بهترین قیمت خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی ۲۰۲۰

0

امروزه زندگی در کلان شهر ها مضررات و فواید خودش را دارد. یکی از این ضرر ها آلودگی هوا می باشد. آلودگی هوا میتواند بر روی سلامتی جسمانی ما به مرور تاثیر بگذارد مخصوصا روی کودکان!

آیا میدانستید آلودگی هوا ۳۰ درصد از دود سیگار خطرناک تر است؟

به همین منظور یکی از بهترین راه حل ها برای این موضوع خرید دستگاه تصفیه هوا می باشد.

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

دستگاه تصفیه هوا محصولی هست که معمولا در فضاهای بسته به منظور پاک سازی هوا بکار می رود. این دستگاه را میتوان با توجه به نیازتان در مکان های گوناگون از جمله: شرکت، خانه، خودرو، اتاق و… تصفیه کند که هوا از میکروب ها، گرد و غبار، پرز فرش و… پاک شوند.

مشاهده قیمت و خرید

انواع دستگاه تصفیه هوا کدام است ؟

انواع دستگاه تصفیه هوا کدام است ؟

دستگاه تصفیه هوا رومیزی که در ابعاد کوچک تا متوسط و آن را میتوان در هر نقطه منزل یا محل کار استفاده کرد.
دستگاه تصفیه هوا ایستاده که سایز بزرگتری دارد و آن را میتوان در منزل ف ادارات و شرکت ها استفاده کرد. حتی در مراکز پزشکی نیز از این نوع استفاده میشود.
دستگاه تصفیه هوا همراه نیز در ابعاد کوچک تر تولید شده و به دور گردن انداخته میشود و مخصوص دستگاه تنفسی شما است.
دستگاه تصفیه هوا اتومبیل که روی داشبرد یا کنسول وسط اتومبیل بکار میرود و این امکان را میدهد که با اتومبیل خود بدون نگرانی از آلودگی و مضررات آن و… تردد کنید.

مشاهده قیمت و خرید

در خرید دستگاه تصفیه هوا یه چه نکاتی توجه کنید ؟

در خرید دستگاه تصفیه هوا یه چه نکاتی توجه کنید ؟

در خرید دستگاه تصفیه هوا به مواردی از حمله نوع فیلتر، نوع تکنولوژی، ابعاد و اندازه ، قدرت آن و چگونگی و زمان تعویض فیلتر و… آن توجه کنید.
امروزه با بیشتر شدن وسایل نقلیه و کارخانه جات خرید یک دستگاه تصفیه هوا تقریبا از ملزومات است و شما با توجه به مکانی که دستگاه را میخواهید در آن جا قرار دهید دستگاه را خریداری کنید.

این دستگاه در قیمت های گوناگون از حدودا ۵۰۰ هزار تومن تا حدودا ۲۷ میلیون قابل خرید است.

مشاهده قیمت و خرید

بهترین قیمت خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی ۲۰۲۰ کدام است ؟

داشتن هوایی سالم و باکیفیت حتی در زمانی که در خانه نشسته اید نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که می تواند به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم بر رو عملکرد مغز تاثیر خود را بگذارد. از این رو به یک تکنولوژی ویژه نیاز دارید تا بتواند به هوای خانه شما کمک کند. یکی از این راهکارها خرید بهترین تصفیه هوا خانگی جزئی از لوازم خانگی است که انواع مختلفی را در بازار به خود اختصاص داده است. از این دستگاه های مختلف می توان به تصفیه هوا شارپ مدل Sharp KC-G60SA اشاره کرد. این تصفیه کننده هوا با بهره مندی از ویژگی های مختلف توانسته جای خود را در بسیاری از خانه ها پیدا کند که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هر آنچه باید در رابطه با خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی بدانید

هر آنچه باید در رابطه با خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی بدانید

در خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی باید به نکات مختلفی توجه کنید. این نکات شامل موارد مختلفی می شوند که فیلتر داخل آن ها از جمله این موارد می باشد. یکی از بهترین گزینه هایی که برای خرید در پیش روی شما قرار دارند، تصفیه هوا شارپ مدل Sharp KC-G60SA می باشد که مشخصه های مختلفی را در اختیار خود قرار داده است. این مشخصات را می توان از جهات متفاوتی مورد بررسی قرار داد که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

برای مشاهده قیمت و خرید بهترین دستگاه های تصفیه هوای خانگی روی لینک زیر کلیک کنید :

مشاهده قیمت و خرید

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی 

یکی از مناسب ترین تصفیه کننده های هوایی که می توانید از آن برای خانه های خود استفاده کنید، این مدل از سیستم های تصفیه می باشد. این دستگاه قادر است تا شعاع ۴۸ متری خود را تحت پوشش قرار دهد. از این رو برای استفاده از مناسب ترین گزینه هایی بوده که در پیش روی شما قرار گرفته شده است.

این سیستم را می توانید در حالت خودکار قرار دهید تا عملیات تصفیه هوا را به صورت اتوماتیک به انجام برساند. همچنین با بهره مندی از تایمر می توانید در هر زمان که خواستید آن را روشن و یا خاموش کنید. این تایمر توانسته چهار حالت مختلف را به خود اختصاص دهد که همانطور که اشاره شد خاموش شدن خودکار جزوی از این موارد به حساب می رود. از دیگر امکاناتی که تصفیه هوا شارپ مدل Sharp KC-G60SA با خود به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طراحی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده اند که باعث حمل آسان این دستگاه شده اند.
  • در این دستگاه تصفیه هوا مانیتوری به کار گرفته شده است که می توانید میزان دما و رطوبت را متوجه شوید.
  • از دیگر مواردی که با خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی می توانید از آن بهره مند شوید، نشانگری است که کاربرد آن به اتمام رسیدن آب مخزن بخور می باشد.
  • حجم هوای خروجی این تصفیه هوا ۴۰۸ متر مکعب بوده و سیستم یون ساز را به خود اختصاص داده است.

خرید بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی 

در این مطلب به بررسی خرید یکی از دستگاه های تصفیه هوا خانگی پرداخته شد که توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به اشتراک بگذارد. از این رو بسیاری از افراد به فکر تهیه آن برای خانه های خود هستند تا بتوانند بخشی از سلامتی خود را تضمین کنند و از یک زندگی باکیفیت نهایت لذت را ببرند.

برای مشاهده قیمت و خرید بهترین دستگاه های تصفیه هوای خانگی روی لینک زیر کلیک کنید :

مشاهده قیمت و خرید

خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا ۲۰۲۰ چه معیارهایی دارد؟ 

هوا از گازهای بی‌شماری تشکیل شده است، بالاترین درصد گازهای هوا را نیتروژن (۷۹٪) و اکسیژن (۲۰٪) تشکیل می‌دهند، همچنین گازهای گوناگون دیگری نیز در مقادیر کم مانند آرگون (۱٪)، دی اکسید کربن، نئون و… در هوا وجود دارند.

گازها اگر میزانشان در هوا کم باشند، مفیدند اما مقادیر بالای آن خطرناک خواهند بود. به عنوان مثال ازن (O₃) گازی مفید در مقادیر اندک است (میکروب‌ها را از بین می‌برد) که هوای طبیعی حاوی مقداری از آن است. اما وقتی میزان آن زیاد باشد، چشم و راه تنفسی را تحریک می‌کند. همچنین CO2 یا دی اکسید کربن به میزان کم (۰.۰۴٪) کاملاً قابل قبول است، اما وقتی به ۰.۱٪ برسد، نگران‌کننده می‌شود. به عنوان مثال باعث خواب کم کیفیت و بروز مشکلات دیگر خواهد شد.

با افزایش آلودگی هوا کاری جز ماندن در خانه، استفاده از ماسک و نوشیدن مایعات فراوان نمی‌توانیم بکنیم. راه دیگر برای مقابله با آلودگی هوا تهیه دستگاه تصفیه هوا برای خانه است، اما دانستن ویژگی‌های مورد نیاز شما در انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصویه هوا مهم است. اگر قبلاً یکی از این دستگاه‌ها را خریداری نکرده‌اید، آنچه را که باید بدانید، همینجاست.

۱. مهم‌ترین چیز یک فیلتر HEPA است.

 یک مورد مهم که باید در هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا مدنظر داشته باشید، داشتن فیلتر هوای ذرات با راندمان بالا (HEPA) است که می‌تواند بیش از ۹۹.۹۷٪ ذرات ۰.۳ میکرون را از بین ببرد. این عدد ۰.۳ میکرون بسیار مهم است.

دو روش اندازه‌گیری ماده ذرات (PM) وجود دارد: PM10 و PM2.5. PM10 ذرات را از قطر ۲.۵ تا ۱۰ میکرون اندازه می‌گیرد، در حالی که PM2.5 ذرات ۲.۵ میکرون قطر یا کمتر را اندازه می‌گیرد. موی انسان به قطر ۴۰ میکرون است، بنابراین این ذرات بسیار کوچک هستند که با چشم غیر مسلح نمی‌توانید آنها را ببینید. باید یادآور شویم که اگر نمی‌توانید آنها را ببینید، به این معنی نیست که وجود ندارند.

 

ذرات PM10 ممکن است توسط بینی یا گلو شما گیر بیفتد، اما ذرات PM2.5 به حدی کوچک هستند که می‌توانند وارد ریه ها شوند، در آن جا خوش کنند و باعث ایجاد انواع بیماری‌ها شوند.

برای به دام انداختن و فیلتر کردن ذرات PM2.5 ، به فیلتر HEPA نیاز خواهید داشت. بدون آن، هر تصفیه کننده هوا واقعا یک وسیله دکوری است.

۲. دستگاه تصفیه هوا را با اندازه اتاق خود مطابقت دهید.

دومین موردی که در خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا باید به دنبال آن باشید، خرید دستگاه تصفیه هوایی است که متناسب با اندازه فضای شماست. اگر سایز دستگاه تصفیه هوا را با اتاق متناسب نباشد، دیگر نمی‌تواند هوا را فیلتر کند.

برخی از تولیدکنندگان، مشخصات محصول را در برگه راهنمای محصول ذکر می‌کنند، که روشی آسان است برای تشخیص اینکه آیا آن مدل متناسب با اتاق شماست یا خیر. برخی از آنها عددی به نام CADR را لیست می‌کنند که مخفف آن عبارت نرخ تحویل هوای پاک است.

CADR نتیجه آزمایش مستقل از انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی (AHAM) در ایالات متحده است. عدد آن با فوت مکعب یا متر در دقیقه بیان می‌شود و برای دود تنباکو، گرده و تصفیه گرد و غبار اندازه‌گیری می‌شود.

هر چه عدد CADR بیشتر باشد، هوای بیشتری در هر دقیقه برای آن ذره فیلتر می شود. توجه داشته باشید که CADR اثربخشی اندازه ذرات فیلتر شده را اندازه گیری نمی‌کند، برای دانستن این مورد باید به نوع فیلتر توجه کنید.

۳. بدون ازن

ما دستگاه تصفیه کننده هوایی را که ازن برای تمیز کردن هوا استفاده می‌کنند، توصیه نمی‌کنیم. ازن می‌تواند ریه‌ها را تحریک کند و باعث درد در قفسه سینه ، سرفه و تنگی نفس شود، حتی در افرادی که از آسم و مشکلات ریه رنج نمی‌برند. کودکان و بزرگسالان مسن نسبت به ازن حساس‌ترند.

بسیاری از دستگاه های تصفیه هوا که این روزها فروخته می‌شوند، دیگر ازون استفاده نمی‌کنند، اما هنوز هم تصفیه کننده‌هایی نیز وجود دارد که از ژنراتور یونی برای تمیز کردن هوا استفاده می‌کنند که سطح پایین ازن را ساطع می‌کند.

۴. به صدای فن گوش دهید

استاندارد طلایی برای تصفیه کننده‌های مکانیکی است، که از فن استفاده می‌کند تا هوا را از طریق فیلتر HEPA عبور دهند و کوچکترین ذرات را به دام بیندازد، در عین حال باعث می‌شود تا جریان هوا به بیرون بازگردد. انواع دیگری از دستگاه تصفیه هوا نیز وجود دارد، اما تصفیه مکانیکی اثبات شده و مقرون به صرفه است.

با این حال محصول جانبی تصفیه مکانیکی، صدای زیاد است. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه کننده هوا برای اتاق خواب خود را دارید به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

در ادامه مقاله به معرفی ۲۰ نوع دستگاه تصویه هوا با قیمت خوب و ارزان خواهیم پرداخت :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.