی بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار بازار حذف شده، دیدن آن روی گوشی ردمی نوت ۸ پرو جالب و خوشحال کننده است. کیفیت صدای این گوشی با هدفون بسیار خوب است. حتی اگر از هدفون سیم هم برای این گوشی استفاده نکنید، کیفیت صدایی که روی هدفون بی‌سیم می‌شنوید هم در سطح خیلی خوبی قرار دارد. تنها مشکل این گوشی در زمینه پخش صدا، می‌تواند بلندگوی مونوی آن باشد. تنها یک بلندگو برای خود گوشی در نظر گرفته شده که گرچه کیفیت خوبی دارد، اما صدای آن چندان بلند نیست. همین موضوع باعث شده که گوش دادن به موسیقی با هدفون تجربه بهتری به شما منتقل کند.

عملکرد ردمی نوت ۸ پرو

گوشی شیائومی درمی نوت ۸ پرو به تراشه مدیاتک Helio G90T مجهز شده است. تراشه‌ای که روی آن پردازنده دو هسته‌ای Cortex-A76 و پردازنده شش هسته‌ای Cortex-A55 دیده می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 هم روی این تراشه استفاده شده است. ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آیند.

سخت افزار این گوشی را نمی‌توان با محصولات پرچم‌دار بازار مقایسه کرد؛ اما این موضوع دلیلی بر ضعیف بودن ردمی نوت ۸ پرو نیست. عملکرد تراشه Helio G90T به خوبی با عملکرد تراشه اسنپ‌دراگون ۷۳۰ برابری می‌کند و حتی بهتر است. استفاده از چنین سخت‌افزاری باعث شده که بتوانید با این تلفن همراه هوشمند به تجربه جدیدترین بازی‌های روز بپردازید. می‌توانید بازی‌هایی مانند پابجی و فورتنایت را با کیفیت نسبتا خوبی تجربه کنید. البته شاید کمی افت‌فریم را در بازی مشاهده کنید. سخت افزار در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه هوشمند به راحتی از پس کارهای روزانه مانند گشت و گذار در اینترنت و تماشای ویدیو بر می‌آید.

دوربین ردمی نوت ۸ پرو

شیائومی چهار دوربین پشت روی این گوشی قرار داده است. دوربین اصلی از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 بهره می‌برد. این سنسور می‌تواند با زاویه ۷۹ درجه عکاسی کند. دوربین دوم این تلفن همراه هوشمند سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 دارد. این سنسور توانایی این را دارد که با زاویه ۱۲۰ درجه عکاسی کند. سنسور بعدی این گوشی ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنسور بعدی هم ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ‌F/2.2 است که برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوربین‌های ردمی نوت ۸ پرو عملکرد نستبا خوبی دارند. نه خیلی عالی هستند و نه خیلی شما را ناامید می‌کنند. سنسور اصلی این گوشی در زیر نور خورشید، عکس‌های بسیار خوب و پرجزییاتی را ثبت می‌کند. عکس‌هایی که از کنتراست خوبی هم بهره می‌برند. البته زمانی که عکس‌ها را مشاهده می‌کنید، شاهد درخشانی زیاد آن‌ها خواهید بود؛ اما رنگ‌ها اغراق شده نیستند و همه چیز تقریبا طبیعی به نمایش در می‌آید. با سنسور اصلی این گوشی می‌توانید در نور کم هم عکاسی کنید. اگر در نور کم بتوانید کاملا بدون لرزش عکاسی کنید، قطعا عکس خوبی را در اختیار خواهید داشت. حالت عکاسی در شب این دوربین کیفیت خوبی دارد، اما باید از سوژه‌هایی در شب عکاسی کنید که بسیار مشخص و واضح هستند.

عکاسی با سنسور زاویه باز این گوشی در روز هم بسیار جذاب است. می‌توانید عکس‌هایی را ثبت کنید که محیط زیادی را به تصویر کشیده‌اند. با این حال عملکرد سنسور زاویه باز در شب خوب نیست. چرا که نور کمی جذب می‌کند و نمی‌تواند عکس‌های پرچزییات و مشخصی را به نمایش در بیاورد. سنسور ماکرو و سنسور پرتره این گوشی هم در محیط‌های تاریک عملکرد خوبی ندارند. با سنسور ماکرو می‌توانید عکس‌‌های جالبی از فاصله بسیار نزدیک ثبت کنید. البته میزان جزییات در این عکس‌ها چندان بالا نیست، چرا که سنسور چندان قدرتمندی هم برای عکاسی ماکرو در نظر گرفته نشده است.

عکاسی سلفی با این گوشی تجربه جالبی به همراه دارد. دوربین جلو یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارد که در نور خورشید و محیط‌های پر نور عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند؛ اما این سنسور در محیط‌های کم نور عکس‌های پرنویزی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

دوربین اصلی گوشی ردمی نوت ۸ پرو زوم یا بزرگنمایی تا دو برابر را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. زوم دیجیتالی‌ای که از داخل اپلیکیشن گوشی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

در حالت کلی ویژگی HDR روی دوربین‌ها خوب عمل می‌کند، مخصوصا روی دوربین واید. دوربین‌‌‌ها کمی در نمایش سایه‌ها مشکل دارند و مشکلاتی هم در دامنه دینامیک دوربین دیده می‌شود. به همین دلیل سایه‌ها در برخی عکس‌ها چندان خوب به نظر نمی‌رسد.

بسیار ارزشمند؛ ردمی نوت ۸ پرو

برای داشتن شیائومی ردمی نوت ۸ پرو لازم نیست زیاد هزینه کنید. این گوشی امکانات خوبی را پیش روی شما قرار می‌دهد. امکاناتی که بسیاری از آن‌ها را تنها روی گوشی‌‌های رده بالا مشاهده خواهید کرد. با این حال عملکرد دوربین‌های این گوشی در محیط‌های تاریک چندان خوب نیست، اما قطعا در روز و محیط‌های روشن‌تر می‌توانید عکس‌های خوبی با این گوشی ثبت کنید. قدرت سخت افزاری و عملکرد باتری این تلفن همراه هوشمند هم مناسب کارهای روزانه و حتی کارهای نیمه سنگین است.

۲. معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T M1908C3XG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت

نقد و بررسی اجمالی
Xiaomi Redmi Note 8T M1908C3XG Dual SIM 64GB Mobile Phone
گوشی مدل «Redmi Note 8T» در واقع نسخه اروپایی گوشی Redmi Note 8 است از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است. سری Note شیائومی نیاز به معرفی ندارند و عملکرد مطلوب در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها را به محصولاتی محبوب تبدیل کرده است. این محصول هم با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶.۳ اینچی‌اش، حدود ۴۰۹ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت ۸T شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت ۸T بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8T مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. اما این پایان کار نیست؛ ۴ دوربین که در آن‌ها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۵.۰، نسخه­‌ی ۹.۰ از اندروید و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی SDM665 Snapdragon 66کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Redmi Note 8T محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد.

مقدمه
شیائومی یکی از معتبرترین برندهایی ست که در زمینه تولید گوشی فعالیت دارد. این برند علاوه بر گوشی پرچم‌دار، در زمینه تولید گوشی میان‌رده هم فعالیت دارد. گوشی‌های میان‌رده این برند امکانات و کیفیت بالایی دارند و همین باعث شده تا شیائومی محبوبیت بالایی پیدا کند. شیائومی همیشه گوشی‌های میان‌رده خوش قیمتی را راهی بازار کرده است. با این حال این شرکت تصمیم گرفته یک گوشی میان‌رده جدید راهی بازار کند، که قیمت بهتری هم در مقایسه با دیگر گوشی‌های میان‌رده بازار دارد. اگر به دنبال یک گوشی نستبا خوب با امکانات قابل قبول و قیمت نه چندان گران هستید، می‌توانید «رد می نوت ۸T» را خریداری کنید. شاید باورتان نشود اما شیائومی برای این گوشی از ۴ دوربین اصلی استفاده کرده است. شاید این ویژگی را تنها در گوشی‌های پرچمدار ببینید. اما شیائومی برای این مدل هم از این امکانات استفاده کرده است. در ادامه بیشتر با این گوشی آشنا می‌شویم.

طراحی و ساخت گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T را می‌توان با مدل Redmi Note 8 خواهر برادر دانست. مانند تمامی گوشی‌های پرچمدار قاب جلویی و پشتی این گوشی شیشه‌ای است. استفاده از شیشه مزیت و معایب خود را دارد. از مزیت‌های شیشه می‌توان به یکدست بودن و زیبایی اشاره کرد. برای بالا بردن مقاومت و استحکام این گوشی، شیائومی از محافظ Gorilla Glass استفاده کرده که این محافظ باعث شده تا مقاومت این مدل افزایش یابد. این فناوری توسط شرکت Corning Inc ابداع شده است. گوریلا گلس نوعی شیشه است که از ماده‌ای به نام قلیا آلومینو سیلیکات که از ترکیب عناصری مانند آلومینیوم، سیلیکون و اکسیژن ساخته می‌شود. نسل پنجم این محافظ با هدف مقاومت بیشتر در مقابل نشت قطرات و با قدرت چهار برابری نسبت به محافظ‌های قبلی آماده و عرضه شد. آزمایشات آزمایشگاهی شرکت کورنینگ نشان داد که نسل پنجم تا ارتفاع ۱٫۶ متری در مقابل قطرات جان سالم به در می‌برد. بر خلاف Redmi Note 8، این مدل فریم پلاستیکی دارد.

برای گوشی رد می نوت ۸T از صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی استفاده شده است. صفحه نمایشی که حاشیه‌های بسیار کمی دارد و بیشتر فضای روی گوشی را در بر گرفته است. با این حال لبه پایینی گوشی حاشیه‌ بیشتری در مقایسه با لبه بالایی دارد. این موضوع کمی ظاهر گوشی را خراب کرده، اما چندان جلب توجه نمی‌کند. دوربین جلو هم به صورت یک نقطه کوچک در سمت بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. زمانی که این تلفن همراه هوشمند را به دست می‌گیرید، متوجه کیفیت ساخت بالای آن می‌شوید. دکمه‌های تنظیم صدا، محل قرار گرفتن سیم‌کارت و پورت USB-C با کیفیت ساخته شده‌اند و در زمان کار کردن با گوشی حس بسیار خوبی را کسب می‌کنید. از آنجایی که بدنه پشتی گوشی هم با یک لایه شیشه‌ای گوریلا گلس محافظت می‌شود، گوشی زیبایی را مشاهده می‌کنید. این زیبایی زمانی اتفاق می‌افتد که شیشه در کنار رنگ بدنه قرار میگیرد. مثلا مدل آبی رنگ این گوشی قطعا نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند. البته بدنه شیشه‌ای، گوشی را بسیار لیز کرده است. باید در حمل کردن گوشی دقت کنید تا یک وقت از دستتان لیز نخورد. یکی از دلایل استفاده از فریم پلاستیکی کاهش خطر لیز خوردن گوشی است.

صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای رد می نوت ۸T کیفیت چندان بدی ندارد، اما آنچنان هم شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. برای این مدل از پنل IPS استفاده شده است. این پنل رنگ‌ها را واقعی‌تر و بدون اغراق نمایش می‌دهد. شاید برای این گوشی کمی رنگ‌ها مات و بی روح باشد که ا توجه به قیمت انتظار چندانی نمی‌توان از این صفحه‌نمایش داشت. نمایش عکس‌‌ها و فیلم‌ها روی این صفحه نمایش در سطح قابل قبولی قرار دارد. باید به دقت تصویر خوب صفحه نمایش این گوشی هم اشاره کنیم. شیائومی از صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل استفاده کرده است. با توجه به اندازه صفحه نمایش، دقت تصویر مناسبی برای این محصول در نظر گرفته شده است. آیکون اپلیکیشن‌ها و نوشته‌ها با کیفیت خوبی نشان داده می‌شوند و گشت و گذار در اینترنت هم شما را اذیت نخواهد کرد. این موضوع گوشی رد می نوت ۸T را جزو محصولات بسیار روشن بازار قرار نمی‌دهد. اگر مدت زمان زیادی از روز را زیر نور خورشید کار نداشته باشید، نور صفحه نمایش برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. استفده از ناچ باعث شده تا نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این مدل به ۸۰ درصد برسد که برای گوشی در سال ۲۰۲۰ میزان استانداردی است. این نسبت به لطف استفاده از ناچ قطره‌ای است.

دوربین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T

درست است که با گوشی میان‌رده‌ای مواجه هستیم، اما شیائومی ترکیب بسیار خوبی را در قسمت دوربین انتخاب کرده است. چهار دوربین پشت برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 بهره می‌برد. دوربین بعدی به سنسور ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار باز مجهز شده است. دوربین ماکرو این گوشی هم سنسور ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 دارد و دوربین تشخیص عمق میدان هم از سنسور ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 بهره می‌برد. دوربین جلو هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 دارد. این گوشی میان‌رده با داشتن چنین سنسورهایی می‌تواند تجربه خوبی از عکاسی را به شما منتقل کند. با دوربین این گوشی می‌توانید عکس‌هایی ثبت کنید که به نمونه واقعی شباهت دارند. شاید نور برخی از عکس‌ها زیاد باشد و حتی برخی رنگ‌ها خیلی طبیعی به نظر برسند؛ اما دوربین در حالت کلی نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند. میزان ثبت جزییات در تصاویر هم در سطح قابل قبولی قرار دارد، اما خیلی بالا نیست.

کیفیت عکس‌های این گوشی آنقدری خوب است که می‌توانید به راحتی آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. سنسور زاویه باز این گوشی هم عملکرد قابل قبولی دارد و شاید یکی از بهترین سنسورهای باز در بین گوشی‌های میان‌رده باشد. تفاوت زیادی میان ثبت رنگ‌ها به وسیله این سنسور با سنسور اصلی دوربین گوشی مشاهده نخواهید کرد. هر دو سنسور کمی عکس‌ها را درخشان‌تر از چیزی که مشاهده می‌کنید، ثبت می‌کنند. باید به این موضوع اشاره کنیم با توجه به پولی که برای این گوشی پرداخت می‌کنید، دوربین آن عملکرد بسیار خوبی دارد. سنسور ماکرو یکی از ویژگی‌های جذاب این تلفن همراه هوشمند است. با این سنسور می‌توانید از فاصله بسیار نزدیک عکاسی کنید. با فاصله دو سانتی‌متری از سوژه مورد نظر می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کنید. البته این سنسور نمی‌تواند عکس پرجزییاتی ثبت کند، اما به شما اجازه می‌دهد که عکس‌های خلاقانه و جذابی از زاویه‌های مختلف ثبت کنید. عملکرد سنسور ماکرو این گوشی زمانی نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند که از آن در محیط‌هایی با نور کم استفاده می‌کنید. به راحتی می‌توانید از آیتم‌های مختلف در شرایط نوری مختلف با این سنسور عکاسی کنید. استفاده از سنسور تشخیص عمق میدان هم باعث شده بتوانید عکس‌‌های پرتره خوبی ثبت کنید. البته نباید عکس‌های پرتره این گوشی را با پرچم‌دارهای بازار مقایسه کنید.

دوربین شیائومی رد می نوت ۸T توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم برثانیه را دارد. فیلم‌ها کیفیت خوبی دارند، اما همچنان کمی درخشان به نظر می‌رسند. اگر به عکاسی سلفی هم علاقه‌مند باشید، این تلفن همراه هوشمند، می‌تواند برای شما مناسب باشد. دوربین سلفی عکس‌های طبیعی و باکیفیتی ثبت می‌کند.

عملکرد گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T

شیائومی برای این گوشی هوشمند از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۵ استفاده کرده است. این تراشه با معماری ۱۱ نانومتری ساخته شده و قدرت تقریبا خوبی هم دارد. این تراشه باعث شده که عملکرد گوشی در انجام دادن کارهای روزمره مناسب باشد. تقریبا کاری نیست که این تراشه نتواند آن را انجام دهید. حتی می‌توانید روی این گوشی بازی‌هایی مانند پابجی را با کیفیت مناسبی تجربه کنید. البته در زمان اجرای این بازی شاهد کمی افت فریم خواهید بود. با این گوشی به راحتی می‌توانید به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. محصولی که برای گشت و گذار در اینترنت مناسب است و می‌تواند بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین را هم اجرا کند. ۴ گیگابایت رم برای رد می نوت ۸T در نظر گرفته شده که سرعت اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را بالا برده است. شیائومی ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته است. اگر فکر می‌کنید که این مقدار حافظه داخلی نیاز شما را پاسخ نمی‌دهد، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید. می‌توانید از کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایت روی این محصول استفاده کنید.

باتری گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T

داشتن باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این گوشی میان‌رده به حساب می‌آید. باتری به راحتی یک روز گوشی را روشن نگه می‌دارد. در طول روز می‌توانید چند ساعت ویدیوی آنلاین تماشا کنید، موسیقی گوش کنید و به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و حتی به کلی ایمیل جواب دهید و باز هم شاهد باشید که گوشی باتری دارد. بزرگ‌ترین ویژگی باتری این گوشی پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات است. به وسیله این ویژگی می‌توانید درصد قابل توجهی از ظرفیت باتری گوشی را در مدت زمان کمی شارژ کنید.

جمع‌بندی
بی تردید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های میان رده است. استفاده از دوربین ۴ گانه باعث شده تا ارزش خرید این مدل افزایش یابد. این مدل صفحه‌نمایش بزرگی دارد و همین باعث شده تا استفاده به وسیله یک دست کمی مشکل باشد. کیفیت نمایش رنگ‌ها در این صفحه‌نمایش با توجه به قیمت مناسب است. عملکرد سخت‌افزاری این گوشی در کنار سیستم‌عامل اندروید نسخه ۹.۰ مناسب است.

۳. معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8A M1908C3KG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت

نقد و بررسی اجمالی
Xiaomi Redmi 8A M1908C3KG Dual SIM 32GB Mobile Phone
گوشی مدل «Redmi 8A» از سری محصولات مقرون‌به‌صرفه شرکت مطرح شیائومی است که با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول با صفحه‌نمایش بدون حاشیه روانه بازار شده است، نمایشگر آن رزولوشن HD دارد و در اندازه‌ی ۶.۲ اینچی‌اش، حدود ۲۷۱ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت ۸ ای شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای جذاب از جنس پلاستیک قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای زیبا به ردمی جدید بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول که با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا حدی گوشی در برابر خط‌وخش ایمن کرده است. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi 8A دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است که در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌ است. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۴.۲، نسخه­‌ی ۹.۰ از اندروید و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی Snapdragon 439 کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی قرارگرفته تا گوشی بتواند از پس کارهای معمول و روزمره برآید. گوشی Xiaomi Redmi 8A محصولی زیبا و مقرون‌به‌صرفه است که برای انجام کارهای روزمره و استفاده معمول روانه بازار شده است.

یک دنیا انرژی در یک میان رده!
شیائومی شرکتی است که توانسته به رقیبی سرسخت برای سایر شرکت ها مثل سامسونگ و حتی اپل تبدیل شود که با عرضه گوشی های مختلفی توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب نماید. یک از گوشی های میان رده این شرکت چینی، Redmi 8A است که عنوانی بهتر از یک دنیا انرژی نمی توان در وصف این گوشی به کار برد. چون که یکی از ویژگی های شاخص این گوشی، به کار بردن یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است که مدت زمان زیادی می تواند انرژی در خود ذخیره نگه دارد. در ادامه خواهیم دید که این میان رده چه عملکردی از خود نشان داده است.

طراحی و ظاهر Xiaomi Redmi 8A M1908C3KG Dual SIM 32GB

بزرگترین تفاوت را می توان در مقایسه این گوشی با برادر بزرگتر خود یعنی redmi 7A جست‌و جو کرد. در این گوشی برخلاف ۷A ، حاشیه صفحه نمایش با بدنه گوشی بسیار کاهش یافته و دوربین سلفی آن نیز از حالت کلاسیک خارج شده و به شکل ناچ در بالای صفحه نمایش قرار داده شده است. به همین دلیل در نگاه اول بسیار به گوشی های امروزی و پرچمدار نزدیک شده است و به گوشی های ارزان قیمت شبیه نیست. بدنه این گوشی همانند نسل قبلی از پلاستیک ساخته شده است. طبیعی هم به نظر می رسید چرا که شیائومی سعی داشته قیمت این گوشی بسیار ارزان باشد تا بتواند بازار هدف گسترده تری داشته باشد. اما این بدنه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و حتی در برابر لک و اثر انگشت نیز بسیار مقاوم خواهد بود چرا که شرکت سازنده در این گوشی از طرح های خاصی روی بدنه آن استفاده کرده که علاوه بر حس مطلوبی که به کاربر می دهد، بدنه این گوشی را در برابر جذب چربی و اثر انگشت مقاوم کرده و از دست سُر نمی خورد.

یکی از تفاوت های دیگر این گوشی با سری قبلی این است که جای دوربین را از گوشه به قسمت وسط قاب منتقل کرده که باعث شده ظاهر این گوشی بسیار امروزی تر به نظر آید. تغییر دیگری که در بخش طراحی این گوشی انجام شده، استفاده از درگاه USB-C به عنوان درگاه اتصال این گوشی است و همانند بسیاری از گوشی های میان رده و پایین رده از درگاه منسوخ microUSB استفاده نشده است. این گوشی در حدود ۱۸۸ گرم وزن دارد که نسبت به اندازه صفحه نمایش در آن طبیعی به نظر می رسد. جنس بدنه این گوشی ترکیبی از شیشه و پلاستیک است و همانند نسل قبلی خود، در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاوم خواهد بود.

صفحه نمایش Xiaomi Redmi 8A M1908C3KG Dual SIM 32GB

در این گوشی از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی استفاده شده که ظاهر آن را به گوشی پرچمدار نزدیک کرده است چرا که در نگاه اول می بینیم حاشیه با بدنه بسیار کم شده است و همینطور دوربین سلفی آن ظاهری امروزی به خود گرفته و از ناچ قطره ای در بالای این صفحه نمایش استفاده شده است. این صفحه نمایش از تکنولوژی IPS بهره برده و قادر است تا ۱۶ میلیون رنگ را به کاربر نمایش دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی ۸۱.۳ درصد و رزولوشن این صفحه ۷۲۰*۱۵۲۰ است که در دسته صفحه های HD+ قرار خواهد گرفت همچنین تراکم پیکسلی در این صفحه ۲۷۱ پیکسل در هر اینچ است که می توانست کمی بهتر باشد. کیفیت صفحه نمایش آن خوب و مطلوب است البته به دلیل ارزان قیمت بودن این گوشی نمی توان انتظار خارق العاده بودن از صفحه نمایش آن داشت.

یکی از ویژگی های اصلی این گوشی، استفاده از گوریلاگلس ۵ روی صفحه نمایش این گوشی است. این امتیاز ویژه باعث مقاوم تر شدن بدنه و مخصوصا صفحه نمایش این گوشی در برابر ضربه و خط وخش شده است. از قابلیت های ویژه به کار رفته در این صفحه، کاهش نورهای آبی آسیب زا است که تا ۲۰ درصد این نور کاهش پیدا کرده است و باعث شده بهتر بتوانید به مطالعه با آن بپردازید و چشمان شما کمتر خسته شود.

سخت افزار Xiaomi Redmi 8A M1908C3KG Dual SIM 32GB

این گوشی همانند نسل قبلی خود از تراشه اسنپدراگون ۴۳۹ که یک پردازنده ۱۲ نانومتری است، قدرت می گیرد. این پردازنده ۸ هسته ای از نوع ۶۴ بیتی است و در فرکانس های ۱.۹۵و ۱.۴۵ گیگاهرتز می تواند عمل پردازش را انجام دهد. به طور کلی این پردازنده خیلی قوی نیست و نمی توان انتظار یک گوشی قدرتمند را از آن داشته باشید. در کنار این پردازنده از تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۵ برای پردازش کارهای گرافیکی استفاده شده است که در حد معمول می تواند به کارهای کاربر پاسخ دهد. در برخی بازی ها مخصوصا بازی های سنگین دچار لگ و تاخیر می شود و حتی در هنگام جابجایی بین نرم افزارهای مختلف نیز ممکن است تاخیرهایی را مشاهده کنید. خب برای این گوشی در این رنج قیمتی چندان هم عجیب نیست و در آن اقتصادی بودن در درجه اول قرار گرفته است. همچنین در این گوشی از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده شده است که قابلیت افزایش حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت از طریق کارت حافظه را داراست. اگر بخواهیم در مورد سخت افزار به کار رفته در آن نتیجه گیری کنیم بهتر است بگوییم این گوشی برای کسانی که بیشتر کارهای عادی و روزمره با گوشی خود انجام می دهند و کارهای پردازشی و سنگین ندارند مناسب خواهد بود.

همانطور که قبلا گفته شد، در این گوشی از درگاه ارتباطی USB-C برای اتصال با دستگاه های دیگر استفاده شده که یک درگاه نسبتا جدید به حساب می آید. همچنین می توانید از نهایت سرعت در هنگام کار با اینترنت بهره ببرید چرا که این گوشی از قابلیت ۴G پشتیبانی کرده و مشکلی از این بابت ندارد. در این گوشی از میکروفون دوم استفاده شده و با حذف نویزهای مزاحم در حین مکالمه می تواند صدایی شفاف تر به کاربر تحویل دهد. این گوشی از قفل گشایی هوشمند از طریق تشخیص چهره بهره می برد که می تواند جای خالی حسگر اثر انگشت را تا حدودی پر کند.

دوربین Xiaomi Redmi 8A M1908C3KG Dual SIM 32GB

برخلاف بسیاری از گوشی های میان رده و حتی برخی پایین رده ها، در این گوشی تنها از یک حسگر برای دوربین در آن استفاده شده است. همین امر می تواند نقطه ضعف آن در برابر سایر رقبا به شمار آید. این حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تمام بار عکسبرداری و فیلم برداری را بردوش می کشد. از یک گوشی با این قیمت نباید انتظار عکسبرداری در حدو اندازه‌های یک گوشی پرچمدار را داشته باشید و دوربین این گوشی برای رفع نیازهای روزمره شما کافی است. البته به این معنی نیست که کیفیت عکس ها در این گوشی بد است. برعکس کیفیت مطلوبی دارد که در آن نقاط ضعفی نیز دیده می شود. مخصوصا اینکه در این دوربین از قابلیت زوم اپتیکال، پرتره و حتی عکسبرداری در شب خبری نیست و در نور کم نویزهای زیادی روی عکس ها مشاهده خواهد شد. در بخش دوربین سلفی این گوشی نیز از یک حسگر ۸ مگاپیکسلی به شکل ناچ روی صفحه نمایش استفاده شده است. کیفیت عکس های گرفته شده با این دوربین مطلوب و قابل قبول است البته در حد و اندازه های همین گوشی. به طور کلی اگر بسیار به عکس برداری علاقه دارید و به صورت حرفه ای می خواهید این کار را دنبال کنید، شاید بهتر باشد به دنبال گزینه های بهتری بگردید ولی اگر انتظارتان از دوربین خیلی ساده است، این گوشی می تواند تمام آن ها را پاسخگو باشد.

باتری Xiaomi Redmi 8A M1908C3KG Dual SIM 32GB

به قدرتمند ترین قسمت در این گوشی رسیدیم. جایی که شیائومی در آن از یک باتری پهن ۵۰۰۰ میلی آمپری لیتیوم پلیمری استفاده شده. همانطور که می دانید باتری های پلیمری سبکتر از باتری های یونی هستند و در دراز مدت می توانند عملکرد بهتری از خود نشان دهند. این باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری قادر است تا ۳۱ روز گوشی را به صورت آماده به کار روشن نگه دارد که عدد خارق العاده ای است و نیاز شما به شارژر را به کمترین حد خود می رساند. این باتری قادر است تا ۴۲.۵ ساعت مکالمه، ۷.۵ روز پخش موزیک، ۱۶.۵ ساعت پخش ویدیو و ۳ روز استفاده نرمال را پشتیبانی کند. همچنین ویژگی بسیار خوبی که دارد، قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی است که می توانید این شارژر را به صورت جداگانه خریداری کرده و با سرعت بیشتری باتری گوش خود را شارژ نمایید.

جمع بندی
شاید بتوان گفت باتری و جنس به کار رفته برای بدنه این گوشی، از جمله نقاط قوت بسیار خوب در این گوشی باشند و در بخش سخت افزار و دوربین نقص هایی نیز داشته باشد اما باید به این نکته توجه کرد که این اسمارتفون با قیمت بسیار پایینی عرضه شده و شما با یک قیمت مقرون به صرفه می توانید صاحب یک اسمارتفون خوب شوید.

۴. معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T M1908C3XG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

نقد و بررسی اجمالی
Xiaomi Redmi Note 8T M1908C3XG Dual SIM 128GB Mobile Phone
گوشی مدل «Redmi Note 8T» در واقع نسخه اروپایی گوشی Redmi Note 8 است از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است. سری Note شیائومی نیاز به معرفی ندارند و عملکرد مطلوب در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها را به محصولاتی محبوب تبدیل کرده است. این محصول هم با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶.۳ اینچی‌اش، حدود ۴۰۹ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت ۸T شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت ۸T بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8T مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. اما این پایان کار نیست؛ ۴ دوربین که در آن‌ها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۵.۰، نسخه­‌ی ۹.۰ از اندروید و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی SDM665 Snapdragon 66کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Redmi Note 8T محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد.
بستن

مقدمه 
شیائومی یکی از معتبرترین برندهایی ست که در زمینه تولید گوشی فعالیت دارد. این برند علاوه بر گوشی پرچم‌دار، در زمینه تولید گوشی میان‌رده هم فعالیت دارد. گوشی‌های میان‌رده این برند امکانات و کیفیت بالایی دارند و همین باعث شده تا شیائومی محبوبیت بالایی پیدا کند. شیائومی همیشه گوشی‌های میان‌رده خوش قیمتی را راهی بازار کرده است. با این حال این شرکت تصمیم گرفته یک گوشی میان‌رده جدید راهی بازار کند، که قیمت بهتری هم در مقایسه با دیگر گوشی‌های میان‌رده بازار دارد. اگر به دنبال یک گوشی نستبا خوب با امکانات قابل قبول و قیمت نه چندان گران هستید، می‌توانید «رد می نوت ۸T» را خریداری کنید. شاید باورتان نشود اما شیائومی برای این گوشی از ۴ دوربین اصلی استفاده کرده است. شاید این ویژگی را تنها در گوشی‌های پرچمدار ببینید. اما شیائومی برای این مدل هم از این امکانات استفاده کرده است. در ادامه بیشتر با این گوشی آشنا می‌شویم.

طراحی و ساخت Xiaomi Redmi Note 8T M1908C3XG Dual SIM 128GB

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T را می‌توان با مدل Redmi Note 8 خواهر برادر دانست. مانند تمامی گوشی‌های پرچمدار قاب جلویی و پشتی این گوشی شیشه‌ای است. استفاده از شیشه مزیت و معایب خود را دارد. از مزیت‌های شیشه می‌توان به یکدست بودن و زیبایی اشاره کرد. برای بالا بردن مقاومت و استحکام این گوشی، شیائومی از محافظ Gorilla Glass استفاده کرده که این محافظ باعث شده تا مقاومت این مدل افزایش یابد. این فناوری توسط شرکت Corning Inc ابداع شده است. گوریلا گلس نوعی شیشه است که از ماده‌ای به نام قلیا آلومینو سیلیکات که از ترکیب عناصری مانند آلومینیوم، سیلیکون و اکسیژن ساخته می‌شود. نسل پنجم این محافظ با هدف مقاومت بیشتر در مقابل نشت قطرات و با قدرت چهار برابری نسبت به محافظ‌های قبلی آماده و عرضه شد. آزمایشات آزمایشگاهی شرکت کورنینگ نشان داد که نسل پنجم تا ارتفاع ۱٫۶ متری در مقابل قطرات جان سالم به در می‌برد. بر خلاف Redmi Note 8، این مدل فریم پلاستیکی دارد.

برای گوشی رد می نوت ۸T از صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی استفاده شده است. صفحه نمایشی که حاشیه‌های بسیار کمی دارد و بیشتر فضای روی گوشی را در بر گرفته است. با این حال لبه پایینی گوشی حاشیه‌ بیشتری در مقایسه با لبه بالایی دارد. این موضوع کمی ظاهر گوشی را خراب کرده، اما چندان جلب توجه نمی‌کند. دوربین جلو هم به صورت یک نقطه کوچک در سمت بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. زمانی که این تلفن همراه هوشمند را به دست می‌گیرید، متوجه کیفیت ساخت بالای آن می‌شوید. دکمه‌های تنظیم صدا، محل قرار گرفتن سیم‌کارت و پورت USB-C با کیفیت ساخته شده‌اند و در زمان کار کردن با گوشی حس بسیار خوبی را کسب می‌کنید. از آنجایی که بدنه پشتی گوشی هم با یک لایه شیشه‌ای گوریلا گلس محافظت می‌شود، گوشی زیبایی را مشاهده می‌کنید. این زیبایی زمانی اتفاق می‌افتد که شیشه در کنار رنگ بدنه قرار میگیرد. مثلا مدل آبی رنگ این گوشی قطعا نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند. البته بدنه شیشه‌ای، گوشی را بسیار لیز کرده است. باید در حمل کردن گوشی دقت کنید تا یک وقت از دستتان لیز نخورد. یکی از دلایل استفاده از فریم پلاستیکی کاهش خطر لیز خوردن گوشی است.

صفحه‌نمایش Xiaomi Redmi Note 8T M1908C3XG Dual SIM 128GB

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای رد می نوت ۸T کیفیت چندان بدی ندارد، اما آنچنان هم شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. برای این مدل از پنل IPS استفاده شده است. این پنل رنگ‌ها را واقعی‌تر و بدون اغراق نمایش می‌دهد. شاید برای این گوشی کمی رنگ‌ها مات و بی روح باشد که ا توجه به قیمت انتظار چندانی نمی‌توان از این صفحه‌نمایش داشت. نمایش عکس‌‌ها و فیلم‌ها روی این صفحه نمایش در سطح قابل قبولی قرار دارد. باید به دقت تصویر خوب صفحه نمایش این گوشی هم اشاره کنیم. شیائومی از صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل استفاده کرده است. با توجه به اندازه صفحه نمایش، دقت تصویر مناسبی برای این محصول در نظر گرفته شده است. آیکون اپلیکیشن‌ها و نوشته‌ها با کیفیت خوبی نشان داده می‌شوند و گشت و گذار در اینترنت هم شما را اذیت نخواهد کرد. این موضوع گوشی رد می نوت ۸T را جزو محصولات بسیار روشن بازار قرار نمی‌دهد. اگر مدت زمان زیادی از روز را زیر نور خورشید کار نداشته باشید، نور صفحه نمایش برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. استفده از ناچ باعث شده تا نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این مدل به ۸۰ درصد برسد که برای گوشی در سال ۲۰۲۰ میزان استانداردی است. این نسبت به لطف استفاده از ناچ قطره‌ای است.

دوربین Xiaomi Redmi Note 8T M1908C3XG Dual SIM 128GB
درست است که با گوشی میان‌رده‌ای مواجه هستیم، اما شیائومی ترکیب بسیار خوبی را در قسمت دوربین انتخاب کرده است. چهار دوربین پشت برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 بهره می‌برد. دوربین بعدی به سنسور ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار باز مجهز شده است. دوربین ماکرو این گوشی هم سنسور ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 دارد و دوربین تشخیص عمق میدان هم از سنسور ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 بهره می‌برد. دوربین جلو هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 دارد. این گوشی میان‌رده با داشتن چنین سنسورهایی می‌تواند تجربه خوبی از عکاسی را به شما منتقل کند. با دوربین این گوشی می‌توانید عکس‌هایی ثبت کنید که به نمونه واقعی شباهت دارند. شاید نور برخی از عکس‌ها زیاد باشد و حتی برخی رنگ‌ها خیلی طبیعی به نظر برسند؛ اما دوربین در حالت کلی نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند. میزان ثبت جزییات در تصاویر هم در سطح قابل قبولی قرار دارد، اما خیلی بالا نیست.

کیفیت عکس‌های این گوشی آنقدری خوب است که می‌توانید به راحتی آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. سنسور زاویه باز این گوشی هم عملکرد قابل قبولی دارد و شاید یکی از بهترین سنسورهای باز در بین گوشی‌های میان‌رده باشد. تفاوت زیادی میان ثبت رنگ‌ها به وسیله این سنسور با سنسور اصلی دوربین گوشی مشاهده نخواهید کرد. هر دو سنسور کمی عکس‌ها را درخشان‌تر از چیزی که مشاهده می‌کنید، ثبت می‌کنند. باید به این موضوع اشاره کنیم با توجه به پولی که برای این گوشی پرداخت می‌کنید، دوربین آن عملکرد بسیار خوبی دارد. سنسور ماکرو یکی از ویژگی‌های جذاب این تلفن همراه هوشمند است. با این سنسور می‌توانید از فاصله بسیار نزدیک عکاسی کنید. با فاصله دو سانتی‌متری از سوژه مورد نظر می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کنید. البته این سنسور نمی‌تواند عکس پرجزییاتی ثبت کند، اما به شما اجازه می‌دهد که عکس‌های خلاقانه و جذابی از زاویه‌های مختلف ثبت کنید. عملکرد سنسور ماکرو این گوشی زمانی نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند که از آن در محیط‌هایی با نور کم استفاده می‌کنید. به راحتی می‌توانید از آیتم‌های مختلف در شرایط نوری مختلف با این سنسور عکاسی کنید. استفاده از سنسور تشخیص عمق میدان هم باعث شده بتوانید عکس‌‌های پرتره خوبی ثبت کنید. البته نباید عکس‌های پرتره این گوشی را با پرچم‌دارهای بازار مقایسه کنید.

دوربین شیائومی رد می نوت ۸T توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم برثانیه را دارد. فیلم‌ها کیفیت خوبی دارند، اما همچنان کمی درخشان به نظر می‌رسند. اگر به عکاسی سلفی هم علاقه‌مند باشید، این تلفن همراه هوشمند، می‌تواند برای شما مناسب باشد. دوربین سلفی عکس‌های طبیعی و باکیفیتی ثبت می‌کند.

عملکرد Xiaomi Redmi Note 8T M1908C3XG Dual SIM 128GB

شیائومی برای این گوشی هوشمند از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۵ استفاده کرده است. این تراشه با معماری ۱۱ نانومتری ساخته شده و قدرت تقریبا خوبی هم دارد. این تراشه باعث شده که عملکرد گوشی در انجام دادن کارهای روزمره مناسب باشد. تقریبا کاری نیست که این تراشه نتواند آن را انجام دهید. حتی می‌توانید روی این گوشی بازی‌هایی مانند پابجی را با کیفیت مناسبی تجربه کنید. البته در زمان اجرای این بازی شاهد کمی افت فریم خواهید بود. با این گوشی به راحتی می‌توانید به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. محصولی که برای گشت و گذار در اینترنت مناسب است و می‌تواند بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین را هم اجرا کند. ۴ گیگابایت رم برای رد می نوت ۸T در نظر گرفته شده که سرعت اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را بالا برده است. شیائومی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته است. اگر فکر می‌کنید که این مقدار حافظه داخلی نیاز شما را پاسخ نمی‌دهد، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید. می‌توانید از کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایت روی این محصول استفاده کنید.

باتری Xiaomi Redmi Note 8T M1908C3XG Dual SIM 128GB

داشتن باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این گوشی میان‌رده به حساب می‌آید. باتری به راحتی یک روز گوشی را روشن نگه می‌دارد. در طول روز می‌توانید چند ساعت ویدیوی آنلاین تماشا کنید، موسیقی گوش کنید و به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و حتی به کلی ایمیل جواب دهید و باز هم شاهد باشید که گوشی باتری دارد. بزرگ‌ترین ویژگی باتری این گوشی پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات است. به وسیله این ویژگی می‌توانید درصد قابل توجهی از ظرفیت باتری گوشی را در مدت زمان کمی شارژ کنید.

جمع‌بندی
بی تردید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های میان رده است. استفاده از دوربین ۴ گانه باعث شده تا ارزش خرید این مدل افزایش یابد. این مدل صفحه‌نمایش بزرگی دارد و همین باعث شده تا استفاده به وسیله یک دست کمی مشکل باشد. کیفیت نمایش رنگ‌ها در این صفحه‌نمایش با توجه به قیمت مناسب است. عملکرد سخت‌افزاری این گوشی در کنار سیستم‌عامل اندروید نسخه ۹.۰ مناسب است.

۵. معرفی گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9T M1903F10G دو سیم‌ کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت

 

نقد و بررسی اجمالی
Xiaomi Mi 9T M1903F10G Dual SIM 64GB Mobile Phone
پس از عرضه گوشی Mi 9، شیائومی مدل متوازن و خوش‌ساختی را از این خانواده به نام «Mi 9T» به بازار عرضه کرد. صفحه‌نمایش گوشی موبایل مدلMi 9T در اندازه ۶.۳۹ روانه بازار شده است. این صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه است و در هیچ جایی از آن اثری از بریدگی یا حفره دوربین سلفی وجود ندارد. دوربین سلفی این محصول دارای موتوری است که در هنگام سلفی گرفتن این دوربین را از قاب بالای گوشی بالا می‌کشاند. این محصول دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش است و با طراحی درخشان تولید شده است. صحفه‌نمایش می ۹T با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 5 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظ می‌شود. ویژگی دیگر Xiaomi Mi 9T در رنگ‌های متنوع و بدنه‌ای بسیار زیبا روانه بازار شده است. اما این پایان کار نیست؛ سه دوربین که در یکی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و در دوتای دیگر حسگرهای ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارند، مجموعه دوربین‌‌های این محصول را شامل می‌شوند. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های ۴G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی ۵.۰، نسخه­‌ی ۹.۰ از اندروید و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. این محصول امکان شارژ ۱۸ واتی دارد که در نهایت سرعت شارژ نسبتاً سریعی را برای این محصول به همراه دارد. ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی Snapdragon 730 کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Mi 9T محصولی بسیار زیباست که با پورت USB-C و امکانات به‌روز روانه بازار شده است و می‌توان اررزش خرید بالایی برای آن قائل شد.

 

خوش قیمت با ویژگی‌های پرچم‌دار
یکی از گوشی‌های جذاب و خوش قیمت شیائومی، Mi 9T نام دارد. محصولی که جزو گوشی‌های میان‌رده بازار قرار می‌گیرد، اما ویژگی‌های خوبی دارد که آن را به محصولات پرچم‌دار بازار نزدیک می‌کند.

طراحی Xiaomi Mi 9T M1903F10G Dual SIM 64GB

گوشی شیائومی Mi 9T ابعاد مناسبی دارد و از ضخامت قابل قبولی هم برخوردار است. باید به این موضوع اشاره کنیم که این تلفن همراه هوشمند تنها ۱۹۱ گرم وزن دارد و به راحتی در دست قرار می‌گیرد. این گوشی میان‌رده بدنه‌ای فلزی دارد که شیشه‌ روی آن قرار گرفته است. سنسور تشخیص اثر انگشت آن زیر صفحه نمایش قرار گرفته و دوربین سلفی ان به صورت «پاپ آپ» یا «بالا جهنده» طراحی شده است. پشتیبانی از پورت USB-C و داشتن جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا هم از دیگر امکانات این گوشی به شمار می‌روند. با یک نگاه ساده متوجه می‌شوید که Mi 9T ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد و دقیقا خود را در قالب یک محصول پرچم‌دار نشان می‌دهد. داشتن سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش با دوربین سلفی پاپ آپ چیزی نیست که روی همه گوشی‌های میان‌رده بازار مشاهده کنیم. این تکنولوژی‌ها در حال حاضر روی تعدادی معدود از گوشی‌های پرچم‌دار بازار دیده می‌شوند و حالا شیائومی کاری کرده که بتوان روی یک گوشی میان‌رده هم از امکانات جدید استفاده کرد. تازه وقتی بدانید که این گوشی در رنگ‌های مختلفی راهی بازار شده که هر کدام به شکلی خاص نظر کاربران را به سمت خود جلب می‌کنند، بیش از پیش به آن علاقه‌مند می‌شوید.

شیائومی خیلی تلاش کرده که این تلفن همراه هوشمند بسیار خوش دست باشد. مثلا قاب پشتی این گوشی کمی خمیده طراحی شده تا بهتر در دست کاربر قرار بگیرد. استفاده از فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای هم حس خوبی به کاربران منتقل می‌کند و کاری می‌کند که احساس کنید یک محصول بسیار باکیفیت را در اختیار دارید؛ اما این گوشی دو مشکل بزرگ دارد. اثر انگشت به سرعت روی بدنه پشتی آن قابل دیدن است. قاب شیشه‌ای گوشی با سرعت زیادی اثر انگشت را به خود جذب می‌کند. مشکل دیگر هم این است که قاب شیشه‌ای، بدنه را به شدت لیز کرده است. این احتمال وجود دارد که گوشی به راحتی از دست کاربر لیز بخورد و در برخورد با زمین آسیب ببیند.

سنسور تشخیص اثر انگشت که زیر صفحه نمایش قرار گرفته، بسیار سریع عمل می‌کند و مشکل خاصی در تشخیص اثر انگشت کاربران ندارد. حالا وقتی دوربین پاپ آپ این گوشی را هم مشاهده می‌کنید، متوجه می‌شوید که طراحی Mi 9T فوق‌العاده است.

جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدای این گوشی در بالای آن قرار گرفته است. شاید مکان این پورت بد باشد، اما دیدن اینکه می‌توان روی MI 9T از هدفون استفاده کرد بسیار حس خوبی به کاربران منتقل می‌کند. در پشت گوشی هم با طراحی جالبی رو‌به‌رو می‌شوید. دور دوربین‌ پشت یک حلقه قرمز را مشاهده می‌کنید.

صفحه نمایش Xiaomi Mi 9T M1903F10G Dual SIM 64GB

گوشی شیائومی Mi 9T از صفحه نمایش ۶٫۳۹ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایشی که با نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ ساخته شده و از تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ برخوردار است. این صفحه نمایش AMOLED با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

صفحه نمایش یکی از چیزهایی است که این تلفن همراه هوشمند را بهتر کرده است. صفحه نمایشی بزرگ و درخشان که کیفیت خوبی هم دارد. صفحه نمایش AMOLED این گوشی باعث می‌شود که رنگ مشکی عمیق‌تر نشان داده شود و میزان کنتراست بسیار بالا باشد. میزان روشنایی و نمایش رنگ‌ها هم در سطح خوبی قرار دارد. از دیگر خوبی‌های این صفحه نمایش این است که هیچ گونه بریدگی تا «ناچ» در آن دیده نمی‌شود. یک صفحه نمایش بزرگ که سرتاسر روی گوشی را شامل شده است. حاشیه‌های بسیار کم صفحه نمایش به زیبایی‌های گوشی اضافه کرده است. صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند ۴۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند که باعث شده در محیط‌های باز بتوانید محتوای صفحه نمایش را به خوبی مشاهده کنید.

عملکرد Xiaomi Mi 9T M1903F10G Dual SIM 64GB

شیائومی سخت‌افزار خوبی را برای Mi 9T در نظر گرفته است. این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۳۰ برخوردار است. تراشه‌ای از دو پردازنده Kyro 470 Gold با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ پردازنده Kryo 470 Silver با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. در کنار این پردازنده‌ها، پردازنده گرافیکی Adreno 618 هم قرار گرفته است. این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. یکی از نقاط ضعف گوشی هم این است که از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند.

استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۳۰ باعث شده که این گوشی به جای اینکه یک گوشی پرچم‌دار باشد، در سطح محصولات میان‌رده بازار قرار بگیرد. البته قیمت نهایی گوشی هم به شکل خوبی کاهش پیدا کرده تا افراد بیشتری بتوانند آن را خریداری کنند. البته استفاده از یک تراشه قدرتمند برای خیلی از کاربران مهم نیست. چرا که در انجام کارهای روزمره، تفاوت اسنپ‌دراگون ۷۳۰ و اسنپ‌دراگون ۸۵۵ برای خیلی‌ها احساس نمی‌شود. این گوشی به خوبی می‌تواند اکثر بازی‌های روز را با کیفیت خوبی اجرا کند. به راحتی می‌توانید با شیائومی Mi 9T بازی‌هایی مانند پابجی، ماینکرفت و آسفالت ۹ را بازی کنید.

باتری Xiaomi Mi 9T M1903F10G Dual SIM 64GB

شیائومی Mi 9T از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۱۸ وات هم برخوردار است. ظرفیت باتری این تلفن همراه هوشمند به اندازه‌ای خوب است که برای انجام کارهای مختلف کاربران را همراه می‌کند. اگر با گوشی چند ساعتی بازی کنید، چند ساعتی ویدیو ببینید و چند ساعتی به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، تا ۱۱ ساعت می‌توانید با آن کار کنید. رابط کاربری گوشی هم در بسیاری موارد برنامه‌هایی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید که را غیرفعال می‌کند تا باتری کمتری مصرف شود.

دوربین Xiaomi Mi 9T M1903F10G Dual SIM 64GB

در پشت این گوشی سه دوربین مشاهده می‌کنید. دوربین اول از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.7 بهره می‌برد. دوربین دوم سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 دارد و دوربین سوم از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی واید با دیافراگم F/2.4 برخوردار است. دوربین جلوی این گوشی هم سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 دارد.

ترکیب این سه دوربین پشت، گوشی شیائومی Mi 9T را به محصولی عالی تبدیل کرده که نیاز کاربران به دوربین روی گوشی را به خوبی پاسخ می‌دهد. دوربین این تلفن همراه هوشمند عکس‌های طبیعی و زنده‌ای ثبت می‌کند. چیزی که تقریبا روی گوشی‌های ارزان قیمت بازار مشاهده نمی‌کنیم. رنگ عکس‌ها به شرایط واقعی بسیار نزدیک هستند و کاملا می‌توانند احساس همان صحنه را به کاربران منتقل کنند. اگر در زمان عکاسی ویژگی HDR را هم فعال کنید، در برخی عکس‌ها می‌توانید جزییات بیشتری هم مشاهده کنید. با این حال این گوشی در زمان عکاسی در نور کم با مشکلاتی مواجه می‌شود و کیفیت عکس‌ها کاهش پیدا می‌کند. در نور کم شاهد نویز در عکس‌ها خواهید بود و جزییات هم در عکس‌ها کم می‌شود. عکاسی پرتره با این گوشی کیفیت مناسبی دارد. دوربین به خوبی لبه‌ها را شناسایی می‌کند و به همین دلیل محیط پشت به زیبایی تار می‌شوند.

عکاسی با دوربین سلفی اگر در جایی باشید که نور خوبی وجود داشته باشد هم بسیار خوب است؛ اما وقتی محیط تاریک می‌شود، دوربین جلو عکس‌های مناسبی را برای شما ثبت نمی‌کند.

این تلفن همراه هوشمند توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را هم دارد. چیزی که برای یک گوشی میان‌رده بسیار خوب است. ویدیوها هم همانند عکس‌ها حس طبیعی بودن خوبی دارند. همچنین استفاده از لرزشگیر دیجیتالی باعث شده که فیلم‌ها روان ضبط شوند و لرزش بسیار کمی داشته باشند.

شیائومی Mi 9T ؛ میان‌رده ای که می‌توانست پرچم‌دار باشد
گوشی شیائومی Mi 9T با توجه به قیمتی که دارد یکی از با ارزش‌ترین محصولات بازار به حساب می‌آید. محصولی که صفحه نمایش بسیار با کیفیتی دارد و از ظاهر زیبایی برخوردار است. کیفیت دوربین این گوشی در سطح خوبی قرار دارد و باتری آن شما را غافلگیر می‌کند. سخت‌افزار آن هم برای انجام هر کاری مناسب است.

سوالات متداول 

⭐ نسخه گلوبال با چین در گوشی‌های شیائومی چه تفاوتی دارند؟

تفاوت اصلی رام چین و گلوبال به نرم‌افزارهای پیش‌فرض نصب شده در آن‌ها باز می‌گردد و علاوه بر این گاه تفاوت‌هایی در محتویات جعبه دو نسخه مانند شارژر نیز دیده می‌شود.

⭐ مهم‌ترین رقبای گوشی‌های سری ردمی شیائومی کدام موبایل‌ها هستند؟

گوشی‌ های سامسونگ سری A، گوشی‌ های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان و پایین‌رده‌ی آنر (honor) و گوشی‌های نوکیا رقبای اصلی گوشی‌های ردمی در بازار کشورمان هستند.

⭐ گوشی‌های شیائومی تا چند سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کنند؟

گوشی‌های شیائومی حداکثر دو آپدیت بزرگ اندروید را دریافت می‌کنند؛ به این معنی که گوشی عرضه شده با اندروید ۹ حداقل اندروید ۱۰ و حداکثر اندروید ۱۱ را دریافت می‌کند. اما شیائومی قابلیت‌های جدید را تا سال‌ها از طریق آپدیت‌های MIUI به گوشی‌هایش اضافه می‌کند.

⭐ قیمت و مشخصات نوت ۸، نوت ۸ پرو، می ۹ تی و دیگر گوشی‌های محبوب شیائومی را چطور مقایسه کنیم؟

دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسی‌های تخصصی زومیت و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانه‌تر شما کمک خواهد کرد. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است.

 


خرید گوشی موبایل ال جی LG

 

 


خرید گوشی موبایل گوشی موبایل آنر

گوشی های آنر زیر مجموعه ای از برند هوآوی به حساب می آید و می توان آن را پرفروش ترین دسته بندی در این برند به حساب آورد. آنر در مقایسه با دیگر موارد کیفیت بالاتری دارد و طراحی های اختصاص داده شده به آن نیز بسیار ویژه و زیبا می باشد. به همین دلیل اگر می خواهید یکی از مدل های هوآوی را خریداری کنید، گوشی های آنر گزینه مناسب تری در مقایسه با موارد دیگر هستند.

مشاهده قیمت و خرید


خرید گوشی موبایل اپل

خدای گوشی ها را می توان اپل نامید. اپل یکی از بهترین گوشی های حال حاضر می باشد که هیچ نشانه ای از هنگ کردن در آن دیده نمی شود.
این برند آمریکایی توانسته به فروش بالایی در تمام دنیا دست پیدا کند به گونه ای که رتبه ۲ تا ۳ را همیشه به خود اختصاص می دهد. اپل در ایران نیز طرفداران خاص خودش را دارد ولی به دلیل تحریم برخی برنامه ها و همچنین قیمت بسیار بالای آن تعداد محدودی آن را تهیه می کنند و به طور کلی سلبریتی ها نمونه ای از این موارد به حساب می آیند.
ولی اگر در انتخاب گوشی به قیمت آن توجه نمی کنید و تنها به دنبال یک عملکرد ویژه هستید گوشی های اپل بهترین گزینه ای هستند که می توانید انتخاب کنید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید گوشی موبایل ایسوس

ایسوس یکی از برندهایی می باشد که به خاطر لپ تاپ هایی که دارد، بسیار شناخته شده است. به گونه ای که لپ تاپ آن جزو پرفروش ترین ها در تمامی دنیا به حساب می آید.
این برند تایوانی توانسته گوشی های مختلفی را نیز تولید کند که البته محبوبیت و کیفیت آن ها به اندازه لپ تاپ هایش نیست. برخی از این تلفن ها از پلتفرم اندروید بهره می برند ولی برخی از آن ها از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کنند. به همین دلیل نوع اندروید آن توانسته به فروش بالاتری برسد و دلیل آن نیز این می باشد که برنامه های بیشتری برای سیستم عامل اندروید وجود دارد.

این گوشی ها نیز قیمت چندان بالایی را در مقایسه با موارد دیگر ندارند و اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت نسبتا بالا  و همچنین قیمت مناسب هستید، ایسوس می تواند گزینه مناسبی باشد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید گوشی موبایل بلو

بلو یکی از برندهای آمریکایی فعال در زمینه تولید انواع موبایل هوشمند و کلیدی است که توانسته کیفیت بالا را نیز در آن ها به کار ببرد. اسمارت فون های این برند از پلتفرم اندروید پشتیبانی می کنند که در نوع خود یک امتیاز بزرگ به حساب می آید. این برند آنطور که باید آوازه ندارد؛ در صورتی که محصولات آن کیفیت بدی را ندارند. اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی با امکانات متوسط هستید برخی گوشی های بلو گزینه بسیار مناسبی هستند.

مشاهده قیمت و خرید


خرید گوشی موبایل ارد

اگر به دنبال گوشی های ساده ای هستید که بتواند کارهای تماسی شما را در طول روز راه بیندازد، گوشی های برند اٌرٌد  گزینه بسیار مناسبی هستند. این برند بخشی از فعالیت های خود را در ایران به انجام می رساند و به غیر از گوشی های کلیدی در تولید تبلت، گوشی های هوشمند و… نیز فعال است ولی به طور کلی تلفن های همراه ساده آن محبوبیت بالاتری را دارند. یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای گوشی موبایل در ایران سال ۹۸ مربوط به همین گزینه بوده است.

مشاهده قیمت و خرید


خرید گوشی موبایل دوجی

امروزه برندهای چینی که در زمینه تولید موبایل در حال فعالیت هستند، کیفیت های خوبی را از خود به اشتراک می گذارند. دوجی یکی از برندهای چینی می باشد که چند وقتی است توانسته تلفن های هوشمند خوبی را تولید و روانه بازار کند. البته محبوبیت این برند به اندازه هوآوی و یا آنر نمی رسد ولی اگر روند امروزه خود را تا آخر پیش بگیرد، طولی نخواهد کشید تا رتبه بسیار ویژه ای را به دست بیاورد. از این رو برای داشتن یک گوشی می توانید بر روی این برند نیز حساب کنید.


چه مواردی را در خرید گوشی در نظر بگیریم؟

هنگامی که می خواهید یک گوشی را خریداری کنید موارد مختلفی وجود دارند که باید به آن ها توجه کنید تا بتوانید در این کار موفق باشید و از انتخاب خودتان به طور کامل راضی باشید. یکی از این موارد حافظه داخلی است. حافظه داخلی شما باید به اندازه کافی بالا باشد تا بتواند نیازهای شما را به خوبی رفع کند و در ادامه دچار کمبود حافظه نشوید. به همین دلیل پایین تر از ۳۲ گیابایت را انتخاب نکنید.

از دیگر موارد می توان به دوربین گوشی مد نظرتان اشاره کرد. دوربین با کیفیت می تواند بهترین لحظات شما را به ثبت برساند. به همین دلیل از این موضوع غافل نشوید. از دیگر گزینه های پراهمیت می توان به صفحه نمایشگر، حسگر اثر انگشت، باتری و… اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید


کدام برند گوشی موبایل برای خرید بهتر است ؟ 

در این مقاله به بررسی بهترین و پرفروش ترین برندهای گوشی موبایل در ایران سال ۹۹ پرداخته شد. ده برند در این مطلب بررسی شد که هر کدام از آن ها توانسته اند محبوبیت ویژه ای را به دست بیاورند. همچنین سالانه گوشی های مختلفی طراحی و روانه بازار می شوند که هر کدام از آن ها ویژگی های مختلفی را از خود به اشتراک می گذارند. به همین دلیل اگر به دنبال این هستید تا یک گوشی جدید را خریداری کنید به شما پیشنهاد می شود تا یکی از آن ها را انتخاب کنید.

در این مطلب سعی شد تا بهترین و پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل در ایران معرفی شوند و از هر برند پیشنهادهایی ارائه شود، امیدواریم با توجه به مطالب ارائه شده در این مطلب بتوانید بهتیرن انتخاب ممکن را داشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید

1 نظر
  1. مهنوش می گوید

    شیائومی برند چینی هست نه ژاپنی…
    اطلاعات رو درست وارد کنید .. لطفا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.