قیمت خرید بهترین دستگاه برش کاغذ {معرفی ۱۰ مدل پرفروش}

0

راهنمای خرید دستگاه برش دستی کاغذ

دستگاه برش دستی کاغذ سال‌های بسیاری است که جزء یکی از لوازم مهم و کاربردی به شمار می‌رود. همه افرادی که در ادارات یا مکان‌های مشغول به کار هستند که با کاغذ سروکار دارند، این دستگاه برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. البته امروزه نوع لیزری از دستگاه برش کاغذ نیز بوجود آمده است، اما برای اینکه در یک محیطی که فضای لازم برای برش لیزری وجود ندارد، دستگاه برش دستی کاغذ یکی از بهترین گزینه‌ها است. از این رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های دستگاه برش دستی کاغذ آشنا کنیم. این مقاله قطعا یک راهنمای خرید دستگاه برش کاغذ برای شما خواهد بود، پس تا انتها با ما همراه باشید.

خرید دستگاه برش کاغذ

خرید دستگاه برش کاغذ

دستگاه برش کاغذ کاربردی‌ترین محصول برای برش دادن کاغذ می‌باشد. بسیاری از افراد برای اینکه برشی دقیق را برای کاغذ و یا مقوا داشته باشند از یک دستگاه برش کاغذ استفاده می‌کنند. جنس این محصول از نوع فلز است که هرچه مقاوم‌تر باشد می‌تواند بهتر و دقیق‌تر کاغذ را برش دهد. دستگاه برش کاغذ محصولی است که باید با توجه به نیاز افراد در ابعاد مختلف در دسترس افراد قرار بگیرد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با خرید دستگاه برش کاغذ و همچنین کاربرد آن آشنا کنیم. پس در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

مشاهده قیمت و خرید

کاربرد و انواع دستگاه برش کاغذ

برش کاغذ امروزه به دو روش لیزری و گیوتینی صورت می‌گیرد. هر دوی این روش می‌توانند یک برش دقیق و دراینحال دلخواه را برای شما به همراه داشته باشند. در ادامه هر دوی این دستگاه برش کاغذ را به همراه فواید ان توضیح خواهیم داد.

دستگاه برش گیوتینی

برش گیوتینی یکی از مرسوم‌ترین و متداول‌ترین روش‌های برش کاغذ است که از دیرین نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت. این دستگاه کارتهای دستی بزرگی دارند که می‌توانند پشت سرهم کاغذهای زیادی را در رول‌های مختلف برش دهند. با اینکه استفاده از این نوع دستگاه برش هنوز هم مورد استقبال قرار می‌گیرد اما دارای معایبی است که از این رو می‌توان به

  • آسیب دیدن لبه کاغذ در هنگام برش
  • به دلیل لبه‌دار شدن کاغذ، کاهش عمر پرینتر را کاهش می‌دهد.

اما کاربرد و مزایای این دستگاه این است که قیمت ارزانی دارد و همچنین می‌تواند د دسترس همه قرار بگیرد. در هنگام خرید دستگاه برش کاغذ به تیغه و یا همان گیوتین این محصول دقت کنید، همچنین دسته این دستگاه برش کاغذ باید متناسب با دستان شما باشد.

دستگاه برش کاغذ لیزری

یکی از بهترین دستگاه‌های موجود برای برش کاغذ، استفاده از دستگاه برش کاغذ لیزری است. این محصول می‌تواند با دقت بالایی که دارد یک برش منحصر به فرد و همچنین بدون خطا را برای شما بوجود آورد.

سرعت این دستگاه در برش بسیار بالا است و می‌تواند تعداد زیادی رول را در دقیقه برش دهد. این دستگاه با استفاده از برنامه‌هایی در آن وجود دارد می‌تواند نوع برش کاغذ را تشخیص دهد. در هنگام خرید دستگاه برش کاغذ لیزری به این نکته دقت کنید که هیچ آسیبی به لبه‌های کاغذ شما وارد نمی‌کند و از این جهت یکی از بهترین و محبوب‌ترین موارد برای برش کاغذ است.

فواید استفاده از دستگاه برش کاغذ لیزری

  • دقت و سرعت بالای این محصول باعث می‌شود که کمترین خطا در برش صورت بگیرد.
  • این نوع دستگاه برای انواع کاغذ و یا مقوا بسیار مناسب است.
  • برش لیزری عمر پرینتر را افزایش می‌دهد.
  • علاوه بر برش می‌تواند آرم را بر روی کاغذ نیز حکاکی کند.

البته این دستگاه قیمت بالایی دارد و از این رو معمولا در کارخانه‌ها و موارد صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های دستگاه برش دستی کاغذ

ویژگی‌های دستگاه برش دستی کاغذ

همانطور که از نام این محصول نیز پیدا است، این دستگاه یک دستگاه برش دستی است که توسط یک کاتر به صورت دستی برای برش کاغذ استفاده می‌شود. جنس کاتر به کار رفته در این دسته از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هرچه تیزتر باشد در نتیجه بهتر و بدون خطا می‌تواند کاغذ و مقوا را برش دهد.

دستگاه برش دستی کاغذ به دستگاه برش کاغذ گیوتینی نیز شهرت دارد و از دیرین استفاده آن بسیار مرسوم بوده است. قیمت مناسبی دارد و در کنار این موضوع به دلیل اندازه حجم زیادی از محیط را اشغال نمی‌کند. البته این دستگاه در کنار مزایا، معایبی هم دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

مشاهده قیمت دستگاه برش دستی

مزایا و معایب خرید دستگاه برش دستی کاغذ

همانطور که در پاراگرف‌های قبلی نیز اشاره کردیم این دستگاه در دو نمونه لیزری و دستی موجود می‌باشد. برای نمونه لیزری فضا زیادی لازم است و از این رو برای شرکت‌های صنعتی و ادارات بزرگ از آن استفاده می‌شود. اما دستگاه برش دستی کاغذ معمولا در مکان‌هایی مانند عکاسی، ادارات کوچک و از این دسته یافت می‌شود. در کنار مزایایی که در این دستگاه وجود دارد برخی از معایب نیز است.

مزایای دستگاه برش دستی کاغذ

  • ارزان است
  • جای زیادی اشغال نمی‌کند

معایب دستگاه برش دستی کاغذ

  • به دلیل داشتن یک کاتر دستی معمولا باعث ایجاد لبه در کاغذ و برگه می‌شود
  • در نتیجه باعث آسیب دیدن پرینتر خواهد شد و عمر دستگاه را کاهش می‌دهد

چه دستگاه برش دستی را خریداری کنیم؟

در هنگام خرید دستگاه برش دستی کاغذ باید به این موضوع توجه کنید که اهرم روان باشد و در کنار آن کاتری که برای برش دادن به کار رفته است نیز از جنس خوبی برخوردار باشد. حتما دقت کنید که اهرم آن سخت نباشد، زیرا این موضوع باعث خراب شدن کاغذ خواهد شد. هرچه اهرم راحت‌تر و یا به اصطلاح روان‌تر باشد، برش کاغذ تمیزتر خواهد بود.

جنس تیغه‌ای که در دستگاه دستی برش کاغذ استفاده می‌شود از جنس فولاد زنگ نزن است و از این رو طول عمر بالایی خواهد داشت. در این دستگاه اندازه کاغذ مطرح نیست و شما قادرید تا ۱۰ کاغذ را هم درون ان برش دهید به این شرط که اهرم سفت نباشد. در هنگام خرید دستگاه برش دستی کاغذ حتما به بدنه محصول نیز دقت کنید. جنس فلز به کار رفته در عمر آن تاثیر به سزایی خواهد داشت.

جمع بندی

خرید دستگاه برش کاغذ یکی از مواردی است که باید به آن دقت کنید. اگر بودجه و مکان مناسبی دارید می‌توانید از نوع لیزری آن و در غیر اینصورت می‌توانید از نوع گیوتینی برای برش کاغذ استفاده کنید.

خرید دستگاه برش دستی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.