خرید میز مدیریتی

0

میز مدیریت یکی از مهم ترین عوامل در خرید لوازم و مبلمان اداری است. در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت‌ها، انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب مانند خرید میز مدیریت مناسب و استاندارد از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

اتاق مدیریت شرکت‌ها از مهم‌ترین قسمت‌های شرکت‌ها ‌‌‌می‌باشند به همین علت انتخاب میز مناسب به دقت بسیار زیادی نیاز دارد. طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت باید متفاوت از سایر بخش‌ها باشد و هنگام ورود به این اتاق‌ها اولین چیزی که توجه افراد را به خود جلب ‌‌‌می‌کند میز مدیریت است بنابراین با خرید میز مدیریتی مناسب ‌‌‌می‌توانید در ذهن افراد نفوذ کنید و تاثیر مثبتی را در افکار آنان پدید آورید.

مدیران شرکت به دلیل اینکه مدت زمان زیادی را در پشت میز سپری ‌‌‌می‌کنند نیاز به انتخاب میزی مناسب و راحت دارند. ما سعی داریم شما را با خرید میز مدیریتی آشنا کنیم.

مشاهده انواع میز مدیریت

ویژگی‌های میز مدیریت

ویژگی‌های میز مدیریت

  • انتخاب مبلمان اداری و میز مدیریت در دکوراسیون شرکت و روحیه افراد تاثیر زیادی دارد. بنابراین باید میزی با ویژگی‌های منحصر به فرد را انتخاب کرد و جنس‌های میز مدیریت ‌‌‌می‌تواند از چوب، فلز، چرم و شیشه و ام دی اف باشد.
  • میز‌های مدیریتی باید نسبت به سایر میزهای کارمندان بزرگتر باشد تا فرد جای کافی را برای انجام کارهای خود داشته باشد و دچار سرگردانی نشود.
  • رنگ میزهای مدیریتی اغلب تیره انتخاب ‌‌‌می‌شود به عنوان مثال قهوه ای تیره زیرا طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند که رنگ‌های تیره جذابیت بیشتری دارند و نظر ارباب رجوع‌ها را به خود جلب ‌‌‌می‌کنند.
  • اندازه ی میزهای مدیریتی باید به گونه ای باشد که با اتاق تناسب داشته باشد. اگر میز اندازه بزرگی داشته باشد نمی‌تواند وارد اتاق شود پس در هنگام خرید به فضای موجود در اتاق بسیار توجه کنید تا پس از آن به مشکل بر نخورید و مجبور به عودت کالا نشوید.
  • جنس میزها باید به گونه ای باشد که از استحکام بالایی برخوردار باشند و دچار زنگ زدگی و خوردگی نشوند.
  • محل قرار‌گیری میز مدیریت نباید رو به روی درب اتاق باشد همچنین میز باید دارای ارتفاع استاندارد باشد تا فرد با نشستن پشت آن به مدت طولانی دچار گردن درد و پا درد نشود.

مشاهده قیمت میز مدیریت

انواع طرح‌های میز مدیریت

انواع طرح‌های میز مدیریت

میز مدیریت در طرح‌ها و شکل‌های متفاوتی ساخته ‌‌‌می‌شوند که باید خارج از سادگی باشد. اگر نقش و طرح‌های میز مدیریت زیاد شود به سبک مبلمان اداری کلاسیک نزدیک ‌‌‌می‌شوند که این نوع میزها ابعاد نسبتا بزرگتری را در مقایسه با سایر میزهای مدیریتی دارند.

انواع میز مدیریت

انواع میز مدیریت

میز‌های مدیریتی با توجه به کاربرد و طراحی داخلی یک سازمان انتخاب ‌‌‌می‌شوند و به انواع میزهای مدیریت مدرن و میز مدیریت کلاسیک و میز مدیریت سلطنتی تقسیم ‌‌‌می‌شوند.

میز مدیریت مدرن

این نوع از میزهای اداری بسیار پر کاربرد ‌‌‌می‌باشند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید ‌‌‌می‌شوند و افراد با توجه به دکوراسیون داخلی محیط اداری خود  آن‌ها را خریداری و استفاده ‌‌‌می‌کنند.

میز مدیریت کلاسیک

اگر دکوراسیون اتاق اداری به نحوی باشد که از سبک کلاسیک پیروی کند میز اتاق باید به شکل کلاسیک باشد معمولا میزهای ساخته شده از چوب را به این منظور انتخاب ‌‌‌می‌کنند‌.

میز مدیریت سلطنتی

اگر فضای اتاق اداری شما از یک سبک پر زرق و برق و شلوغ پیروی ‌‌‌می‌کند شما ‌‌‌می‌توانید برای اتاق مدیریت از میز مدیریت سلطنتی استفاده کنید این میزها دارای طرح‌های پر زرق و برق و شلوغ ‌‌‌می‌باشد و اکثرا منبت کاری شده هستند.

خرید میز مدیریت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.