بهترین پرینتر لیبل زن ۲۰۲۰ کدام است ؟

0

بهترین پرینتر لیبل زن ۲۰۲۰ انواع مختلفی را به خود اختصاص داده است ولی می توان این طور بیان داشت که یکی از بهترین های آن شامل پرینتر لیبل زن اس ان بی اس مدل BTP-L42 می باشد. با استفاده از این دستگاه چاپ دیجیتال  و کاربردی می توان لیبل ها و برچسب های مختلفی را چاپ کرد. نه تنها می توانید از آن برای مصارف کارهای خود استفاده کنید، بلکه از آن برای راه انداختن  نیازهای دیگر مشاغل نیز بهره ببرید. این دستگاه در کنار ویژگی ها و مشخصه هایی که با خود به همراه دارد، از مزیت های زیادی نیز برخودار است که  در ادامه به تمامی آن ها خواهیم پرداخت.

بهترین پرینتر لیبل زن ۲۰۲۰ کدام است؟

همانطور که اشاره شد بهترین پرینتر در سال ۲۰۲۰، پرینتر لیبل زن اس ان بی اس مدل BTP-L42 می باشد. دلیل این برتری نیز ویژگی هایی هستند که از آن برخوردار می باشد که در ادامه شما را با تمامی آن ها آشنا خواهیم کرد تا در انتخاب آن ها دچار مشکل نشوید.

برای مشاهده قیمت دستگاه پرینتر لیبل زن اس ان بی اس مدل BTP-L42 و دیگر دستگاه‌های هم‌رده آن و همچنین بررسی بهترین دستگاه های لیبل زن میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

مشاهده قیمت و خرید

ابعاد و وزن دستگاه چاپگر لیبل زن اس ان بی اس مدل BTP-L42

ابعادی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده اند ۱۸۵×۲۱۸×۲۷۸ میلی متر می باشند که برای جای دهی آن فضای زیادی را طلب نمی کند. از این رو به راحتی می توانید آن را بر روی میز کار جای دهید؛ بدون اینکه با کمبود فضا مواجه شوید. وزن این لیبل زن ۲۳۰۰ کیلوگرم بوده که برای جابه جایی و حمل آن نیازی به کمک فرد خاصی ندارید. از این با این دو ویژگی می توانید بخشی از نیازهای خود را تامین کنید.

بهترین پرینتر در سال ۲۰۲۰، پرینتر لیبل زن اس ان بی اس مدل BTP-L42 می باشد.

مشخصات چاپ دستگاه چاپگر لیبل زن اس ان بی اس مدل BTP-L42

مشخصات چاپی که این دستگاه از آن برخوردار می باشد، قابل قبول می باشند. به همین علت تبدیل به یکی از محصولات پرفروش در سال ۲۰۲۰ شده است. عرض چاپ این لیبل زن ۱۰۴ میلی متر می باشد و رزولوشن ۲۰۳ DPI را از آن خود کرده است. همچنین این دستگاه کارهای خود را با سرعت ۷۵ میلی متر در ثانیه به انجام می رساند.

با سایر مشخصات پرینتر لیبل زن اس ان بی اس مدل BTP-L42 آشنا شوید

از دیگر مشخصاتی که در این دستگاه وجود دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برای راه اندازی این چاپگر نیاز به یک ریبون ۷۵ میلی متری است.
  • روش چاپ این دستگاه به دو صورت حرارتی مستقیم و حرارتی با ریبون است.
  • رول کاغذ دارای دو نوع قطر مختلف می باشد. قطر داخلی ۲۵ و ۳۸ میلی متر بوده و قطر بیرونی ۱۲۷ میلی متر هستند.
  • حافظه SDRAM این دستگاه ۶۴ مگابایت است.
  • اقلامی که می توانید در این دستگاه آن ها را مشاهده کنید شامل راهنمای کاربر، منبع تغذیه بدون کابل برق، درایور دستگاه، ریبون تست و کاغذ تست می شوند.
  • با استفاده از این دستگاه لیبل زن می توان بارکدهایی با فرمت ۲D و QR را چاپ کرد.
  • از سنسورهایی که در این دستگاه وجود دارند می توان به سنسور کاغذ قابل تنظیم، سنسور ریبون و در نهایت سنسور حرارات اشاره کرد.

مزیت های دستگاه چاپگر لیبل زن اس ان بی اس مدل BTP-L42

از مزیت هایی که در این دستگاه لیبل زن وجود دارند، می توان موارد زیر را نام برد:

  • سرعت چاپ در آن بالاست و می توان کارهای زیادی را در یک شبانه روز به انجام برساند.
  • هزینه چاپ با استفاده از این دستگاه کاهش پیدا خواهد کرد. از این رو صرفه اقتصادی بالایی دارد.
  • همچنین دوام آن بسیار بالا بوده و نیازی به شارژ و یا سرویس مجدد در آن وجود ندارد.

خرید دستگاه پرینتر لیبل زن

در این مقاله به بررسی بهترین دستگاه لیبل زن سال ۲۰۲۰ پرداخته شد که توانسته ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهد و از این جهت در مشاغل مربوطه مورد استفاده قرار گیرد. با بررسی این مشخصه ها شما نیز می توانید دستگاه محبوب خود را انتخاب کنید.

برای مشاهده قیمت دستگاه پرینتر لیبل زن اس ان بی اس مدل BTP-L42 و دیگر دستگاه‌های هم‌رده آن و همچنین بررسی بهترین دستگاه های لیبل زن میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.