بهترین و پرفروش‌ترین برند مودم در ایران

0

در دنیای امروزی اینترنت لازمه ی هر زندگی و کسب و کاری می باشد و هر فرد به یک نحوی با اینترنت سر و کار دارد. از این رو استفاده از مودم کاری هوشمندانه و رایج می باشد. چرا که با داشتن یک مودم عالی این امکان وجود دارد که به صورت هم زمان چند دستگاه موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و یا… به آسانی به اینترنت متصل شوند. مودم نوعی دستگاه سخت افزاری به منظور دریافت و تبدیل داده های انتقال داده شده به واسطه روش های مختلف و متفاوت ارتباطی می باشد. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین و پر فروش ‌ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ آشنا کنیم تا راهنمایی شود برای خرید بهتر و مفید تر شما. برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم تی پی لینک

خرید مودم تی پی لینک

برند معروف تی پی لینک، برندی است که در زمینه تجهیزات اکتییو شبکه فعالیت می کند. این برند، برندی چینی بوده که جزء بهترین، بزرگترین و معروف ترین برند ها در این زمینه می باشد. این شرکت چینی از بهترین تولید کننده های انواع مودم و روترهای خانگی و اداری و… در تمامی دنیا به حساب می آید. از حرفه ای ترین روترهای برند تی پی لینک می توان به سری آرچر اشاره نمود که البته این سری روتر بیشتر برای گیمرها و افراد حرفه ای بکار می آید. اگر شما تصمیم به خرید مودمی با بهترین کیفیت دارید، باید بدانید که این برند جزء بهترین و پر فروش ‌ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ و کاربردی ترین مودم ها می باشد و انتخاب کاملا مناسبی است.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم دی لینک

دی لینک یکی دیگر از شرکت ها و برندها در این زمینه می باشد. این شرکت تایوانی یکی ازبهترین شرکت های پیشرو و همچنین برنده جوایزی مختلف در زمینه های طراحی، توسعه و ساخت شبکه های کامپیوتری و… می باشد. برند دی لینک با استفاده از کارخانه های متعددی در اکثر نقاط جهان و همچنین بهره گیری از آخرین استانداردهای جهانی، موفق شده است تا محصولاتی با کیفیت بسیار بالا، اعتبار و همچنین کارایی مناسب را همراه با نصب آسان عرضه ی بازار جهانی کند. این برند نیز که از بهترین و پر فروش‌ ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ بشمار می رود، انتخابی عالی برای مصارف خانگی و یا شرکتی و اداری و… می باشد و شما با خرید مودم این برند، پشیمان نخواهید شد.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم زایکسل

برند دیگری که تصمیم به معرفی آن داریم، زایکسل می باشد. این برند تایوانی در زمینه ی تولید تجهیزات و همچنین ارائه ی خدمات اینترنتی و شبکه، مشغول فعالیت است. برند زایکسل به علت کیفیت بسیار بالا، دسترسی و راه اندازی آسان و دیگر ویژگی های بی همتای این برند، در میان تمامی کاربران اینترنتی در سراسر دنیا محبوب و پر طرفدار می باشد. به طور کلی انواع مودم های برند زایکسل از پر فروش‌ ترین مودم‌های بازار ایران است. اگر شما تصمیم به خرید مودمی با طول عمر بالا دارید، مودم زایکسل را که جزء بهترین و پر فروش‌ ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ می باشد، را در لیست خود قرار دهید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم ایرانسل

خرید مودم ایرانسل

برند ایرانسل که از دیگر برند های تولید کننده مودم و ارائه خدمات در این زمینه می باشد، همان گونه که از اسمش مشخص است برندی ایرانی می باشد و نام آن برای تمامی مردم ایران آشنا است. ایرانسل در سال های اخیر در زمینه تولید انواع مودم ها و وایمکس ها بسیار موفق بوده است به طوری که می توان آن را جزء بهترین و پر فروش‌ ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ دانست. این روز ها بسیاری از برند های ایرانی همانند ایرانسل بسیار موفق بوده و در رقابت با برند های خارجی معروف می باشند. شما با تهیه ی مودم ایرانسل، علاوه بر دریافت خدمات عالی از این دستگاه کاربردی، از محصولات ایرانی هم حمایت می کند و سبب بهبود اقتصاد کشور می شوید.

مودم های ایرانسل اصولا سیم کارتی بوده و از این رو می توانید آن را در هر جایی از دنیا به راحتی مورد استفاده قرار دهید. این مودم های سیم کارتی در انواع همراه و یا جیبی و همچنین داخلی تولید و عرضه بازار می شوند.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم هوآوی

هوآوی هم می توان در دسته ی بهترین و پر فروش‌ ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ به حساب آورد. شاید شما این برند معروف چینی را با گوشی های همراه و لپ تاپ های آن به خاطر بیاورید و بشناسید اما جالب است این را بدانید که برند هوآوی در زمینه ی تولید مودم نیز بسیار موفق بوده و از بهترین ها در این زمینه می باشد. در واقع این برند چینی بدون شک یکی از قدرتمند ترین شرکت ها در حوزه ی تکنولوژی که زمینه فعالیت اصلی‌ آن شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارائه خدمات است، بشمار می رود. بنابراین با خیال راحت می توانید مودم هوآوی را در بین انتخاب های خود قرار دهید و برای مدت طولانی از استفاده از این مودم لذت ببرید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم ایسوس

همانند برند هوآوی، احتمالا بسیاری از شما این برند را نیز با لپ تاپ ها و گوشی های همراه آن می شناسید. اما جالب است بدانید که این برند معروف تایوانی در زمینه ی تولید مودم و ارائه خدمات شبکه نیز بسیار قدرتمند بوده و در بین بهترین و پر فروش‌ ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ قرار دارد. به طور کلی تجهیزات شبکه ی برند ایسوس شامل روتر ایسوس، سرور ایسوس و همچنین مودم های بی سیم و با سیم می شود. برند ایسوس همواره در دنیای انحصاری خود، بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای طراحی، ساخت و تولید محصولات خود با توجه به نیاز تمامی کاربران ( اداری– خانگی– خانوادگی– حرفه ای– مسافر) را مورد استفاده قرار می دهد.

بنابراین فراموش نکنید که مودم ایسوس از بهترین مودم هایی می باشد که شما می توانید به تهیه آن بپردازید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم یوتل

دیگر برندی که تصمیم به معرفی و نقد آن داریم، برند یوتل می باشد. این برند ایرانی بوده و جزء بهترین و پر فروش‌ ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ می باشد و در نتیجه شما با تهیه ی این محصول ایرانی می توانید به بهترین شکل از محصولات داخلی کشورمان حمایت کرده و آن ها را تشویق به بهبود کارشان کنید. این برند سازنده ی بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه مودم بوده و از این رو یکی از کارخانه های بسیار موفق در زمینه طراحی و تولید انواع مودم وایرلس، روتر، مودم بی سیم و… می باشد. در واقع شما می توانید با خیال آسوده و با قیمتی مناسب به تهیه ی این مودم ایرانی بپردازید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم تندا

برند تندا از دیگر برند های معروف و موفق چین در زمینه ی تجهیزات شبکه می باشد و می توان آن را جزء بهترین و پر فروش‌ ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ به حساب آورد. به طور کلی فعالیت و حصولات این برند معروف چینی در زمینه ی تجهیزات شبگه و یا طیف های آن بوده و تمامی تمرکز خود را بر روی آن قرار داده است و از همین رو نیز در این زمینه بسیار موفق می باشد. در واقع از خاص ترین ویژگی های محصولات برند معروف تندا می توان به عملکرد بی نظیر، امواج پایدار در تجهیزات وایرلس، استفاده و نصب آسان، کیفیت بالا با قیمت رقابتی آن اشاره نمود. بنابراین مودم تندا نیز از دیگر مودم هایی می باشد که هیچ زمان از تهیه ی آن پشیمان نخواهید شد و به بهترین صورت می توان از آن استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم آلکاتل

این برند متعلق به کشور خاصی نبوده و در واقع برندی چند ملیتی می باشد که جز، بهترین و پر فروش‌ ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ می باشد. این شرکت دارای مدل های مختلفی از مودم ها می باشد اما در زمینه ی تولید مودم های جیبی و همراه بسیار موفق تر بوده و دارای محبوبیت بیشتری استو از این برای تهیه ی مودم های همراه و جیبی، حتما برند آلکاتل را در بین انتخاب های خود قرار دهید و استفاده از نت پر سرعت را تجربه کنید.

مشاهده قیمت و خرید


خرید مودم زد تی ای

آخرین برندی که تصمیم به معرفی و نقد آن داریم برند زد تی ای می باشد. این برند متعلق به یک شرکت چند ملیتی چینی بوده که در زمینه تجهیزات شبکه از موفق ترین ها و بهتری شرکت ها به حساب می آید و همچنین در دسته ی بهترین و پر فروش‌ ترین برندهای مودم در ایران سال ۹۸ نیز می توان آن را قرار داد. در واقع این کمپانی معروف سومین توزیع کننده اصلی تجهیزات ارتباطی جی اس ام در سراسر دنیا به حساب می آید و همچنین چهارمین توزیع کننده ی گوشی موبایل می باشد. اما از این ها که بگذریم این برند دارای مودم هایی با کیفیت و با قیمتی مناسب می باشد که می توان با خیالی آسوده آن را تهیه کرد.

مشاهده قیمت و خرید


بهترین برند مودم در ایران کدام است ؟ 

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین برند های موجود در زمینه ی خدمات شبکه و تولید مودم آشنا کنیم تا تهیه ی این وسیله ی کاربردی را برای شما آسان تر کنیم. تمامی برند هایی که در این مقاله به نقد و بررسی آن پرداختیم، از برندهای معروف بوده که در سراسر دنیا ازمحبوبیت خاصی برخوردار می باشند.

مشاهده قیمت و خرید


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.