راهنمای خرید برس حرارتی

0

علی رغم قدرت انتخاب بسیار زیاد برای خرید برس حرارتی، به راحتی نمی توان فهمید که باید روی کدام برس سرمایه گذاری شود. قبل از اینکه تصمیم بگیرید که کدام برس مو را بخرید، مشاوره تخصصی ما در مورد خرید لوازم آرایشی را بخوانید. بعد از خرید یک برس حرارتی شما یک سشوار و برس گرد را توامان در اختیار خواهید داشت. اما توجه کنید که این برس بیشتر برای حالت دادن به موها استفاده می شود و شما باید تا آنجا که ممکن است موهای خود را خشک کنید، چرا که برس های حرارتی به اندازه سشوار قدرت گرمایشی ندارند.

مشاهده قیمت برس حرارتی

راهنمای خرید برس حرارتی

چندین معیار اساسی برای خرید برس حرارتی وجود دارد

چندین معیار اساسی برای خرید برس حرارتی وجود دارد که لازم است هنگام خرید به خاطر بسپارید. در مرحله اول، باید فکر کنید که چه اندازه به برس نیاز دارید؟ قطر برس شما باید متناسب با طول موهای شما باشد. قطرهای کوچکتر برای موهای کوتاه ، اندازه متوسط ​​برای کسانی است که موهای بلندی دارند و بیشترین قطرها برای صاف کردن موهای بلند است. با این حال، از برس های گرد کوچکتر نیز می توان برای افزودن حجم در قسمت ریشه ها استفاده کرد.

در مرحله بعدی، توجه خود را ساختار برس های حرارتی معطوف کنید. این روزها برس های سر سرامیکی ترجیح داده می شوند زیرا گرما را به طور مساوی در سطح برس و از طریق مو توزیع می کنند. همچنین این نوع برس نسبت به برس فلزی به موهای شما آسیب کمتری می رساند. برس چوبی ساخته شده با موهای گراز وحشی، راه حل مناسبی برای موهای وز دار است. وجود فاصله مساوی در این برس، به تقسیم شدن صحیح موها کمک می کند و در نتیجه موهای صاف تری خواهید داشت. اگر از برس حرارتی برای صاف کردن مو یا پرپشت کردن ریشه استفاده می کنید؛ برس حرارتی پرمو را برای سشوار و شانه زدن انتخاب کنید.

برای به حداکثر رساندن تأثیر برس حرارتی، موهایتان را بعد از استحمام به طور کامل خشک نکنید. در نظر داشته باشید که اگر موهایتان هم خیلی مرطوب باشد، زمان زیادی را برای یک حالت دادن معمولی صرف خواهید کرد.

خرید برس حرارتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.