راهنمای خرید برس پاک سازی پوست

0

همیشه این سوال برای بسیاری از افراد وجود دارد که چرا پوست عده ای بسیار درخشان و شفاف به نظر می رسد؟ آنها چه کاری را انجام می دهند؟ آیا از لوازم آرایشی و زیبایی یا روش‌های درمانی خانگی پیچیده‌ای استفاده می کنند؟ و یا به کلینیک های تخصصی پوست و مو مراجعه می کنند؟
شاید باورتان نشود اما برخی اوقات دستگاه های خانگی می توانند بهترین گزینه برای داشتن پوست عالی باشند! یکی از این دستگاه ها، خرید برس پاک سازی پوست است که از آن به عنوان از قلم موهای مراقبت و لایه برداری پوست، نام برده می شود. مجموعه زیادی از برس های پاک سازی پوست وجود دارد که انتخاب یکی آنها می تواند یک کار دلهره آور و مشکلی باشد؛ اما نگران نباشید…

مشاهده انواع برس پاک سازی پوست

شناسایی بهترین برس پاک سازی پوست

شناسایی بهترین برس پاک سازی پوست

  • برس پاک سازی پوست صورت True Glow® ۲-in-1 برای کسانی که پوست حساسی و خشکی دارند گزینه ایده آلی است. طراحی منحصر به فرد و برس نرم به شما امکان می دهد تجربه جالبی از تمیز کردن پوست را همراه با لایه برداری و مرطوب سازی داشته باشید. به علاوه در این نوع دستگاه، ماساژور چشم نیز وجود دارد.
  • True Glow® Sonic Brush فناوری این برس تمیز کننده، عملکرد بالایی را با سرعت ۳۰۰ نوسان در ثانیه تأمین می کند. منافذ را از بین می برد و پوست را برای جذب بهتر مرطوب کننده ها آماده می کند. استفاده منظم از برس سونیک باعث می شود که پوست احساس شادابی کرده و به بهترین شکل ممکن به نظر برسد.
  • برس پاک سازی پوست صورت سیلیکونی True Glow® SKINPOD for مقرون به صرفه ، قابل حمل و بسیار زیبا است! با تمام مشکلات پوستی مقابله می کند و از فناوری صوتی پیشرفته برای برقراری تعادل، انرژی مجدد و رفع تمام نیازهای مراقبت از پوست شما استفاده می کند!
  • قلم موی True Glow® برس پاک سازی پوست صورتی است که باعث شادابی طبیعی پوست می شود. این دستگاه ۲ سرعته و دارای یک برس ۳۶۰ درجه چرخشی است.
  • LUNA mini 2 برای انواع پوست مناسب بوده و متشکل از سه بخش است: بخش اول آن مخصوص نواحی طبیعی و حساس است. بخش دیگر مربوط به قسمتهایی است که به سختی قابل دسترسی هستند (مانند کناره های بینی و زیر چشم) و بخش سوم آن مربوط به مناطق چرب پوست است.

با این حال، شما باید با توجه به بودجه در دسترس، برند های وارد شده به کشور و هدف از استفاده، نسبت به بهترین دستگاه پاکسازی پوست اقدام کنید.

خرید برس پاک سازی پوست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.