بهترین فروشنده دستگاه تزریق پلاستیک ایران کیست ؟

0

در دنیای امروز، برای شکل‌دادن به پلیمر، می‌توان خرید دستگاه‌ تزریق پلاستیک را امتحان کرد که جز روش‌های راحت و رایج و به اصطلاح پرمصرف است. برای این که قطعات پلاستیکی با تعداد بالا را تولید کنیم، باید به سراغ روشی با خطای بسیار پایین برویم. یکی از روش‌هایی که خطای بسیار کمی دارد، دستگاه تزریق پلاستیک است. برای همین تصمیم گرفتیم در این بخش از مجله چاپخونه به طور مفصل در مورد دستگاه تزریق پلاستیک صحبت کنیم.

برای همین، ابتدا به سراغ بررسی این می‌رویم که اصلا دستگاه تزریق پلاستیک چیست. سپس به سراغ انواع دستگاه تزریق پلاستیک می‌رویم و شما را با انواع دستگاه تزریق پلاستیک آشنا می‌کنیم. مورد بعدی که بررسی خواهیم کرد، محصولات قابل تولید با این دستگاه است. در نهایت نیز به سراغ ۱۰ فروشنده برتر دستگاه تزریق پلاستیک در ایران می‌رویم و شما را با این ده فروشنده برتر به طور کامل آشنا خواهیم کرد و آن‌ها را برای شما زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم.


دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟

دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟

در هر کارخانه پلاستیک، برای تولید هر محصولی باید یک سری عملیات و فرآیند انجام شود. اگر بخواهیم به روش ساده و قابل فهم این فرآیند را بیان کنیم، به این صورت است که ابتدا در کارخانه مواد پلاستیکی را در قیفی که در دستگاه تزریق پلاستیک وجود دارد می‌ریزیم.

سپس در دستگاه تزریق پلاستیک، مواد ما از قیف، نم نم به سمت سیلندر موجود در دستگاه می‌رود. پس از آن سیلندرها کاملا گرم شده و مارپیچ دستگاه مثل چرخ گوشت شروع به چرخیدن می‌کند و به سمت جلو می‌آید. سپس نم نم، مواد پلاستیکی که در سیلندر ریخته بودیم به داخل تزریق می‌شوند و پس انجام کار، طبق زمانی که ما برای آن تعریف کرده‌ایم، مارپیچ چرخیدن را قطع می‌کند و سیلندر تزریق به عقب برمی‌گردد تا دوباره از اول مواد پلاستیکی را دریافت کند و کار را شروع کند.

این نحوه کار دستگاه تزریق پلاستیک به زبان بسیار ساده و عامیانه و قابل فهم بود و قطعا نحوه کار آن بسیار پیچیده‌تر از تصور ما است


انواع دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟

انواع دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟

خب پس از بررسی این که دستگاه تزریق پلاستیک چیست، باید با انواع آن آشنا شوید. با این که دستگاه‌های تزریق پلاستیک توسط برند‌های بسیار زیادی تولید می‌شوند، اما در هر حال تنوع آن‌ها شامل ۳ مورد است.

انواع دستگاه تزریق پلاستیک عبارتند از:

دستگاه تزریق پلاستیک برقی

دستگاه‌های برقی امروزه بسیار کاربرد دارند. این دستگاه‌ها بسیار دقیق هستند و موتور آن‌ها نیز دارای سرعتی بسیار بالا است. برای همین است که جایگزین دستگاه‌های هیدرولیکی شده است. مورد منفی این نوع از دستگاه‌ها، هزینه اولیه بالا برای خریدار است.

دستگاه تزریق پلاستیک هیدرولیکی

دستگاه‌های هیدرولیکی به علت قدیمی بودن دیگر استفاده نمی‌شوند. در این دستگاه‌ها از جک‌های هیدرولیکی استفاده میشد. پس از آمدن دستگاه‌های برقی، دیگر کسی به سراغ این دستگاه‌ها نرفت و عمر آن‌ها به پایان رسید.

دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی

به ترکیب دو دستگاه برقی و هیدرولیکی، دستگاه هیبریدی می‌گویند. مورد بسیار مثبت این دستگاه‌ها، مصرف انرژِی کمتر است که باعث شده‌است که این دستگاه‌ها پرطرفدار شوند. مزیت دیگر این نوع از دستگا‌ها، صدای کمتر آن‌ها است. در حال حاضر بیشتر افراد به سراغ خرید این نوع دستگاه می‌آیند.


محصولات قابل تولید با دستگاه تزریق پلاستیک شامل چه مواردی هستند؟

با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک محصولات زیادی می‌توان تولید کرد که تعدادی از این محصولات عبارتند از:

۱) لوازم خانگی مانند لوازم پلاستیکی موجود در لوازم آشپزخانه، ظروف یکبار مصرف و…

۲) اسباب بازی‌ پلاستیکی

۳) لوازم صنعتی در حوزه آب و فاضلاب

۴) لوازم پزشکی مانند سرنگ‌ها

۵) لوازم ساختمان به ویژه پنجره‌ها و آیفون‌های منازل

۶) لوازم موجود در خیابان‌ها مثل سرعت‌گیر‌ها، مثلث‌های خطر و…

۷) سطل‌ها و قوطی‌های رنگ

۸) لوازم جانبی کالاهای دیجیتال


۱۰ فروشنده برتر دستگاه تزریق پلاستیک در ایران

تا الان با هم به طور مفصل دستگاه‌های تزریق پلاستیکی را بررسی کردیم. حال قرار است که با هم به سراغ موضوع اصلی مجله چاپخونه یعنی زیر ذره‌بین قرار دادن ده تولیدکننده برتر این حوزه برویم. ده فروشنده برتر دستگاه تزریق پلاستیک در ایران عبارتند از:


۱. پولاد پویش

تولید کننده پریفرم بطری و ظروف IML

پولاد پویش

پولاد پویش از جمله شرکت هایی است که توانسته با بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت در صنعت پلاستیک کشور و تامین نیازهای بسته بندی صنایع غذایی مختلف، نامی درخشان برای خود در این صنایع دست و پا کند.

شرکت پولاد با تولید ماشین های تزریق پلاستیک کار خود را آغاز کرده و تا الان توانسته با سابقه طولانی که از سال ۱۳۵۹ تا الان دارد هر روز گا م های موثرتری در صنعت پلاستیک ایران بردارد.

تولیدات پولاد پویش

  • تولید انواع پریفرم و درب بطری PET از ۱۳ تا ۹۴ گرم در دهانه‌ی متنوع
  • تولید انواع ظروف بسته بندی در اشکال و رنگ های متنوع با قابلیت چاپ IML
آدرس دفتر مرکزی: تهران، تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان رضا میوه، ۱۲ متری صبوری ساختمان پولاد
تلفن: ۷۷۳۳۳۳۳۷-۰۲۱

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.