خرید جلد مدارک

1

بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات مختلف، نام و برند خود را بر روی برخی کالاها حک می‌کنند. سپس این کالاها را به‌عنوان هدایای تبلیغاتی در کنفرانس‌ها، سمینارها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف به مشتریان خود هدیه می‌دهند. این کار باعث می‌شود تا مردم با برند و نام یک شرکت آشنا شوند. کالاهای مختلفی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی، جلد مدارک تبلیغاتی می‌باشد. اگر شما هم می‌خواهید که با جلد مدارک تبلیغاتی، کاربردها، انواع و نکات مهم آن هنگام سفارش آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

سفارش جلد مدارک تبلیغاتی    ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹

جلد شناسنامه و پاسپورت چیست ؟

جلد شناسنامه و پاسپورت چیست ؟

جلد شناسنامه و پاسپورت یکی از محصولات بسیار کاربردی و مفید میباشد که میتواند هم به عنوان هدایای تبلیغاتی و هم به عنوان محصولی شخصی مورد استفاده قرار گیرد. ولی بطور کلی در ارتباط با مراکز تولیدی معمولا این محصول بصورت سفارش عمده و جهت مصارف تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به اطلاعات و تبلیغات سفارش دهندگان، انواع چاپ اعم از چاپ سیلک یا طلاکوب و داغی میتواند روی آن اجرا گردد. البته نوع چاپ مورد استفاده روی جلدهای تولیدی تا حد زیادی بستگی به جنس و مواد اولیه بکار رفته در تولید آن دارد و با توجه به اینکه اکثر متریالهای مورد استفاده در تولید جلد شناسنامه و پاسپورت از مواد چرم مصنوعی هستند، بهترین انتخاب برای چاپ تبلیغاتی میتواند طلاکوب و داغکوب باشد.

از نکات مهم دیگر در رابطه با این محصول توجه به تولیدات دوختی و پرسی میباشد که بطور کلی محصولات دوختی از رنج قیمتی بالاتری برخوردار هستند و البته از لحاظ کیفیت و کلاس کاری نیز در سطح بالاتری قرار میگیرند و برای افراد و مراکزی که به دنبال ارائه تبلیغات شکیل تری هستند، گزینه مناسبی محسوب خواهند شد.

خرید جلد شناسنامه و پاسپورت

انتخاب متناسب با تبلیغات مجموعه شما ، شکل ظاهری و طرح مورد انتخاب شما از بین انبوه مدل ها و طرح های مختلف در بازار، اولین نکته در خریدی منحصر به فرد بوده است. پرسی بودن یا دوختی بودن جلد ؟!

جلوه و جذابیت هر کدام بنا به سلیقه شما بزرگواران است ولی اگر نوع پرسی آن را مد نظر دارید باید دقت در نوع جوش پلاستیک بکار رفته را کاملا مورد بررسی قرار دهید همچنین ضخامت و کیفیت مواد اولیه بکار رفته در تولید جلد از نکات بسیار مهم در تولید این محصول میباشد.

چگونه خریدی بی عیب و نقص از جلد شناسنامه و پاسپورت داشته باشیم؟

مسلما دانستن تمام فوت و فن های تولید محصولات تبلیغاتی برای شما بزرگواران دشوار و غیر ممکن خواهد بود ، اما میتوان با تدبر و انتخاب تولید کننده برتر، با تجربه و با اطمینان با خیالی آسوده کیفیت اعلا و تضمین محصولات و در نهایت خریدی به صرفه و خصوصا با قیمت واقعی را تجربه کنید.

کیفیت چاپ جلد شناسنامه و پاسپورت

کیفیت چاپ جلد شناسنامه و پاسپورت

عدم دقت نظر در نوع و انتخاب چاپ متناسب میتواند متاسفانه نتایج ناگواری به همراه داشته باشد و عدم وجود آگاهی کافی در انتخاب طرح نامناسب و حتی نوع چاپ و متریال انتخابی میتواند باوجود کیفیت بالای خروجی، افتضاحی را به همراه داشته باشد.

ویترین و جذابیت هدیه تبلیغاتی که همان طرح و چاپ است باید با دقت نظر و به دست طراحان مجرب انجام پذیرد.

نکته قابل توجه دیگر که مورد سوء استفاده برخی از تولید کنندگان بی اخلاق قرار میگیرد ، درباره ساخت کلیشه و ضخامت آن است ، متاسفانه هنگامی که ضخامت کلیشه کمتر باشد کیفیت چاپ بسیار پایین آمده و ورق طلا به خوبی چاپ نمیشود .

ممکن است بعضا تولید کننده ای قیمت پایین تری از ساخت کلیشه به شما ارائه دهد مراقب این موضوع باشید به هیچ وجه درباره ضخامت کلیشه کوتاه نیایید. متریال هایی که برای چاپ انتخاب میشود بسیار مهم است زیرا که جذابیت هدیه تبلیغاتی شما همین کیفیت اعلا میباشد.

خرید جلد مدارک

خرید جلد مدارک طرح چرمی در انواع مختلف دوختی و پرسی و با تنوع قیمت و ارسال سریع به شیراز، اصفهان، مشهد و سایر شهرهای کشور میتواند بطور مستقیم و از تولید کننده اصلی انجام پذیرد.

با توجه به تبدیل شدن جلد مدارک و بیمه نامه به محصولی تبلیغاتی و پرکاربرد، لزوم دسترسی به قیمتهای مناسب و نیز تنوع محصولات تولید شده در این حوزه به یکی از نیازهای اصلی خریداران این محصول تبدیل شده است و به همین جهت بسیاری از مصرف کنندگان جلد مدارک با حساسیت بیشتری به دنبال قیمتهای پایین تر گشته اند. اما نکته بسیار مهم در این زمینه عدم توجه به کیفیت محصولات تولید شده میباشد بطوریکه خریداران بعد از خرید و ارسال سفارش متوجه کیفیت پایین محصول تولید شده میشوند و در واقع با خرید چند ده هزار تومان ارزانتر، مبلغی چند صد هزار تومانی بطور کلی هویت خود را از دست داده و در بسیاری از موارد بجای تبلیغات مثبت برای سفارش دهندگان، تبدیل به محصولی مخرب برای اعتبار خریداران و تبلیغ کنندگان آن میشود!

به همین جهت توجه همزمان به کیفیت کالای تولید شده و قیمت ارائه شده توسط فروشندگان، میتواند گزینه مناسبی برای دستیابی به محصولی با کیفیت و قیمت مناسب باشد.

قیمت کیف مدارک و پول چسبی

کیف مدارک و پول با توجه به نوع طراحی و ساخت آن به دو صورت چسبی یا دکمه دار تولید میشود که البته نوع چسبی آن متداولتر میباشد. با توجه به کاربرد بالای این محصول در امور روزمره افراد جامعه، بسیاری از صاحبان مشاغل از آن به عنوان کالایی تبلیغاتی نهایت استفاده را برده و خود را بطور دائم در معرض دید مخاطبان و جامعه هدف شغلی خود قرار داده اند. به همین جهت محصولات تولیدی در این حوزه با تنوع بالا و کیفیتهای مختلف طراحی و به بازار عرضه شده و توانسته است تا بسیاری از سطح بودجه ای افراد مختلف را برای خرید این محصول پوشش دهد.

تولید انواع جلد مدارک تبلیغاتی

تولید انواع جلد مدارک تبلیغاتی

تولیدکننده انواع جلد مدارک تبلیغاتی با توجه به فروش مستقیم و بدون واسطه و ارائه قیمت مناسب و ارسال سریع و مطمئن از طریق باربریهای معتبر به تمام نقاط کشور تا حد زیادی نگرانیهای رایج در زمینه سفارش جلد بیمه را به حداقل رسانده است.

بدیهی است که خرید مستقیم از تولید کنندگان محصولات مختلف می تواند مزایای زیادی برای خریداران به همراه داشته باشد و همچنین میتواند موجب دریافت خدمات بیشتر و ارزانتری توسط آنها گردد.

اما شاید دسترسی به قیمتهای پایین تر مهمترین نکته ای باشد که در نظر اغلب خریداران پر رنگ شده و آن را لمس می کنند.

یکی از مهمترین مزایای خرید از تولید کنندگان به غیر از قیمتهای مناسب تر، آشنایی و دستیابی به محصولات جدید و استفاده از آنها برای تبلیغات متفاوت خواهد بود به گونه ای که هم اکنون جلدهای مدارک پالتویی می تواند با توجه به قابلتیهای متعدد موجب رضایت خاطر و تاثیرات ذهنی بیشتری نزد مصرف کنندگان فراهم آورد.

ساخت کیف جلد مدارک یوف ارزان

ساخت کیف جلد مدارک از جنس یوف یا ماموت، از جمله انوع جلد مدارک بیمه میباشد که با توجه به قیمت مناسب و ارزان آن هزینه بسیار کمتری میتواند برای خریداران به همراه داشته باشد.

اگرچه رویه انواع جلد بیمه مهم است و می تواند به مرور زمان و در طی مدت طولانی موجب خرابی و تغییر حالت گردد اما نکته بسیار مهم دیگری که در اینجا وجود دارد، روش تولید و کیفیت محصول ارائه شده میباشد بطوریکه حتی در رابطه با متریالهای درجه دو هم میتوان، به نتایج و کیفیتهای بالایی دست پیدا نمود.همچنین از نکات بسیار مهم دیگر در تولید انواع جلد مدارک بیمه نامه، نوع برگهای داخلی آن است که به دلیل استفاده مکرر از آن به منظور گذاشتن و برداشتن مدارک، می تواند در معرض آسیب و پارگی قرار گیرد و این یعنی حذف یک محصول تبلیغاتی از معرض دید مخاطبان و نیز احساس ناخوشایند آنها از محصولی بی کیفیت که این مورد میتواند نتایج و تبعات نامناسبی برای تبلیغ کنندگان به همراه داشته باشد.

کیف جلد مدارک خودرو کویری خام

کیف جلد مدارک خودرو کویری خام از جمله محصولات تبلیغاتی بسیار پر فروش است که هم بصورت خام و هم همراه با چاپ بیشترین تقاضا را در بین مخاطبان محصولات تبلیغاتی دارد.

جلدهای مدارک کویری یکی از معدود طرحهای تولیدی در زمینه جلدهای بیمه است که می توان آن را بصورت نرم و بدون مقوا یا شومیز تولید نمود و به همین دلیل از قابلیت انعطاف بالا و نرمی خاصی برخوردار است بگونه ای که با گذاشتن و برداشتن داخل جیب دچار هیچگونه شکستگی و خمیدگی و یا هر گونه تغییر حالت نخواهد شد. به همین جهت بسیاری از سفارش دهندگان آن را به عنوان گزینه اصلی برای انتخاب خود قرار می دهند.

جلدهای مدارک کویری می توانند بصورت ساده و یا با قابلیتهای بیشتر نظیر کیف پول تولید گردند. همچنین اگرچه اغلب این نمونه از جلد بیمه نامه بدون مقوا و شومیز تولید میشود ولی بنا به سلیقه و سفارش مشتری امکان تولید جلد مدارک کویری بصورت شومیزی و یا مقوادار نیز وجود دارد که طبیعتا قیمت تمام شده آن بیشتر خواهد بود.

سفارش چاپ انواع جلد پاسپورت تبلیغاتی

سفارش چاپ انواع جلد پاسپورت تبلیغاتی

سفارش چاپ انواع جلد پاسپورت تبلیغاتی برای مراکز وآژانس های توریستی و گردشگری به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن و امکان ارسال به سراسر ایران میسر شده است.

تولید با کیفیت ترین جلدهای پاسپورت و طراحی منحصر به فرد با متریال های لاکچری همراه با چاپ طلاکوب، داغی و طلا تو گود با بهره گیری از بهترین دستگاهها و تجهیزات چاپ، در نهایت محصولی خاص و فوق العاده با کیفیت و جذاب در شان پاسپورت یک ایرانی خواهد بود بطوریکه علاوه بر مصرف کنندگان محصول تولید شده، خریداران تبلیغاتی این محصول نیز از آن رضایت کافی و بالا داشته و میتوانند علاوه بر کاربردهای گوناگون، از زیبای و کیفیت آن احساس رضایت داشته باشند.

تنوع جلد پاسپورت علاوه بر طرحهای مختلف تولید شده آن، میتواند در تفاوت مواد اولیه برای تولید جلد نیز خودنمایی کرده و موجب جلب توجه سلیقه های مختلف گردد.

همچنین با توجه به ابعاد و اندازه های جلد شناسنامه های جدید و پاسپورت، محصولات تولید شده قادر خواهند بود هم به عنوان جلد شناسنامه و هم به عنوان جلد پاسپورت مورد استفاده و تبلیغات قرار گرفته و انواع چاپ روی آن اجرا گردد. البته نوع مواد اولیه بکار رفته در تولید جلد، تاثیر مستقیم و زیادی در انتخاب نوع چاپ روی جلد خواهد داشت.

فروش انواع جلد دفترچه بیمه تامین اجتماعی

فروش انواع جلد دفترچه بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی با ضمانت کیفیت تولید و ارسال سریع از شهر تهران به سراسر کشور برای چه افرادی امکانپذیر میباشد؟

فهرست سیاه و لیست قیمت های نجومی جلد دفترچه بیمه توسط چه کسانی در بازار ارائه شده است؟

جلدهای دفترچه بیمه درمانی با انواع مختلف آن که شامل تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح میباشد، با متریالها و کیفیتهای متفاوت در بازار موجود میباشد که در این بین انتخاب و تشخیص چگونگی و شرایط جلد تولید شده نیاز به دقت مضاعف دارد و در این شرایط معمولا تولیدکنندگان معتبر و مجموعه های باسابقه با شرایط ویژه فروش و اطلاعات کامل از محصول تولید شده به خریداران، برای مخاطبان خود امکان خریدی با اطمینان و بدون دغدغه را فراهم می آورند.

این شرایط فقط مخصوص کسانی میباشد که به طور مستقیم و بدون واسطه محصولات تبلیغاتی خود را از تولید کننده واقعی خریداری می نمایند و با حذف واسطه ها و دلالان قیمت مقرون به صرفه و کاملا تضمین شده را با ارسال سریع محصول تبلیغاتی به شهر خود و لذت خریدی بدون دردسر را تجربه میکنند.

از آنجا که جلد دفترچه بیمه به عنوان یکی از معدود محصولات تبلیغاتی است که بازدهی بسیار بالایی دارد، لذا دقت در کیفیت و نوع جلد تولید شده میتواند نتایج بسیار بهتری برای خریداران به همراه داشته باشد.

قیمت جلد کارت عابر بانک چرمی

قیمت جلد کارت عابر بانک چرمی به عوامل زیادی وابسته میباشد وفروش عمده و جزیی آن هم یکی از دلایل اختلاف قیمت در یک نوع متریال و یک نوع کیفیت است.علاوه بر تاثیر قیمت عمده و خرید تکی این محصول که گاها اختلاف قیمت قابل توجهی دارد دلایل متعدد دیگری در تعیین قیمت گذاری این محصول پر کاربرد تبلیغاتی وجود دارد.

از جمله و بارزترین شاخصه تاثیر گذار در قیمت این محصول نوع متریال استفاده شده در آن میباشد که عموما از چرم های مصنوعی استفاده میگردد و همچنین استفاده از چرم طبیعی با وجود اختلاف قیمت و هزینه های تمام شده همچنان مورد استقبال مخاطبان بوده و هست. جا کارتی هایی از جنس فلز وحتی چوبی هم در بازار موجود میباشد. نوع چاپ وکیفیت آن هم از برجسته ترین شاخصه های تعیین قیمت در این محصول به حساب می آید و نوع متریال و تعداد ورق های داخلی جلد عابر بانک دیگر شاخصه ی تعیین قیمت آن است.

استفاده از جاکارتی یا جلد عابر با توجه کاربرد وسیع آن به عنوان جای کارت عابر بانک و نیز جای مدارک هوشمند، به محصولی تبلیغاتی قدرتمند تبدیل شده است و با توجه به تنوع قیمت میتواند بسیاری از سطوح بودجه ای را پوشش دهد.

سفارش جلد بیمه نامه چرم کویری ارزان

سفارش جلد بیمه نامه چرم کویری ارزان شاید به دلیل پر فروش بودن آن باید بیشتر مورد دقت مخاطبان عزیز قرار گیرد. متاسفانه موارد سوء استفاده دلالان و حتی برخی تولید کننده ها در تولید و فروش آن وجود دارد.

جلد بیمه نامه چرم کویری از ارزان ترین محصولات تبلیغاتی در حوزه جلد مدارک میباشد که با قیمتهای متفاوتی در بازار عرضه میگردد و در واقع نوع متریال استفاده شده در آن این تنوع قیمت و کیفیت را باعث میشود. نوع چرم کویری و ضخامت آن از موارد مهم و تاثیر گذار در قیمت و همچنین کیفیت محصول تولیدی میباشد که معمولا به آن توجه نمیشود ولی در قیمت تمام شده آن تاثیر زیادی دارد و کیفیت آن را تا حد زیادی تحت الشعاع قرار میدهد. علاوه بر آن تعداد و نوع برگ های وسط استفاده شده در تولید جلد از نکات مهم دیگر است که میتواند شفاف و یا کامپیوتری مات باشد و البته برگهای وسط نیز دارای ضخامتهای متنوعی هستند و توجه به این نکته میتواند بسیار موثر باشد در نتایج یک خرید به صرفه و با کیفیت. البته معمولا برای جنس کویری از برگهای کامپیوتری مات استفاده میشود و این کار سبب بالاتر رفتن کیفیت و دوام آن در طول مدت زمان خواهد شد.

بطور کلی توجه مخاطبان عزیز به این شاخصه ها آنها را در خرید محصول تبلیغاتی با کیفیت بالا و ارزان هدایت میکند و موجب خواهد شد تا در موارد تبلیغاتی، بازدهی و دوام محصول در دست مشتریان جامعه هدف به طرز چشمگیری افزایش یابد.

کاربرد جلد مدارک تبلیغاتی چیست ؟

دانشگاه‌ها، ارگان‌ها، بانک‌ها، دفاتر بیمه، شرکت‌های خصوصی و دولتی ازجمله مواردی است که جلد مدارک تبلیغاتی را به‌عنوان یک هدیه‌ی تبلیغاتی به مشتریان خود می‌دهند. جلد مدارک، وظیفه‌ی محافظت از مدارک مهم را بر عهده دارد. این کالا ازجمله کالاهای پرکاربرد و مفید تبلیغاتی به شمار می‌رود که کاربرد گسترده‌ای دارد. در بخش زیر به برخی از کاربردهای مهم جلد مدارک تبلیغاتی اشاره کرده‌ایم:

جلد پاسپورت تبلیغاتی: یکی از مدارک بسیار مهم، پاسپورت می‌باشد. جلد پاسپورت به حفاظت مدارک در برابر سوانح طبیعی و پاره شدگی کمک می‌کند. قیمت جلد پاسپورت تبلیغاتی، بستگی به کیفیت جنس جلد مدارک و نحوه‌ی جک برند دارد. شما می‌توانید برند و لوگوی شرکت را بر روی جلد پاسپورت تبلیغاتی به‌صورت طلاکوب، نقره‌کوب و یا لیزری چاپ کنید.

جلد شناسنامه تبلیغاتی: از دیگر هدایای تبلیغاتی می‌توان به جلد شناسنامه‌ی تبلیغاتی اشاره کرد. برای اثرگذاری بیشتر می‌توانید بر روی جلد مدارک، لوگوی شرکت خود را چاپ نمایید. بدین ترتیب مشتری با در دست داشتن آن، به‌طور گسترده تبلیغ شرکت شمارا می‌کند.

جلد جاکارتی اعتباری: جلد مدارک جاکارتی از دیگر جلدهای مدارک تبلیغاتی می‌باشد. این جلد شامل جلد عابر بانک، جلد کارت سوخت، جلد کارت ویزیت، جلد کارت اتوبوس و مترو می‌باشد. جلد مدارک جاکارتی به مشتری کمک می‌کند تا کارت‌های اعتباری خود را داخل این جلد مدارک قرار دهد. جلد کارت اعتباری به سه صورت، تک لوت، دو لوت و آلبومی به فروش می‌رسد.

جلد مدارک بیمه‌ای: اگر دارای شرکت بیمه هستید، جلد مدارک بیمه‌ای یک راهکار ساده برای تبلیغ شرکت شما می‌باشد. شما می‌توانید بعد از ثبت‌نام مشتری، جلد مدارک تبلیغاتی را برای محافظت از مدارک بیمه‌ای در اختیار بیمه شونده قرار دهید. در این صورت مشتری می‌تواند تمامی مدارک خود را جهت جلوگیری از پارگی درون آن قرار داده و جلد مدارک خودرو را همیشه همراه خود داشته باشد. ازجمله جلد مدارک بیمه‌ای می‌توان به جلد بیمه عمر، جلد بیمه شخص ثالث، جلد بیمه ماشین و … اشاره کرد.

جلد دسته‌چک: امروزه به دلیل استفاده زیاد از دسته‌چک، برخی از افراد مجبور هستند که جلد جداگانه‌ای برای محافظت بیشتر از دسته‌چک خریداری کنند؛ بنابراین یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی، جلد دسته‌چک می‌باشد.

نکات مهم هنگام سفارش جلد مدارک تبلیغاتی

نکات مهم هنگام سفارش جلد مدارک تبلیغاتی

جلد مدارک تبلیغاتی یکی از مؤثرترین و ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید. هنگام سفارش این محصول بهتر است که نکات زیر را رعایت کنید.

ماندگاری و دوام بالای مدارک تبلیغاتی: ماندگاری جلد مدارک تبلیغاتی بستگی به عوامل مختلفی مانند قیمت جلد مدارک تبلیغاتی، کیفیت و جنس جلد مدارک تبلیغاتی، نوع چاپ بر روی جلد مدارک تبلیغاتی و تعداد صفحات جلد مدارک تبلیغاتی دارد. با توجه به این ویژگی‌ها شما می‌توانید جلد مدارک ارزان تبلیغاتی را با توجه به بودجه‌ی خود سفارش دهید؛ اما سعی کنید که هنگام سفارش جلد مدارک تبلیغاتی، به کیفیت آن توجه داشته باشید. هرچقدر که کیفیت جلد مدارک بالاتر باشد، این را به مخاطب القا می‌کنید که برای محصولات و مشتریان خود ارزش قائلید.

نوع جلد مدارک تبلیغاتی به‌عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی: برای برخی از ارگان‌ها مانند بانک و بیمه، جای کارت اعتباری تبلیغاتی، بازدهی بالاتری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی و … دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید که با کمترین هزینه، بیشترین تأثیر را داشته باشید، جلد مدارک تبلیغاتی یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما می‌باشد.

حک کردن لوگو یا نام شرکت: با حک کردن لوگو و برند شرکت بر روی جلد مدارک تبلیغاتی، به‌طور غیر مستقیم برند خود را بر سر زبان‌ها می‌اندازید؛ بنابراین مشتریان زیادی بدون تبلیغ مستقیم شما، به سمت شرکتتان می‌آیند و از خدمات ارائه‌شده‌ی شما بهره‌مند می‎شوند. برای حک لوگو بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که ماندگاری بالاتری داشته باشد. به‌عنوان‌ مثال کیفیت چاپ طلاکوب یا نقره‌کوب در مقایسه با سایر روش‌ها، از کیفیت بالا و ماندگاری بیشتری برخوردار می‌باشد.

انواع جلد مدارک تبلیغاتی کدام است ؟ 

انواع جلد مدارک تبلیغاتی

جلد مدارک تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و در جنس‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. به‌عنوان‌مثال جلد مدارک تبلیغاتی به‌صورت جلد مدارک تبلیغاتی فلزی، جلد مدارک تبلیغاتی ترمو، جلد مدارک تبلیغاتی چرمی، جلد مدارک تبلیغاتی استیل، جلد مدارک پلاستیکی و … در بازار یافت می‌شود. این جلد مدارک با توجه به جنس و کاربرد آن به‌خوبی نیازهای مخاطبان و مشتریان را برطرف می‌کند. به‌طورکلی جلد مدارک تبلیغاتی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • جلد مدارک بیمه عمر کویری
  • جلد مدارک ترمو چسب‌دار
  • جلد مدارک بیمه ثالث طلقی
  • جلد مدارک برای کارت ملی و کارت سوخت
  • جلد مدارک چرم ماموت مقوا دار
  • جلد مدارک کویری ساده
  • جلد مدارک طلقی
  • جلد زیردست مدیران
  • جلد مدارک یوف
  • جلد مدارک خودرو کویری
  • جلد دسته‌چک چرمی
  • جلد مدارک تبلیغاتی نفیس عکس‌دار
  • جلد مدارک با روکش چرم طبیعی
  • جلد مدارک تبلیغاتی با روکش فوم
  • جلد مدارک تبلیغاتی با روکش گالینگور
  • جلد مدارک تبلیغاتی با روکش پلاستیک
  • جلد مدارک تبلیغاتی با روکش پیاله
  • جلد شناسنامه و پاسپورت با تعداد برگه‌های دلخواه
  • جلد کارت اعتباری یک لت و دو لت
  • جلد کارت اعتباری کیفی

اهمیت استفاده از جلد مدارک تبلیغاتی چیست؟

جلد مدارک برای محافظت از مدارک مهمی مانند پاسپورت‌ عالی عمل می کند. آن ها آنقدر باریک و در عین حال بادوام هستند که به راحتی در جیب و کیف جا می شوند.

استفاده از مدارک به طور مداوم باعث آسیب و خرابی آن ها می شود، بنابراین آن ها دچار فرسودگی شدید می ‌شوند، اما جلد مدارک باعث می ‌شود از فرسودگی آن ها جلوگیری شود. آن ها دارای یک پوشش شفاف هستند تا پاسپورت و یا شناسنامه و غیره را در اطراف نگهدارنده قرار دهند و کارت شناسایی خود را در آن قرار دهید و این امکان با کمی جیب اضافی مناسب است. جلد مدارک نازک و در عین حال بسیار بادوام است و در کیف و یا جیب حجمی اضافه نمی کند.

آن ها بسیار ارزان می باشند و یک هدیه تبلیغاتی کاربردی هستند که برای همه ی افراد مناسب می باشند.

آن ها پاسپورت و مدارک شما را محافظت می کنند و آن را تمیز و همیشه سالم نگه می دارند. در هنگام مسافرت عالی می باشند.

سخن نهایی

جلد مدارک تبلیغاتی به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌شود. برای سفارش می‌توانید نوع جلد مدارک تبلیغاتی را به همراه برند شرکت جهت چاپ تبلیغات  ارائه نمایید تا در کمترین زمان برای شما آماده کنند.

1 نظر
  1. محمدحجازی می گوید

    سلام وقت بخیر کار حک روی چرم وچوب و فلز انجام میدم۰۹۳۶۵۷۹۰۳۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.