بهترین گزینه برای پر کردن فضای خالی بسته بندی چیست؟

0

پرکننده های بسته بندی موادی هستند که برای پر کردن شکاف های خالی و فضای اضافی در بسته بندی شما استفاده می شوند. آن ها برای محافظت از محصول شما در حین حمل و نقل، با به حداقل رساندن تکان خوردن محصول به اطراف جعبه آماده و همچنین جذب ضربه های ناشی از حرکت استفاده می شوند. در حالی که آن ها هدفی کاربردی دارند، پرکننده های بسته بندی می توانند بخشی از زیبایی طراحی کلی بسته بندی شما باشند. این پرکننده ها همچنین برای استفاده در ساک دستی آماده و یا حتی بگ پارچه ای آماده نیز مناسب هستند.

انواع مواد پرکنند برای بسته بندی کدام است؟

برای انتخاب نوع مناسب پرکننده برای بسته بندی خود، باید در نظر بگیرید که چقدر فضا برای اطراف محصولات وجود دارد، و محصولات شما به چه مقدار لایه بندی یا محافظت نیاز دارند و وزن محصولات شما چقدر است. نمونه ‌هایی در مورد انواع مختلف پرکننده ‌ها که می ‌توانید به خصوص در طول فرآیند بسته ‌بندی استفاده کنید، عبارتند از:

کاغذ خرد شده یا پوشال

کاغذ خرد شده یا پوشال

این نوع یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های استفاده ساده از کاغذ است. همه چیز از روزنامه و کاغذ بسته‌ بندی و کاغذ پوستی گرفته تا کاغذ چروکیده، همگی باعث ایجاد بالشتک و محافظت بیشتر در داخل بسته ‌های شما می ‌شوند.

همچنین این نوع پر کردن فضای خالی، دوستدار محیط زیست است، زیرا کاغذ تجزیه پذیر است. استفاده مجدد از تکه های کاغذ قدیمی به عنوان پرکننده های جعبه راهی عالی برای استفاده مجدد از کاغذها، قبل از بازیافت آن ها نیز، است. با این حال، پرکننده ‌های کاغذی ممکن است در مقایسه با سایر گزینه‌ ها از جذابیت بصری و محافظت یکسانی برخوردار نباشند، زیرا کاغذ به عنوان پرکننده فضای خالی جعبه به طور موثری خرد شده و در فضاهای خالی داخل جعبه ‌های شما قرار می ‌گیرد.

نایلون حباب دار

نایلون حباب دار

 

روکش های حباب دار یا نایلون حباب دار، اغلب برای محافظت از اشیاء شیشه ای و سایر اقلام شکننده استفاده می شوند. نایلون حباب دار یکی از رایج ترین پرکننده های فضای خالی جعبه است، زیرا ارزان بوده و محافظ بسیار خوبی می باشد. با این حال، پوشش حباب دار، پلاستیکی است، و یک ماده پایدار نیست.

اما روکش های کاغذی راه راه یا روکش های کرافت از کاغذ یا مقوا ساخته می شوند و بنابراین بسیار دوستدار محیط زیست هستند. آن ها همچنین از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتر از پوشش حبابدار هستند، اما محافظت کمتری دارند، زیرا ضربه گیر نیستند و انعطاف پذیری کمتری دارند.

ورق فوم

ورق فوم

بر خلاف روکش‌ ها، ورق‌ های فوم را دور خود محصول نمی ‌پیچند، بلکه داخل جعبه های ارسال را می ‌پوشانند و به عنوان یک سپر و لایه محافظ اضافی بین محصولات شما و جعبه های ارسال عمل می‌ کنند. ورق های فوم ضربه های زیادی را جذب می کنند، که برای شیشه، اقلام شکننده یا اقلام سفت و سختی که ممکن است در اثر ضربه دچار فرورفتگی یا خراش شوند، عالی است.

در حالی که ورق های فوم عملکرد بسیار خوبی برای محافظت از آنچه در داخل جعبه است، انجام می دهند، اما سازگار با محیط زیست نیستند و اغلب پس از استفاده از بین می روند. علاوه بر این، اگر در حجم های بسیار بالا ارسال می کنید، افزودن ورقه های فوم در داخل کارتن های حمل و نقل، اندازه کلی هر کارتن را افزایش می دهد و بنابراین می تواند هزینه حمل و نقل را افزایش دهد.

بسته بندی بادام زمینی

بسته بندی بادام زمینی

بادام زمینی بسته بندی، که به عنوان پاپ کورن بسته بندی نیز شناخته می شود، نوعی بسته بندی شل است که برای پر کردن فضاهای بزرگتر، از جمله فضاهای خالی که اندازه آن ها یکنواخت نیستند، ساخته شده است. آن ها اغلب با نام استایروفوم ساخته می شوند، اما اخیراً بادام زمینی های بسته بندی زیست تخریب پذیر، که از نشاسته های مشتق شده طبیعی مانند گندم و نشاسته ذرت ساخته می شوند نیز، در دسترس قرار گرفته اند. این بادام زمینی های بسته بندی به طور قابل توجهی دوستدار محیط زیست هستند، زیرا از منابع تجدیدپذیر ساخته شده اند، برای تولید به انرژی کمتری نیاز دارند و در آب حل می شوند که باعث می شود نتوانند بدنه های آبی را مانند پلی استایرن آلوده کنند.

با این حال، بادام ‌زمینی ‌های بسته‌ بندی زیست تخریب ‌پذیر، هزینه بیشتری نسبت به بادام‌ زمینی‌ های استایروفوم سنتی دارند، بنابراین تعیین اینکه آیا بودجه بسته‌ بندی برای پرکننده ‌های خالی پایدارتری دارید یا خیر، به عهده کسب و کار شماست.

بالش های هوا

بالش های هوا

بالش های هوا که به عنوان بالشتک های هوا نیز شناخته می شوند، کیسه های پر از هوا هستند که می توانند بین و اطراف محصولات استفاده شوند. ماهیت چکش خوار آن ها، به آن ها امکان می دهد تا تقریباً در هر جایی در یک جعبه قرار گیرند و بالش های هوا را به روشی بسیار مؤثر برای جدا کردن محصولات بسته بندی شده با هم تبدیل می کند.

در حالی که بالش های هوا در طیف وسیعی از اندازه ها هستند، بالش های معمولی معمولاً نسبتاً بزرگ هستند (۸ در ۴ اینچ) که آن ها را برای بسته بندی اقلام کوچکتر نامناسب می کند. در حالی که این کوسن ها معمولاً از پلاستیک ساخته می شوند، اخیراً از جایگزین های پایدار مانند بالش های هوای مبتنی بر کاغذ نیز استفاده می شود.

درج سفارشی جعبه

درج سفارشی جعبه

درج های سفارشی جعبه با ارائه زیبا و محافظت بی نظیر از محصول، متمایز می شوند. این درج ‌ها را می‌توان طوری طراحی کرد که کاملاً متناسب با محصول شما در جعبه ‌های بسته ‌بندی چاپ شده شما باشند و فضای کمی برای هر حرکتی باقی بگذارند.

علاوه بر این، درج های جعبه ساخته شده از کاغذ یا مقوا را می توان با طرح های چاپی سفارشی کرد که به شما امکان می دهد داستان برند خود را در داخل جعبه بازگو کنید. در حالی که درج ‌های جعبه سفارشی معمولاً اولین نوع پرکننده‌ های جعبه نیستند، اما می ‌توانند راهی عالی برای سازماندهی و نگهداری مطمئن محصولات در داخل جعبه‌ های خود، قبل از ارسال باشند.

پرکننده بسته بندی، یک جزء ضروری برای اطمینان از ایمن بودن محصولات در طول حمل و نقل است. پر کردن فضای خالی در بسته بندی برای کاهش حرکت و آسیب احتمالی، یک هدف مهم است.

انواع مختلفی از پرکننده های جعبه وجود دارد و همه آن ها به منظور محافظت از محصولات شما هستند. با این حال، آن ها از نظر مواد، سازگاری با محیط زیست و درجه حفاظت نیز با تفاوت های خود همراه هستند. به این ترتیب، مهم است که عوامل مختلف را در نظر بگیرید تا یک پرکننده برای فضای خالی بسته بندی خود، متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.