تفاوت عکاسی تبلیغاتی و عکاسی تجاری چیست ؟

0

اگرچه برخی افراد از عکاسی تجاری و عکاسی تبلیغاتی به صورت متناوب استفاده می کنند، اما عکاسی خصوصا عکاسی تجاری و عکاسی تبلیغاتی کاملا متفاوت است. به عنوان مثال برای صاحب مشاغل، درک این تخصص برایش مهم است زیرا ممکن است تصمیم بگیرد از تبلیغات چاپی و یا آنلاین به عنوان یکی از مؤلفه های استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید. وقتی عکاسی تجاری و عکاسی تبلیغاتی هر دو به جای حفظ حافظه در عکسهای هنری زیبا و عکاسی تبلیغاتی برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شوند. هدف و فصد صنعتی متفاوت است.، با این وجود، همانند ابزارهایی است که متخصصان در هر سبکی برای تحقق اهداف خود استفاده می کنند.

عناصر عکاسی تجاری

عناصر عکاسی تجاری

عکاسان تجاری برای مثال از ساختمانها، مدلها، مصنوعات و مناظر که برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود. در چاپ کاتالوگ و چاپ بروشور، کتاب ها، گزارش ها، تبلیغات استفاده می کنند. یک عکس تجاری معمولا در بخش های خرده فروشی و عمده فروشی و در فروش مواد یا برای تبلیغات تبلیغاتی استفاده می شود. در عکاسی تجاری، کل Photoshoot په محصولی که در آن عکس گرفته میشود اختصاص دارد.

هنگام انجام جستجوی تصویری برای یک محصول خاص، در مورد عکس سهام فکر کنید که اغلب در اینترنت مشاهده می کنید. این یک نمونه کامل از یک عکس تجاری است زیرا همه چیز در مورد نشان دادن جوهر آن محصول به بهترین وجه ممکن است.

عناصر عکاسی تبلیغاتی

عناصر عکاسی تبلیغاتی

 عناصر اصلی عکاسی تبلیغاتی این است که خلق و خوی، احساسات با احساس اینکه یک محصول می تواند در بیننده استخراج شود. ثبت شود. همانطور که از این نام پیداست، عکاسان تبلیغاتی نگران فروش یا جذابیت غریزه های داخل بیننده هستند که این امر نیاز به خرید را | ایجاد می کند. این که آیا عکاسی به شکلی قاب بندی شده است که باعث می شود، سکسی، زیبا یا مرسوم، مد روز به نظر برسد، تاثیر کلی برانگیختن یک اقدام، یعنی خرید است. عکاسان تبلیغاتی به عنوان هنرمندانی که کارشان گفتن یک داستان جذاب است با استفاده از تصاویر، رنگ ها، نور پردازی و فریم بندی، به کار خود نزدیک می شوند.

عکاسی تجاری در مقابل تبلیغات عکاسی Intent

عکاسی تجاری در مقابل تبلیغات عکاسی Intent

یکی از تفاوت های عمده بین یک عکس تجاری و یک عکس تبلیغاتی قصد است. هدف عکاسی تجاری این است که جوهر یک محصول را به بهترین شکل ممکن ضبط کند در مقابل، هدف از عکاسی تبلیغاتی این است که بیننده را ترغیب با متقاعد کند که آن محصول را در خانه خود بخواهد.

عکاسی تجاری در مقابل تبلیغات عکاسی: سبک

تفاوت دیگر این است که عکاسی تجاری معمولا در فریم آن ثابت تر است به گونه ای که هیچ چیزی چشم بیننده را از محصول دور نمی کند. در نتیجه، نور پردازی، یک ظاهر طراحی شده و پس زمینه به طور کلی کمی خنثی است. با این حال، در عکاسی تبلیغاتی، فریم بندی اغلب جسورانه تر، مبتکرانه و سبک تر است زیرا فقط بینندگان این محصول را نمی بینند، بلکه در مورد ایجاد احساسات خاص هستند.

به همین دلیل در هر یک از این سبکهای عکاسی نیز تکنیک ها متفاوت هستند. به عنوان مثال، یک عکاس تجاری نمی خواهد از بسته های سبک خیره کننده در یک عکس استفاده کند زیرا این محصول را غرق می کند این مورد برای عکاسان تبلیغاتی، که آزادی خلاقیت بیشتری دارند تعبیر نمی کنند که چگونه محصولات، خدمات، سبک های زندگی و ایده ها می توانند به صورت عکاسی ارائه شوند. رنگهای پررنگ، روشنایی چند وجهی و تضادهای تند بین سایه و نور، همه ابزارهای موجود در زرادخانه وسیع عکاس تبلیغاتی است.

عکاسی تجاری در مقابل تبلیغات عکاسی: کاربر نهایی

عکاسی تجاری در مقابل تبلیغات عکاسی: کاربر نهایی

 کاربر نهایی نیز در صنعت عکاسی تجاری در مقابل صنعت عکاسی تبلیغاتی متفاوت است به طور کلی، عکاسان تجاری از عکسهایی استفاده می کنند که در تجارت خرده فروشی استفاده میشوند و با صرفا برای اهداف تبلیغاتی. با این حال، شرکتهایی که با به دنبال فروش محصولات هستند و با آنها را به بازار مخاطبان جدید می برند، معمولا عکاسان تبلیغاتی را استخدام می کنند به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه کمیک بوک دارید و می خواهید اتاق نمایش هنرمند جدید خود را به نمایش بگذارید، برای تبلیغ این ویژگی یک عکاس تجاری استخدام می کنید.

 از طرف دیگر، اگر تازه بخرید و در حراج بخرید تا موضوع کمیاب کتاب طنز محبوب را بخرید یک عکاسی تبلیغاتی را استخدام می کنید تا از این شماره عکس بگیرد تا بینندگان را به خود جلب کند و آن را بخرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.