خرید دستگاه مهر تاریخ زن شمسی و میلادی

0

راهنمای خرید دستگاه مهر تاریخ زن شمسی و میلادی

تاریخ یکی از مندرجات اصلی اسناد است اما نوشتن مکرر آن بر روی تعداد بالای اسناد زمان‌بر است. نکته دیگر، اعتبار نوشته تاریخ بر برخی اسناد است و به جای دست‌خط باید با استفاده از جوهر مهر ثبت شود که در این صورت خرید دستگاه مهر تاریخ زن پیشنهاد می‌شود.
علاوه بر اسناد، از مهر تاریخ زن برای درج تاریخ شمسی یا میلادی بر روی بسته‌بندی کالا و وسایل استفاده می‌شود که با توجه به تعداد بالای محصولات پردازش‌شده در یک محیط تجاری، استفاده از مهر خودکار به جای نوشتن منطقی‌تر است. انواع مهر با روش‌های ثبت جوهر و نحوه عملکرد در بازار موجود است که در ادامه شما را با انواع و نحوه خرید دستگاه مهر تاریخ زن آشنا خواهیم کرد.

مشاهده قیمت و خرید

ویژگی‌های قابل ملاحظه در هنگام خرید دستگاه مهر تاریخ زن

نوع کاربری دستگاه مهرتاریخ زن

مهم‌ترین موضوعی که انواع مهرها را از یک‌دیگر متمایز می‌کند، نوع کاربری آن‌ها است و با توجه به این مسئله، هرکدام عملکرد و ساختار طراحی متفاوتی دارند که بر بازده کار تاثیر می‌گذارند.

دوام و نیاز به سرویس

با توجه به استفاده از جوهر در و مهر تاریخ زن و وجود ادوات متحرک، شاید بیش‌از مهرهای ساده نیاز به رعایت در این نوع مهر باشد؛ البته رعایت و نگهداری صحیح یک مهر باکیفیت موجب می‌شود تا برای مدت طولانی به فکر سرویس آن نباشید، اما به طور کل جزئیات مکانیکی و نحوه استفاده و نگهداری انواع مهرها را بررسی کنید.

حجم کار

با توجه به حجم کار ممکن است استفاده از نمونه‌های دستی منطقی نبوده و نمونه‌های خودکار گزینه بهتر باشند چرا که بازدهی بالاتری دارند اما برای فعالیت‌های با حجم معمول نیاز به هزینه اضافی نیست.

نوع بافت قابل چاپ

با توجه به محصول یا سند نیاز به درج تاریخ بر آن، باید مهر سازگار با بافت سطح جسم را بیابید. ممکن است یک مهر امکان چاپ تاریخ بر کاغذ را داشته اما کیفیت خوبی بر مقوا نداشته باشد. خرید دستگاه مهر تاریخ زن باید بسته به سطح مورد استفاده صورت گیرد. انواع مهرها برای بافت‌های پارچه‌ای، چوبی، کاغذی، مقوایی، فلزی و… در بازار موجود است.

عناصر، اعداد، حروف و جزئیات

نحوه نقش‌بستن حروف و عناصر چاپی مهر بر سند و انواع سطوح را بررسی کنید. اگر جزئیات و دقیق بودن طراحی اعداد و حروف برای شما اهمیت دارد، به برجستگی‌های محل فشار مهر توجه کنید تا نوشته چاپ‌شده خوانا و دقیق باشد.

کارایی و نحوه تغییر

بیش‌تر در نمونه‌های دستی نیاز به تنظیم روزانه تاریخ وجود دارد که در این صورت باید سادگی استفاده و تغییر دادن تاریخ را بررسی کنید تا در صورت وجود چند کاربر، همگی بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند.

درج نشان‌های دیگر

ممکن است نیاز باشد تا در کنار تاریخ، عبارت یا نشان دیگر درج شود که در این صورت استفاده از دو مهر زمان‌بر است، برخی مهرهای تاریخ زن دارای کلمات، نشان‌ها و عناصر قابل استفاده برای برخی کسب‌وکارها هستند تا علاوه بر تاریخ، اطلاعات تکمیلی مانند کلمات «انقضاء،»«تولید» و… چاپ شود.

انواع دستگاه مهر تاریخ زن

انواع دستگاه مهر تاریخ زن

دستگاه تاریخ زن دستی فشاری

نمونه‌های کوچک ببیش‌تر برای مصارف اداری و شخصی با حجم کم کاربرد دارند. این محصول به دلیل وزن کم برای کاربری شخصی مناسب است و بیش‌تر برای سطوح کاغذی به کار می‌رود. تغییر تاریخ در این نوع محصول با استفاده از غلطک‌های چرخشی برگشتی قابل انجام است. نمونه دیگر دستی به صورت غلطکی است که در هر بار چرخش کامل مهر یک بار به سمت جوهر و یک بار به سمت کاغذ می‌رود و بدین صورت می‌توان در یک خط ممتد، نوشته تاریخ و… را چاپ کرد.

دستگاه تاریخ زن مکانیکی

برای موارد پرتعداد و کارهای صنعتی به منظور کاهش زمان و نیروی انسانی موردنیاز، از نمونه‌های مکانیکی خودکار استفاده می‌شود که با وارد کردن یک‌باره تاریخ، امکان درج سریع بر چندین سطح در کوتاه‌ترین زمان ممکن را فراهم می‌کنند. علاوه بر نمونه‌های مکانیکی که به طور کامل خودکار هستند، نمونه‌های نیمه مکانیکی هم موجود است که فرایند آماده‌سازی را خودکار انجام می‌دهند اما چاپ به صورت دستی و طبق نظر کاربر با هر بار فشار دادن پدال صورت می‌گیرد. نمونه‌های غلطکی علاوه بر شکل دستی به صورت مکانیکی و صنعتی هم موجود هستند و عمل غلطاندن جوهر را با سرعت بالاتر به طور معمول بر بسته‌بندی کالا و وسایل انجام می‌دهند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.