بهترین و پرفروش‌ترین برندهای هارد اکسترنال در ایران سال ۹۸

0

هارد اکسترنال چیست ؟

در واقع همان هارد داخلی کامپیوتر یا لپ تاپ هست که فقط ظاهر و رابط اتصالی متفاوتی دارد، اگر قاب هارد اکسترنال را باز کنید در زیر قاب یک  هارد معمولی  می‌بینید، رابط اتصال هارد های داخلی به سبک ای طراحی شده است که فقط به مادربرد کامپیوتر یا لپتاپ وصل می‌شود.

اما پورت های هارد اکسترنال به صورت usb طراحی می‌شود که به هر دستگاهی متصل می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید

خرید هارد اکسترنال

خرید هارد اکسترنال

دلایل مختلفی برای خرید هارد اکسترنال وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

هیچ  زمانی به هارد دیسک داخلی اطمینان نکنید زیرا به ضربه بسیار حساس می باشند و عمر کمی دارند ،اگر اطلاعات خود را در لپ‌تاپ یا گوشی موبایل ذخیره کنید ممکن است در هنگام سرقت تمامی آنها را از دست بدهید اما ظرفیت هارد اکسترنال بسیار بیشتر از ظرفیت فلش مموری و کارت حافظه میباشد.

در نتیجه برای جابجایی فایل های حجیم نگران کمبود فضا و مشکلات دیگر نخواهید شد ،سرعت هارد اکسترنال  از بارزترین ویژگی‌های این گجت می‌توان باشد مزیت حافظه اس اس دی نسبت به هارد در جابجایی اطلاعات با سرعت بیشتری است هارد اکسترنال اصولاً برای ذخیره سازی و آرشیو استفاده میشود.

مشاهده قیمت و خرید

  • وسترن دیجیتال:

یک شرکت آمریکایی و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در جهان می باشد. که سال ۱۹۷۰ در کالیفرنیا تاسیس شد کار اصلی در داده های کامپیوتری می باشد .

ابتدا آنها به فروش ماشین حساب می‌پرداختند و بزرگترین فروشنده این چیپ ها در جهان نیز بودند اما پس از ورشکستگی در سال ۱۹۷۶ و تولید محصولات مختلفی مانند فلاپی و تولید ی پی یو را در سال ۱۹۸۰ آغاز کردند .

مشاهده قیمت و خرید

  • ای دیتا:

شرکت ای دیتا یکی دیگر از شرکت های خارجی در بازار ایران می باشد، همانطور که از نام این شرکت پیداست محصولات این شرکت توسط بازرگانان وارد ایران می‌شود.

این شرکت یک شرکت انگلیسی می باشد که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و کار خود را بر اساس راه حل های برتر حافظه تا زندگی مشتریان از لحاظ دیجیتالی توانا کند. این شرکت با دو شعار حرفه‌ای بودن و کمال گرا بودن، محصولاتشان را به برجسته ترین محصولات در زمینه طراحی کارت های حافظه تبدیل کرده است.

این شرکت با متوسل شدن به پشتیبانی و امکانات فنی و همچنین به وسیله امکانات پیشرفته تولیدی خدمات مشتری مداری توانسته به یکی از بهترین تولید کنندگان حافظه ماژول های Dram,  فلش usb کارتهای حافظه ،درایو های ssd، و هارد اکسترنال، تبدیل شده.

همچنین حرفه ای بودن و نوآوری و همچنین کیفیت محصولات و خدمات آن باعث شده است که بتواند این شرکت در بازار رقابتی امروز، بازار را به دست گرفته و جایی برای سخن گفتن داشته باشد.

همچنین می‌توان به استانداردهای محصولات این شرکت  و همچنین می‌توان به نوآوری و توسعه مداوم محصولات تولید شده بر اساس انتظار مشتری و دریافت جوایز بین‌المللی شناخته شده اشاره کرد .

از جمله جایزه های دریافت شده: جایزه ملی نقره ای در تایوان و جایزه طراحی خوب ژاپن و جایزه طراحی قرمز در آلمان اشاره نمود.

مشاهده قیمت و خرید

  • سیلیکون پاور:

این شرکت یک شرکت تایوانی است که در سال ۲۰۰۳ میلادی به همت گروهی از متخصصان علاقه مند به حوزه تجارت بین الملل بازاریابی جهانی و مهندسان صنعت ذخیره‌سازی شده داده تاسیس شد و بعد از گذشت ۱۵ سال از تاسیس  در حال حاضر محصولات سیلیکون پاور شامل کارت حافظه، فلش مموری، کارت ریدر، ماژول، درایور سالید استیت و هارد اکسترنال است. که در بیش از ۶۰ کشور دنیا به مشتریان و کاربران عرضه می‌شود .مقر اصلی  این شرکت در تایوان قرار دارد و دارای شعبه هایی در  کشورهای، هلند، روسیه و امریکا می باشد.

این شرکت به خاطر در دستاوردهای متعدد  در بازارهای داخلی و خارجی بارها مورد تقدیر و تمجید قرار گرفته است.

در سال ۲۰۱۰ سیلیکون پاور از لحاظ سرعت رشد آن را در رتبه یازدهم تولیدکننده در تایوان را به خود اختصاص داد.

در صنعت نیمه رسانه های این کشور نیز در رده نخست قرار گرفته است.

  • لسی:

این شرکت از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را آغاز نموده و تیم مهندسی متشکل از با تجربه ترین مهندسان الکترونیک و طراحان نرم افزار در سراسر جهان را به استخدام خود درآورد تا همکاری با افراد حرفه ای و بهترین طراح اسکاتلندی شرکت را به یک شرکت بی رقیب مبدل نماید.

طراحی و تکنولوژی شرکت باعث شده تا محصولاتشان در این زیبایی از عملکردهای فوق‌العاده‌ای بهره مند گردند شرکت دارای دو کارخانه یکی در ایالت اورگن آمریکا و دیگری در فرانسه است و در ۱۵ کشور دنیا فعالیت دارد .از جمله نوآوری‌های متعدد این شرکت می توان به ساخت اولین درایو usb firewire,,scsi,  درایوهای خارجی و هارد دیسکهای مجهز به درگاه firewire ۸۰۰ اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید

  • اپیسر:

این شرکت یک شرکت تایوانی میباشد، که در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس گردیده. عمده محصولات این شرکت فلش مموری و هارد اکسترنال می باشد.

شعار این کمپانی دسترسی به بهتر این است .

که بر اساس آن محصولات باکیفیتی را ارزیابی کرده و ادعا داشته که ذخیره سازی نوین دیجیتال و محصولات محیطی را برای استفاده روزمره در ضبط و ذخیره سازی و به اشتراک گذاری اطلاعات دیجیتال طراحی می کند. این برند در کشورهای اروپایی آمریکا ،چین، ژاپن و هند، نمایندگی و دفتر های زیادی دارد تا محصولات خود را راحت تر به تمام نقاط دنیا صادر کند.

این شرکت در سال ۲۰۰۶ اولین هارد خود را معرفی نمود که  قابلیت اطمینان و امنیت اطلاعات را افزایش می داد. در سال ۲۰۰۸ اولین هارد اس اس دی جهان با قابلیت بهینه کردن ذخیره سازی اطلاعات را عرضه نمود و همچنین اولین حافظه اس اس دی که از چهار اسلات رم دوگانه بهره می برد را  معرفی کرد.

  • توشیبا:

در سال ۱۸۷۵ نخستین کارخانجات تولید تجهیزات و دستگاه‌های تلگراف در ژاپن با نام محلی تاناکا سیزو و به معنی کارخانه مهندسی تاناکا‌ها به کار افتاد .به خاطر اختراعاتش که شامل عروسک های مکانیکی و یک ساعت که به وسیله تشدید عمل میکرد بسیار معروف بود.

تحت عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات و دستگاه های سنگین الکتریکی آغاز به کار کرد در سال ۱۸۹۰ نخستین کمپانی بزرگ ژاپن در زمینه زمینه تولید لامپهای برقی تاسیس گردید. گام بعدی در راه توسعه این شرکت و تنوع محصولات اضافه شدن کالاهای مصرفی به محصولات آموزشی  از جمله فعالیت‌های این شرکت بود.

محصولات  این شرکت: محصولات دیجیتالی ،شبکه‌های دیجیتالی برای آنها ،تجهیزات ارتباطات و تلفن همراه آنها ،لپ تاپ ها و کارت های آی اس و ورودی حافظه های جانبی ،کارت های حافظه ،نمایشگر ال سی دی میباشد.

مشاهده قیمت و خرید

  • سیگیت:

یک شرکت آمریکایی، تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات که به عنوان بزرگترین تولید کننده هارد دیسک در جهان شناخته می‌شود .

این شرکت در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد در حال حاضر دفتر مرکزی آن و دفتر عملیاتی و بخش اجرایی آن در کالیفرنیا می باشد. این شرکت در توسعه درایوهای هارددیسک مهمترین نقش را داشته که فعالیت خود را در این زمینه در سال ۱۹۸۰ با عرضه درایورهای اس تی ۵۰۶ با حجم ۵ مگابایت آغاز نمود این شرکت در طول دهه ۱۹۸۰ از بهترین تولید کننده قطعات در بازار رایانه ها محسوب می‌شد. مهمترین محصول این شرکت های سخت و خدمات این شرکت شامل: ذخیره سازی دیتا و اطلاعات می باشد. محدوده فعالیت آن به صورت جهانی می باشد.

  • ایکس پی پروداکت:

کمپانی ایکس پی پروداکت، اگر بخواهیم آن را درست‌تر بخوانیم باید بگوییم ایکس پی-پروداکت یکی از شرکت‌های ایرانی است که محصولاتی در زمینه تجهیزات کامپیوتری و موبایل و لوازم دیجیتال تولید می کند .

این برند ایرانی بر کیفیت عالی در محصولات تولیدیش ، توجه ویژه می‌کند و این یکی از نقاط مثبت این کمپانی است، که توانسته در ایران بازار پر رقابت، یک جایگاه مناسب را به دست بیاورد محصولات این کمپانی شامل اسپیکر ،مونوپاد میکروفون، گیم پد،  شارژرها ،کامپیوتر ،کیبورد، کابل ،کاور و غیره می باشد.

نام شرکت پی پروداکت

شرکت ایران

عمده محصولات موس، کیبورد، اسپیکر ،حافظه داخلی میباشد.

  • ریزر:

این شرکت یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه کم اعتبار قابل توجه میان کاربران دارد این شرکت بعد از تاسیس رسمی خود در ابتدا مراکز مدیریتی در سنگاپور و سن دیه گو و پس از مدتی نیز بستری در سانفرانسیسکو ایجاد نمود .

یکی از برندهای لوکس و با کیفیت تجهیزات گیمینگ که به عنوان پیشگام مسابقات بازی های ویدیویی و یکی از برندهای آن نیز شناخته می‌شود .یکی از  برندگان جوایز گیمینگ بوده این شرکت با عرضه محصولات با کیفیت با طراحی ویژه هر سال توانسته جایزه های متعددی را از آن خود کند.

اولین محصولی که پس از بازسازی گروه ریزه ساخته شد دیاموند بود این محصول که بازطراحی موس‌گیمینگ قبلی بود با همکاری مین و تعدادی از بهترین مهندسان و طراحان صنعتی جهان تولید شد که به سرعت به یکی از پرفروش ترین تجهیزات گیمینگ جهان تبدیل شد .

که به عنوان اولین موس گیمینگ با دقت ۲۰۰۰ دی پی به بازار عرضه شد همچنین این شرکت با شرکت مایکروسافت به عنوان یکی از شرکت های همیشگی  دست در دست ، هم به گسترش فعالیت خود در بازار مشغول شده است.

مشاهده قیمت و خرید

  • وریتی:

شرکتی نوظهور در بازار آی تی ایران ،شرکتی با نام وریتی، این شرکت نوظهور با توجه به اینکه چندین سال است شروع به کار کرده و عمده محصولات و تمرکز فروش خود را بر کشورهای آسیای مرکزی قرار داده است .

ابتدا با تولید فلش مموری و کارت حافظه با تنوع بالا و طراحی زیبا و همچنین قیمت مناسب و اقتصادی به یکی از برندهای پرفروش در زمینه حافظه در ایران تبدیل شد این شرکت یک شرکت انگلیسی است که در لندن در سال ۲۰۰۵ تولید شد. بعد از تثبیت حضور خود با قیمت های مقرون به صرفه در بازار حافظه وارد حوزه پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر نیز شد.

هم اکنون محصولات شامل پاوربانک ،کابل و کارت حافظه با برند وریتی در بازار وارد می‌کند و پیشرفت رو به رشدی را دارد. از جمله محصولات دیگر مربوط به کامپیوتر که توسط این کمپانی تولید می گردد ،می توان موس، کیبورد، هدست، هدفون و دانگل های وایرلس اشاره نمود.

پاوربانک ،هندزفری، کابل های  تبدیل و فلش مموری،  ازدیگر محصولات این کمپانی به شمار می‌رود البته اگر تنوع بیشتری می خواهید، حتماً فلش مموری های خود را به شما نشان می دهد فلشهای که با طرح های عروسکی ،فانتزی ،مدرن و کلاسیک و حتی کارتونی از جذاب ترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

  • مایکروسافت:

یک ابر شرکت چند ملیتی واقع در ایالات متحده آمریکاست که دفتر مرکزی آن در شهر ردموند واشنگتن قرار دارد. شرکت فناوری که در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست در فهرست بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری بود و انتشار کتاب تولید محصولات چندرسانه‌ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی نیز می‌پردازد. این شرکت در صنعت نرم افزار، سخت افزار رایانه، لوازم برقی خدمات شبکه های اجتماعی ،رایانش ابری، صنعت بازی های ویدیویی و اینترنتی فعالیت دارد .

بنیانگذاران شرکت بیل‌گیتس ،پل آلن  بوده است، محدوده فعالیت این شرکت به صورت جهانی می‌باشد. از محصولات دیگر این شرکت می توان به برنامه ها و نرم افزارهای مایکروسافت ویندوز ،مایکروسافت آفیس، برنامه اسکایپ  مایکروسافت ویژوال استودیو مایکروسافت، مایکروسافت موبایل ،نرم افزارهای مایکروسافت، پرداخت .

از دیگر خدمات این شرکت می شود می‌توان افیس ۳۶۵، وان درایو و فروشگاه مایکروسافت دیجیتال و به روز رسانی ویندوز ایکس باکس لایو را نام برد.

مشاهده قیمت و خرید

  • فراسو:

شرکت فراسو، شرکت خصوصی ایرانی است که در زمینه طراحی ساخت تولید و بازاریابی تجهیزات رایانه‌ای و الکترونیکی و فعالیت می‌کند. نوع سهامی خاص ،دفتر مرکزی ایران تهران، محصولات ،صفحه کلید ،موس، اسپیکر، دسته بازی رایانه‌ای گیرنده دیجیتال، تبلت ،پاور بانک، دسته بازی کنسول و فرمان بازی می باشد.

این شرکت در سال ۱۳۶۸ به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم جانبی رایانه آغاز کرده است. شرکت فراسو به تولید قطعات سخت افزار رایانه، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و تبلت در ایران می پردازد ،در حقیقت فراسو جز اولین شرکت‌هایی است که این تجهیزات را در ایران دارا است و تنها شرکتی است ، که توانسته خط تولید تبلت و لوازم جانبی کامپیوتر را با این دستگاه راه اندازی نماید از مزایای فناوری این شرکت می توان کیفیت بالا حجم پایین قطعات ،فرایند کم هزینه ،استفاده فناوری روز را نام برد.

  • جینیوس:

جنیوس یک برند سابقه دار میباشد در سال ۱۹۸۵ میلادی اولین محصول خود را تولید و روانه بازار کرد. این شرکت یک شرکت تایوانی میباشد، اولین محصول یک موس با سیم بود که  آن زمان خصوصیات ویژه نداشت، اما با مرور زمان این حوزه فعالیت خود را گسترش داده در زمینه تولید سایر لوازم دیجیتال وارد عرصه شد.

این کمپانی امروزه محصولاتی نظیر کیبورد و اسپیکر تجهیزات گیمینگ و لوازم جانبی مخصوص گوشی‌های هوشمند تولید می کند .بیش از سی سال تجربه در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتال دارد.

جنیوس برای ساخت محصولات خود به پارامترهای مختلفی نظیر علاقه مندی کاربران و قیمت مناسب و متناسب با موقعیت جغرافیایی توجه بیشتری داشته است.

از جدیدترین محصولات این کمپانی می توان به قلم های نوری اشاره کرد ،به جز این محصول می‌توان به کیبورد هوشمند جنیوس و پیشرفته این برند هم اشاره کرد ،که قیمت ارزان کیفیت بالا از جمله دلایلی است که جنیوس را در میدان رقابت با رقبای اروپایی و چین پیش انداخته است.

  • نکته قابل توجه:
  • عزیزانی که مطالب بالا را مورد مطالعه قرار دادند کات ذکر شده در مطالب فوق مربوط به تمامی کیبوردهای میباشد  ، که هم قابلیت نوشته داری دارند و هم قابلیت بازی کردن برای بررسی و تصمیم‌گیری در رابطه با خرید،در نظر گرفتن  کیفیت هر کدام توجه به تعداد کلیدها و داشتن حروف فارسی و همچنین داشتن موس و کلیدهای کنترلی بسیار حائز اهمیت است.

 

  • ویکومن:

ویکومن ،شرکت آمریکایی که در شهر کالیفرنیای آمریکا فعالیت خود را با تولید محصولات ذخیره سازی اطلاعات از قبیل کارت حافظه ،فلش مموری، کارت خوان و غیره آغاز نمود این شرکت با اعتقاد به اینکه همه مردم باید با پیشرفت تکنولوژی همگام باشند به تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه  پرداخته است.

تا کاربران با خیال راحت به استفاده از محصولات و حفظ و انتقال اطلاعات خود بپردازند.

  • ترنسند:

شرکت ترنسند یک شرکت تایوانی می باشد. که در سال ۱۹۸۸ میلادی تاسیس شد .عمده محصولات آن روی فلش مموری میباشد ،دفتر مرکزی آن در شهر تایپه قرار دارد ،که در سال ۱۹۸۸ اولین محصول با برند خود را ا برند ترنسند یک درایور مخصوص چاپگر نوری و یک نرم افزار محافظت از سیستم کامپیوتری بود به بازار عرضه کرد.

اما این روزها این شرکت به یک برند بزرگ تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات تبدیل شده که در ۱۴ نقطه دنیا نمایندگی فروش دارد. از جمله کشورهایی مانند آمریکا، آلمان ،هلند ،ژاپن و کره دفتر نمایندگی های مستقر دارد، از جمله محصولات این برند  می توان به مموری کارت، فلش مموری، هارد اکسترنال، کارت خوان و محصولات مرتبط با ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد.

شرکت ترنسند قابلیت های مخصوصی دارد از جمله سرعت بالا برای ارسال و دریافت فایل در اختیار کاربر قرار می دهد، طراحی خاص و فضای ذخیره سازی بیشتر از جمله ویژگی های این سری از فلش مموری های ترنسند به شمار می‌آید.

  • ایسوس:

شرکت ایسوس از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا میباشد. مرکز آن در تایوان می باشد محصولات اصلی آن شامل مادربرد مادربرد سرور، رایانه‌های شخصی، سیستم سرور، لپ تاپ، نمایشگر کریستال مایع ،کارت ویدئو ،کارت ویدیو سه بعدی و دستگاه اینترنت پهن‌باند می‌شود. از محصولات این شرکت تلفن همراه، رایانه جیبی، گردان‌های نوری، ارتباط بی‌سیم ،قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک را می توان نام برد .

شرکت در سال ۱۹۹۰ در تایوان تاسیس شد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و موفق ترین تولید کننده محصولات الکترونیکی تبدیل شد از مهمترین و معروفترین محصولات این شرکت می توان به لپ تاپ این شرکت اشاره کرد.

  • خلاصه کلام:
  • هاردهای اکسترنال با مشخصات و قابلیت ها و کیفیت های استاندارد های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم همان طور که مشاهده کردیم هاردهای را می توان در رده اول و بهترین قرارداد، که در برابر لغزش دارای کیفیت بالایی باشند و در برابر آنها مقاومت بسیار خوبی داشته باشند ظرفیت بالایی داشته باشند در نتیجه این نوع هارد را می‌توان به در اولویت خرید قرار داد امیدوارم با خواندن این مطلب کمک کرده باشیم تا بتوانید بهترین خرید را برای یک هارد اکسترنال انجام دهید.

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.