خرید بوت مردانه

0

بوت یکی از کفش های متنوع و محبوب بین مردان است که انواع مختلفی دارد. در حالت کلی بخواهیم بگوییم بوت ، پوتین و چکمه هم خانواده هم می باشند با این تفاوت که چکمه معمولا براق ، چرم و ساق بلندی دارد ولی پوتین و بوت انواع های دیگری دارد و جنس آنها فرق دارد.
انواع بوت مردانه:
نیم بوت که پا و مچ را می پوشاند ولی بوت ها انواع مختلفی دارد که ساق پا و اکثرا تا زیر زانو را میپوشانند.
بوت کار:
مستحکم ، قدیمی و آن قدر زیبا که در روز های سرد میتواند جزئی از استایل شما شود. این بوت اولین و پرکاربردترین بوت مردانه نیز است. این بوت برای کار نیست.
رنگ قهوه ای محبوب ترین رنگ این بوت می باشد ولی رنگ مشکلی نیز کاربرد دارد. این بوت برای تیپ های خیابانی مناسب است و میتوانید با شلوار جین و با شلوار های دیگر ست کنید. این بوت برای موقعیت های رسمی مناسب نیست.
بوت چلسی راحت ترین و انطباق  پذیرترین بود مردانه می باشد. این بوت میتواند سال ها مورد کاربرد شما باشد.
این بوت را میتوانید با شلوار پارچه ای ، کتان یا جین ست کنید. میتوانید در محل کار نیز این کفش را بپوشید.
بوت کویر یا چوکاس که نیم بوت چرمی می باشد  در روزی های ملایر بهار و پاییز مناسب است و با شلوار جین ، کت های چرم و شلوار های کتان نیز ست میشود. این بوت از بوت کار رسمی تر است.
دیگر بوت ها نیز مینند بوت ۸ ترک یا بوت های مخصوص کوهنوردی یا اسکی و… کاربرد های دیگر دارد.
نکات:
اگر شلوار جین با بوت ست کرده اید میتوانید لبه های شلوار جین را بالا بزنید.
بوت ها معمولا کژوال هستند ولی برخی مدل ها نیز برای تیپ های رسمی مناسب است.
توجه داشته باشید که بوت نه باید بزرگ باشد که براحتی پای شما داخل آن رود و براحتی تکان یا لق بخورد یا انقدر کوچک باشد که به انگشت های پا شما فشار بیاورد.
سعی کنید بوت های شما با نوع تیپتان تناسب داشته باشد.
اگر خیلی وقت است که از بوت خود استفاده میکنید بهتر است که داخل آن را با کاغذ باطله پر کرده و سپس برای اینکه از ورود گرد و غبار به داخل آن جلوگیری کنید آن را در جعبه قرار دهید.
به رنگ ، طراحی ، داشتن یا نداشتن بند ، موقعیت خود (برای روز های بارانی یا اسب سواری و… میخواهید) و نحوه تمیز کردن بوت مردانه نیز توجه کنید.
در آخر بوت یکی از کفش های متنوع و محبوب بین مردان است که اگر نکاتی را رعایت کنید میتوانید یک استایل عالی با بوت خود بسازید.
قیمت: حدودا بین ۷۵ تا ۲۰ ملیون ۲۰۰ ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.