جعبه کارتنی یا لمینتی چرا بهترین بسته بندی برای حمل راحت و برندسازی محصولات است؟

0

جعبه کارتنی یا لمینتی معمولاً کارتن های پیش ساخته صنعتی هستند و به عنوان بهترین بسته بندی در کناز چاپ جعبه و چاپ کارتن، برای حمل و برندسازی استفاده می شوند. استفاده از این جعبه ها اجتناب ناپذیر است. درصورتی که بخواهید برخی کالاها را اعم از تجاری یا شخصی منتقل کنید، این جعبه های قابل اعتماد و محکم می توانند محصولات را در برابر هرگونه تأثیر خارجی ایمن نگه دارند: مثل محافظت از محتوای آنها در برابر آسیب.

مزایای بسته بندی جعبه های کارتنی چیست ؟

مزایای بسته بندی جعبه های کارتنی چیست ؟

 چه در حال حمل و نقل در سراسر شهر باشید و چه در سراسر کشور ، تولیدکنندگان جعبه کارتنی گزینه ای مقرون به صرفه و سبک برای مشاغل و برای ارسال محصولات به مشتریان ارائه می دهند.

جعبه کارتنی یا لمینتی محافظت از محصولات در برابر آسیب می کند

 مهمترین مزیت جعبه کارتنی یا لمینتی، قوی تر بودن ماهیت آنهاست. فضای داخلی موجدار یکپارچگی ساختاری را ارائه می دهد که می تواند هر نیروی منطقی وارده بر آن را جذب و در برابر آن مقاومت کند. این بدان معناست که اگر جعبه دیگری روی آن چیده شود یا در صورت ریخته شدن ، محصول شما خرد نشود ، در نتیجه شما را از تلفات تصادفی نجات می دهد.

علاوه بر این ، دارای مقاومت در برابر ترکیدگی، پارگی و کشش زیادی هستند که آنها را به یک گزینه بی عیب و نقص برای حمل و نقل طولانی مدت تبدیل می کند.

جعبه کارتنی یا لمینتی باعث افزایش عایق می شود

این جعبه ها باعث بهبود مقدار عایق جعبه ها می شوند ، در نتیجه انتقال گرما بین محتویات جعبه و دنیای خارج را کند می کنند. اگر در هنگام حمل و نقل از کولر استفاده کنید یا اینکه محصول شما از طریق محیط گرم یا سرد منتقل شود، این امر می تواند بسیار مفید باشد. زیرا دما را ثابت نگه می دارد و می توانید فساد را به تأخیر بیندازید.

جعبه کارتنی یا لمینتی سبک وزن هستند

 نرمی و صافی یکی از مطلوب ترین معیارهای انتخاب محفظه های ناهموار برای تحویل محصولات است. به دلیل وزن کم، می توان آنها را به راحتی حمل ، ارسال و حمل کرد.

از جعبه کارتنی میتوان به عنوان جعبه آماده به همراه ساک دستی آماده نیز استفاده کرد. این وسایل به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا در تعداد کم بتوانند برای فروش محصولات خود از بسته بندی مورد نظر خود استفاده کنند.

جعبه کارتنی یا لمینتی مقرون به صرفه هستند

 این مزیت اساسی دیگر انتخاب این جعبه ها برای حمل و نقل است زیرا نرخ آنها بسیار ارزان است. معمولاً به صورت عمده خریداری می شوند و  به وفور در دسترس هستند و در طول سال عرضه می شوند.

جعبه کارتنی یا لمینتی ارزش برند را افزایش می دهد

جعبه کارتنی یا لمینتی ارزش برند را افزایش می دهد

جعبه های کارتنی یا لمینتی در هر مرحله از فرآیند بسته بندی و حمل و نقل تأثیر مثبتی برای برند ها دارند. این جعبه ها محصولات شما را ایمن نگه می دارند. آنها جذاب هستند ، می توانند ارزش ادراک شده محصول شما را قبل از باز شدن جعبه افزایش دهند.

جعبه کارتنی یا لمینتی سازگار با محیط زیست هستند

مواد جعبه کارتنی یا لمینتی مشهور است زیرا بعد از یک فرآیند بازیافت خاص می توان از آنها استفاده مجدد کرد و تغییر شکل داد. بنابراین ، با استفاده از این جعبه ها برای حمل و نقل و ذخیره سازی ، می توانید تجارت خود را دوستدار محیط زیست کنید. مواد مورد استفاده در ساخت جعبه کارتنی یا لمینتی ارگانیک هستند. جعبه های بازیافتی نیز با قیمت های بسیار ارزان موجود است که آن را برای نیازهای بسته بندی ایده آل می کند.

جعبه کارتنی یا لمینتی دارای لبه های گرد هستند

این جعبه ها دارای لبه های تیز نیستند ، بنابراین هنگام چیدمان آنها در ماشین حمل، صدمه نخواهید دید. برای استفاده از این جعبه ها و حمل راحت تر انها میتوان از ساک دستی آماده استفاده کرد.

جعبه کارتنی یا لمینتی شما را از رقبا جلو می اندازد

جعبه های سفارشی می توانند با پذیرش برچسب ها و گرافیک های چاپ شده به راحتی آگاهی از برند را افزایش دهند. اگر بسته بندی سفارشی را انتخاب کنید، از مواد کمتری برای حمل همان محصولات استفاده می کنید که به نوبه خود افزایش ROI شماست.

بنابراین، اگر می خواهید محصولاتی را حمل کنید، بهترین تولیدکنندگان جعبه کارتنی یا لمینتی را انتخاب کنید و به دنبال بهترین شرکت های بسته بندی باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.