بهترین پرینتر حرارتی فیش زن فروشکاهی ۲۰۲۰ کدام است ؟

0

بهترین پرینتر حرارتی فیش زن فروشگاهی ۲۰۲۰ کدام است ؟

فروشگاه ها و برخی دیگر از مکان ها مانند رستوران ها و فست فودها به دستگاه هایی نیاز دارند که بتوانند قبض و یا فیش ها را صادر کنند. برای به انجام رساندن این فرآیند بهترین گزینه ای که در اختیار شما قرار گرفته است، استفاده از پرینتر حرارتی فیش زن می باشد. این نوع پرینترها انواع مختلفی را به خود اختصاص داده اند. عملکرد آن ها بدین صورت است که بر روی کاغذهای مخصوص حرارت را ایجاد می کند. از این رو هیچ نیازی به جوهر، ریبون و تونر وجود ندارد. یکی از بهترین پرینتر حرارتی فیش زن فروشگاهی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP E300 می باشد که توانسته ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهد که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها پرداخته خواهد شد. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .

مشاهده قیمت و خرید

هر آنچه باید در رابطه با فیش پرینتر بیکسلون Bixolon SRP E300 بدانید

در رابطه با یک محصول می تواند ویژگی های مختلفی را مورد بررسی قرار دارد و بهترین پرینتر حرارتی فیش زن فروشگاهی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. Bixolon SRP E300 از دو درگاه مختلف USB و Serial بهره برده است. دقت چاپی که این دستگاه از آن برخوردار می باشد، ۱۸۰ نقطه در اینچ است. سرعت چاپ این پرینتر ۲۲۰ میلی متر بر ثانیه بوده که مقدار قابل قبولی است. از دیگر ویژگی های این محصول می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن این فیش پرینتر ۱۲۳۰ گرم می باشد. بدین صورت که می توانید به راحتی آن را حمل کنید.
  • ابعاد این پرینتر ۱۲.۸×۲×۱۳.۲ سانتی متر می باشد. این ابعاد نشان دهنده این است که می توانید پرینتر را به راحتی بر روی میز جای دهید.
  • عرض رول کاغذی که در این پرینتر وجود دارد، ۸۰ میلی متر می باشد و عرض چاپ نیز همین عدد را به خود اختصاص داده است.
  • همچنین عمر برش دهنده خودکار نیز ۱.۵ میلیون برش می باشد.

مهم‌ترین مزیت بهترین پرینتر حرارتی فیش زن فروشگاهی 

مهم‌ترین مزیت بهترین پرینتر حرارتی فیش زن فروشگاهی 

دغدغه خرابی قطعات و عدم پیدا شدن آن ها یکی از مهم ترین مسائلی می باشد که همواره با افراد است. این موضوعی است که نگرانی های مربوطه را می توانید در این مدل از پرینترها نیز احساس کنید. اگر قطعه ای از این پرینتر حرارتی شما خراب شد، به راحتی می توانید تنها با باز کردن چند مهره آن را جدا کنید و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. این گزینه از مهم ترین ویژگی هایی به شمار می رود که می توانید در دستگاه فیش پرینتر حرارتی بیکسلون Bixolon SRP E300 مشاهده کنید.

خرید بهترین پرینتر حرارتی فیش زن فروشگاهی

در این مقاله به بررسی بهترین فیش پرینتر حراراتی فیش زن فروشگاهی پرداخته شد که توانسته بهترین مزیت ها را در کنار برترین مشخصات به خود اختصاص دهد. Bixolon SRP E300 این فیش پرینتر می باشد که از روش حرارتی مستقیم برای عملیات انتقال چاپ بهره می برد. اگر به این دستگاه احتیج بسیاری دارید، مورد ذکر شده بهترین گزینه ای است که در اختیار شما قرار گرفته شده است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.