راهنمای خرید دستگاه لیزر خانگی

0

از بین بردن موهای زائد بدن موضوعی است که از دیرباز انسان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. در این مقاله، ما به روش حذف موهای زائد IPL (Intense Pulsed Light) با استفاده از خرید دستگاه لیزر خانگی خواهیم پرداخت. روشی که در گذشته فقط در کلینیک های حرفه ای انجام می شد ولی هم اکنون در خانه نیز قابل انجام است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه دستگاه لیزر خانگی مناسبی را انتخاب کنید؟ و چه معیارهایی قبل از خرید لوازم آرایشی مانند دستگاه لیزر خانگی باید در نظر گرفته شود؟

مشاهده قیمت دستگاه لیزر

چگونه بهترین دستگاه لیزر خانگی را انتخاب کنیم ؟

چگونه بهترین دستگاه لیزر خانگی را انتخاب کنیم ؟ 

  • سازگاری اپیلاتور با رنگ پوست و مو: برخی از دستگاه ها برای پوست های روشن و برخی دیگر برای پوست های تیره مناسبند. البته نوع موی بدن نیز عامل بسیار مهمی در عملکرد موثر لیزر می باشد.
  • اندازه پنجره دستگاه: هرچه عرض پنجره بیشتر باشد، مساحت بیشتری را پوشش می دهد. اگر به دنبال اپیلاتوری برای درمان نواحی مثل صورت، زیر بغل یا ناحیه بیکینی هستید؛ دستگاهی را توصیه می کنیم که دارای یک پنجره کوچک بین ۲ تا ۳ سانتی متر مربع باشد. اگر می خواهید مناطق بزرگتری مثل پا ، کمر یا تنه را درمان کنید، توصیه می کنیم دستگاهی را انتخاب کنید که دارای گستره پنجره درمانی از ۴ سانتی متر تا ۷ سانتی متر مربع باشد. اگر هم به دنبال یک درمان کامل با استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای کل بدن هستید؛ دستگاهی با چندین اندازه پنجره خریداری کنید.
  • قدرت عملیاتی (در وات): هرچه قدرت ماشین ها بیشتر باشد، کارآیی آنها نیز بیشتر است. در حقیقت هرچه قدرت دستگاه IPL بیشتر باشد، نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.
  • انرژی در هر فلاش: انرژی هر فلاش اپیلاتورهای نور پالسی با “ژول” بیان می شود که بین ۳ تا ۹ ژول در هر سانتی متر مربع متغیر است. برای انتخاب انرژی مناسب در هر فلاش، باید به نوع پوست خود توجه کنید. اگر پوست شما نازک و حساس است ، دستگاه هایی با قدرت کمتر را پیشنهاد می کنیم؛ یعنی بین ۳ تا ۶ ژول در سانتی متر مربع. از طرف دیگر ، اگر پوست شما به اندازه کافی سفت است و می تواند انرژی نور شدیدتری را تحمل کند ، دستگاه قدرتمندتری را انتخاب کنید.
  • تعداد پالس های نور: تعداد پالس های نور، طول عمر دستگاه را تعیین می کند. این می تواند از ۵۰،۰۰۰ تا ۴۵۰،۰۰۰ چشمک زن باشد. توجه داشته باشید که هرچه میزان چشمک زدن دستگاه بیشتر باشد؛ قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

در نهایت؛ استفاده از این نوع دستگاه ها بدون انجام برخی تحقیقات قابل خریداری نیست. نوع پوست ، رنگ مو و به ویژه ناحیه یا مناطقی را که می خواهید درمان کنید مشخص و بر آن اساس دستگاه لیزر خانگی را خریداری کنید.

خرید دستگاه لیزر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.